Νέα απο τον χώρο της F1

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Τρεις αγώνες Sprint για το 2022


Τρεις αγώνες Sprint για το 2022, περισσότεροι διαθέσιμοι πόντοι και αλλαγές στη βαθμολογία σε αγώνες μικρότερης διάρκειας. Αυτές είναι οι αλλαγές που προτείνει η επιτροπή της F1 στην Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου.

Η Επιτροπή F1, πρότεινε τα σχέδια για την διεξαγωγή των αγώνων Sprint σε τρία Grand Prix, αλλά και αλλαγές στην βαθμολόγησή τους.

Αλλαγές στον τρόπο βαθμολογίας σε μικρότερη διάρκεια αγώνες, αλλά και την εκτέλεση των F1 Sprint σε τρείς διοργανώσεις (στην Imola, στο Red Bull Ring και στο Interlagos) ανακοίνωσε η επιτροπή F1 της FIA για το 2022.

Τα F1 Sprint παρουσιάστηκαν πέρυσι και είχαν διάρκεια 100 χιλιομέτρων με το καθένα (με διάρκεια περίπου 25-30 λεπτά). Το αποτέλεσμα καθόριζε την γραμμή εκκίνησης για τον (Grand Prix) της Κυριακής. Μετά από συνομιλίες του διοικητικού οργάνου της FIA και όλων των ομάδων, επιτεύχθηκε συμφωνία για τη διεξαγωγή των Sprint στα Grand Prix της Εμίλια Ρομάνα, της Αυστρίας και του Σάο Πάολο.

Η βαθμολογία

Το σύστημα βαθμών έχει τροποποιηθεί, με τους 8 κορυφαίους οδηγούς να διεκδικούν βαθμούς. Θυμίζουμε πως προηγούμενα ήταν μόνο οι 3 πρώτοι που έπαιρναν βαθμούς. Τώρα ο οδηγός, που θα τερματίσει στην 1η θέση, θα πάρει 8 πόντους και ο 8ος από 1.

Αλλαγές έχουν γίνει και για την pole position. Ο οδηγός που θα «γράψει» τον καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές (τα Σαββατοκύριακα των αγώνων Sprint θα γίνονται την Παρασκευή) θα ξεκινά από την «pole». Πέρυσι, ο νικητής του Sprint κέρδιζε την καλύτερη θέση στην εκκίνηση.

Οι κατατακτήριες δοκιμές θα καθορίζουν το grid για τα F1 Sprint του Σαββάτου, με το αποτέλεσμα του Sprint να σχηματίζει τη… σχάρα της εκκίνησης του Grand Prix της Κυριακής. Οι 8 πρώτοι του Sprint θα παίρνουν τώρα βαθμούς.

Όσο για τα Grand Prix μικρότερης διάρκειας για να βαθμολογηθούν οι αγωνιζόμενοι πρέπει ο πρώτος να έχει συμπληρώσει τουλάχιστον δύο γύρους χωρίς παρέμβαση Safety Car ή Virtual Safety Car. Αν αυτός έχει συμπληρώσει περισσότερους από δύο γύρους αλλά λιγότερο από το 25% της προγραμματισμένης απόστασης του αγώνα, οι πέντε πρώτοι που τερμάτισαν θα λάβουν βαθμούς ως εξής:

1 – 6 βαθμοί
2 – 4 βαθμοί
3 – 3 βαθμοί
4 – 2 βαθμοί
5 – 1 βαθμός

Εάν ο πρώτος έχει συμπληρώσει το 25% αλλά λιγότερο από το 50% της προγραμματισμένης απόστασης αγώνα, οι βαθμοί θα απονεμηθούν στους εννέα πρώτους ως εξής:

1 – 13 βαθμοί
2 – 10 βαθμοί
3 – 8 βαθμοί
4 – 6 βαθμοί
5 – 5 βαθμοί
6 – 4 βαθμοί
7 – 3 βαθμοί
8 – 2 πόντοι
9 – 1 πόντοι

Εάν ο πρώτος της κατάταξης συμπληρώσει το 50% αλλά λιγότερο από το 75% της προγραμματισμένης απόστασης αγώνα, οι βαθμοί θα απονεμηθούν στους 10 πρώτους ως εξής:

1 – 19 βαθμοί
2 – 14 βαθμοί
3 – 12 βαθμοί
4 – 9 βαθμοί
5 – 8 βαθμοί
6 – 6 βαθμοί
7 – 5 βαθμοί
8 – 3 βαθμοί
9 – 2 βαθμοί
10 – 1 πόντος

Οι προτεινόμενες αλλαγές αναμένεται να επικυρωθούν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Πηγή:newsauto.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Formula 1: Δεν θα διεξαχθεί ποτέ ξανά στο μέλλον GP στη Ρωσία


Η Formula 1 ανακοίνωσε σήμερα πως τερμάτισε το συμβόλαιο με τον διοργανωτή του Ρωσικού GP, κάτι που σημαίνει πως η Ρωσία δεν θα φιλοξενήσει ξανά στο μέλλον αγώνα της Formula 1.

Τη προηγούμενη εβδομάδα η F1 είχε ανακοινώσει την ακύρωση του φετινού GP εξαιτίας της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία. Ο αγώνας ήταν προγραμματισμός για τις 23-25 Σεπτεμβρίου και θα ήταν το τελευταίο Ρωσικό GP στο Σότσι, μιας και από το 2023 ο αγώνας θα μετακόμιζε σε μια νέα πίστα 54 χλμ μακριά από την Αγία Πετρούπολη.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Andretti έκανε αίτηση για είσοδο στην F1 με ομάδα του



Εικόνα



Ο Mario Andretti αποκάλυψε ότι ο γιος του, Michael Andretti, πρώην οδηγός αγώνων και ιδιοκτήτης της Andretti Autosport, κατέθεσε πρόσφατα επίσημη αίτηση στη FIA για την είσοδο μιας νέας ομάδας στη Formula 1, από το 2024.

Η ομάδα θα ονομαστεί Andretti Global -με τον θρύλο του motorsport, παγκόσμιο πρωταθλητή της F1 το 1978 και τέσσερις φορές νικητή του Indy- να κάνει γνωστό ότι η ομάδα έχει τους πόρους και έχει “τικάρει” όλα τα απαραίτητα κουτιά για να τρέξει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το μόνο που απομένει και περιμένει, είναι η απόφαση της FIA.


Εικόνα



Σύμφωνα με το πιο πρόσφατο Σύμφωνο Ομονοίας και υπέγραψαν όλες οι ομάδες τον Αύγουστο του 2020, αν μια ομάδα αποφασίσει να εισέλθει στην Formula 1 θα πρέπει να προκαταβάλει ούτε λίγο ούτε πολύ 200 εκατ. δολάρια (20 εκατ. δολάρια σε κάθε ομάδα), ώστε να διασφαλιστεί ότι τα έσοδα των υπαρχουσών ομάδων είναι προστατευμένα.

Σύμφωνα με αναφορές, η Andretti Global έχει ήδη διασφαλίσει 250 εκατ. δολάρια, με τον Michael Andretti να εκτιμά ότι για να μπει μια ολοκαίνουρια ομάδα στην F1 χρειάζεται περίπου 800 εκατ. δολάρια. Αξίζει να σημειωθεί, ότι ένας από τους χορηγούς στο IndyCar της ομάδας του Andretti, η Gainbridge, είναι επίσης υποστηρικτής του Miami GP.

Το 2021, ο Michael Andretti ήταν σε συζητήσεις για να αγοράσει την ομάδα της Alfa Romeo και την Sauber, αλλά τελικά έμεινε απογοητευμένος, όταν ο βασικός μέτοχος -Finn Rausing- επέλεξε τελικά να μην προχωρήσει σε πώληση.

Ανανέωση: Η FΙΑ με ανακοίνωσή της βάζει φρένο στην ομάδα του Andretti, αναφέροντας:

Η FIA δεν είναι επί του παρόντος σε θέση να εξετάσει ή να σχολιάσει τυχόν εκδηλώσεις ενδιαφέροντος ή αιτήσεις που ελήφθησαν από πιθανές νεοεισερχόμενες ομάδες για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Mario Andretti επιβεβαίωσε τη Renault ως προμηθευτή κινητήρων για την είσοδο στην F1



Εικόνα


Την περασμένη εβδομάδα ο Mario Andretti ανακοίνωσε ότι ο γιος του Michael έχει κάνει επίσημη αίτηση στη FIA για μια θέση στο grid της Formula 1 του 2024, με τη FIA να κρατά επιφυλακτική στάση και να μην εξετάζει -επί του παρόντος- την αίτηση. Ωστόσο, ο Andretti συνεχίζει τον προγραμματισμό του, και έχει ήδη συνάψει αρκετές συμφωνίες, συμπεριλαμβανομένου του προμηθευτή κινητήρων.

Πιο συγκεκριμένα, ο θρύλος του motorsport, παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 το 1978 και τέσσερις φορές νικητή του Indy, Mario Andretti επιβεβαίωσε ότι η ομάδα Andretti Global έχει έρθει σε επίσημη συμφωνία για τη χρήση των power units της Renault, εάν τελικά αυτή ενταχθεί στο grid της Formula 1.

Τη διεύθυνση της ομάδας έχει ο Michael Andretti, πρώην οδηγός αγώνων και ιδιοκτήτης της Andretti Autosport. Μιλώντας στον David Land, ο οποίος φιλοξενεί ένα κανάλι στο YouTube αφιερωμένο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο Mario Andretti επιβεβαίωσε:

Έχουμε μια επίσημη συμφωνία για προμηθευτή των power units, αυτή θα είναι η Renault και μου επιτρέπεται να το πω τώρα. Υπήρχαν πολλές εικασίες από τον Toto Wolff, καθώς ανησυχούσε μήπως αυτή ήταν η Ferrari, όπου η Ferrari θα είχε περισσότερες ψήφους από ό,τι θα είχε, ούτω καθεξής και ούτω καθεξής.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr



Andretti CONFIRMS Renault as F1 Supplier
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Επιφυλακτικός ο Wolff με την ενδεχόμενη είσοδο της Andretti στην F1


Πριν περίπου δύο εβδομάδες, ο Mario Andretti αποκάλυψε ότι ο γιος του, Michael Andretti, κατέθεσε επίσημη αίτηση στη FIA για την είσοδο στη Formula 1 μιας νέας ομάδας με την επωνυμία του, από το 2024.

Ο Michael Andretti έχει κάνει γνωστό ότι η ομάδα διαθέτει όλους τους πόρους και έχει “τικάρει” όλα τα απαραίτητα κουτιά για να συμμετάσχει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και το μόνο που απομένει και περιμένει είναι η απόφαση της FIA, καθώς η ομάδα έχει βρει και προμηθευτή power units, την Renault.

Ωστόσο, οι επικεφαλής της Mercedes και Red Bull, Toto Wolff και Christian Horner, έχουν καταστήσει σαφές ότι ο Andretti θα πρέπει να αποδείξει πως θα ωφεληθεί η F1 στο σύνολό της, εάν η αμερικάνικη ομάδα πάρει το πράσινο φως. Ο Wolff είπε:

Ο Andretti είναι όνομα, αυτό είναι σίγουρο. Και η αμερικανική αγορά είναι σημαντική. Όμως, κάθε ομάδα που συμμετέχει πρέπει να έχει δυναμική, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσθέτει αξία. Και όχι μόνο πληρώνοντας τα 200 εκατομμύρια δολάρια, αλλά πρέπει να αποδείξει -κατά τη γνώμη μου- τι μπορεί να κάνει για τις άλλες ομάδες, για τη F1 και τη FIA. Μόνο τότε το άθλημα θα αναπτυχθεί.

Θέλοντας να απαντήσει σε αυτές τις δηλώσεις, ο Michael Andretti ανέφερε ότι έμεινε έκπληκτος από τη στάση που έχουν επιδείξει ορισμένες ομάδες, λέγοντας:

Ήμουν έκπληκτος, πραγματικά ήμουν. Σκέφτηκα ότι θα ήταν αυτονόητο να γίνει αποδεκτή η αίτηση και να ετοιμαστώ. Αλλά προφανώς τίποτα δεν λειτουργεί έτσι στη Formula 1. Καταθέσαμε της αίτηση και χρειαζόμαστε απλώς έγκριση. Ας ελπίσουμε ότι ο κόσμος καταλαβαίνει ότι δεν μειώνουμε την F1. Αυτό λέει ο Toto -ότι θα την μειώσουμε. Όχι, δεν το κάνουμε.

Πρώτα από όλα, φέρνουμε 200 εκατομμύρια δολάρια και, δεύτερον, πιστεύουμε ότι θα προσθέσουμε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια στο τελικό αποτέλεσμα μόνο εδώ στις ΗΠΑ, με όλα όσα συμβαίνουν στο να έχουμε μια αμερικανική ομάδα και έναν Αμερικανό οδηγό.

Μιλώντας για τον τελευταίο, ο οδηγός της Andretti στο πρωτάθλημα του IndyCar, Colton Herta, είναι αυτός που θα πάρει την ευκαιρία του στην F1, αν η Andretti Global μπει στο σπορ.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Τέλος ο Mazepin από τη Haas


Εικόνα


Η ομάδα της Haas μόλις ανακοίνωσε ότι τερματίζει άμεσα το συμβόλαιο της με τον Nikita Mazepin, καθώς και τη συνεργασία της με την Uralkali. Η τελευταία ήταν χορηγός τίτλου στην ομάδα, ανήκει στον πατέρα του Dmitry Mazepin και είναι παραγωγός και εξαγωγέας λιπασμάτων.

Παραμένει άγνωστο ποιος θα αντικαταστήσει τον Mazepin στην αμερικάνικη ομάδα και θα αγωνιστεί δίπλα στον Mick Schumacher αυτή τη σεζόν. Η ανακοίνωση του ονόματος θα πρέπει να γίνει στις αρχές της επόμενης εβδομάδας και πριν τις δεύτερες χειμερινές δοκιμές στην πίστα του Bahrain, με το όνομα του Antonio Giovinazzi να ακούγεται έντονα, όπως επίσης και του Pietro Fittipaldi.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Kevin Magnussen επιστρέφει στη Haas



Εικόνα[/url]



Ο Kevin Magnussen υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με την ομάδα της Haas και επιστρέφει στη Formula 1 από φέτος. Η συγκεκριμένη ανακοίνωση έρχεται μερικές ημέρες μετά την απόφαση της ομάδας να διακόψει το συμβόλαιο της με τον Nikita Mazepin και την Uralkali, εταιρία λιπασμάτων του πατέρα του, την προηγούμενη εβδομάδα.

Ο Magnussen αγωνίστηκε για τη Haas από το 2017 μέχρι την αποχώρησή του από το άθλημα στο τέλος της σεζόν του 2020. Στη συνέχεια, ο Δανός οδηγός μετακόμισε στις ΗΠΑ, αγωνιζόμενος στο IndyCar και σε sportscars, ενώ επρόκειτο να ενταχθεί στην ομάδα του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής της Peugeot για το 2022.

Αλλά ο 29χρονος οδηγός θα επιστρέψει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τον Magnussen να συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον Mick Schumacher.

Στις σχετικές ειδήσεις, αύριο ξεκινά το δεύτερο χειμερινό τριήμερο δοκιμών της Formula 1, αυτή τη φορά στην πίστα του Bahrain, με τη Haas να κάνει γνωστό ότι θα χάσει το πρωινό stint, καθώς το cargo φορτίο με τον εξοπλισμό της ομάδας κατέφθασε χθες αργά το βράδυ.

Το φορτίο της ομάδας καθυστέρησε να φύγει από το Ηνωμένο Βασίλειο, αφού το αεροπλάνο που σχεδίαζαν να χρησιμοποιήσουν για να μεταφέρουν το φορτίο τους στο Μπαχρέιν καθηλώθηκε στην Κωνσταντινούπολη λόγω τεχνικών προβλημάτων. Το φορτίο έφτασε στο Μπαχρέιν το βράδυ της Τρίτης, περίπου 48 ώρες αργότερα από το προγραμματισμένο, γεγονός που καθιστά τεράστια πρόκληση για του μηχανικούς να ετοιμάσουν το μονοθέσιο εγκαίρως για την Πέμπτη.

Η Haas στοχεύει να βγάλει την VF-22 στην απογευματινή συνεδρία της πρώτης μέρας, με τον εφεδρικό οδηγό της, τον Pietro Fittipaldi να εκπληρώνει τα καθήκοντα του.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Δες τον Sergio Perez να οδηγεί από τη Νέα Υόρκη στο Μαϊάμι με ένα μονοθέσιο της Red Bull


Εικόνα


Το επόμενο Grand Prix της Formula 1 είναι να διεξαχθεί στο Μαϊάμι, το τριήμερο 6 – 8 Μάϊου και η Red Bull θέλοντας να προμοτάρει τον αγώνα, ετοίμασε ένα video με πρωταγωνιστές τους Sergio Perez και Christian Horner.

Σύμφωνα με το σενάριο ο Perez παράκουσε στο τηλέφωνο και κατάλαβε πως έπρεπε σε 24 ώρες να βρίσκεται από τη Νέα Υόρκη στο Μαϊάμι.

Κάπως έτσι ξεκίνησε το ταξίδι του οδηγώντας την Red Bull RB7, φτάνοντας τελικά στο στάδιο Hard Rock, την έδρα των Miami Dolphins, με τους χώρους στάθμευσης του σταδίου και άλλες εκτάσεις γύρω από αυτό, να χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες του αγώνα.

Η διαδρομή έχει μήκος 5,41 χλμ. και αποτελείται από 3 μεγάλες ευθείες και 19 στροφές. Υπάρχουν 3 ζώνες DRS, με την πίστα να προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προσπεράσματα. Σύμφωνα με τις προσομοιώσεις τα μονοθέσια θα μπορούν να πιάσουν τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr


Race To Miami | Sergio Perez takes a Road Trip from New York to Miami
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Πέθανε ο Dietrich Mateschitz, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Red Bull



Εικόνα



Ο Dietrich Mateschitz, συνιδρυτής και ιδιοκτήτης της Red Bull, πέθανε σε ηλικία 78 ετών μετά από μια χρόνια αρρώστια. Η Red Bull επιβεβαίωσε το θάνατο του Mateschitz λίγα λεπτά πριν από τις κατατακτήριες για το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου η ομάδα είναι αρκετά πιθανό να κατακτήσει τον πέμπτο της τίτλο κατασκευαστών στην ιστορία της F1.

Ο Αυστριακός επιχειρηματίας, ο οποίος ίδρυσε την εταιρεία ενεργειακών ποτών το 1984, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη συμμετοχή της μάρκας στη Formula 1. Ο Mateschitz κατείχε το 49% της μάρκας των ενεργειακών ποτών και ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από την εμπλοκή της Red Bull στους αγώνες, που ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του 1990.




Εικόνα



Η Red Bull εισήλθε για πρώτη φορά στην F1 το 1995 σε συνεργασία με τη Sauber, αυξάνοντας το μερίδιό της στην ελβετική ομάδα μέχρι και το 60%. Η συνεργασία έληξε στα τέλη του 2001, με τον Mateschitz να αγοράζει την ομάδα της Jaguar το Νοέμβριο του 2004, μετονομάζοντας την σε Red Bull Racing από το 2005. Εκείνη τη χρονιά, ο Mateschitz αγόρασε επίσης το A1-Ring της Αυστρίας, κάνοντας εκτεταμένες εργασίες ανακαίνισης και το μετονόμασε σε Red Bull Ring, πριν ανοίξει ξανά για το κοινό τον Μάιο του 2011.

Στη συνέχεια και με τη συμμετοχή του Gerhard Berger αγόρασε την ομάδα της Minardi από τον Paul Stoddart, μετονομάζοντας την σε Toro Rosso το 2006 και χρησιμοποιώντας την ιταλική ομάδα ως όχημα για να “ψήσει” τους πολλά υποσχόμενους οδηγούς, με σκοπό αυτοί να τρέξουν για την “μεγάλη” ομάδα.

Ο Mateschitz αποφοίτησε από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Βιέννης με πτυχίο στο μάρκετινγκ το 1972. Εργάστηκε για τη Unilever και την Blendax, μια γερμανική εταιρεία καλλυντικών που ανήκει στην Procter & Gamble. Καθώς ταξίδευε για δουλειά στη Ταϊλάνδη, ανακάλυψε το Krating Daeng, το ποτό που αναπτύχθηκε από τον Chaleo Yoovidhya και μετέπειτα έγινε η συνταγή για το Red Bull.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Απεβίωσε σε ηλικία 87 ετών ο Mauro Forghieri, θρυλικός μηχανικός της Ferrari στην F1



Εικόνα



Σε ηλικία 87 ετών, ο μηχανικός Mauro Forghieri, διάσημος σχεδιαστής της Formula 1, άφησε την τελευταία του πνοή στη Μόντενα της Ιταλίας. Το όνομα του Forghieri συνδέεται στενά με αυτό της Scuderia Ferrari, της οποίας ήταν τεχνικός διευθυντής από το 1962 έως το 1971 και από το 1971 έως το 1984.

Στενός συνεργάτης του Enzo Ferrari, υπό την ηγεσία του η ομάδα της F1 πήρε συνολικά 54 νίκες σε Grand Prix, 4 παγκόσμιους τίτλους οδηγών (Surtees, Lauda δύο φορές και Scheckter) και 7 παγκόσμιους τίτλους κατασκευαστών.

Ο Forghieri γεννήθηκε στη Μόντενα το 1935 και αρχικά εντάχθηκε στη Ferrari ως μαθητευόμενος το 1960, έχοντας αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο της Μπολόνια με πτυχίο ως μηχανολόγος μηχανικός. Υπήρξε μεγάλος σχεδιαστής και καινοτόμος. Άφησε τη Ferrari στα τέλη της δεκαετίας του 1980 για να εργαστεί στη Lamborghini και την Bugatti.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”