Ποιο λάθος κάνουμε με το κλειδί στο διακόπτη

Αν έχετε απορείες για τεχνικά θέματα εδώ είναι ο χώρος για να ρωτήσετε...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Ποιο λάθος κάνουμε με το κλειδί στο διακόπτη

Δημοσίευση από Johnny »

Μία από τις συνηθέστερες κακές συνήθειες των περισσότερων οδηγών, είναι με το που βάζουν το κλειδί στο διακόπτη (στη μίζα), να το γυρνούν κατευθείαν στη θέση «Start» για βάλουν εμπρός τον κινητήρα. Αυτό όμως είναι λάθος και πιο κάτω θα δούμε γιατί. Όμως, πριν δούμε το γιατί, ας δούμε τις θέσεις που έχει μια μίζα και τι συμβαίνει στην κάθε μία.

Lock: Η πρώτη θέση και αυτή που είναι πιο κοντά προς τον οδηγό είναι η θέση κλειδώματος του τιμονιού. Σε αυτή τη θέση κλειδώνει το τιμόνι του αυτοκινήτου, όταν το κλειδί βγει από τη μίζα (σε κάποια αυτοκίνητα πρέπει να πιέσεις το κλειδί προς τα μέσα και να το γυρίσεις προς την θέση Lock.

ACC: Αμέσως μετά την θέση Lock, με κατεύθυνση ίδια με αυτή των δεικτών του ρολογιού, βρίσκεται η θέση είναι η «ACC» (προέρχεται από την λέξη Accessories). Σε αυτή την θέση τροφοδοτούνται με ρεύμα ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα, ηλεκτρικά καθίσματα, αναπτήρας κλπ. Σε κάποια αυτοκίνητα μάλιστα ενεργοποιούνται και τα φώτα αλλά και το σύστημα κλιματισμού.

On: Σε αυτή την θέση ενεργοποιούνται όλα τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου και μεταξύ αυτών είναι και κάποια τα οποία προετοιμάζουν τον κινητήρα για την εκκίνησή του. Συγκεκριμένα, το σύστημα ψεκασμού καυσίμου είναι σε ετοιμότητα, η αντλία καυσίμου και το διαγνωστικό κάνει τον έλεγχο πριν την εκκίνηση.

Εδώ είναι και το μεγάλο λάθος των περισσότερων οδηγών. Και αυτό γιατί δεν περιμένουν να ολοκληρωθεί ο έλεγχος από το διαγνωστικό σύστημα του αυτοκινήτου και γυρνούν κατευθείαν το κλειδί στην θέση «Start» για να εκκινήσει το μοτέρ. Έτσι, δεν ολοκληρώνεται ο έλεγχος, ο οποίος διαρκεί μόλις λίγα δευτερόλεπτα και μπορεί να αναδείξει κάποιο πρόβλημα. Ουσιαστικά μιλάμε για τις ενδεικτικές λυχνίες στον πίνακα οργάνων, οι οποίες παραμένουν αναμμένες για λίγα δευτερόλεπτα και μετά σβήνουν, εκτός αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα (σφάλμα).

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα εκκινήσετε το αυτοκίνητό σας, περιμένετε για λίγα δευτερόλεπτα με το κλειδί στην θέση On και μετά γυρίστε το στο «Start» για να βάλετε εμπρός.
Πηγή:autogreeknews.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ποιο λάθος κάνουμε με το κλειδί στο διακόπτη

Δημοσίευση από MacPap »

Αμα σου πω πως το κάνω πάντα?
Αυτο μαζί με την συνήθεια να μην περνάω απ'ευθείας απο την μια ταχύτητα στην άλλη αλλά να να σταματάω για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου στην νεκρά....
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Ποιο λάθος κάνουμε με το κλειδί στο διακόπτη

Δημοσίευση από Johnny »

Αυτό γίνεται μονο με κλειδί, οσα εχουν μπουτόν start/stop το κάνει μόνο του δηλαδη εχει μια χρονοκαθυστερηση λιγων δευτερολέπτων.
Ολοι το κάνουμε αυτο το <<λάθος>> λόγω κεκτημένης ταχύτητος αλλα πρέπει να του δινουμε λιγα δευτερόλεπτα.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ποιο λάθος κάνουμε με το κλειδί στο διακόπτη

Δημοσίευση από MacPap »

Χαχαχα Εννοούσα πως περιμένω!!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ποιο λάθος κάνουμε με το κλειδί στο διακόπτη

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Να πω ότι πάντα περιμένω... Στο Astra το βλέπεις από τα λαμπάκια ελέγχου που σβήνουν και τον δείκτη βενζίνης που σταθεροποιείται. Στο μικρό, στο Aygo, ακούγεται καθαρά η αντλία βενζίνης που ρουφάει καύσιμο. Όταν ακούσεις ότι σταμάτησε το ρούφηγμα, τότε είναι έτοιμο για να ξεκινήσεις.

Το ίδιο κάνω και όταν επιστρέφω στο σπίτι, όπου υπάρχει ιεροτελεστία, ειδικά μετά από ταξίδι. Π.χ. όταν φτάσω διόδια Ελευσίνας αρχίζω να μειώνω ταχύτητα, όταν φτάσω έξοδο προς Πειραιά (Σχιστό) πέφτουν τα πάντα, δηλαδή ταχύτητα με το όριο, ώστε να κρυώσουν τα λάδια, άνοιγμα σιγά σιγά τα παράθυρα, ώστε να καθαριστεί το εσωτερικό από τον αέρα που εκπνέεται, κλείσιμο AC και άνοιγμα στο κρύο, ώστε να καθαρίσουν οι αεραγωγοί. Με το σταμάτημα όλα στην θέση τους και πάλι, έτοιμα για το επόμενο ταξίδι.

Χρειάζεται γενικά φροντίδα, αλλά είναι και θέμα ανθρώπου, αν κάποιος είναι τακτικός στην ζωή του ή όχι ή στο πού δίνει σημασία. Ο πατέρας μου, που έχει 2-3-4-5.000.000km βαριέται τα αυτοκίνητα, ούτε να τα πλύνει θέλει, ούτε να τα φροντίσει. Πάντα λέει ότι τα καλύτερα αμάξια που είχε οδηγήσει ήταν κάποια παλιά Mitsubishi της ΕΛ.ΑΣ. , που δούλεαν χωρίς προβλήματα για χρόνια, χωρίς φροντίδα, χωρίς ταλαιπωρία, έστω κι αν σε σχέση με τα σημερινά ήταν αργά και ανασφαλή. Άλλωστε - και σε αυτό συμφωνώ απόλυτα - το πιο γρήγορο αμάξι είναι αυτό που δεν μένει στον δρόμο...!!!

Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα...”