Formula 1 2022

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2022

Δημοσίευση από Johnny »

GP Singapore - Marina Bay 2022


Εικόνα

Εικόνα




O Sergio Perez κατέκτησε μια πανάξια και αρκετά δύσκολη νίκη στους δρόμους της Σιγκαπούρης, κρατώντας πίσω του καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα τον Charles Leclerc.

Ο Μονεγάσκος -εκκινώντας από την pole position- έχασε την 1η θέση λίγα μέτρα μετά το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, και παρότι πίεσε αρκετά τον Μεξικανό οδηγό της Red Bull δεν κατάφερε να τον προσπεράσει. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Carlos Sainz, ο οποίος δεν μπόρεσε ποτέ να απειλήσει τους πρωτοπόρους.

Αυτή ήταν η δεύτερη φετινή νίκη του Perez -μετά το GP του Μονακό- και η τέταρτη συνολικά στην καριέρα του, με τον Μεξικανό να βλέπει πρώτη φορά πρώτος την καρό σημαία στο GP του κρατιδίου της Σιγκαπούρης. Ωστόσο, ο νικητής του αγώνα βρίσκεται υπό έρευνα για παράβαση κατά την διάρκεια ενός -εκ των πολλών- αυτοκινήτων ασφαλείας που βγήκαν στη πίστα κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Η έντονη βροχόπτωση οδήγησε σε καθυστέρηση της εκκίνησης του αγώνα για πάνω από μία ώρα, με τον γύρο σχηματισμού να ξεκινά στις 21:05 τοπική ώρα (αντί για 20:00) και παρόλο που η βροχή είχε σταματήσει, η επιφάνεια της πίστας ήταν ακόμα ολισθηρή για την έναρξη του αγώνα. Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Leclerc έχασε το προβάδισμα από τον Perez στην 1η στροφή και ο Sainz πέρασε εύκολα τον Hamilton και κατάφερε να κρατήσει την 3η θέση.

Ο Max Verstappen τερμάτισε έβδομος σε ένα γεμάτο δράση Grand Prix της Σιγκαπούρης, με τον Ολλανδό να χάνει πέντε θέσεις στην εκκίνηση και να πέφτει στην 12η θέση στην αρχή, αλλά είχε κερδίσει τρεις στον 9ο γύρο, όταν και βγήκε το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας για τη σύγκρουση του Nicholas Latifi και του Zhou Guanyu. Αμέσως μετά, η εγκατάλειψη του Fernando Alonso στον 20στό γύρο από μηχανικό πρόβλημα έφερε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Τότε, ο George Russell ήταν ο πρώτος οδηγός που έβαλε slicks ελαστικά, αφήνοντας τα ενδιάμεσα.

Ο βελτιωμένος ρυθμός του Russell ώθησε και τους υπόλοιπους οδηγούς να αρχίσουν να βάζουν slick ελαστικά στον 35ο γύρο, αλλά αμέσως μετά ο Yuki Tsunoda πήγε ευθεία στις προστατευτικές μπαριέρες της στροφής 10, κάτι που επέφερε το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας, πριν από το οποίο οι περισσότεροι οδηγοί είχαν σταματήσει για slicks. Ωστόσο, οι οδηγοί της McLaren δεν το είχαν κάνει. Ο Lando Norris και ο Daniel Ricciardo μπήκαν για ένα φρέσκο σετ μεσαίας γόμας και κατάφεραν να βγουν τέταρτοι και έκτοι κατά την επανεκκίνηση.

Ο αγώνας ξεκίνησε ξανά στον 39ο γύρο για να συνεχίσει ο Perez να προηγείται. Εν τω μεταξύ, ο Verstappen είχε ένα σοβαρό μπλοκάρισμα των τροχών σε μια προσπάθεια να προσπεράσει τον Leclerc και έπεσε για λίγο στην τελευταία θέση, καθώς μπήκε στα pits για να αλλάξει ελαστικά. Αυτό λίγο πριν οι George Russell και Mick Schumacher εμφανίσουν κλαταρίσματα, μετά από επαφή τους στη στροφή 1.

Με το όριο των δύο ωρών να πλησιάζει, ο φετινός αγώνας στη Σιγκαπούρη τελείωσε με το χρονόμετρο και όχι με την συμπλήρωση των γύρων. Ο Perez είχε 26 λεπτά για να συγκρατήσει πίσω του Leclerc, ο οποίος με ενεργοποιημένο DRS από τον 43ο γύρο πίεζε αρκετά για τη νίκη. Ακολούθησε ήταν ένα εκπληκτικό κυνήγι για την πρώτη θέση, με τον Perez να ήταν εξαιρετικός στην άμυνα, κρατώντας τον Μονεγάσκο πίσω του για περισσότερα από επτά δευτερόλεπτα με το πέσιμο της καρό σημαίας.

Οι Lance Stroll και Sebastian Vettel εκμεταλλεύτηκαν τα λάθη των Hamilton και Verstappen και τερμάτισαν στην έκτη και όγδοη θέση, αντίστοιχα, μια εξαιρετική βαθμολογική συγκομιδή για την Aston Martin.

Ο Hamilton, ο οποίος προηγουμένως είχε επαφή με τις μπαριέρες στον 33ο γύρο, έκανε ένα ακόμα λάθος στην προσπάθεια του να προσπεράσει τον Vettel, μόλις δύο λεπτά πριν τη λήξη του αγώνα και έπεσε στην 9η θέση. Αυτό έδωσε προσωρινά στον Verstappen την 8η θέση, με τον οδηγό της Red Bull να τερματίζει τελικά 7ος, προσπερνώντας τον Vettel στον τελευταίο γύρο του αγώνα.

Πίσω από τον Hamilton, ο Pierre Gasly ολοκλήρωσε την πρώτη 10άδα, με τον Valtteri Bottas (11ος) να μην μπορεί να πάρει τον τελικό βαθμό παρά το ότι έβαλε τη μαλακή γόμα των ελαστικών στην τελευταία επανεκκίνηση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Οδηγός του αγώνα

Εκκινώντας από την 2η θέση στους δρόμους της Σιγκαπούρης, ο Sergio Perez πήρε το προβάδισμα στην εκκίνηση και στη συνέχεια πέρασε έναν αγώνα γεμάτο ένταση και αδυσώπητη πίεση από τον Charles Leclerc. Δικαίως αναγνωρίστηκε αυτή του η εμφάνιση και ο Μεξικανός αναδείχθηκε ως ο οδηγός της ημέρας.

Πιο συγκεκριμένα, ο Perez συγκέντρωσε το 22,6% των ψήφων, με τον Daniel Ricciardo να ακολουθεί με το 16,8%, τον Charles Leclerc με 9,6%, ενώ ο Lando Norris πήρε το 9,4% και ο Sebastian Vettel το 7,9%.

Ταχύτερος γύρος

Ο George Russell ήταν ο οδηγός που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και έτσι πήρε τον έναν επιπλέον βαθμό. Ο Βρετανός σταμάτησε τα χρονόμετρα σε 1:46.458 στον 54ο γύρο του αγώνα.

Ο Sergio Perez έκανε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στον 57ο γύρο, σημειώνοντας 1:48.165, για να ακολουθήσει ο Carlos Sainz με 1:48.414 στον 59ο γύρο. Ακολούθησε ο Charles Leclerc με 1:48.753 στον 54ο γύρο, με τον Max Verstappen να σημειώνει 1:49.142 στον 52ο γύρο του αγώνα.

Επόμενος αγώνας

Χωρίς διακοπή, η Formula 1 μεταφέρεται στην Ιαπωνία, με την πίστα της Suzuka να επιστρέφει στο καλεντάρι μετά από απουσία 2 ετών. Το Ιαπωνικό GP έχει προγραμματιστεί για τις 7 με 9 Οκτωβρίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2022

Δημοσίευση από Johnny »

GP Ιαπωνίας


Εικόνα


Εικόνα

Αφού περιμέναμε κάτι λιγότερο από 2,5 ώρες για να εκκινήσει ο αγώνας, εξαιτίας της έντονης βροχόπτωσης, ο Max Verstappen κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία στο Ιαπωνικό GP, όντας κυρίαρχος στις βρόχινες συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα της Suzuka.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Charles Leclerc, ενώ στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Sergio Perez. Ωστόσο, ο Μονεγάσκος πήρε ποινή 5 δευτ., καθώς στην τελευταία στροφή της πίστας του τελευταίου γύρου “έχασε” τα φρένα, βγήκε εκτός πίστας και εμπόδισε ο Μεξικανό οδηγό της Red Bull, όταν ξανά μπήκε στην πίστα.

Αυτό τον έριξε στην 3η θέση, κάτι που αυτομάτως έδωσε το πρωτάθλημα στον Max Verstappen, κατακτώντας το δεύτερο στην καριέρα του. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull πήρε τη 12η φετινή του νίκη στη Suzuka πανηγυρίζοντας ξανά το πρωτάθλημα της F1.

Ο αγώνας ξεκίνησε αρχικά όπως είχε προγραμματιστεί στις 14:00 τοπική ώρα, με τον Verstappen να αμύνεται στον Leclerc στην 1η στροφή της πίστας, και ενώ η άσφαλτος ήταν εξαιρετικά βρεγμένη. Χωρίς να προλάβουν να ολοκληρωθούν δύο γύροι, βγήκε η κόκκινη σημαία και ο αγώνας διεκόπη εξαιτίας του πολύ έντονου σπρέι από τα ελαστικά των μονοθέσιων, αλλά και μια σειρά από εγκαταλείψεις, με πρώτη αυτή του Carlos Sainz, ο οποίος έπεσε θύμα της υδρολίσθησης.

Ακολούθησε μια μεγάλη καθυστέρηση, ούτως ώστε η διεύθυνση του αγώνα να βρει ένα κατάλληλο κενό στον καιρό για να ξαναρχίσει η δράση. Η επανεκκίνηση ήρθε στις 16:15 τοπική ώρα και έγινε εν κινήσει, με το συνολικό όριο των τριών ωρών να συμπληρώνεται και το παράθυρο των δύο ωρών να τίθεται σε ισχύ μία ώρα μετά την αρχική εκκίνηση.

Οι οδηγοί είχαν υποχρεωθεί να τοποθετήσουν τα βρόχινα ελαστικά, αντί να έχουν την επιλογή να χρησιμοποιήσουν ενδιάμεσα. Με λίγο λιγότερο από 50 λεπτά για δράση, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκατσε 3 γύρους στην πίστα, οι οποίοι ήταν αρκετοί για να “διώξουν” αρκετό νερό από την πίστα. Έτσι, αμέσως με την επανεκκίνηση αρκετοί οδηγοί μπήκαν στα pits για να τοποθετήσουν τα ενδιάμεσα ελαστικά.

Ο Verstappen φάνηκε από την αρχή να βολεύεται στις βρόχινες συνθήκες και όταν όλοι οι οδηγοί έκαναν τη μετάβαση από τα βρεγμένα στα ενδιάμεσα, ο Ολλανδός βρέθηκε και πάλι άνετα στην 1η θέση. Η πίστα σταδιακά βελτιωνόταν και ο οδηγός της Red Bull άνοιγε πολύ άνετα τη διαφορά του από τον Leclerc, περνώντας τελικά τη γραμμή του τερματισμού με 27 δευτερόλεπτα “αέρα”.

Ο Leclerc φαινόταν ότι θα τερμάτιζε δεύτερος, κρατώντας -άτυπα- τον αγώνα για τον τίτλο ζωντανό, αλλά τιμωρήθηκε για την έξοδο του στο τελευταίο σικέιν στον τελευταίο γύρο.

Ο Esteban Ocon τερμάτισε στην τέταρτη θέση μετά από πολύ σκληρή άμυνα στη Mercedes του Lewis Hamilton, ενώ ο Sebastian Vettel κατάφερε να κρατήσει την 6η θέση. Ο Γερμανός οδηγός της Aston Martin έπεσε τελευταίος στον πρώτο γύρο του αγώνα, μετά από μια επαφή με τον Fernando Alonso. Ωστόσο, ο Vettel ήταν ο πρώτος οδηγός που μετέβη από τα βρόχινα στα ενδιάμεσα ελαστικά. Αυτό τον βοήθησε να κερδίσει πολύ χρόνο και στην τελευταία του εμφάνιση στη Suzuka να κατακτήσει πολύτιμους βαθμούς.



Εικόνα



Ο Alonso έβαλε ένα φρέσκο σετ ενδιάμεσων στα τελευταία στάδια του αγώνα και παρότι έπεσε 4 θέσεις κατάφερε να τις ανακτήσει, όντας σημαντικά ταχύτερος από τους George Russell, Nicholas Latifi και Lando Norris, και τελικά να τερματίσει στην 7η θέση. Μαζί με τους βαθμούς του Ocon, και το -μόλις- ένα βαθμό του Norris, η Alpine κατάφερε να ανακτήσει την 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο Daniel Ricciardo δεν κατάφερε για λίγο να μπει στους βαθμούς, τερματίζοντας στην 11η θέση, με τον Αυστραλό να κρατά πίσω του τον Lance Stroll (Aston Martin), τον Yuki Tsunoda (AlphaTauri) και τον Kevin Magnussen (Haas). Ακολούθησαν οι δύο οδηγοί της Alfa Romeo, με τον Valtteri Bottas να τερματίζει 15ος και τον Zhou Guanyu 16ος.

Ο Pierre Gasly πέρασε τελευταίος την καρό σημαία, με τον Γάλλο να ήταν έξαλλος στην αρχή του αγώνα, καθώς ένας γερανός βρέθηκε στην πίστα για να μαζέψει το ακινητοποιημένο μονοθέσιο του Sainz, την ώρα που ακόμα τα μονοθέσια δεν είχαν αποχωρίσει από την πίστα, όταν βγήκε η κόκκινη σημαία.

Να θυμίσω ότι στη συγκεκριμένα πίστα της Ιαπωνίας, πριν από 8 χρόνια ο Jules Bianchi είχε υποστεί σοβαρό τραυματισμό, με αποτέλεσμα να μπει σε κώμα και να αφήσει την τελευταία του πνοή σε νοσοκομείο 9 μήνες αργότερα. Οι κριτές της πίστας υπέπεσαν σε ένα ακόμα σφάλμα, που ευτυχώς δεν είχε συνέπειες.

Ο Gasly πέρασε δίπλα από τον γερανό σε συνθήκες πολύ χαμηλής ορατότητας, με τον Γάλλο οδηγός της AlphaTauri να ήταν έξω φρενών για την απαράδεκτη παραβίαση των πρωτοκόλλων ασφαλείας, δηλώνοντας πως θα μπορούσε να είχε σκοτωθεί εάν έπεφτε πάνω στον γερανό. Σχετικά με την παρουσία βοηθητικού οχήματος εντός πίστας, η FIA εξέδωσε ανακοίνωση που διευκρινίζει:

Το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε βγει στην πίστα, ουδετεροποιώντας τον αγώνα. Το μονοθέσιο #10, που είχε ζημιά και είχε κάνει pit stop υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, κινούνταν με υψηλή ταχύτητα, έως 250 χλμ/ώρα, για να πιάσει τα υπόλοιπα μονοθέσια. Καθώς οι συνθήκες άρχισαν να δυσκολεύουν, ήρθε καθεστώς κόκκινης σημαίας προτού το μονοθέσιο #10 περάσει το σημείο του συμβάντος του προηγούμενου γύρου.

Η FIA ανακοίνωσε πως ξεκίνησε έρευνα για το περιστατικό με τον γερανό, αλλά παράλληλα τιμώρησε με 20 δευτερόλεπτα ποινή τον Gasly για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας. Επίσης ο Gasly πήρε και 2 βαθμούς ποινής στην superlicence του, και πλέον έχει 9 μέσα στους τελευταίους 12 μήνες.

Οδηγός του αγώνα

Ο Sebastian Vettel λατρεύει τη Suzuka και οι Ιάπωνες τον λατρεύουν. Στο τελευταίο του Grand Prix στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, πριν από την αποχώρησή του στη F1, ο Vettel έδωσε στους θεατές και τηλεθεατές αυτό που ήθελαν, καθώς έκανε μια εκπληκτική προσπάθεια για να πάρει την έκτη θέση για την Aston Martin. Αυτοί το αναγνώρισαν, και τον ανέδειξαν ως οδηγό του αγώνα.

Πιο συγκεκριμένα, ο Sebastian Vettel συγκέντρωσε το 16,3% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Esteban Ocon με το 14,5%, ο Max Verstappen με το 13,2%, ο Nicholas Latifi με το 9,7%, και τέλος ο Lewis Hamilton με το 7,3%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Zhou Guanyu ήταν ο οδηγός που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, αλλά επειδή τερμάτισε εκτός της βαθμολογούμενης 10άδας δεν πήρε τον έναν επιπλέον βαθμό. Ο Κινέζος οδηγός της Alfa Romeo σταμάτησε τα χρονόμετρα σε 1:44.411 στον 20ο γύρο του αγώνα.

O Fernando Alonso σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο γύρο με 1:44.412 στον 25ο γύρο, για να ακολουθήσει ο Charles Leclerc με 1:44.489 στον 10ο γύρο, ο Max Verstappen με 1:44.911 στον -επίσης- 10ο γύρο, και ο Lance Stroll με 1:45.205 στον 21ο γύρο.

Επόμενος αγώνας

Μετά από δύο συνεχόμενους αγώνες σε Σιγκαπούρη και Ιαπωνία, η Formula 1 κάνει την καθιερωμένη παύση της μιας εβδομάδας. Ο επόμενος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 21-23 Οκτωβρίου και θα διεξαχθεί στην πίστα COTA του Austin για το GP των ΗΠΑ, το δεύτερο μέσα στην τρέχουσα σεζόν, μετά τον αγώνα στο Μαϊάμι.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2022

Δημοσίευση από Johnny »

GP Austin USA



Εικόνα
Εικόνα


Σε ένα αρκετά επεισοδιακό και γεμάτο δράση αγώνα, ο Max Verstappen κατάφερε να κατακτήσει την νίκη στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, στην πίστα του Όστιν, με την ομάδα της Red Bull να στέφεται πρωταθλήτρια κατασκευαστών, ο πρώτος της τίτλος κατασκευαστών από το 2013.

Δεύτερος και μετά από χαμένη μάχη με τον Ολλανδό τερμάτισε ο Lewis Hamilton, ο οποίος έφτασε πιο κοντά από κάθε άλλη φορά στην πρώτη του φετινή νίκη. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Charles Leclerc.

Αυτή ήταν η 13η φετινή νίκη του Verstappen, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ νικών σε μια σεζόν, με τον τίτλο να έρχεται μια ημέρα μετά τον θάνατο του συνιδρυτή και ιδιοκτήτη της Red Bull, Dietrich Mateschitz. Αυτός είναι ο πέμπτος τίτλος κατασκευαστών στην 16χρονη ιστορία της ομάδας από το Milton Keynes στην F1.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Verstappen έκανε καλύτερη εκκίνηση από poleman, Carlos Sainz, με τον Ισπανό να είναι άτυχος καθώς έπεσε πάνω του ο George Russell στη 1η στροφή. Ο Verstappen φαινόταν έτοιμος για μια άνετη νίκη στο Circuit of The Americas, παρά τις πολλαπλές παρουσίες του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Ωστόσο, ένα αργό -δεύτερο- pit stop άνοιξε την πόρτα στον Hamilton και στον Charles Leclerc να προσπεράσουν και ο Verstappen έπρεπε να περάσει και τους δύο για να δει πρώτος την καρό σημαία., με την προσπέραση στον Hamilton να έρχεται μόλις έξι γύρους πριν τον τερματισμό. Παρά τις τεράστιες προσπάθειές του, ο Hamilton έπρεπε να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση, με την αναμονή της Mercedes για μια νίκη το 2022 να συνεχίζεται.

Ο Leclerc επωφελήθηκε από το “τζάμπα” pit stop στο πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο προέκυψε από την έξοδο του Valtteri Bottas. Με αυτό ανέβηκε στην 4η θέση πίσω από τον Perez. Ο Russell πήρε ποινή πέντε δευτερολέπτων για το περιστατικό του με τον Sainz, μπαίνοντας λίγο πριν το τέλος του αγώνα στα pits για μια φρέσκα -μαλακή- γόμα για να κάνει τον ταχύτερο γύρο.

Έκτος τερμάτισε η McLaren του Lando Norris, μπροστά από τον Fernando Alonso, ο οποίος επιβίωσε από μια δραματική σύγκρουση με τον Lance Stroll στα μέσα του αγώνα, που τον οδήγησε για λίγα δευτερόλεπτα στον αέρα. Πίσω από τον Ισπανό οδηγό της Alpine, ακολούθησε ο Sebastian Vettel και η Haas του Kevin Magnussen, με την πρώτη δεκάδα να ολοκληρώνει ο Yuki Tsunoda. Να σημειωθεί πως ο Stroll πήρε ποινή 3 θέσεων για το επόμενο GP στο Μεξικό εξαιτίας του περιστατικού με τον Alonso.




Εικόνα




Οδηγός του αγώνα

Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Vettel αναδείχθηκε οδηγός του αγώνα. Ξεκινώντας από την 10η θέση, ο Vettel βρέθηκε στην πρωτοπορία του Grand Prix σε ένα σημείο, πριν από ένα pit stop 17 δευτερολέπτων, το οποίο του στέρησε -ίσως- το podium.

Πιο συγκεκριμένα, ο Sebastian Vettel συγκέντρωσε το 18,4% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Lewis Hamilton με 18%, ο Fernando Alonso με 15%, ο Charles Leclerc με 10,3%, και ο Max Verstappen με 10,2%.

Ταχύτερος γύρος


Ο George Russell ήταν ο οδηγός που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, στερώντας τον επιπλέον βαθμό στον Verstappen. Ο Βρετανός οδηγός σταμάτησε τα χρονόμετρα σε 1:38,788 στον 56ο γύρο του αγώνα.

Ακολούθησε ο Max Verstappen με 1:39,541 στον 37ο γύρο, ο Sergio Perez με 1:39,563 στον 44ο γύρο, ο Charles Leclerc με 1:39,731 στο 37ο γύρο και ο Lewis Hamilton με 1:39.830 στον 45ο γύρο.

Επόμενος αγώνας

Χωρίς διακοπή, ακολουθεί το GP του Μεξικό στην πίστα Autodromo Hermanos Rodriguez, στην πόλη του Μεξικό, ο οποίος έχει προγραμματιστεί για τις 28 με 30 Οκτωβρίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2022

Δημοσίευση από Johnny »

GP Μεξικό 2022


Εικόνα
Εικόνα


Ο Max Verstappen κατέκτησε μια ακόμα νίκη τη φετινή σεζόν καθώς δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα και καμία δυσκολία στην πίστα Autodromo Hermanos Rodriguez για το GP του Μεξικό.

Αυτή ήταν η 14η νίκη του Ολλανδού, τις περισσότερες που έχει κατακτήσει ένας οδηγός μέσα σε μια σεζόν, όπως επίσης και από την ομάδα της Red Bull, ξεπερνώντας τις 13 -στους 18 αγώνες- που είχε πετύχει ο Michael Schumacher το 2004 και τις 13 νίκες στους 19 αγώνες του Sebastian Vettel το 2013. Αυτή είναι η 9η συνεχόμενη νίκη για τη Red Bull, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ της που το είχε πετύχει το 2013. Η ομάδα έχει κερδίσει τους 16 από τους 20 φετινούς αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι σήμερα, ενώ απομένουν ακόμη 2 Grand Prix, σε Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Lewis Hamilton, ο οποίος για ακόμα έναν αγώνα θεώρησε ότι είχε την ευκαιρία να κερδίσει, αλλά δεν τα κατάφερε. Το βάθρο ολοκλήρωσε ο Sergio Perez.

Η Red Bull επέλεξε ο Verstappen να εκκινήσει με την μαλακή γόμα και να αλλάξει σε μεσαία, με τον πρωταθλητή να παίρνει την καρό σημαία με περίπου 15 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Hamilton, ο οποίος έμεινε να αναρωτιέται γιατί η Mercedes άλλαξε το αρχικό σετ της μεσαίας γόμας των ελαστικών με σκληρά.

Ο Perez έδωσε στους οπαδούς λόγους για να τον επευφημήσουν στη τρίτη θέση, έχοντας απειλήσει τον Hamilton για την δεύτερη θέση, με τον Russell -ο οποίος έχασε τη θέση του από τον Hamilton με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων- να κατακτά την τέταρτη θέση. Ο Russell ήταν επίσης δυσαρεστημένος με τη στρατηγική του, ζητώντας επανειλημμένα από το pit wall της Mercedes να σταματήσει ξανά και να αλλάξει τα σκληρά ελαστικά με μαλακά.

Ξεκάθαρα τρίτη ομάδα σε δυναμική ήταν η Ferrari, με τον Carlos Sainz και τον Charles Leclerc να έχουν “μοναχικούς” αγώνες και να τερματίζουν στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα, μπροστά από τον Daniel Ricciardo, με τον οδηγό της McLaren να τερματίζει στην έβδομη θέση. Ο Αυστραλός θα κρατήσει τη θέση του, παρά την ποινή των 10 δευτερολέπτων που πήρε για τη επαφή του με τον Yuki Tsunoda.

Ακολούθησε ο Esteban Ocon στην 8η θέση, με τον teammate του -Fernando Alonso- να έχει μια ακόμα οδυνηρή εγκατάλειψη με μηχανικό πρόβλημα, καθώς “έσπασε” ο κινητήρας στην πλάτη του μονοθέσιου της Alpine. Την πρώτη 10άδα ολοκλήρωσαν οι Lando Norris και Valtteri Bottas, με τον οδηγό της Alfa Romeo να μην μπόρεσε να επαναλάβει τις επιδόσεις του στις κατατακτήριες.

Οδηγός του αγώνα

Όταν ο Daniel Ricciardo πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων για μια αδέξια επαφή με τον Yuki Tsunoda, οι πιθανότητές του για βαθμούς στο Μεξικό έμοιαζαν ελάχιστες. Αλλά ο Αυστραλός έδειξε λίγο από το ταλέντο του, κάνοντας μια σειρά από προσπεράσματα για να καταφέρει να τερματίσει έβδομος και με αρκετή διαφορά ώστε να διατηρήσει τη θέση του, ακόμα και μετά την εφαρμογή της ποινής του.

Αυτό τον ανέδειξε ως τον οδηγό του αγώνα αφού συγκέντρωσε το 24,4% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Sergio Perez με 16,7%, ο Max Verstappen με 12%, ο Lewis Hamilton με 10.6% και ο Sebastian Vettel με 5%.

Ταχύτερος γύρος

Ο George Russell ήταν ο οδηγός που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, στερώντας τον επιπλέον βαθμό από την Red Bull. Ο Βρετανός οδηγός σταμάτησε τα χρονόμετρα σε 1:20,153 στον 71ο γύρο του αγώνα.

Ακολούθησε ο Sergio Perez με 1:21,775 στον 30στό γύρο, ο Daniel Ricciardo με 1:22.022 στον 48ο γύρο, ο Max Verstappen με 1:22.046 στον 36ο γύρο και ο Lewis Hamilton με 1:22.062 στον 32ο γύρο.

Επόμενος αγώνας

Μετά από δύο συνεχόμενους αγώνες, η Formula 1 κάνει την καθιερωμένη διακοπή της, καθώς ακολουθεί το GP της Βραζιλίας στην πίστα Autodromo Jose Carlos Pace στην πόλη του Σάο Πάολο, που έχει προγραμματιστεί για τις 11 με 13 Νοεμβρίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2022

Δημοσίευση από Johnny »

GP Brazil - Sao Paulo 2022


Εικόνα

Εικόνα



Μετά την εκπληκτική του χθεσινή νίκη στον Sprint αγώνα, ο George Russell κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία στο Grand Prix της Βραζιλίας, όντας κυρίαρχος στην πίστα του Interlagos. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη στην καριέρα του νεαρού Βρετανού στη F1, καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του με εξαιρετικό τρόπο τον Lewis Hamilton.

Ο τελευταίος ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, αποδεικνύοντας ότι η Mercedes είχε το καλύτερο πακέτο στον αγώνα της Λατινικής Αμερικής. Τρίτος τερμάτισε ο Carlos Sainz, με τον έτερο οδηγό της Ferrari, Charles Leclerc, να ακολουθεί στην τέταρτη θέση, παρότι στην αρχή του αγώνα βρέθηκε μια ανάσα από την εγκατάλειψη.

Χάρη στο αποτέλεσμα του Sprint και την ποινή πέντε θέσεων του Carlos Sainz, με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων ο Russell κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Hamilton, με το Safety Car να κάνει γρήγορα την εμφάνιση του εξαιτίας της σύγκρουσης μεταξύ του Daniel Ricciardo και του Kevin Magnussen στη στροφή 8, που είχε σαν αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο, με τον Αυστραλό να τιμωρείται με ποινή 3 θέσεων στο επόμενο GP.

Η επανέναρξη ήρθε στον 7ο γύρο και αμέσως μετά ο Max Verstappen και ο Lewis Hamilton συγκρούστηκαν στη 2η στροφή, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα ο Charles Leclerc είχε επαφή με τον Lando Norris στη στροφή 7, με τον Μονεγάσκο να ακουμπά στις προστατευτικές μπαριέρες. Ωστόσο, κανένας από τους τέσσερις οδηγούς δεν εγκατέλειψε, αλλά ο Verstappen και ο Norris πήραν και οι δύο ποινές πέντε δευτερολέπτων για τα περιστατικά τους, επειδή προκάλεσαν τις συγκρούσεις.

Ο Hamilton ανέκαμψε σύντομα μετά την επαφή του με τον Verstappen και ο επτά φορές πρωταθλητής έφτασε μέχρι τη δεύτερη θέση πίσω από τον Russell, όταν μια ακόμα διακοπή εξαιτίας του μηχανικού προβλήματος στα ηλεκτρικά της McLaren του Norris, στον 52ο γύρο, έφερε αρχικά το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, που γρήγορα έγινε κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτό σημαίνει ότι κανένα από τα δύο μονοθέσια της McLaren δεν βαθμολογήθηκε.

Με την επανέναρξη του αγώνα στον 60ο γύρο και ενώ απέμεναν 12 γύροι για την καρό σημαία, ο Russell κατάφερε να διατήρησε την πρωτοπορία του αγώνα υπό την τεράστια πίεση του Hamilton, και έτσι πέτυχε την πρώτη του νίκη στην Formula 1, με διαφορά 1,5 δευτερολέπτου έναντι του επτά φορές πρωταθλητή.

Ο Carlos Sainz είχε ένα δύσκολο αλλά πολύ καλό αγώνα, με την τρίτη θέση να είναι ένα αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα γι’αυτόν. Ο Charles Leclerc ζήτησε από την ομάδα του αρκετές φορές να ανταλλάξει θέσεις με τον Ισπανό, έχοντας στο μυαλό του τη μάχη για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών. Αυτό το αίτημα δεν εισακούστηκε από τη Ferrari και ο Leclerc έπρεπε να συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση.

Το τελευταίο stint του Perez με τη μεσαία γόμα των ελαστικών όχι μόνο του κόστισε το βάθρο, αλλά τον έριξε στην έβδομη θέση καθώς η ομάδα επέτρεψε στον Verstappen, ο οποίος φορούσε τη μαλακή γόμα, να τον προσπεράσει και να τερματίσει στην 6η θέση.

Παρόλα αυτά, ο Verstappen δεν μπόρεσε να πιάσει τον Fernando Alonso, ο οποίος βρισκόταν στην 5η θέση, ενώ ο Ολλανδός αρνήθηκε να επιστρέψει τη θέση στον teammate του, παρότι του το ζήτησε η Red Bull, έτσι ώστε ο Perez να πάρει τους 2 επιπλέον βαθμούς της 6ης θέσης.

Ο Esteban Ocon, είχε εντολή από την ομάδα να μην πολεμήσει με τον Alonso στην δεύτερη επανεκκίνηση μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας του Norris και τερμάτισε όγδοος, προσπερνώντας στο τέλος του αγώνα τον Valtteri Bottas, ο οποίος τερμάτισε 9ος. O Lance Stroll ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάδα μπροστά από τον Sebastian Vettel.

Οδηγός του αγώνα

Ένας καταπληκτικός αγώνας στο Σάο Πάολο και ένα καταπληκτικό απόγευμα για τη Mercedes και τον Lewis Hamilton. Μπορεί ο teammate του να πήρε τη νίκη, αλλά ο επτά φορές πρωταθλητής έδωσε μάχη για να επιστρέψει στην 2η θέση, αφού έπεσε στην όγδοη θέση μετά από την επαφή του με τον Max Verstappen στην αρχή του αγώνα.

Αυτό τον ανέδειξε ως τον οδηγό του αγώνα αφού συγκέντρωσε το 17,1% των ψήφων, για να τον ακολουθήσει ο Fernando Alonso με 16%, ο George Russell με 12,5%, ο Charles Leclerc με 11,3% και ο Carlos Sainz με 6,4%.

Ταχύτερος γύρος

Ο George Russell πήρε και τον 1 επιπλέον βαθμό, αφού κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Βρετανός έκανε 1:13.785 στον 61ο γύρο, με τον Lewis Hamilton να κάνει τον 2ο ταχύτερο χρόνο με 1:13.942.

Ακολούθησε ο Carlos Sainz (1:13.953), ο Fernando Alonso (1:14.164), ο Max Verstappen (1:14.195) και ο Charles Leclerc (1:14.253).

Επόμενος αγώνας

Μετά τη Βραζιλία και χωρίς καμία διακοπή, η Formula 1 μεταφέρεται στο Abu Dhabi για την αυλαία της φετινής σεζόν στην πίστα της Yas Marina Circuit, με το Grand Prix να έχει προγραμματιστεί για τις 18 με 20 Νοεμβρίου.
Πηγή: Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2022

Δημοσίευση από Johnny »

GP ABU DHABI - YAS MARINA 2022


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα



Ο Max Verstappen κατέκτησε μια πανεύκολη νίκη στην πίστα της Yas Marina, σημειώνοντας νέο ρεκόρ με 15 νίκες σε μια σεζόν για έναν οδηγό, αποδεικνύοντας περίτρανα το πόσο κυρίαρχος ήταν το 2022 ο συνδυασμός του Ολλανδού με το μονοθέσιο της Red Bull.

Στην δεύτερη θέση του podium ανέβηκε ο Charles Leclerc, κάτι που σημαίνει ότι ο Μονεγάσκος τερμάτισε το 2022 στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος οδηγών, με τον Sergio Perez να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου και να τερματίζει τρίτος στο πρωτάθλημα των οδηγών.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Verstappen κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Perez στη στροφή 1, με τον Ολλανδό να μπαίνει στα pits στον 20ο γύρο για να αλλάξει από τη μεσαία γόμα σε σκληρή, καταφέρνοντας να την χρησιμοποιεί μέχρι το τέλος του αγώνα, χωρίς να πιεστεί καθόλου από τον Leclerc.

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες μάχες στην πίστα ήταν αυτή του Perez με τον Leclerc, οι οποίοι ήταν ισόβαθμοι στο πρωτάθλημα πριν τον αγώνα. O Perez μπήκε νωρίς στα pits της Red Bull, η οποία αποφάσισε να ακολουθήσει στρατηγική δύο pit stop για τον δεύτερο οδηγό της. Ωστόσο, ο Leclerc και η Ferrari αντέδρασε επεκτείνοντας το πρώτο του stint. Έτσι, ο Leclerc ακολούθησε τη στρατηγική ενός pit stop του Verstappen.

Ο οδηγός της Red Bull μείωνε συνεχώς τη διαφορά, αλλά η Ferrari του Μονεγάσκου άντεξε και ως εκ τούτου ο Perez τερμάτισε τρίτος και έπεσε στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος, πίσω από τον Leclerc. Ο Carlos Sainz τερμάτισε τέταρτος και παράλληλα με την εγκατάλειψη του Lewis Hamilton -η πρώτη μηχανική βλάβη της σεζόν και για τα δύο μονοθέσια της Mercedes-ο Ισπανός ανέβηκε στην 5η θέση της τελικής βαθμολογίας κατασκευαστών.

Οι Sainz και Hamilton είχε μια στενή μάχη στην 6η στροφή στον 1ο γύρο, χωρίς ωστόσο να υπάρχει επαφή. Η Mercedes θέλησε ο Hamilton να κάνει ένα pit stop, αλλά τελικά εγκατέλειψε μόλις τρεις γύρους από το τέλος. Αυτό ανέβασε τον George Russel στην πέμπτη θέση.

Η εγκατάλειψη του Hamilton έφερε τον Lando Norris στην 6η θέση και τον Esteban Ocon στην 7η θέση. Αυτό σημαίνει ότι η Alpine κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, παρά την -μια ακόμα- εγκατάλειψη του Alonso στον τελευταίο του αγώνα για την Alpine.

Η στρατηγική δύο pit stop του Lance Stroll τον έφερε όγδοο, ενώ με την 10η θέση του Vettel -ο οποίος χαντακώθηκε από την στρατηγική- η Aston Martin ισοφάρισε την Alfa Romeo στο πρωτάθλημα, αλλά τερμάτισε στην 6η θέση.

Η στρατηγική ενός pit stop του Daniel Ricciardo του έδωσε τη δυνατότητα να τερματίζει στην 9η θέση και μόλις έξι δέκατα μπροστά από τον Sebastian Vettel. Ο τελευταίος πήρε τον τελευταίο του βαθμό στην F1, αλλά αν κατάφερνε να περάσει τη McLaren του Αυστραλού, η Aston Martin θα τερμάτιζε στην 5η θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών.


Εικόνα


Οδηγός του αγώνα

Μπορεί να μην ήταν στην καλύτερη στρατηγική για το τελευταίο του Grand Prix, αλλά ο Sebastian Vettel ποτέ δεν έχασε την μαχητικότητα του και πάλεψε για τους βαθμούς αλλά και για την 5η θέση της Aston Martin στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Αυτό τον ανέδειξε ως τον οδηγό του αγώνα αφού συγκέντρωσε το 56,6% των ψήφων, για να τον ακολουθήσει ο Sergio Perez με 9,1% των ψήφων, ο Charles Leclerc με το 6,5%, ο Lewis Hamilton με το 5,5%, και τέλος ο Daniel Ricciardo με το 4,8%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Lando Norris πήρε τον 1 επιπλέον βαθμό, αφού κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Βρετανός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:28,391 στον 44ο γύρο, με τον George Russell να κάνει τον 2ο ταχύτερο χρόνο με 1:28.836.

Ακολούθησε ο Carlos Sainz (1:28.879), ο Sergio Perez (1:28.972) και ο Esteban Ocon (1:29.333).

Επόμενος αγώνας

Το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 έριξε αυλαία και η επόμενη σεζόν θα ξεκινήσει ανεπίσημα με τις πρώτες χειμερινές δοκιμές στις 23-25 Φεβρουαρίου του 2023 στην πίστα του Sakhir, ενώ το εναρκτήριο GP είναι αυτό στο Μπαχρέιν στις 5 Μαρτίου.
Πηγή: Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”