![Εικόνα](https://i.postimg.cc/BQ4pCt9q/GP-Monaco-1.jpg)
![Εικόνα](https://i.postimg.cc/BvjVwj6Q/GP-Monaco-3.jpg)
Ο Sergio Perez κατάφερε να κατακτήσει τη νίκη στο GP του Μονακό μετά από έναν αγώνα γεμάτο με δράση και ανακατατάξεις. Στη δεύτερη θέση του podium ανέβηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Carlos Sainz, ενώ ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Max Verstappen, τερμάτισε στην τρίτη θέση.
Ο Charles Leclerc έχασε τη νίκη μέσα από τα χέρια του, μετά από σοβαρό λάθος στρατηγικής από την ομάδα της Ferrari, και ενώ έλεγχε από την πρώτη θέση τον αγώνα στα πρώτα στάδια του, βλέποντας τη διαφορά από τον Ολλανδό στη βαθμολογία οδηγών να αυξάνεται στους 9 βαθμούς.
Εξαιτίας της έντονης βροχόπτωσης λίγο πριν την έναρξη του αγώνα στο Πριγκιπάτο του Μόντε Κάρλο, ο γύρος σχηματισμού καθυστέρησε 18 λεπτά. Ωστόσο, οι οδηγοί ολοκλήρωσαν μόλις έναν γύρο και κατευθύνθηκαν πίσω στα pits, καθώς ο αγώνας διακόπηκε μετά από την κόκκινη σημαία, αφού τα λιμνάζοντα νερά έκαναν επικίνδυνη την οδήγηση..
Έπρεπε να περιμένουμε επιπλέον 47 λεπτά, για να δούμε εκκίνηση πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με τα μονοθέσια να φορούν βρόχινα ελαστικά. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε στην πίστα μέχρι τον 3ο γύρο (από τους 77), και ο Leclerc απολάμβανε μια άνετη πρωτοπορία, έχοντας πίσω του τους Sainz, Perez και Verstappen.
Οι τέσσερις πρωτοπόροι άργησαν να μπουν στα pits για να τοποθετήσουν τα ενδιάμεσα ελαστικά, με τον Perez να ανοίγει πρώτος τον “χορό” στον 17ο γύρο, με τους Leclerc και Verstappen να ακολουθούν δύο γύρους αργότερα, ενώ ο Sainz πέρασε κατευθείαν στα στεγνά και τη σκληρή γόμα στον 21ο γύρο. Σε εκείνο το σημείο, η Ferrari έδωσε εντολή στον Leclerc να ακολουθήσει τον Sainz και να βάλει τα στεγνά και αυτός, κάτι που αποδείχθηκε λανθασμένη εντολή.
Αυτό έδωσε την ευκαιρία στην Red Bull να απαντήσει έναν γύρο αργότερα και κάνοντας το overcut με το δικό της διπλό pit stop των οδηγών, ήταν η σειρά του Perez να βγει πρώτος, για να τον ακολουθήσει ο Sainz, και ο Verstappen, με τον -έξαλλο- Leclerc να πέφτει στην 4η θέση.
Στον 27ο γύρο, ο Mick Schumacher έχασε τον έλεγχο της Haas του και τράκαρε στην στροφή της πισίνα, βγάζοντας άλλη μια κόκκινη σημαία στον 30στό γύρο, ώστε να επιδιορθωθούν οι μπαριέρες. Εξαιτίας των νέων κανονισμών, που ακολουθούν τα νέα μονοθέσια, το μονοθέσιο της αμερικάνικης ομάδας κόπηκε στα δύο, ώστε να απορροφηθεί μεγαλύτερη ενέργεια από τη σύγκρουση. Έτσι, είδαμε το κιβώτιο ταχυτήτων και την πίσω ανάρτηση να έχουν αποκολληθεί από το υπόλοιπο μονοθέσιο της Haas του Γερμανού.
Η επανεκκίνηση ήρθε -για άγνωστο λόγο- και πάλι εκ κινήσει, στον 33ο γύρο, με τη Ferrari να μην αλλάζει τη σκληρή γόμα των ελαστικών και στα δύο μονοθέσια της, με την Red Bull να επιλέγει να τοποθετήσει τη μεσαία γόμα.
Ο Perez κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση και η μεσαία γόμα των ελαστικών έδειχνε να ήταν η σωστή επιλογή. Ωστόσο, η απόδοση τους άρχισε να πέφτει σημαντικά μετά τον 55ο γύρο, με περίπου 10 λεπτά να απομένουν, ενώ η σκληρή γόμα των Sainz και Leclerc διατηρούσε την ακεραιότητα της. Ο Ισπανός πίεσε σημαντικά τον Μεξικανό, ο οποίος παραλίγο να χάσει την πρωτοπορία του αγώνα, αλλά στο Μονακό οι προσπεράσεις είναι πολύ δύσκολες, και έτσι ο Perez πήρε μια γενναία αλλά αγχωτική νίκη, μετά από ένα απογοητευτικό Ισπανικό Grand Prix.
Οι δύο διακοπές του αγώνα είχαν σαν αποτέλεσμα το GP του Μονακό να ολοκληρωθεί στις δύο ώρες αγώνα, και όχι στους 77 γύρους, με την καρό σημαία να πέφτει στον 650 γύρο, με τον Sainz να ήταν μόλις 1,154 δευτ. πίσω από τον Perez, ο Verstappen μόλις 0,337 δευτ. πίσω από τον Ισπανό και ο Leclerc να τερματίζει 2,9 δευτ. μακριά από τον νικητή.
Συνεχίζοντας, o George Russell έχοντας παρακάμψει τη στάση για τα ενδιάμεσα -πηγαίνοντας κατευθείαν από τα βρόχινα σε slicks- τερμάτισε ξανά στην 5η θέση, μπροστά από τον Lando Norris, με τον οδηγό της McLaren να έχει έναν ήσυχο και χωρίς συμβάντα αγώνα.
Ο Fernando Alonso εκκίνησε έβδομος και τερμάτισε στην ίδια θέση, παρά το γεγονός ότι ο Lewis Hamilton ήταν κολλημένος στον διαχύτη του για μεγάλο μέρος του αγώνα, με τον Ισπανό να καθυστερεί έξυπνα τους οδηγούς που ακολουθούσαν για να “παίξει” άμυνα στον οδηγό της Mercedes.
Ο Hamilton είχε υποστεί ζημιά μετά από μια επαφή με τον Esteban Ocon, με τον Γάλλο να τιμωρείται αργότερα με ποινή πέντε δευτερολέπτων. Έτσι, ο Γάλλος παρά το γεγονός ότι τερμάτισε ένατος, υποβιβάστηκε στη 12η, δίνοντας στον Valtteri Bottas την 9η θέση και στον Sebastian Vettel τον τελευταίο βαθμό για την Aston Martin.
Ο Pierre Gasly ήταν ο πρώτος οδηγός που έβαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά και κατάφερε να κάνει κάποιες προσπεράσεις όταν η πίστα στέγνωσε για να τερματίσει 12ος. Ανέβηκε, όμως, στην 11η θέση, χάρη στην ποινή του Ocon. Ο Daniel Ricciardo ήταν απογοητευτικός και είδε 13ος της καρό σημαία, μπροστά από τον Lance Stroll, τον τελευταίο οδηγό που τερμάτισε στον ίδιο γύρο με τον πρώτο.
Οδηγός της ημέρας
Ο Sergio Perez ήταν ο πιο γρήγορος οδηγός της Red Bull όλο το Σαββατοκύριακο και εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το “δώρο” της Ferrari, κατακτώντας την πρώτη νίκη της σεζόν. Αυτή του η επίδοση του έδωσε τον τίτλο του οδηγού της ημέρας, με τον Μεξικανό να συγκεντρώνει το 27,6% των ψήφων.
Ακολούθησε ο Pierre Gasly με 10,5%, ο Carlos Sainz με 9,9%, ο Charles Leclerc με 8,8%, και ο Fernando Alonso με 7,4%.
Ταχύτερος γύρος
Ο Lando Norris σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον 55o γύρο, κατακτώντας τον επιπλέον βαθμό. Ο πιλότος της McLaren σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:14.693, για να τον ακολουθήσει ο Yuki Tsunoda με 1:15.334, ο Fernando Alonso με 1:15.882, ο Sergio Perez με 1:16.028 και ο Max Verstappen με 1:16.052.
Επόμενος αγώνας
Μετά από δύο συνεχόμενα Σαββατοκύριακα, η Formula 1 κάνει μια παύση μιας εβδομάδας, για να μεταφερθεί στο Μπακού και το GP του Αζερμπαϊτζάν, το οποίο έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί στις 10 με 12 Ιουνίου..
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός -autoblog.gr
![Εικόνα](https://i.postimg.cc/Lsk1SThy/GP-Monaco-4.jpg)
![Εικόνα](https://i.postimg.cc/jjTDM7vy/GP-Monaco-5.jpg)
![Εικόνα](https://i.postimg.cc/z3mz3scT/GP-Monaco-6.jpg)