WRC 2016

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

VIDEOS from wrc rally of Sweden 2016


WRC Rally Sweden 2016



Wrc Rally Sweden 2016 Svullrya cam1



Wrc Rally Sweden 2016 Svullrya cam2



WRC Rally Sweden 2016 - Motorsportfilmer.net


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Σουηδίας : Οζιέ - Ινγκρασιά - VW Polo WRC, οι νικητές


Οι Οζιέ-Ινγκρασιά σημείωσαν τη δεύτερη νίκη τους, στους δύο πρώτους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος , κάνοντας ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του τέταρτου συνεχόμενου τίτλου.

Μα το πρωτάθλημα είναι στην αρχή εύλογα θα αναρωτηθείτε. Μπορεί λοιπόν να είναι, αλλά όπως και να το κάνουμε στους δύο πρώτους αγώνες το χρώμα στην πρώτη θέση του βάθρου είχε γαλλικό άρωμα, και το κυριότερο οι μόνοι που έδειξαν ότι μπορούσαν να «ανησυχήσουν» το πλήρωμα του μπλε VW Polo WRC με το Νο1 στις πόρτες ήταν οι Μικ-Ναγκλ με το DS3 WRC, οι οποίοι εγκατέλειψαν και στους δύο αγώνες.

Δεν ξέρουμε εάν βρισκόμαστε σε ένα καινούργιο άνεμο μετά τη Λεμπ εποχή, αλλά όπως και να το κάνουμε ο Οζιέκερδίζει παντού εάν το VW Polo WRC δεν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα.

Ότι συνέβαινε με τον Λεμπ και τη Citroen, το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με το συνδυασμό Οζιέ-VW.

Δύο νίκες λοιπόν για τους Οζιέ-Ινγκρασιά στους δύο πρώτους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος που απλά για μια ακόμα φορά έδωσαν το στίγμα του απόλυτου πρωταγωνιστή. ‘Όταν από τις 13 Ειδικές Διαδρομές κερδίζει τις έξι, συμπεριλαμβανομένης και της Power Stage, γιατί αντίπαλο να μιλάμε.

Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα, άλλους δώδεκα και όλα μπορούν να αλλάξουν, αλλά όπως έδειξαν οι δύο πρώτοι οι Οζιέ-Ινγκρασιά, πάλι αυτοί θα είναι οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στο τέλος της χρονιάς στην απονομή των πρωταθλητών.

Στη Σουηδία μπορεί να κέρδισαν οι Οζιέ-Ινγκρασιά, αλλά οι προβολείς ήταν στραμμένοι στους Πάντον-Κέναρντ που με το νέας γενιάς Hyundai i20 WRC έκαναν έναν πολύ καλό αγώνα τερματίζοντας στην δεύτερη θέση, την ώρα που το Νο1 πλήρωμα της Hyundai Motorsport, οι Νεβίλ-Γκιλσούλ αντιμετώπιζαν προβλήματα με τη μετάδοση του πίσω άξονα και οι Σόρδο-Μαρτί απλά παρακολουθούσαν την εξέλιξη, χωρίς να διεκδικήσουν κάποια διάκριση.

Οι ‘Οστμπεργκ-Φλόεν με το Ford Fiesta WRC «πρόσφεραν» τους βαθμούς της τρίτης θέσης στην M-Sport, αν και τα χαμόγελα είναι για τη δεύτερη συνεχή νίκη του Έβανς στην κατηγορία WRC2 με το Ford Fiesta R5.

H βαθμολογία μετά τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς διαμορφώθηκε ως εξής:

Οδηγών:

Οζιέ 56, Μίκελσεν 33, Όστμπεργκ 27,Πάντον 18, Σόρδο 18

Κατασκευαστών:

VW Motorsport 54, Hyundai Motorsport 49, VW Motorsport II 27, Ford M-Sport 13.

Επόμενος αγώνας, ο πρώτος χωμάτινος του πρωταθλήματος στις 3 Μαρτίου στο Μεξικό.
Πηγή:του Γιάννη Σταυρόπουλου - motori.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μεξικού-χωμάτινο ραντεβού : Η Hyundai Motorsport μας ξεναγεί στον αγώνα


Ο θίασος του παγκοσμίου πρωταθλήματος μετά το Μόντε Κάρλο και τη Σουηδία μεταφέρεται στο Μεξικό, για το πρώτο χωμάτινο ράλι της χρονιάς.

Ένας αγώνας που αλλάζει τα μέχρι τώρα δεδομένα, καθώς περιλαμβάνει και μια Ειδική Διαδρομή που το μήκος της είναι 80 χλμ.

Ναι καλά διαβάσατε. Μια Ειδική Διαδρομή μήκους 80 χλμ.

Είναι μάλιστα η προτελευταία, καθώς η τελευταία είναι η power stage 16.47 χλμ.

Καταλαβαίνεται λοιπόν τι έχει να γίνει, την τελευταία μέρα του ράλι Μεξικού με την 80άρα Ειδική Διαδρομή να είναι η προτελευταία του αγώνα και τέσσερις ώρες περίπου μετά, να ακολουθεί η power stage.

Να σημειωθεί ότι η πρόκληση της 80αρας Ειδικής Διαδρομής, είναι η μεγαλύτερη που συμπεριλαμβάνεται σε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος από 1983.

Συνολικά οι Ειδικές Διαδρομές του ράλι Μεξικού είναι 21, με συνολικό μήκος 399,71 χλμ.

Κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα, εκτός από την 80αρα Ειδική Διαδρομή είναι το υψόμετρο, που φτάνει μέχρι και 2.700 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας με τους κινητήρες να χάνουν το 20% περίπου της ιπποδύναμης.

Να θυμηθούμε επίσης ότι στον αγώνα του 2015, ο Τάνακ με τον Μόλντερ είχαν μια δραματική έξοδο που κατέληξε σε λίμνη, με το αυτοκίνητο να βυθίζεται σε κλάσματα δευτ. Η ομάδα Ford M-Sport με ειδικούς γερανούς ανέσυραν το αυτοκίνητο από τον πυθμένα της λίμνης, όπου οι τεχνικοί ξεπερνώντας τους εαυτούς τους το ετοίμασαν για τα υπόλοιπα σκέλη, αφού πρώτα το έλυσαν σχεδόν όλο.

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά ήταν οι νικητές το 2015 με VW Polo WRC.

Θα κάνουν άραγε τρείς τις νίκες, στους τρείς πρώτους αγώνες για το 2016 οι Γάλλοι με τον γερμανικό οδοστρωτήρα; Το Μεξικό θα το δείξει αυτό.

Στο video που ακολουθεί η Hyundai Motorsport μας ξεναγεί στα μυστικά του πρώτου χωμάτινου αγώνα της χρονιάς.
Πηγή:του Γιάννη Σταυρόπουλου - motori.gr



Rally Mexico Preview - Hyundai Motorsport 2016
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μεξικού : Οζιέ-Ινγκρασιά ξεκίνησαν το 100ό ράλι τους


Ο Σεμπάστιαν Οζιέ μας δείχνει τον αριθμό 100 που βρίσκεται στο πίσω μέρος του Volkswagen Polo WRC.

Μαζί με τον μόνιμο συνοδηγό του Ζουλιέν Ινγκρασιά, ξεκίνησαν το 100ό ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος στην καριέρα τους, στο Μεξικό.

Θα είναι άραγε τυχερό, θα είναι το γενέθλιο δώρο τους για την 100ή συμμετοχή τους, καθώς την πρώτη του εμφάνιση το πλήρωμα στο WRC την έκανε στις Ειδικές Διαδρομές του Μεξικού το 2008 με Citroen C2 S1600 κερδίζοντας την κατηγορία junior.

Δείτε στο video που ακολουθεί πλάνα από το shakedown και από τις σκληρές Eιδικές Διαδρομές διαδρομές στο Μεξικό.
Πηγή:του Γιάννη Σταυρόπουλου - motori.gr



2016 Rally Mexico – preview
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Hyundai Motorsport : Από το Μεξικό πλάνα γεμάτα σκόνη


Εικόνα



Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το ράλι Μεξικού, πρώτος χωμάτινος αγώνας της χρονιάς.

Για τη Hyundai Motorsport ο αγώνας δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς αφού μόλις στην 4η Ειδική Διαδρομή, από τις 21, είδε το μεγάλο της αστέρι, τον Τιερί Νεβίλ, να εγκαταλείπει με σπασμένη την ανάρτηση στο i20WRC.

Στο video που ακολουθεί δείτε στιγμές από την εκκίνηση, την πληθώρα θεατών στην αφετηρία, «πιρουέτες» από την Υπερειδική που διεξήχθη με προβολείς, καθώς και τη στιγμή της εγκατάλειψης του Νεβίλ.
Πηγή:του Γιάννη Σταυρόπουλου - motori.gr



Rally Mexico Day One - Hyundai Motorsport 2016



2016 Rally Mexico – Day One



Leg 1 - 2016 WRC Rally Mexico - Best-of-RallyLive.com
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μεξικού-2ο σκέλος : Ο Λάτβαλα δίνει το ρυθμό


Εικόνα



Κερδίζοντας τις πέντε από τις επτά Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους οι Λάτβαλα-‘Αντιλα με το μπλε-άσπρο Volkswagen Polo WRC, βρίσκονται στην πρώτη θέση του πρώτου χωμάτινου ράλι της σεζόν που διεξάγεται στο Μεξικό.

Το πλήρωμα από τη Φινλανδία έχει αποκτήσει μια διαφορά από τους δεύτερους Οζιέ-Ινγκρασιά +32,1 δευτ., αλλά ο αγώνας είναι τόσο μακρύς που ακόμα τίποτα δεν έχει τελειώσει. Υπάρχει και η 80άρα Ειδική Διαδρομή, προτελευταία του αγώνα, που εκτός από το μήκος της, τα πληρώματα θα πρέπει να αντιμετωπίσουν και την υψηλή εσωτερική θερμοκρασία που δημιουργείται.

Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Σόρδο-Μαρτί με το Hyundai i20 WRC και διαφορά +1:15,6 από την κορυφή.

Από κει και κάτω η ψαλίδα έχει ανοίξει πάρα πολύ καθώς ο Μίκελσεν με το τρίτο VW Polo WRC ακολουθεί στην τέταρτη θέση με διαφορά +1:46,7, ο Πάντον (Hyundai i20 WRC) +2:20,8 και ο Όστμπεργκ (Ford Fiesta WRC) +2:35,6, έχοντας μάλιστα εισπράξει και ποινή 10 δευτ.καθώς στην 7η Ειδική Διαδρομή ξεκίνησε πριν δοθεί η εκκίνηση σύμφωνα με τα ηλεκτρονικά χρονόμετρα.

Ο Νεβίλ είδε τον αγώνα ως θεατής από την τέταρτη Ειδική Διαδρομή και μετά, καθώς μετά από ένα άλμα κατέληξε σε τετ-α-κε σπάζοντας την μπροστινή ανάρτηση με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Τι συμβαίνει άραγε με τον Βέλγο; Από το δεύτερο μισό της προηγούμενης περιόδου, ο Νεβίλ δε βρίσκεται στο ύψος των περιστάσεων. Δημιουργεί ζημιές στα αυτοκίνητα (ζημιές=κόστος, και μην μας πείτε ότι αγώνες είναι και ζημιές θα υπάρχουν, καθώς και στους αγώνες στο τέλος λογαριασμούς κάνουν), εγκαταλείπει και δεν βοηθά όσο πρέπει τη Hyundai Motorsport στη διεκδίκηση βαθμών.

Είναι όμως ταχύς, καθώς είναι ο πιο γρήγορος από τη νέα γενιά. Μακάρι αυτή η πολύ άσχημη περίοδος που διανύει να τον προσπεράσει και να ξαναδούμε τον Νεβίλ, ως γιό του ανέμου.

Ο Καμιλί, με το δεύτερο εργοστασιακό Ford Fiesta WRC και με καινούργιο συνοδηγό, είχε πάλι τη στιγμή καθώς στην 4η Ειδική Διαδρομή πλήγωσε την πίσω αριστερή ανάρτηση στέλνοντάς τον πολύ πίσω στη γενική κατάταξη. Στο τέλος του δεύτερου σκέλους βρίσκεται 11ος +10:25.7 από την κορυφή.

Στον αγώνα δεν συμμετέχει η ομάδα της Citroen Racing με τα DS3 WRC ούτε και ο Έβανς με το καινούργιο Ford Fiesta R5, νικητής σε Μόντε Κάρλο και Σουηδία.

Σε αυτήν την κατηγορία, τη WRC2 προηγείται το νέο αστέρι, ο Σουομίνεν με τον Μάρκουλα (Skoda Fabia R5), 7:06,1 από τον Φούκς που αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με τις σπασμένες αναρτήσεις στο Skoda Fabia R5.

To τρίτο και μεγαλύτερο σκέλος του αγώνα περιλαμβάνει 9 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 152,4 χλμ.

Η μεγαλύτερη έχει μήκος 42,62 χλμ. και διεξάγεται δύο φορές.

Για να δούμε λοιπόν τι εκπλήξεις μας επιφυλάσσει το τρίτο σκέλος.
Πηγή:του Γιάννη Σταυρόπουλου - motori.gr




Rally Mexico Day Two - Hyundai Motorsport 2016




Leg 2 - 2016 WRC rally Mexico- Best-of-RallyLive.com
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Μεξικού-3ο σκέλος : Καταιγιστικός ο Λάτβαλα με το Polo WRC


Εικόνα


Με εντυπωσιακό ρυθμό συνεχίζουν οι Λάτβαλα-Άντιλα με το Volkswagen Polo WRC στις δύσκολες χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Μεξικού.

Ο ρυθμός του φινλανδικού πληρώματος είναι καταιγιστικός και στο τέλος του τρίτου και μεγαλύτερου σκέλους του αγώνα, εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση με 1:35,7 διαφορά από τους Οζιέ-Ινγκρασιά, με το άλλο εργοστασιακό Volkswagen Polo WRC, που απλά παρακολουθούν το ρυθμό ενός «δαιμονισμένου» Λάτβαλα.

Υπο κανονικές συνθήκες και με αυτές τις διαφορές ο αγώνας θα «είχε» τελειώσει», αν και στους αγώνες, τίποτα δεν τελειώνει πριν τα αυτοκίνητα ανέβουν στη ράμπα του τερματισμού.

Στο Μεξικό λοιπόν μπορεί να απομένουν μόνο δύο Ειδικές Διαδρομές, αλλά η πρώτη του τέταρτου και τελευταίου σκέλους είναι 80 χλμ.

Η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή σε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος από το 1983.

Μπορεί λοιπόν να υπάρχουν μεγάλες διαφορές ασφαλείας μεταξύ των πληρωμάτων, οι Σόρδο-Μαρτί με το Hyundai i20 WRC που βρίσκονται στην τρίτη θέση έχουν διαφορά +2:40,4 από την κορυφή και οι Όστμπεργκ-Φλόεν με το Ford Fiesta WRC + 4:48,8, αλλά με κουρασμένα αυτοκίνητα, υψηλές θερμοκρασίες εντός και εκτός αυτοκινήτου και υπερθερμασμένα ελαστικά, το χρώμα στην κορυφή εύκολα μπορεί να αλλάξει, αν και θεωρούμε ότι η διαφορά του Λάτβαλα από τον Οζιέ μπορεί να καλυφθεί μόνο με οδηγικό λάθος, ή μηχανικό πρόβλημα.

Πάντως όπως τόνισαν οι οδηγοί, τα τελευταία 10 χλμ. της 80αρας Ειδικής Διαδρομής είναι αυτά που τους προβληματίζουν και αυτά τα παιξουν το ρόλο τους.

Για να δούμε λοιπόν πως θα «κυλήσει» αυτή η Ειδική Διαδρομή που ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο στη σχεδίαση αγώνων του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Μετά την 80αρα υπάρχει μια ακόμα, η power stage 16,47 χλμ., που προσφέρει επιπλέον βαθμούς στους τρεις ταχύτερους.
Πηγή:του Γιάννη Σταυρόπουλου - motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Αργεντινής


Έπειτα από έναν εκπληκτικό αγώνα, ο Hayden Paddon ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Ο 29χρονος έγινε ο πρώτος Νεοζηλανδός στην ιστορία που κερδίζει αγώνα στο WRC, οδηγώντας εξαιρετικά το Hyundai i20 καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Βέβαια, τον βοήθησε και ο Latvala με την έξοδο που είχε στην 14η ειδική διαδρομή, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν άξιζε τη νίκη. Μάλιστα, ξεπέρασε τα όποια προβλήματα αντιμετώπισε με το αυτοκίνητο και έκανε έναν απίστευτο χρόνο στην Power Stage.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Sebastien Ogier, ο οποίος δεν έχει καταφέρει ποτέ να κερδίσει τον συγκεκριμένο αγώνα, ενώ τρίτος ήταν ο άλλος οδηγός της VW Motorsport, Andrea Mikkelsen.
Πηγή:zougla.gr

Η κατάταξη του Ράλι Αργεντινής

1. H. Paddon / J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) 3:40:52.9
2. S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) +14,3
3. A. Mikkelsen / A. Jaeger (Volkswagen Polo R WRC) +1:05.2
4. D. Sordo / M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:17.1
5. M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +4:56.7
6. T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +9:29.5
7. M. Ligato / R. Garcia (Citroën DS3 WRC) +9:39.2
8. E. Camilli / B. Veillas (Ford Fiesta RS WRC) +10:16.0
9. H. Solberg / I. Minor (Ford Fiesta RS WRC) +10:48.5

Η βαθμολογία έπειτα από τέσσερις αγώνες

1. S. OGIER: 96
2. H. PADDON: 57
3. M. OSTBERG: 52
4. A. MIKKELSEN: 48
5. D. SORDO: 44
6. J.M. LATVALA: 27
7. O. TANAK: 24
8. T. NEUVILLE: 23
9. S. LEFEBVRE: 10
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Τα διέλυσε όλα ο Jari-Matti Latvala στο Ράλλυ Αργεντινής


Ο Jari-Matti Latvala είχε ένα σφοδρό ατύχημα κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Αργεντινής ενώ βρισκόταν στη πρώτη θέση του αγώνα. Το περιστατικό συνέβη στην 14η ειδική του αγώνα με τον Latvala να δηλώνει πως χτύπησε πάνω σε έναν βράχο, με αποτέλεσμα να σπάσει η ανάρτηση, το αμορτισέρ να τρυπάει το καπό και το αποτέλεσμα να το βλέπεις στο video.

Τόσο ο Latvala όσο και ο συνοδηγός του, ο Anttila βγήκαν σώοι και αβλαβείς από το αγωνιστικό Polo, με το ατύχημα αυτό να δίνει το προβάδισμα στον Haydon Paddon ο οποίος θέλει να πάρει τη πρώτη του νίκη με το Hyundai i20 WRC.
Πηγή:Autoblog.gr



WRC - YPF Rally Argentina 2016: Spectacular CRASH Jari-Matti Latvala on SS14
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WRC 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Rally Πορτογαλίας

Ο Kris Meeke κέρδισε το Rally Πορτογαλίας



Εικόνα




Ο Kris Meeke ήταν ο μεγάλος νικητής του Rally Πορτογαλίας, με τον Βρετανό οδηγό να κατακτά την 2η νίκη της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally. Ο οδηγός της Citroen, από την δεύτερη ειδική διαδρομή του αγώνα, βρέθηκε στην κορυφή, όπου και διατηρήθηκε μέχρι το τέλος.

Πίσω του τερμάτισε ο Andreas Mikkelsen, μιας και ο Ogier είδε το πρωί να σκάει το ελαστικό του Polo R WRC του, τερματίζοντας έτσι στην 3η θέση. Ο Αλσατός Παγκόσμιος Πρωταθλητής, κέρδισε την υπερειδική διαδρομή του αγώνα και τους επιπλέον βαθμούς που χαρίζει η επικράτηση σε αυτή.

Στην τέταρτη θέση τερμάτισε το Dani Sordo με το Hyundai i20, με την Hyundai να είχε ένα δύσκολο αγωνιστικό τριήμερο, καθώς ο Paddon είχε έξοδο στην 5η ειδική διαδρομή, με το i20 του να τυλίγεται στις φλόγες και καταστράφηκε ολοσχερώς. Εντύπωση προκαλεί η 5η θέση του Camilli με το Ford Fiesta της M Sport, μπροστά από τον Latvala, με τον οδηγό της VW να στέκεται για μια ακόμα φορά άτυχος, αφού ένα πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης του Polo R WRC, δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει μια καλύτερη θέση, από την 6η όπου τερμάτισε.
Πηγή:Autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WRC (World Rally Championship)...”