Νέα απο τον χώρο της F1

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Post Reply
Johnny
Posts: 2066
Joined: 14 Jul 2010, 20:23
Location: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Post by Johnny »

Ανακοινώθηκαν οι νέες ώρες έναρξης των αγώνων του 2021

Η Liberty Media ανακοίνωσε σήμερα τις ώρες έναρξης όλων των αγώνων του πρωταθλήματος της Formula 1 για το 2021, και όπως θα δεις οι περισσότεροι θα ξεκινούν πλέον στις 15:00 ώρα Ελλάδος, μιας και κρίθηκε πως αυτή η ώρα έχει μεγαλύτερη τηλεθέαση στις ΗΠΑ.

Από το 2018 οι περισσότεροι αγώνες της Formula 1 ξεκινούσαν στις 16:10 ώρα Ελλάδος, με το σκεπτικό πως αυτή η ώρα θα είχε μεγαλύτερη τηλεθέαση, ενώ το επιπλέον 10λεπτο θα έδινε περισσότερο τηλεοπτικό χρόνο στα κανάλια που προβάλουν τους αγώνες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Πηγή:autoblog.gr

Image


Image
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Image
Johnny
Posts: 2066
Joined: 14 Jul 2010, 20:23
Location: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Post by Johnny »

Η Aston Martin παρουσίασε το νέο αυτοκίνητο ασφαλείας της Formula 1



Image

Image

Από το 1996 και μέχρι τη περσινή σεζόν, η Mercedes παρείχε αποκλειστικά το επίσημο αυτοκίνητο ασφαλείας στην F1, ξεκινώντας αρχικά με μια Mercedes-AMG C36. Ωστόσο, αυτό θα αλλάξει την φετινή σεζόν, καθώς η ενασχόληση της Aston Martin στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα μεγαλώνει με την συμμετοχή της ως εργοστασιακή ομάδα.
Αυτό σημαίνει ότι η γερμανική εταιρία δεν θα είναι ο μοναδικός προμηθευτής των αυτοκινήτων ασφαλείας, καθώς η βρετανική εταιρία παρουσίασε σήμερα την Vantage ως το δεύτερο επίσημο αυτοκίνητο ασφαλείας. Έτσι, η Mercedes-AMG GT R και η Aston Martin Vantage θα μοιραστούν τα καθήκοντα τους ως αυτοκίνητα ασφαλείας στους 23 αγώνες της φετινής σεζόν.


Image


Πιο συγκεκριμένα, θα δούμε τη χρήση του αυτοκινήτου ασφαλείας να κατανέμεται -σχεδόν- ισότιμα μεταξύ των δύο εταιριών κατά τη διάρκεια της σεζόν (12 – 11 αγώνες), μια ρύθμιση που βοηθά να μοιραστεί το οικονομικό κόστος μεταξύ των δύο εταιρειών.
Η Vantage έχει αυξημένη απόδοση, ώστε να μπορεί να κινείται ταχύτερα μέσα στην πίστα και μπροστά από τα μονοθέσια. Έτσι, ο 4,0-λιτρος V8 twin-turbo κινητήρας αποδίδει 535 άλογα (+25 άλογα), με τη ροπή να αγγίζει τα 658 Nm. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 3,5 δευτ., με το εμπρός splitter να παράγει επιπλέον κάθετη δύναμη, που φτάνει τα 155,6 κιλά στα 200 χλμ/ώρα (+60 κιλά από το εργοστασιακό μοντέλο).


Image
Image


Τέλος, η Aston Martin θα παρέχει και το ιατρικό αυτοκίνητο της F1, μια ειδικά διαμορφωμένη DBX. Και τα δύο αυτοκίνητα της βρετανικής εταιρίας θα κάνουν το ντεμπούτο τους στις δοκιμές του Bahrain, στις 12 με 14 του μηνός.
Πηγή:autoblog.gr


Image
Image


Image


Image
Image
Image
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Image
Johnny
Posts: 2066
Joined: 14 Jul 2010, 20:23
Location: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Post by Johnny »

Formula 1: Οι μισθοί όλων των πιλότων


Μετά την περίπλοκη περσινή σεζόν, το πιο διάσημο πρωτάθλημα αυτοκινήτων στον κόσμο είναι έτοιμο να βάλει μπροστά εκ νέου τους κινητήρες.

Η έναρξη της Φόρμουλα 1 έχει ήδη προγραμματιστεί για το Σαββατοκύριακο, με τις ελεύθερες δοκιμές την Παρασκευή 26 Μαρτίου, τα προκριματικά το Σάββατο 27 και το πρώτο εποχιακό Grand Prix την Κυριακή 28, στο πίστα Sakhir στο Μπαχρέιν.

Όπως ανέφερε η Spotrac, κορυφαίος και όχι μόνο στην πίστα μα και στα έσοδα παραμένει ο πολυ-πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον, που παραμένει και φέτος ο υψηλότερα αμειβόμενος οδηγός, μετά την πρόσφατη ανανέωση.

Στη συνέχεια ακολουθεί ο βετεράνος Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος επιστρέφει στη Φόρμουλα 1 με την ομάδα της Alpine-Renault, ενώ η τρίτη θέση σε αυτό το άτυπο βάθρο καταλαμβάνεται από τον Μαξ Φερστάπεν.
Πηγή:naftemporiki.gr

Αναλυτικά οι μισθοί των πιλότων:

Λιούις Χάμιλτον, Mercedes: 40 εκ. ευρώ
Φερνάντο Αλόνσο, Alpine: 17,220 εκ.
Μαξ Φερστάπεν, Red Bull: 16,069 εκ.
Σεμπάστιαν Φέτελ, Aston Martin: 14,280 εκ.
Ντάνιελ Ρικιάρντο, McLaren: 14,280 εκ.
Βάλτερι Μπότας, Mercedes: 9,240 εκ.
Σαρλ Λεκλέρκ, Ferrari: 9,240 εκ.
Κίμι Ραϊκόνεν, Alfa Romeo: 6,321 εκ.
Κάρλος Σάινθ, Ferrari: 5,746 εκ.
Εστεμπάν Οκόν, Alpine: 3,907 εκ.
Σέρχιο Πέρες, Red Bull: 2,872 εκ.
Λανς Στρολ, Aston Martin: 1,608 εκ.
Λάντο Νόρις, McLaren: 1,608 εκ.
Πιερ Γκασλί, AlphaTauri: 1,608 εκ.
Νικίτα Μαζέπιν, Haas: 840.000
Νίκολας Λατίφι, Williams: 804.720
Τζορτζ Ράσελ, Williams: 804.720
Μικ Σουμάχερ, Haas: 600.000
Γιούκι Τσουνόντα, AlphaTauri: 574.560
Αντόνιο Τζοβινάτσι, Alfa Romeo: 500.000
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Image
Johnny
Posts: 2066
Joined: 14 Jul 2010, 20:23
Location: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Post by Johnny »

Formula 1 2021: Το απόλυτο Season Preview

Μπορεί η νέα εποχή της F1 (με την πλήρη αλλαγή σε κανονισμούς και τη μορφή των μονοθεσίων) να μετατέθηκε για το 2022 αλλά αυτό διόλου επηρεάζει την προσμονή της σεζόν που πατάει γκάζι την προσεχή Κυριακή 28 Μαρτίου. Παρότι τα περισσότερα μονοθέσια είναι σχεδόν copy-paste των περυσινών, οι πρωταγωνιστές θα συνεχίσουν να πρωταγωνιστούν και οι κομπάρσοι θα εξακολουθούν να είναι χαμένοι στη σκιά τους, φέτος υπάρχουν κάποια βασικά συστατικά στη συνταγή που μπορούν να μετατρέψουν το ξεροκόμματο, σε λαχταριστό παντεσπάνι.
Βλέπετε, οι αλλαγές των κανονισμών φάνταζαν περιορισμένες αλλά δείχνουν να έχουν αντίκτυπο, τα όρια στους προϋπολογισμούς βάζουν άμεσα δύσκολα σε κάποιες ομάδες και το παράλληλο πρόγραμμα εξέλιξης μονοθεσίων για το 2021 αλλά και το 2022, είναι δύσκολη άσκηση. Ας δούμε όμως βήμα-βήμα, όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη νέα σεζόν: κανονισμούς, πρόγραμμα, συνθέσεις ομάδων, προσδοκίες και αξιολόγηση όσων είδαμε στις δοκιμές εξέλιξης!

ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
Μπροστά στις κοσμοϊστορικές αλλαγές που έρχονται με το νέο έτος, οι φετινές τροποποιήσεις στο γράμμα του νόμου φαντάζουν μικρές, έχουν όμως ουσία!

Αναλυτικά:

Πάτωμα
Χρόνια τώρα, ενώ το πίσω μέρος των μονοθεσίων φάνταζε σμιλευμένο από επιδέξια χέρια, το δεξιοτεχνικά σχεδιασμένο σασί καθόταν πάνω σε σχεδόν ορθογώνιο πάτωμα με πολλαπλές οπές. Με στόχο την μείωση των επιπέδων κάθετης δύναμης, η FIA απαγόρευσε τις οπές αυτές, επιβάλλοντας παράλληλα τριγωνική μορφή στο πάτωμα.

Αεραγωγοί φρένων
Με τον ίδιο στόχο επιβλήθηκαν αλλαγές και στους σχεδιασμούς των αεραγωγών των φρένων στους πίσω τροχούς, μιας και είχαν εξελιχθεί σε κομμάτια του μονοθεσίου με σημαντική συνεισφορά στην αεροδυναμική απόδοση. Το μήκος των πτερυγίων που βρίσκονται εντός αυτών κι από τη μέση και κάτω, μειώνεται από τα 80mm στα 40mm.


Διαχύτης
Η τελευταία αλλαγή σε αυτό το πνεύμα αφορά τα κάθετα στελέχη των διαχυτών, το μήκος των οποίων μειώνεται κατά 50mm.

Όρια προϋπολογισμών
Οι όροι του παιχνιδιού αλλάζουν και αλλάζουν άμεσα, αφού από φέτος κάθε ομάδα έχει περιορισμό στον προϋπολογισμό λειτουργίας της, ο οποίος ορίζεται στα $145 εκατομμύρια. Αριθμός που θα μειωθεί στα #140εκ. το 2022 και τα $135εκ. το 2023. Αναμφίβολα οι καλά οργανωμένες και αποδοτικές ομάδες θα εκμεταλλεύονται καλύτερα τους διαθέσιμους πόρους αλλά σίγουρα αυτό το ταβάνι στα έξοδα θα μειώσει την ψαλίδα. Έρχεται κοντά στο συνολικό budget λειτουργίας των μικρών ομάδων του grid, με αποτέλεσμα οι ομάδες με τα μεγάλα πορτοφόλια να καλούνται να μάθουν να λειτουργούν ξοδεύοντας τα μισά ή ακόμα και το ένα τρίτο των χρημάτων που ξόδευαν! Από το συγκεκριμένο ποσό εξαιρούνται οι μισθοί των οδηγών, των τριών πιο καλοπληρωμένων μελών της ομάδας αλλά και τα έξοδα για marketing.

Αεροδυναμική σήραγγα
Μετά τους περιορισμούς στη χρήση της αεροδυναμικής σήραγγας για λόγους κόστους, έρχεται ένα πλαφόν στη χρήση της για… αγωνιστικούς λόγους. Οι πρωταθλήτρια Mercedes θα μπορεί να αξιοποιήσει μόνο το 90% του επιτρεπόμενου χρόνου δουλειάς στη σήραγγα, με κάθε θέση προς τα κάτω στην κατάταξη, να διαφοροποιεί κατά 2.5% τη δυνατότητα χρήσης της. Έτσι, η 5η το 2020 Renault/Alpine θα μπορεί να δουλέψει στο 100% ενώ η 10η Williams θα έχει bonus χρόνο, φτάνοντας στο 112.5%!


Βάρη
Το ελάχιστο βάρος των μονοθεσίων αυξάνεται από τα 746kg στα 752kg ενώ το ελάχιστο βάρος των μονάδων ισχύος ανεβαίνει από τα 145kg στα 150kg.

DAS
Το σύστημα DAS (Dual Axis Steering) που εισήγαγε πέρυσι η Mercedes απαγορεύεται.

Ελεύθερες δοκιμές
Η διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής (FP1 & FP2) μειώνεται από τα 90, στα 60 λεπτά.


ΟΙ ΜΟΝΟΜΑΧΟΙ
Και φέτος παρατάσσονται στο grid δέκα ομάδες. Οι αλλαγές στις συνθέσεις είναι πολλές, έχουμε τη μεγάλη επιστροφή του Fernando Alonso και μεταγραφές όπως αυτή του Sebastian Vettel στην Aston Martin η οποία με τη σειρά της αποτελεί το νέο, μεγάλο brand. Έχουμε είσοδο στο σπορ και της Alpine, νέες «ταυτότητες» και χρώματα σε ομάδες αλλά και τρεις φιλόδοξους rookies!
Πηγή:Πάνος Σεϊτανίδης-newsauto.gr


MERCEDES-AMG PETRONAS F1





Image



Σασί: W12 E Performance
Υβριδική μηχανή: Mercedes
#44 Lewis Hamilton
#77 Valtteri Bottas
Κουβαλώντας αγωνιστικό προβάδισμα και με τους κανονισμούς σχεδόν σταθερούς, ήταν εξαιρετικά δύσκολο να παραπατήσει. Ωστόσο οι χειμερινές δοκιμές έδειξαν πως η W12 δεν είναι άτρωτη και πως το πίσω μέρος δεν διακρινόταν από τη σταθερότητα που διέκρινε τη W11. Μένει βέβαια να δούμε αν το μονοθέσιο που είδαμε στο 3μερο τεστ, θα είναι αυτό που θα δούμε στον αγώνα ή αν θα είναι πλήρως αναβαθμισμένο. Ο Lewis είναι στα καλύτερά του, ο Valtteri θα φυλάει τα νότα του. Ειδικά φέτος που η Red Bull φαντάζει απειλητική, θα «θυσιάζεται» συστηματικά στη σκακιέρα της στρατηγικής.



F1 2021 Hype: W12 Under the Lights




RED BULL RACING




Image



Σασί: RB16B
Υβριδική μηχανή: Honda
#33 Max Verstappen
#11 Sergio Perez
Κατεβαίνει επιτέλους στο γήπεδο με δύο οδηγούς αφού αποδέχτηκαν πως ήταν αυτογκόλ το να χρησιμοποιούν αποκλειστικά ανέτοιμους οδηγούς της Ακαδημίας. Δεν ξέρω κατά πόσο ο Μεξικανός θα μπει στο καλούπι του Νο2 αλλά θα δώσει πολύτιμους βαθμούς και μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο, επιτρέποντας στην ομάδα του να έχει τα ίδια ατού στη μάχη της στρατηγικής. Στις δοκιμές εξέλιξης η RB16B πήγαινε τρένο, με τους νέους κανονισμούς να δείχνουν πως ταιριάζουν στη φιλοσοφία high rake που έχει υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια ο Adrian Newey. Με τον κινητήρα της Honda να φαντάζει ισχυρότερος, ήρθε η ώρα ο Mad Max να διεκδικήσει τον τίτλο.




Max Verstappen Tests RB16B At Bahrain International Circuit




McLAREN




Image



Σασί: MCL35M
Υβριδική μηχανή: Mercedes
#3 Daniel Ricciardo
#4 Lando Norris
Στα χαρτιά οι μονάδες ισχύος της Mercedes αποτελούν αναβάθμιση, πρέπει όμως να αποδειχθεί στην πράξη η αρμονική ενσωμάτωσή τους στο βρετανικό σασί. Πάντως όσα είδαμε στις δοκιμές ήταν άκρως θετικά και η αισιοδοξία ήταν διάχυτη. Το οδηγικό δίδυμο είναι εξαιρετικό, ο τρόπος λειτουργίας της ομάδας υποδειγματικός και ο γίγαντας του παρελθόντος ολοένα και ορθώνεται. Όμως στόχος είναι να διατηρηθεί στην 3η θέση, δεν μπορεί (ακόμα) να κοιτάξει ψηλότερα. Μπορεί όμως να πλησιάσει τους πρώτους.





Catch me if you can! Drone footage from McLaren MCL35M



ASTON MARTIN COGNIZANT F1



Image




Σασί: AMR21
Υβριδική μηχανή: Mercedes
#5 Sebastian Vettel
#18 Lance Stroll
Ο οργανισμός αυτός ήταν ο πλέον αποδοτικός λειτουργώντας με χαμηλά budget και αντίστοιχους στόχους, κάνοντας συνεχείς υπερβάσεις. Πέρυσι ανέβηκε επίπεδο με λίγη… βοήθεια από τη Mercedes κι αυτό ατού διατηρείται. Μόνο που προστέθηκαν πόροι, φιλοδοξίες και ένας τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής. Αν ο Vettel βρει τον παλιό καλό εαυτό του, η 3η θέση αποτελεί ρεαλιστικό στόχο. Υπήρχαν πάντως προβλήματα στις δοκιμές, τόσο με την υβριδική μηχανή όσο και με το κιβώτιο, που αμφότερα έχουν τη σφραγίδα της Mercedes.




Aston Martin AMR21 Beauty shots




ALPINE F1




Image



Σασί: A521
Υβριδική μηχανή: Renault
#14 Fernando Alonso
#31 Esteban Ocon
Η Renault έκλεισε το 2020 σε καλό φεγγάρι και ως Alpine πλέον ατένιζε με αισιοδοξία τη νέα σεζόν. Όμως ο τραυματισμός του Ισπανού αναπόφευκτα θα τον επηρεάσει – μένει να δούμε πόσο. Πράγμα κοστοβόρο σε μία ομάδα που όλα δείχνουν πως θα βασίζεται πάνω στις γνωστές, προσωπικές του υπερβάσεις και που «πληρώνει» το γεγονός πως είναι η μόνη που δουλεύει πάνω στο συγκεκριμένο κινητήρα. Πράγμα που σημαίνει, λιγότερα χιλιόμετρα δοκιμών, περιορισμένη εξέλιξη. Με νέα διοικητική δομή και πρόσωπα, αποτελεί ένα ερωτηματικό.




Alpine F1 Team Launch Highlights



SCUDERIA FERRARI MISSION WINNOW




Image



Σασί: SF21
Υβριδική μηχανή: Ferrari
#16 Charles Leclerc
#55 Carlos Sainz
Φέτος δεν υπάρχουν δυσάρεστες εκπλήξεις από FIA μεριά, δεν υπάρχουν όμως και μαγικά ραβδιά. Μετά τη χειρότερη σεζόν από το 1980, η βελτίωση αποτελεί μονόδρομο. Μένει να δούμε μέχρι που μπορεί να φτάσει αυτή. Οι Ιταλοί κρατούν επιτέλους μικρό καλάθι αν κι ο Leclerc θα βρει τρόπους να μας εντυπωσιάσει. Ο Sainz είναι ιδανικός για το ρόλο του No2 και όλα δείχνουν πως οι κόκκινοι θα είναι αισθητά βελτιωμένοι. Όχι όμως για να κάνουν πρωταθλητισμό.




Scuderia Ferrari SF21 Beauty shots




SCUDERIA ALPHATAURI




Image





Σασί: AT01
Υβριδική μηχανή: Honda
#10 Pierre Gasly
#22 Yuki Tsunoda
Ο Γάλλος δεν βρήκε απλά τον εαυτό του επιστρέφοντας στα γνώριμα λημέρια αλλά ανέβασε και την AlphaTauri στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της Μόντσα! Για έναν οδηγό ψυχολογίας όπως αυτός, η συγκεκριμένη επιτυχία αποτελεί καύσιμο υψηλών οκτανίων. Η ετοιμότητα του Ιάπωνα αποτελεί ερωτηματικό αλλά οι ταύροι δεν είναι πια Junior ομάδα της RBR. Κοιτούν ψηλότερα. Η AT02 τράβηξε τα βλέμματα του ανταγωνισμού στις δοκιμές εξέλιξης, πολλοί τη θεωρούν ισχυρό παίκτη στη μάχη του midfield!





AT02 Hits The Track for 2021




ALFA ROMEO RACING ORLEN



Image




Σασί: C41
Υβριδική μηχανή: Ferrari
#7 Kimi Raikkonen
#99 Antonio Giovinazzi
Με τις υβριδικές μηχανές της Ferrari να χωλαίνουν, η περυσινή πορεία της ήταν προδιαγεγραμμένη. Φέτος όλα δείχνουν πως θα τραβούν την C41 αρκετά επιπλέον άλογα, πράγμα που θα επιτρέψει στον αειθαλή Kimi Raikkonen να δώσει μερικές τελευταίες παραστάσεις. Όσο για τον Ιταλό, καλείται να αποδείξει πως ορθώς διατήρησε τη θέση του! Το τριήμερο τεστ πήγε καλά, η C41 ήταν στην κορυφή των γύρων (422) και όλα δείχνουν πως θα πλησιάσει το γκρουπ του midfield. Μένει να δούμε πόσο.




Alfa Romeo Racing Orlen’s 2021 F1 season teaser!




HAAS F1



Image




Σασί: VF-21
Υβριδική μηχανή: Ferrari
#9 Nikita Mazepin
#47 Mick Schumacher
Άλλη ομάδα, ίδια υβριδική μηχανή, ίδιο πρόβλημα, ενδεχομένως και η ίδια λύση. Χαμηλές προσδοκίες, ιδανικό περιβάλλον για να ανθίσει ο πρωταθλητής της F2 και γιος του σπουδαίου Schumi! Όσο για τον Ρώσο, έχει γίνει ήδη «κόκκινο πανί» για τα καμώματά του αλλά… είναι πολλά τα ρούβλια που φέρνει στην ομάδα! Η Haas ήταν η μοναδική που δεν ξόδεψε token στην εξέλιξη του μονοθεσίου της και έχει ανακοινώσει ήδη πως έχει ήδη στρέψει την προσοχή της στο 2022. Πράγμα που σημαίνει πως από ένα σημείο και μετά, θα μείνει πίσω κι από τη Williams.




The VF-21's very first lap



WILLIAMS RACING




Image




Σασί: FW43B
Υβριδική μηχανή: Mercedes
#6 Nicholas Latifi
#63 George Russell
Μετά το απελπιστικό 2019, η ιστορική ομάδα βελτιώθηκε σημαντικά πέρυσι – άσχετα αν δεν ξεκόλλησε από την ουρά της βαθμολογίας. Ο Russell θα συνεχίσει να εντυπωσιάζει τα Σάββατα αλλά πρέπει να αρχίσει να εκμεταλλεύεται τυχόν ευκαιρίες τις Κυριακές, την ώρα που Καναδός teammate του εξακολουθεί να αποτελεί αδύναμο κρίκο. Στην πρώτη σεζόν χωρίς τον Sir Frank και την κόρη του Claire στη διοίκηση της ομάδας, πάρθηκε η τολμηρή απόφαση να δημιουργηθεί ένα μονοθέσιο που θα στοχεύει σε συγκεκριμένο τύπο πίστας ώστε να μεγιστοποιηθούν οι πιθανότητες για ένα τερματισμό στους βαθμούς. Αυτός μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στη δέκατη και την ένατη θέση στους κατασκευαστές, η διαφορά των οποίων είναι μερικά εκατομμύρια σε έσοδα από τη FOM.
Πηγή:Πάνος Σεϊτανίδης-newsauto.gr



Williams Racing FW43B Livery reveal
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Image
Johnny
Posts: 2066
Joined: 14 Jul 2010, 20:23
Location: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Post by Johnny »

O Alonso εγκατέλειψε λόγω ενός… σάντουιτς!


Η επιστροφή του Fernando Alonso στο μαγικό κόσμο της Formula 1 συνοδεύτηκε από εγκατάλειψη αλλά για… ασυνήθιστο λόγο.

Ο πρώτος αγώνας του Ισπανού από το 2018, ολοκληρώθηκε πρόωρα όταν το περιτύλιγμα ενός σάντουιτς (!), βρέθηκε στην αγωνιστική διαδρομή του Σακχίρ και σφήνωσε στους αεραγωγούς των πίσω φρένων, οδηγώντας σε υπερθέρμανση και τελικά εγκατάλειψη από τον αγώνα, στον 32ο από τους 56 γύρους.

Το ίδιο ακριβώς πράγμα είχε συμβεί στο Grand Prix Αυστραλίας του 2018 στον Sergey Sirotkin της Williams, μόνο που τότε ο Ρώσος δεν είχε λάβει εντολή να αποσυρθεί αλλά συνέχισε ευθεία στη στροφή 13 του Albert Park.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά που ο Alonso αναγκάζεται να τεθεί εκτός αγώνα επειδή κάτι παράξενο χώθηκε στους αεραγωγούς των φρένων του. Το 2015, στον αγώνα της πατρίδας του, στην πίστα της Βαρκελώνης, συνέβη το ίδιο με μία ζελατίνα από προσωπίδα κράνους άλλου οδηγού!


Πάντως δεν έλειπαν τα προβλήματα για τον οδηγό της Alpine, αφού παρότι κάποια στιγμή είχε ανέβει έβδομος, είχε υποχωρήσει στην κατάταξη με την Alpine A521 να αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα με την υβριδική της μηχανή.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της γαλλικής ομάδας, Marcin Budkowski, εξηγεί: «Μετά το πρώτο pit stop, είχαμε ένα μικρό πρόβλημα που μας ανάγκασε να μειώσουμε την απόδοση του αυτοκινήτου. Και μετά το δεύτερο pit stop, το περιτύλιγμα ενός σάντουιτς κόλλησε μέσα στους αεραγωγούς των πίσω φρένων, οδηγώντας σε υπερθέρμανση και ζημιά στο σύστημα πέδησης. Δώσαμε λοιπόν εντολή να αποχωρήσει για λόγους ασφαλείας. Ήταν ένας πρώτος αγώνας με πολλές ατυχίες για τον Fernando».

Η συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 είναι στην πίστα της Ίμολα, εκεί όπου ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε τη διετία 2005-2006 πρωταγωνιστήσει σε επικές μάχες με τον Michael Schumacher.
Πηγή:Πάνος Σεϊτανίδης-newsauto.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Image
Johnny
Posts: 2066
Joined: 14 Jul 2010, 20:23
Location: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Post by Johnny »

Προστέθηκαν τρεις sprint αγώνες στο καλεντάρι του 2021


Όλες οι ομάδες υποστήριξαν το συγκεκριμένο σχέδιο




Την υιοθέτηση των κατατακτήριων δοκιμών sprint σε τρία γκραν πρι του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ενέκρινε η Formula 1, με τους αγώνες αυτούς να διεξάγονται σε δύο ευρωπαϊκές πίστες και ένας εκτός γηραιάς ηπείρου.

Το νέο φορμάτ περιλαμβάνει κατατακτήριες δοκιμές την Παρασκευή, μετά τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, που θα καθορίσει το γκριντ για τον αγώνα sprint του Σαββάτου. Τα αποτελέσματα του Σαββάτου θα καθορίσουν τη σειρά εκκίνησης για τον αγώνα της Κυριακής, ενώ οι τρεις πρώτοι πιλότοι θα λαμβάνουν 3, 2 και 1 βαθμό, αντίστοιχα.

«Είμαι χαρούμενος που όλες οι ομάδες υποστήριξαν αυτό το σχέδιο», ανέφερε σε δήλωση του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της F1, Στέφανο Ντομενικάλι, προσθέτοντας: «Είναι απόδειξη των ενωμένων προσπαθειών μας να συνεχίσουμε να κερδίζουμε τους φιλάθλους μας με νέους τρόπους, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι παραμένουμε αφοσιωμένοι στην κληρονομιά και την αξιοκρατία του αθλήματος».

Ο Ντομενικάλι είπε νωρίτερα ότι ένας από τους αγώνες Sprint θα πραγματοποιηθεί στο βρετανικό Γκραν Πρι τον Ιούλιο.

Σημειώνεται ότι, από τις 30/04 έως τις 2/05 είναι προγραμματισμένος ο αγώνας επί πορτογαλικού εδάφους.
Πηγή:newsbeast.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Image
Johnny
Posts: 2066
Joined: 14 Jul 2010, 20:23
Location: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Post by Johnny »

Ακυρώθηκε το GP του Καναδά. Η Τουρκία στη θέση του


Αυτό που αναμένονταν έγινε σήμερα επίσημο, με την Formula 1 να ανακοινώνει πως λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών και των μέτρων περιορισμού της εξάπλωσης του κορωνοϊού που ισχύουν στον Καναδά, (απαιτεί 14ημερη καραντίνα σε όποιο εισέρχεται στη χώρα), το GP της χώρας που ήταν προγραμματισμένο να διεξαχθεί μεταξύ 11 και 13 Ιουνίου, ακυρώνεται, με την θέση του να την παίρνει η Τουρκία.

Το Τουρκικό GP θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο 11 – 13 Ιουνίου, με την Formula 1 να λέει πως κατά την περσινή περίοδο πραγματοποίησε περισσότερα από 78.000 τεστ για την Covid-19 και από αυτά να εντοπίζονται μόλις 78 θετικά, ποσοστό 0,1%. Φέτος έχει διεξάγει ήδη περισσότερα από 12.000 τεστ, με τα 14 εξ’αυτών να είναι θετικά.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Image
Johnny
Posts: 2066
Joined: 14 Jul 2010, 20:23
Location: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Post by Johnny »

Πιθανή η ακύρωση του Τουρκικού GP, με Mugello και Hockenheim να είναι υποψήφια


Πριν δύο εβδομάδες, η Formula 1 ανακοίνωσε πως λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών και των μέτρων περιορισμού της εξάπλωσης του κορωνοϊού που ισχύουν στον Καναδά, (απαιτεί 14ημερη καραντίνα σε όποιο εισέρχεται στη χώρα), το GP του Καναδά -που ήταν προγραμματισμένο να διεξαχθεί μεταξύ 11 και 13 Ιουνίου- ακυρώνεται και τη θέση του παίρνει η Τουρκία, τις ίδιες ημερομηνίες.

Ωστόσο, πριν λίγες ημέρες η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου πρόσθεσε στη λίστα με τις “κόκκινες” χώρες την γειτονική μας χώρα, κάτι που σημαίνει ότι όποιος την επισκεφτεί θα πρέπει να μείνει σε καραντίνα 10 ημερών κατά την επιστροφή του. Όπως γνωρίζεις, η Αγγλία είναι έδρα των επτά από τις δέκα ομάδες που τρέχουν στην F1 και χιλιάδες προσωπικό μετακινείται από το “Νησί” προς κάθε χώρα που διεξάγεται ο εκάστοτε αγώνας.

Αυτό σημαίνει ότι η καραντίνα λήγει την Τετάρτη/Πέμπτη, ελάχιστα 24ωρα πριν από το Γαλλικό GP που είναι προγραμματισμένο για τις 25-27 Ιουνίου. Επομένως η Formula 1 αναζητά επί του παρόντος λύση. Μια σκέψη είναι να γίνει ανταλλαγή στις ημερομηνίες του Τουρκικού GP με το GP του Αζερμπαϊτζάν, το οποίο αυτή τη στιγμή έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί μία εβδομάδα νωρίτερα (4-6 Ιουνίου).

Ωστόσο, σύμφωνα με τις πληροφορίες του γερμανικού AMuS, η πιθανή ανταλλαγή μεταξύ των ημερομηνιών δεν συγκέντρωσε πολλές πιθανότητες κατά τη συνάντηση των ιθυνόντων το περασμένο Σάββατο στη Βαρκελώνη, ενώ δεν έγινε καμία αναφορά σε άλλη εναλλακτική λύση.

Αν τελικά δεν βρεθεί λύση, η Formula 1 έχει στην “κάβα” δύο πίστες, το Mugello και το Hockenheim. Το Nurburgring είναι δεν διαθέσιμο, λόγω του 24ωρου αγώνα, με το Hockenheim να μπορούσε να κάνει αγώνα, αν και προς το παρόν δεν υπάρχει καμία επαφή μεταξύ της F1 και της πίστας.

Να θυμίσω, ότι για τους λόγους που προαναφέρθηκαν ο τελικός του Champions League, ο οποίος είναι προγραμματισμένος για 29 Μαΐου στο Ολυμπιακό γήπεδο Ataturk στην Κωνσταντινούπολη, είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα αλλάξει χώρο διεξαγωγής, με το Estadio do Dragao στην Πορτογαλία να είναι το επικρατέστερο, μετά την απόρριψη του Wembley της Αγγλίας.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Image
Post Reply

Return to “Formula 1...”