Formula 1 2023

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP SPA - BELGIUM

Εικόνα
Εικόνα


Χωρίς να συναντήσει την παραμικρή δυσκολία, παρά την ποινή των πέντε θέσεων, ο Max Verstappen είδε για ακόμα έναν αγώνα πρώτος την καρό σημαία στο Βελγικό Grand Prix, σημειώνοντας την όγδοη διαδοχική του νίκη, περνώντας τη γραμμή περίπου 20 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο teammate του στη Red Bull, Sergio Perez, αποδεικνύοντας την εξωπραγματική ταχύτητα των μονοθέσιων της αυστριακής ομάδας, χαρίζοντας στη Red Bull το πρώτο “1-2” μετά το Grand Prix του Μαϊάμι τον περασμένο Μάιο. Κλείνοντας, στην 3η θέση ανέβηκε ο Charles Leclerc.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Charles Leclerc κράτησε τη θέση του από τον Perez και Μεξικανός βρέθηκε στην πρωτοπορία του αγώνα μετά από λίγο στην ευθεία Kemmel, αλλά ο Verstappen προσπέρασε σταδιακά τους αντιπάλους του στη στεγνή πίστα του Spa-Francorchamps, φτάνοντας γρήγορα και άνετα στην 1η θέση.

Ο Leclerc και ο Hamilton δεν απείλησαν και δεν απειλήθηκαν σε κανένα σημείο του αγώνα, για να τερματίσουν στην 3η και 4η θέση, ενώ ο Fernando Alonso έφερε το μονοθέσιο της Aston Martin μπροστά από την έτερη Mercedes του George Russell για να πάρει την πέμπτη θέση.

Ο Lando Norris έχασε αρχικά πολλές θέσεις αφού ξεκίνησε τον αγώνα με τη μεσαία γόμα των ελαστικών, για να τοποθετήσει στο πρώτο του pit stop τη σκληρή, αλλά η μετάβαση στα μαλακά καθώς άρχισαν να πέφτουν μερικές σταγόνες βροχής αποδείχτηκε σωστή και “καταβρόχθιζε” τον ανταγωνισμό, και τελικά τερμάτισε στην έβδομη θέση.

Ακολούθησε ο Esteban Ocon και η δεύτερη Aston Martin, του Lance Stroll, με τον Yuki Tsunoda να ολοκληρώνει τη βαθμολογούμενη 10άδα. Ο Pierre Gasly έκανε ένα πολύ μεγάλο πρώτο stint, από οποιονδήποτε άλλον οδηγό, αλλά ένα αργό pit stop -όταν τελικά μπήκε για τη μοναδική αλλαγή των ελαστικών- κατέστρεψε τις προσπάθειές του και τον άφησε να δει 11ος την καρό σημαία, ακολουθούμενος από τα δύο μονοθέσια της Alfa Romeos, αυτά των Valtteri Bottas και Zhou Guanyu, στην 12η και 13η θέση, αντίστοιχα.


Εικόνα



Οδηγός του αγώνα

Πολύ δύσκολο να διαφωνήσει κανείς με αυτό. Ο Max Verstappen ξεκίνησε από την 6η θέση στο Spa μετά από ποινή για την αλλαγή του κιβωτίου των ταχυτήτων, αλλά βρέθηκε στην πρωτοπορία του αγώνα μέχρι το τέλος του 17ου γύρου. Μετά από αυτό άφησε τους πάντες πίσω του – συμπεριλαμβανομένου του teammate του στη Red Bull, Sergio Perez.

Αυτά του τα κατορθώματα ήταν αρκετά για να ψηφιστεί ο Ολλανδός ως ο οδηγός του αγώνα, συγκεντρώνοντας το 15,5% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Charles Leclerc με το 14,8%, ο Yuki Tsunoda με το 14,6%, ο Lando Norris με το 8% και ο Sergio Perez με το 7.3%.

Ταχύτερος γύρος

Τον επιπλέον βαθμού του ταχύτερου γύρου τον πήρε το Lewis Hamlton, αφού σημείωσε χρόνο 1:47.305 στον 44ο γύρο του αγώνα. Ο Max Verstappen πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο γύρο του αγώνα με χρόνο 1:48.922, με τους Alexander Albon (1:49.841), Nico Hulkenberg (1:49.907) και Zhou Guanyu (1:50.188) να ακολουθούν.

Επόμενος Αγώνας

Ο αγώνας στο Βέλγιο ήταν ο τελευταίος του πρώτου μισού του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, καθώς ακολουθεί το αναγκαστικό καλοκαιρινό διάλειμμα και το κλείσιμο των εργοστασίων για τρεις εβδομάδες. Έτσι, ο επόμενος προγραμματισμένος αγώνας είναι το GP της Ολλανδίας, στην πίστα του Zandvoort, στις 25 με 27 Αυγούστου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP DUTCH (Zandvoort)


Εικόνα
Εικόνα


Σε έναν αγώνα που διήρκεσε 2,5 ώρες, ο Max Verstappen μετέτρεψε την pole position σε ακόμα μια νίκη, που τον φέρνει πιο κοντά στην κατάκτηση του τρίτου συνεχόμενου πρωταθλήματος στην F1. Αυτή ήταν η ένατη συνεχόμενη φετινή νίκη του οδηγού της Red Bull -ισοφαρίζοντας το ρεκόρ των Sebastian Vettel και του Alberto Ascari- η 11η της τρέχουσας σεζόν, και η τρίτη στο Ολλανδικό GP.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Fernando Alonso, με την αναβαθμισμένη Aston Martin, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Pierre Gasly, εκμεταλλευόμενος της ποινή των 5 δευτ. του Sergio Perez.

Ο αγώνας ξεκίνησε υπό στεγνές συνθήκες, αλλά στο γύρο σχηματισμού άρχισαν να πέφτουν σταγόνες βροχής που μετατράπηκαν σε έντονη βροχόπτωση στον πρώτο γύρο, με τη πλειοψηφία των οδηγών να μπαίνει άμεσα στα pits για να τοποθετήσει τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ωστόσο, υπήρξαν διαχωρισμοί στρατηγικών, καθώς ο Verstappen ήταν ο ένας από μια ομάδα οδηγών που αρχικά έμειναν έξω με τα slicks, και ο Perez ήταν επικεφαλής μιας ομάδας που μπήκε στα pits για τα ενδιάμεσα.

Αυτό που ακολούθησε ήταν μερικοί ξέφρενοι γύροι, καθώς όσοι έκαναν νωρίς μετάβαση στα ενδιάμεσα ανέβηκαν γρήγορα στην κατάταξη, ενώ εκείνοι που έμειναν εκτός για περισσότερο χρόνο με τα slicks έχασαν πολλές θέσεις, πριν η βροχή κοπάσει και η πίστα σταδιακά στεγνώσει.

Με τους οδηγούς της Red Bull να ακολουθούν αυτές τις προαναφερθείσες εναλλακτικές στρατηγικές, ήταν ο Perez που ηγείτο του αγώνα, ενώ ο Verstappen είχε πέσει στην τέταρτη θέση -πίσω από τους Zhou Guanyu και Pierre Gasly. Έχοντας πολύ ανώτερο ρυθμό από αυτούς, ο Verstappen προσπέρασε εύκολα και τον Perez και φαινόταν έτοιμος για μια ακόμα πολύ άνετη νίκη.

Ωστόσο, η βροχή που ήρθε 11 γύρους πριν τη καρό σημαία ήταν εξαιρετικά δυνατή και πιο έντονη από αυτή των πρώτων γύρων, σε βαθμό που οι αγωνοδίκες διέκοψαν τον αγώνα, εξαιτίας της υδρολίσθησης και τα λιμνάζοντα νερά, που είχαν σαν αποτέλεσμα ένα σφοδρό ατύχημα για τον Zhou.

Απέμεναν επτά γύροι για τη καρό σημαία, όταν η δράση συνεχίστηκε και παρά την αρχική πίεση του Alonso, ο Verstappen διατήρησε την ψυχραιμία του και κατάφερε με αποφασιστικότητα να αυξήσει τη διαφορά από τον Alonso και τον Perez, επιβεβαιώνοντας τον θρίαμβό του και ισοφαρίζοντας το ρεκόρ νικών του Vettel που ίσχυε από τη σεζόν του 2013.



Εικόνα



Η δεύτερη θέση του Alonso σηματοδότησε το πρώτο του βάθρο μετά τον Καναδά πριν από περισσότερους από δύο μήνες, ενώ ο Perez τερμάτισε τρίτος αλλά η ποινή των πέντε δευτερολέπτων για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στο pit lane, ανέβασε στο βάθρο τον οδηγό της Alpine.

Έτσι, ο Perez έπρεπε να συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση, ακολουθούμενος από την Ferrari του Carlos Sainz και την Mercedes του Lewis Hamilton, οι οποίοι είχαν πολύ έντονη μάχη στα τελευταία στάδια του αγώνα, με τους Lando Norris, Alex Albon, Oscar Piastri και Esteban Ocon να ολοκληρώνουν τη βαθμολογούμενη 10άδα.

Ο Lance Stroll έχασε για λίγο την είσοδο του στο top 10, ακολουθούμενος από τον Nico Hulkenberg, τον Liam Lawson και τον Kevin Magnussen, με τον οδηγό της AlphaTauri να τιμωρείται με 10 δευτερόλεπτα για παρεμπόδιση στον Δανό στο pit lane.

Εκτός εκείνης της στιγμής, ήταν μια αρκετά δυνατή εμφάνιση για το ντεμπούτο στη F1 για τον 21χρονο Νεοζηλανδό, ο οποίος δεν αντιμετώπισε προβλήματα και κράτησε το μονοθέσιό του στην πίστα, τερματίζοντας τρεις θέσεις πάνω από τον teammate του, Yuki Tsunoda, ο οποίος πήρε ποινή πέντε δευτ., επειδή προκάλεσε σύγκρουση με τον George Russell.

Ο Valtteri Bottas ήταν η μόνη Alfa Romeo που τερμάτισε μετά τη συντριβή του Zhou, παίρνοντας την 15η θέση, μπροστά από τους Tsunoda και Russell, με τον τελευταίο να χάνει την 7η θέση μετά από επαφή με τον Norris κατά τη διάρκεια του τελευταίου γύρου, που του προκάλεσε κλατάρισμα στο ελαστικό.

Οδηγός του αγώνα


Ο Fernando Alonso ήταν εξαιρετικός στις ορέξεις του ολλανδικού καιρού και στη βρεγμένη πίστα του Zandvoort. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να τερματίσει μόλις 3,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή του αγώνα, Max Verstappen και να ανεβάσει την Aston Martin στο βάθρο για πρώτη φορά μετά τον Καναδά τον περασμένο Ιούνιο.

Αυτά του τα κατορθώματα ήταν αρκετά για να ψηφιστεί ο Ισπανός ως ο οδηγός του αγώνα, συγκεντρώνοντας το 20,9% των ψήφων. Ακολούθησε ο Alex Albon με το 14% των ψήφων, ο Max Verstappen με το 10,9%, ο Pierre Gasly με το 9,1%, και ο Lewis Hamilton με το 9%.

Ταχύτερος γύρος

Τον επιπλέον βαθμού του ταχύτερου γύρου τον πήρε ο Fernando Alonso, αφού σημείωσε χρόνο 1:13.837 στον 56ο γύρο του αγώνα. Τον ακολούθησε ο Max Verstappen με 1:13,889, ο Lewis Hamilton με 1:13.904, ο Sergio Perez με 1:14.231 και Oscar Piastri με 1:14.299.

Επόμενος Αγώνας

Χωρίς διακοπή, η Formula 1 μεταφέρεται στην Ιταλία για τον πρώτο φετινό αγώνα στη γειτονική χώρα -μετά την ακύρωση του GP Emilia-Romagna. O αγώνας θα διεξαχθεί στην πίστα της Monza από 1 έως 3 Σεπτεμβρίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP Ιταλίας 2023


Εικόνα
Εικόνα



Και το σερί των νικών συνεχίζεται για τον Max Verstappen, με τον Ολλανδό και τη Red Bull να γράφουν με χρυσά γράμματα τα ονόματα τους στην ιστορία της Formula 1, καθώς για πρώτη φορά ένα οδηγός σημειώνει 10 συνεχείς νίκες και ταυτόχρονα μια ομάδα την 15η συνεχόμενη νίκη της. Αξιοσημείωτο είναι ότι η τελευταία νίκη εκτός των Verstappen και Perez ήταν στο GP της Βραζιλίας τον Νοέμβριο του 2022.

Ο Verstappen χρειάστηκε να μονομαχήσει στενά με τον Carlos Sainz μέχρι το πρώτο τους pit stop για να πάρει την πρωτοπορία, καθώς ο Ισπανός οδηγός της Ferrari κράτησε εύκολα την πρώτη θέση μετά το σβήσιμο των κόκκινων φώτων. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Sergio Perez, αποδεικνύοντας την εξαιρετική ταχύτητα των μονοθέσιων της αυστριακής ομάδας, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Sainz, αφού κατάφερε να κρατήσει πίσω του και τον teammate του, Charles Leclerc. Αυτό ήταν το έκτο “1-2” της Red Bull την τρέχουσα σεζόν.

Ο Verstappen πίεζε τον Carlos Sainz για 15 γύρους, αναγκάζοντας τελικά τον οδηγό της Ferrari σε ένα λάθος στο πρώτο chicane, που του έδωσε την ευκαιρία να τον προσπεράσει από την εξωτερική της Curva Grande. Από εκεί, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας δεν κοίταξε ποτέ πίσω, κρατώντας με άνεση μια απόσταση ασφαλείας από τους οποίους διώκτες του. Ο Sergio Perez είχε ανάλογη μάχη με τον Sainz, με τον Ισπανό να κάνει εξαιρετική σκληρή άμυνα για να κρατήσει τη δεύτερη θέση, κάτι που δεν κατάφερε.

Έπειτα, ο Charles Leclerc προσπάθησε να αρπάξει το βάθρο από τον Ισπανό, τερματίζοντας τελικά 4ος, ανεβάζοντας τους παλμούς της καρδιάς των οπαδών της Scuderia στα ύψη, καθώς οι οδηγοί της ιταλικής ομάδας είχαν στενές μάχες στην 1η στροφή της πίστας, μέχρι τον τελευταίο γύρο. Πιο πίσω ακολούθησαν οι οδηγοί της Mercedes, με τον George Russell να βλέπει 5ος την καρό σημαία και ο Lewis Hamilton 6ος, παρά το γεγονός ότι και οι δύο οδηγοί δέχτηκαν ποινές πέντε δευτερολέπτων.

Του Russell ήταν για το πλεονέκτημα που κέρδισε στο πρώτο σικέιν βγαίνοντας από την πίστα στη μάχη του με την Alpine του Esteban Ocon, ενώ ο Hamilton -ο οποίος ακολούθησε διαφορετική στρατηγική ελαστικών- πήρε ποινή για μια σύγκρουση με τον Oscar Piastri της McLaren στο το δεύτερο σικέιν της πίστας.

Ο Alex Albon έδωσε και πάλι πολύτιμους βαθμούς στη Williams, τερματίζοντας στην έβδομη θέση υπερασπιζόμενος σθεναρά την θέση του απέναντι στη McLaren του Lando Norris σε έναν αγώνα μέχρι τη γραμμή τερματισμού. Ακολούθησε η Aston Martin του Fernando Alonso και η Alfa Romeo του Valtteri Bottas, που συμπλήρωσαν το top 10.

Οδηγός του αγώνα

Παρότι τελικά δεν κατάφερε να σταματήσει το “τρένο” Verstappen-Perez-Red Bull, ο Carlos Sainz τα έδωσε όλα στη Monza. Η θαρραλέα και η έμπειρη αμυντική οδήγηση του τον κράτησαν στο προβάδισμα του για 14 γύρους και στη συνέχεια τον κράτησε μπροστά από τον Charles Leclerc, εξασφαλίζοντας στον Ισπανό το πρώτο του βάθρο για το 2023, στον εντός έδρας αγώνα της Ferrari.

Αυτά του τα κατορθώματα ήταν αρκετά για να ψηφιστεί ο Ισπανός ως ο οδηγός του αγώνα, συγκεντρώνοντας το 31,5% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Sergio Perez με 14,8%, ο Max Verstappen με 13,3%, ο Alex Albon με 10,7% και ο Charles Leclerc με 6%.

Ταχύτερος γύρος

Τον ταχύτερο γύρο τον σημείωσε ο Oscar Piastri, πετυχαίνοντας χρόνο 1:25.072, αλλά επειδή τερμάτισε 12ος δεν πήρε τον έναν επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Max Verstappen (1:25.240), Carlos Sainz (1:25.501), Sergio Perez (1:25.522) και Charles Leclerc (1:25.580).

Επόμενος αγώνας

Μετά από δύο συνεχόμενα GP, στην Ολλανδία και την Ιταλία, η Formula 1 κάνει το καθιερωμένο της εβδομαδιαίο διάλειμμα. Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στους δρόμους της Σιγκαπούρης, στις 15-18 Σεπτεμβρίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP SINGAPORE 2023


Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα

O Carlos Sainz ήταν ο μεγάλος νικητής του GP της Σιγκαπούρης, μετά από μια εξαιρετική οδήγηση καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα και κυριότερα στους τελευταίους γύρους, όπου η ευφυέστατη κίνηση να κρατά εντός του DRS τον Lando Norris, ο Βρετανός κατάφερε να αμυνθεί στην επίθεση των δύο οδηγών της Mercedes.

Έχοντας αποτύχει στον προηγούμενο αγώνα (GP Ιταλίας) να μετατρέψει την pole position σε νίκη, ο Ισπανός ήταν αλάνθαστος και κατάφερε να κατακτήσει τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του και πρώτη της σεζόν για έναν οδηγό εκτός Red Bull.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Sainz έστριψε πρώτος και διατήρησε το προβάδισμα του στην αρχή, με τον Charles Leclerc να προσπερνά άμεσα τον George Russell και να ανεβαίνει 2ος, καθώς είχε επιλέξει να ξεκινήσει με τη μαλακή γόμα των ελαστικών, σε αντίθεση με τους γύρω του που είχαν τοποθετήσει τα μεσαία.

Η διαφορετική στρατηγική της Ferrari για τους οδηγούς της έδειχνε να δουλεύει σωστά, με τον Sainz να διατηρεί χαμηλά το ρυθμό του αγώνα και τον Leclerc να κρατά πίσω του όλους τους άλλους οδηγούς, αφήνοντας απόσταση ασφαλείας από τον teammate του.

Στη συνέχεια το αυτοκίνητο ασφαλείας που προκλήθηκε από την μικρή έξοδο του Logan Sargeant, έφερε -σχεδόν- όλους τους οδηγούς στα pits για τη πρώτη αλλαγή των ελαστικών, με τον Sainz να διατηρεί εύκολα την πρωτοπορία. Ωστόσο, ο Leclerc έχασε 2 θέσεις, εξαιτίας μιας καθυστέρησης στο pit stop του, λόγω της κίνησης στο pit lane.

Έπειτα, 16 γύρους πριν την καρό σημαία, ο Esteban Ocon -ο οποίος κατείχε την 6η θέση- σταμάτησε στην πίστα και στην έξοδο του pit lane, εξαιτίας ενός προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η διεύθυνση του αγώνα ενεργοποίησε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και η Mercedes το χρησιμοποίησε για να σταματήσει τους οδηγούς της για το 2ο pit stop τους και να τους τοποθετήσει φρέσκο σετ μεσαίων ελαστικών, όντας η μοναδική από τις κορυφαίες ομάδες που είχε μια τέτοια διαθέσιμη.

Με 15 γύρους να απομένουν, οι Russell και Hamilton είχε περίπου 15 δευτ. να καλύψουν για να βρεθούν στην πρωτοπορία του αγώνα. Όμως, παρά το γεγονός ότι οι δύο οδηγοί της Mercedes προσπέρασαν εύκολα τον Leclerc, δεν μπόρεσαν να κάνουν το ίδιο στους Sainz και Norris, καθώς ο Ισπανός παίζοντας έξυπνα, άφηνε τον πρώην teammate του στη McLaren εντός του DRS, ώστε να μπορεί ο τελευταίος να κρατήσει πίσω το ζευγάρι της γερμανικής ομάδας, κάτι που αποδείχτηκε σωστό και έτσι σφράγισε τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του και την 4η της Ferrari στη Σιγκαπούρη.

Οι ελπίδες του Russell για τη τρίτη θέση του βάθρου τελείωσαν στις μπαριέρες της 10ης στροφής στον τελευταίο γύρο, καθώς προσπάθησε να περάσει τον Norris για τη δεύτερη θέση, επιτρέποντας στον οδηγό της McLaren να ανέβει για τρίτη φορά στο βάθρο μέσα στη τρέχουσα σεζόν, ενώ ο Hamilton ολοκλήρωσε το podium.

Συνεχίζοντας, ο Leclerc κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Max Verstappen, ο οποίος είχε έναν απογοητευτικό αγώνα. Η Red Bull ακολούθησε μια εντελώς διαφορετική στρατηγική για τους οδηγούς της, καθώς επέλεξε να τοποθετήσει σε Verstappen και Perez τη σκληρή γόμα των ελαστικών στην αρχή του αγώνα, και με την τοποθέτηση της μεσαίας γόμας μετά το μοναδικό τους pit stop είχαν την ευκαιρία να επιτεθούν στους τελευταίους γύρους του αγώνα.

Ο Pierre Gasly ήταν εντυπωσιακός και πήρε τους πολύτιμους βαθμούς της 6ης θέσης για την Alpine, ενώ ο Oscar Piastri είδε έβδομος την καρό σημαία, μην έχοντας στο μονοθέσιο της McLaren τις αναβαθμίσεις που είχε φέρει η ομάδα, παρά μόνο ο Norris. Ο Sergio Perez τερμάτισε 8ος, αλλά οι αγωνοδίκες εξετάζουν το περιστατικό που είχε και την επαφή με τον Alex Albon.

Ο Liam Lawson σημείωσε τους πρώτους του βαθμούς στη σύντομη καριέρα του στην F1, φέρνοντας την AlphaTauri στην 9η θέση, μπροστά από τη Haas του Kevin Magnussen. Ο Alex Albon τερμάτισε 11ος για την Williams, μπροστά από τον Zhou Guanyu και την άλλη Haas, του Nico Hulkenberg.

Τόσο ο Sargeant όσο και ο Fernando Alonso είχαν το μερίδιο τους σε περιστατικά στον αγώνα, καθώς ο τελευταίος δέχτηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων κατά την είσοδο του στο pit lane. Ο Ισπανός είχε έναν αρκετά δύσκολο αγώνα, χαρακτηρίζοντας το μονοθέσιο του πολύ δύσκολο στην οδήγηση, τερματίζοντας τελευταίος και στην 14η θέση, πίσω από τον Αμερικανό οδηγό της Williams.

Η έξοδος του Russell στο τέλος σήμαινε ότι αυτός, μαζί με τον Valtteri Bottas, τον Yuki Tsunoda -ο οποίος υπέστη ένα κλατάρισμα στον πρώτο γύρο του αγώνα- και τον Ocon ήταν οι οδηγοί που δεν τερμάτισαν τον αγώνα.


Εικόνα
Εικόνα

Οδηγός του αγώνα

Μπορεί να κέρδισε με διαφορά λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, αλλά ο Carlos Sainz βασίλευσε στη Σιγκαπούρη, οδηγώντας τον αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος κάτι που του εξασφάλισε τη δεύτερη νίκη του στη Formula 1.

Δικαίως ψηφίστηκε ως οδηγός του αγώνα, για δεύτερο συνεχόμενο GP, συγκεντρώνοντας το 21,2% των ψήφων. Ακολούθησε ο Liam Lawson με το 14,4% των ψήφων, ο Lando Norris με 13,6%, ο George Russell με 9,8% και ο Max Verstappen με 7.6%.

Ταχύτερος γύρος


Τον ταχύτερο γύρο τον σημείωσε ο Lewis Hamilton, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:35.867 στον 47ο γύρο και κατέκτησε τον επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι George Russell (1:36.273), Fernando Alonso (1:36.456), Max Verstappen (1:36.575) και Sergio Perez (1:37.108).

Επόμενος αγώνας

Χωρίς διακοπή, η Formula 1 συνεχίζει το ταξίδι της στην Ασία, καθώς την ερχόμενη εβδομάδα θα διεξαχθεί στην πίστα της Suzuka το Ιαπωνικό GP, το οποίο έχει προγραμματιστεί για 22 με 24 Σεπτεμβρίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP JAPAN (SUZUKA) 2023

Εικόνα
Εικόνα


Χωρίς να αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα και αντίσταση, ο Max Verstappen ήταν κυρίαρχος στην πίστα της Suzuka και κατέκτησε τη νίκη στο Ιαπωνικό GP, κάτι που εξασφάλισε στην ομάδα του, Red Bull, το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών του 2023, το δεύτερο συνεχόμενο και το 6ο συνολικά στην 19ετή ιστορία της.

Τις υπόλοιπες δύο θέσεις του βάθρου κατέλαβαν οι οδηγοί της McLaren, με τον Lando Norris να ανεβαίνει για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα στη 2η θέση, ενώ ο Oscar Piastri τερμάτισε για πρώτη φορά στη σύντομη καριέρα του στο βάθρο, στην 3η θέση.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Verstappen δέχτηκε επίθεση από τον Piastri και τον Norris, αλλά κράτησε και τους δύο πίσω του, με τον Ολλανδό να ηγείται του αγώνα όταν βγήκαν τα δύο αυτοκίνητα ασφαλείας (ένα κανονικό και ένα εικονικό). Στη συνέχεια, ο ρυθμός του Verstappen ήταν καταιγιστικός και είδε εύκολα πρώτος την καρό σημαία για 13η φορά αυτή τη σεζόν.

Ακολούθως, οι οδηγοί της McLaren είχαν μια σύντομη μάχη μεταξύ τους, η οποία διευθετήθηκε τελικά προς όφελος του Norris. Ο Βρετανός προηγήθηκε στην αρχή, αλλά έπεσε πίσω από τον teammate του, όταν ο Piastri μπήκε στα pits κατά τη διάρκεια του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, αλλά στη συνέχεια έδειξε ότι είχε αρκετό ρυθμό, ώστε η ομάδα να τους δώσει εντολή να ανταλλάξουν θέσεις.

Ο Charles Leclerc ηγήθηκε της Ferrari, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση, ολοκληρώνοντας μια τολμηρή κίνηση έναντι του αντιπάλου του στη Mercedes, George Russell, στο εξωτερικό της στροφής 1 και 2, στα τελευταία στάδια του αγώνα. Ο Βρετανός οδηγός ήταν ο μόνος από τους πρωτοπόρους που επέλεξε στρατηγική ενός pit stop -και όχι δύο, κάτι που δεν του βγήκε.

Και αυτό γιατί ο μειωμένος ρυθμός του Russell εξαιτίας των φθαρμένων ελαστικών του, ήταν η αιτία να πέσει εύκολο “θύμα” του Lewis Hamilton στους τελευταίους γύρους. Ωστόσο, δόθηκε εντολή στον πρώτο να αφήσει τον δεύτερο να περάσει, κάτι που συμφώνησε να κάνει, αφού οι οδηγοί της Mercedes ενώ μάχονταν μεταξύ τους ρόδα με ρόδα και παραλίγο να συγκρουστούν, έβλεπαν τον Carlos Sainz να τους πλησιάζει απειλητικά.

Ο Ισπανός κατάφερε να προσπεράσει τον Russell και να πάρει την 6η θέση -πίσω από τον Hamilton, με τον Fernando Alonso και τους οδηγούς της Alpine να ολοκληρώνουν την βαθμολογούμενη 10άδα, καθώς ο Esteban Ocon και ο Pierre Gasly τερμάτισαν 9ος και 10ος αντίστοιχα.

Οδηγός του αγώνα

Τι σαββατοκύριακο για τον Oscar Piastri. Αρχικά, η McLaren ανανέωσε το συμβόλαιο του Αυστραλού, έπειτα κατάφερε να φέρει το μονοθέσιο του στην πρώτη σειρά του grid με μια θεαματική απόδοση στις χθεσινές κατατακτήριες και σήμερα ακολούθησε το πρώτο του βάθρο της F1 μετά από εκπληκτική οδήγηση στην πίστα της Suzuka.

Δικαίως ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα, για πρώτη φορά φέτος, συγκεντρώνοντας το 28,2% των ψήφων. Ακολούθησε ο Lando Norris με 15,8%, ο Max Verstappen με 14,4%, ο Charles Leclerc με 7,5% και ο Lewis Hamilton με 6,8%.

Ταχύτερος γύρος

Τον ταχύτερο γύρο τον σημείωσε ο Max Verstappen, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:34.183 στον 39ο γύρο και κατέκτησε τον επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Lando Norris (1:35.247), Lewis Hamilton (1:35.611), Carlos Sainz (1:36.187) και Oscar Piastri (1:36.328).

Επόμενος αγώνας

Μετά από δύο συνεχόμενους αγώνες (στη Σιγκαπούρη και την Ιαπωνία), η Formula 1 κάνει το καθιερωμένο της διάλειμμα μιας εβδομάδας, καθώς ο επόμενος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 6 με 8 Οκτωβρίου στο Κατάρ και τη πίστα του Lusail.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP QATAR 2023

Εικόνα
Εικόνα


Χωρίς να αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα καθ’όλη τη διάρκεια του Grand Prix του Κατάρ, ο Max Verstappen κατέκτησε ακόμα μια άνετη και κυρίαρχη νίκη τη φετινή σεζόν, αφήνοντας πίσω του τους δύο οδηγούς της McLaren, με τον Oscar Piastri να ανεβαίνει στο 2ο σκαλί του βάθρου και ο Lando Norris να βλέπει τρίτος την καρό σημαία.

Οι οδηγοί της Mercedes συγκρούστηκαν στην πρώτη στροφή της πίστας Lusail International λίγα δευτερόλεπτα μετά το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, καθώς ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής προσπάθησε να περάσει από την εξωτερική τον teammate του, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα ο Lewis Hamilton να εγκαταλείψει και ο George Russell να αναγκαστεί να μπει στα pits για να τοποθετήσει μια νέα εμπρός αεροτομή.

Με τον Hamilton εκτός αγώνα επί τόπου και τον Russell να έχει χάσει πολύτιμο χρόνο, δύο από τους βασικούς αντιπάλους του Verstappen είχαν ήδη βγει εκτός διεκδίκησης, και ο τρις -πλέον- παγκόσμιος πρωταθλητής δεν κοίταξε ποτέ πίσω, κατακτώντας την 14η φετινή του νίκη.

Η McLaren ήταν για ακόμα έναν αγώνα εντυπωσιακή, με τους Piastri και Norris να σημειώνουν έναν επιπλέον διπλό τερματισμό στο βάθρο, παρότι εκκίνησαν από την 6η και 10η θέση αντίστοιχα.

Ο ρυθμός του Russell έδειξε ότι αν δεν είχε την επαφή με τον teammate του θα μπορούσε να ανέβει εύκολα στο σημερινό βάθρο, καθώς έκανε μια πολύ καλή προσπάθεια ανάκαμψης για να πάρει τελικά την 4η θέση, αφήνοντας πίσω του τη μοναδική Ferrari του αγώνα, αυτή του Charles Leclerc, καθώς ο Carlos Sainz δεν συμμετείχε εξαιτίας ενός τεχνικού προβλήματος.

Στην 6η θέση τερμάτισε Fernando Alonso, ο οποίος είχε μια μικρή έξοδο από την πίστα, ενώ αντιμετώπισε και πρόβλημα υπερθέρμανσης του καθίσματος του. Ο Esteban Ocon έφερε στην 7η θέση την Alpine του, ενώ η Alfa Romeo σημείωσε τον πρώτο διπλό τερματισμό της σεζόν, καθώς οι Valtteri Bottas και Zhou Guanyu είδαν την καρό σημαία από την 8η και 9η θέση αντίστοιχα, με την δεύτερη Red Bull του Sergio Perez να ολοκληρώνει την 10άδα.

Ο Perez βαθμολογήθηκε παρά το ότι ξεκίνησε από το pit lane λόγω των σημαντικών αλλαγών σε μέρη του μονοθέσιου μετά το ατύχημα του αγώνα Sprint και μιας γεμάτης δράσης βραδιάς που τον είδε να τιμωρείται με τρεις ποινές για υπέρβαση των ορίων της πίστας.


Εικόνα


Οδηγός του αγώνα

Αν κάποιος είχε οποιαδήποτε αμφιβολία ότι ο πρωτάρης της McLaren, Oscar Piastri, είναι ένα πραγματικό ταλέντο, η εμφάνιση του το Σαββατοκύριακο του Κατάρ διέλυσε οποιαδήποτε αμφισβήτηση. Πρώτα κέρδισε τον χθεσινό αγώνα Sprint και σήμερα ήρθε από την έκτη θέση του grid για να ανέβει στη δεύτερη θέση του βάθρου, για το δεύτερο διαδοχικό του τερματισμό στην πρώτη τριάδα.

Έτσι, δικαίως ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα για δεύτερη συνεχόμενη φορά, συγκεντρώνοντας το 27,9% των ψήφων. Ακολούθησε ο George Russell με 17,3%, ο Lando Norris με 16,4%, ο Max Verstappen με 11,4%, και ο Charles Leclerc με 4,6%.

Ταχύτερος γύρος

Τον ταχύτερο γύρο τον σημείωσε ο Max Verstappen, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:24.319 στον 56ο γύρο και κατέκτησε τον επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Lando Norris (1:24.842), Oscar Piastri (1:24.921), Charles Leclerc (1:24.992) και George Russell (1:25.770).

Επόμενος αγώνας

Η Formula 1 κάνει το καθιερωμένο της διάλειμμα μιας εβδομάδας, καθώς ο επόμενος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 20 με 22 Οκτωβρίου για τον δεύτερο φετινό αγώνα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, και την πίστα του COTA στο Austin του Texas.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

UNITED STATES GP 2023

Εικόνα
Εικόνα


Στον 200στό αγώνα της υβριδικής εποχής της Formula 1, o Max Verstappen σημείωσε την 50στή του νίκη στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Παρότι ο Ολλανδός εκκίνησε από την 6η θέση, η αλάνθαστη οδήγηση του και η ταχύτητα της Red Bull του έδωσαν μια ακόμα νίκη τη φετινή σεζόν, την 15η.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Lewis Hamilton, με τις αναβαθμίσεις που έφερε η Mercedes στη W14 να δείχνουν ότι δουλεύουν σωστά, καθώς ο 7-φορές παγκόσμιος πρωταθλητής χρειάστηκε να προσπεράσει τον Lando Norris εφτά γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.

Ο Verstappen είχε μια ήσυχη εκκίνηση, και σταδιακά προσπέρασε τους αντιπάλους του έναν προς έναν, εκμεταλλευόμενος το σημαντικό πλεονέκτημα του DRS στην πίστα Circuit of the Americas, στο Austin. Ο Ολλανδός πήρε το προβάδισμα του αγώνα από τον Norris, με τον τελευταίο να είχε προσπεράσει στην 1η στροφή του εναρκτήριου γύρου τον Charles Leclerc, οποίος εκκινούσε από την pole.

Ο Hamilton ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική, φορώντας τη μεσαία γόμα στο τελευταίο stint του αγώνα, κυνήγησε τον Νόρις για τη δεύτερη θέση, και ήλπιζε να πλησιάσει τον Verstappen για τη νίκη -σε ένα αντίστροφο σενάριο από αυτό που συνέβη στον περσινό αγώνα, όπου ο Verstappen κυνήγησε τον Hamilton και πήρε τη νίκη- αλλά χωρίς αποτέλεσμα, και συμβιβάστηκε -ευχαριστημένος- με τη δεύτερη θέση.

Ο Norris άφησε πίσω του τον Carlos Sainz, με τον Ισπανό οδηγό να τερματίζει στην 4η θέση, μπροστά από την άλλη Red Bull του Sergio Perez, ο οποίος προσπέρασε έναν πολύ απογοητευμένο Leclerc, που τερμάτισε 5ος.


Εικόνα



Οδηγός του αγώνα

Ξεκινώντας από τη 2η θέση, πήρε το προβάδισμα με εντυπωσιακό τρόπο στην 1η στροφή της πίστας του Austin και ήταν πιθανός νικητής του αγώνα για μεγάλο μέρος του GP. Στο τέλος, ο Lando Norris έπρεπε να δώσει τον καλύτερό του εαυτό απέναντι στον Max Verstappen και στον Lewis Hamilton, αλλά παρότι τερμάτισε στην τρίτη θέση του podium δικαιωματικά αναγνωρίστηκε η εξαιρετική οδήγηση του οδηγού της McLaren.

Έτσι, δικαίως ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα συγκεντρώνοντας το 26% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Lewis Hamilton με το 23,3%, ο Max Verstappen με το 14,4%, ο Sergio Perez με το 7,5%, και ο Fernando Alonso με 6,8%.

Επόμενος αγώνας

Χωρίς καμία διακοπή, η Formula 1 μεταφέρεται λίγο πιο νότια και από την πολιτεία του Τέξας στην Αμερική πάει στην Πόλη του Μεξικό, με το Μεξικάνικο GP να διεξάγεται 27 με 29 Οκτωβρίου, στην πίστα Autodromo Hermanos Rodriguez.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

ΕΚΤΑΚΤΟ! – Αποκλεισμός για Hamilton και Leclerc από τον αγώνα

Ο Lewis Hamilton και ο Charles Leclerc αποκλείστηκαν από το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών μετά από επιθεωρήσεις στις σανίδες των μονοθεσίων τους.

Μετά το τέλος του αγώνα, έγιναν τυχαίοι έλεγχοι δαπέδου στα μονοθέσια των Hamilton, Leclerc, Verstappen και του τέταρτου Lando Norris. Τα μονοθέσια των δύο εξ αυτών βρέθηκαν μη συμμορφωμένα. Αντίστοιχα, οι Hamilton και Leclerc έχουν αποκλειστεί.


Εικόνα



Στο δελτίο της FIA αναφέρεται: «Κατά την ακρόαση, η ομάδα (ες) αναγνώρισαν ότι η μέτρηση που πραγματοποιήθηκε από την τεχνική ομάδα της FIA ήταν σωστή και δήλωσε ότι η υψηλή φθορά στα δάπεδα ολίσθησης ήταν πιθανότατα αποτέλεσμα του μοναδικού συνδυασμού της ανώμαλης διαδρομής και του προγράμματος αγώνα sprint που ελαχιστοποιούσε τον χρόνο ρύθμισης και ελέγχου του αυτοκινήτου πριν από τον αγώνα.

«Οι αγωνοδίκες σημειώνουν ότι η ευθύνη βαρύνει τον αγωνιζόμενο στο να διασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια μιας διοργάνωσης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το πίσω δάπεδο ολίσθησης στην περιοχή που ορίζεται στην αναφορά του Τεχνικού Εκπροσώπου ήταν εκτός των ορίων… που περιλαμβάνει μια ανοχή για τη φθορά.

Ως εκ τούτου, επιβάλλεται η τυπική ποινή για παράβαση των Τεχνικών Κανονισμών.

Οι δύο οδηγοί παραβίασαν το άρθρο 3.5.9 ε) των τεχνικών κανονισμών της Formula 1 του 2023. Αυτό λέει: «Το πάχος του συγκροτήματος σανίδων που μετράται κάθετα προς την κάτω επιφάνεια πρέπει να είναι 10 mm [συν ή πλην] 0,2 mm και πρέπει να είναι ομοιόμορφο όταν είναι καινούργιο.

«Ελάχιστο πάχος 9 χιλιοστών θα γίνει δεκτό λόγω φθοράς και η συμμόρφωση με αυτή τη διάταξη θα ελεγχθεί στις περιφέρειες των καθορισμένων οπών».

Όπως σημειώνουν οι αγωνοδίκες, αυτή η παρανομία είναι το αποτέλεσμα της μορφής του αγώνα sprint που συνδυάζεται με την ανώμαλη επιφάνεια της πίστας στο Circuit of The Americas, παρά το γεγονός ότι οι στροφές 12 και 14-16 επανασφαλτοστρώθηκαν.

Για το Σαββατοκύριακο sprint, οι κανόνες του parc ferme τίθενται σε ισχύ μετά την μονή ώρα δοκιμαστικών από το απόγευμα της Παρασκευής.

Οι ομάδες μπορούν να σπάσουν το κλείδωμα του parc ferme για να προσαρμόσουν το αυτοκίνητο, αλλά αυτό απαιτεί μια εκκίνηση από το pitlane – όπως επέλεξαν οι Haas και Aston Martin.

Ως αποτέλεσμα των αποκλεισμών, ο Norris προήχθη στη δεύτερη θέση ενώ ο Sainz ολοκληρώνει το βάθρο. Ο Sergio Perez ανεβαίνει στην τέταρτη θέση, ενώ οι George Russell, Pierre Gasly, Lance Stroll, Yuki Tsunoda και Alex Albon συμπληρώνουν πλέον το top 10.
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP MEXICO 2023

Εικόνα
Εικόνα


Ένα ακόμα Gran Prix, μια ακόμα νίκη και ένα ακόμα ρεκόρ που καταρρίφθηκε, καθώς ο Max Verstappen κατέκτησε τη νίκη και στο GP της Πόλης του Μεξικού, την 16η της φετινής σεζόν. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Lewis Hamilton, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Charles Leclerec, παρότι εκκίνησε από την pole position.

Ο Verstappen σημείωσε μια ακόμα κυρίαρχη νίκη, την 16η νίκη της σεζόν, παίρνοντας το προβάδισμα στην αρχή του αγώνα, τερματίζοντας μπροστά από τον Lewis Hamilton κατά σχεδόν 14 δευτ. Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Verstappen έκανε μια άψογη εκκίνηση και -παρότι εκκινούσε από την 3η θέση του grid- έστριψε πρώτος στην 1η στροφή της πίστας, εκμεταλλευόμενος το tow του pole-sitter Charles Leclerc. Ωστόσο, στην ίδια στροφή, ο Leclerc συγκρούστηκε με τον Sergio Perez, μια επαφή που είχε σαν αποτέλεσμα να προκαλέσει την εγκατάλειψη του τοπικού ήρωα.

Ο Leclerc ήταν δεύτερος, μπροστά από τους Lewis Hamilton και Carlos Sainz, όταν ο Kevin Magnussen έπεσε με σφοδρότητα στις μπαριέρες στην εξωτερική της 8ης στροφής στα μισά του αγώνα. Αιτία ήταν ένα μηχανικό πρόβλημα στο μονοθέσιο της Haas του Δανού και ευτυχώς ο Magnussen βγήκε χωρίς να έχει τραυματιστεί. Ωστόσο, η ζημιά που προέκυψε στη μπαριέρα ανάγκασαν τον αλυτάρχη να βγάλει την κόκκινη σημαία και να διακόψει τον αγώνα.

Στην επόμενη επανεκκίνηση, ο Verstappen διατήρησε το προβάδισμα, με τον Hamilton -φορώντας τη μεσαία γόμα- να προσπερνά τον Leclerc για τη δεύτερη θέση, λίγους γύρους αργότερα. Στην 4η θέση τερμάτισε ο έτερος οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, για να τον ακολουθήσει ο εκπληκτικός Lando Norris, ο οποίος είχε μια εξαιρετική πορεία ανάκαμψης από τη 17η θέση στο grid, καθώς προσπέρασε τον George Russell με μια γενναία κίνηση και πήρε την πέμπτη θέση. Στη συνέχεια, ο οδηγός της Mercedes αμύνθηκε σθεναρά στην επίθεση του Daniel Ricciardo, ο οποίος σημείωσε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, για αυτόν και την AlphaTauri, βλέποντας την καρό σημαία από την έβδομη θέση.

Η άλλη McLaren, αυτή του Oscar Piastri, επέζησε από την σύγκρουση με τον Yuki Tsunoda και κατάφερε να τερματίσει στην 8η θέση, με τον Alex Albon να εντυπωσιάζει και να μαζεύει για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα τους 2 βαθμούς της 9η θέσης. Την πρώτη 10άδα ολοκλήρωσε ο Esteban Ocon, που προσπέρασε τον Nico Hulkenberg λίγο πριν το τέλος του αγώνα.

Οδηγός του αγώνα

Μπορεί να μην ανέβηκε στο βάθρο αυτή τη φορά, αλλά ήταν άλλη μια εκπληκτική εμφάνιση από τον Lando Norris στην Πόλη του Μεξικού, με τον οδηγό της McLaren να ανεβαίνει από την 17η θέση στην 5η, κάνοντας μερικές υπέροχες προσπεράσεις.

Έτσι, δικαίως ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα συγκεντρώνοντας το 29,5% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Daniel Ricciardo με 21,6%, ο Lewis Hamilton με 12,2%, ο Sergio Perez με 8,3%, και ο Max Verstappen με 7,5%.

Ταχύτερος γύρος


Ο Lewis Hamilton σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στον τελευταίο γύρο του αγώνα, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1 λεπτό και 21,334 δευτ., κάτι που του έδωσε τον έναν επιπλέον βαθμό, μειώνοντας τη διαφορά από τον Sergio Perez στους 20 βαθμούς.

Τον ακολούθησαν οι Max Verstappen (1:21.644), Lando Norris (1:21.944), Charles Leclerc (1:22.332) και Yuki Tsunoda (1:22.501).
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP BRAZIL 2023

Εικόνα
Εικόνα

Χωρίς να αντιμετωπίσει την παραμικρή δυσκολία, ο Max Verstappen είδε πρώτος την καρό σημαία στην πίστα του Interlagos, κατακτώντας τη νίκη στο GP του Σάο Πάολο. Με αυτόν τον τρόπο, ο Ολλανδός πρόσθεσε μια ακόμα νίκη στο βιογραφικό του, την 52η στην καριέρα του και την 17η τη φετινή σεζόν, έχοντας κερδίσει τα 30 από τα τελευταία 38 GPs.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Lando Norris, μετά από έναν -σχετικά- μοναχικό αγώνα, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Fernando Alonso, μετά από μια επική μάχη με τον Sergio Perez για 30 γύρους, με τον τελευταίο να χάνει την 3η θέση για μόλις 0,053 δευτ.

Πριν ακόμη ξεκινήσει ο αγώνας υπήρχε δράμα, καθώς ο Charles Leclerc έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου στον γύρο του σχηματισμού μετά από μηχανικό πρόβλημα στα υδραυλικά της SF-23, αναγκάζοντάς τον να εγκαταλείψει.

Όταν έσβησαν τα φώτα, ο Verstappen έκανε μια καθαρή εκκίνηση και με την απουσία του Leclerc από δίπλα του -καθώς θα εκκινούσε 2ος- πήρε εύκολα το προβάδισμα του αγώνα, αλλά μια σφοδρή σύγκρουση μεταξύ του Alex Albon και του Kevin Magnussen είχε ως αποτέλεσμα να διακοπεί άμεσα ο αγώνας, ώστε να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα.

Μετά από σχεδόν μισή ώρα, ο Verstappen ήταν και πάλι εξαιρετικός στην επανεκκίνηση, ο οποίος αντιστάθηκε σε μια μικρή πρόκληση του Norris, και έστριψε εύκολα 1ος στην πρώτη στροφή. Έκτοτε, δεν απειλήθηκε πρακτικά από κανέναν, παρότι ο Norris φάνηκε να τον πιέζει στους πρώτους γύρους μετά την επανεκκίνηση.

Με το σύνολο του αγώνα να μην διεκδικεί δάφνες για το θέαμα του, η πιο σημαντική και συναρπαστική μάχη -που κράτησε για πάρα πολλούς γύρους- ήταν αυτή μεταξύ των Alonso και Perez για την 3η θέση, η οποία κρίθηκε στο photo-finish. O Ισπανός οδηγός της Aston Martin με άμυνα για σεμινάριο, κρατούσε πίσω του τον Μεξικανό οδηγό της Red Bull, με τον τελευταίο να καταφέρνει τελικά να προσπεράσει τον πρώτο μόλις ένα γύρο πριν την καρό σημαία. Ωστόσο, ο Alonso κατάφερε να επανακτήσει τη θέση του στον τελευταίο γύρο, επιδεικνύοντας τρομερό σθένος και αποφασιστικότητα.

Η ταχύτητα της Aston Martin επισφραγίστηκε από την 5η θέση του Lance Stroll, με τη βρετανική ομάδα να μαζεύει πολύτιμους βαθμούς στην προσπάθεια της για να πάρει πίσω την 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Καναδός άφησε εύκολα πίσω του τον Carlos Sainz, που τερμάτισε στην έκτη θέση, με τον Pierre Gasly να ήταν ο πρώτος οδηγός της Alpine στην έβδομη θέση. Ο Lewis Hamilton είχε μια ακόμα δύσκολη μέρα, καθώς το μονοθέσιο της Mercedes υστερούσε παντού και δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 8η θέση, με τον teammate του, George Russell να εγκαταλείπει. Στην 9η θέση τερμάτισε ο Yuki Tsunoda, ενώ ο Esteban Ocon ολοκλήρωσε την πρώτη 10άδα.

Οδηγός του αγώνα

Για τρίτο συνεχόμενο αγώνα η ψήφος του κοινού πήγε στον Lando Norris, ο οποίος για άλλη μια φορά αποδείχθηκε ο μόνος οδηγός που μπορεί να πλησιάσει τον Max Verstappen. Ο οδηγός της McLaren έκανε επίσης έναν απίστευτα ταχύτερο γύρο στο δρόμο του για την 2η θέση στη Βραζιλία.

Έτσι, δικαίως ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα συγκεντρώνοντας το 26,1% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Fernando Alonso με 24,7%, ο Sergio Perez με 15,8%, ο Max Verstappen με 6% και ο Yuki Tsunoda με το 4%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Lando Norris σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στον 61o γύρο του αγώνα, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1 λεπτό και 12,486 δευτ., κάτι που του έδωσε τον έναν επιπλέον βαθμό. Τον ακολούθησαν οι Max Verstappen (1:13.422), Daniel Ricciardo (1:13.866), Lance Stroll (1:14.007), και Sergio Perez (1:14.124).

Επόμενος αγώνας


Μετά τους τρεις συνεχόμενους αγώνες σε Ώστιν, Μεξικό και Σάο Πάολο, η Formula 1 κάνει ένα διάλειμμα μιας εβδομάδας, για να επιστρέψει για τρίτη φορά στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και το GP στο Λας Βέγκας, που έχει προγραμματιστεί για τις 16-18 Νοεμβρίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP U.S.A. LAS VEGAS 2023

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα




O Max Verstappen κατέκτησε τη νίκη και στο Gran Prix του Las Vegas, μόνο που αυτή ήρθε σχετικά πιο δύσκολα σε σχέση με τις κυρίαρχες των προηγούμενων αγώνων. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Charles Leclerc μετά από έναν εκπληκτικό αγώνα, καταφέρνοντας να προσπεράσει τον Sergio Perez στον τελευταίο γύρου και περίπου 800 μέτρα πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.

Αυτή ήταν η 18η νίκη του Ολλανδού την τρέχουσα σεζόν και η 53η στη πλούσια καριέρα του, ισοφαρίζοντας τον αριθμό των νικών του Sebastian Vettel, που τον ανεβάζουν στην τρίτη θέση με τις περισσότερες νίκες στην ιστορία της Formula 1, πίσω από τον Michael Schumacher και τον Lewis Hamilton.

Ο Max Verstappen αναδείχθηκε νικητής στο γεμάτο δράση Grand Prix στο Las Vegas Strip Circuit, με τον αγώνα να χαρακτηρίζεται από πολλά περιστατικά και αυτοκίνητα ασφαλείας.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Verstappen έκανε καλύτερη εκκίνηση και με μια παράτολμη κίνηση στην 1η στροφή της πίστας πήρε το προβάδισμα από τον Leclerc, αλλά του επιβλήθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για αυτήν του την κίνηση, επειδή ανάγκασε τον αντίπαλό του να βγει από την πίστα. Ο Ολλανδός προσπάθησε να ανοίξει την διαφορά από το Μονεγάσκο μέχρι την πρώτη του στάση για αλλαγή ελαστικών, αλλά δεν το κατάφερε και ο pole-sitter τον προσπέρασε λίγα μέτρα πριν ο οδηγός της Red Bull μπει στα pits.

Η Ferrari και ο Leclerc δεν αντέδρασαν και συνέχισαν για 5 γύρους, προτού αλλάξουν τα ελαστικά στην SF-23. Ωστόσο, το αυτοκίνητο ασφαλείας που βγήκε εξαιτίας της επαφής του Verstappen με τον Russel, επέτρεψε στον πρώτο και σε αρκετούς άλλους οδηγούς να μπουν ξανά για αλλαγή ελαστικών.

Στην επανεκκίνηση, ο Leclerc κράτησε πίσω του τον Perez, ο οποίος είχε ωφεληθεί από την πρόωρη διακοπή μετά από το περιστατικό στον πρώτο γύρο, αλλά ο Μεξικανός δεν άργησε να πάρει την πρωτοπορία του αγώνα.

Ο Verstappen, έχοντας την ποινή των 5 δευτ. στο pit του, έπεσε στην 5η θέση της κατάταξης, αλλά με μια συγκροτημένη επίθεση στους τελευταίους γύρους κατάφερε να προσπεράσει τόσο τον teammate του όσο και την Ferrari του Leclerc για μια νίκη ορόσημο στο Las Vegas.

Ο ρυθμός του Perez δεν ήταν τέτοιος για να απομακρυνθεί από τον Leclerc, με τον Μονεγάσκο να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου μετά από μια αποφασιστική κίνηση στα φρένα για τη 14η στροφή.

Πιο πίσω, αξιοσημείωτη ήταν η επίδοση του Esteban Ocon ο οποίος κατέκτησε την τέταρτη θέση, παρά το γεγονός ότι είδε την καρό σημαία 5ος, χάνοντας την στον τελευταίο γύρο από τον George Russell, αλλά ο οδηγός της Mercedes είχε ποινή 5 δευτ. για την επαφή του με τον Verstappen, που έφερε έξω το προαναφερθέν Safety Car.

H ποινή του Russell τον έριξε στην 8η θέση -από την 4η θέση που τερμάτισε- προωθώντας την Aston Martin του Lance Stroll στην 5η θέση, ενώ ο έτερος οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz και η Mercedes του Lewis Hamilton -που συγκρούστηκαν στην 1η στροφή- επωφελήθηκαν επίσης για να τερματίσουν στην 6η και την 7η θέση, αντίστοιχα.

Ο Fernando Alonso και ο Oscar Piastri ολοκλήρωσαν την βαθμολογούμενη 10αδα. Το μονοθέσιο του Αυστραλού ήταν το μόνο μονοθέσιο της ΜcLaren που έφτασε στο τερματισμό, αφού ο Lando Norris είχε ένα σοβαρό ατύχημα νωρίς στον αγώνα, χάνοντας μόνος του τον έλεγχο της MCL60, που είχε σαν αποτέλεσμα να μεταφερθεί -μετά το κέντρο υγείας της πίστας- στο παρακείμενο νοσοκομείο της πόλης του Las Vegas για περαιτέρω εξετάσεις.


Εικόνα



Οδηγός του αγώνα

Μπορεί να μην πήρε τη νίκη που ήθελε, αλλά ο Charles Leclerc σίγουρα δυσκόλεψε τη Red Bull μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας στο Las Vegas, οδηγώντας μεγάλο μέρος του αγώνα και εν τέλει μπαίνοντας ανάμεσα στους οδηγούς της με μια φανταστική προσπέραση στον Sergio Perez στον τελευταίο γύρο.

Έτσι, ο Charles Leclerc δικαίως ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα, συγκεντρώνοντας το 21,6% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Sergio Perez με 19,1%, ο Oscar Piastri με 13,4%, ο Max Verstappen με 13%, και ο Lewis Hamilton με 6,2%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Oscar Piastri σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στον 47o γύρο του αγώνα, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1 λεπτό και 35,490 δευτ., κάτι που του έδωσε τον έναν επιπλέον βαθμό. Τον ακολούθησαν οι Max Verstappen (1:35.614), Charles Leclerc (1:35.669), Lewis Hamilton (1:35.716) και Sergio Perez (1:35.939).

Επόμενος αγώνας

Η Formula 1 ετοιμάζεται για τον τελευταίο αγώνα της ιδιαίτερα πλούσιας σεζόν, καθώς η αυλαία θα πέσει το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, 24-26 Νοεμβρίου, στη πίστα της Yas Marina στο Abu Dhabi.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”