Ο αισθητήρας που θα αλλάξει τα δεδομένα στην εσωτερική ασφάλεια του ελαστικού

Αν έχετε απορείες για τεχνικά θέματα εδώ είναι ο χώρος για να ρωτήσετε...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Ο αισθητήρας που θα αλλάξει τα δεδομένα στην εσωτερική ασφάλεια του ελαστικού

Δημοσίευση από Johnny »

Ο αισθητήρας που θα αλλάξει τα δεδομένα στην εσωτερική ασφάλεια του ελαστικού

Πρακτικές δοκιμές ενός αισθητήρα ελαστικών που είναι προσαρτημένος στην εσωτερική επιφάνεια του ελαστικού ξεκίνησε η Yokohama σε συνεργασία με την Zenrin.Στις δοκιμές αυτές χρησιμοποιούνται αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με ελαστικά τα οποία εκτός του αισθητήρα είναι «φορτωμένα» με ηλεκτρονικά μηχανήματα.

Ο αισθητήρας ελαστικών που αναπτύχθηκε από την Yokohama Rubber και την Alps Alpine Co συνδέεται με τα οχήματα δοκιμής που είναι όλα υπό την εποπτεία της Zenrin. Από αυτές τις εξαντλητικές δοκιμές οι μηχανικοί θα επιβεβαιώσουν την ανθεκτικότητα των αισθητήρων που είναι προσαρτημένοι στην εσωτερική επιφάνεια των ελαστικών και την ικανότητα ενός νέου συστήματος (Tire air Pressure Remote access System = TPRS) να παρακολουθεί από απόσταση την πίεση των ελαστικών, χρησιμοποιώντας τη συσκευή του οχήματος.

Η Yokohama Rubber στοχεύει στην υλοποίηση μιας νέας δραστηριότητας προστιθέμενης αξίας στα ελαστικά, η οποία θα παρέχει πληροφορίες πίεσης ελαστικών και δεδομένα θέσης GPS, μαζί με τις άφθονες πληροφορίες πλοήγησης της Zenrin.

Από τις δοκιμές θα εξετασθούν τα ελαστικά και θα γίνουν οι κατάλληλες μετατροπές έτσι ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια στα ελαστικά των καταναλωτών. Να έχουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και ασφάλεια αλλά και οικονομία στην κατανάλωση καυσίμων. Γιατί όσο καλύτερη κύλιση έχει ένα ελαστικό τόσο λιγότερη κατανάλωση στα καύσιμα έχει.

Το TPRS της Yokohama Rubber είναι μια απάντηση στις αλλαγές που βιώνει η αυτοκινητοβιομηχανία, όπως το CASE1 και το MaaS2. Οι πρωτοβουλίες CASE και MaaS που περιλαμβάνονται στο Yokohama Transformation 2023 (YX2023), το μεσοπρόθεσμο σχέδιο διαχείρισης της Yokohama Rubber για τις χρήσεις 2021-2023, περιλαμβάνουν την προώθηση μιας νέας υπηρεσίας διαχειριστικών λύσεων ελαστικών.

Η υπηρεσία βασίζεται στην ανάπτυξη ενός SensorTire (Internet of Things [IoT ] ελαστικού) με λειτουργικότητα ανίχνευσης και ισχυρότερες, πιο ευέλικτες δυνατότητες υπηρεσιών.Η τρέχουσα πρακτική δοκιμή του συστήματος αρχικά στοχεύει στον προσδιορισμό των πλεονεκτημάτων του για το προσωπικό συντήρησης οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων που σχετίζονται με την συντήρηση και την αλλαγή ελαστικών.

Το TPRS επιτρέπει την απομακρυσμένη παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών, της θερμοκρασίας και της θέσης του οχήματος σε πραγματικό χρόνο. Εκτός από τη συμβολή στη σημαντική εξοικονόμηση εργασίας κατά τη συντήρηση των ελαστικών,το TPRS θα βοηθήσει στην αποφυγή παρατυπιών στα αποτελέσματα επιθεώρησης, στην ανίχνευση πιθανών ανωμαλιών που προκαλούν ατυχήματα. Θα βοηθήσει ακόμη στη βελτίωση της απόδοσης καυσίμου, στη διατήρηση της σωστής πίεσης των ελαστικών κ.α. Τα δεδομένα του συστήματος αποθηκεύονται σε έναν cloud server, σε πραγματικό χρόνο.

Η Yokohama Rubber από τον Φεβρουάριο του 2021, είχε ανακοινώσει το SensorTire Technology Vision . Ένα μεσο-μακροπρόθεσμο όραμα τεχνολογικής ανάπτυξης για αισθητήρες ελαστικών επιβατικών αυτοκινήτων. Στόχος αυτού του νέου οράματος είναι να παρέχει συνεχή υποστήριξη για την ασφαλή μετακίνηση.

Όλα τα δεδομένα από τις δοκιμές αξιοποιούνται και τα ελαστικά γίνονται ακόμη πιο ασφαλή. Στην Ελλάδα τα ελαστικά YΟΚΟΗΑΜΑ αντιπροσωπεύονται από το 1957 από την εταιρεία ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΕ.
Πηγή:Περικλής Χαλάτσης-zougla.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα...”