Νέα απο τον χώρο της F1

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Πάνω από ένα εκατομμύριο θα πληρώσει ο Φερστάπεν!


Εικόνα


Ο Μαξ Φερστάπεν πρόκειται να σπάσει άλλο ένα ρεκόρ στη Formula 1 και αφορά τη τσέπη του. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής αναμένεται να γράψει ιστορία, πληρώνοντας πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ στη FIA για τη Super Licence του 2024.

Υπερέχεις; Θα πληρώσεις!

Ο Ολλανδός οδηγός εξασφάλισε το τρίτο του, συνεχόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών νωρίτερα αυτή τη σεζόν, συγκεκριμένα στο Grand Prix του Κατάρ. Καθώς, η σεζόν πλησιάζει στους δύο τελευταίους γύρους της, ο Μαξ έχει συγκεντρώσει ένα πράγματι εντυπωσιακό σύνολο βαθμών. Ο οδηγός της Redbull έχει συνολικά 524 βαθμούς.

Ωστόσο, η ουσιαστική κυριαρχία και η βαθμολογία του Φερστάπεν αυτή τη σεζόν δεν είναι πάντα για καλό. Η FIA Super License είναι υποχρεωτική για όλους τους οδηγούς της F1 και η χρέωση καθορίζεται από τους προηγούμενους βαθμούς, τους οποίους έχει συγκεντρώσει ένας οδηγός στο πρωτάθλημα, συν ένα πάγιο τέλος. Σύμφωνα με μια αρχική εκτίμηση, με βάση τους σημερινούς 524 βαθμούς του Μαξ Φερστάπεν, θα πληρώσει ένα ποσό ρεκόρ. Συγκεκριμένα για να πάρει τη FIA Super License του 2024 θα πρέπει να καταθέσει στα ταμεία της FIA το ποσό των 1.188.556 €.

Θα βάλει κάτι παραπάνω!

Ωστόσο, με τις κυρίαρχες επιδόσεις του Φερστάπεν σε όλη τη διάρκεια της φετινής σεζόν, δεν θα ήταν έκπληξη, εάν κέρδιζε τους δύο τελευταίους εναπομείναντες αγώνες – Λας Βέγκας και Αμπού Ντάμπι.

Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα να μαζέψει συνολικά 577 βαθμούς. Αυτό αμέσως σημαίνει, πιο πολλά χρήματα στα ταμεία της FIA και άδειασμα της τσέπης του Φερστάπεν.

Μάλιστα, υπολογίζεται, πως αν ο Ολλανδός κερδίσει και τους υπόλοιπους αγώνες, θα κόψει επιταγή προς τη FIA, με το εκπληκτικό ποσό 1.307.647 € για να πάρει την FIA Super License της επόμενης χρονιάς.
Πηγή: Βασίλης Μυλωνάς-thecars.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Τα παράβολα συμμετοχής στη Formula 1 προκαλούν ίλιγγο

Η Formula 1 είναι ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα που «τρέχει» με διοργανώτρια αρχή την FIA. Και για να αγωνιστούν οι ομάδες καλούνται να πληρώσουν παράβολο. Εξωφρενικό.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ στον κόσμο, το παράβολο που καλείται κάθε ομάδα να καταβάλλει για να αγωνιστεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ανέρχεται στα 657.837 δολάρια.

Σε αυτά, κάθε ομάδα καλείται να προσθέσει κι άλλα 6.575 δολάρια για κάθε βαθμό που έχει κατακτήσει την προηγούμενη σεζόν.

Κι κάποια ομάδα πάρει το πρωτάθλημα, όχι απλά θα πρέπει να πληρώσει περισσότερα γιατί θα έχει μαζέψει και περισσότερους πόντους – εκεί το αντίτιμο για κάθε βαθμό είναι αυξημένο, συγκεκριμένα στα 7.893 δολάρια.

Πάμε λοιπόν να δούμε τι θα πληρώσει κάθε ομάδα για να τρέξει στη σεζόν του 2024, με την απόκλιση ανάμεσα στην πρωταθλήτρια Red Bull Racing και την ουραγό Haas F1, να είναι τεράστια!

Η σχετική λίστα:

Red Bull Racing – 7.445.817
Mercedes-AMG – 3.347.012
Scuderia Ferrari – 3.327.287
McLaren Racing – 2.643.487
Aston Martin – 2.498.837
Alpine F1 – 1.446.837
Williams Racing – 841.937
Scuderia AlphaTauri – 822.212
Alfa Romeo – 763.037
Haas – 736.737
Πηγή:carandmotor.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

F1: Πώς περνούν οι οδηγοί τον ελεύθερο χρόνο τους;


Με το πρωτάθλημα να έχει ολοκληρωθεί εδώ και μερικές εβδομάδες οι οδηγοί ήδη έχουν στραμμένη την προσοχή τους στο 2024. Πρώτα, όμως, είναι ώρα για λίγη χαλάρωση!

Το επάγγελμα του οδηγού αγώνων είναι ιδιαίτερα απαιτητικό όχι μόνο από τεχνικής αλλά και από πνευματικής άποψης.

Για 10 μήνες οι 20 πρωταγωνιστές του grid τρέχουν με το… στροφόμετρό τους στο κόκκινο. Συνεχείς αγώνες σε διαφορετικές χώρες, ατελείωτα συμβούλια με μηχανικούς, υποχρεώσεις χορηγών και συνεντεύξεις απαρτίζουν την καθημερινότητά τους. Τα εκατομμύρια που κερδίζουν μόνο εύκολα δεν βγαίνουν!

Εικόνα

Έτσι το καλοκαιρινό διάλειμμα όπως και η off-season είναι δύο χρυσές ευκαιρίες για τους ήρωές μας ώστε να χαλαρώσουν και να γεμίσουν τις μπαταρίες τους. Φυσικά όλοι οι οδηγοί δεν ξεχνούν την καθημερινή τους προπόνηση ακόμη και όταν δεν έχουν αγώνες.

Ωστόσο υπάρχουν και πολλές άλλες δραστηριότητες στις οποίες επιδίδονται και τους βοηθούν να ξεχνιούνται -έστω και για λίγο- από την συνεχή πίεση του πρωταθλητισμού. Ας δούμε, λοιπόν, ποια είναι τα χόμπι των οδηγών της F1!

Εικόνα

Μαξ Φερστάπεν

Ο Ολλανδός είναι racer από την κορυφή μέχρι τα νύχια! Ακόμη και όταν δεν έχει να τρέξει στις πίστες του πρωταθλήματος, εκείνος κάθεται στον προσομοιωτή του και… αλωνίζει στις εικονικές πίστες.

Ο Μαξ είναι, μάλιστα, μέλος και της Team Redline η οποία συμμετέχει σε ποικίλες διοργανώσεις e sports. Σύμφωνα με τον ίδιο η οδήγηση σε προσομοιωτή τον έχει βοηθήσει πολύ και στην οδήγηση στον πραγματικό κόσμο.

Εικόνα

Λιούις Χάμιλτον

Ο Βρετανός πολυπρωταθλητής είχε ανέκαθεν πολλά ενδιαφέροντα εκτός F1. Είτε μιλάμε για την μουσική, την μόδα είτε για extreme sports, ο Λιούις είναι μέσα σε όλα!

Δεν έχει κρύψει, μάλιστα, ότι τον απασχολεί ιδιαίτερα το μέλλον του μετά την ολοκλήρωση της καριέρας του στην F1. Σίγουρα με τόσα ενδιαφέροντα, ο Χάμιλτον δεν θα μείνει άεργος!

Εικόνα

Σαρλ Λεκλέρ

Ο Μονεγάσκος είναι ένας πραγματικός καλλιτέχνης! Και όχι μόνο πίσω από το τιμόνι της Ferrari του. Εδώ και λίγο καιρό ο Σαρλ έχει αποκαλύψει την αγάπη που έχει για την μουσική και ιδιαίτερα για το πιάνο!

Έχει, μάλιστα, και κανάλια σε Youtube και Spotify όπου ανεβάζει τις δικές του συνθέσεις! Καθόλου άσχημα Σαρλ…

Εικόνα

Σέρχιο Πέρεζ

Δύο είναι τα κύρια ενδιαφέροντα του Μεξικανού εκτός F1. Ο Τσέκο παίζει… στο χρηματιστήριο κάθε μέρα. Ή για να είμαστε πιο ακριβείς, επενδύει καθώς τα ποσά που δεσμεύει πρέπει να ξεπερνούν αρκετά τον μέσο όρο.

Παρακολουθεί καθημερινά την πορεία των μετοχών του και δεν διστάζει να πάρει ρίσκο! Όταν θέλει να χαλαρώσει παίζει γκολφ έχοντας πάντα μαζί του και το… γούρι του!

Εικόνα

Φερνάντο Αλόνσο

Ο Νάντο είναι οδηγός αγώνων, τελεία και παύλα. Και τι κάνει όταν δεν έχει να τρέξει σε F1, Le Mans ή Indy; Απλό. Τρέχει με καρτ, φυσικά, είτε στην δική του πίστα είτε σε φίλων.

Ο Αλόνσο είναι μάλλον ο μεγαλύτερος petrolhead του πρωταθλήματος και θα κυνηγάει το τελευταίο χιλιοστό του δευτερολέπτου ακόμη και μετά τα 50!




Lando Norris Plays F1 23 For The First Time!

Λάντο Νόρις

Πολλά είναι και τα ενδιαφέροντα αυτής της… μορφής του grid που ακούει στο όνομα Λάντο Νόρις. Ο Βρετανός είναι gamer από κούνια ενώ του αρέσει να παίζει drums αλλά και γκολφ!

Η EA Sports είχε στείλει στον Λάντο φέτος το F123 με τον Βρετανό να δοκιμάζει την πίστα του Βέγκας στο YouΤube. Το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενα ξεκαρδιστικό!
Πηγή:Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης -newsauto.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

O Montoya έκανε τον Horner να αφήσει τους αγώνες


Εικόνα

Ο Christian Horner είναι από τους πιο επιτυχημένους επικεφαλής ομάδων στην ιστορία της Formula 1, όμως αυτό που λίγοι γνωρίζουν είναι πως ήταν κι εκείνος οδηγός αγώνων!

Μάλιστα είχε φτάσει μία ανάσα από την Fomula 1, αγωνιζόμενος στην Formula 3000, που τότε ήταν το αντίστοιχο της σημερινής Formula 2. Και όταν βρέθηκε εκεί, κατάλαβε πως αυτό ήταν το ταβάνι του.

Ο οδηγός που τον έπεισε πως δεν μπορούσε να πάει ψηλότερα, ήταν ένας αγαπημένος πολλών: ο Juan Pablo Montoya.


Εικόνα


O Horner εξηγεί: «Ήμασταν στην πίστα του Estoril, στις δοκιμές πριν το ξεκίνημα της αγωνιστικής σεζόν. Η πίστα αυτή έχει μία μεγάλη ευθεία και είναι παραδοσιακή πίστα, ακολουθούσαν δύο πολύ γρήγορες δεξιές καμπές, με τις μπαριέρες μόλις 20 μέτρα μακριά από την αγωνιστική διαδρομή. Ήταν μία στροφή που περνούσες με έκτη σχέση στο κιβώτιο, με 260-270 περίπου χιλιόμετρα/ώρα. Βγαίνω από το pit lane και ο Montoya έρχεται με φόρα, δεσμεύεται σε αυτή τη δεξιά στροφή και βλέπω το αυτοκίνητο να χοροπηδά και τη ζάντα να προσπαθεί να βγει από το ελαστικό. Και είχε το πόδι καρφωμένο στο γκάζι. Εκείνη τη στιγμή ήξερα πως εγώ δεν μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο».

Ο Βρετανός συνέχισε: «Δεν είχα την αυτοπεποίθηση ή την ικανότητα ή το θάρρος να μπω σε μία στροφή όπως εκείνος. Ήξερα λοιπόν, πριν καν ξεκινήσει η σεζόν, πως δεν θα προσπαθήσω καν να ακολουθήσω καριέρα σε άλλη κατηγορία. Πως έπρεπε να βρω κάτι άλλο να κάνω στη ζωή μου».

Και τελικά, έγινε διευθυντής ομάδων. Πρώτα στην F3000, μετά στη Formula 1 με τη Red Bull Racing, με την οποία πήρε το νταμπλ την περίοδο 2010-2013 και μετά τον τίτλο οδηγών με τον Max Verstappen το 2021 και το νταμπλ το 2022 και φέτος.
Πηγή:carandmotor.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Και εγένετο Stake F1!


Εικόνα


Η πρώην Alfa Romeo μετέβη πλέον σε νέα εποχή, καθώς από σήμερα ονομάζεται Stake F1 Team, ενώ αλλαγές υπήρξαν στο λογότυπο και τα social media του οργανισμού.

Τον προηγούμενο μήνα, η ελβετική ομάδα έδωσε μια πρώτη γεύση των αλλαγών που θα επέρχονταν μετά την αποχώρηση της Alfa Romeo και την αναμονή της εποχής Audi, καθώς κατά το κλείσιμο της λίστα συμμετοχών για το 2024, η ομάδα εμφανιζόταν υπό τον τίτλο: “Stake F1 Team Kick Sauber”.

Μπορεί αυτό να είναι το πλήρως, επίσημο όνομα της ομάδας από το Hinwil, ωστόσο θα υπάρχει και συντομότερη εκδοχή του συγκεκριμένου ονόματος, η οποία και θα χρησιμοποιείται καθημερινά.

Για τις προσεχείς δύο σεζόν, και εν αναμονή της εισόδου της Audi στη F1 το 2026, οι ιθύνοντες του οργανισμού κλήθηκαν να βρουν ένα νέο όνομα και το οποίο είναι θέλει θα είναι το Stake F1!

Stake και Kick μοιράζονται την ιδιοκτησία στην ομάδα, με αμφότερες να εμφανίζονται στα λογότυπα του μονοθεσίου κατά την περσινή σεζόν. Η τελευταία, μάλιστα, πήρε θέσης προτεραιότητας σε Αυστραλία, Ισπανία, Βέλγιο και Qatar, ενώ ιδιαίτερο livery χρησιμοποιήθηκε στο Spa.

Στα σκαριά βρίσκεται και μια φαντασμαγορική εκδήλωση παρουσίασης του νέου μονοθεσίου, της C44, στο Λονδίνο, η οποία ανακοινώθηκε για τις 5 Φεβρουαρίου. Μέρος στην εκδήλωση θα πάρει και ο διάσημος ράπερ Drake, πρεσβευτής της Stake, ο οποίος μάλιστα εμφανίστηκε στη σημερινή δραστηριότητα των social media, κατά την παρουσίαση του ονόματος.

Ο επίσημος εκπρόσωπος της ομάδας, Alessando Alunni Bravi, έδωσε την εντύπωση πως το σημερινό είναι απλά η αρχή ενός φιλόδοξου προγράμματος παρουσίασης μιας νέα ταυτότητας για τον οργανισμό.

“Η περσινή σεζόν ήταν το ξεκίνημα της Stake στη F1, και ο νέος ρόλος του brand, που ηγείται του ονόματος της Stake F1 Team αντιπροσωπεύει ένα φυσικό και εντυπωσιακό επόμενο βήμα στο ταξίδι αυτό”, ήταν το πρώτο σχόλιο του Ιταλού.

“Η Stake όχι μόνο αξιοποιεί επιτυχώς την αυξανόμενη βάση κοινού της F1 για να βελτιώσει και τη δική της κοινότητα, αλλά επίσης εισήγαγε ένα εντελώς νέο κοινό στο άθλημα, κάτι που ωφελεί όχι μόνο την ομάδα μας, αλλά και όλους τους άλλους στη F1”.

“Είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μέρος σε κάποιες εντυπωσιακές δράσεις με ορισμένους πρεσβευτές της Stake, συμπεριλαμβανόμενων των Sergio Aguero και Karan Aujla”.

“Το 2024 θα είναι μια νέα σελίδα και μια ευκαιρία να κάνουμε περισσότερα, καλύτερο και να φτάσουμε ακόμα πιο μακριά. Ανυπομονούμε για το εντυπωσιακότερο πρόγραμμα αγώνων της φετινής σεζόν”.

Ο συνιδρυτής της Stake, Edward Craven, σχολίασε απ’ τη μεριά του: “Είμαστε κατενθουσιασμένοι με την ευκαιρία να φέρουμε μια εντελώς φρέσκια ταυτότητα στην ομάδα, εκκινώντας τη σεζόν με ένα αρκετά τολμηρό όνομα ομάδας, ως Stake F1 Team”.

“Παίρνοντας κίνητρο από το βαθύ πάθος μας για ταχύτητα, καινοτομία και τη διαρκή πίεση των ορίων, είμαστε σε ιδανική θέση να φτάσουμε την ομάδα σε νέα ύψη, από το 2024 κι έπειτα”.

“Τα επερχόμενα χρόνια θα είναι ένα καταπληκτικό ταξίδι, μιας και έχουν προγραμματιστεί κάποιες δράσεις απίστευτες, που θα δώσουν ενθουσιασμό εντός κι εκτός πίστας. Έτσι, ετοιμαστείτε και μείνετε συντονισμένοι, καθώς η Stake F1 Team επιταχύνει πως ένα εντυπωσιακό μέλλον”.
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Haas – Αποχώρηση Steiner με άμεση ισχύ –
Aντικαταστάτης του ο Ayao Komatsu



Εικόνα
Guenther Steiner


O Guenther Steiner δεν θα είναι ο επικεφαλής της Haas την νέα σεζόν καθώς αποχώρησε από την ομάδα με τον Ayao Komatsu να παίρνει την θέση του.

Η Haas με τον Steiner στο τιμόνι βρέθηκε για δεύτερη χρονιά μέσα σε τρία χρόνια στην τελευταία θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο Gene Haas δήλωσε σήμερα πως είναι σαφές ότι η απόδοση τους πρέπει να βελτιωθεί.

Ο Ayao Komatsu βρίσκεται στην ομάδα από την πρώτη της σεζόν όπως και ο Steiner.

“Προχωρώντας ως οργανισμός ήταν σαφές ότι έπρεπε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας στην πίστα.” είπε ο Haas.

“Με τον διορισμό του Ayao Komatsu ως επικεφαλής της ομάδας, έχουμε βασικά την μηχανική στην καρδιά της διοίκησης μας.”

Ο Komatsu ο οποίος είναι 47 ετών έφτασε στην Formula 1 μέσω της BAR ενώ δούλεψε και στην Renault πριν πάει στην Haas.

Η Haas στο ντεμπούτο της το 2016 τερμάτισε στην όγδοη θέση στων κατασκευαστών ενώ το 2018 έφτασε μέχρι και την πέμπτη θέση.

Από τότε όμως τα πράγματα έχουν δυσκολέψει.

“Είχαμε κάποιες επιτυχίες, αλλά πρέπει να είμαστε συνεπείς στα αποτελέσματα που θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε τους ευρύτερους στόχους μας.”

“Πρέπει να είμαστε πιο αποδοτικοί με τους πόρους που διαθέτουμε αλλά η βελτίωση των σχεδιαστικών και μηχανολογικών ικανοτήτων μας είναι το κλειδί για την επιτυχία μας ως ομάδα.”

“Ανυπομονώ να δουλέψω με τον Ayao και να διασφαλίσω ουσιαστικά οτι θα μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητες μας. Αυτό αντικατοπτρίζει την επιθυμία μου να αγωνιστώ σωστά στην Formula 1 .” ολοκλήρωσε ο Haas.


Εικόνα
Ayao Komatsu



O Komatsu δήλωσε “πολύ ενθουσιασμός” που θα αναλάβει τον ρόλο του επικεφαλής ομάδας για πρώτη φορά.

“Έχοντας πάει στην ομάδα από το ντεμπούτο της το 2016 προφανώς έχω επενδύσει με πάθος στην επιτυχία της στην Formula 1.”

“Ανυπομονώ να οδηγήσω το πρόγραμμα μας και τις διάφορες ανταγωνιστικές λειτουργίες εσωτερικά για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να χτίσουμε μια δομή που θα παράγει βελτιωμένες επιδόσεις στην πίστα.”

“Είμαστε σε μια επιχείρηση που βασίζεται στην απόδοση.”

“Προφανώς δεν ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί πρόσφατα κάτι που ήταν πηγή απογοήτευσης για όλους μας.”

“Έχουμε μια καταπληκτική υποστήριξη από τον Gene και διάφορους συνεργάτες μας και θέλουμε να αντικατοπτρίσουμε τον ενθουσιασμό τους με ένα βελτιωμένο προϊόν στην πίστα.”
Πηγή:Ζαφειρόπουλος Διονύσης-f1racingnews.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Haas – Αποχωρεί ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Simone Resta

Εικόνα

Αλλαγές στην Haas: ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Simone Resta, αποχωρεί από την Αμερικανική ομάδα, χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη εάν θα επιστρέψει στην Scuderia Ferrari.

O Simone Resta, ο οποίος είχε εργαστεί στο παρελθόν στην Ferrari, είχε μεταβιβαστεί στην Haas το 2021 στο πλαίσιο στενής συνεργασίας της Ιταλικής μάρκας αυτοκινήτων και της Αμερικανικής ομάδας. Η Ferrari ήθελε έτσι να επικεντρωθεί στις στενές τεχνικές συνεργασίες μεταξύ των δύο οντοτήτων, οι οποίες συνεργάστηκαν μαζί από τότε που εντάχτηκε η Haas στην Formula 1 το 2016.

Ο Simone Resta είχε επιλεχτεί από την Ferrari για να γίνει ο Chief Designer της ομάδας από το 2014 ως και το 2018, πριν να γίνει για πολύ μικρό χρονικό διάστημα τεχνικός διευθυντής της Alfa Romeo. Όταν επέστρεψε τελικά στο Maranello το 2019, υπήρξε υπεύθυνος σχεδιασμού του σασί, έπειτα εντάχτηκε στην Haas.

Αλλά παρ’όλο την αφοσίωση που έδειξε ο Simone Resta στην ομάδα που διεύθυνε μέχρι τώρα ο Günther Steiner και την δημιουργία μιας ειδικής πτέρυγας αφιερωμένη στην Haas στο Maranello, κοντά στην πίστα δοκιμών του Fiorano, οι βελτιώσεις που αναμένονταν με την νέα αεροδυναμική εποχή το 2022 δεν ήρθαν ποτέ.

Την περασμένη σεζόν, κι αν οι δύο Haas έδειξαν επαναλαμβανόμενα την ταχύτητα τους στις κατατακτήριες δοκιμές, δυσκολίες με τα ελαστικά εμπόδισαν τους Kevin Magnussen και Nico Hulkenberg να αποδώσουν στους αγώνες και η ομάδα κατέληξε στην 10η θέση της γενικής κατάταξης.

Είχε επίσης ένα απογοητευτικό τέλος σεζόν μετά από μια σημαντική αλλαγή που εισήχθη στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών που δεν έφερε την αναμενόμενη πρόοδο. Η αλλαγή στη σχεδιαστική φιλοσοφία, από τον σχεδιασμό εμπνευσμένο από την Ferrari, ‘inwash’, και έπειτα το ‘downwash’ της Red Bull, είχε ως στόχο να λύσει το πρόβλημα ρυθμού της Haas, αλλά δεν αποδείχθηκε αποτελεσματική.

Σήμερα, ενώ πλησιάζει η έναρξη της νέας σεζόν, καταλαβαίνουμε ότι η συμφωνία που υπήρχε μεταξύ της Ferrari και της Haas για να δανειστεί ο Resta οδηγεί σε μία αλλαγή σχεδίου και στην αποχώρηση του 53χρονου μηχανικού από την Αμερικανική ομάδα.

Η Ferrari δεν επιβεβαίωσε ποιες είναι οι προτεραιότητές της για τον Simone Resta, αλλά το ενδεχόμενο να γυρίσει και πάλι στην ομάδα του Maranello είναι ανοιχτό, στο πλαίσιο ανασχεδιασμού που εφάρμοσε ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur. Αλλά φήμες συνδυάζουν τον Resta με έναν πιθανό ρόλο στην ομάδα της Sauber, η οποία ετοιμάζεται για την άφιξη της Audi στην F1 το 2026, και όπου είχε στο παρελθόν εργαστεί υπό την ονομαστική αιγίδα της Alfa Romeo.
Πηγή:Άγγελος Μπάνος-f1racingnews.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Διετής επέκταση συμβολαίου Helmut Marko και Red Bull

Εικόνα

Το συμβόλαιο του 80χρονου αγωνιστικού συμβούλου Helmut Marko με τη Red Bull έληγε στο τέλος της φετινής χρονιάς, αλλά υπέγραψε διετή ανανέωση για να παραμείνει στην Πρωταθλήτρια ομάδα έως το τέλος του 2026.

Ο Helmut Marko, ένας από τους ελάχιστους πλέον εκπροσώπους της «παλαιάς σχολής» στη Formula 1, θα παραμείνει στο ρόλο του αγωνιστικού συμβούλου της Red Bull έως το τέλος του 2026. Το συμβόλαιο του 80χρονου Αυστριακού με την εταιρεία έληγε στο τέλος του 2024, αλλά υπέγραψε διετή επέκταση.

Όταν ρωτήθηκε αν θα παραμείνει στη Red Bull, o Marko δήλωσε: «Ναι, με τη θετική έννοια, όλα συνεχίζονται σύμφωνα με το σχέδιο. Εάν έλεγα “είναι τρελό τι απαιτείται από εμένα”, θα ήταν δύσκολο, αλλά εγώ λέω στον εαυτό μου: “H Αυστραλία είναι πολύ όμορφη και θέλω πραγματικά να ταξιδέψω στη Μελβούρνη. Από την Παρασκευή στις 11 το πρωί μέχρι την Κυριακή το βράδυ, κάνω τη δουλειά μου για τη Red Bull Racing και το απολαμβάνω».

Ο Marko ήταν κοντινός φίλος του συνιδρυτή της Red Bull Dietrich Mateschitz και διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στις λήψεις αποφάσεων για την ομάδα της F1. Με τη νέα διοίκηση του αθλητικού τμήματος της Red Bull υπό τον Oliver Mintzlaff υπήρχαν φήμες για τριβές, όπως και με τον επικεφαλής της ομάδας του Milton Keynes, Christian Horner.

O Marko δήλωσε για τη σχέση του με το Horner: «Γνωριζόμαστε εδώ και 27 χρόνια και η σχέση μας είναι ανοιχτή και ξεκάθαρη όπως πάντα, τίποτα δεν έχει αλλάξει». Φημολογείται ότι ο οδηγός-ηγέτης της Red Bull, Max Verstappen, εξέφρασε ξεκάθαρα την επιθυμία του να παραμείνει ο Marko στους κόλπους της ομάδας, καθώς έχει πολύ καλή σχέση μαζί του. Ο Marko δεν είναι υπάλληλός της ομάδας, αλλά συνεργάζεται με τη μητρική εταιρεία της Red Bull GmbH.
Πηγή:Φαμπρίτσιο Λαζάκις-motorone.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ξεκίνησαν οι εργασίες αναβάθμισης της Monza


Εικόνα


Τόσο το Grand Prix Ιταλίας, που διεξάγεται στη Monza όπως και ο άλλος αγώνας επί ιταλικού εδάφους, το GP Εμίλια Ρομάνια που διεξάγεται στην Imola διατηρούν συμβόλαιο με τη Formula 1 έως το 2025. Ωστόσο, η συμφωνία της Imola αναμένεται να παραταθεί άλλη μία χρονιά, έπειτα από την ακύρωση του περυσινού αγώνα, λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων.

Η κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1, Liberty Media δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θέλει να διατηρήσει δύο ή μόνο ένα Grand Prix στην Ιταλία. Σε περυσινές δηλώσεις του, ο πρόεδρος και CEO της F1, Stefano Domenicali, είχε δηλώσει ότι η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της Monza ήταν κρίσιμη, αν ο αποκαλούμενος «Ναός της Ταχύτητας» ήθελε να έχει ελπίδες να ανανεώσει το συμβόλαιό του.

O Domenicali είχε δηλώσει: «Η ιστορική αξία της Monza είναι αδιαμφισβήτητη, αλλά πρέπει επίσης να συμβαδίζουμε με την εποχή μας όσον αφορά τις υπηρεσίες, οι οποίες πρέπει να είναι σύμφωνες με τις τιμές που πληρώνουν όσοι έρχονται στην πίστα».

Οι αναβαθμίσεις θα κοστίσουν 21 εκατομμύρια ευρώ και θα διαρκέσουν 140 ημέρες, δηλαδή μέχρι το τέλος Ιουνίου. Οι εργασίες περιλαμβάνουν νέα ασφαλτόστρωση ολόκληρης της πίστας, την κατασκευή μίας υπόγειας διάβασης (και την επέκταση άλλων τριών, για τη διευκόλυνση της μετακίνησης των θεατών), αναβαθμίσεις σε κερκίδες με πιο μόνιμες κατασκευές, ώστε να έχουν όλα όσα χρειάζονται οι θεατές και βελτιωμένες εγκαταστάσεις pits.

Οι βελτιώσεις στο κτίριο των pits έχουν ιδιαίτερη σημασία για την F1, καθώς θα βοηθήσουν στη βελτίωση των προσφορών εταιρικής φιλοξενίας στο Paddock Club. Ο Domenicali δήλωσε: «Για εμάς αυτός είναι ένας σημαντικός στόχος. Πρέπει να είμαστε σε θέση να υποδεχόμαστε τους επισκέπτες μας σε μια σωστή δομή και όχι κάτω από μια σκηνή, όπως συνέβαινε μέχρι πέρυσι».
Πηγή:Φαμπρίτσιο Λαζάκις-motorone.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

STOP στην Andretti από τη F1!


Εικόνα


Οι ελπίδες της Andretti για είσοδο στη Formula 1 δέχτηκαν πλήγμα, με τη Liberty Media να αποφασίζει σήμερα να απορρίψει την αίτηση εισόδου της ομάδας στο grid από το 2025!

Στη μακροσκελή ανακοίνωση που αναφέρονται οι λόγοι απόρριψης της Andretti από τη FOM, ωστόσο, μαζί με όλα όσα αναφέρει για να δικαιολογήσει την απόφασή της, η F1 αφήνει την πόρτα ανοιχτή στην Andretti ώστε να γίνει το 2028 η 11η ομάδα του grid.

Πίσω στον Οκτώβριο, η FIA είχε ανακοινώσει πως, ύστερα απ’ την εκδήλωση ενδιαφέροντος από διάφορους οργανισμούς, μόνο η Andretti πληρούσε τις τεχνικές προδιαγραφές ώστε να δικαιολογηθεί η είσοδός της στο άθλημα από πλευράς ανταγωνιστικότητας.

Ωστόσο, ως μέρος της διαδικασίας ένταξης νέων ομάδων στο grid, η οποία τίθεται επί τάπητος στη Συμφωνία Ομονοίας, χρειάζεται και εμπορική συμφωνία ανάμεσα στην Adretti και τον κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του σπορ, πριν επιτραπεί οριστικά σε έναν ενδιαφερόμενο να βρεθεί στη F1.

Η επίτευξη αυτής της συμφωνίας ουδέποτε ήταν κάτι εύκολο, καθώς η F1 είχε καταστήσει σαφή τα μικτά της αισθήματα αναφορικά με την επέκταση του grid, εκτός και εάν ο ενδιαφερόμενος ήταν σε θέση να δώσει ένα σαφές όφελος στο προϊόν.

Μετά από μήνες διαβουλεύσεων και ελέγχων με βασικούς ενδιαφερόμενους, η F1 κατέληξε στο συμπέρασμα πως δεν θεωρεί ότι μια είσοδος της Andretti είναι η σωστή κίνηση αυτή τη στιγμή.

Στην σημερινή ανακοίνωση, αναφέρεται συγκεκριμένα: “Η διαδικασία αξιολόγησής μας καθόρισε πως η παρουσία μιας 11ης ομάδας δεν θα έδινε από μόνη της αξία στο πρωτάθλημα. Ο πιο σημαίνων τρόπος με τον οποίο μια νεοεισερχόμενη ομάδα θα δώσει αξία θα ήταν με την άμεση ανταγωνιστικότητά της. Δεν πιστεύουμε πως ο αιτών θα ήταν ένας ανταγωνιστικός συμμετέχοντας”.

Επιπλέον, προστίθεται πως η ύπαρξη επιπλέον ομάδας στο grid θα έθετε αχρείαστα οικονομικά βαρίδια στους διοργανωτές.

“Η προσθήκη μιας 11ης ομάδας θα έθετε ένα λειτουργικό κόστος στους διοργανωτές αγώνων, σε κάποιους απ’ αυτούς θα επέφερε σημαντικές ζημίες και θα μείωνε τον τεχνικό, λειτουργικό και εμπορικό χώρο που διατίθεται για τις υπόλοιπες ομάδες”, συνεχίζει η δήλωση.

“Δεν μπορέσαμε να εντοπίσουμε κάποιο θετικό αντίκτυπο στα οικονομικά αποτελέσματα, το οποίο θα μπορούσε να είναι ενδείκτης προστιθέμενης αξίας στο Πρωτάθλημα”.

Βασικό επίσης στοιχείο στη στάση της F1 προς την Andretti είναι και το κομμάτι των κινητήρων, με την ομάδα να είχε δηλώσει ενδιαφέρον για προμήθεια πελατειακών κινητήρων ενόψει 2025 και 2026, μια συμφωνία που ενδεχομένως θα βάρυνε τους υπάρχοντες κατασκευαστές.

Από την πλευρά της F1 εκτιμήθηκε πως αυτή η ανάγκη ενδεχομένως να μην βοηθούσε προς την εξυγείανση του αθλήματος. Ωστόσο, η συγκεκριμένη ανησυχία ενδεχομένως να καμφθεί στο μέλλον, ειδικά όταν τα πλάνα της Andretti για τεχνολογική συνεργασία στους κινητήρες με την Cadillac πάρουν σάρκα και οστά, ενδεχομένως εγκαίρως για το πρωτάθλημα του 2028.

“Θα εξετάζαμε διαφορετικά μια αίτηση για την είσοδο μιας ομάδας στο πρωτάθλημα του 2028 με μια μονάδα ισχύος της GM, είτε ως εργοστασιακή ομάδα της GM είτε ως πελατειακή ομάδα που σχεδιάζει εντός όλα τα εξαρτήματα που επιτρέπονται”, υπογράμμισε η ανακοίνωση.

“Στην περίπτωση αυτή, θα υπήρχαν επιπλέον παράγοντες που θα έπρεπε να συμπεριληφθούν αναφορικά με την προστιθέμενη αξία του αιτούντος προς το Πρωτάθλημα, ιδιαίτερα υπό το φως της προσέλκυσης ενός νέου και με πρεστίζ κατασκευαστή στο άθλημα, υπό τον ρόλο του προμηθευτή κινητήρων”.

Μιλώντας αναφορικά με το κομμάτι της απόφασης επί της αίτησης της Andretti, πίσω στο καλοκαίρι, ο CEO της F1, Stefano Domenicali, είχε αναφέρει: “Όπως πάντα λέγαμε, θα πρέπει να σιγουρευτούμε πως η απόφαση θα είναι σωστή για το επιχειρηματικό μας μοντέλο. Και αυτό θεωρώ πως είναι το καθήκον της FIA αλλά και το δικό μας, και θα πρέπει να πάρουμε απόφαση βάσει αυτού”.
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”