Re: Νέα απο τον χώρο της F1
Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2018, 22:29
Γκραν Πρι Γαλλίας:
Οι προτάσεις των οδηγών για βελτίωση του θεάματος
Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.
Αυτό έγινε και στη Γαλλία με μεγάλη μερίδα των πιλότων να εκφράζει το ίδιο αίτημα προς τη διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος και αυτό είχε να κάνει με την κατάργηση του chicane που κόβει τη μεγάλη ευθεία (ονομάζεται Mistral) στο πίσω μέρος της πίστας Paul Ricard σε δύο μικρότερες.
Η FIA επέλεξε η διαμόρφωση της πίστας να περιλαμβάνει το chicane ώστε να μειώνεται η μέγιστη ταχύτητα των μονοθεσίων αλλά και η ταχύτητα με την οποία προσεγγίζουν τη στροφή 10 για λόγους ασφαλείας αλλά και επειδή θεωρήθηκε ότι το απότομο φρενάρισμα θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για προσπέραση.
Ωστόσο οι οδηγοί θέλουν να καταργηθεί καθώς πιστεύουν ότι αυτό θα αυξήσει το θέαμα αφού η προσέγγιση στη στροφή 10 θα γίνεται με πιο πολλά χιλιόμετρα και άρα θα αναγκάζονται να φρενάρουν και όχι να την παίρνουν flat-out. Ταυτόχρονα, επειδή τα μονοθέσια θα έχουν διαμόρφωση για λιγότερη κάθετη δύναμη θα αναγκάζονται στις κλειστές στροφές να φρενάρουν περισσότερο αυξάνοντας τις πιθανότητες για προσπέραση.
Τέλος, επεσήμαναν ότι η χρήση της Mistral ως μίας μεγάλης ευθείας είναι πιο κοντά στην ιστορική χάραξη της πίστας που χρησιμοποιούνταν μέχρι το 1990.
Τέλος, ένα ακόμα πρόβλημα που επεσήμαναν οι οδηγοί είναι ότι επειδή η πίστα έχει πολλές δυνατές χαράξεις τα σημάδια που οριοθετούν τη διαδρομή δεν είναι πάντα όσο ευδιάκριτα θα έπρεπε. Βέβαια γύρο με το γύρο αυτό το πρόβλημα μειώνεται όμως και πάλι στο πλαίσιο μιας μάχης που ο οδηγός συγκεντρώνεται περισσότερο στην οδήγηση θα μπορούσε να χάσει το σημείο φρεναρίσματος.
Η FIA απάντησε ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο κατάργησης του chicane όμως πρέπει πρώτα να τρέξει κάποιες προσομοιώσεις σχετικές με την ασφάλεια αλλά σε κάθε περίπτωση μια ενδεχόμενη αλλαγή θα αφορά τον αγώνα του 2019 καθώς φέτος δεν μπορεί να αλλάξει κάτι τόσο λόγω κανονισμών όσο και επειδή οι ομάδες έχουν στήσει τα μονοθέσια με βάση την τρέχουσα χάραξη.
Πηγή:του Σωτήριου Χάλλα - motori.gr
Οι προτάσεις των οδηγών για βελτίωση του θεάματος
Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.
Αυτό έγινε και στη Γαλλία με μεγάλη μερίδα των πιλότων να εκφράζει το ίδιο αίτημα προς τη διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος και αυτό είχε να κάνει με την κατάργηση του chicane που κόβει τη μεγάλη ευθεία (ονομάζεται Mistral) στο πίσω μέρος της πίστας Paul Ricard σε δύο μικρότερες.
Η FIA επέλεξε η διαμόρφωση της πίστας να περιλαμβάνει το chicane ώστε να μειώνεται η μέγιστη ταχύτητα των μονοθεσίων αλλά και η ταχύτητα με την οποία προσεγγίζουν τη στροφή 10 για λόγους ασφαλείας αλλά και επειδή θεωρήθηκε ότι το απότομο φρενάρισμα θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για προσπέραση.
Ωστόσο οι οδηγοί θέλουν να καταργηθεί καθώς πιστεύουν ότι αυτό θα αυξήσει το θέαμα αφού η προσέγγιση στη στροφή 10 θα γίνεται με πιο πολλά χιλιόμετρα και άρα θα αναγκάζονται να φρενάρουν και όχι να την παίρνουν flat-out. Ταυτόχρονα, επειδή τα μονοθέσια θα έχουν διαμόρφωση για λιγότερη κάθετη δύναμη θα αναγκάζονται στις κλειστές στροφές να φρενάρουν περισσότερο αυξάνοντας τις πιθανότητες για προσπέραση.
Τέλος, επεσήμαναν ότι η χρήση της Mistral ως μίας μεγάλης ευθείας είναι πιο κοντά στην ιστορική χάραξη της πίστας που χρησιμοποιούνταν μέχρι το 1990.
Τέλος, ένα ακόμα πρόβλημα που επεσήμαναν οι οδηγοί είναι ότι επειδή η πίστα έχει πολλές δυνατές χαράξεις τα σημάδια που οριοθετούν τη διαδρομή δεν είναι πάντα όσο ευδιάκριτα θα έπρεπε. Βέβαια γύρο με το γύρο αυτό το πρόβλημα μειώνεται όμως και πάλι στο πλαίσιο μιας μάχης που ο οδηγός συγκεντρώνεται περισσότερο στην οδήγηση θα μπορούσε να χάσει το σημείο φρεναρίσματος.
Η FIA απάντησε ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο κατάργησης του chicane όμως πρέπει πρώτα να τρέξει κάποιες προσομοιώσεις σχετικές με την ασφάλεια αλλά σε κάθε περίπτωση μια ενδεχόμενη αλλαγή θα αφορά τον αγώνα του 2019 καθώς φέτος δεν μπορεί να αλλάξει κάτι τόσο λόγω κανονισμών όσο και επειδή οι ομάδες έχουν στήσει τα μονοθέσια με βάση την τρέχουσα χάραξη.
Πηγή:του Σωτήριου Χάλλα - motori.gr