Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δραχμή

Μοιραστείτε μαζί μας αυτό που είδατε, ακούσατε ή διαβάσατε...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6671
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

enias έγραψε:Σιγά την πρωτοτυπία! Αυτά τα κάνουν όλες οι εταιρίες σε όλες τις χώρες του κόσμου.
Ναι αλλά αυτοί το έκαναν δεν περίμεναν τον από μηχανής θεό!!! Ούτε άρχισαν να κλαίνε την μοίρα τους! Σήκωσαν τα μανίκια και δούλεψαν!!! Σαν τα μυρμήγκια!!!


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

thanos έγραψε:Οι ντομάτες κ τα γιαουρτακια μηπως κοστίζουν και ακριβότερα επειδη οι μεσάζοντες οι δικοί μας οαρα ειναι και πολλοί και δεν έχουν ηθικούς φραγμούς σε ότι αφορά τα περιθώρια κέρδους?
Τι είναι ο κανόνας και τι η εξαίρεση για την ακρίβεια που επικρατεί την πατρίδα μας, τώρα και παλαιότερα?
ενα άλλο παραδειγμα από χτεσινή μου επισκεψη στις 10 το πρωι στην λαική: 1 κιλό καρότα η τιμή κυμαίνονταν από 30 λεπτά έως 1 Ευρώ. Οι 4 τα είχαν 1 ευρώ, οι 2 80 λεπτά, 1 50 λεπτά και 1 30 λεπτά,
Στην ελεύθερη αγορά ο καθένας χρεώνει αυτό που θέλει. Αν κάποιος χρεώνει πάρα πολύ, αφήνει περιθώρια σε κάποιον άλλον να δραστηριοποιηθεί με χαμηλότερες τιμές. Άλλο πράγμα πάντως είναι το σουπέρμάρκετ, άλλο η λαϊκή. Δεν μπορούμε να κάνουμε τέτοιες συγκρίσεις. Στην λαϊκή αλλάζουν οι τιμές αναλόγως την ώρα και εξαρτάται πάρα πολύ απο το αν ο πωλητής είναι και παραγωγός ή απλά έμπορος. Σίγουρα πάντως υπάρχει ένα δομικό πρόβλημα λόγω κατάτμησης της αγροτικής παραγωγής. Όσο περισσότεροι έμποροι μπαίνουν στην αλυσίδα διανομής, τόσο ανεβαίνει και η τιμή. Στις επαρχιακές πόλεις, αν έχεις παρατηρήσει οι τιμές είναι χαμηλότερες, ενώ πολύ πιο χαμηλές είναι στις καινούργιες λαϊκές που δημιουργήθηκαν τα τελευταία χρόνια πειραματικά σε κάποιες πόλεις, στις οποίες μετέχουν αποκλειστικά παραγωγοί.

Επίσης, μεγάλη ευθύνη φέρνει και το κόστος των εγχώριων μεταφορών σε σχέση με τις διεθνείς. Λόγω του παράλογου καθεστώτος με τις άδειες, οι τιμές ήταν ψήλα και κόστιζε περισσότερο να μεταφέρεις προϊόντα απο την βόρειο Ελλάδα στην Αθήνα, απ' οτι απο την Αίγυπτο στον Πειραιά.

Στην εγχώρια αγορά (ακόμα) κυριαρχούν συμφέροντα. Είναι γνωστό. Αυτά ομως δεν είναι εμπόδιο αν κάποιος έχει σκόπο τις εξαγωγές. Εκεί τα προβλήματα είναι άλλα και δεν έχουν να κάνουν με τα συμφέροντα που λυμαίνονται την εγχώρια αγορά. Το εξωτερικό ζητάει μεγάλες ποσότητες, σταθερότητα ποσότητας, ποιότητας και τιμής δύσκολο για μικρούς παραγωγούς, συσκευασία που συνεπάγεται κόστος εγκαταστάσεων επίσης δύσκολο σε μικρούς παραγωγούς, όμορφη εξωτερική εμφάνιση που συνεπάγεται κόστος σε φυτοφαρμακα και πέταμα ενός μεγάλου μέρους της παραγωγής, πιστοποιήσεις που συνεπάγεται κόστος για τον μικρό παραγωγό και στο τέλος άντε να ανταγωνιστείς τον Ισπανό και τις τρίτες χώρες με τα ατελείωτα στρέμματα ιδιοκτησίας μιας εταιρίας για τους οποίους όλα τα παραπάνω δεν αποτελούν πρόβλημα. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, είναι οι αγρότες να στρέφονται προς μη Ευρωπαϊκές και λιγότερο απαιτητικές αγορές όπως η Ρωσία και η Ουκρανία με τις οποίες όμως δεν υπάρχουν συμφωνίες ελεύθερου εμπορίου γιατί δεν συμφέρει την Ε.Ε.

Έγω πάντως δεν θεωρώ λύση την εξαθλίωση του μικρού αγρότη για να συγκεντρωθεί ο κλήρος σε εταιρίες που θα τους μετατρέψουν σε εργάτες για να γίνει ο κλάδος ανταγωνιστικός.

MacPap έγραψε:
enias έγραψε:Σιγά την πρωτοτυπία! Αυτά τα κάνουν όλες οι εταιρίες σε όλες τις χώρες του κόσμου.
Ναι αλλά αυτοί το έκαναν δεν περίμεναν τον από μηχανής θεό!!! Ούτε άρχισαν να κλαίνε την μοίρα τους! Σήκωσαν τα μανίκια και δούλεψαν!!! Σαν τα μυρμήγκια!!!
Ναι άλλα όπως είπα, αυτά μπορούν να τα κάνουν ΜΟΝΟ μεγάλες εταιρίες που στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ και πολλές. Στις οικογενειακές και ατομικές αυτά δεν γίνονται.

Δεν απάντησες όμως αυτό που σε ρώτησα με τους εργάτες...
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6671
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Σε μια χώρα που η ανεργία είναι στα μικρότερα επίπεδα όλων των κοινοτικών χωρών φαντάσου μόνος σου τι έγιναν οι εργάτες που απολύθηκαν.

Αν μπορούσες να βγάλεις τις παρωπίδες και να δεις τι σημαίνει στην Γερμανία ή την Γαλλία αγρότης και να τον συγκρίνεις με τον Ελληνα του Θεσσαλικού κάμπου (δηλαδή με αγρότες ιδίου και ισως μεγαλύτερου δυναμικού σε καλλιεργήσιμη έκταση), θα καταλάβαινες πως όλα αυτά που λες είναι μπούρδες!! Επίσης από την Αίγυπτο στην Αθήνα σε πληροφορώ πως εκτός του ότι τα είδη έρχονται με πλοίο (δηλαδή εξαιρετικά χαμηλό κόστος μεταφοράς) η απόσταση Εβρος Αθήνα είναι μικρότερη από αυτήν Αίγυπτος Κρήτη!

Αυτή την συζήτηση μπορούμε να την κάνουμε μέχρι να κρυώσει η κόλαση χωρίς να συμφωνήσουμε!!! Και αυτό διότι αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα από διαφορετικές οπτικές γωνίες!! Εγώ λέω πως αν δεν αφήσουμε την νοοτροπία του να ψάχνουμε συνεχώς φταίχτες αλλού και να ξεκινήσουμε να δούμε τι θα κάνουμε στα πλαίσια μιας ενωμένης Ευρώπης (διότι από μηχανής θεοί δεν υπάρχουν) δεν σωνόμαστε! Εσύ θεωρείς πως υπάρχουν μαγικές λύσεις που δεν εμπεριέχουν το λιώσιμο μας στην δουλειά πριν απολαύσουμε οτιδήποτε!! Αν από Τζιτζίκια δεν γίνουμε μυρμήγκια δεν θα ορθοποδήσουμε ποτέ! Αν και Έλληνας ο Αίσωπος τα παραμύθια του δεν τα θυμάται κανείς πλέον!

Ε δεν θα συμφωνήσω ποτέ πως η λύση είναι να βγούμε από την ΕΕ να κάνουμε δικό μας νόμισμα και το παίξουμε Ελβετία, διότι δεν έχουμε Ελβετούς πολίτες!!! Δεν έχουμε την νοοτροπία του κάθε χρόνο πάω μια εβδομάδα και κάνω στρατιωτική εκπαίδευση και το χαίρομαι διότι προσφέρω στο σύνολο! Εμείς πηγαίνουμε μια φορά (και άν πάμε) μετά το στρατό για να θυμηθούμε ή να μάθουμε τι καινούργιο υπάρχει και ενώ επί της; ουσίας για μια βδομάδα τρώμε σουβλάκια βρίζουμε κιόλας.

Οταν και αν ο Έλληνας πάψει να σκέφτεται το Εγώ και να αρχίσει να σκέφτεται το εμείς ίσως κάτι αλλάξει! Αλλιώς όχι μόνο θα μας αγοράσουν αλλά στο τέλος θα παρακαλάμε κιόλας να γίνει!!!!

Και σε αυτό δεν θα φταίει κανείς άλλος από τον κακώς εννοούμενο εγωισμό μας που χρόνια τώρα μας κάνει ηλιθιοδώς να χάνουμε έδαφος και να φωνάζουμε για το δίκιο μας ενώ δεν κάνουμε τίποτε για να το κερδίσουμε!!

Αυτά!!!

Ἔρρωσθε καὶ εὐδαιμονεῖτε!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:Σε μια χώρα που η ανεργία είναι στα μικρότερα επίπεδα όλων των κοινοτικών χωρών φαντάσου μόνος σου τι έγιναν οι εργάτες που απολύθηκαν.
Επειδή το φαντάζομαι, γι αυτό σε ρωτάω. Και στην Ελλάδα είχαμε χαμηλή ανεργία όταν δίναμε πρόωρες συντάξεις. Φαίνεται οτι σε αυτή την Ευρώπη υπάρχουν Άρειες Φυλές που συνταξιοδοτούνται πρόωρα όταν εκβιαστικά το καταργούν στις υπόλοιπες φυλές;
MacPap έγραψε:Αν μπορούσες να βγάλεις τις παρωπίδες και να δεις τι σημαίνει στην Γερμανία ή την Γαλλία αγρότης και να τον συγκρίνεις με τον Ελληνα του Θεσσαλικού κάμπου (δηλαδή με αγρότες ιδίου και ισως μεγαλύτερου δυναμικού σε καλλιεργήσιμη έκταση), θα καταλάβαινες πως όλα αυτά που λες είναι μπούρδες!!
Αντιγράφω απο το βιβλίο του σχολείου... Στοιχεία Γεωπονίας και Αγροτικής Ανάπτυξης
Η μέση ελληνική γεωργική εκμετάλλευση έχει έκταση χρησιμοποιούμενης γεωργικής γης 43 στρέμματα, ενώ η αντίστοιχη της Ευρωπαϊκής Ένωσης 262 στρέμματα. Αλλά, παρά τη μεγάλη διαφορά στην έκταση, η ελληνική γεωργική εκμετάλλευση παράγει προϊόντα αξίας ίσης με το μισό της μέσης ευρωπαϊκής.
Που σημαίνει οτι δεδομένων των αναλογιών και τα προβλήματα διαφοράς μεγέθους, μάλλον ισχύει ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που λες. Ποιός φορά τις παρωπίδες και το ποιός λέει μπούρδες, ας το κρίνει ο κόσμος που μας διαβάζει.
MacPap έγραψε:Αυτή την συζήτηση μπορούμε να την κάνουμε μέχρι να κρυώσει η κόλαση χωρίς να συμφωνήσουμε!!! Και αυτό διότι αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα από διαφορετικές οπτικές γωνίες!!
Δεν έχει σημασία να συμφωνήσουμε γιατί το θέμα το διαβάζουν κι άλλοι που δεν συμμετέχουν.
MacPap έγραψε:Εγώ λέω πως αν δεν αφήσουμε την νοοτροπία του να ψάχνουμε συνεχώς φταίχτες αλλού
Προσωπικά, φταίχτες ψάχνω εκεί που υπάρχουν. Και δεν υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα. Υπάρχουν και στην Ελλάδα, άλλα όχι μόνο στην Ελλάδα.
MacPap έγραψε:και να ξεκινήσουμε να δούμε τι θα κάνουμε στα πλαίσια μιας ενωμένης Ευρώπης (διότι από μηχανής θεοί δεν υπάρχουν) δεν σωνόμαστε! Εσύ θεωρείς πως υπάρχουν μαγικές λύσεις που δεν εμπεριέχουν το λιώσιμο μας στην δουλειά πριν απολαύσουμε οτιδήποτε!! Αν από Τζιτζίκια δεν γίνουμε μυρμήγκια δεν θα ορθοποδήσουμε ποτέ!

Ε δεν θα συμφωνήσω ποτέ πως η λύση είναι να βγούμε από την ΕΕ να κάνουμε δικό μας νόμισμα και το παίξουμε Ελβετία, διότι δεν έχουμε Ελβετούς πολίτες!!!

Και σε αυτό δεν θα φταίει κανείς άλλος από τον κακώς εννοούμενο εγωισμό μας που χρόνια τώρα μας κάνει ηλιθιοδώς να χάνουμε έδαφος και να φωνάζουμε για το δίκιο μας ενώ δεν κάνουμε τίποτε για να το κερδίσουμε!!
Εδω υπάρχει μια αντίφαση. Αν το πρόβλημα της χώρας είναι οτι δεν έχει Ελβετούς πολίτες (μάλλον Γερμανούς εννοείς) και αν φταίει αποκλειστικά και μόνο το ξερό μας το κεφάλι (πρωτίστως το δικό μου δηλάδη) τότε σε τι μας χρειάζεται η Ε.Ε.; Για να μας κάνει ντά ή για να μας εξολοθρεύσει με τα γενόσημα και να μας αντικαταστήσει με Γερμανούς εποίκους;



Λοιπόν, χωρίς πλάκα τώρα...

Όταν είσαι μέλος μιας ομάδας δεν μπορείς να επιδιώξεις το συμφέρον σου, πρέπει να κάνεις υποχωρήσεις για την ομάδα. Όταν ειδικά η ομάδα έχει πρωτοκλασσάτους και δευτεροκλασσάτους (ήδη απαράδεκτο για μια ομάδα υποτίθεται ίσων) που οι πρώτοι αποφασίζουν και οι άλλοι αποδέχονται και όταν οι πρωτοκλασσάτοι κοιτούν περισσότερο το δικό τους συμφέρον απο εκείνο της ομάδας, τότε μάλλον δεν συμφέρει να είσαι μέλος αυτής της ομάδας. Ειδικά όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης όπου τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας θα έπρεπε να κάνουν ένα βήμα πίσω.

Τώρα ακόμα κι αν παραβλέψω οτι όταν γίναμε μέλος σε αυτήν την ομάδα κανείς δεν μας είπε για ενιαίο κράτος δεν μπορώ να παραβλέψω οτι σε αυτήν την ομάδα την νομισματική πολιτική την καθορίζει μια συγκεκριμένη χώρα. Τι θα γινόταν άραγε αν κάναμε ένα δημοψήφισμα στις 17 χώρες για μια πιο χαλαρή νομισματική πολιτική; Απο την στιγμή που πάνω απο μισές χώρες έχουν αποδεδειγμένα πρόβλημα μάλλον η έκβαση του αποτελέσματος μπορεί εύκολα να προβλεφθεί.




Τώρα, επειδή πολλοί γνωστοί μου με ρωτούν γιατί παλιότερα δεν ακούγαμε για τα σπρέντ και τους οίκους αξιολόγησεις, θα αφιερώσω μια παράγραφο στους αναγνώστες αυτού του θέματος που ενδεχομένως να έχουν την ίδια απορία.

Παλιότερα όταν η κάθε χώρα είχε την δική της κεντρική τράπεζα με το δικαίωμα έκδοσης χρήματος τα κρατικά ομόλογα ήταν εγγυημένα στο 100% γιατί η κεντρική τράπεζα μπορούσε να τα επαναγοράσει ουσιαστικά εκδίδοντας νέο χρήμα. Αυτο βέβαια μπορούσε να γίνει σε ομόλογα που εκδίδονταν στο ίδιο νομίσμα που είχε η χώρα και όχι σε ξένο. Κατα την δημιουργία του ευρώ, οι Γερμανοί με το ψυχικό τραύμα του πληθωρισμού στην Δημοκρατίας της Βαϊμάρης την εποχή του μεσοπολέμου, φρόντισαν να επιβάλλουν μια διάταξη κατα τα πρότυπα της Κεντρικής Τράπεζας της Γερμανίας, οτι η ΕΚΤ δεν θα επαναγοράζει ομόλογα. Έτσι τα ομόλογα όλων των κρατών κατήντησαν σαν τα εταιρικά ομόλογα να έχουν πλέον το ρίσκο μη αποπληρωμής και απαξίωσης σε σχέση με την ονομαστική αξία, κάτι που έχει επιπτώσεις στο επιτόκιο των νέων εκδόσεων*(εξηγώ παρακάτω τον μηχανισμό για όποιον θέλει να εντρυφήσει). Μετά οι Γερμανοί, για να μην αλλάξουν τον κανόνα και δείξουν αδυναμία, εφηύραν τον μηχανισμό στήριξης. Μια παραΕΚΤ, ένας κουμπαράς δίχως χρήματα στην πραγματικότητα, με εγγυήσεις απο τα εύρωστα κράτη της Ευρωζώνης, δηλαδή με λογιστικές εγγραφές αφαιρούμενων ποσών απο τα ταμεία τους, ώστε να μην δημιουργείται νεο χρήμα, άρχισαν ενα ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟ πρόγραμμα επαναγοράς ομολόγων για να χειραγωγούν τα επιτόκια και με αυτόν τον τρόπο να χειραγωγούν τις κυβερνήσεις των κρατών. Αυτό έπαθε και η Ιταλία όταν οι Γερμανοί αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τον Μπερλουσκόνι μετά την σύνοδο στις Κάννες, όπου σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού τύπου πήγε να διαπραγματευτεί την έξοδο της Ιταλίας απο το ευρώ. Το απότελεσμα ήταν να ανέβουν ξαφνικά τα σπρέντ, όσο ξαφνικά έπεσαν κιόλας όταν φύτεψαν την κυβέρνηση Μόντι εκεί και την κυβέρνηση Παπαδήμου εδώ.

Αυτα, για να καταλάβετε γιατί παλιότερα δεν ξέρατε την λέξη σπρέντ και οτι τα ομόλογα του δημοσίου αξιολογούνται απο οίκους αξιολόγησης.



*όποιος θέλει να καταλάβει πως λειτουργεί ο μηχανισμός με τα επιτόκια και την αξία του ομολόγου ας πάρει ένα απλό παράδειγμα:

Εκδίδω εγώ πριν ένα μήνα ένα ομόλογο ετήσιας λήξης, αξίας 100€ με επιτόκιο 5%. Αν εγώ ξαφνικά δείξω οτι χρεοκοπώ και πάω να το πουλήσω στην αγορά, δεδομένο το αυξημένο ρίσκο ο αγοραστής να μην πάρει στο τέλος 100 + 5, αυτός μπορεί να το εκτιμήσει όσο θέλει. Ας πούμε οτι το εκτιμάει σε 50€. Αυτό για όποιον αγοράζει σήμερα, σημαίνει οτι δίνοντας 50€ παίρνει τόκο 5. Αυτό όμως δεν είναι αναλογία 5% άλλα αναλογία 10%. Όποτε αν εγώ σήμερα πάω να εκδώσω ένα νέο ομόλογο των 100€ αυτό θα το αγοράσει κάποιος μόνο αν δώσω 10% επιτόκιο και όχι πλέον 5%.

Όταν λοιπόν η ΕΚΤ μεσω μηχανιαμού στήριξης πάει και αγοράζει (ή κάνει αποτιμήσεις στο χαρτοφυλάκιο) το ομόλογο των 100€ στα 20€, τότε το σπρέντ της ημέρας εκτοξεύεται στα ύψη. Όταν επαναγοράζει (ή κάνει αποτιμήσεις στο χαρτοφυλάκιο) σε 90€ το σπρέντ αποκλιμακώνεται. Έτσι η Γερμανία τελικά κατάφερε να κυβερνάει την Ευρώπη και τους λαούς της.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6671
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Ναι καλά κάνει αυτή η χώρα και επιμένει σε αυτά που επιμένει διότι αυτή η χώρα καταστράφηκε 2 φορές τον προηγούμενο αιώνα εντελώς και παρόλα αυτά ξανά κυβερνάει την Ευρώπη!!! Ε κάτι κάνει καλά! Αντί λοιπόν να την φθονούμε ίσως θα έπρεπε να ξεστραβωθούμε και να προσπαθήσουμε να της μοιάσουμε!!! Η Γερμανία και η κάθε Γερμανία δεν έγινε έτσι που που είναι σήμερα δια μαγείας ούτε χωρίς σκληρή δουλειά από τους πολίτες της!!! Αλλά αυτό τσούζει σαν ιδέα στους Ελληνάρες!

Εγώ ότι είχα να πω το είπα και δεν έχω χρόνο για να λέω άλλα γιατί εχθρούς και δαίμονες οι Έλληνες βρίσκουν ανέκαθεν! Όποιος καταλάβει κατάλαβε.

Θέλω μόνο να επισημάνω για άλλη μια φορά, πως όσο βλέπουμε εχθρούς και δαίμονες παντού που μας επιβουλεύονται προκοπή δεν θα κάνουμε. Εξάλλου αυτό είναι και ένα από τα χαρακτηριστικά μας χρόνια τώρα! Οι Ελληνες από μόνοι μας δεν μπορούμε να συνεργαστούμε και ποτέ σε περιόδους δημοκρατίας δεν μεγαλουργήσαμε!

Οσο λοιπόν εγωιστικά λέμε πως πάντα κάποιος άλλος φταίει για την κατάντια μας, το μόνο που κάνουμε είναι να συμπεριφερόμαστε ως παιδιά που λένε στους γονείς τους "εγώ δεν το έκανα η Μαρία με έβαλε"! Και όσο μοιρολατρικά περιμένουμε τον από μηχανής θεό να φωνάξει την Μαρία για να την επιπλήξει εμείς προκοπή δεν θα δούμε! Ασε που οι άλλοι εφόσον μας χαρτζιλικώνουν για να ζούμε θα έχουν πάντα το πάνω χέρι.

Οσο λοιπόν αυτό το πράγμα δεν το παραδεχόμαστε δεν έχει νόημα να μιλάμε για τίποτε και είμαστε άξιοι της μοίρας μας!

Τάδε Ἔφη Κώστας!

Ἔρρωσθε καὶ εὐδαιμονεῖτε!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Η Λιθουανία υιοθετεί το ευρώ το 2015

Τη δέσμευση της κυβέρνησής του να υιοθετήσει το ευρώ το 2015, παρά τις επιφυλάξεις των συμπατριωτών του, επανέλαβε ο σοσιαλδημοκράτης πρωθυπουργός της Λιθουανίας Αλγκίρντας Μπουτκεβίσιους.

«Συμφωνήσαμε η Λιθουανία να υιοθετήσει το ευρώ την 1η Ιανουαρίου 2015», δήλωσε στον Τύπο έπειτα από μια συνάντηση που είχαν τα τέσσερα κόμματα που συμμετέχουν στον κυβερνητικό συνασπισμό, στον οποίο κυριαρχούν οι Σοσιαλδημοκράτες και το Εργατικό Κόμμα.

Ο Μπουτκεβίσιους είχε απειλήσει να παραιτηθεί αν η κυβέρνηση δεν επιτύγχανε τον στόχο της ένταξης της χώρας στην ευρωζώνη.

Περίπου το 55% των Λιθουανών είναι αντίθετοι στην υιοθέτηση του ευρώ, έναντι του 41% που την υποστηρίζουν, σύμφωνα με μια δημοσκόπηση του Ευρωβαρόμετρου που διενεργήθηκε τον Απρίλιο του 2013.

Εξάλλου μια άλλη δημοσκόπηση, που διενεργήθηκε τον Ιανουάριο, έδειξε ότι το 60% των Λιθουανών φοβάται ότι θα υπάρξει αύξηση των τιμών μετά την υιοθέτηση του κοινού ευρωπαϊκού νομίσματος.

Ο πρωθυπουργός όμως επισημαίνει ότι η υιοθέτηση του κοινού νομίσματος θα ενισχύσει την οικονομία της Λιθουανίας διευκολύνοντας το εμπόριο, τις ξένες επενδύσεις και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.

Τα δύο μικρότερα κόμματα του κυβερνητικού συνασπισμού, που αρχικά ζητούσαν να διεξαχθεί δημοψήφισμα για το ευρώ και απαιτούσαν την αύξηση του κατώτατου μισθού προκειμένου να υποστηρίξουν την ένταξη της χώρας στην ευρωζώνη, τελικά υποχώρησαν.
πηγή: enikos.gr
Άλλη μια χώρα της βαλτικής εντελώς αντιδημοκρατικά, χωρίς να το θέλει η πλειοψηφία του λαού της, μπαίνει με τις κλωτσιές του χρόνου στον "παράδεισο" της Ευρωζώνης και της ΕΚΤ.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6671
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Ετσι όσοι περισσότεροι τόσο καλλίτερα!!!! Η "ισχύς εν τη ενώσει"
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Τράπεζα στην Αθήνα ανοίγει ο Σπύρος Λάτσης

Μπορεί να αποχώρησε μέσω της διαδικασίας ανακεφαλαιοποίησης και να απέκτησε από τη ματαιωθείσα συγχώνευση ένα μικρό ποσοστό στην Εθνική αλλά η απουσία του από την ελληνική αγορά δεν θα κρατήσει για πολύ. Ο λόγος για το Σπύρο Λάτση ο οποίος επιστρέφει δυναμικά στην ελληνική αγορά ανοίγοντας άμεσα το πρώτο υποκατάστημα της EFG international που έχει έδρα την Ελβετία, στην Αθήνα.
Ήδη σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές έχει υποβληθεί αίτημα για παροχή της σχετικής άδειας στην Τράπεζα της Ελλάδος μια διαδικασία που όμως θεωρείται ότι έχει τυπικό χαρακτήρα και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί ίσως και πριν από το τέλος Ιανουαρίου.
Σε πρώτη φάση στόχος της EFG International θα είναι το private banking. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πρόσφατα αποχώρησαν από το στελεχιακό δυναμικό της Eurobank πολλά από τα οποία συνεχίζουν στην EFG. Επικεφαλής στην Αθήνα αναλαμβάνει ο κ. Γιώργος Κορλίρας γιός του Καθηγητή Παναγιώτη Κορλίρα. Ο κ. Γ. Κορλίρας έχει πολυετή εμπειρία στο private banking έχοντας θητεύσει μεταξύ άλλων και στη Citibank.
πηγή: fpress
Εκμεταλλευόμενος την ελευθερία μετακίνησης κεφαλαίων στον Ευρώπη, ο Λάτσης με νέα τράπεζα που έχει έδρα στην Ελβετία, πλέον δεν θα πληρώνει φόρους στην Ελλάδα γιατί τα κέρδη θα μεταφέρονται στην Ελβετία. Ζήτω η παγκοσμιοποίηση και το όχημά της, η Ε.Ε.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6671
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Η Ελβετία δεν είναι στην ΕΕ. Και δεν φταίει η ΕΕ αν η Ελλάδα δεν μαζεύει φόρους από τα κέρδη!!

Εκτός αυτού αν η εταιρεία δραστηριοποιηθεί εδώ, άσχετα με το που έχει έδρα υπάρχουν 2 περιπτώσεις ή ανοίγει υποκατάστημα οπότε είναι σαν την citybank ή ανοίγει θυγατρική οπότε είναι σαν όλες τις άλλες τράπεζες!!! Ετσι τα κέρδη τους οι μέτοχοι τα πάνε όπου γουστάρουν! Το θέμα είναι να φορολογούνται πριν!!! Και όχι που έχει έδρα η μαμά!

Αλλού λοιπόν είναι το πρόβλημα και όχι στην ύπαρξη της ΕΕ
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Η Ελβετία είναι έξυπνη. Έχει υπογράψει συμφωνίες με την Ε.Ε. μόνο εκεί που έχει συμφέρον. Δεν έχει τις υποχρεώσεις μια χώρας μέλους της Ε.Ε. ούτε συνεισφέρει στον προϋπολογισμό της.

Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, τα υποκαταστήματα δεν φορολογούνται εδώ. Οι θυγατρικές που έχουν εδώ έδρα φορολογούνται. Το που πάει να φάει κάποιος τα κέρδη είναι άλλο θεμα. Για φορολογία μιλάμε.


Να και αυτά που δεν είδατε στα φιλοευρωπαϊκά κανάλια της τηλεόρασης...

Αινείας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μας έκανε εντύπωση...”