Ο ΚΟΚ και ο Ελληνας οδηγός...

Είδατε κάτι στραβό και ανάποδο και θέλετε να το πείτε? Εδώ μπορείτε...
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ο ΚΟΚ και ο Ελληνας οδηγός...

Δημοσίευση από MacPap »

1. Οχι δεν σε ενδιαφέρει γιατί επι της ουσίας δεν μπορείς να το ξέρεις ούτε θα βλέπεις τα δικά του διότι σε ενδιαφέρουν αυτά που περνάς εσύ όχι τι κάνουν οι άλλοι.
2. Μη κανεις την τρίχα τριχιά για να αποδείξεις αυτό που θες. Οι αυτοκινητόδρομοι δεν είναι στενάκια που βγαίνουν σε μεγαλύτερα στενάκια.
3. Δεν εννοείς να καταλάβεις πως αν δεν έχεις ρόμβο ΔΕΝ είσαι σε δρόμο προτεραιότητος και ας έχουν οι άλλοι ότι νάναι! Ο αλλος ξέρει πως έχεις προτεραιότητα εσύ το ξέρεις μόνο αν υπάρχει ρόμβος. Και μη πο παραθέτεις πράγματα από την wikypedia γιατί θα μπορούσα να σου βάλω απόσπασμα από τον Βελγικό κώδικα που λέει ρητά το ακριβώς αντίθετο.

Και εδώ το σταματάω πραγματικά.


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ο ΚΟΚ και ο Ελληνας οδηγός...

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε: 16 Δεκ 2020, 03:031. Οχι δεν σε ενδιαφέρει γιατί επι της ουσίας δεν μπορείς να το ξέρεις ούτε θα βλέπεις τα δικά του διότι σε ενδιαφέρουν αυτά που περνάς εσύ όχι τι κάνουν οι άλλοι.
Μα το STOP έχει αυτό στο σχήμα για τον αντίθετο λόγο από αυτό που έγραψες: για να βλέπουν οι άλλοι (εντάξει εκτός Ελλάδας που είναι κρυμμένα στα δέντρα) ότι εσύ έχεις STOP.
MacPap έγραψε: 16 Δεκ 2020, 03:032. Μη κανεις την τρίχα τριχιά για να αποδείξεις αυτό που θες. Οι αυτοκινητόδρομοι δεν είναι στενάκια που βγαίνουν σε μεγαλύτερα στενάκια.
Αναφέρθηκες σε σήματα και έγραψες ότι δεν έχει σημασία πώς έχει χαρακτηριστεί ο δρόμος στον οποίο βρίσκεσαι ή που θα μπεις. Όπως το γράφεις τώρα, είναι διαφορετικό αν μπαίνω στον αυτοκινητόδρομο, στην Κηφισίας ή στην Συγγρού σε σχέση με το στενό της γειτονιάς μου. Συμπέρασμα: τελικά οι δρόμοι έχουν χαρακτηρισμό και αλλάζει η Ε.Ο. και το στενό της γειτονιάς μου.
MacPap έγραψε: 16 Δεκ 2020, 03:033. Δεν εννοείς να καταλάβεις πως αν δεν έχεις ρόμβο ΔΕΝ είσαι σε δρόμο προτεραιότητος και ας έχουν οι άλλοι ότι νάναι! Ο αλλος ξέρει πως έχεις προτεραιότητα εσύ το ξέρεις μόνο αν υπάρχει ρόμβος. Και μη πο παραθέτεις πράγματα από την wikypedia γιατί θα μπορούσα να σου βάλω απόσπασμα από τον Βελγικό κώδικα που λέει ρητά το ακριβώς αντίθετο.
Αν δεν έχω ανάποδο τρίγωνο ή STOP και έρχομαι απο δεξιά (π.χ. είσοδος σε αυτοκινητόδρομο) έχω προτεραιότητα, όπως και αν έχω ρόμβο. Μπαίνοντας σε Ε.Ο. από δεξιά, αν δεν υπάρχει ανάποδο τρίγωνο ή STOP, έχω προτεραιότητα σύμφωνα με αυτά που λες. Έλα, όμως, που δεν ισχύει αυτό γιατί σε ειδοποιούν νωρίτερα ότι αυτός ο δρόμος που μπαίνεις είναι αυτοκινητόδρομος (η πράσινη πινακίδα), άρα έχει προτεραιότητα, ασχέτως αν εσύ δεν έχεις σήμα και είσαι δεξιά (προτεραιότητα θεωρητικά).

Βλέπεις ότι υπάρχει χαρακτηρισμός δρόμων και προτεραιότητα που προκύπτει από αυτόν τον χαρακτηρισμό; Μάλιστα, από τον χαρακτηρισμό αυτόν προκύπτουν και όρια ταχύτητα. Π.χ. η Συγγρού έχει όριο 90 γιατί είναι αυτοκινητόδρομος εντός αστικής περιοχής και προτεραιότητα παντού (π.χ. στις εξόδους σε σχέση με τους άλλους που βρίσκονται μεν δεξιά, κινούνται, όμως, στον παράδρομο, οπότε έχουν ΟΛΟΙ STOP). Στους κεντρικούς δρόμους των περιοχών π.χ. Πέτρου Ράλλη, υπάρχει πάλι χαρακτηρισμός του δρόμου κι ας υπάρχουν ίδια όρια με τους άλλους δρόμους. Το ότι σε ένα στενό δεν υπάρχει STOP και είσαι από δεξιά, δεν σου δίνει προτεραιότητα εισόδου σε σχέση με τον κινούμενο επί της Πέτρου Ράλλη, κι ας μην έχει αυτός ρόμβο. Τα στενά στις γειτονιές είναι το ίδιο πράγμα. Ίδιας "βαρύτητας" δρόμος: άρα ακολουθείς τα σήματα ή την από δεξιά προτεραιότητα, όπου αυτά δεν υπάρχουν (βλ. το παράδειγμα που έδωσα με τον τύπο στην Νίκαια).

Το άλλο που σου γράφω για την wikipedia, αν το διάβασες, σου εξηγεί ακριβώς γιατί είναι έτσι το σχήμα του STOP: για να βλέπεις εσύ που έρχεσαι από άλλο στενό ότι ο κάθετος ή απέναντι έχει STOP, άρα να μην σταματάς χωρίς λόγο. Ο Βελγικός ΚΟΚ αποτελεί ειδική περίπτωση ενός ΚΟΚ (δεν τον γνωρίζω) και ουδεμία σχέση έχει με τους λόγους κατασκευής του STOP.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ο ΚΟΚ και ο Ελληνας οδηγός...

Δημοσίευση από MacPap »

Συνεχίζεις να πλατιάζεις (dejà vu :-) ) και εγώ είπα το σταματώ.
Ξαναλέω δεν έχει σχέση και δεν με αφορά τι έχει ο άλλος. Σημασία έχει τι ξέρω πως έχω εγώ...
Το αν η σήμανση είναι ότι νά 'ναι στο Ελλαδιστάν είναι άλλη κουβέντα.

Αν δεν το καταλαβαίνεις δεν μπορώ να στο εξηγήσω.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ο ΚΟΚ και ο Ελληνας οδηγός...

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε: 16 Δεκ 2020, 14:39Ξαναλέω δεν έχει σχέση και δεν με αφορά τι έχει ο άλλος. Σημασία έχει τι ξέρω πως έχω εγώ...
Άρα μιλάς για τον εαυτό σου και μόνο. Κατανοητό...

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ο ΚΟΚ και ο Ελληνας οδηγός...

Δημοσίευση από MacPap »

Δεν μιλάω για μένα. Ομιλώ για όλους τρόπος του λέγειν το πρώτο πρόσωπο ενικού!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ο ΚΟΚ και ο Ελληνας οδηγός...

Δημοσίευση από MacPap »

Και για να το κλείσουμε κάποτε το θέμα η λέξις λεωφόρος δεν υπάρχει στον ΚΟΚ.
Υπάρχει μόνον η έννοια της «Ο􏰀δού προτεραιότητας».
Υπάρχει μόνο το Αρθρο 2 που ορίζει.

KEΦA􏰆AIO A ́ ΓENIKA – OPIΣMOI
...

Άρθρo 2
Oρισμoί

Ο􏰀δός προτεραιότητας: 􏰀Οδός ειδικά χαρακτηρισμένη και σημασμένη όπου η κυκλοφορία των οδικών οχημάτων σε αυτήν, έχει προτεραιότητα έναντι των εισερχόμενων σε αυτήν από άλλες οδούς.

ΟΤΙ λοιπόν δεν είναι ειδικά χαρακτηρισμένο διά σημάνσεως δεν είναι Ο􏰀δός προτεραιότητας. Αν λοιπόν δεν κινούμαστε σε δρόμο με σήμανση ΡΟΜΒΟ ΔΕΝ είναι ο􏰀δός προτεραιότητας και ΔΕΝ θεωρούμε πως έχουμε προτεραιότητα, απλώς και μόνο επειδή είναι φαρδιά με 42 λωρίδες ή κυκλοφορούν λεωφορεία επ' αυτης!!!!

"Ἔρρωσθε καὶ εὐδαιμονεῖτε"
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ο ΚΟΚ και ο Ελληνας οδηγός...

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Τώρα το έφτιαξες...

Εκτός από την οδό με προτεραιότητα (αυτές είναι οι κεντρικές λεωφόροι στο 90% των περιπτώσεων των πόλεων), υπάρχει και η επαρχιακή οδός και ο αυτοκινητόδρομος, που πάλι έχουν προτεραιότητα.

Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Στραβά και ανάποδα...”