Formula 1 2025

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Japanese 2025

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Παρότι ξεκάθαρα η Red Bull δεν έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, η αυστριακή ομάδα έχει στις τάξεις τον Max Verstappen που αντλώντας το μέγιστο από το μονοθέσιο του και με αριστοτεχνική οδήγηση κατέκτησε τη νίκη στο Grand Prix της Ιαπωνίας.

Αυτή ήταν η πρώτη του νίκη για τη σεζόν του 2025, η 64η νίκη στην καριέρα του και η 4η συνεχόμενη φορά που βλέπει πρώτος την καρό σημαία στην θρυλική πίστα της Suzuka, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στο παρελθόν.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί της McLaren, με τους Lando Norris και Oscar Piastri να μην δείχνουν ικανοί σε κανένα σημείο του αγώνα ότι μπορούν να διεκδικήσουν τη νίκη.

Αφού έκανε μια δυνατή εκκίνηση από την pole position, ο Verstappen είχε ένα αξιοπρεπές προβάδισμα έναντι των McLaren σε όλα τα πρώτα στάδια του αγώνα. Κατά τη μοναδική στάση για αλλαγή ελαστικών, με τους Verstappen και Norris να μπαίνουν ταυτόχρονα, μια μικρή καθυστέρηση στα pits της Red Bull έφερε τους οδηγούς δίπλα-δίπλα στην έξοδο των pits, με αποτέλεσμα ο οδηγός της McLaren να έπρεπε να βγει στο χορτάρι.

Ωστόσο, σύμφωνα με τους αγωνοδίκες δεν έγινε τίποτα μεμπτό και ο Verstappen παρέμεινε μπροστά. Αυτό ήταν το μοναδικό δράμα κατά τη διάρκεια του αγώνα, που οι προσπεράσεις ήταν εξαιρετικά σπάνιες και μετρημένες, με τους πρώτους έξι να τερματίζουν όπως ακριβώς εκκίνησαν.

Η μάχη των τριών πρώτων οδηγών εντάθηκε στους τελευταίους 10 γύρους, καθώς ο Piastri πλησίασε τον Norris, ωθώντας τον τελευταίο να ανεβάσει τον ρυθμό του, ενώ ταυτόχρονα ζήτησε από την ομάδα του να αλλάξουν θέσεις, ώστε να πιέσει τον Verstappen. Το αίτημα του δεν έγινε δεκτό, καθώς ο Norris θα έχανε το προβάδισμα στο πρωτάθλημα οδηγών και παρέμειναν ως είχαν. Έτσι, ο Piastri έπρεπε να συμβιβαστεί με την τρίτη θέση στα 24α γενέθλιά του.


Εικόνα


Ο Charles Leclerc τερμάτισε στην 4η θέση, με τον οδηγό της Ferrari να κρατά πίσω του το ζεύγος της Mercedes, με τον George Russell και Kimi Antonelli να τερματίζουν στην 5η και 6η θέση, αντίστοιχα. Ο τελευταίος απόλαυσε μερικούς γύρους στην πρωτοπορία του αγώνα κατά τη φάση των pit stops, καθώς ο ίδιος καθυστέρησε να μπει για αλλαγή.

Ο Lewis Hamilton δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 7η θέση, ενώ ο Isack Hadjar κέρδισε τους πρώτους του βαθμούς στη σεζόν -της 8ης θέσης- με μια εξαιρετική επίδοση με την Racing Bulls. Ακολούθησε στην 9η θέση η Williams του Alex Albon, με τον Ollie Bearman να ολοκληρώνει την βαθμολογούμενη 10άδα.

Οδηγός του αγώνα

Το παρθενικό Σαββατοκύριακο του Yuki Tsunoda με την Red Bull αποδείχθηκε δύσκολο, αλλά δεν υπήρχε αμφιβολία ότι η πολυαναμενόμενη προαγωγή του από της Racing Bulls ήταν αυτό που τον κατέστησε δημοφιλή, ειδικά με τον πολύ αγαπητό Ιάπωνα οδηγό να αγωνίζεται εντός έδρας στη Suzuka. Ξεκίνησε 14ος και τερμάτισε 12ος.

Πιο συγκεκριμένα, ο Yuki Tsunoda συγκέντρωσε το 23,7% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Max Verstappen με 19,7%, ο Kimi Antonelli με 13,6%, ο Oscar Piastri με 7,9%, και ο Isack Hadjar με 7%.

Ταχύτερος γύρος


Ο Kimi Antonelli σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:30.965) του αγώνα στον 50ο γύρο, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από τη FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Oscar Piastri (1:31.039), και τρίτος ο Max Verstappen (1:31.041).

Επόμενος αγώνας

Χωρίς καμία διακοπή, η Formula 1 μεταφέρεται από την Ιαπωνία λίγο πιο δυτικά, για το GP του Μπαχρέιν και την πίστα του Sakhir, το οποίο έχει προγραμματιστεί για τις 11 με 13 Απριλίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Bahrain 2025

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


O Oscar Piastri είναι ο μεγάλος νικητής του GP στο Μπαχρέιν, με τον νεαρό οδηγό της McLaren να κυριαρχεί σε όλα τα στάδια του αγώνα στην πίστα του Sakhir, καθώς κανείς δεν είχε την ταχύτητα να αμφισβητήσει την πρωτοπορία του. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο George Russell, ενώ ο Lando Norris κατάφερε να δει τρίτος την καρό σημαία, κάτι που τον διατήρησε στην πρωτοπορία του πρωταθλήματος οδηγών.

Αυτή είναι η δεύτερη φετινή νίκη και τέταρτη στη σύντομη καριέρα του 24χρονου Αυστραλού στη Formula 1, ενώ ταυτόχρονα είναι η πρώτη της McLaren στο Μπαχρέιν, από το 2004 που διεξάγεται το Grand Prix στο νησί του Περσικού Κόλπου, τον δεύτερο εντός έδρας αγώνα για την ομάδα, καθώς ανήκει στο κρατικό επενδυτικό ταμείο της χώρας του Μπαχρέιν, το Mumtalaket.

Ο Piastri έκανε το ντεμπούτο του στην F1 στη συγκεκριμένη πίστα το 2023 και σφράγισε τη νίκη στην 50ή του εκκίνηση του. Έκανε ένα δυνατό ξεκίνημα από την pole position και -παρά τη στενή μάχη με τον George Russell στην 1η στροφή, μετά το σβήσιμο των κόκκινων φώτων- ο Piastri έχτισε σταθερό προβάδισμα στους επόμενους γύρους.

Ο Lando Norris έκανε εκπληκτική εκκίνηση και από την 6η θέση έστριψε 3ος, αλλά αντιμετώπισε από νωρίς προβλήματα. Αρχικά πήρε ποινή πέντε δευτερολέπτων, επειδή ήταν εκτός θέσης στο πλαίσιο του grid κατά την εκκίνηση, ενώ αργότερα έκανε κάποια λάθη που στέρησαν στην McLaren ένα εντυπωσιακό “1-2”. Ωστόσο, έκανε προσπεράσεις και πήρε πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα.

Και ενώ η θέση του Piastri φαινόταν δυνητικά απειλούμενη όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο 24χρονος ήταν αλάνθαστος στην επανεκκίνηση και συνέχισε να “χτίζει” μια διαφορά ασφαλείας στους γύρους που ακολούθησαν, περνώντας τελικά τη γραμμή τερματισμού με προβάδισμα 15 δευτερολέπτων.


Εικόνα


Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, ο Russell βρίσκεται στο γραφείο των αγωνοδικών για να ερευνηθεί για πιθανή παράβαση του DRS, κάτι που φαίνεται να προκλήθηκε από ηλεκτρικό πρόβλημα στο μονοθέσιο του.

Ανανέωση: Τελικά ο Russell δεν τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες, αφού έκριναν πως ο Βρετανός ενεργοποίησε ακούσια το DRS, για λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο. Μάλιστα η τηλεμετρία έδειξε πως παρότι κέρδισε 0,02 δευτερόλεπτα στην ευθεία από το ανοικτό DRS, ο Russell έχασε επίτηδες 0,28 δευτερόλεπτα στην επόμενη στροφή για να το αντισταθμίσει.

Ο Βρετανός οδηγός της γερμανικής ομάδας ήταν συναρπαστικός και κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Norris, κατά τη διάρκεια της επίθεσης του τελευταίου λίγους γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο Norris ήταν μόλις 0,774 δευτερόλεπτα πίσω από τον Russell στον τερματισμό.

Ο Charles Leclerc έπρεπε να συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση -παρά το γεγονός ότι έδωσε μεγάλες μάχες με τον Norris για την 3η θέση στα τελευταία στάδια του αγώνα, τερματίζοντας μπροστά από τον teammate του στη Ferrari, Lewis Hamilton, που είχε έναν καλό αγώνα και τερμάτισε στην πέμπτη θέση. Ο Max Verstappen άρπαξε την 6η θέση από τον Pierre Gasly στον τελευταίο γύρο, σε μια δύσκολη βραδιά για τον οδηγό της Red Bull, έχοντας προβλήματα με τα ελαστικά, τα φρένα και καθυστερήσεις στα δύο pit του.

Ο Pierre Gasly σημείωσε τους πρώτους φετινούς βαθμούς της Alpine με την 7η θέση του, ενώ ο Esteban Ocon ακολούθησε στην 8η. Η στρατηγική του οδηγού της Haas για ένα πρόωρο pit stop απέδωσε καρπούς, με τον έτερο οδηγό της αμερικάνικης ομάδας, τον Esteban Ocon, να τερματίζει στην 10η θέση, φέρνοντας την πρώτη διπλή βαθμολόγηση για το 2025. Ο Yuki Tsunoda βρέθηκε ανάμεσα τους -στην ένατη θέση- κατακτώντας τους πρώτους του βαθμούς με τη νέα του ομάδα, για να ολοκληρώσει έναν δύσκολο αγώνα για την Red Bull.


Εικόνα


Οδηγός του αγώνα

Μπορεί να νικήθηκε στην πίστα από τον teammate του στη Ferrari, αλλά ο Lewis Hamilton έκανε πολλά για να τραβήξει τα βλέμματα στο Μπαχρέιν. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Scuderia όχι μόνο ανέβηκε από την 9η θέση της εκκίνησης στην 6η στο πέσιμο της καρό σημαίας, αλλά έκανε και μια τολμηρή προσπέραση στον Max Verstappen.

Πιο συγκεκριμένα, ο 40χρονος Hamilton συγκέντρωσε το 29,6% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Oscar Piastri με 14,1%, ο Charles Leclerc με 7,8%, ο Lando Norris με 6,7%, και ο Pierre Gasly με 6,5%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Oscar Piastri σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:35.140) του αγώνα στον 35ο γύρο, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από τη FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο George Russell (1:35.518) και τρίτος ο Lando Norris (1:35.728).

Επόμενος αγώνας

Χωρίς καμία διακοπή η Formula 1 συνεχίζει στη Μέση Ανατολή, και μετά το Μπαχρέιν μεταφέρεται στη Σαουδική Αραβία, με το Grand Prix να διεξάγεται στο παραλιακό μέτωπο της Jeddah ανήμερα του Ορθόδοξου και Καθολικού Πάσχα, στις 20 Απριλίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Saudi Arabian - Jeddah 2025


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ο Oscar Piastri είναι ασταμάτητος και κατέκτησε τη νίκη στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, που σε συνδυασμό με την 4η θέση του Lando Norris, ο 24χρονος Αυστραλός ανέβηκε στην κορυφή του πρωταθλήματος οδηγών. Αυτή είναι η τρίτη φετινή νίκη του οδηγού της McLaren και η πρώτη φορά που ένας Αυστραλός έχει την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα μετά τον Mark Webber το 2010.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Max Verstappen, με το αποτέλεσμα του αγώνα να κρίνεται στο συμβάν του Ολλανδού με τον Piastri στην πρώτη στροφή της πίστας Jeddah Corniche στον πρώτο γύρο. Τρίτος είδε την καρό σημαία ο Charles Leclerc, που εκμεταλλεύτηκε τη δυναμική του μονοθέσιου της Ferrari, παίρνοντας το πρώτο βάθρο της σεζόν για την ιταλική ομάδα.

Υπήρξε από νωρίς δράμα, με τον polesiter Max Verstappen και τον δεύτερο Piastri να έχουν στενή μάχη με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, με αποτέλεσμα ο Verstappen να κόψει την πρώτη στροφή -βγαίνοντας εκτός πίστας- για να διατηρήσει την πρωτοπορία. Ωστόσο, πήρε ποινή πέντε δευτερολέπτων για τον ελιγμό, με αποτέλεσμα να πέσει πίσω από τον οδηγό της McLaren, αφού εξέτισε την τιμωρία στο pit stop του.

Ο Lando Norris ξεκινώντας από την 10η θέση μετά την έξοδο του στις κατατακτήριες, με τη σκληρή γόμα, κληρονόμησε το προβάδισμα του αγώνα για μερικούς γύρους, καθώς οι πρωτοπόροι μπήκαν για την αλλαγή των ελαστικών τους. Αλλά ο Piastri ανέλαβε την πρωτοπορία, όταν ο teammate του σταμάτησε για να βάλει τη μεσαία γόμα.

Από εκεί ο Piastri ήταν ανενόχλητος μπροστά, παίρνοντας την καρό σημαία κατά 2,8 δευτερόλεπτα μπροστά από την Red Bull του Verstappen, ενώ ο Charles Leclerc της Ferrari σφράγισε τη τρίτη θέση για να ανέβει στο παρθενικό του βάθρο στη φετινή σεζόν.

Ο Norris έπρεπε να συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση, παρά το γεγονός ότι προσπάθησε να προσπεράσει τον Leclerc στα τελευταία στάδια του αγώνα, με το δίδυμο των οδηγών της Mercedes, George Russell και Kimi Antonelli να ακολουθεί στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα. Ο Lewis Hamilton τερμάτισε στην 7η θέση.

Μια άλλη ομάδα που πέτυχε διπλούς βαθμούς ήταν η Williams, με τον Carlos Sainz να τερματίζει στην 8η θέση για να σημειώσει το καλύτερο αποτέλεσμα μέχρι στιγμής για την ομάδα με έδρα το Grove, ενώ ο teammate του Alex Albon ήταν ακριβώς πίσω του, στην 9η θέση. Ο Ταϊλανδός οδηγός άφησε πίσω του τον Isack Hadjar τη Racing Bulls.


Εικόνα


Οδηγός του αγώνα

Ήξερε ότι θα δυσκολευόταν να νικήσει την McLaren στον αγώνα, παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε από την pole στην πίστα της Τζέντα, αλλά ο Max Verstappen έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να προκαλέσει τον Oscar Piastri, παίρνοντας την καρό σημαία λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Αυστραλό.

Το κοινό επέλεξε τον Ολλανδό ως οδηγό του αγώνα. Πιο συγκεκριμένα, ο 27χρονος συγκέντρωσε το 23,3% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Charles Leclerc με 16,3%, ο Lando Norris με 15,1%, ο Oscar Piastri με 13,8%, και ο Carlos Sainz με 5,5%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Lando Norris σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:31.778) του αγώνα στον 41ο γύρο, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από τη FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Charles Leclerc (1:32.192) και τρίτος ο Oscar Piastri (1:32.228).

Επόμενος αγώνας

Μετά από τρία συνεχόμενα Grand Prix στη Μέση Ανατολή, η Formula 1 κάνει την καθιερωμένη διακοπή για δυο εβδομάδες. Ο επόμενος αγώνας διεξάγεται στο Μαϊάμι στις 2 με 4 Μαΐου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Miami 2025


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

H ταχύτητα της McLaren ήταν εξωπραγματική στο Grand Prix του Μαϊάμι και ο Oscar Piastri κατέκτησε εύκολα τη νίκη στον αγώνα, αφήνοντας πίσω του για 4,63 δευτερόλεπτα τον teammate του Lando Norris, σφραγίζοντας ένα κυρίαρχο “1-2” για την McLaren. Η Mercedes του George Russell ήταν 37 δευτ. μακριά από τον Αυστραλό, βλέποντας 3ος την καρό σημαία, και υπογραμμίζοντας την επιβλητική απόδοση της McLaren.

Αυτή ήταν η τρίτη συνεχόμενη νίκη του Piastri, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά από το 1998 για οδηγό της McLaren και τον Mika Hakkinen. Ταυτόχρονα, ήταν η και 4η φετινή και 6η συνολικά στη σύντομη καριέρα του Αυστραλού, που πλέον έχει μια παραπάνω από τον Lando Norris. Ο Αυστραλός επέκτεινε το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα οδηγών από τον Βρετανό teammate στους 16 βαθμούς.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Max Verstappen κατάφερε να κρατήσει την θέση του -εκκινώντας από την pole position, έχοντας μια μάχη με τον Norris, που είδε τον Βρετανό να βγαίνει εκτός πίστας και να πέφτει στην 6η θέση, καθώς τον προσπέρασαν οι Kimi Antonelli και Oscar Piastri. Αλλά καθώς οι γύροι κυλούσαν -και ο Piastri προσπέρασε την Mercedes του νεαρού Ιταλού- ο Verstappen σύντομα βρέθηκε υπό την αυξανόμενη πίεση από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος.

Αφού ο Piastri τελικά βρήκε τον τρόπο να περάσει στην πρωτοπορία του αγώνα, ο Norris κατάφερε να ανακάμψει, να προσπεράσει τον Ολλανδό και ακολούθησε τον Αυστραλό στη δεύτερη θέση, επιτρέποντας στα μονοθέσια της βρετανικής ομάδας να δημιουργήσουν μια σημαντική διαφορά.

Και, ενώ η κορυφή ήταν κατοχυρωμένη με την McLaren να βρίσκεται σε ξεχωριστή κατηγορία, στις πιο πίσω θέσεις εκτυλίχθηκε πολλή δράση καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα των 57 γύρων.

Ο George Russell εκμεταλλεύτηκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και κατέκτησε την τελευταία θέση στο βάθρο, προσπερνώντας στα pits τον Verstappen. Ο τελευταίος αναγκάστηκε να αρκεστεί στην 4η θέση, συνεχίζοντας το στατιστικό του pole sitter στο Μαϊάμι να μην κερδίζει τον αγώνα της Κυριακής.

Ο Alex Albon ήταν εντυπωσιακός και κατέκτησε την 5η θέση για την Williams, μπροστά από τον Kimi Antonelli της Mercedes στην 6η θέση. Ακολούθησε το δίδυμο της Ferrari, με τους Charles Leclerc και Lewis Hamilton στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα, έχοντας εμπλακεί σε μια μακρά διαμάχη για τις ομαδικές εντολές στα τελευταία στάδια του αγώνα, που είδε τον Βρετανό να προσπερνά τον Μονεγάσκο για να κυνηγήσει τον Antonelli, πριν οι θέσεις αντιστραφούν αργότερα καθώς η επίθεση του Hamilton δεν ήταν αποτελεσματική.

Ο Hamilton διατήρησε την 8η θέση παρά τη σύγκρουση στην προτελευταία στροφή του αγώνα με την Williams του Carlos Sainz, με τον Ισπανό να τερματίζει στην 9η θέση μετά το περιστατικό που θα διερευνηθεί μετά τον αγώνα. Ο Yuki Tsunoda, εν τω μεταξύ, πήρε τον τελευταίο βαθμό της 10ης θέσης, παρότι είχε ποινή 5 δευτ. για υπερβολική ταχύτητα στα pits.


Εικόνα


Οδηγός του αγώνα

Μπορεί να έχασε οριακά τη νίκη στον Sprint αγώνα του Μαϊάμι, αλλά ο Oscar Piastri δεν έκανε λάθος στο κυρίως αγώνα. Αφού εκμεταλλεύτηκε το αρχικό λάθος του teammate του, ο Αυστραλός κυνήγησε τον Max Verstappen, περιμένοντας έξυπνα τον χρόνο του για να βρει έναν καθαρό δρόμο προσπερνώντας την Red Bull, προτού εξαφανιστεί στην πρωτοπορία και συμβάλει σε ένα κυρίαρχο “1-2” για την McLaren και διευρύνει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα.

Το κοινό επέλεξε τον Αυστραλό ως οδηγό του αγώνα. Πιο συγκεκριμένα, ο Oscar Piastri συγκέντρωσε το 20,7% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Alex Albon με 19%, ο Lando Norris με 14,2%, ο Max Verstappen με 9,3%, και ο Lewis Hamilton με 8,7%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Lando Norris σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:29.746) του αγώνα στον 36ο γύρο, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από τη FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Oscar Piastri (1:29.822) και τρίτος ο George Russell (1:30.318).

Επόμενος αγώνας

H Formula 1 κάνει την καθιερωμένη διακοπή για δυο εβδομάδες, αλλά μεταφέρεται στην Ευρώπη για ένα εντυπωσιακό triple header. Ο πρώτος από αυτούς θα γίνει στη γειτονική Ιταλία και το Grand Prix της Emilia Romagna, που θα διεξαχθεί στην πίστα της Ίμολα στις 16 με 18 Μαΐου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Imola - Emilia-Romagna 2025


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

O Max Verstappen ήταν ο μεγάλος νικητής του Grand Prix της Emilia-Romagna, σε έναν αγώνα που πρακτικά κρίθηκε στην πρώτη στροφή του πρώτου γύρου αλλά και στο σωστό timing για τα pits stops του Ολλανδού υπό το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.

Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Lando Norris, ο οποίος προσπέρασε τον teammate του, Oscar Piastri, 3 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, καθώς οι δύο οδηγοί της McLaren είχαν διαφορετικής κατάστασης ελαστικά.

Αυτό σημαίνει ότι η μάχη για το πρωτάθλημα οδηγών παραμένει εξαιρετικά σφιχτή, καθώς ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull -που βρίσκεται στην τρίτη θέση- απέχει μόλις 22 βαθμούς από τον Αυστραλό οδηγό της McLaren, που διατηρεί την πρωτοπορία.

Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη της σεζόν για τον Verstappen στον 400στό αγώνα της Red Bull στην 20ετή ιστορία της στην Formula 1, με τον Ολλανδό να φτάνει τις 65 νίκες στην καριέρα του, όλες με την ίδια ομάδα.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο αγώνας ξεκίνησε με συναρπαστικό τρόπο, καθώς ο Oscar Piastri, που είχε την pole position, έκανε καλή εκκίνηση, αλλά ο Verstappen του άρπαξε την 1η θέση στην πρώτη στροφή με μια εκπληκτική προσπέραση στα φρένα για το σικέιν της Tamburello.

Έκτοτε, ο οδηγός της Red Bull είχε εξαιρετική ταχύτητα και διατήρησε εύκολα τη θέση του μπροστά από τους δύο οδηγούς της McLaren, χτίζοντας ένα προβάδισμα ασφαλείας στους γύρους που ακολούθησαν, σε ένα γεμάτο γεγονότα απόγευμα που περιελάμβανε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ο Piastri επέλεξε να σταματήσει για τη σκληρή γόμα μόλις στον 14ο γύρο (νωρίς το πρώτο του pit stop), κάτι που είχε σαν συνέπεια να βρεθεί στην κίνηση των πίσω θέσεων. Έτσι, έπρεπε να επιτεθεί και κατάφερε -σχετικά εύκολα- να προσπεράσει αρκετούς οδηγούς που έκαναν ένα πρόωρο pit stop. Η εν λόγω στρατηγική δεν φάνηκε να λειτουργεί για τον Αυστραλό, με τον Verstappen να παραμένει στην πίστα για να διευρύνει περαιτέρω το πλεονέκτημά του στην πρώτη θέση.

Καθώς τα ερωτήματα σχετικά με το αν η στρατηγική ενός ή δύο pit stop ήταν η καλύτερη επιλογή -με περίπου τους μισούς οδηγούς να παραμένουν εκτός μετά από την προηγούμενη έντονη δράση στα pits για τους υπόλοιπους- η εικόνα άλλαξε, όταν βγήκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στον 29ο γύρο, αφού ο Esteban Ocon πάρκαρε το μονοθέσιο της Haas στο γρασίδι.

Αυτό επέτρεψε σε όσους δεν είχαν σταματήσει ακόμα να επισκεφτούν τα pit χωρίς να χάσουν πολύ χρόνο και αυτό που ήταν το πιο σημαντικό ήταν ο Verstappen, ο οποίος μπήκε στα pits πριν επιστρέψει στην πίστα με ένα εντυπωσιακό προβάδισμα περίπου 20 δευτερολέπτων από τον Norris που ήταν στη 2η θέση.

Αλλά υπήρξε περισσότερο δράμα αργότερα, όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω του Kimi Antonelli που βγήκε εκτός πίστας στον 46ο γύρο στο ακριβώς ίδιο σημείο με τον Ocon λόγω προβλήματος με τη Mercedes του, επιτρέποντας στον Verstappen να μπει ξανά στα pit, όπως και ο Norris, ενώ η άλλη McLaren του Piastri δεν το έκανε, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με το αν η ομάδα του Woking θα επέλεγε να αφήσει τον Βρετανό να προχωρήσει μπροστά από τον teammate του κατά την επανεκκίνηση.

Η επανεκκίνηση εκτελέστηκε άψογα από τον Verstappen, ο οποίος κατέκτησε εν τέλει την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του στην Imola ενώ, 6 δευτερόλεπτα πίσω του, ο Norris κατάφερε να προσπεράσει τον Piastri. Ο Αυστραλός χρειάστηκε να συνεχίσει να πιέζει αρκετά με τα φθαρμένα ελαστικά του για να κρατήσει πίσω του τον Lewis Hamilton, ο οποίος τερμάτισε στην 4η θέση μετά από μια σταθερή προσπάθεια ανάκαμψης για την Ferrari μετά τα προβλήματα των κατατακτήριων.

Ο Alex Albon συνέχισε τις καλές εμφανίσει με την Williams κατακτώντας την 5η θέση, την οποία κέρδισε μετά από μια έντονη μάχη στα τέλη του αγώνα με την Ferrari του Charles Leclerc, η οποία άφησε τον Μονεγάσκο στην 6η θέση. Ακολούθησε ο George Russell στην 7η θέση, ως ο μοναδικός οδηγός της Mercedes που τερμάτισε μετά την εγκατάλειψη του Antonelli, ενώ ο Carlos Sainz πρόσθεσε πολύτιμους βαθμούς στην Williams με την 8η θέση του.

Ο Isack Hadjar ήταν εξαιρετικός και είδε 9ος την καρό σημαία σε μια ακόμη αξιοσημείωτη εμφάνιση από τον rookie της Racing Bulls, με τον Yuki Tsunoda να σκαρφαλώνει στην 10η θέση και να κατακτά τον τελευταίο βαθμό, ολοκληρώνοντας την 10άδα, παρότι εκκίνησε από το pit lane μετά το δραματικό ατύχημά του στις κατατακτήριες του Σαββάτου.

Οδηγός του αγώνα

Μια αριστοτεχνική οδήγηση από τον νυν παγκόσμιο πρωταθλητή τον οδήγησε να νικήσει τους οδηγούς της McLaren, που ήταν τα φαβορί πριν από τον αγώνα στην Ίμολα. Μετά την εκπληκτική του προσπέραση στον 1ο γύρο και τη συγκυρία του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, ο απόλυτος ρυθμός του Max Verstappen με την Red Bull άφησε τους αντιπάλους του ανίκανους να αντιδράσουν.

Το κοινό επέλεξε τον Ολλανδό ως οδηγό του αγώνα. Πιο συγκεκριμένα, ο Max Verstappen συγκέντρωσε το 19% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Alex Albon με 14,9%, ο Charles Leclerc με 11%, ο Lewis Hamilton με 9,5% και ο Oscar Piastri με 9,3%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:17.988) του αγώνα στον 58ο γύρο, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από τη FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Lewis Hamilton (1:18.265) και τρίτος ο Alex Albon (1:18.289).

Επόμενος αγώνας

Ο αγώνας στην Ίμολα ήταν ο πρώτος από τους τρεις συνεχόμενους, με την Formula 1 να διανύει περίπου 500 χλμ. και να κατευθύνεται δυτικά, καθώς από τον Άγιο Μαρίνο ακολουθεί το Grand Prix του Μονακό στους διάσημους δρόμους του πριγκιπάτου, με τον αγώνα να διεξάγεται το επόμενο Σαββατοκύριακο, 23-25 Μαΐου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

GP MONACO 2025

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Ο Lando Norris κατέκτησε την πρώτη του νίκη στους δρόμους του πριγκιπάτου, αφήνοντας πίσω του περσινό νικητή και εγχώριο ήρωα, Charles Leclerc, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο Grand Prix του Μονακό ανέβηκε ο έτερος οδηγός της McLaren, Oscar Piastri.

Αυτή είναι η 6η νίκη του Βρετανού οδηγού στην καριέρα του, και μείωσε τη διαφορά από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας των οδηγών, Piastri, στους μόλις 3 βαθμούς. Ταυτόχρονα, αυτή είναι η πρώτη νίκη για οδηγό της ομάδας από το Woking στο Μονακό, από το 2008, όταν είχε κερδίσει ο Lewis Hamilton.

Με το πείραμα με δύο υποχρεωτικά pit stop για αλλαγή ελαστικών να μην αποδίδει, ο αγώνας στους δρόμους του Μονακό δεν είχε ιδιαίτερη αγωνιστική δράση, με τον Lando Norris να αντέχει στην επίμονη πίεση του Leclerc και τα παιχνίδια στρατηγικής της Red Bull του Max Verstappen, μετατρέποντας με μαεστρία την pole position σε νίκη.

Η επιλογή της FIA για να κάνει τον αγώνα πιο συναρπαστικό, βάζοντας τη στρατηγική πιο έντονα στο “παιχνίδι” της νίκης, προκάλεσε μεγαλύτερο χάος, παρά μάχες και δράση στην πίστα, παρότι ο Verstappen κρατούσε την πρώτη θέση μέχρι τον προτελευταίο γύρο με εναλλακτική στρατηγική, ελπίζοντας σε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Norris επέζησε από ένα τεράστιο μπλοκάρισμα στην πρώτη στροφή, και διατήρησε την ψυχραιμία του κατά τη διάρκεια του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και όταν έπρεπε να προσπεράσει τα αργά μονοθέσια. Έτσι, πέτυχε τη δεύτερη νίκη του στη σεζόν και μείωσε το προβάδισμα από τον Αυστραλό teammate του ενόψει του Grand Prix στην Ισπανία.

Ο Leclerc άσκησε μεγάλη πίεση σε διάφορα στάδια του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης της αρχικής προσπάθειας του να προσπέρασμα στη Sainte Devote και στο τέλος όταν ο Verstappen υποστήριξε τη στρατηγική της ομάδας του, αλλά τελικά αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση, ενώ ο Piastri συμπλήρωσε το βάθρο χωρίς να δείχνει σε κανένα σημείο ότι μπορεί να προκαλέσει τους δύο πρώτους για τη νίκη.



Εικόνα


Ο Verstappen ακολούθησε διαφορετική στρατηγική για την αλλαγή των ελαστικών, καθυστερώντας αρκετά να τα αλλάξει σε σχέση με τους υπόλοιπους πρωτοπόρους, δίνοντάς του έτσι το προβάδισμα του αγώνα μέχρι τα τελευταία στάδια, αλλά έπεσε στην τέταρτη θέση αφού ολοκλήρωσε τη δεύτερη αλλαγή του με έναν γύρο να απομένει.

Ο Lewis Hamilton είχε έναν μοναχικό αγώνα στην πορεία του προς την πέμπτη θέση, ανακτώντας μερικές θέσεις μετά την ποινή που έλαβε μετά τις κατατακτήριες για παρεμπόδιση του Verstappen, με τον rookie Isack Hadjar να παίρνει μια εξαιρετική 6η θέση μπροστά από τον Esteban Ocon και τον teammate του, Liam Lawson, αποδεικνύοντας ότι η στρατηγική της Racing Bulls ήταν άψογη.

Η Williams ήταν μια ακόμα ομάδα με δύο μονοθέσια στη βαθμολογούμενη 10αδα, με τους Alex Albon και Carlos Sainz να βλέπουν την καρό σημαία από την 9η και 10η θέση, αντίστοιχα, αφήνοντας με μηδέν βαθμούς τα μονοθέσια της Mercedes.

Οδηγός του αγώνα

Ο Charles Leclerc δεν μπόρεσε να επαναλάβει την παραμυθένια νίκη του 2024, αλλά έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε. Οι προσδοκίες -δεδομένης της πρόσφατης απόδοσης της Ferrari- πριν το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο του Μόντε Κάρλο ήταν χαμηλές, αλλά ο Μονεγάσκος κατάφερε χθες να βάλει στην πρώτη σειρά του grid το μονοθέσιο του και στη συνέχεια κυνήγησε μέχρι τελευταίας στιγμής τον νικητή του αγώνα, Lando Norris, χωρίζοντας τα μονοθέσια της McLaren στο βάθρο.

Το κοινό επέλεξε τον Μονεγάσκο ως οδηγό του αγώνα. Πιο συγκεκριμένα, ο Leclerc συγκέντρωσε το 20,1% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Isack Hadjar με 16,8%, ο Lando Norris με 14,6%, ο Max Verstappen με 7% και ο Lewis Hamilton με 6,2%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Lando Norris σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:13.221) του αγώνα στον 58ο γύρο, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από τη FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο George Russell (1:13.405) και τρίτος ο Kimi Antonelli (1:13.518).

Επόμενος αγώνας

Έχοντας ολοκληρώσει τον δεύτερο από τους τρεις συνεχόμενους αγώνες, η Formula 1 μετακινείται και πάλι λίγο πιο δυτικά, και -μετά την Ιταλία και το Μονακό- πάει στη Βαρκελώνη, για το Grand Prix της Ισπανίας, που έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί από 30 Μαΐου έως 1 Ιουνίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Barcelona 2025

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Ο Oscar Piastri κατέκτησε -πιο εύκολα απ’ότι δείχνει η τελική κατάταξη -τη νίκη στο Ισπανικό Grand Prix, καθώς δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο έτερος οδηγός της McLaren, ενώ τρίτος είδε την καρό σημαία ο Charles Leclerc μετά από ένα δραματικό φινάλε.

Ο Μονεγάσκος εκμεταλλεύτηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στα τελευταία στάδια του αγώνα προσπερνώντας τον Max Verstappen, ο οποίος συγκρούστηκε με τον George Russell και πήρε ποινή 10 δευτ.

Αυτή ήταν η 5η φετινή νίκη του Αυστραλού και 7η συνολικά, και επέκτεινε περαιτέρω το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα οδηγών. Με το σβήσιμο των κόκκινων, o Piastri έκανε μια εξαιρετική εκκίνηση από την pole position, επιτρέποντας στον 24χρονο οδηγό της McLaren να χτίσει ένα πρώιμο προβάδισμα από τον Verstappen, ο οποίος είχε καταφέρει να προσπεράσει τον Norris στην 1η στροφή.

Ο τελευταίος αργότερα ανέκτησε τη θέση του, κάτι που οδήγησε τη Red Bull να επιλέξει στρατηγική 3 pit stops για τον Verstappen, βάζοντας τον στην προσωρινή πρωτοπορία του αγώνα μετά τα πρώτα pit stops των δύο McLaren.

Αυτό αποδείχθηκε σύντομο, ωστόσο, καθώς ο Ολλανδός μπήκε νωρίς στα pit stop για τη δεύτερη του στάση, δίνοντας πίσω το προβάδισμα στον Piastri. Ωστόσο, όλα αυτά πυροδότησαν ίντριγκα σχετικά με το αν ο Verstappen θα επέλεγε εν τέλει μια στρατηγική τριών pit stop, ένα σενάριο που θα μπορούσε να αποτελέσει απειλή για την McLaren σε περίπτωση που η Red Bull είχε πιο φρέσκα ελαστικά αργότερα.

Ο Verstappen όντως έκανε τρεις αλλαγές -αλλά όλη η εικόνα ανατράπηκε δραματικά όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στα τελευταία στάδια του αγώνα, όταν η Mercedes του Kimi Antonelli βγήκε εκτός πίστας με μηχανικό πρόβλημα, αναγκάζοντας τους περισσότερους από τους πρωτοπόρους να μπουν ξανά στα pit stop.

Ενώ η επανεκκίνηση για τους έξι εναπομείναντες γύρους προς την καρό σημαία ήταν εύκολη για τους Piastri και Norris, ο Charles Leclerc εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Verstappen στην τελευταία στροφή της πίστας και κατάφερε να προσπερνά τον Ολλανδό στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, πριν τα φρένα για την πρώτη στροφή.

Κατά το pit stop υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, η Red Bull τοποθέτησε ένα φρέσκο σετ της σκληρής γόμας στον Verstappen, κάτι που του στοίχισε καθώς μετά την προσπέραση από τον οδηγό της Ferrari, υπήρξε επαφή με τον Russell. Οι δυο τους ήρθαν σε επαφή και ο Verstappen αναγκάστηκε να ακολουθήσει τον δρόμο διαφυγής, μόνο και μόνο για να πει η Red Bull στον οδηγό της να παραδώσει τη θέση πίσω.

Στη συνέχεια, υπήρξε μια ακόμη σύγκρουση μεταξύ των δυο τους, για την οποία ο Verstappen έλαβε ποινή 10 δευτερολέπτων, που τον έριξε στην 10η θέση, από την 5η που τερμάτισε. Ο Russell κατέκτησε την τέταρτη θέση, για να ακολουθήσει ο εντυπωσιακός Nico Hulkenberg που είδε την καρό σημαία από την 5η θέση, παρότι εκκίνησε από την 15η, δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στη Sauber.

Ο Lewis Hamilton ακολούθησε στην 6η θέση, καθώς τον προσπέρασε στον προτελευταίο γύρο ο Hulkenberg, έχοντας ένα φρέσκο σετ της μαλακής γόμας. Ο Isack Hadjar πρόσθεσε ακόμα μια φορά βαθμούς στη Racing Bulls από την 7η θέση, και ο Pierre Gasly κατέκτησε την 8η θέση για την Alpine. Ο Fernando Alonso κατάφερε να σημειώσει τους πρώτους του βαθμούς στη σεζόν με την 9η θέση, ενώ η ποινή του Verstappen τον έριξε στην 10η θέση.

Οδηγός του αγώνα

Ο αγώνας του μπορεί να έληξε με αμφιλεγόμενο τρόπο, αφού το αυτοκίνητο ασφαλείας που εμφανίστηκε τον άφησε να δυσκολεύεται να αμυνθεί με τα σκληρά ελαστικά, αλλά ο Max Verstappen κέρδισε τα εύσημα επειδή πίεσε τις McLaren σε όλο τον αγώνα πριν από αυτό στο Circuit de Barcelona-Catalunya, με τον νυν παγκόσμιο πρωταθλητή να απειλεί συνεχώς να χωρίσει τα μονοθέσια της McLaren με τα τρία pit stops της Red Bull.

Αυτή ήταν η τρίτη φορά τη τρέχουσα σεζόν που ο Ολλανδός ψηφίστηκε οδηγός του αγώνα, και πιο συγκεκριμένα, ο Verstappen συγκέντρωσε το 19,7% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Oscar Piastri με 14,5%, ο Nico Hulkenberg με 10,6%, ο Charles Leclerc με 9,6%, και ο Lando Norris με 9,3%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Oscar Piastri σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:15.743) του αγώνα στον 61ο γύρο, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από τη FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Lando Norris (1:16.187) και τον τρίτο ο Max Verstappen (1:17.019).

Επόμενος αγώνας

Μετά από τρεις συνεχόμενους αγώνες, η Formula 1 κάνει το καθιερωμένο διάλειμμα μιας εβδομάδας, καθώς το επόμενο Grand Prix θα διεξαχθεί στον Καναδά στις 13 με 15 Ιουνίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Canada 2025

Εικόνα
Εικόνα


O George Russell κατέκτησε τη νίκη στο Καναδικό Grand Prix αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε το έτερο μονοθέσιο της Mercedes, αυτό του Kimi Antonelli, επισφραγίζοντας με αυτόν τον τρόπο την εξαιρετική απόδοση της γερμανικής ομάδας.

Αυτή ήταν η πρώτη φετινή νίκη του Βρετανού οδηγού της Mercedes και η τέταρτη συνολικά της καριέρας του. Επίσης, ήταν το πρώτο βάθρο του Kimi Antonelli στη σύντομη καριέρα του στην Formula 1, ενώ ταυτόχρονα ήταν ο πρώτος φετινός αγώνας που δεν είδαμε έναν οδηγό της McLaren στην πρώτη τριάδα.

Ο George Russell εξασφάλισε την πρώτη νίκη της Mercedes φέτος, έναν αγώνα που έληξε με δραματικό τρόπο μετά από μια σύγκρουση μεταξύ των οδηγών της McLaren, Oscar Piastri, και Lando Norris, που οδήγησε τον δεύτερο να τρακάρει και να εγκαταλείψει.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Russell ξεκίνησε δυνατά από την pole position, με τον Βρετανό να διατηρεί καθαρά το προβάδισμα από τον Max Verstappen. Αυτό που ακολούθησε ήταν ένας αγώνας με διαφορετικές στρατηγικές για όλες τις ομάδες, με κάποιους να επιλέγουν ένα πλάνο δύο στάσεων για αλλαγές ελαστικών, ενώ άλλοι προσπάθησαν να διαχειριστούν τα ελαστικά τους με ένα πισ στοπ.

Οι περισσότεροι από τους πρωτοπόρους εκτέλεσαν στρατηγική δύο στάσεων, προετοιμάζοντας ένα συναρπαστικό φινάλε καθώς οι διαφορές μεταξύ των πέντε πρώτων μονοθέσιων γίνονταν όλο και πιο μικρές στα τελευταία στάδια του αγώνα. Ενώ ο Russell προηγούνταν από τον Verstappen, ο Piastri προσπαθούσε να φτάσει τον Kimi Antonelli για να του “κλέψει” την τρίτη θέση, αλλά ο Αυστραλός είχε επίσης τον Norris πίσω του.

Ο Norris προσπάθησε αρκετές φορές να προσπεράσει τον teammate του στη McLaren και είχαν μια έντονη μάχη, αλλά ήρθαν σε επαφή μεταξύ τους -τρεις γύρους πριν τη λήξη του αγώνα- αφού ο Norris χτύπησε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου του Piastri, με αποτέλεσμα ο Norris να τρακάρει στον τοίχο στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Ο Βρετανός ζήτησε στη συνέχεια συγγνώμη για το περιστατικό μέσω ασυρμάτου.

Το περιστατικό έβγαλε το αυτοκίνητο ασφαλείας για να καθαριστεί η πίστα από το τρακαρισμένο μονοθέσιο του Norris, το οποίο έμεινε μέχρι το τέλος του αγώνα και ο Russell πέρασε απλά τη γραμμή τερματισμού για να σφραγίσει την τέταρτη νίκη του σε Grand Prix της καριέρας του, ενώ ο Verstappen ακολούθησε στη δεύτερη θέση.

Ο Piastri κατάφερε να διατηρήσει την τέταρτη θέση, καθώς ο Αυστραλός είχε μπει στα pit κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας για να βάλει τη μαλακή γόμα, ενώ ο Charles Leclerc είδε την καρό σημαία από την 5η θέση, μπροστά από τον teammate του στη Ferrari, Lewis Hamilton, που τερμάτισε στην 6η θέση.

Ο Fernando Alonso είχε ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα και πρόσθεσε σημαντικούς βαθμούς για την ομάδα του κατακτώντας την 7η θέση, ενώ ο Nico Hulkenberg ενίσχυσε τους βαθμούς της Sauber με την 8η θέση του. Ο Esteban Ocon τερμάτισε 9ος στο 200ό Grand Prix της Haas, ενώ ο Carlos Sainz συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα για την Williams μετά από μια δύσκολη μέρα για την ομάδα.

Οδηγός του αγώνα

Το πρώτο σου βάθρο στη Formula 1 είναι πάντα μια ξεχωριστή στιγμή και αυτό του Kimi Antonelli ήρθε μετά από μια εξαιρετική οδήγηση για την Mercedes, η οποία έφερε τον Ιταλό πρωτοεμφανιζόμενο οδηγό στην 3η θέση στο Μόντρεαλ, καθιστώντας τον τον τρίτο νεότερο οδηγό που ανεβαίνει σε βάθρο της F1. Αναγνωρίστηκε δεόντως το εξαιρετικό του επίτευγμα και ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα.

Πιο συγκεκριμένα, ο Antonelli συγκέντρωσε το 27,3% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο George Russell με το 11,7%, ο Max Verstappen με 11,1%, ο Lando Norris με 9,3%, και ο Nico Hulkenberg με 6,7%.

Ταχύτερος γύρος


Ο George Russell σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:14.119) του αγώνα στον 63ο γύρο του αγώνα, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από την FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Lando Norris (1:14.229), και τρίτος ο Oscar Piastri (1:14.255).

Επόμενος αγώνας

Μετά από την παρένθεση του Καναδά στη σειρά των αγώνων σε ευρωπαϊκό έδαφος, η Formula 1 επιστρέφει στη Γηραιά Ήπειρο, καθώς ο επόμενος αγώνας είναι το Αυστριακό Grand Prix στην πίστα Red Bull Ring και έχει προγραμματιστεί για τις 27-29 Ιουνίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Austria 2025

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ο Lando Norris επέστρεψε με τον καλύτερο τρόπο, μετά το λάθος του στο Καναδικό GP, και πήρε μια πολύτιμη νίκη στο σημερινό Grand Prix της Αυστρίας, κρατώντας γενναία πίσω του τον teammate του στη βρετανική ομάδα, Oscar Piastri. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου και αρκετά μακριά από τα μονοθέσια της McLaren, ανέβηκε ο Charles Leclerc, με τον Lewis Hamitlon να βλέπει 4ος την καρό σημαία.

Έτσι, μετά από μια έντονη μονομαχία, ο 25χρονος Βρετανός επέστρεψε στις νίκες, καθώς αυτή ήταν η τρίτη φετινή του νίκη, μετά από το Grand Prix του Μονακό του περασμένου μήνα, και η όγδοη στην καριέρα του, καταφέρνοντας να μειώσει τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Αυστραλό στους 15 βαθμούς. Παράλληλα αυτή ήταν η πρώτη νίκη της McLaren στην αυστριακή πίστα από το 2001 και ταυτόχρονα το πρώτο “1-2” από το 2000.

Ο Norris εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την pole position του και διατήρησε το προβάδισμα του αγώνα μετά το σβήσιμο των κόκκινων φώτων. Ωστόσο, σύντομα δέχτηκε έντονη πίεση από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Piastri, ο οποίος εξαπέλυσε αρκετές επιθέσεις και σε κάποιο σημείο προσπέρασε αποφασιστικά, μόνο και μόνο για να αντιστραφούν γρήγορα οι θέσεις, καθώς ο Norris αντέδρασε άψογα.

Μετά από μια ιδιαίτερα δύσκολη αναμέτρηση στο φρενάρισμα για την 4η στροφή, όπου ο Piastri μπλοκάρισε τους τροχούς του και παραλίγο να πέσει πάνω στο πίσω μέρος του Norris, ο Αυστραλός καθυστέρησε να μπει για την πρώτη αλλαγή των ελαστικών του σε μια προσπάθεια να χτίσει ένα πλεονέκτημα για το υπόλοιπο του αγώνα, αλλά δεν τα κατάφερε. Ενώ ο Piastri μείωσε τη διαφορά του σε φάσεις στο δεύτερο και τρίτο stint, ο Norris είχε αρκετά καλό ρυθμό για να διατηρήσει την 1η θέση και να δει πρώτος την καρό σημαία.

Ο Max Verstappen στάθηκε άτυχος στον πρώτο γύρο, καθώς ο Kimi Antonelli “έχασε” τα φρένα για την 3η στροφή της πίστας και έπεσε πάνω στον Ολλανδό, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο.

Ελλείψει του επικεφαλής της ομάδας, Fred Vasseur, ο οποίος ταξίδεψε εσπευσμένα σπίτι του στο Παρίσι πριν από τον αγώνα για προσωπικούς λόγους, οι αναβαθμίσεις στα μονοθέσια της Ferrari είχαν αποτέλεσμα αλλά και πάλι η απόσταση από την κορυφή ήταν χαοτική. Έτσι, ο Charles Leclerc ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου αλλά ήταν 22 δευτ. μακριά από τον νικητή Norris, ενώ ο Lewis Hamilton τερμάτισε 10 δευτ. πίσω από τον teammate του.

Ο George Russell ήταν ο μοναδικός οδηγός της Mercedes που τερμάτισε, βλέποντας την καρό σημαία από την 5η θέση, για να τον ακολουθήσει ο εκπληκτικός Liam Lawson, που εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να μετατρέψει τη θέση του σε τερματισμό στην πρώτη εξάδα, μπροστά από την Aston Martin του Fernando Alonso.

Ακολούθησαν τα δύο μονοθέσια της Sauber, με τους Gabriel Bortoleto και Nico Hulkenberg να συλλέγουν πολύτιμους βαθμούς για την ελβετική ομάδα, με τον πρώτο να σημειώνει τους πρώτους του βαθμούς στην F1, που θα μπορούσαν να ήταν και περισσότεροι αν δεν αμυνόταν εκπληκτικά ο Ισπανός δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στους τελευταίους 2 γύρους του αγώνα. Ο Esteban Ocon συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα για την Haas.


Εικόνα


Οδηγός του αγώνα

Τι Σαββατοκύριακο για τον νεαρό Βραζιλιάνο! Το Σάββατο, ο Gabriel Bortoleto έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Q3 των κατατακτηρίων, ξεπερνώντας τον έμπειρο teammate του στη Sauber, Nico Hulkenberg, ενώ σήμερα με μια εξαιρετική εμφάνιση στην πίστα του Red Bull Ring έφερε στον πρωτοεμφανιζόμενο οδηγό τους πρώτους βαθμούς του στην F1 με μια εξαιρετική 8η θέση, μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον manager του, Fernando Alonso!

Αναγνωρίστηκε δεόντως το εξαιρετικό του επίτευγμα και ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα, και πιο συγκεκριμένα, ο Bortoleto συγκέντρωσε το 30% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Lando Norris με το 15,7%, ο Oscar Piastri με 10,7%, ο Liam Lawson με 6,8%, και ο Charles Leclerc με 6,7%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Oscar Piastri σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:07.924) του αγώνα στον 63ο γύρο του αγώνα, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από την FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Lando Norris (1:08.272), και τρίτος ο Lewis Hamilton (1:08.628).

Επόμενος αγώνας

Χωρίς καμία διακοπή, η Formula 1 μεταφέρεται από την Αυστρία στην Αγγλία για το Grand Prix στην πίστα του Silverstone, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 4 – 6 Ιουλίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3957
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Μεγάλης Βρετανίας 2025

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


O Lando Norris κατέκτησε μια εξαιρετικά σημαντική νίκη στο γεμάτο δράση και δράματα Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας, καθώς είδε πρώτος την καρό σημαία στον εντός έδρας αγώνα που -μαζί με την 2η θέση του Oscar Piastri- έκλεισε περαιτέρω την διαφορά από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας στους μόλις 8 βαθμούς.

Ο νεαρός Αυστραλός έχασε τη νίκη από καθαρά δικό του λάθος, όταν κατά τη διάρκεια ενός -εκ των πολλών- αυτοκινήτων ασφαλείας, εξαιτίας της καταρρακτώδους βροχής, πάτησε δυνατά το πεντάλ των φρένων με αποτέλεσμα ο 2ος -τότε- Max Verstappen να χρειαστεί να τον προσπεράσει για να μην πέσει πάνω του.

Οι αγωνοδίκες είδαν την πρόθεση του, και τον τιμώρησαν με ποινή 10 δευτ., όταν η διαφορά από τον νικητή Norris ήταν μόλις 7 δευτ. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της McLaren στο Silverstone από το 2008 με τον Lewis Hamilton και πρώτο “1-2” από το 2000 με David Coulthard και Mika Hakkinen, ενώ η βρετανική ομάδα απέχει μόλις 2 νίκες από το να φτάσει τις 200 νίκες.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε επιτέλους ο Nico Hulkenberg, για πρώτη φορά στην μεγάλη καριέρα του στην Formula 1 μετά από 239 εκκινήσεις.

Πριν την έναρξη του αγώνα είχε πέσει μια δυνατή βροχή, αλλά το μεγαλύτερο μέρος της πίστας είχε στεγνώσει. Ωστόσο, το τελευταίο τμήμα της ήταν αρκετά βρεγμένο, με αποτέλεσμα όλοι οι οδηγοί να έχουν τοποθετήσει την ενδιάμεση γόμα των ελαστικών. Στο γύρο σχηματισμού, όμως, ο George Russell και ο Charles Leclerc έβαλαν τη σλικ ελαστικά, μια επιλογή που δεν αποδείχθηκε σωστή.

Έτσι, ο αγώνας ξεκίνησε σε στεγνές συνθήκες και Max Verstappen έκανε καλή εκκίνηση και κρατήθηκε μπροστά από τον Piastri. Ωστόσο, ο Αυστραλός οδηγός κατάφερε να προσπεράσει τον Ολλανδό λίγες στιγμές πριν “ανοίξουν” οι ουρανοί στο Silverstone, και όσοι με σλικς έπρεπε να ξανά μπουν στα pits για αλλαγή ελαστικών.

Η McLaren γρήγορα δημιούργησε ένα ισχυρό προβάδισμα, αλλά αυτό εξουδετερώθηκε όταν αναπτύχθηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, σηματοδοτώντας την πρώτη εμφάνιση του οχήματος κατά τη διάρκεια του αγώνα.


Εικόνα


Ακολούθησε ένας αγώνας γεμάτος δράση, με τον Piatri να λαμβάνει ποινή 10 δευτερολέπτων για υπερβολική επιβράδυνση όταν προετοιμαζόταν για μια ακόμη επανεκκίνηση. Αμέσως μετά, ο Verstappen έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του να κάνει περιστροφή και να πέφτει στην 10η θέση.

Καθώς οι συνθήκες άλλαξαν και οι οδηγοί άρχισαν να αλλάζουν σε σλικ ελαστικά, ο Piastri εξέτισε την ποινή του κατά τη διάρκεια του pit stop του και ο Norris ανέλαβε την πρωτοπορία του αγώνα. Από εκεί και πέρα ​​ο Norris διατήρησε το πλεονέκτημά του για να σφραγίσει τη νίκη μπροστά σε ένα ενθουσιώδες πλήθος, διασχίζοντας τη γραμμή τερματισμού 6,812 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Piastri.

Πίσω τους, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Hulkenberg εκκίνησε από την 19η θέση αλλά με εκπληκτική οδήγηση και σωστή στρατηγική ο οδηγός της Sauber κατάφερε να κατακτήσει το παρθενικό του βάθρο, τερματίζοντας στην τρίτη θέση στην 239η συμμετοχή του σε Grand Prix, έχοντας κρατήσει πίσω του τον Lewis Hamilton για να διατηρήσει το ονειρεμένο αποτέλεσμα.

Hamilton δεν κατάφερε να διατηρήσει το εκπληκτικό του σερί στην πίστα του Silverstone, που τον είχε δει να τερματίζει εντός των τριών πρώτων θέσεων τα τελευταία 13 χρόνια, καθώς στην πρώτη του χρονιά με τη Ferrari είδε την καρό σημαία από την 4η θέση. Ακολούθησε ο Verstappen, που κατάφερε να ανακάμψει μετά το λάθος, ενώ ο Pierre Gasly ήταν εξαιρετικός και πήρε τους πολύτιμους βαθμούς της 6ης θέσης.

Στην 7η θέση βρέθηκε η Aston Martin του Lance Stroll, έχοντας χάσει μια θέση από τον Gasly τις τελευταίες στιγμές του αγώνα, ενώ ο Alex Albon πήρε την 8η θέση για την Williams. Η άλλη Aston Martin του Fernando Alonso διέσχισε την γραμμή τερματισμού από την 9η θέση, ενώ ο George Russell ολοκλήρωσε την πρώτη 10άδα για τη Mercedes.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”