Formula 1 2023

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

AUSTRALIAN GRAND PRIX 2023

Εικόνα

Εικόνα


Παρά το χάος των τελευταίων γύρων, ο Max Verstappen κατέκτησε τη νίκη στο Grand Prix της Αυστραλίας, καθώς δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα. Αυτή είναι η 37η νίκη στην καριέρα του Ολλανδού στην F1 και η δεύτερη φετινή του, ενώ βλέπει για πρώτη φορά πρώτος την καρό σημαία στην πίστα του Albert Park.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Lewis Hamilton, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Fernando Alonso, για τρίτο συνεχόμενο αγώνα με τη νέα του ομάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο βάθρο ανέβηκαν τρεις πρωταθλητές της F1, με 11 συνολικά πρωταθλήματα στο ενεργητικό τους.

Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τα πολλά αυτοκίνητα ασφαλείας -εικονικά και κανονικά- καθώς και από τρεις κόκκινες σημαίες, η πρώτη εκ των οποίων μόνο για να καθαρίσουν οι υπεύθυνοι της πίστας μερικά χαλίκια από την αγωνιστική γραμμή, μετά την έξοδο του Alex Albon.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων στην αρχική εκκίνηση του αγώνα, ο Verstappen έχασε τη θέση του τόσο από τον George Russell, όσο και από τον Hamilton, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει δύο διαδοχικές εμφανίσεις εξαιτίας της επαφής του Charles Leclerc με τον Lance Stroll και λίγους γύρους αργότερα για το ατύχημα που είχε ο Alex Albon.

Περιέργως, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να διακόψουν τον αγώνα για το περιστατικό του Albon, κάτι που έφερε όλους τους οδηγούς πίσω στα pits, με τον Hamilton να είναι πρώτος σε εκείνο το σημείο, έχοντας πίσω του τους Verstappen και Alonso, εκμεταλλευόμενοι την ατυχία των Russell και Carlos Sainz, οι οποίοι ήταν οι δύο πρώτοι οδηγοί που μπήκαν στα pits για να φορέσουν φρέσκα λάστιχα, με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας και λίγο πριν τη διακοπή.

Με ελεύθερη επιλογή ελαστικών από όλους τους οδηγούς για την επανεκκίνηση, όλοι τους τοποθέτησαν τη σκληρή γόμα με την ελπίδα να φτάσουν έως την καρό σημαία, παρότι απέμεναν 51 γύροι. Ο Hamilton αρχικά κράτησε το προβάδισμα από τον Verstappen, αλλά ο οδηγός της Red Bull σύντομα μπήκε στην εμβέλεια του DRS και προσπέρασε με χαρακτηριστική ευκολία τον Βρετανό και επέστρεψε στην 1η θέση, λίγες στιγμές πριν η τύχη γυρίσει την πλάτη στον George Russell, καθώς το power unit της Mercedes παρέδωσε το πνεύμα του του και πήρε φωτιά το πίσω μέρος της W14.

Αυτό το περιστατικό έφερε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας για λίγους γύρους και με την επανεκκίνηση, ο Verstappen διέλυσε τον ανταγωνισμό αυξάνοντας συνεχώς τη διαφορά του από τον δεύτερο Hamilton, αποκτώντας γρήγορα ένα άνετο προβάδισμα. Ο Hamilton ήταν σε θέση να διαχειριστεί τη διαφορά του από τον Alonso για τη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα, με τον Ισπανό οδηγό της Aston Martin να έχει πίσω του τους Carlos Sainz και Pierre Gasly, οι οποίοι ανέκαμψαν και μάχονταν για τις θέσεις του βάθρου.

Αλλά ακριβώς τη στιγμή που ο αγώνας φαινόταν να ολοκληρώνεται χωρίς κάποιο άλλο δράμα, ένα ακόμα αυτοκίνητο ασφαλείας και στη συνέχεια μια άλλη κόκκινη σημαία, ενεργοποιήθηκε 3 γύρους πριν το τέλος, όταν ο Kevin Magnussen χτύπησε τον τοίχο βγαίνοντας από τη στροφή 2, όπου έχασε τον πίσω δεξιό του τροχό και σκόρπισε συντρίμμια της Haas του στην αγωνιστική γραμμή.

Αυτό σήμαινε ότι όλοι οι οδηγοί μπήκαν ξανά στα pits και είχαν την ευκαιρία για έναν super sprint αγώνα δύο γύρων με τη μαλακή γόμα των ελαστικών να έχει επιλεχθεί από όλους. Ωστόσο, πέρασαν λίγα δευτερόλεπτα μετά την τρίτη στατική επανεκκίνηση και είχαμε περαιτέρω επαφές και δράματα, καθώς ο Sainz είχε επαφή με τον Alonso στην 1η στροφή.

Λίγα μέτρα πιο πίσω, ο Gasly κατάφερε να αποφύγει τους οδηγούς των Ferrari και Aston Martin, με αποτέλεσμα ο Esteban Ocon να πέσει πάνω του, καθώς ο πρώτος επέστρεψε στη πίστα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μια σφοδρή επαφή των δύο οδηγών της Alpine και να εγκαταλείπουν επιτόπου. Στο χάος της επανεκκίνησης, ο Logan Sargeant έπεσε στο πίσω μέρος του Nyck de Vries, με τους Sergio Perez -ο οποίος εκκίνησε από το pit lane- και Lance Stroll να είχαν εξόδους εκτός πίστας.

Μετά από κάποια σύγχυση σχετικά με το πώς θα προχωρήσει ο αγώνας και πως θα καθοριστούν τα αποτελέσματα, οι αγωνοδίκες έκριναν ότι ο αγώνας θα ολοκληρωθεί πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας με τη σειρά της προηγούμενης εκκίνησης, μείον τα αυτοκίνητα που είχαν αποκλειστεί, καθώς μετά την τελευταία επανεκκίνηση τα μονοθέσια δεν είχαν περάσει τη γραμμή του πρώτο sector της πίστας, άρα ο γύρος ήταν ως μη γενόμενος.

Έτσι, ο Verstappen είδε πρώτος την καρό σημαία, για να ακολουθήσουν οι Hamilton και Alonso που ολοκλήρωσαν το βάθρο, μπροστά από τους Sainz, Stroll, Perez και Lando Norris.

Ωστόσο, ο Sainz πήρε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την επαφή του με τον Alonso στον μη γενόμενο γύρο κατά την επανεκκίνηση μετά την έξοδο του Magnussen. Έτσι, στην 4η θέση τερμάτισε ο Lance Stroll, στην 5η θέση ο Sergio Perez, για να ακολουθήσουν οι Lando Norris (6ος) και Nico Hulkenberg (7ος).

Ο τελευταίος κράτησε πίσω του τον αγαπημένο των παρευρισκόμενων στο Albert Park, Oscar Piastri, με τον Αυστραλό οδηγό της McLaren να κατακτά βαθμούς στον ντεμπούτο του στον αγώνα της πατρίδας του. Την πρώτη 10άδα ολοκλήρωσαν οι Zhou Guanyu και Yuki Tsunoda, ενώ 11ος βρέθηκε ο Valtteri Bottas.


Εικόνα


Οδηγός της ημέρας

Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, ένας οδηγός της Red Bull κατακτά το εν λόγω βραβείο, καθώς στον γεμάτο δράμα αγώνας της Μελβούρνης, με πολλές επαφές, κόκκινες σημαίες και επανεκκινήσεις, ο Sergio Perez πήρε τις ψήφους του κοινού. Ο Μεξικανός ξεκίνησε από το pit lane, αλλά ανέκαμψε με εξαιρετική οδήγηση στο σημερινό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει 5ος.

Πιο συγκεκριμένα, ο Perez συγκέντρωσε το 21,3% των ψήφων, για να τον ακολουθήσει ο Lewis Hamilton με το 14,3% των ψήφων, ο Pierre Gasly (10,3%), ο Lando Norris (9,6%) και ο Carlos Sainz (9%).

Ταχύτερος γύρος

Εκτός από οδηγός του αγώνα, ο Perez κατέκτησε και τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου, κάτι που το κατάφερε στον 53ο γύρο του αγώνα.

Πιο συγκεκριμένα, ο Μεξικανός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:20.235, για να τον ακολουθήσουν οι Max Verstappen με 1:20.342, Carlos Sainz με 1:20.467, Fernando Alonso με 1:20.476 και Lewis Hamilton με 1:20.613.

Επόμενος αγώνας

Η Formula 1 κάνει μια μεγάλη διακοπή, καθώς ο αγώνας της Κίνας που είχε προγραμματιστεί για τις 16 Απριλίου δεν αντικαταστάθηκε, και έτσι το επόμενο Grand Prix θα διεξαχθεί στις 28 με 30 Απριλίου, στο Αζερμπαϊτζάν και τους δρόμους του Μπακού.
Πηγή: Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

AZERBAIJAN GRAND PRIX 2023


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Τα circuit πόλης ταιριάζουν στον Sergio Perez, με τον Μεξικανό να πανηγυρίζει την 6η νίκη καριέρας στο Μπακού και να μαζεύει τη διαφορά του από τον Verstappen στους 6 βαθμούς. Πρώτο βάθρο στη σεζόν για τη Ferrari και τον Leclerc.

Οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν μετά τον αγώνα sprint έφερε όλους τους πιλότους να επιλέγουν τη μέση γόμα και μόλις 3 άρχισαν τον αγώνα με τη σκληρή. Hulkenberg και Ocon βρέθηκαν στο τέλος του pit lane λόγω αλλαγών στο στήσιμο του μονοθεσίου σε καθεστώς parc ferme και γι αυτό ρίσκαραν βάζοντας την πιο σκληρή γόμα, ενώ το ίδιο έκανε και ο τελευταίος του grid, Nick De Vries. Ο Leclerc βρέθηκε για 3η φορά στην pole position του gp στο Μπακού ενώ πίσω του είχε τις δύο Red Bull, των Verstappen, Perez.

Η εκκίνηση δεν έκρυβε δράματα αφού ο Leclerc διατήρησε την πρώτη θέση με τις δύο Red Bull να τον ακολουθούν. Ο Russel κέρδισε 2 θέσεις και από την 11η ανέβηκε στην 9η ενώ άλλες δύο κέρδισε ο Stroll ανεβαίνοντας στην 7η. Ο Verstappen έμεινε κολλημένος πίσω από τον Leclerc και περίμενε την ενεργοποίηση του DRS για να επιτεθεί στον πρωτοπόρο του αγώνα, εκμεταλλευόμενος την τελική ταχύτητα του μονοθεσίου του. Όπερ και εγένετο με τον Verstappen να μην έχει κανένα πρόβλημα στη μεγάλη ευθεία.

Στον 6ο γύρο του αγώνα ο Ολλανδός άνοιξε τη διαφορά πάνω από ένα δευτερόλεπτο από τον Leclerc και αυτό το εκμεταλλεύτηκε άμεσα ο Perez που στο ίδιο σημείο με τον teammate του, πέρασε τον Μονεγάσκο και ανέβηκε στη 2η θέση. Η υπεροχή της Red Bull στην ευθεία ήταν το καθοριστικό σημείο του αγώνα στο Μπακού. Στις πίσω θέσεις δεν είχαμε ανακατατάξεις αν και αρκετοί πιλότοι είχαν διαφορά που τους επέτρεπε να ανοίξουν το DRS.

Ο... χορός των pit stops άνοιξε νωρίς με τον Hamilton να μπαίνει στο 10ο γύρο και στον 11ο τον ίδιο δρόμο πήρε και ο Verstappen. Ο Ολλανδός είδε τον De Vries να σταματάει στην άκρη της πίστας και το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του κάτι που σήμαινε ότι όλοι οι υπόλοιποι θα έκαναν αλλαγή ελαστικών και θα έχαναν μόλις 11 δευτερόλεπτα, ενώ ο Verstappen έχασε 22. Αυτό τον έριξε στην 3η θέση με τον Perez να παίρνει τα ηνία και τον Leclerc να τον ακολουθεί.


Εικόνα


Οι Ocon και Hulkenberg που είχαν αρχίσει με τη σκληρή γόμα δεν μπήκαν στα pits και έτσι βρέθηκαν στη δεκάδα. Όταν το safety car αποχώρησε ο Verstappen επιτέθηκε στον Leclerc και για 2η φορά κατάφερε να τον περάσει και χωρίς τη χρήση DRS. Εντυπωσιακά προσπεράσματα έκαναν οι Alonso στον Sainz για την 4η θέση και ο Hamilton στον Russel για την 7η.

Ο Sergio Perez κράταγε την πρώτη θέση αλλά γνώριζε ότι ο Verstappen θα κάνει ό,τι μπορεί για να τον πλησιάσει. Στον 20ο γύρο ένα γλίστρημα του Stroll έδωσε την ευκαιρία στον Hamilton να κερδίσει άλλη μία θέση και να βρεθεί 6ος.

Στην κορυφή η διαφορά έμενε σταθερή λίγο πάνω από το 1 δευτερόλεπτο και η διαχείριση ελαστικών αλλά και το επόμενο pit stop θα έκρινε τα πάντα. Πάντως ήταν ξεκάθαρη η διαφορά σε ρυθμό αγώνα των δύο Red Bull με τις Ferrari και έτσι ο Leclerc έβλεπε τους δύο πρώτους να απομακρύνονται σταδιακά. Μετά τα μισά του αγώνα η κουβέντα ήταν για το αν θα άντεχε η σκληρή γόμα ως το τέλος ή θα χρειαζόταν και 2ο pit stop. Ο Perez άνοιξε στα 2,5 δευτερόλεπτα τη διαφορά του και είχε την τύχη του αγώνα στα χέρια του. Ο Alonso μάζεψε την απόσταση από τον Leclerc και στόχευε στο 4ο σερί βάθρο του αλλά ο Μονεγάσκος κατάφερε να τον κρατήσει πίσω.

Ο Perez έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα από όλες τις απόψεις. Ακόμη και μία μικρή επαφή που είχε με τον τοίχο δεν του στοίχισε και έτσι μπαίνοντας στους τελευταίους δέκα γύρους ήταν ξεκάθαρο πώς δεν θα υπήρχε άλλη αλλαγή ελαστικών. Στην κορυφή η διαφορά έμενε σταθερή και η μάχη Sainz - Hamilton για την 5η θέση ήταν αυτή που μας οδήγησε ως το τέλος των 51 γύρων.

Ένας αγώνας που θα ξεχαστεί γρήγορα ολοκληρώθηκε με τον Perez να πανηγυρίζει για 6η φορά στην καριέρα του και να φεύγει από το Μπακού με τη μεγαλύτερη δυνατή συγκομιδή βαθμών (με εξαίρεση το βαθμό του ταχύτερου γύρου) αφού νίκησε και στον αγώνα sprint. Ο Verstappen αν και δεν απείλησε ποτέ τον teammate του, έχασε τον αγώνα στο timing της εξόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας. Το μόνο ενδιαφέρον στο τέλος ήταν το ποιος θα έκανε τον ταχύτερο γύρο, με τον Russel να αλλάζει ελαστικά και να παίρνει τον ένα βαθμό.

Ο Leclerc που ήταν poleman γνώριζε πως είχε ελάχιστες πιθανότητες να πάρει τη νίκη και μάλλον ικανοποιημένος ήταν με το πρώτο βάθρο της φετινής σεζόν. Ο Alonso για πρώτη φορά φέτος δεν ήταν στην πρώτη τριάδα αλλά και πάλι η Aston Martin έδειξε να έχει πολύ καλό ρυθμό αγώνα. Sainz, Hamilton, Stroll, Russel, Norris και Tsunoda συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Οδηγός της ημέρας

Για τρίτο συνεχόμενο αγώνα, ένας οδηγός της Red Bull κατακτά το εν λόγω βραβείο, με τον Sergio Perez να παίρνει τις ψήφους του κοινού για δεύτερη φορά φέτος, μετά τον προηγούμενο αγώνα στην Αυστραλία.

Πιο συγκεκριμένα, ο Perez συγκέντρωσε το 29,1% των ψήφων, για να τον ακολουθήσει ο Fernando Alonso με το 14,3% των ψήφων, ο Charles Leclerc (11,4%), ο Lewis Hamilton (9,1%) και ο Max Verstappen (6,6%).

Ταχύτερος γύρος

Με ένα pit stop στον προτελευταίο γύρο, όπου οι μηχανικοί της Mercedes τοποθέτησαν τη μαλακή γόμα των ελαστικών της Pirelli στο μονοθέσιο του George Russell, ο Βρετανός οδηγός σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και κατέκτησε τον επιπλέον βαθμό.

Πιο συγκεκριμένα, ο Russell σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:43,370 στον τελευταίο γύρο του αγώνα, για να τον ακολουθήσουν οι Max Verstappen με 1:44.232, Fernando Alonso με 1:44.241, Charles Leclerc με 1:44.561 και Sergio Perez με 1:44.589.

Επόμενος αγώνας

Ο πέμπτος αγώνας της φετινής σεζόν θα είναι ο πρώτος από τους τρεις που θα διεξαχθούν στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, και πιο συγκεκριμένα στο Μαϊάμι, που είχε προγραμματιστεί για τις 5 με 7 Μαΐου.
Πηγή:carandmotor.gr & autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP USA MIAMI 2023

Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα

Ο Max Verstappen ήταν αλάνθαστος και εξαιρετικά γρήγορος καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα και -παρότι εκκίνησε από την 9η θέση- πήρε τη νίκη στο GP του Μαϊάμι. Αυτή ήταν η 38η νίκη του Ολλανδού, ισοφαρίζοντας τον αριθμό των νικών του Sebastian Vettel με την αυστριακή ομάδα.

Για να δει πρώτος την καρό σημαία, ο Ολλανδός έπρεπε να προσπεράσει τον teammate του Sergio Perez λίγους γύρους πριν το τέλος του αγώνα, με τον Μεξικανό να ηγείται στο πρώτο μέρος του αγώνα, αλλά να μην μπορεί να κινηθεί με την ίδια ταχύτητα με τον Verstappen. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου, αλλά πολύ μακριά από τους δύο οδηγούς της Red Bull ανέβηκε ο Fernando Alonso, το τέταρτο φετινό του.

Ο Perez δεν κατάφερε να μετουσιώσει την pole position του στο Miami International Autodrome σε νίκη, με τον Verstappen να δείχνει ξεκάθαρα μέσα στην ομάδα της Red Bull ότι είναι ο ταχύτερος οδηγός, κερδίζοντας στα ίσια τον Μεξικάνο.

Παράλληλα, αύξησε τη διαφορά του από τον teammate του, καθώς πριν το GP του Μαϊάμι αυτή ήταν στους μόλις έξι βαθμούς, ενώ τώρα είναι στους 14. Ο Perez επέλεξε να εκκινήσει τον αγώνα με τη μεσαία γόμα των ελαστικών, για να αλλάξει στη σκληρή και να οδηγήσει το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα με αυτή.

Ο Verstappen από την άλλη έκανε το αντίθετο και επέκτεινε το stint του με τα σκληρά. Είχε εκπληκτικό ρυθμό με αυτά από τον 20στό έως τον 40στό γύρο, και ανέβηκε από την 9η θέση στην 1η, ενώ βρέθηκε ακριβώς πίσω από τον Perez όταν τοποθέτησε ένα νέο σετ της μεσαίας γόμας 10 γύρους πριν το τέλος. Έτσι, ο Verstappen προσπέρασε άνετα τον Perez, με τον Μεξικανό να συμβιβάζεται με τη δεύτερη θέση.


Εικόνα


Με τους οδηγούς της Red Bull να βρίσκονται σε δικό τους πρωτάθλημα, ο Fernando Alonso ήταν για τέταρτη φορά φέτος ο “πρώτος τους υπόλοιπους” ανεβάζοντας ξανά στο βάθρο τα χρώματα της Aston Martin, στους πέντε αγώνες που έχουν διεξαχθεί.

Ο George Russell ήταν ο ταχύτερος οδηγός της Mercedes, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση, έχοντας μια μικρή βοήθεια από τον Lewis Hamilton, που του άνοιξε το δρόμο, έχοντας διαφορετική στρατηγική στα μέσα του αγώνα.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να προσπεράσει τον καλύτερο από τον οδηγό της Ferrari, Carlos Sainz. Ο τελευταίος πήρε ποινή πέντε δευτερολέπτων για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στα pits κατά την αλλαγή των ελαστικών του, αλλά είχε φροντίσει να έχει αρκετή απόσταση από τον Hamilton και τον Charles Leclerc για να διατηρήσει την πέμπτη θέση με το πέσιμο της καρό σημαίας.

Η Alpine άφησε πίσω της το απογοητευτικά εφιαλτικό GP στο Μπακού, καθώς στο Μαϊάμι και ο δύο οδηγοί της τερμάτισαν στους βαθμούς, με τον Pierre Gasly να τερματίζει 8ος και ο Esteban Ocon 9ος, με τη Haas του Kevin Magnussen να ολοκληρώνει την πρώτη 10άδα, παρότι ο Δανός εκκίνησε από την 4η θέση.

Οδηγός της ημέρας

Για τέταρτο συνεχόμενο αγώνα, ένας οδηγός της Red Bull κατακτά το εν λόγω βραβείο, με τον Max Verstappen να παίρνει τις ψήφους του κοινού για δεύτερη φορά φέτος, μετά το GP της Σαουδικής Αραβίας.

Πιο συγκεκριμένα, ο Verstappen συγκέντρωσε το 27,1% των ψήφων, για να τον ακολουθήσει ο Sergio Perez με το 12,5% των ψήφων, ο Fernando Alonso με 9,8%, ο Lewis Hamilton με 8,6%, και ο George Russell με 7,9%

Ταχύτερος γύρος

Με ένα pit stop λίγους γύρους πριν τη λήξη του αγώνα, όπου οι μηχανικοί της Red Bull τοποθέτησαν τη μεσαία γόμα των ελαστικών της Pirelli στο μονοθέσιο του Max Verstappen, ο Ολλανδός οδηγός σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και κατέκτησε τον επιπλέον βαθμό.

Πιο συγκεκριμένα, ο Verstappen σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:29.708 στον προτελευταίο γύρο του αγώνα, για να τον ακολουθήσουν οι Fernando Alonso με 1:30.519, Sergio Perez με 1:30.560, Lewis Hamilton με 1:30.669 και Lance Stroll με 1:30.862.

Επόμενος αγώνας

Μετά από δύο αγώνες χωρίς εβδομαδιαία διακοπή, ο επόμενος -έκτος της χρονιάς- θα διεξαχθεί μετά από δύο εβδομάδες. Πρόκειται για τον πρώτο από τους δύο που θα γίνουν στη γειτονική Ιταλία, το GP της Εμίλια-Ρομάνια, που θα πραγματοποιηθεί από τις 19 έως τις με 21 Μαΐου στην πίστα της Ίμολα.
Πηγή: Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP ITALY-EMILIA ROMAGNA 2023

Εικόνα
Εικόνα


Ακυρώθηκε το GP Emilia Romagna στην Imola

Η Formula 1 μόλις ανακοίνωσε πως δεν θα διεξαχθεί το Grand Prix στην Imola, το οποίο ήταν προγραμματισμένο για το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Η απόφαση ελήφθη μετά από συζητήσεις μεταξύ της Formula 1, του προέδρου της FIA, των αρμόδιων αρχών -συμπεριλαμβανομένων των αρμόδιων Υπουργών, του προέδρου της λέσχης αυτοκινήτων της Ιταλίας, του προέδρου της περιφέρειας Emilia-Romagna, του δημάρχου της πόλης και του διοργανωτή, επειδή δεν είναι δυνατή η ασφαλής διεξαγωγή του αγώνα για τους φιλάθλους, τις ομάδες και το προσωπικό της πίστας.

Ο λόγος είναι οι σοβαρές βροχοπτώσεις και πλημμύρες που πλήττουν την ιταλική περιοχή όλη την τρέχουσα εβδομάδα και αναμένονται και το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.

Έτσι, οι φορείς θεώρησαν ότι αυτό είναι το σωστό και υπεύθυνο πράγμα που πρέπει να κάνουν δεδομένης της κατάστασης που αντιμετωπίζουν οι πόλεις της περιοχής, ώστε να μην ασκηθεί περαιτέρω πίεση στις τοπικές αρχές και τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε αυτή τη δύσκολη στιγμή.

Ο Stefano Domenicali, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Formula 1, δήλωσε:

Είναι τραγωδία να βλέπω τι συνέβη στην Imola και την Emilia-Romagna, την πόλη και την περιοχή στην οποία μεγάλωσα, και οι σκέψεις και οι προσευχές μου είναι με τα θύματα από τις πλημμύρες και τις οικογένειες και τις κοινότητες που επλήγησαν.

Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη και τον θαυμασμό μου για τις απίστευτες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης που εργάζονται ακούραστα για να βοηθήσουν όσους χρειάζονται βοήθεια και να ανακουφίσουν την κατάσταση -είναι ήρωες και ολόκληρη η Ιταλία είναι περήφανη γι’ αυτούς.

Η απόφαση που ελήφθη είναι η σωστή για όλους στις τοπικές κοινότητες και την οικογένεια της F1, καθώς πρέπει να διασφαλίσουμε την ασφάλεια και να μην δημιουργήσουμε επιπλέον βάρος για τις αρχές ενώ αντιμετωπίζουν αυτή την πολύ άσχημη κατάσταση.


Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, που πρόσθεσε:

Οι σκέψεις μου και ολόκληρης της οικογένειας της FIA είναι με αυτούς που επηρεάζονται από την τρομερή κατάσταση στην περιοχή Emilia-Romagna. Η ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων και οι προσπάθειες ανάκαμψης είναι η κορυφαία προτεραιότητα αυτή τη στιγμή.

Είναι απίθανο το GP στην Imola να επαναπρογραμματιστεί για μεταγενέστερη ημερομηνία φέτος, λόγω του ήδη γεμάτου προγράμματος.
Πηγή: Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP MONACO 2023

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Ο Max Verstappen κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία στο GP του Μονακό, με το αγώνα να “χωρίζεται” σε δύο μέρη, πριν και μετά τη βροχή. Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Fernando Alonso, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Esteban Ocon.

Ο Ολλανδός διατήρησε ανέπαφο το ρεκόρ νικών της Red Bull για το 2023, παρά το χάος που έφερε η βροχή λίγο μετά τη μέση του αγώνα. Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Verstappen έκανε μια καθαρή εκκίνηση, διατηρώντας το πλεονέκτημά του από την pole position έναντι του Alonso στην πρώτη στροφή, με τη Red Bull να επιλέγει τη μεσαία γόμα των ελαστικών, όταν η Aston Martin τοποθέτησε τη σκληρή στον Alonso.

Μέχρι τα μέσα του αγώνα το θέαμα ήταν περιορισμένο, κλασικά για το Μονακό, αλλά η βροχή τα άλλαξε όλα. Αρχικά, οι σταγόνες περιορίζονταν σε ένα μόνο σημείο της πίστας, ενώ η υπόλοιπη διαδρομή ήταν στεγνή, κάτι που περιέπλεξε τις στρατηγικές και τις επιλογές, καθώς κάποιοι έμειναν στην πίστα με τα σλικ ελαστικά και κάποιοι τοποθέτησαν τα ενδιάμεσα.

Ο Alonso μπήκε στα pits όταν μόνο ένα τμήμα της πίστας ήταν βρεγμένο, τοποθετώντας την μεσαία γόμα, αλλά η εντατικοποίηση της βροχόπτωσης σήμαινε ότι αναγκάστηκε να επιστρέψει στο box της βρετανικής ομάδας για τα ενδιάμεσα ελαστικά μόλις 2 γύρους αργότερα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και -ίσως- τη μοναδική του ευκαιρία για τη νίκη.

Αντιθέτως, ο Verstappen είχε καταφέρει να διατηρήσει σε καλή κατάσταση τη μεσαία γόμα των ελαστικών, και έτσι άλλαξε κατευθείαν από τα αρχικά του ελαστικά στα ενδιάμεσα, “επιζώντας” από την επαφή με τον τοίχο πριν κάνει μπει στα pits. Όταν επανήλθε στην πίστα και στις μικτές συνθήκες, βρήκε γρήγορα ρυθμό και τον διατήρησε μέχρι την καρό σημαία.

Παρά την επιπλέον στάση του, ο Alonso είχε αρκετή απόσταση από τον τρίτο Ocon και κατάφερε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση, σημειώνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της Aston Martin της σεζόν μέχρι στιγμής. Ο Ocon εκμεταλλεύτηκε την αλλαγή του καιρού και την επακόλουθη βιασύνη στο pit lane, και με έναν “καθαρό” αγώνα ανέβηκε στην τελευταία θέση του βάθρο, συγκεντρώνοντας πολύτιμους βαθμούς.

Η ανανεωμένη W14 της Mercedes και η σωστή στρατηγική έφερε πολλούς βαθμούς, καθώς ο Lewis Hamilton και ο George Russell πήραν την τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα, με την ποινή πέντε δευτερολέπτων του τελευταίου για σύγκρουση με τον Sergio Perez να μην του επηρεάζει τη θέση τερματισμού του.

Ο Charles Leclerc τερμάτισε από τη θέση που εκκίνησε, ακολουθούμενος από την δεύτερη Alpine του Pierre Gasly, και τον teammate του Carlos Sainz. Ο Lando Norris και ο Oscar Piastri έδωσαν στη McLaren τους βαθμούς της ένατης και τη 10η θέση, αφού προηγουμένως είχαν προσπεράσει την AlphaTauri του Yuki Tsunoda, ο οποίος στη συνέχεια έπεσε στη 15η θέση εν μέσω παραπόνων για μπλοκάρισμα των φρένων του.


Εικόνα



Οδηγός της ημέρας


Μπορεί να ξεκίνησε τρίτος, αλλά λίγοι περίμεναν να τερματίσει τρίτος ακόμα και αν στο Μονακό οι προσπεράσεις είναι δύσκολες. Αλλά αυτό ακριβώς έκανε ο Esteban Ocon, με τον οδηγό της Alpine να διατηρεί την ψυχραιμία του κατά τη διάρκεια της βροχής και να οδηγεί αλάνθαστα στους 78 γύρους του αγώνα. Η ανταμοιβή του ήταν το τρίτο του βάθρο στη F1, και η ψήφος του κοινού ως ο οδηγός του αγώνα.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ocon συγκέντρωσε το 23,5% των ψήφων, για να τον ακολουθήσει ο Fernando Alonso με το 22,6%, ο Max Verstappen με 16,5%, ο Lewis Hamilton με 7,5%, και ο Charles Leclerc με 6,2%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Lewis Hamilton σημείωσε τον ταχύτερο γύρο κατά την διάρκεια του αγώνα, πετυχαίνοντας χρόνο 1:15.650, κάτι που του έδωσε τον έναν επιπλέον βαθμό. Τον ακολούθησαν οι Sergio Perez (1:16.269) και Esteban Ocon (1:16.528)

Επόμενος αγώνας

Μετά το Μονακό, η Formula 1 μεταφέρεται λίγο πιο δυτικά, και πιο συγκεκριμένα στην Ισπανία για το GP της Βαρκελώνης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη εβδομάδα, από τις 2 έως τις με 4 Ιουνίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP F1 AWS GRAN PREMIO DE ESPAÑA 2023
Circuit de Barcelona-Catalunya

Εικόνα
Εικόνα


Ο Max Verstappen κατέκτησε -ίσως- την ευκολότερη νίκη στην έως τώρα καριέρα του, καθώς δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο καθ’όλη τη διάρκεια του Ισπανικού GP, ενώ δεν έχασε ούτε την πρωτοπορία αυτού. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Lewis Hamilton, ενώ η βελτίωση της Mercedes επισφραγίστηκε από την τρίτη θέση του George Russell.

Ο Verstappen έλεγχε το ρυθμό του αγώνα από το σβήσιμο των κόκκινων φώτων μέχρι την καρό σημαία, σημειώνοντας την πέμπτη του φετινή νίκη και την τρίτη στο Circuit de Barcelona-Catalunya, ενώ αύξησε περαιτέρω το προβάδισμά του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Η Mercedes ήταν σημαντικά βελτιωμένη, με τον Hamilton να επιβιώνει από μια σύγκρουση στον πρώτο γύρο με τον Lando Norris, ενώ ξεπέρασε γρήγορα τη μάχη του με τη Ferrari του Carlos Sainz. Από την άλλη, ο έτερος οδηγός της γερμανικής ομάδας, George Russell ανέβηκε από τη 12η θέση του grid με μια σειρά από προσπεράσεις.

Ο Perez είχε μια σταθερή προσπάθεια ανάκαμψης -αφού ξεκίνησε 11ος- για να δει 4ος την καρό σημαία, χάνοντας για λίγο την τελευταία θέση του βάθρου. Ο Sainz δεν κατάφερε να μετουσιώσει την 2η του θέση στις κατατακτήριες και τερμάτισε 5ος, καθώς η Ferrari υστερούσε σε ρυθμό αγώνα.

Ο Fernando Alonso δεν μπόρεσε να προσθέσει άλλο βάθρο στη φετινή του συγκομιδή και τερμάτισε μόλις 7ος, με τα μονοθέσια της Aston Martin να εμφανίζονται κατώτερα των περιστάσεων, με τον teammate του Ισπανού, τον Καναδό Lance Stroll να τερματίζει στην 6η θέση, και έτσι η βρετανική ομάδα έπεσε στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, πίσω από τη Mercedes.

Μετά το βάθρο στο Μονακό, ο Esteban Ocon συμβιβάστηκε με την όγδοη θέση στην ισπανική πίστα, ενώ μια ποινή πέντε δευτερολέπτων που δόθηκε στον Yuki Tsunoda -επειδή ανάγκασε τον Zhou Guanyu να βγει εκτός πίστας- είχε ως αποτέλεσμα ο οδηγός της Alfa Romeo και η δεύτερη Alpine του Pierre Gasly, να συμπληρώσουν την βαθμολογούμενη 10άδα.

Απογοητευτικός αγώνας για τον Charles Leclerc, ο οποίος κέρδισε επίσης μια θέση από την ποινή του Tsunoda, αλλά δεν μπόρεσε να μπει στους βαθμούς, κλείνοντας με αυτόν τον τρόπο έναν πολύ κακό σαββατοκύριακο, καθώς οι αλλαγές που έκανε η Ferrari στο μονοθέσιο του τον ανάγκασε να εκκινήσει από το pit lane.

Οδηγός της ημέρας

Η απόδοση του Lewis Hamilton ήταν η αιτία να αναδειχτεί ως ο οδηγός του αγώνα, συγκεντρώνοντας το 24,7% των ψήφων του κοινού.
Ακολούθησε ο Sergio Perez με 19,2%, ο George Russell με 11,3%, ο Max Verstappen με 10,6% και ο Fernando Alonso με 5,4%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Max Verstappen έφυγε με το απόλυτο από το GP της Ισπανίας, αφού πήρε και τον έναν επιπλέον βαθμό, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο με 1:16.330.
Ακολούθησαν οι Sergio Perez (1:16.666), Lewis Hamilton (1:16.676), Lando Norris (1:17.182) και George Russell (1:17.875).

Επόμενος αγώνας

Το επόμενο GP θα διεξαχθεί στον Καναδά από τις 16 έως τις 18 Ιουνίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP CANADA 2023

Εικόνα
Εικόνα

O Max Verstappen κατέκτησε την νίκη και στο Καναδικό GP, τη δεύτερη συνεχόμενη στην πίστα Gilles Villeneuve και την έκτη στο φετινό πρωτάθλημα, στους 8 αγώνες που έχουν διεξαχθεί, επεκτείνοντας το προβάδισμά του στη βαθμολογία.

Επιπλέον, αυτή ήταν η 41η νίκη στην καριέρα του στην Formula 1, ισοφαρίζοντας τον Ayrton Senna, ενώ ταυτόχρονα ο θρίαμβος του Ολλανδού ήταν η 100στή νίκη στην 18χρονη ιστορία της Red Bull Racing, ένα επίτευγμα που έχουν πετύχει μόλις 4 άλλες ομάδες στην F1, με την αυστριακή ομάδα να διατηρεί το 100% στο ρεκόρ νικών της για τη φετινή σεζόν, μέχρι στιγμής.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Fernando Alonso, παρότι για το 1/3 του αγώνα έπρεπε να προφυλάσσει τα φρένα του από υπερθέρμανση, κρατώντας πίσω του τον Lewis Hamilton. Οι οδηγοί της Aston Martin και τη Mercedes αντάλλαξαν θέσεις σε πολλές περιπτώσεις σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, με τον Βρετανό να προσπερνά τον Ισπανό στην εκκίνηση, αλλά ο πρώτος έχασε τη θέση του όταν ξεδιπλώθηκαν οι στρατηγικές των ομάδων τους.

Ο George Russell έχασε σήμερα έναν πιθανό βάθρο, μετά από μια σφοδρή επαφή που είχε στον τοίχο, που προκάλεσε μεγάλη ζημιά στο μονοθέσιο του και τον έριξε στο τέλος του grid. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας, ώστε να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα της W14, κάτι που οδηγήσει σε ορισμένες διαφορετικές στρατηγικές για τις ομάδες. O Russell εγκατέλειψε τον αγώνα στον 53ο γύρο λόγω υπερβολικής φθοράς των φρένων.

Οι δύο οδηγοί της Ferrari, Charles Leclerc και Carlos Sainz, ήταν δύο από τους μόλις πέντε οδηγούς -μαζί με τον Perez, τον Kevin Magnussen και τον Valtteri Bottas- που έμειναν έξω κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αυτή αποδείχθηκε πολύ σωστή στρατηγική απόφαση, καθώς το δίδυμο της ιταλικής ομάδας κέρδισε έξι θέσεις, έκαστος, και έτσι τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση, αντίστοιχα.


Εικόνα



Ο Perez είδε έκτος την καρό σημαία, μετά από έναν μέτριο και μοναχικό αγώνα, ενώ 2 γύρους πριν το τέλος τοποθέτησε φρέσκα ελαστικά για να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο. Ο Μεξικανός έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε για να περιορίσει τη ζημιά μετά από τρίτη συνεχόμενη κακή εμφάνιση στις κατατακτήριες.

Η έκπληξη του αγώνα μπορεί να θεωρηθεί ο Albon, με τον Ταϊλανδό να εκμεταλλεύεται στο έπακρο την αρχική του θέση στην πρώτη 10άδα -και κάνοντας έγκαιρα το pit stop υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας- κατάφερε να δώσει στη Williams σημαντικούς βαθμούς, καθώς τερμάτισε στη έβδομη θέση.

Επιπλέον, ο Albon έκανε εκπληκτική άμυνα στα τελευταία στάδια του αγώνα, κρατώντας πίσω του την Alpine του Esteban Ocon, την McLaren του Lando Norris, την Alfa Romeo του Bottas και την Aston Martin του Lance Stroll, επωφελούμενος από την μεγάλη τελική ταχύτητα στις ευθείες της FW45 του.

Ο Norris έχασε τον τερματισμό εντός των βαθμών, καθώς του επιβλήθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για “αντιαθλητική συμπεριφορά” πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς ο οδηγός της McLaren κατηγορήθηκε ότι καθυστέρησε τους οδηγούς πίσω του για να ανοίξει το δρόμο για ένα “διπλό” pit stop στο box της McLaren, όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν στην πίστα μετά το ατύχημα του Russell.

Οδηγός του αγώνα


Γνωρίζαμε ότι η Williams έφερε σημαντικές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο του Alex Albon αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά λίγοι θα είχαν προβλέψει τον οδηγό της βρετανικής ομάδας να τερματίζει στην 7η θέση, ο οποίος έκανε τα πάντα σωστά καθώς ανέβηκε δύο θέσεις από τη θέση του grid που εκκίνησε. Μετά κράτησε πίσω του ένα “τρένο” μονοθέσιων και τελικά κατάφερε να συγκεντρώσει έξι πολύτιμους πόντους και την ψήφο του κοινού.

Αυτή η τρομερή απόδοση του Albon ήταν η αιτία να αναδειχτεί ως ο οδηγός του αγώνα, συγκεντρώνοντας το 28,7% των ψήφων του κοινού. Ακολούθησε ο Lewis Hamilton με 16,4%, ο Fernando Alonso με 16,3%, ο Max Verstappen με 7,4% και ο Charles Leclerc με 7,3%

Ταχύτερος γύρος


Ο Sergio Perez πήρε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου στο GP του Καναδά, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:14.481, “κλέβοντας” τον βαθμό από τον Lewis Hamilton στον τελευταίο γύρο του αγώνα.

O τελευταίος σημείωσε χρόνο 1:15.396, για να τον ακολουθήσει ο Max Verstappen με 1:15.594, ο Fernando Alonso με 1:15.779, και ο Charles Leclerc με 1:15.907.

Επόμενος αγώνας

Μετά από μια σύντομη στάση στη Βόρεια Αμερική, η Formula 1 επιστρέφει στην Ευρώπη, καθώς ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στην Αυστρία, στην πίστα Red Bull Ring και είναι προγραμματισμένος για τις 30 Ιουνίου με 2 Ιούλιου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP Austria 2023

Εικόνα
Εικόνα


Ο Max Verstappen ήταν ο νικητής και στο GP της Αυστρίας μετά από έναν πολύ εύκολο και μοναχικό αγώνα, με τη διαφορά των 5 δευτ. από τον δεύτερο Leclerc να μην αντικατοπτρίζει την πραγματική εικόνα.

Ο Ολλανδός μπήκε στα pits 2 γύρους πριν την καρό σημαία, και ενώ η διαφορά από το Μονεγάσκο ήταν στα 24 δευτ., ώστε να βάλει φρέσκα ελαστικά και να επιχειρήσει να κάνει τον ταχύτερο γύρο, κάτι που κατάφερε στον τελευταίο του γύρο.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε μετά από αρκετούς αγώνες ο Charles Leclerc, με τον Sergio Perez να ολοκληρώνει την πρώτη τριάδα.

Με τη σημερινή του κυρίαρχη εμφάνιση και νίκη, ο Verstappen πήρε το απόλυτο των βαθμών από την Αυστρία, μετά τη χθεσινή πρωτιά στον Sprint αγώνα, και τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου. Επιπλέον, αυτή ήταν η 5η συνεχόμενη νίκη του, η 7η την φετινή σεζόν και 42η στην καριέρα του, ξεπερνώντας αυτές του Ayrton Senna.

Παρά τον γεμάτο δράση αγώνα στο Red Bull Ring, που είδε αρκετούς οδηγούς να παίρνουν ποινές για παραβίαση των ορίων της πίστας και τις αρκετά διαφορετικές στρατηγικές, ο Verstappen ήταν ένας από τους λίγους οδηγούς που έμεινε στην πίστα κατά τη διάρκεια του πρώτου Virtual Safety Car στις αρχές του αγώνα.

Ο Leclerc εκμεταλλεύτηκε το VSC και ήταν για λίγους γύρους πρωτοπόρος του αγώνα, αλλά έμεινε πίσω από τον Verstappen, με τη Red Bull να επιδεικνύει για ακόμα έναν αγώνα τον εξωπραγματικά γρήγορο ρυθμό της. Αυτό απεδείχθη και από την 3η θέση του Perez, ο οποίος ανέκαμψε από τη 15η θέση στο grid, έπειτα από πολλές μάχες στην πίστα.

Ο Max Verstappen ήταν ο νικητής και στο GP της Αυστρίας μετά από έναν πολύ εύκολο και μοναχικό αγώνα, με τη διαφορά των 5 δευτ. από τον δεύτερο Leclerc να μην αντικατοπτρίζει την πραγματική εικόνα.

Ο Ολλανδός μπήκε στα pits 2 γύρους πριν την καρό σημαία, και ενώ η διαφορά από το Μονεγάσκο ήταν στα 24 δευτ., ώστε να βάλει φρέσκα ελαστικά και να επιχειρήσει να κάνει τον ταχύτερο γύρο, κάτι που κατάφερε στον τελευταίο του γύρο.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε μετά από αρκετούς αγώνες ο Charles Leclerc, με τον Sergio Perez να ολοκληρώνει την πρώτη τριάδα.

Με τη σημερινή του κυρίαρχη εμφάνιση και νίκη, ο Verstappen πήρε το απόλυτο των βαθμών από την Αυστρία, μετά τη χθεσινή πρωτιά στον Sprint αγώνα, και τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου. Επιπλέον, αυτή ήταν η 5η συνεχόμενη νίκη του, η 7η την φετινή σεζόν και 42η στην καριέρα του, ξεπερνώντας αυτές του Ayrton Senna.

Παρά τον γεμάτο δράση αγώνα στο Red Bull Ring, που είδε αρκετούς οδηγούς να παίρνουν ποινές για παραβίαση των ορίων της πίστας και τις αρκετά διαφορετικές στρατηγικές, ο Verstappen ήταν ένας από τους λίγους οδηγούς που έμεινε στην πίστα κατά τη διάρκεια του πρώτου Virtual Safety Car στις αρχές του αγώνα.

Ο Leclerc εκμεταλλεύτηκε το VSC και ήταν για λίγους γύρους πρωτοπόρος του αγώνα, αλλά έμεινε πίσω από τον Verstappen, με τη Red Bull να επιδεικνύει για ακόμα έναν αγώνα τον εξωπραγματικά γρήγορο ρυθμό της. Αυτό απεδείχθη και από την 3η θέση του Perez, ο οποίος ανέκαμψε από τη 15η θέση στο grid, έπειτα από πολλές μάχες στην πίστα.


Εικόνα


Αυτό ήταν το πρώτο του βάθρο του Μεξικανού μετά το Grand Prix του Μαϊάμι πριν από τέσσερις αγώνες, προσπερνώντας τον Carlos Sainz στα τελευταία στάδια του αγώνα και αξιοποιώντας στο έπακρο την ποινή του οδηγού της Ferrari για παραβίαση των ορίων της πίστας.

Ο Lando Norris ολοκλήρωσε ένα άκρως ενθαρρυντικό Σαββατοκύριακο για αυτόν και τη McLaren, με τις αναβαθμίσεις της βρετανικής ομάδας να φαίνεται ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς ο Βρετανός τερμάτισε στην 4η θέση, αφήνοντας πίσω του τον Carlos Sainz, την Aston Martin του Fernando Alonso και τους δύο οδηγούς της Mercedes, με τον Lewis Hamilton να βλέπει την καρό σημαία 7ος και τον George Russell μια θέση πιο πίσω. Ωστόσο λόγω των ποινών ο Alonso ήταν 5ος, ο Sainz 6ος, ο Russell 7ος και ο Hamilton 8ος στη τελική κατάταξη.

Ο Stroll πήρε τους δύο βαθμούς της 9η θέσης και την πρώτη 10άδα ολοκλήρωσε Pierre Gasly, όντας ο μοναδικός οδηγός της Alpine που βαθμολογήθηκε, καθώς ο Esteban Ocon δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 12η θέση

Η Alfa Romeo είχε έναν ήρεμο αγώνα, καθώς ο Zhou Guanyu και ο Valtteri Bottas τερμάτισαν 12ος και 15ος αντίστοιχα. Ο αγώνας του Oscar Piastri ήταν απογοητευτικός και οριοθετήθηκε από την επαφή και την ανάγκη για αντικατάσταση της εμπρός αεροτομής, με τον νεαρό οδηγό της McLaren να τερματίζει στην 16η θέση, ακολουθούμενος από τον Νyck De Vries που πήρε 2 ποινές, 10 και 5 δευτερολέπτων.

Αξίζει να σημειωθεί πως το GP της Αυστρίας επέκτεινε το συμβόλαιο του με την F1 μέχρι το 2030.

Οδηγός του αγώνα


Η εκπληκτική οδήγηση με την αναβαθμισμένη McLaren στο Red Bull Ring έδωσε αυτοπεποίθηση ξανά στον Lando Norris, που του χάρισε τους ψήφους του κοινού για να κερδίσει επάξια το έπαθλο του οδηγού του αγώνα.

Πιο συγκεκριμένα, ο Βρετανός συγκέντρωσε το 26,1% των ψήφων για να ακολουθήσει ο Carlos Sainz με 22,4%, ο Sergio Perez με 21,8%, ο Charles Leclerc με 7,6%, και ο Max Verstappen με το 6,5% των ψήφων.

Ταχύτερος γύρος

Ο Max Verstappen πήρε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου στο GP της Αυστρίας, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:07.012 στον τελευταίο γύρο του αγώνα. Ακολούθησε ο Sergio Perez με 1:08.111, ο Lance Stroll με 1:08.463, ο Lando Norris με 1:08.739, και ο Charles Leclerc με 1:08.820.
Επόμενος αγώνας

Η Formula 1 συνεχίζει στην Ευρώπη χωρίς διακοπή, καθώς ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στην Αγγλία και την πίστα του Silverstone, όντας προγραμματισμένος για το επόμενο Σαββατοκύριακο, 7 με 9 Ιουλίου
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Αποτελέσματα

Τα τελικά αποτελέσματα μετά τις ποινές που επιβλήθηκαν στους Sainz (10 δευτ.), Hamilton (10 δευτ.), Gasly (10 δευτ.), Albon (10 δευτ.), Ocon (30 δευτ,), Sargeant (10 δευτ.), De Vries (15 δευτ.) και Tsunoda (5 δευτ.) είναι:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

BRITISH GRAND PRIX 2023

Εικόνα
Εικόνα


Ο Max Verstappen είδε για έκτο συνεχόμενο αγώνα πρώτος την καρό σημαία, κερδίζοντας και το Βρετανικό GP. Επιπλέον, αυτή ήταν η 8η φετινή νίκη του Ολλανδού, ο οποίος έχει “χτίσει” ένα πολύ μεγάλο προβάδισμα στο πρωτάθλημα οδηγών και είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την κατάκτηση του τρίτου παγκόσμιου τίτλου του. Στη δεύτερη θέση ανέβηκε η αναγεννημένη και εξαιρετικά γρήγορη McLaren του Lando Norris, ενώ το βάθρο ολοκληρώθηκε από το Lewis Hamilton.

Με το σβήσιμο των κόκκινων ο Max Verstappen έχασε εύκολα τη θέση του από τη McLaren του Lando Norris πριν τα φρένα για την πρώτη στροφή, με τον Ολλανδό να επιτίθεται λίγους γύρους αργότερα -και με την ενεργοποίηση του DRS- για να βρεθεί πρωτοπόρος του αγώνα στον 5ο γύρο, θέση που δεν έχασε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας στο γεμάτο δράση Βρετανικό Grand Prix. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Verstappen στο Silverstone, με τη Red Bull να κατακτά την 11η νίκη στη σειρά.

Ο teammate του Norris, Oscar Piastri, ήταν εξαιρετικός από την έναρξη του αγώνα και κατάφερε να πετύχει το καλύτερο του αποτέλεσμα στη σύντομη καριέρα του στην F1, τερματίζοντας τελικά 4ος, πίσω από τον Lewis Hamilton, o οποίος επωφελήθηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας για να προσπεράσει τον Αυστραλό οδηγό της McLaren.

Αυτό βγήκε από την εγκατάλειψη του Kevin Magnussen εξαιτίας προβλήματος στον κινητήρα της Haas του. Πολλοί οδηγοί επέλεξαν διαφορετικές στρατηγικές ελαστικών, με την πλειονότητα των πρωτοπόρων να επιλέγει να τοποθετήσει τη μαλακή γόμα των ελαστικών -έστω και χρησιμοποιημένη- όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ωστόσο, ο Norris τοποθέτησε ένα φρέσκο σετ σκληρής γόμα, κάτι που αποδείχθηκε σωστό καθώς με εντυπωσιακή άμυνα στην επίθεση του Hamitlon κατάφερε να παραμείνει στη 2η θέση.

Ο Piastri ήταν τρίτος για την πλειονότητα του αγώνα των 52 γύρων, αλλά μπήκε στα pits λίγο πριν από το προαναφερθέν Safety Car, για να βγει τέταρτος -μερικά δευτερόλεπτα μπροστά από την άλλη Mercedes του George Russell, τον οποίο κράτησε σχετικά άνετα πίσω του.

Ο Sergio Perez πέτυχε άλλη μια σταθερή πορεία ανάκαμψης και τερμάτισε στην έκτη θέση μετά τις συνεχιζόμενες απογοητευτικές του επιδόσεις στις κατατακτήριες στους τελευταίους αγώνες, κάνοντας μια σειρά από προσπεράσεις για να τερματίσει μπροστά από την Aston Martin του Fernando Alonso, τη Williams του Alex Albon και δύο Ferrari, των Charles Leclerc και Carlos Sainz, οι οποίες ολοκλήρωσαν την πρώτη 10άδα.

Η έτερη Williams, αυτή του Logan Sargeant, τερμάτισε στην 11η θέση, με τον Αμερικάνο οδηγό να σημειώνει και αυτός το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του στην F1. Πίσω του τερμάτισε η Alfa Romeo του Valtteri Bottas, ο οποίος ξεκίνησε από την τελευταία θέση αφού αποκλείστηκε από τα κατατακτήριες, καθώς το μονοθέσιο του δεν είχε επαρκή ποσότητα καυσίμου κατά την απαιτούμενη μέτρηση. Ακολούθησε ο Nico Hulkenberg, ο οποίος έπεσε νωρίς στο πίσω μέρος του grid, όταν έπαθε ζημιά η εμπρός αεροτομή της Haas του.

Οδηγός του αγώνα

Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, ο Lando Norris ψηφίστηκε ως οδηγός του αγώνα, με το Βρετανό να προσπαθεί να βάλει δύσκολα στον Max Verstappen από την εκκίνηση.

Πιο συγκεκριμένα, ο Lando Norris συγκέντρωσε το 45,5% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Lewis Hamilton με το 12,1%, ο Oscar Piastri με το 10,8%, ο Sergio Perez με το 8,1%, και ο Max Verstappen με μόλις 5,1%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Max Verstappen πήρε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου στο GP της Μεγάλης Βρετανίας, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:30.275 στον 42ο γύρο. Ακολούθησε ο Lando Norris με 1:30.543, ο Lewis Hamilton με 1:30.545, ο Oscar Piastri με 1:30.850, και ο Sergio Perez με 1:30.914.

Επόμενος αγώνας

Μετά από δύο αγώνες χωρίς διακοπή, επανέρχεται ο “φυσιολογικός” ρυθμός για την Formula 1, καθώς το επόμενο GP είναι προγραμματισμένο για 21 με 23 Ιουλίου και θα διεξαχθεί στην πίστα του Hungaroring, στην Ουγγαρία.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Ουγγαρίας

Εικόνα
Εικόνα


Για ακόμα ένα GP ο Max Verstappen και η Red Bull διέλυσαν τον ανταγωνισμό, με τον Ολλανδό να βλέπει για έβδομο συνεχόμενο αγώνα πρώτος την καρό σημαία στην Ουγγαρία.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Lando Norris, ενώ το βάθρο ολοκληρώθηκε από τον έτερο οδηγό της αυστριακής ομάδας, Sergio Perez, ο οποίος μετά έναν εκπληκτικό αγώνα ανέκαμψε από την κακή του χθεσινή επίδοση στις κατατακτήριες.

Ο Verstappen ήταν κυρίαρχος καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα, μη χάνοντας σε καμία στιγμή την πρωτοπορία του αγώνα, τερματίζοντας σχεδόν 34 δευτ. μπροστά από τον εκστασιασμένο οδηγό της αναγεννημένης McLaren. Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Verstappen προσπέρασε στην εκκίνηση τον Lewis Hamilton, και πήρε άμεσα την πρωτοπορία του αγώνα. Ο ρυθμός του ήταν καταιγιστικός και απομακρυνόταν συνεχώς από τους αντιπάλους του, αυξάνοντας τη βαθμολογική του διαφορά από τον Perez στους 110 βαθμούς

Αυτή ήταν η 12η συνεχόμενη νίκη της Red Bull, κάτι που σημαίνει ότι η Red Bull συνεχίζει το απόλυτο των νικών την τρέχουσα σεζόν, θέτοντας παράλληλα ένα νέο ορόσημο όσον αφορά τις διαδοχικές νίκες, με τον συγκλονιστικό απολογισμό της να υπερβαίνει τις 11 νίκες της McLaren, που είχαν πετύχει οι Ayrton Senna και Alain Prost το 1988.

Οι ελπίδες του Hamilton να μετατρέψει την 104η pole του στην 104η νίκη του χάθηκαν στην αρχή, όταν έχασε θέσεις από τους Verstappen, Piastri και Norris διαδοχικά, προτού αυτό επιδεινώθηκε όταν έπεσε θύμα της στρατηγικής του Perez. Ωστόσο, ο επτά φορές πρωταθλητής της F1 κατέκτησε την τέταρτη θέση μέσω μιας προσπέρασης στον Piastri στα τελευταία στάδια του αγώνα.

Ο Charles Leclerc πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην έκτη θέση, αλλά έχασε τη θέση του από τη δεύτερη Mercedes του George Russell, καθώς είχε ποινή πέντε δευτερολέπτων για υπερβολική ταχύτητα στο pit lane. Ο έτερος οδηγός της Ferrari, ο Carlos Sainz, τερμάτισε όγδοος, αποδεικνύοντας ότι η ιταλική ομάδα υστερεί σε ταχύτητα και ρυθμό αγώνα.

Η Aston Martin ολοκλήρωσε έναν ήσυχο αγώνα με τους δύο οδηγούς της ομάδας να τερματίζουν στους βαθμούς, τερματίζοντας στις δύο τελευταίες θέσεις της 10άδας, με τον Fernando Alonso (9ος) να είναι ο τελευταίος οδηγός που έμεινε στον ίδιο γύρο με τον Verstappen, ενώ ο Stroll πήρε τον τελευταίο βαθμό.

Οδηγός αγώνα

Αφού επισκιάστηκε σοβαρά από τον Max Verstappen στους πρόσφατους αγώνες, ο Sergio Perez χρειαζόταν μια δυνατή επίδοση στη Βουδαπέστη, και την πέτυχε, με μια σειρά από επιθετικές κινήσεις να ανεβάζουν τον Μεξικανό από την ένατη στο grid στην τρίτη θέση στο πέσιμο της σημαίας, εξασφαλίζοντας ότι ήταν στο βάθρο για να γιορτάσει τη 12η συνεχόμενη νίκη της Red Bull.

Αυτή του η εμφάνιση ήταν αρκετή για να ψηφιστεί ως ο οδηγός του αγώνα, με το 20,7% των ψήφων. Ακολούθησε ο Lando Norris με 20,4% των ψήφων, ο Oscar Piastri με 13,7%, ο George Russell με 8,4%, και ο Max Verstappen με 7,6%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Max Verstappen πήρε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου στο GP της Ουγγαρίας, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:20.504 στον 53ο γύρο.

Ακολούθησε ο Lewis Hamilton με 1:21.601, ο George Russell με 1:22.158, ο Lando Norris με 1:22.178, και ο Sergio Perez με 1:22.295.

Επόμενος αγώνας

Λίγο πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα, η Formula 1 μεταφέρεται στο Βέλγιο και την θρυλική πίστα του Spa, καθώς ο επόμενος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 28 με 30 Ιουλίου.
πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”