Formula 1 2024

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Ferrari SF-24


Εικόνα


Η Ferrari θα αντιμετωπίσει τη χρονιά του 2024 στη Formula 1 με το μονοθέσιο που αποκάλυψε σήμερα, την SF-24, η οποία πέραν από το καθιερωμένο κόκκινο, διατηρεί το μάυρο έχει και μερικές πινελιές άσπρου και κίτρινου. Η Ferrari αναφέρει ότι 95% των εξαρτημάτων στην SF-24 είναι καινούργια. Η SF-24 έκανε το ντεμπούτο της στην ιδιόκτητη πίστα του Fiorano λίγο μετά την αποκάλυψή της.

Αν και το νέο μονοθέσιο αποτελεί καθαρή στροφή στην αεροδυναμική φιλοσοφία της ομάδας, με καλύμματα ψυγείων που έχουν καθοδική διμόρφωση προς τα πίσω, εκ πρώτης όψης, κάποια πράγματα παραμένουν παραδοσιακά. Όπως η γεωμετρία pushrod στην εμπρός ανάρτηση, η οποία όμως έχει πιο έντονη διαμόρφωση anti-dive, με το σύνδεσμο για το πίσω μπράτσο του ανώτερου ψαλιδιού να βρίσκεται πολύ πιο χαμηλά από τον εμπρός για να αντιμετωπίζει το βύθισμα κατά το φρενάρισμα και να διατηρεί την αεροδυναμική πλατφόρμα παράλληλη με το έδαφος.


Εικόνα


Τα αρκετά μεγάλα καλύμματα των ψυγείων θυμίζουν με αρκετά την περυσινή διαμόρφωση της Aston Martin, με ένα κανάλι στο επάνω μέρος τους που δημιουργείται από ένα (αεροδυναμικό) εξόγκωμα στην ουρά τους. Η Ferrari διατηρεί ένα πολύ λεπτό airbox πίσω από το κεφάλι του οδηγού, γεγονός που συμβάλλει στο μεγαλύτερο μέγεθος των πλαϊνών sidepod.

Η Ferrari ακολούθησε τη γραμμή της Red Bull όσον αφορά το μακρύτερο κάτω χείλος της εισαγωγής αέρα των ψυγείων και έχει μεταφέρει πιο χαμηλά την κάτω κατασκευή απορρόφησης συγκρούσεων στα πλαϊνά του cockpit, για αεροδυναμικά οφέλη. Tα υποστήριγματα των καθρεπτών είναι κανονικά πτερύγια που ρυθμίζουν τη ροή αέρα επάνω από τις εισαγωγές αέρα των ψυγείων.



Εικόνα


Υπάρχουν πτερύγια στα πλαϊνά του κάτω μέρος των πίσω στηριγμάτων του halo, που βοηθούν στην κατεύθυνση της ροής του αέρα προς την πίσω αεροτομή, τομέας στον οποίο έχει επικεντρωθεί αρκετά η Ferrari, και λόγω του λεπτού airbox. Το κάλυμμα του κινητήρα όμως πλαταίνει πολύ στο πίσω μέρος, όπως συμβαίνει και σχεδόν σε όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια του grid, αλλά δε συνέβαινε με τις δύο προηγούμενες Ferrari.

Στην πίσω άξονα, η γεωμετρία της ανάρτησης είναι το παραδοσιακό pullrod, ενώ γνωρίζουμε ότι η Ferrari έχει περιορίσει τις διαστάσεις του περιβλήματος του κιβωτίου για να ελευθερώσει χώρο στην περιοχή του διαχύτη και να βελτιώσει την απόδοσή του.

Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Frederic Vasseur, δήλωσε: «Πρέπει να συνεχίσουμε την πρόοδο από το τέλος της σεζόν 2023. Πρέπει να είμαστε σε θέση να σημειώνουμε περισσότερους βαθμούς, να είμαστε σίγουρα πιο αποδοτικοί, αλλά και πιο αποτελεσματικοί. Αυτή ήταν ίσως η μεγαλύτερη αδυναμία μας πέρυσι. Θα επικεντρωθούμε σε αυτό».


Εικόνα



O τεχνικός διευθυντής της Ferrari, Enrico Cardile, δήλωσε: «Με την SF-24, θέλαμε να δημιουργήσουμε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και στην πραγματικότητα, κάθε τομέας του μονοθεσίου έχει ανασχεδιαστεί, παρότι η αφετηρία μας ήταν η κατεύθυνση εξέλιξης που υιοθετήσαμε πέρυσι και η οποία μας είδε να κάνουμε ένα άλμα προς τα εμπρός όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα στο τελευταίο κομμάτι της σεζόν».

«Λάβαμε υπόψη μας όσα μας είπαν οι οδηγοί και μετατρέψαμε αυτές τις ιδέες σε μηχανολογική πραγματικότητα, με στόχο να τους δώσουμε ένα μονοθέσιο που είναι πιο εύκολο στην οδήγηση και επομένως πιο εύκολο να το εκμεταλλευτούν στο έπακρο και να το ωθήσουν στα όριά του. Δε θέσαμε στους εαυτούς μας σχεδιαστικούς περιορισμούς εκτός από το να παραδώσουμε ένα ισχυρό και τίμιο αγωνιστικό μονοθέσιο, το οποίο θα μπορεί να αναπαράγει στην πίστα αυτό που είδαμε στην αεροδυναμική σήραγγα».

H οδηγική σύνθεση της ιταλικής ομάδας παραμένει η ίδια, με μία μεγάλη διαφορά όμως μεταξύ των δύο πιλότων. Ο Charles Leclerc, που έχει υπογράψει πολυετή συμφωνία (πιθανώς 2+2 ετών) και έχει εξασφαλίσει το μέλλον του με τη Ferrari (αν και θα έχει να υποδεχθεί το Lewis Hamilton στην ομάδα), σε αντίθεση με τον Carlos Sainz, που γνωρίζει ότι αυτή θα είναι η τελευταία του σεζόν με τα χρώματα της Scuderia, πριν καν αυτή ξεκινήσει.
Πηγή:Φαμπρίτσιο Λαζάκις-motorone.gr


SF-24 Car Launch


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

McLaren MCL38


Εικόνα


H McLaren ήταν η πρώτη ομάδα της Formula 1 που είχε αποκαλύψει το χρωματισμό του μονοθεσίου της για τη φετινή χρονιά και τώρα ήρθε η σειρά και του νέου μονοθεσίου. Η MCL38 θα πραγματοποιήσει σήμερα ένα shakedown 200 χλμ. στην πίστα του Silverstone. Η McLaren εντυπωσίασε με την απόδοσή της στο δεύτερο μισό της περυσινής σεζόν και θέλει να ξεκινήσει τη φετινή χρονιά με καλό τρόπο, για πρώτη φορά έπειτα από δύο σεζόν που άρχισαν με δυσκολίες και κακά αποτελέσματα.

To τεχνικό τμήμα της ομάδας έχει ενισχυθεί με την έλευση φέτος του Γάλλου David Sanchez από τη Ferrari ως τεχνικού διευθυντή concept οχήματος και του Βρετανού Rob Marshall από τη Red Bull ως τεχνικού διευθυντή μηχανολογίας και σχεδιασμού. Αυτοί οι δύο, μαζί με τον Πίτερ Προδρόμου, τεχνικό διευθυντή αεροδυναμικής, ηγούνται των τεχνικών προσπαθειών της ομάδας από τη φετινή χρονιά, αν και οι δύο νέες αφίξεις δεν είχαν επιρροή στο φετινό μονοθέσιο.

Η ομάδα χρησιμοποιεί από πέρυσι το καλοκαίρι την καινούργια αεροδυναμική σήραγγα στις εγκαταστάσεις του Woking και η MCL38 είναι το πρώτο προϊόν που έχει εξελιχθεί (εν μέρει) σε αυτήν. Το νέο μονοθέσιο δείχνει από τις πρώτες εικόνες, οι οποίες η αλήθεια είναι ότι δεν αποκαλύπτουν πολλά, να αποτελεί εξέλιξη της περυσινής McLaren, με ακόμη πιο λεπτά καλύμματα ψυγείων και πιο εφαρμοστό κάλυμμα κινητήρα. Όπως είναι αναμενόμενο, η pullrod γεωμετρία στην εμπρός ανάρτηση έχει παραμείνει.


Εικόνα


Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Andrea Stella: «Εισερχόμενοι στη φετινή χρονιά, επιδιώκουμε να αξιοποιήσουμε τη δυναμική της προηγούμενης σεζόν. Τώρα έχουμε τα πάντα στη θέση τους από πλευράς υποδομών, ανθρώπων και κουλτούρας, ώστε να συνεχίσουμε να προχωράμε μπροστά και να χτίζουμε πάνω στη δουλειά που έγινε για να επιστρέψουμε στην κορυφή του grid».

«Υπάρχουν πολλές καινοτομίες στο μονοθέσιο, αλλά δεν έχουν ολοκληρωθεί όλοι οι τομείς που θέλουμε να αντιμετωπίσουμε για την έκδοση της παρουσίασης. Αυτοί οι τομείς θα αποτελέσουν τώρα το επίκεντρο της εξέλιξής μας κατά τη διάρκεια της σεζόν, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει».

H McLaren διατηρεί φέτος την ίδια οδηγική σύνθεση, με το Βρετανό Lando Norris να έχει υπογράψει πρόσφατα πολυετή επέκταση του συμβολαίου του και τον Αυστραλό Oscar Piastri να εισέρχεται στη δεύτερη σεζόν του στη Formula 1 με την ομάδα, έχοντας εντυπωσιάσει πέρυσι. Αμφότεροι θα παραμείνουν στην ομάδα τουλάχιστον έως το τέλος του 2026.
Πηγή:Φαμπρίτσιο Λαζάκις-motorone.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Mercedes W15


Εικόνα


Έπειτα από δύο απογοητευτικές σεζόν για την ομάδα της Mercedes, η οποία έως το 2021 κατέκτησε 8 συνεχόμενα Πρωταθλήματα Κατασκευαστών, η φετινή σεζόν αποτελεί την πρώτη με τον James Allison να επιστρέφει στη θέση του τεχνικού διευθυντή και να αναλαμβάνει την εξέλιξη του μονοθεσίου εξαρχής.

Η Mercedes αποφάσισε να αλλάξει προσέγγιση στη σχεδιαστική φιλοσοφία, αποχωρώντας από την κατεύθυνση που είχε ακολουθήσει τα δύο προηγούμενα χρόνια. Ο χρωματισμός της Mercedes-AMG W15 E Performance, όπως είναι ο πλήρης τίτλος του μονοθεσίου που αποτελεί μία σύνθεση μαύρου και ασημί. Το νέο μονοθέσιο θα πραγματοποιήσει ένα αρχικό shakedown 200 χλμ. σήμερα στην πίστα του Silverstone.

Η φετινή σεζόν αποτελεί την τελευταία του Lewis Hamilton στη Mercedes, και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πως θα τον αντιμετωπίσει η ομάδα και αν αποφασίσει θα δώσει προτεραιότητα στον George Russell σε ορισμένες περιπτώσεις που θα μπορεί να το κάνει. Προς το τέλος της σεζόν, είναι δεδομένο ότι ο Hamilton δε θα ενημερώνεται για τις αναβαθμίσεις του μονοθεσίου.


Εικόνα


Οι γενικές γραμμές είναι αρκετά παρόμοιες με αυτά που έχουμε δει από τα φετινά μονοθέσια μέχρι στιγμής, με τη Mercedes να έχει σχεδιάσει εξαρχής τη διαμόρφωση των ψυγείων, με καθοδική πορεία προς τα πίσω και ένα κάλυμμα κινητήρα με πιο παραδοσιακές γραμμές. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η διαμόρφωση του εμπρός μέρους, με το νέο, πιο κοντό ρύγχος.

Αυτό περιβάλλεται από περίπλοκης διαμόρφωσης πτερύγια στην εμπρός αεροτομή με το πρώτο εξ αυτών να έχει μια μικρή κοιλότητα στο κεντρικό του τμήμα και τα υπόλοιπα τρία να ανασηκώνονται στην ίδια περιοχή, δημιουργώντας ένα κανάλι κάτω από το ρύγχος. Επίσης, υπάρχει vortex generator (γεννήτρια στροβίλων) στο δεύτερο πτερύγιο, του οποίου ο ρόλος είναι να διοχετεύει καλύτερα τον αέρα προς τα πίσω. Εν μέρει, κάνει τη δουλειά που έκανε η Υ250 διαμόρφωση της εμπρός αεροτομής στα μονοθέσια έως το 2021, διαμορφώνοντας τη ροή του άερα προς τα πίσω.

Η εμπρός ανάρτηση έχει ανασχεδιαστεί, διατηρώντας όμως την παραδοσιακή pushrod γεωμετρία. Σε αντίθεση με τις περισσότερες ομάδες, οι εισαγωγές αέρα των ψυγείων έχουν τριγωνικό σχήμα και είναι τοποθετημένες πολύ μπροστά. Από κάτω από αυτές, υπάρχει ένα μεγάλο κανάλι αέρα που ταξιδεύει προς το επάνω μέρος του διαχύτη. Τα καλύμματα των ψυγείων κατεβαίνουν προς τα πίσω και το κάλυμμα του κινητήρα έχει πιο μικρές διαστάσεις, με τα εξογκώματα γύρω από τον κινητήρα να είναι λιγότερο τονισμένα.


Εικόνα


Από τις πρώτες εικόνες, η διαμόρφωση της πίσω ανάρτηση φαίνεται να είναι pushrod (για αεροδυναμικά οφέλη), αντί για το περυσινό pullrod και είναι πιο έντονη η γεωμετρία anti-squat, που περιορίζει το βύθισμα του πίσω μέρους στην επιτάχυνση, με το εμπρός μπράτσο του ανώτερου ψαλιδιού να συνδέεται πιο χαμηλά με το κιβώτιο. Το περίβλημα του κιβωτίου θα έχει διαφορετική διαμόρφωση, ώστε να απελευθερώνει περισσότερο χώρο (μαζί με το pushrod) στην περιοχή του διαχύτη, για να βελτιώσει την απόδοσή του. Αυτό θα προσθέσει αεροδυναμικό φορτίο στον πίσω άξονα και η Mercedes ευελπιστεί ότι αυτό θα τον κάνει λιγότερο νευρικό.

Όπως δήλωσε ο James Allison, «μεγάλη έμφαση δόθηκε στη βελτίωση του απρόβλεπτου πίσω άξονα του προηγούμενου μονοθεσίου. Δουλέψαμε σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι και οι δύο άξονες, αλλά ιδιαίτερα ο πίσω, διατηρούν καλύτερο έλεγχο του ελαστικού σε σχέση με την W14. Υπήρξαν επίσης κάποιες αλλαγές σε τομείς στους οποίους είχαμε περιθώρια βελτίωσης, όπως η επίδραση του DRS, και η απόδοση στα pit stop».
Πηγή:Φαμπρίτσιο Λαζάκις-motorone.gr


2024 Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team Car Launch | Meet the F1 W15
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Red Bull RB20


Εικόνα


Η Red Bull έγινε η τελευταία ομάδα που παρουσίασε το φετινό της μονοθέσιο. Ο Christian Horner έδωσε το παρόν στη παρουσίαση της RB20, παρά την έρευνα που συνεχίζει η Red Bull ως προς το πρόσωπό του μετά από καταγγελία για “απρεπή συμπεριφορά”, κατηγορία που ο ίδιος αρνείται.

Η RB20 αποτελεί εξέλιξη της RB19, έχοντας αεροδυναμικά “φρεάτια” που “τρέχουν” κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, παρόμοια με αυτά που είχε πέρυσι η Mercedes. Επιπλέον, η περιοχή γύρω από το μπροστινό μέρος του sidepod έχει διαφορετικό σχεδιασμό.

Ο Adrian Newey και ο Christian Horner είπαν πως η ομάδα επέλεξε να παραμείνει στη βασική ιδέα του αυτοκινήτου της για τρίτη συνεχή χρονιά, επειδή έχει αποδειχθεί πως είναι άκρως πετυχημένη. Όπως είπε ο Newey:

<<Το φετινό μας αυτοκίνητο είναι σε μεγάλο βαθμό μια τρίτη εξέλιξη του αυτοκινήτου του 2022. Το περσινό μονοθέσιο ήταν μια εξέλιξη του αυτοκινήτου του 2022 στα βασικά του σημεία, φυσικά, στη κανονική χειμερινή εξέλιξη όσον αφορά την αεροδυναμική, υπήρξε κάποια κατανόηση για το τι έπρεπε να κάνουμε με την ανάρτηση για να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο, και να μειώσουμε το βάρος, γιατί δεν φτάσαμε ποτέ στο όριο βάρους το 2022.

Το φετινό αυτοκίνητο είναι η τρίτη εξέλιξη της RB18. Αυτό που δεν γνωρίζουμε, φυσικά, είναι εάν η τρίτη εξέλιξη είναι πολύ συντηρητική και αν οι άλλες ομάδες έχουν κάνει κάτι διαφορετικό. Απλώς δεν ξέρεις.
>>

Η Red Bull διατηρεί το οδηγικό της δίδυμο των Max Verstappen και Sergio Perez και για την σεζόν του 2024.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr

Εικόνα


Oracle Red Bull Racing 2024 Season Launch
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Williams FW46


Εικόνα


Η Williams παρουσίασε το χρωματισμό με τον οποίο θα αγωνίζεται στο φετινό Πρωτάθλημα της Formula 1. Η πάλαι ποτέ κραταιά βρετανική ομάδα ανακοίνωσε ένα καινούργιο σπόνσορα, την ιαπωνική πολυεθνική εταιρεία Komatsu, που ειδικεύεται σε κατασκευές και ορυχεία, καθώς και κινητήρες και βιομηχανικό εξοπλισμό.

Επίσης, στο μονοθέσιο υπάρχει και το λογότυπο της εταιρείας κρυπτονομίσματος Kraken. Έχοντας αποσπάσει τον επικεφαλής της ομάδας, James Vowles από τη Mercedes πριν από την έναρξη της περυσινής σεζόν, η Williams εξασφάλισε και τις υπηρεσίες του πρώην επικεφαλής τεχνικού συμβούλου της Alpine, Pat Fry. Η ομάδα έχει εξασφαλίσει τις μονάδες ισχύος και το κιβώτιο της Mercedes πέραν του 2026.


Εικόνα


H οδηγική σύνθεση παραμένει η ίδια, με τον Ταϊλανδό Alex Albon (που θα γίνει 28 χρονών το Μάρτιο) να εισέρχεται στην τρίτη σεζόν του με την ομάδα, την οποία έφερε στην 7η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών με τους βαθμούς που συγκέντρωσε μόνος του. Ο 23χρονος Αμερικανός Logan Sargeant θα πρέπει να αποδώσει καλύτερα στη δεύτερη σεζόν του στη Formula 1 αν θέλει να διατηρήσει τη θέση του.

O Sargeant δήλωσε ότι θα πρέπει να προσαρμόσει το οδηγικό του στυλ για να ταιριάζει στις απαιτήσεις του μονοθεσίου, το οποίο η ομάδα ελπίζει ότι θα είναι πολύ πιο προβλέψιμο από το περυσινό. Ο Sargeant δήλωσε ότι θέλει να κάνει ένα βήμα προόδου, να αξιοποιεί τις δυνατότητες του μονοθεσίου και να έχει πιο σταθερά αποτελέσματα.

O Albon δήλωσε ότι η Williams προσπάθησε να αποβάλλει ορισμένες -κακές- συνήθειες που είχε τα τελευταία χρόνια στο σχεδιασμό της FW46, την οποία δεν έχουμε δει ακόμα. O James Vowles δήλωσε ότι δεν είναι ευχαριστημένος με την 7η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ο Βρετανός δήλωσε ότι η ομάδα έκανε καλή δουλειά το 2023, αλλά δεν ήταν εξαιρετική, αλλά παραδέχεται ότι θα πρέπει να βελτιωθεί βήμα-βήμα.
Πηγή:Φαμπρίτσιο Λαζάκις-motorone.gr

Εικόνα
Εικόνα


2024 Season Launch | Williams Racing
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX 2024


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Σε έναν αγώνα που δεν επιφέρει καμία κριτική, ο Max Verstappen και η Red Bull ξεκίνησαν τη χρονιά όπως ακριβώς τελείωσε η προηγούμενη, όντας άνετα κυρίαρχοι, με τον Ολλανδό να προσθέτει μια ακόμα νίκη στο ενεργητικό του, την 55η στην καριέρα του.

Ο Max Verstappen μετέτρεψε την pole position σε νίκη στο Grand Prix του Μπαχρέιν με μια ελεγχόμενη και προσεκτική άμυνα στον Leclerc στην πρώτη στροφή, μετά το σβήσιμο των κόκκινων φώτων. Έκτοτε, ο Ολλανδός δεν κοίταξε ποτέ πίσω του και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα.

Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Sergio Perez, ο οποίος -παρότι τερμάτισε 22 δευτ. πίσω από τον teammate- δεν απειλήθηκε ποτέ, αποδεικνύοντας τη σαφή ανωτερότητα του μονοθέσιου της αυστριακής ομάδας.

Τρίτος τερμάτισε ο Carlos Sainz, ο οποίος χρειάστηκε να προσπεράσει τον Charles Leclerc δύο φορές, με το Μονεγάσκο να αντιμετωπίζει προβλήματα με το σύστημα πέδησης της SF-24, που του προκάλεσαν πολλαπλά μπλοκαρίσματα των τροχών του.

Οι οδηγοί της Mercedes, George Russell και Lewis Hamilton, αντιμετώπισαν προβλήματα υπερθέρμανσης με τις μπαταρίες τους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, παρότι η εξωτερική θερμοκρασία ήταν στους 18 βαθμούς Κελσίου.

Ο Russell πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 5η θέση, ενώ ο teammate του στην 7η, με τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να είχε να αντιμετωπίσει και το σπασμένο κάθισμα του. Ανάμεσα τους, στην 6η θέση, τερμάτισε η πρώτη McLaren, αυτή του Lando Norris.

Ο Oscar Piastri έφερε τη δεύτερη McLaren στο top 10, τερματίζοντας 8ος, ενώ η Aston Martin ήταν η 5η καλύτερη ομάδα του αγώνα, καθώς και τα δύο μονοθέσια της τερμάτισαν στους βαθμούς, με τον Fernando Alonso να περνά τη γραμμή 9ος και τον Lance Stroll τη 10η θέση, παρά το γεγονός ότι έπεσε στο πίσω μέρος του grid, μετά το περιστατικό της 1ης στροφής με τον Hulkenberg.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

SAUDI ARABIAN GRAND PRIX 2024


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα

O Max Verstappen πρόσθεσε μια ακόμα νίκη στο ενεργητικό του, καθώς είδε πρώτος την καρό σημαία στην πίστα της Τζέντα χωρίς να απειληθεί σε κανένα σημείο του αγώνα.

Αυτή ήταν η 56η νίκη του Max Verstappen και η 9η συνεχόμενη, ο οποίος συνεχίζει την υπεράσπιση του τίτλου του με εξαιρετικό στυλ, που είχε σαν αποτέλεσμα μια κυρίαρχη νίκη στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Sergio Perez, νικητής στον περσινό αγώνα, φέρνοντας ένα ακόμα “1-2” για τη Red Bull, το δεύτερο συνεχόμενο. Η αυστριακή ομάδα είναι σε “δικό της πρωτάθλημα” κάτι που αποδεικνύεται από τη μεγάλη διαφορά που είχε ο Charles Leclerc, ο οποίος τερμάτισε στην 3η θέση.

Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull διατήρησε τη θέση του με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων. To αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε μόλις στον 7ο γύρο, εξαιτίας της εξόδου του Lance Stroll, που πυροδότησε ένα χάος στο pit lane, με την Red Bull να ήταν μεταξύ των ομάδων που άλλαξαν τα ελαστικά στους οδηγούς της χωρίς να αντιμετωπίσουν προβλήματα.

Ωστόσο, ο Μεξικανός οδηγός της αυστριακής ομάδας πήρε ποινή πέντε δευτερολέπτων για μη ασφαλή απελευθέρωση από το pit box, αλλά με το πέσιμο της καρό σημαίας είχε μεγάλη διαφορά από τον τρίτο Charles Leclerc για να διατηρήσει τη θέση του.

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Oscar Piastri, με τον Αυστραλό να έχει περάσει ένα σημαντικό μέρος του αγώνα προσπαθώντας να βρει έναν τρόπο να προσπεράσει τον Lewis Hamilton, ο οποίος ήταν ένας από τους λίγους οδηγούς στον αγώνα που έμεινε εκτός κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας και δεν άλλαξαν τα ελαστικά τους.

Ο Fernando Alonso διατήρησε την πέμπτη θέση, όντας η μοναδική Aston Martin που τερμάτισε τον αγώνα. Ο Alonso κατάφερε να κρατήσει πίσω του τη Mercedes του George Russell, παρά την πίεση του τελευταίου προς το τέλος του αγώνα. Ωστόσο, ο Βρετανός έπρεπε τελικά να συμβιβαστεί με την 6η θέση.

Συνεχίζοντας, ήταν ένα αξέχαστο ντεμπούτο στη Formula 1 για τον Oliver Bearman, ο οποίος αντικατέστησε τον Carlos Sainz στη Ferrari, αφού ο Ισπανός διαγνώστηκε με σκωληκοειδίτιδα την Παρασκευή. Ο 18χρονος οδηγός πέτυχε τους πρώτους του βαθμούς στην F1, τερματίζοντας στην 7η θέση μετά από έναν μεστό αγώνα, ενώ πραγματοποίησε αρκετές προσπεράσεις.

Ο Bearman κράτησε πίσω του ακόμα δύο Βρετανούς οδηγούς, με τον Lando Norris να τερματίζει στην 8η θέση μπροστά από τον Lewis Hamilton στην 9η. Τόσο ο Norris όσο και ο Hamilton ήταν από τους οδηγούς που κράτησαν τη μεσαία γόμα των ελαστικών τους για 33 γύρους, πριν κάνουν pit stop στο δεύτερο μισό του αγώνα για τη μαλακή γόμα, η οποία όμως δεν τους έδωσε την ταχύτητα που ήλπιζαν.

Ο Nico Hulkenberg ολοκλήρωσε το top 10 για να πετύχει τον πρώτο βαθμό της Haas στη σεζόν. Ο Γερμανός ήταν ένας ακόμα οδηγός που επέλεξε να μην μπει στα pits κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας και με την εκπληκτική άμυνα του Kevin Magnussen, ο οποίος κράτησε στρατηγικά πίσω τους αρκετούς οδηγούς για να δώσει χώρο στον Hulkenberg όταν επέστρεφε στην πίστα από το pit stop του.


Εικόνα



Οδηγός του αγώνα

Ο Oliver Bearman κέρδισε το κοινό και τον ανέδειξε ως τον οδηγό της ημέρας. Ο 18χρονος Βρετανός συγκέντρωσε το 48,3% των ψήφων των θεατών, για να ακολουθήσουν οι Lewis Hamilton (7,3%), Kevin Magnussen (6,7%), Sergio Perez (5,9%) και Lando Norris (5,2%).

Ταχύτερος γύρος

Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα τον σημείωσε ο Charles Leclerc στον 50στό και τελευταίο γύρο του αγώνα, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:31.632, παίρνοντας τον επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton με 1:31.746, Max Verstappen με 1:31.773, Lando Norris με 1:31.944 και Oliver Bearman με 1:32.186.

Επόμενος αγώνας

Μετά από δύο συνεχόμενα Grand Prix, το επόμενο θα διεξαχθεί σε δύο εβδομάδας, 22-24 Μαρτίου, στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

AUSTRALIAN GRAND PRIX 2024


Εικόνα
Εικόνα



Ο Carlos Sainz είδε πρώτος την καρό σημαία στην πίστα του Albert Park και κατέκτησε τη νίκη στο GP της Αυστραλίας, μόλις δύο εβδομάδες μετά την εγχείρηση του για την αφαίρεση της σκωληκοειδίτιδας. Η θριαμβευτική ημέρα για την Ferrari επισφραγίστηκε από την δεύτερη θέση του Charles Leclrec, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Lando Norris.

Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη του Ισπανού οδηγού με την ιταλική ομάδα και η πρώτη νίκη της σεζόν εκτός οδηγού της Red Bull. Ο Sainz εκμεταλλεύτηκε το τεχνικό πρόβλημα που αντιμετώπισε το πίσω δεξί άκρο του Max Verstappen στους πρώτους γύρους του αγώνα, που ανάγκασαν τον παγκόσμιο πρωταθλητή να εγκαταλείψει.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Verstappen έστριψε εύκολα πρώτος στην πρώτη στροφή της πίστας, αφήνοντας πίσω του τον Sainz, και όδευε για τη 10η συνεχόμενη του νίκη. Σύντομα, όμως, ανέφερε προβλήματα με το μονοθέσιο του, και στα μέσα του δεύτερου γύρου έχασε την πρωτοπορία από τον Sainz.

Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, το πρόβλημα στο πίσω δεξί φρένο του Verstappen χειροτέρεψε και, με καπνούς να έβγαιναν από το πίσω μέρος της RB20 αναγκάστηκε να μπει στα pits για να εγκαταλείψει. Αυτή ήταν η πρώτη φορά μετά από ακριβώς δύο χρόνια, που ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull δεν ολοκλήρωσε έναν αγώνα.

Ο Sainz ήταν ταχύτατος καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα, και με την απουσία του Verstappen, απέκτησε σταθερό προβάδισμα έναντι του Lando Norris, του Charles Leclerc και του Oscar Piastri καθώς εξελίχθηκε ο αγώνας, παίρνοντας τελικά την καρό σημαία για τρίτη φορά της καριέρας του στη F1.

Ο Leclerc ολοκλήρωσε άψογα το undercut στον Norris στα πρώτα στάδια του αγώνα για να βρεθεί πίσω από τον Sainz και να ανέβει τελικά στο βάθρο, φέρνοντας το “1-2” για τη Ferrari μετά τον εναρκτήριο αγώνα του 2022. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren είχε πολύ καλύτερο ρυθμό αγώνα από τον teammate του, Oscar Piastri, και με την αλλαγή θέσεων μεταξύ των οδηγών της βρετανικής ομάδας πήρε το παρθενικό βάθρο της σεζόν για τον εαυτό του και την McLaren.

Ο Piastri προσπέρασε τον Norris στον πρώτο γύρο των pit stop, αλλά μετά δεν μπόρεσε να δείξει την ταχύτητα του. Ωστόσο, κατάφερε να κρατήσει πίσω του την Red Bull του Sergio Perez, έχοντας έναν μοναχικό αγώνα για την 4η θέση του αγώνα.

Ο George Russell πίεζε για να προσπεράσει τον Fernando Alonso στα τελευταία στάδια του αγώνα, ώστε να πάρει τους βαθμούς της 6ης θέσης, αλλά έχασε δραματικά τον έλεγχο του μονοθέσιου τους στην αλληλουχία των στροφών υψηλής ταχύτητας 6 και 7, προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές στη Mercedes του και φέρνοντας ένα Virtual Safety Car στον τελευταίο γύρο του αγώνα.

Κερδίζοντας μια θέση από αυτό το περιστατικό, ο Lance Stroll έκανε δύο τα μονοθέσια της Aston Martin στην βαθμολογούμενη 10άδα με την 7η θέση του, καθώς ο Yuki Tsunoda κέρδισε σημαντικούς βαθμούς για την RB με την 8η θέση του. Την πρώτη 10άδα ολοκλήρωσαν οι δύο οδηγοί της Haas, με τον Nico Hulkenberg να τερματίζει 9ος και ο Kevin Magnussen στην 10η θέση.

Ο Lewis Hamilton ήταν η δεύτερη εγκατάλειψη του αγώνα, καθώς η W15 εμφάνισε μηχανικό πρόβλημα στο power unit της.



Εικόνα


Οδηγός του αγώνα

Ο Carlos Sainz δεν έτρεξε στον προηγούμενο αγώνα λόγω ασθένειας, αλλά ανακάλυψε ξανά το mojo του με στυλ στη Μελβούρνη, προσπερνώντας τον παγκόσμιο πρωταθλητή Max Verstappen στους πρώτους γύρους. Από εκεί, ο Ισπανός δεν κοίταξε ποτέ πίσω, αφήνοντας πίσω τον συμπαίκτη του στη Ferrari, Charles Leclerc, για να εξασφαλίσει την τρίτη του νίκη στην καριέρα του στη Formula 1.

Ο Ισπανός κέρδισε το κοινό και τον ανέδειξε ως τον οδηγό της ημέρας. Ο Ισπανός συγκέντρωσε το 38,4% των ψήφων των θεατών, για να ακολουθήσουν οι Lando Norris (11,6%), Oscar Piastri (10,2%), Charles Leclerc (8,7%), και Max Verstappen (5.5%).

Ταχύτερος γύρος

Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα τον σημείωσε ο Charles Leclerc στον 56ο γύρο του αγώνα, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:19.813, παίρνοντας τον επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Lando Norris με 1:19.915, Carlos Sainz με 1:20.031, Oscar Piastri με 1:20.199 και ο George Russell με 1:20.284.

Επόμενος αγώνας

Η Formula 1 κάνει το καθιερωμενο της διάλειμμα των δύο εβδομάδων, καθώς το επόμενο Gran Prix θα διεξαχθεί στις 5 με 7 Απριλίου, στην πίστα της Suzuka της Ιαπωνίας.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

JAPANESE GRAND PRIX 2024


Εικόνα
Εικόνα

F1 Circuit Guide: Suzuka, Japanese Grand Prix



Αφήνοντας πίσω του την εγκατάλειψη της Αυστραλίας, ο Max Verstappen είδε πρώτος την καρό σημαία στο Ιαπωνικό GP και πρόσθεσε μια ακόμα εύκολη νίκη στο βιογραφικό του, καθώς δεν απειλήθηκε ποτέ από κανέναν, με τον ίδιο να χαρακτηρίζει τον αγώνα του μοναχικό.

Ο Verstappen ήταν πρωτοπόρος από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα, καθώς οι καιρικές συνθήκες στην πίστα ήταν πιο ζεστές από τις αναμενόμενες, με την απόδοση του μονοθέσιου του να βελτιώνεται κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτή ήταν η 3η νίκη του Ολλανδού τη φετινή σεζόν, η τρίτη διαδοχική νίκη από την pole στη Suzuka, και η 57η στην καριέρα του, αυξάνοντας το προβάδισμά του στην κατάταξη των οδηγών.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο teammate του στη Red Bull, Sergio Perez, ολοκληρώνοντας ένα από “1-2” για την αυστριακή ομάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 βλέπουμε “1-2” τερματισμούς -έστω από διαφορετικές ομάδες- στους τέσσερις πρώτους γύρους του πρωταθλήματος.

Τρίτος τερμάτισε ο Carlos Sainz, ο οποίος ακολούθησε διαφορετική στρατηγική από τον teammate του Charles Leclerc, ο οποίος έκανε μόνο ένα pit stop στον αγώνα, κάτι που τον βοήθησε να κερδίσει 3 θέσεις στην τελική κατάταξη.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Verstappen διατήρησε την 1η θέση μετά την πρώτη στροφή, αλλά λίγα μέτρα πιο πίσω στον πρώτο γύρο η RB του Daniel Ricciardo είχε επαφή με τη Williams του Alex Albon, που είχε σαν αποτέλεσμα να βγουν εκτός πίστας και να τρακάρουν στα προστατευτικά ελαστικά στο εξωτερικό της στροφής 2.

Οι δύο οδηγοί βγήκαν μόνοι τους από τα μονοθέσια τους, χωρίς κανένα τραυματισμό, αλλά το περιστατικό είχε σαν αποτέλεσμα να βγει η κόκκινη σημαία για περίπου 30 λεπτά.

Μετά την επανεκκίνηση, είδαμε μια ποικιλία στρατηγικών από τους οδηγούς, με το νικητή του Grand Prix της Αυστραλίας, Carlos Sainz, να ήταν ο τελευταίος από τους πρωτοπόρους που έκανε το δεύτερο pit stop του και επωφελήθηκε από τα πιο φρέσκα ελαστικά για να προσπεράσει στους τελευταίους γύρους την McLaren του Lando Norris και τον Charles Leclerc, με τον teammate του στη Ferrari να επιλέγει στρατηγική με ένα στοπ λιγότερο.


Εικόνα



Ο Leclerc κράτησε τον Norris μακριά στην τέταρτη θέση, στην οποία τερμάτισε, με τον Βρετανό να μην εκμεταλλεύεται στο μέγιστο τη δυναμική της McLaren αντίστοιχα. Ο Fernando Alonso έφερε την Aston Martin του στην 6η θέση, τερματίζοντας ακριβώς μπροστά από τους George Russell και Oscar Piastri, οι οποίοι είχαν έντονη μάχη στους τελευταίους γύρους του αγώνα, με τον Βρετανό οδηγό της Mercedes να προσπερνά τον Αυστραλό της McLaren στον τελευταίο γύρο.

Ο Piastri είχε “γηρασμένα” σκληρά ελαστικά και ο Russell πιο φρέσκα της μεσαίας γόμας και ακούμπησαν στον τελευταίο σικέιν της πίστας, με τους αγωνοδίκες να εξετάζουν το περιστατικό αυτή τη στιγμή. Ο Lewis Hamilton ακολούθησε την ίδια στρατηγική με τον Russell και τερμάτισε την 9η, έχοντας αμφισβητήσει την προσέγγιση της Mercedes νωρίτερα στον αγώνα.

Ο Yuki Tsunoda κατάφερε να τερματίσει στην 10η θέση και να παίρνει τον τελευταίο βαθμό στον αγώνα της πατρίδας του, μετά από μια σειράς καλών προσπερασμάτων.

Οδηγός του αγώνα

Οι διαφορετικές στρατηγικές που ακολούθησαν μπορεί να τον έφεραν πίσω από τον teammate του στο τέλος του αγώνα, αλλά ο Charles Leclerc οδήγησε έναν άψογο αγώνα για την Ferrari στη Suzuka, εκκινώντας από την όγδοη θέση στο grid για να τερματίσει τέταρτος.

Ο Μονεγάσκος κέρδισε το κοινό και τον ανέδειξε ως τον οδηγό της ημέρας, συγκεντρώνοντας το 23,8% των ψήφων των θεατών, για να ακολουθήσουν οι Yuki Tsunoda (17,7%), Carlos Sainz (14,6%), Sergio Perez (8,3%), και Lando Norris (8%).

Ταχύτερος γύρος

Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα τον σημείωσε ο Max Verstappen στον 50ο γύρο του αγώνα, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:33.706, παίρνοντας τον επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Carlos Sainz με 1:33.841, Sergio Perez με 1:33.945, Lewis Hamilton με 1:33.952 και George Russell με 1:34.404.
Επόμενος αγώνας

Μετά από 4 χρόνια απουσίας, εξαιτίας του Covid-19, η Formula 1 επιστρέφει στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, με το επόμενο Grand Prix να έχει προγραμματιστεί για τις 19-21 Απριλίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

CHINESE GP SHANGHAI 2024


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Σε έναν ακόμα αγώνα θαυμάσαμε το μεγαλείο της Red Bull και του Max Verstappen και ταυτόχρονα διασκεδάσαμε με τις μάχες για τις πίσω θέσεις.

Ούτε τα τρία αυτοκίνητα ασφαλείας (δύο κανονικά, ένα εικονικό), ούτε η μίξη των στρατηγικών από αρκετές ομάδες και οδηγούς επηρέασαν στο ελάχιστο τον Max Verstappen, ο οποίος κατέκτησε με χαρακτηριστική ευκολία μια ακόμα νίκη, την πρώτη του στο GP της Κίνας και την πίστα της Σαγκάης.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο αψεγάδιαστος Lando Norris, ο οποίος ήταν εκπληκτικός καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα, εκμεταλλευόμενος κάθε ευκαιρία που είχε. Το βάθρο ολοκληρώθηκε από τον έτερο οδηγό της Red Bull, Sergio Perez, ο οποίος δεν στάθηκε τυχερός με τα αυτοκίνητα ασφαλείας, αλλά η ταχύτητα του μονοθέσιου του τον έφερε στην 3η θέση.

Ο Norris ήταν ένας από τους τρεις οδηγούς, μαζί με τους οδηγούς της Ferrari Charles Leclerc και Carlos Sainz, που έκαναν μόνο ένα pit stop, έχοντας επωφεληθεί από τα αυτοκίνητα ασφαλείας, και έτσι ο Βρετανός κατάφερε να αφήσει πίσω του τον Perez μέχρι τη γραμμή του τερματισμού.

Ακολούθησαν οι Leclerc και Sainz στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα, με τη Ferrari να μη δείχνει σε κανένα σημείο ότι είχε το ρυθμό για κάτι καλύτερο στον αγώνα. Η στρατηγική του ενός pit stop αμφισβητήθηκε από το Μονεγάσκο στα τελευταία στάδια, ότι τα ελαστικά του δεν θα μπορούσαν να φτάσουν στο τέλος.


Εικόνα


Στην 6η θέση τερμάτισε ο George Russell, καθώς η επιλογή της Aston Martin να τοποθετήσει τη μαλακή γόμα στον Alonso στα μέσα του αγώνα δεν αποδείχθηκε σωστή, με τον Ισπανό να προσπαθεί στο τέλος να “μαζέψει” τη διαφορά από το επιπλέον pit stop, με ένα φρέσκο σετ της μεσαίας γόμας, αλλά ήταν σχετικά μάταιο να ανακτήσει όλες τις θέσεις που είχε χάσει.

Στην 8η θέση τερμάτισε Oscar Piastri, ο οποίος ήταν πολύ μακριά σε απόδοση από τον teammate του στη McLaren. Ακολούθησε ο Lewis Hamilton, ο οποίος είχε έναν αγώνα που θα ήθελε να ξεχάσει, ενώ την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Nico Hulkenberg.

Οδηγός του αγώνα


Ο Lando Norris ψηφίστηκε από το κοινό ως ο οδηγός του αγώνα, συγκεντρώνοντας το 26,4% των ψήφων. Ακολουθήσουν οι Lewis Hamilton (13,9%), Fernando Alonso (13,6%), Charles Leclerc (9%) και Max Verstappen (6,3%).

Ταχύτερος γύρος

Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα τον σημείωσε ο Fernando Alonso στον 45ο γύρο του αγώνα, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:37.810, παίρνοντας τον επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Max Verstappen με 1:38.406, Zhou Guanyu με 1:38.633, Lando Norris με 1:38.751 και Pierre Gasly με 1:39.198.

Επόμενος αγώνας

Επόμενος αγώνας το GP του Μαϊάμι, που έχει προγραμματιστεί για τις 3-5 Μαϊου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”