Νέα απο τον χώρο της F1

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Έκλεστοουν είπε τι έπρεπε να είχαν κάνει Μάσι και Mercedes στο φινάλε του GP στο Άμπου Ντάμπι




Στους τελευταίους πέντε γύρους του αγώνα της Μέσης Ανατολής, όπου το ατύχημα του Νίκολας Λατίφι της Williams έβγαλε το όχημα ασφαλείας, ο χειρισμός της κατάστασης από τον αγωνιστικό διευθυντή των GP Μάικλ Μάσι γύρισε τη ζυγαριά του τίτλου από τη μεριά του Λιούις Χάμιλτον προς εκείνη του Μαξ Φερστάπεν.

Ο Μάσι πήρε την απόφαση απομάκρυνσης του οχήματος ασφαλείας παράτυπα, έναν γύρο πριν το τέλος, για μια τελική μάχη των διεκδικητών του τίτλου - που όμως δεν έγινε επί ίσοις όροις, διότι ο Φερστάπεν άδραξε την ευκαιρία να μπει στα πιτς και να επιστρέψει στην πίστα με φρέσκα, μαλακά ελαστικά, που είχαν τεράστια διαφορά απόδοσης από την παλιά σκληρή γόμα του Χάμιλτον.

Ο Μπέρνι Έκλεστοουν είπε, κατ' αρχή, ότι ο Μάσι θα μπορούσε να είχε σώσει τον εαυτό του από την κατακραυγή που ακολούθησε επιλέγοντας, τη στιγμή του ατυχήματος του Λατίφι, να βγάλει τις κόκκινες σημαίες και να διακόψει τον αγώνα.

Με μια τέτοια απόφαση, οι Χάμιλτον και Φερστάπεν θα επέστρεφαν στα πιτς, θα έβαζαν και οι δύο φρέσκα ελαστικά, και θα μονομαχούσαν για πέντε γύρους επί ίσοις όροις για την ανάδειξη του πρωταθλητή - σε μια μονομαχία που θα έμενε στην ιστορία του σπορ με θετικό πρόσημο, αντί του αρνητικού που εντέλει προέκυψε με τις αποφάσεις του Μάσι.

Πέραν αυτού, με τον τρόπο που η κατάσταση τελικά διαμορφώθηκε, η Mercedes -σύμφωνα με τον Έκλεστοουν- έχασε μια ευκαιρία που θα μπορούσε να είχε διασφαλίσει ότι ο Χάμιλτον δεν θα έχανε το πρωτάθλημα, με ένα πολύ απλό κόλπο: με μια εντολή στη ραδιοεπικοινωνία του Βάλτερι Μπότας.

Συγκεκριμένα, η Mercedes θα μπορούσε να έστελνε στον Μπότας το μήνυμα να ακινητοποιήσει το μονοθέσιο στην άκρη της πίστας, για «την προστασία του κινητήρα εξαιτίας κάποιου μηχανικού προβλήματος». Με τη W12 του Φινλανδού στην άκρη της πίστας, η περίοδος του οχήματος ασφαλείας θα επεκτείνονταν, ο τελευταίος γύρος δεν θα γινόταν ποτέ σε αγωνιστικό ρυθμό και ο Φερστάπεν δεν θα αποκτούσε ποτέ την ευκαιρία να περάσει τον Χάμιλτον.

"Αυτό θα ήταν πολύ έξυπνο, θα ήταν ιδανικό για να παρέμενε στην πίστα το όχημα ασφαλείας, και ο αγώνας δεν θα επανεκκινούσε ποτέ. Αυτό βέβαια θα αναστάτωνε πολλούς ανθρώπους, αλλά δεν θα υπήρχε κάποια αλλαγή στο τελικό αποτέλεσμα», τόνισε ο Έκλεστοουν. «Και τώρα δεν ξέρω αν ο Τότο Βολφ, που έχει το ένα τρίτο των μετοχών της ομάδας, είναι ακόμα σε εξίσου ισχυρή θέση όσο προηγουμένως. Αλλά θα το μάθουμε κάποια στιγμή".

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Red Bull έκανε ακριβώς αυτή τη σκέψη με τον Σέρχιο Πέρεθ. Το μονοθέσιο του Μεξικανού παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα πίσω από το όχημα ασφαλείας, και η ομάδα τον κάλεσε στα πιτς για να εγκαταλείψει ακριβώς για να μην μείνει ακινητοποιημένος στην πίστα και προκαλέσει την περαιτέρω παραμονή του οχήματος ασφαλείας στην πίστα.
Πηγή:ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ-sport24.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο νέος ειναι ωραίος, αλλα ο παληός ειναι αλλιώς.
O Berni ειπε σοφές κουβέντες αλλα που μυαλό εκείνη την στιγμή απο ολες τις μεριές.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Η Alfa Romeo προσαρμόζει το όνομα της ομάδας στην F1

Εικόνα


Η ομάδα της Alfa Romeo στη Formula 1 αποκάλυψε σήμερα τη νέα της ταυτότητα, λίγο πριν την έναρξη της νέας σεζόν, καθώς ολοκληρώνει τις προετοιμασίες της για αυτήν. Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα φέρει πλέον το όνομα Alfa Romeo F1 Team (αντί για Alfa Romeo Racing), κάτι που αντικατοπτρίζεται και στο νέο λογότυπο.

Η προσθήκη του “F1 Team” στο όνομα είναι μια ιδιαίτερη στιγμή για την Alfa Romeo, καθώς γίνεται μια από τις δέκα εταιρίες στον κόσμο που δικαιούνται να χρησιμοποιούν αυτήν την ονομασία. Αντανακλά επίσης το αγωνιστικό DNA τόσο της Sauber όσο και της Alfa Romeo, και την ιστορία που ενσωματώνουν αυτές οι μάρκες.

Τέλος, οι αλλαγές αντικατοπτρίζονται και στο όνομα της ομάδας και του νέου μονοθέσιου, καθώς αυτό θα αλλάξει από Alfa Romeo Racing σε Alfa Romeo. Η νέα ταυτότητα της μάρκας θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στις πρώτες χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης, στα τέλη του επόμενου μήνα.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Πλήρης ανατροπή: Η Honda μένει στη F1 μέχρι και το 2025



Εικόνα


Με μια απρόσμενη και μια αιφνίδια τροπή των πραγμάτων, η Honda φαίνεται πως θα παραμείνει στη Formula 1 για τέσσερα χρόνια ακόμη, ως προμηθεύτρια κινητήρων στη Red Bull Racing, για μια σειρά από περίπλοκους λόγους.

Διαβάστε αναλυτικά:


Η Honda και η Red Bull Racing δεν το έχουν οριστικοποιήσει ακόμη, καθώς παραμένουν ορισμένες λεπτομέρειες που πρέπει να λυθούν, όμως είναι πλέον σχεδόν βέβαιο ότι η ιαπωνική εταιρεία θα εξακολουθήσει να κατασκευάζει και να προμηθεύει τις μονάδες ισχύος των μονοθεσίων της RBR και της Alpha Tauri μέχρι το τέλος του 2025.

Δεν είναι ακόμη βέβαιο αν οι κινητήρες θα ονομάζονται Honda ή RBP (Red Bull Powertrains), αλλά το πιθανότερο σενάριο είναι το πρώτο - δεδομένου ότη Honda θα αναλάβει την πλήρη κατασκευή τους στην Ιαπωνία, και θα έχει και την επιμέλειά τους.

Το Φθινόπωρο του 2020 η Honda ανακοίνωσε ότι στο τέλος του 2021 θα αποχωρούσε από τη F1 - και ακριβώς αυτό συνέβη μετά το GP του Άμπου Ντάμπι τον περασμένο Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, η Red Bull Racing ετοίμασε τη μετάβασή της στην επόμενη μέρα, κατασκευάζοντας το πρώτο της εργοστάσιο κινητήρων στις εγκαταστάσεις της στο Μίλτον Κινς.

Παράλληλα, προχώρησε στην επάνδρωση του νέου της τμήματος με αναρίθμητες προσλήψεις κορυφαίων μηχανολόγων, μεταξύ των οποίων και του Μπεν Χότζκινσον, πρώην επικεφαλής της Mercedes HPP (High Performance Powertrains) που επέβλεπε την κατασκευή των μονάδων ισχύος της Mercedes F1.

Σκοπός της Red Bull Racing ήταν να αναλάβει μόνη της την κατασκευή των κινητήρων, εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι από το 2022 και μέχρι το τέλος του 2025 θα «παγώσει» κάθε εξέλιξή τους, ώστε οι κατασκευαστές να αφιερώσουν τις υποδομές και τους πόρους τους στο σχεδιασμό και την εξέλιξη των ολοκαίνουριων κινητήρων του 2026.

Παρόλα αυτά, η Honda παρέμενε στο πλάνο της RBR, καθώς υπό το νέο της πλάνο η ομάδα του Μίλτον Κινς αποφάσισε να αγοράσει τις υπηρεσίες της ιαπωνικής εταιρείας για την εξέλιξη της μονάδας ισχύος του 2022 - μιας και φέτος η χρήση βιοκαυσίμων επιφέρει μια σειρά από μηχανολογικές τροποποιήσεις, πριν την πλήρη παύση εξέλιξης των κινητήρων.

Παράλληλα, η συμφωνία της RBR με τη Honda προέβλεπε και την υποστήριξη των κινητήρων από Ιάπωνες μηχανολόγους στη διάρκεια των GP του 2022. Μετά τη φετινή χρονιά, που η RBP θα άρχισε να επιτυγχάνει την εύρρυθμη λειτουργία της, η Honda θα αποχωρούσε ολοκληρωτικά και η πρώτη θα αναλάμβανε την πλήρη κατασκευή και επιμέλεια των μονάδων ισχύος τα επόμενα χρόνια.

Τώρα, όμως, το πλάνο φαίνεται πως άλλαξε απροσδόκητα και ολοκληρωτικά. Ο σύμβουλος της RBR, Δρ. Χέλμουτ Μάρκο, είπε πως η πρόθεση τώρα της Honda είναι να συνεχίσει να παρέχει κινητήρες απευθείας από την Ιαπωνία στη Red Bull Racing και την Alpha Tauri, μέχρι το τέλος του 2025.

Δικαιολογώντας αυτή τη διαφαινόμενη πλήρη αναστροφή των σχεδίων, ο Μάρκο εξήγησε ότι έγινε εν μέρει για να διασφαλιστεί ότι η Red Bull Powertrains θα λογίζεται ως νέος κατασκευαστής όταν έρθουν οι νέοι κανονισμοί του 2026 - ώστε να καρπωθεί από τα προνόμια που θα έχουν οι νέοι κατασκευαστές κινητήρων από τη FIA.

Τα προνόμια αυτά -που συζητά να θεσπίσει η FIA για να ενθαρρύνει την είσοδο του ομίλου VW με τις Porsche και Audi- περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, και το υψηλότερο όριο προϋπολογισμού για την κατασκευή και εξέλιξη των μονάδων ισχύος του 2026.

Ο Μάρκο τόνισε, μιλώντας στο περιοδικό Autorevue: "Έχουμε βρει τώρα μια εντελώς διαφορετική λύση σε σχέση με την αρχική που είχαμε αρχικά σχεδιάσει. Οι κινητήρες θα κατασκευάζονται στην Ιαπωνία ως το 2025, και δεν θα τους αγγίζουμε καθόλου. Αυτό σημαίνει ότι οι Ιάπωνες θα διατηρήσουν τα δικαιώματα των κινητήρων, που είναι σημαντικό για το 2026 διότι αυτό θα μας κάνει πρωτοεμφανιζόμενο κατασκευαστή κινητήρων".

Προς το παρόν δεν έχουν υπάρξει ασφαλείς πληροφορίες σχετικά με το ενδεχόμενο αυτή η απόφαση της Red Bull, ή της Honda, να σχετίζεται με τις εντεινόμενες φήμες ότι η πρώτη βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με την Porsche για το 2026, ή ακόμα και σε ενδεχόμενη συμφωνία πώλησης της Alpha Tauri στη γερμανική εταιρεία, για την δημιουργία αμιγούς ομάδα της Porsche F1.

Σύμφωνα με τον Μάρκο, η απόφαση της Honda ενθαρρύνθηκε από την κατάκτηση του πρωταθλήματος του 2021 από τον Μαξ Φερστάπεν στο Άμπου Ντάμπι: "Στη διάρκεια της επιτυχίας μας, έγιναν αρκετές σκέψεις στο μυαλό των Ιαπώνων. Σκέφτηκαν και ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν [στα αυτοκίνητα παραγωγής] την τεχνογνωσία που αποκτούν [μέσω της F1] για τη μπαταρία". Ο Αυστριακός εννοεί, προφανώς, την τεχνογνωσία από το πλήρες υβριδικό σύστημα των μονάδων ισχύος της F1.

Ο Μάρκο κατέληξε: "Είχε προγραμματιστεί αρχικά να κατασκευάσουν τους κινητήρες μας μόνο για το 2022. Τώρα αποφασίστηκε πως θα συνεχίσουυν ως το 2025, που είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε να κάνουμε μόνο μικρές ρυθμίσεις και το καλιμπράρισμα [του κινητήρα]".
Πηγή:ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ-sport24.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Δες τον Max Verstappen να διασκεδάζει στα χιόνια με ένα μονοθέσιο της Red Bull


Εικόνα


Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Max Verstappen, βρέθηκε στην Αυστρία και την πίστα GP Ice Race στο αεροδρόμιο Zell am See, και σε ένα θεαματικό πρελούδιο της σεζόν του ο 24χρονος Ολλανδός είχε την ευκαιρία να οδηγήσει ένα παλιό μονοθέσιο της Red Bull, το οποίο φορούσε ειδικά λάστιχα με καρφιά.

Το “παζλ” ολοκλήρωσε ο 51χρονος πρώην πρωταθλητή Ευρώπης Ice Racing, Franky Zorn, με τους δύο οδηγούς να οδηγούν στο χιόνι, προσφέροντάς μας μερικές άκρως εντυπωσιακές εικόνες.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


Max Verstappen’s Icy Pre-Season Fun: Driving An F1 Car On The GP Ice Race Circuit
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Honda – Υπάρχει απώλεια ισχύος με το νέο καύσιμο

H Honda ξεκαθάρισε ότι το νέο καύσιμο που θα χρησιμοποιείται στην Formula 1 την φετινή σεζόν θα προκαλέσει απώλεια ισχύος στους κινητήρες, παρά τους ισχυρισμούς των αντίπαλων κατασκευαστών ότι οι μονάδες ισχύος θα έχουν περίπου την ίδια ιπποδύναμη.

Όπως είναι γνωστό, από το 2022 τα μονοθέσια θα χρησιμοποιούν ένα διαφορετικό είδος καυσίμου (με την ονομασία Ε10), πιο φιλικό προς το περιβάλλον, το οποίο θα περιέχει 10% αιθανόλη, προκαλώντας έτσι την ανάγκη για τροποποιήσεις στις μονάδες ισχύος όλων των εταιριών.

Με τους περισσότερους κατασκευαστές να λένε ότι έχουν ήδη πετύχει τουλάχιστον τα ίδια επίπεδα απόδοσης σε σχέση με πέρυσι, ο Yasuaki Asagi, ένας από τους υπευθύνους για την εξέλιξη της μονάδας ισχύος της Honda, τόνισε στο Motorsport.com ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, και ότι η απώλεια ισχύος είναι δεδομένη για όλους.

“Ακόμη είναι μυστικό”, είπε ο Ιάπωνας, ερωτηθείς για το μέγεθος της απώλειας ισχύος το 2022 λόγω του νέου καυσίμου.

“Φαίνεται ότι άλλες εταιρίες λένε ότι θα βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο απόδοσης (σε σχέση με πέρυσι), αλλά αντιθέτως μια τέτοια ανακοίνωση δείχνει ότι είναι δύσκολο να αποκτήσεις την ίδια ισχύ με πέρυσι”, είπε.

“Η λύση στη χρήση του καυσίμου E10 είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε. Η αρχιτεκτονική του κινητήρα είχε ήδη καθοριστεί (με τη νέα μονάδα ισχύος που εισήχθη πέρυσι από την Honda), επομένως έχουμε κάνει αλλαγές για να βρούμε την καλύτερη απόδοση με το καύσιμο E10”.

“Όσον αφορά το καύσιμο Ε10, μειώνεται η ισχύς και η ενέργεια που έχει με το ίδιο βάρος, αυτό είναι το χαρακτηριστικό ενός τέτοιου καυσίμου. Από την άλλη πλευρά, η ασταθής καύση του παλαιότερου καυσίμου θα είναι ευκολότερο να ελεγχθεί τώρα”.

“Στοχεύουμε στη μέγιστη απόδοση, αλλά με το καύσιμο E10 θα μειωθεί τόσο η ισχύς του κινητήρα όσο και η ποσότητα παραγωγής ενέργειας”, συμπλήρωσε ο Asagi.

Τέλος, ο Ιάπωνας ξεκαθάρισε ότι το μεγαλύτερο μέρος των αλλαγών στη μονάδα ισχύος της Honda για την προσαρμογή στο νέο καύσιμο είχε ολοκληρωθεί ήδη από πέρυσι, όταν η ιαπωνική εταιρία ήταν ακόμη πλήρως αφοσιωμένη στο project της Formula 1.

“Υπάρχουν πάντα μικρές λεπτομέρειες και διορθώσεις όταν υπάρχουν προβλήματα, αλλά αν δεν είχες ολοκληρώσει το όλο σχέδιο ή τουλάχιστον τα βασικά μέχρι το τέλος του περασμένου έτους, δεν θα ήσουν εγκαίρως έτοιμος για τη νέα σεζόν”, συμπλήρωσε.
Πηγή:Βαγγέλης Παπαευαγγέλου-f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Πώς γίνονται τα crash tests στα μονοθέσια της F1;


Ένα πολύ ενδιαφέρον video που παρουσιάζει τα κριτήρια με τα οποία διεξάγονται τα crash tests στα μονοθέσια της Formula 1, παρουσίασε το WTF1 μέσα από το επίσημο κανάλι του στο YouTube.
Το video ξεκινάει αναφέροντας πως η ασφάλεια των πιλότων έχει εξελιχθεί στο νούμερο ένα ζητούμενο και αυτός είναι ο λόγος που εφαρμόζονται τα πιο αυστηρά κριτήρια ασφαλείας που έχουμε δει ποτέ στην ιστορία του αθλήματος. Μάλιστα σημειώνεται πως πριν από μερικές δεκαετίες δεν υπήρχαν καν crash tests και οι οδηγοί έπαιζαν το κεφάλι τους κορώνα γράμματα κάθε φορά που έβγαιναν εκτός πίστας με ταχύτητες άνω των 300 km/h.

Πλέον, οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να σχεδιάζουν τα μονοθέσια με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι όσο τον δυνατόν γρηγορότερα, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να πληρούν όλα τα κριτήρια ασφαλείας για τον οδηγό. Μια διαδικασία που είναι ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτεί πολύ χρόνο έρευνας ώστε να μπορέσουν να "παντρευτούν" αυτοί οι δύο διαφορετικοί κόσμοι.

Πλέον, κάθε μονοθέσιο πρέπει να περνάει επιτυχώς 7 διαφορετικά crash tests πριν μπει στην πίστα, για τα οποία μπορείτε να δείτε αναλυτικά στα 4:59 που διαρκεί το παρακάτω video. Αυτές οι πολλαπλές δοκιμές είναι ο βασικός λόγος που πλέον, στις περισσότερες συγκρούσεις που βλέπουμε o οδηγοί βγαίνουν από το cockpit σώοι και αβλαβείς.
Πηγή:caranddriver.gr



What happens during F1 crash testing?
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Πόσο θα αλλάξουν τα pit stop με τα ελαστικά 18 ιντσών




Εικόνα



Οι νέοι τροχοί του 2022 αναμένεται να επηρεάσουν τον τρόπο λειτουργίας των ομάδων στις αλλαγές ελαστικών.

Η Red Bull Racing είναι η ομάδα της Formula 1 που έχει ξεχωρίσει τα τελευταία χρόνια στις αλλαγές ελαστικών. Η αυστριακή ομάδα έχει το απόλυτο ρεκόρ στη διαδικασία αυτή και το πέτυχε στο GP Βραζιλίας του 2019. σε εκείνο το pit stop, από τη στιγμή που το μονοθέσιο του Μαξ Φερστάπεν ακινητοποιήθηκε στη σωστή θέση μέχρι οι μηχανικοί να το σηκώσουν στον αέρα με τον εξοπλισμό τους, να αλλάξουν τα τλεσσερα ελαστικά και ο Φερστάπεν να φύγει από το pit box πέρασαν μόλις 1,82 δευτερόλεπτα.

Όμως τη νέα σεζόν θα αλλάξουν πολλά στη διαδικασία των pit stop. Μαζί με τα νέα μονοθέσια, θα δούμε για πρώτη φορά στην ιστορία του σπορ τις ζάντες διαμέτρου 18 ιντσών, που αντικαθιστούν αυτές των 13 ιντσών. Αυτό σημαίνει πως η εμφάνιση των τροχών θα αλλάξει επίσης σημαντικά.

Στην παρουσίαση της Red Bull RB18, ο επικεφαλής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, αποκάλυψε ότι λόγω των αλλαγών στη διάμετρο των τροχών θα δούμε πιο αργά pit stop το 2022: «Σίγουρα οι νέοι τροχοί θα έχουν επίδραση στα pit stop. Τα ελαστικά και οι ζάντες ζυγίζουν πλέον περισσότερο και έχουν μεγαλύτερο μέγεθος. Δεν πιστεύω πως θα απειλήσουμε το ρεκόρ μας στην πρώτη σεζόν με τους νέους τροχούς. Πρέπει να προσαρμόσουμε και να τελειοποιήσουμε την τεχνική μας και είμαι σίγουρος πως μπορούμε να πλησιάσουμε τα δύο δευτερόλεπτα στις αλλαγές ελαστικών».

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια η Red Bull Racing κατέκτησε το DHL Trophy, που απονέμεται στην ομάδα με τα ταχύτερα pit stop κατά τη διάρκεια μιας χρονιάς. Μεγάλο ρόλο σε αυτό έχει παίξε ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Τζόναθαν Ουίτλι.

Ο Βρετανός, που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο πρωτάθλημα του 2021 και ειδικά στο Άμπου Ντάμπι, εξηγεί τα μυστικά πίσω από τις επιτυχίες της ομάδας του: «Ένας από τους πιο συναρπαστικούς τομείς του ρόλου μου είναι πως έχω την ευθύνη για την απόδοση των pit stop. Μερικές φορές όμως αυτό μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ. Δεν πάνε πάντα καλά τα πράγματα σε μία αλλαγή ελαστικών. Είναι κάτι που χειρίζομαι με έντονο ενθουσιασμό και απολαμβάνω πολύ τα τελευταία χρόνια. Η ομάδα είχε τεράστιες επιτυχίες τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Έχουμε τη σταθερότητα και θέλουμε να είμαστε οι ταχύτεροι και οι καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε και παράλληλα οι πιο ασφαλείς. Όλα τα παραπάνω είναι στο DNA μας».

Η Red Bull Racing θα βρεθεί στη Βαρκελώνη για το πρώτο χειμερινό τεστ το τριήμερο 23-25 Φεβρουαρίου.
Πηγή:Στάθης Κοκκορόγιαννης-gazzetta.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Παρελθόν από διευθυντής αγώνων o Michael Masi


Εικόνα


Αυτό που ήταν γνωστό εδώ και αρκετές εβδομάδες, μόλις έγινε επίσημο με την FIA να επιβεβαιώνει ότι ο Michael Masi αποτελεί παρελθόν από την θέση του διευθυντή αγώνων της Formula 1, και θα αντικατασταθεί από τους Niels Wittich και Eduardo Freitas. Οι τελευταίοι έχουν εργαστεί πρόσφατα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC) και στο DTM αντίστοιχα, και θα εναλλάσσονται στον ρόλο του διευθυντή αγώνα.

Οι Wittich και Freitas θα έχουν τη βοήθεια του Herbie Blash, ο οποίος επιστρέφει στη F1 όντας προηγουμένως αναπληρωτής του προκατόχου του Masi, Charlie Whiting, ως μόνιμος ανώτερος σύμβουλος. Πρεμιέρα για τη νέα τριάδα διαχείρισης αγώνων και τους νέους τους ρόλους θα γίνει στη Βαρκελώνη την επόμενη εβδομάδα, στις πρώτες χειμερινές δοκιμές της σεζόν.




FIA President Mohammed Ben Sulayem opens the way for a new step forward in Formula 1 refereeing




Τέλος, η FIA θα προσφέρει μια νέα θέση στον Masi, χωρίς να γίνεται γνωστό ποια θα είναι αυτή, με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο της FIA, Mohammed Ben Sulayem να δηλώνει:

##Ο Michael Masi έφερε εις πέρας μια πολύ απαιτητική δουλειά για τρία χρόνια ως διευθυντής αγώνων F1, μετά τον Charlie Whiting.##

Συνεχίζοντας, ο Ben Sulayem είπε ότι θα δημιουργηθεί μια εικονική αίθουσα ελέγχου αγώνα, η οποία θα βοηθά τον διευθυντή αγώνα, τονίζοντας:

## Όπως και το Video Assistance Referee (VAR) στο ποδόσφαιρο, θα τοποθετηθεί σε ένα από τα γραφεία της FIA, ως εφεδρικό εκτός της πίστας. Σε σύνδεση σε πραγματικό χρόνο με τον διευθυντή αγώνων της F1, θα βοηθά στην εφαρμογή των αθλητικών κανονισμών χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία.

Οι απευθείας ενδοεπικοινωνίες κατά τη διάρκεια του αγώνα, που μεταδίδονται ζωντανά από όλες τις τηλεοράσεις, θα σταματήσουν προκειμένου να προστατευθεί ο διευθυντής του αγώνα από οποιαδήποτε πίεση και να του επιτραπεί να λαμβάνει αποφάσεις ήρεμα. Είναι δυνατή η υποβολή ερωτήσεων στον διευθυντή του αγώνα, αλλά σύμφωνα με μια καλά καθορισμένη και μη παρεμβατική διαδικασία.

Οι διαδικασίες για τα μονοθέσια που έχουν “φάει” γύρο και βρίσκονται πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας θα επανεκτιμηθούν από τη συμβουλευτική επιτροπή αθλητισμού της F1 και θα παρουσιαστούν στην επόμενη επιτροπή της F1, πριν από την έναρξη της σεζόν. Παρουσίασα αυτό το πλήρες σχέδιο στα μέλη του παγκόσμιου συμβουλίου μηχανοκίνητου αθλητισμού και της γερουσίας, και έχω την πλήρη υποστήριξή τους.##

Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3420
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Αλλαγές στο σύστημα βαθμολόγησης για να μην υπάρξει παρόμοιο περιστατικό με το περσινό Βελγικό GP


Το περσινό GP της Formula 1 στη πίστα του Spa πρακτικά δεν έγινε λόγω βροχής, αλλά λόγω των κανονισμών οι πιλότοι πήραν τους μισούς βαθμούς από αυτούς που θα έπαιρναν κανονικά εάν διεξάγονταν ο αγώνας.

Η Formula 1 θέλοντας να μην υπάρξει παρόμοιο περιστατικό, αποφάσισε να αλλάξει το σύστημα βαθμολόγησης, δημιουργώντας μια νέα νόρμα, με τους βαθμούς που θα δίνονται να είναι σε εξάρτηση σε σχέση με πόση απόσταση κάλυψαν οι πιλότοι σε σχέση με την συνολική απόσταση του αγώνα.

Συγκεκριμένα, αν δεν υπάρξουν τουλάχιστον 2 γύροι αγώνα, χωρίς την παρέμβαση αυτοκινήτου ασφαλείας ή εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, δεν θα δίνονται βαθμοί, ενώ αν δεν καλυφθεί το 75% της συνολικής απόστασης, τότε οι πιλότοι θα παίρνουν λιγότερους βαθμούς ανάλογα με την απόσταση που έχει καλυφθεί.

Εικόνα

Εάν ο πρωτοπόρος οδηγός καλύψει απόσταση μικρότερη από το 25% της συνολικής απόστασης του αγώνα, τότε θα παίρνουν βαθμοί οι πρώτοι 5 πιλότοι.

Εάν καλυφθεί απόσταση μεταξύ 25% και 49%, τότε θα παίρνουν βαθμούς οι 9 πρώτοι πιλότοι, ενώ αν καλυφθεί το 50% εως το 74% της συνολικής απόστασης τότε θα παίρνουν βαθμούς οι πρώτοι δέκα πιλότοι. Εάν συμπληρωθεί το 75% της συνολικής απόστασης τότε οι βαθμοί θα δίνονται κανονικά.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”