Εικόνες σοκ απο την μετωπική στην Αττική Οδό
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2024, 22:54
Εικόνες σοκ απο την μετωπική στην Αττική Οδό
Από το απίστευτο περιστατικό στην Αττική Οδό, μεταξύ άλλων αποδεικνύουν και την επικινδυνότητα των παλαιών αυτοκινήτων.
Προσοχή σκληρές εικόνες….
Ένα ακόμα ευτράπελο περιστατικό -χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν περαιτέρω συνέπειες, ως προς τη σωματική ακεραιότητα συνανθρώπων μας- έλαβε χώρα στις (25/1)
Πρωταγωνιστής ένας 89χρονος οδηγός, που… κατάφερε και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα στον πιο σύγχρονο αυτοκινητόδρομο της χώρας, που αναμφίβολα είναι η Αττική Οδός.
Σημειώστε πως ο οδηγός που πήγαινε ανάποδα (ευτυχώς είναι καλά στην υγεία του) και μετά τις πρώτες βοήθειες και εξετάσεις θα συλληφθεί, σύμφωνα με την τροποποίηση και αυστηροποίηση του Κ.Ο.Κ. και συγκεκριμένα στο άρθρο 290.
Γηραιός στόλος, γηραιοί οδηγοί
Το ένα θέμα που έχει δώσει πολλές φορές «τροφή» για δημόσιες συζητήσεις, είναι μέχρι ποια ηλικία θα πρέπει να οδηγούμε. Ο Κ.Ο.Κ., είναι πολύ συγκεκριμένος: «ο κάτοχος της άδειας οδήγησης ενός Ι.Χ. θα πρέπει μετά το 65ο έτος της ηλικίας του να προχωρήσει σε ανανέωση ανά 3ετία καταβάλλοντας το σχετικό παράβολο. Επίσης, προβλέπονται εκ νέου ιατρικές εξετάσεις από παθολόγο και οφθαλμίατρο.
Στην περίπτωση που ο κάτοχος της άδειας οδήγησης είναι άνω των 80 ετών απαιτούνται κάθε 2ετία επιπλέον των ανωτέρω πιστοποιητικών και δύο πιστοποιητικά ιατρικής εξέτασης από ωτορινολαρυγγολόγο και νευρολόγο (ή νευροψυχίατρο ή ψυχίατρο)».
Το δεύτερο, ανάλογης βαρύτητας ζήτημα, για το οποίο έχουμε κάνει επανειλημμένες και εκτενείς αναφορές, είναι η παλαιότητα του στόλου των αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και η επικινδυνότητα τους, όχι μόνο γιατί υστερούν δραματικά σε θέματα παθητικής ασφάλειας, σε σχέση με τα σύγχρονα μοντέλα, όσο και γιατί δεν συντηρούνται σωστά.
Πηγή:newsauto.gr
Από το απίστευτο περιστατικό στην Αττική Οδό, μεταξύ άλλων αποδεικνύουν και την επικινδυνότητα των παλαιών αυτοκινήτων.
Προσοχή σκληρές εικόνες….
Ένα ακόμα ευτράπελο περιστατικό -χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν περαιτέρω συνέπειες, ως προς τη σωματική ακεραιότητα συνανθρώπων μας- έλαβε χώρα στις (25/1)
Πρωταγωνιστής ένας 89χρονος οδηγός, που… κατάφερε και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα στον πιο σύγχρονο αυτοκινητόδρομο της χώρας, που αναμφίβολα είναι η Αττική Οδός.
Σημειώστε πως ο οδηγός που πήγαινε ανάποδα (ευτυχώς είναι καλά στην υγεία του) και μετά τις πρώτες βοήθειες και εξετάσεις θα συλληφθεί, σύμφωνα με την τροποποίηση και αυστηροποίηση του Κ.Ο.Κ. και συγκεκριμένα στο άρθρο 290.
Γηραιός στόλος, γηραιοί οδηγοί
Το ένα θέμα που έχει δώσει πολλές φορές «τροφή» για δημόσιες συζητήσεις, είναι μέχρι ποια ηλικία θα πρέπει να οδηγούμε. Ο Κ.Ο.Κ., είναι πολύ συγκεκριμένος: «ο κάτοχος της άδειας οδήγησης ενός Ι.Χ. θα πρέπει μετά το 65ο έτος της ηλικίας του να προχωρήσει σε ανανέωση ανά 3ετία καταβάλλοντας το σχετικό παράβολο. Επίσης, προβλέπονται εκ νέου ιατρικές εξετάσεις από παθολόγο και οφθαλμίατρο.
Στην περίπτωση που ο κάτοχος της άδειας οδήγησης είναι άνω των 80 ετών απαιτούνται κάθε 2ετία επιπλέον των ανωτέρω πιστοποιητικών και δύο πιστοποιητικά ιατρικής εξέτασης από ωτορινολαρυγγολόγο και νευρολόγο (ή νευροψυχίατρο ή ψυχίατρο)».
Το δεύτερο, ανάλογης βαρύτητας ζήτημα, για το οποίο έχουμε κάνει επανειλημμένες και εκτενείς αναφορές, είναι η παλαιότητα του στόλου των αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και η επικινδυνότητα τους, όχι μόνο γιατί υστερούν δραματικά σε θέματα παθητικής ασφάλειας, σε σχέση με τα σύγχρονα μοντέλα, όσο και γιατί δεν συντηρούνται σωστά.
Πηγή:newsauto.gr