


Παρότι ξεκάθαρα η Red Bull δεν έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, η αυστριακή ομάδα έχει στις τάξεις τον Max Verstappen που αντλώντας το μέγιστο από το μονοθέσιο του και με αριστοτεχνική οδήγηση κατέκτησε τη νίκη στο Grand Prix της Ιαπωνίας.
Αυτή ήταν η πρώτη του νίκη για τη σεζόν του 2025, η 64η νίκη στην καριέρα του και η 4η συνεχόμενη φορά που βλέπει πρώτος την καρό σημαία στην θρυλική πίστα της Suzuka, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στο παρελθόν.
Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί της McLaren, με τους Lando Norris και Oscar Piastri να μην δείχνουν ικανοί σε κανένα σημείο του αγώνα ότι μπορούν να διεκδικήσουν τη νίκη.
Αφού έκανε μια δυνατή εκκίνηση από την pole position, ο Verstappen είχε ένα αξιοπρεπές προβάδισμα έναντι των McLaren σε όλα τα πρώτα στάδια του αγώνα. Κατά τη μοναδική στάση για αλλαγή ελαστικών, με τους Verstappen και Norris να μπαίνουν ταυτόχρονα, μια μικρή καθυστέρηση στα pits της Red Bull έφερε τους οδηγούς δίπλα-δίπλα στην έξοδο των pits, με αποτέλεσμα ο οδηγός της McLaren να έπρεπε να βγει στο χορτάρι.
Ωστόσο, σύμφωνα με τους αγωνοδίκες δεν έγινε τίποτα μεμπτό και ο Verstappen παρέμεινε μπροστά. Αυτό ήταν το μοναδικό δράμα κατά τη διάρκεια του αγώνα, που οι προσπεράσεις ήταν εξαιρετικά σπάνιες και μετρημένες, με τους πρώτους έξι να τερματίζουν όπως ακριβώς εκκίνησαν.
Η μάχη των τριών πρώτων οδηγών εντάθηκε στους τελευταίους 10 γύρους, καθώς ο Piastri πλησίασε τον Norris, ωθώντας τον τελευταίο να ανεβάσει τον ρυθμό του, ενώ ταυτόχρονα ζήτησε από την ομάδα του να αλλάξουν θέσεις, ώστε να πιέσει τον Verstappen. Το αίτημα του δεν έγινε δεκτό, καθώς ο Norris θα έχανε το προβάδισμα στο πρωτάθλημα οδηγών και παρέμειναν ως είχαν. Έτσι, ο Piastri έπρεπε να συμβιβαστεί με την τρίτη θέση στα 24α γενέθλιά του.

Ο Charles Leclerc τερμάτισε στην 4η θέση, με τον οδηγό της Ferrari να κρατά πίσω του το ζεύγος της Mercedes, με τον George Russell και Kimi Antonelli να τερματίζουν στην 5η και 6η θέση, αντίστοιχα. Ο τελευταίος απόλαυσε μερικούς γύρους στην πρωτοπορία του αγώνα κατά τη φάση των pit stops, καθώς ο ίδιος καθυστέρησε να μπει για αλλαγή.
Ο Lewis Hamilton δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 7η θέση, ενώ ο Isack Hadjar κέρδισε τους πρώτους του βαθμούς στη σεζόν -της 8ης θέσης- με μια εξαιρετική επίδοση με την Racing Bulls. Ακολούθησε στην 9η θέση η Williams του Alex Albon, με τον Ollie Bearman να ολοκληρώνει την βαθμολογούμενη 10άδα.
Οδηγός του αγώνα
Το παρθενικό Σαββατοκύριακο του Yuki Tsunoda με την Red Bull αποδείχθηκε δύσκολο, αλλά δεν υπήρχε αμφιβολία ότι η πολυαναμενόμενη προαγωγή του από της Racing Bulls ήταν αυτό που τον κατέστησε δημοφιλή, ειδικά με τον πολύ αγαπητό Ιάπωνα οδηγό να αγωνίζεται εντός έδρας στη Suzuka. Ξεκίνησε 14ος και τερμάτισε 12ος.
Πιο συγκεκριμένα, ο Yuki Tsunoda συγκέντρωσε το 23,7% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Max Verstappen με 19,7%, ο Kimi Antonelli με 13,6%, ο Oscar Piastri με 7,9%, και ο Isack Hadjar με 7%.
Ταχύτερος γύρος
Ο Kimi Antonelli σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:30.965) του αγώνα στον 50ο γύρο, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από τη FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Oscar Piastri (1:31.039), και τρίτος ο Max Verstappen (1:31.041).
Επόμενος αγώνας
Χωρίς καμία διακοπή, η Formula 1 μεταφέρεται από την Ιαπωνία λίγο πιο δυτικά, για το GP του Μπαχρέιν και την πίστα του Sakhir, το οποίο έχει προγραμματιστεί για τις 11 με 13 Απριλίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


