Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δραχμή

Μοιραστείτε μαζί μας αυτό που είδατε, ακούσατε ή διαβάσατε...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6671
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Κάνεις λάθος ΚΑΙ τα υποκαταστήματα πρέπει να πληρώνουν φόρους εφόσον οι μαμα εταιρεία είναι εκτός ΕΕ.


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Δεν θα επιμείνω για τα υποκαταστήματα γιατί δεν είμαι σίγουρος και δεν θέλω να κοροϊδεύω τους αναγνώστες.

Ας μιλήσουμε για κάτι πιο ενδιαφέρον...
MacPap έγραψε:Ναι καλά κάνει αυτή η χώρα και επιμένει σε αυτά που επιμένει διότι αυτή η χώρα καταστράφηκε 2 φορές τον προηγούμενο αιώνα εντελώς και παρόλα αυτά ξανά κυβερνάει την Ευρώπη!!! Ε κάτι κάνει καλά! Αντί λοιπόν να την φθονούμε ίσως θα έπρεπε να ξεστραβωθούμε και να προσπαθήσουμε να της μοιάσουμε!!! Η Γερμανία και η κάθε Γερμανία δεν έγινε έτσι που που είναι σήμερα δια μαγείας ούτε χωρίς σκληρή δουλειά από τους πολίτες της!!! Αλλά αυτό τσούζει σαν ιδέα στους Ελληνάρες!
Μπορείς να μας πεις ποιος είναι ο Peter Hatrz και τι είδους μεταρρύθμιση έκανε στην γερμανική οικονομία για να την κάνει ανταγωνιστική; Τι ήταν η Agenda 2010 και γιατί έχασε ο Σρέντερ από την Μέρκελ το 2005;

Πες μας και ποιος είναι ο βασικότερος πελάτης-χώρα των εξαγωγών της Γερμανίας και τι της εξάγει;
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6671
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Φίλε μου όχι δεν θα το κάνω! Δεν θα μπω σε αυτό το παιγνίδι!
Δεν είναι ο κατάλληλος χώρος γιαυτό! Εδώ εκφράζουμε τις απόψεις μας δεν περνάμε εξετάσεις!

Αν έχεις κάτι να πεις πες το! Αλλά δεν νομίζω πως μπορούμε να πούμε κάτι παραπάνω για να στηρίξουμε την άποψή μας που δεν το έχουμε πει ήδη! Με δεδομένο δε πως βλέπουμε τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία δεν θα συμφωνήσουμε ούτε θα πείσουμε ο ένας τον άλλο ποτέ!

Αυτό δεν είναι κακό! Αλίμονο αν όλοι συμφωνούσαμε η ζωή θα ήταν βαρετή!!!
Μπορείς λοιπόν να αναπτύξεις ότι θέλεις και να πεις την άποψή σου όποτε θέλεις αλλά εγώ από την μεριά μου θα συμμετάσχω όποτε θέλω και αν θέλω :-)

Με απέραντη εκτίμηση

Κώστας!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Ας μιλήσουμε λοιπόν για το γερμανικό μοντέλο...

Αρχίζοντας απο το τέλος, ας μάθει ο κόσμος οτι ο μεγαλύτερος πελάτης των εξαγωγών της Γερμανίας είναι η Κίνα που της πουλάει μηχανολογικό εξοπλισμό. Κατα συνέπεια, οι εξαγωγές των Γερμανών εξαρτώνται πάρα πολύ απο το πόσο απελελευθερωμένο είναι το εμπόριο της Κίνας και όλων των αναδυόμενων αγορών, με τις υπόλοιπες χώρες του πλανήτη που αγοράζουν τα κινέζικα προϊόντα. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, γιατί η Ε.Ε. έχει κατακλυστεί με κινέζικα προϊόντα και γιατί δεν υπάρχουν δασμοί για να προστατευτεί η παραγωγή παρεμφερών προϊόντων όπως εκείνα της μεγάλης μεταποιητικής δύναμης της Ευρώπης, της Ιταλίας.


Ο Peter Hartz ήταν ο προσωπάρχης της VW ο οποίος είχε τα φαεινή ιδέα να εκβιάσει το προσωπικό της επιχείρησης να δεχθούν μείωση μισθού προκειμένου να μην απολυθούν κάποιοι. Έτσι με το φόβο της απόλυσης, δέχθηκαν όλοι την μείωση. Ο συγκεκριμένος κύριος έγινε και σύμβουλος του Σρέντερ και ήταν ο εμπνευστής της μεταρρύθμισης Hatrz (Agenda 2012) όπως είναι γνωστή στην Γερμανία που μετέτρεψε την γερμανική αγορά εργασίας σε μεσαιωνικού τύπου, παρόμοια με αυτή που προωθείται στην Ελλάδα σήμερα. Αυτή ή μεταρρύθμιση, ήταν και ο βασικός λόγος που ο Σρέντερ έχασε τις εκλογές απο την Μέρκελ. Ένας δήθεν σοσιαλιστής, χτυπάει τα εργασιακά δικαίωματα και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.


Συγκεκριμένα, η μεταρρύθμιση προέβλεπε την μείωση των ωρών εργασίας με αντίστοιχη μείωση των αποδοχών. Δημιουργήθηκαν τα λεγόμενα mini-jobs, εργασίες 4 ώρες και γενικά ολόκληρες εβδομάδες με λίγες ώρες εργασίας ακριβώς όπως βολεύουν τον εργοδότη, που λόγω εξαγωγών η δουλειές του έχουν σκαμπανευάσματα που εξαρτώνται κατα πολύ απο την οικονομική κατάσταση της χώρας πελάτη.

Υπενθυμίζουμε οτι στην Γερμανία οι εξαγωγές αποτελούν το 50% του ΑΕΠ ενω σε άλλες χώρες είναι κοντά στο 15%. Αυτό σημαίνει οτι η πορεία της παραγωγής δεν εξαρτάται απο το μισθό που δίνουν στον τοπικό πληθυσμό. Έτσι μπορείς να έχεις φτωχό λαό και πλούσιες επιχειρήσεις.

Μετα την παρένθεση, ξαναγυρίζουμε στην μεταρρύθμιση για να πούμε το πιο σημαντικό καινοτόμο στοιχείο της. Για να προωθηθούν και να γίνουν αποδεκτές οι ευέλικτες μορφές εργασίας, οι Γερμανοί σκέφτηκαν και πάλι να χρησιμοποιήσουν τον εκβιασμό ως μέσο αποδοχής της. Ο άνεργος στην Γερμανία σήμερα, παίρνει γύρω στα 300+ επίδομα ανεργίας το οποίο του κόβουν εντελώς αν δεν δεχθεί την δουλειά που θα του προτείνουν και η ο οποία δεν είναι απαραίτητο να ταιριάζει στα προσόντα του και ανεξαρτήτως αν του αρέσει το πόσες ώρες θα δουλεύει ή το πόσο θα παίρνει. Είναι υποχρεωμένος να πάρει αυτό που του δίνουν, αλλιώς τον αφήνουν τελείως ξεκρέμαστο. Το επίδομα συνεχίζει να το παίρνει παράλληλα με τον μίνι-μισθό ωστε να βγεί πέρα. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, που δεν φτάνουν τα λεφτά, του παρέχουν και σπίτι (κατα τα σοβιετικά πρότυπα; :shock:)

Και έχετε υπ'όψιν οτι αυτά συμβαίνουν σε μια χώρα που ο κόσμος δεν έχει ούτε δική του πρώτη κατοικία, πόσο μάλλον να έχει ένα σπίτι στην πόλη που το νοικιάζει και ένα εξοχικό που μένει όπως κάνουν πολλοί συμπατριώτες μας σήμερα. Γι αυτό και αυτά τα σχέδια δεν μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα στην Ελλάδα σήμερα, αν πρώτα δεν ρευστοποιηθεί η ακίνητη περιουσία του Έλληνα.

Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν, η Γερμανία σήμερα έχει 5% ανεργία. Φαντάζομαι οτι τώρα πολλοί αντιλαμβάνονται τι είδους μεταρρυθμίσεις προωθούνται στην Ελλάδα σήμερα. Τα στοιχεία της γερμανικής στατιστικής υπηρεσίας δείχνουν οτι ο Γερμανός απο την έλευση του ευρώ, χωρίς να έχει πάρει καμία αύξηση και με έναν μικρό πληθωρισμό, ο πραγματικός μισθός του (ο αποπληθωρισμένος δηλαδή) έχει μειωθεί. Η ψαλίδα ανάμεσα σε πλούσιους και φτωχούς έχει ανοίξει περισσότερο και η μέση περιουσία του Γερμανού πολίτη είναι 3 φορές μικρότερη απο εκείνη του Έλληνα, του Ιταλού και του Ισπανού. Τα πλεονάσματα της Γερμανίας πάνε στις τσέπες των πολυεθνικών της και η γερμανική κυβέρνηση έστειλε το λογαριασμό της ελληνικής χρεοκοπίας απο τις γερμανικές τράπεζες στους πολίτες. Έτσι, τώρα πλέον εκβιάζει και εμας. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν, πόσο δύσκολο είναι για τον καημένο γερμανό πολίτη να του πουν να βάλει το χέρι στην τσέπη για τον Έλληνα με τα δυο σπίτια και την μερσεντές, όταν εκείνος μένει σε εργατικές κατοικίες και δέχεται οτι δουλειά του προτείνουν για να μην μείνει στο δρόμο. Εφαρμόζεται ο κοινωνικός αυτοματισμός της ανθρωποφαγίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο.


Αυτό φίλοι μου είναι το πετυχημένο Γερμανικό μοντέλο...

Το συμπέρασμα είναι οτι θα πρέπει να εξετάσουμε αν εμείς πρέπει να πάρουμε μαθήματα οικονομικών απο αυτούς ή αν αυτοί μας πρέπει να πάρουν μαθήματα πολιτισμού απο εμάς. Στην τελική δεν καταλαβαίνω γιατί μέσα σε αυτήν την Ε.Ε. πρέπει να ανταγωνιζόμαστε στην καταστροφή των εργασικών δικαιωμάτων και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας στο βωμό ενος κακώς εννοούμενου ανταγωνισμού. Αντι να προσπαθούμε να φτάσουμε εμείς την Γερμανία, θα μπορούσε να χαλαρώσει λίγο περισσότερο η Γερμανία και να ζήσουν οι δικοί της πολίτες της σαν άνθρωποι. Δεν γίνεται όμως γιατί εκεί, κυβερνούν οι πολυεθνικές και όχι ο λαός. Και ήρθαν τώρα στην κοιτίδα της δημοκρατίας να κυβερνήσουν και εδώ.

Γι αυτό σε αυτήν την Ε.Ε. δεν ταιριάζουμε και ο καθένας πρέπει να τραβήξει το δρόμο του.


Εικόνα

Μετάφραση: Ο Hartz παραδέχεται οτι η μεταρρύθμιση Hartz IV είναι απάτη.


Εικόνα

Μετάφραση: Η μεταρρύθμιση Hartz IV είναι αντισοσιαλιστική γιατί τα χρήματα τα παίρνει μόνο το κεφάλαιο

Εικόνα

Μια εικόνα αξίζει, οσο χίλες λέξεις... :D
Αινείας
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

απο: High poverty figures in affluent Germany are skewed
For many in Germany, the figures are shocking: Germany has a higher level of poverty than the Czech Republic - according to the latest figures released by the German Statistics Office.
απο: http://www.wsws.org/en/articles/2011/07/wage-j25.html
The gap between rich and poor in Germany is steadily increasing. On Tuesday, the Frankfurter Rundschau newspaper reported that, in particular, low-paid workers have suffered a dramatic fall in income.
Those workers with so-called “mini-jobs” (marginal part-time employment), who in 2000 had a real net monthly income of €270 (US$380), received just €211 (US$303)—or nearly 22 percent less—last year. Those earning €835 net in 2000—for example, sales staff, assistant handicraft workers, employees in call centers and security services—made just €705, or 16 percent less, in 2010.
“The problem lies elsewhere”, writes Roth. Companies are often able to enforce extremely low salaries, “because the balance of power has shifted to the disadvantage of workers”. She refers to the genuine fear of Hartz IV” unemployment payments, which ensures that workers are prepared to accept pay cuts and work in extremely low-paid “mini-jobs” earning a maximum of €400.[/b]

από: 'Hartz reforms': how a benefits shakeup changed Germany
The immediate effect was to leave those living on benefits worse off (as of 2013, the standard rate for a single person is €382 a month, plus the cost of "adequate housing" and healthcare). But the new element that brought the most profound change was the contract, drawn up between the "jobseeker" and the "Jobcenter", which defined what each party promised to do to get the jobseeker back on somebody's payroll. This was coupled with "sanctions" – in other words, benefit cuts – if the jobseeker failed to keep up his or her side of the bargain. With those two measures, Germany came to accept the modern interpretation of the word "incentive" in the job market: the doctrine that poor people will only work if they are they are not given money.

There are myriad debates about the net results or benefits of the Hartz reforms. Unemployment, both long-term and short-term, has certainly dropped considerably in Germany since 1 January 2003, but critics say that's only because most jobless people are forced to accept the next job they can find – and often they end up in one so low-paid and part-time that they were still dependent on some sort of state welfare anyway. Then again, the flexibility that allows employers – especially major industrial companies – to take on and lay off part-time shift workers depending on the state of the export market has certainly helped Germany to ride out the global economic crisis in the past three years.

But what is hard to overlook is that the Hartz reforms have had two social effects. First, they have helped to accelerate inequality in Germany. According to an April 2012 OECD report, "Germany is the only [EU] country that has seen an increase in labour earnings inequality from the mid 1990s to the end 2000s driven by increasing inequality in the bottom half of the distribution." The report goes on to point to "a set of reforms in 2003 meant to increase the flexibility of the labour market" which help to explain the "wage moderation".
απο:Insight: The dark side of Germany's jobs miracle
Pay in Germany, which has no nationwide minimum wage, can go well below one euro an hour, especially in the former communist east German states.

"I've had some people earning as little as 55 cents per hour," said Peter Huefken, the head of Stralsund's job agency, the first of its kind to sue employers for paying too little.

απο: German jobs 'miracle' isn't all it seems
As Heiner Flassbeck, a former German government official who is currently a director at the United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD) put it in an interview with Reuters in November, it is all down to "wage-cutting" and a "beggar-thy-neighbour export model," pursued by the "virtuous" nation led by Chancellor Angela Merkel.

"One country got it absolutely wrong," said Flassbeck. "That country was not Greece, it was Germany."
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6671
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Στο τέλος enias για να στηρίξεις την άποψή σου θα μας πεις πως πεινάνε κιόλας οι Γερμανοί. Ελεος πια!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Εγώ δεν λέω τίποτα. Τα διεθνή ΜΜΕ τα γράφουν. Ας κρίνει ο καθένας αν το γερμανικό μοντέλο που πάει να επιβληθεί στην Ευρώπη απο τους Γερμανούς, του αρέσει. Αν δεν του αρέσει, η ευκαιρία να εκφράσει την γνώμη του, έρχεται στις 25 Μαϊου.
Αινείας
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από thanos »

enias έγραψε:
...Το συμπέρασμα είναι οτι θα πρέπει να εξετάσουμε αν εμείς πρέπει να πάρουμε μαθήματα οικονομικών απο αυτούς ή αν αυτοί μας πρέπει να πάρουν μαθήματα πολιτισμού απο εμάς.

Αντι να προσπαθούμε να φτάσουμε εμείς την Γερμανία, θα μπορούσε να χαλαρώσει λίγο περισσότερο η Γερμανία και να ζήσουν οι δικοί της πολίτες της σαν άνθρωποι.


μάλιστα, ειναι και αυτές δυο απόψεις σεβαστες μεν, διαφωνώ δε.
μαθηματα πολιτισμού δυστυχως σαν κοινωνια και σαν πολίτες δεν ειμεθα σε θέση να δώσουμε σε κανένα, αν κρινω από τα ...μαθήματα πολιτισμού που εισπράττω απο ουκ ολίγους συμπολίτες μου και όχι μονο σε καθημερινή βαση από παντου. Σε αυτά τα μαθήματα εχουμε μεινει μεταξεταστέοι εδω και δεκαετίες. να μην απαριθμήσω παραδειγματα

το οτι ζουμε εδώ σαν ανθρωποι, τωρα και παλαιότερα, και οτι στην γερμανία οι πολίτες εκει δεν ζουν σαν ανθρωποι, μαλλον μου μοιάζει με αστικό ελληνικό μύθο παρά με αντικειμενική διαπίστωση.

οχι οτι εκει τα πάντα ολα ειναι τέλεια και ειναι ο επιγειος παράδεισος, αλλα υπάρχουν ουκ ολίγοι τομεις της καθημερινόητας που η ανθρωπινη διαβίωση ειναι πολύ πιο ανθρώπινη από οτι στην πατρίδα μας, δυστυχώς!
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από enias »

Σε προσωπικό επίπεδο, φτάνουν πληροφορίες στα αυτιά μου για 800€/μήνα για 8ωρη εργασία τοπογράφου και για αγωγές κατά της ιατρικής εταιρία Asclipius, που αφορούν πολύ χαμηλούς μισθούς.

Η Γερμανική απάντηση στο πρόβλημα της διαρθρωτικής ανεργίας, της ανεργίας δηλαδή που οφείλεται στο ότι τα προσόντα που ζητάει η αγορά, είναι διαφορετικά από εκείνα των ανέργων, είναι η πρόσληψη προσωπικού με μειωμένο μισθό (οσο είναι η μειωμένη παραγωγικότητα του εξ αιτίας έλλειψης προσόντων) αρκεί να φύγει από τις λίστες του ΟΑΕΔ και να μην επιβαρύνει το κράτος.

Το ότι εδώ πέρα έχουμε και ένα δικό μας σπίτι να μείνουμε οι περισσότεροι, για μένα στοιχειοθετεί το ότι ζούμε καλύτερα από αυτούς. Πόσο θα κρατήσει αυτό, δεν ξέρω και ανησυχώ διότι η διάβρωση των πολιτών μας απο ενοχικά σύνδρομα έχει προχωρήσει πολύ. Το θέμα είναι αν αυτή η κοινωνία θα πάει μπροστά με σεβασμό στην ανθρώπινη ύπαρξη ή θα κάνουμε έναν στυγνό ανταγωνισμό με οικονομικούς μονάχα όρους που θα ωφελήσει μόνο τις πολυεθνικές.

Εν πάσει περιπτώσει, καλό είναι ο Έλλην πολίτης να καταλάβει ότι η κόλαση που ζει στα εργασιακά, δεν είναι μια τιμωρία γιατί είναι τεμπέλης και άχρηστος. Είναι το γερμανικό δόγμα που μέσω της επικυριαρχίας της στην ΕΕ από τον έλεγχο της έκδοσης του νομίσματος επιβάλλεται απ' άκρη σε άκρη σε όλη την Ευρώπη και που ήδη εφαρμόστηκε τα τελευταία 10 χρόνια στην Γερμανία. Έτσι θα είναι η ζωή του μέσα στην γερμανική Ευρώπη. Δεν είναι κάτι το περαστικό ή μεταβατικό, να μην έχει αυταπάτες.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6671
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Απ'το κόστος οδικών έργων, στο ευρώ, την Ε.Ε. και την δρ

Δημοσίευση από MacPap »

Πάντως enias όπως και πολλοί συμπολίτες μας για κάποιον που δεν έχει ζήσει ποτέ σε μια χώρα έχεις πολύ αποκρυσταλλωμένη άποψη για το πως ζουν οι Γερμανοί!!! Εγώ δεν είμαι τόσο απόλυτος για το πως ζουν οι Ιταλοί πχ!!!

Πάντως δεν ζουν κακά σίγουρα πολύ καλλίτερα από εμάς!!!! Και καλά θα κάναμε να προσπαθούμε να τους μοιάσουμε αντί να θέλουμε να γίνουν αυτοί σαν και μας!!!

Αλλά είπαμε ο Ελληναρισμός είναι πολύ δυνατό πράγμα, με την φιλοσοφία του "Αυτοί να μην έχουν κατσίκα" όχι να έχω και εγώ μια!

Οσο για τον μέσο Ελληνα άχρηστος δεν είναι σε καμία περίπτωση!!! Αλλά τεμπέλης και καλοπερασάκιας, εγωιστής, ισχυρογνώμων, ξερόλας, αγύριστο κεφάλι, κοινωνικά αμόρφωτος, αναιδής, φυγόπονος και πολλά άλλα είναι!!!

Είναι βέβαια (όταν τον συμφέρει ή όταν δεν σε ξέρει) και φιλικός, χαμογελαστός, εξυπηρετικός, φιλόξενος κλπ μέχρι να σε γνωρίσει μετά αρχίζει την γκρίνια και τα σχόλια! Προσπαθεί να διαβάλλει να δείξει πως έχεις ελλατώματα πως αυτός είναι καλλίτερος κλπ κλπ κλπ! Αυτή είναι η πραγματικότητα για τον μέσο Ελληνα και όσο εθελοτυφλούμε δεν κάνουμε καλό ούτε στον εαυτό μας ούτε σε κανένα συμπολίτη μας!!!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μας έκανε εντύπωση...”