Νέα απο τον χώρο της F1

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ήταν δίκαιη η απόρριψη της αίτησης της Andretti;

Εικόνα

Η απόρριψη της αίτησης της Andetti για είσοδο στη F1 δεν ήρθε τόσο αναπάντεχα, με το άθλημα να έχει δείξει απ’ την πρώτη στιγμή επιφυλακτικό. Ήταν, ωστόσο, δίκαιοι οι λόγοι που δεν δόθηκε ευκαιρία στο συγκεκριμένο εγχείρημα;

Η δήλωση της FOM το απόγευμα της Τετάρτης ήταν και λεπτομερής αλλά και αρκετά σαφής για τους λόγους που θεωρούσε πως η αίτηση των Andretti και Cadillac είχε προβλήματα και ελλείψεις.

Από τη F1 εκτίμησαν πως η ομάδα που ετοίμαζε ο Michael Andretti είχε λίγες πιθανότητες να φτάσει σε ανταγωνιστικό επίπεδο, και σε αυτή την περίπτωση δεν πρόσθετε εμπορική αξία στο grid, ανεξαρτήτως του ονόματος που κουβαλούσε.

Επίσης, απορρίφθηκε η αίτηση ενόψει 2025, κάτι που θα σήμαινε πως μια νέα ομάδα θα έπρεπε να κατασκευάσει δύο εντελώς διαφορετικά μονοθέσια μέσα στα πρώτα δύο έτη της ύπαρξής της, μιας και το 2026 έρχονται μεγάλες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς των μονοθεσίων.

Την ίδια στιγμή, η FIA απάντησε με μη-δεσμευτική αίτηση, λέγοντας ότι “εμπλέκεται σε διάλογο για να καθοριστούν τα επόμενα βήματα”.

Το βασικό δεκανίκι της F1 είναι πως μια 11η ομάδα δεν θα έφερνε μεγάλη προστιθέμενη αξία στο σπορ αλλά ούτε και θα αύξανε τη θέαση, εκτός και εάν η ομάδα αυτή θα μπορούσε να πετύχει πράγματα, όπως το να μάχεται για βάθρα στο μεσοπρόθεσμο της ύπαρξής της.

Είναι σαφές πως, εάν αυτή η συνθήκη είναι η βάση υπό την οποία δέχεται η F1 την είσοδο ενός νέου εγχειρήματος, τότε κανείς δε θα θέλει να προσεγγίσει το σπορ. Στην πρόσφατη ιστορία, μόνο η Haas κατάφερε να επιβιώσει επιτυχημένα στην πρώτη της σεζόν. Και πάλι όμως, την 4η θέση του GP της Αυστρίας το 2018 δεν έχει καταφέρει να την αναπαραγάγει τα τελευταία χρόνια, ενώ τη χρονιά που μας πέρασε τερμάτισε στη 10η και τελευταία θέση στους Κατασκευαστές.

Μια Haas τερμάτισε στην 5η και 6η θέση στους πρώτους της δύο αγώνες το 2016, όμως πέτυχε τα συγκεκριμένα επιτεύγματα ήρθαν με ένα άλλο επιχειρηματικό μοντέλο σε σχέση με το πλέον επιτρεπτό, μιας και μεγάλο μέρος των εξαρτημάτων του μονοθεσίου αυτού, ήρθαν από το Maranello. Επίσης, οι διαφορές ανάμεσα στις 10 ομάδες έχουν μειωθεί δραματικά πλέον, κάτι που κάνει ακόμα πιο δύσκολο για την 11η ομάδα να φτάσει τη 10η, γι’ αρχή.

Αν και το εγχείρημα των Andretti και GM έδειχνε αποφασισμένο να μπει στο σπορ και να αποδείξει πως και ένας “νέος” μπορεί να επιβιώσει και αναπτυχθεί μακροπρόθεσμα, θα ήταν ουτοπικό το να περιμένει κάποιος μεγάλα πράγματα από ένα σύνολο μέσα στις πρώτες τρεις σεζόν του.

Έτσι, εάν η νέα ομάδα δεν ήταν σε θέση να παλεύει για βάθρα, σύμφωνα με τη FOM δεν υπήρχε προστιθέμενη αξία ώστε να δικαιολογείται μια ακόμα θέση στα garage και το grid, κάτι που θα διατάρασσε και την ισορροπία ανάμεσα στις ήδη υπάρχουσες ομάδες, δεδομένων όλων των εμπορικών αλλαγών που θα έρχονταν εάν υπήρχε και 11ος παίχτης στο τραπέζι.

Απ’ όσα επιχειρήματα έχουν αναφερθεί, αυτό δείχνει και το πιο δυσνότητο στον μέσο αναγνώστη. Άλλωστε, η Liberty Media δεν είναι αυτή που θέλει όσο τίποτα να επεκτείνει τα “πλοκάμια” της στην αγορά των ΗΠΑ, όπου το όνομα Andretti και η δυναστεία που έχει πετύχει συχνά έχουν περάσει στην κουλτούρα του ντόπιου κοινού του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η συνεργασία με έναν αμερικάνικο κατασκευαστή (General Motors) και η προσέλκυση του Καλιφορνέζου Colton Herta (ενός οδηγού που έχει ακουστεί ξανά για τη F1 πριν λίγα χρόνια), έδειχναν ως την τέλεια βάση για μια αμιγώς αμερικάνικη ομάδα εντός της F1, που θα ήταν η αγαπημένη όλων στην Βόρεια Αμερική, τόσο τηλεοπτικά όσο και στα τρία GP επί των ΗΠΑ, ακόμα και στον Καναδά.

Ακόμα και εάν το παραπάνω σενάριο δεν είναι 100% επιτεύξιμο, σίγουρα θα έκανε περισσότερο γκελ στο κοινό από τη Haas, η οποία ουδέποτε έτρεξε με Αμερικάνο οδηγό και πολλές φορές δεν στέκεται ιδιαίτερα στην καταγωγή της. Εμπορικά, ένα πακέτο Andretti-Cadillac-Herta θα έδειχνε πολύ πιο ενδιαφέρον από κάποιες απ’ τις ομάδες που βρίσκονται στο midfield αυτή τη στιγμή που μιλάμε.

Ωστόσο, στο συγκεκριμένο κομμάτι θα πρέπει να λάβουμε υπόψη πως μεγάλο μέρος της απήχησης που γνωρίζει η F1 αυτή τη στιγμή βασίζεται στο Drive to Survive, και όχι στο ενδιαφέρον για έναν Αμερικάνο διαγωνιζόμενο.

Τόσο η Haas όσο και ο Logan Sargeant φέτος σίγουρα δεν αποτέλεσαν τον λόγο που ο Αμερικάνος θεατής πήγε σε ένα εκ των Austin/Miami/Las Vegas.


Εικόνα
Πετυχημένη παρουσία σε πολυάριθμα motorsport για το brand Andretti

Για τη FOM, η προσπάθεια της Andretti δεν θα άλλαζε το συγκεκριμένο σκηνικό, τόσο εντός όσο και εκτός πίστας, ενώ ακόμα και σε μια φιγούρα με αναγνώριση ίδια με του Colton Herta, θα έπρεπε να έρθουν βάθρα και νίκες ώστε ο το αμερικάνικο κοινό να δείξει ενεργό ενδιαφέρον.

Το συγκεκριμένο επιχείρημα δύσκολα μπορεί να επιβεβαιωθεί ή απορριφθεί, δεδομένου ότι δεν θα δούμε ποτέ τί θα μπορούσε να πετύχει η Andretti, ωστόσο από τη Liberty Media επέλεξαν να μη ρισκάρουν με μια συνταγή που ήδη πετυχαίνει εμπορικά, εκτός και εάν θεωρούσαν πως ο υποψήφιος διαγωνιζόμενος ήταν υπερβολικά καλή περίπτωση για να απορριφθεί.

Το πιο καταδικαστικό επιχείρημα στο δρόμο της απόρριψης της Andretti δείχνει πως είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης στο κατά πόσο η νέα αυτή ομάδα θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστική. Αναφέρεται μάλιστα στην επίσημη ανακοίνωση πως, η είσοδος της ομάδας με μονοθέσιο το 2025 και πλήρη επανασχεδιασμό για τους κανονισμούς του 2026 “μας δίνει λόγους να αμφισβητούμε την κατανόηση του συνόλου της πρόκλησης που περιλαμβάνεται σε όλο αυτό”.

Η αλήθεια είναι πως η Andretti Global είναι μια εταιρεία με παρουσία σε πολλαπλά motorsports, όπως τα IndyCar, η Formula E και η Extreme E, ενώ σχεδόν όπου συμμετείχε ήρθαν διακρίσεις αργά ή γρήγορα.

Ωστόσο, η F1 έχει αποδείξει με οργανισμούς όπως η Toyota πως είναι ένας εντελώς διαφορετικός κόσμος, και η Andretti σίγουρα δε θα ήταν η πρώτη νεοεισερχόμενη ομάδα που κινδύνευε να πέσει στην παγίδα της υποτίμησης.

Κάποια από τα σχέδια της ομάδας για εγκαταστάσεις σε τέσσερις διαφορετικές πόλεις (Charlotte, Indianapolis, Κολωνία και Silverstone) σίγουρα ήταν υπερβολικά φιλόδοξα.

Ωστόσο, το μέγεθος της στελέχωσης και της δουλειάς που έγινε τους τελευταίους μήνες, με την εύρεση μιας μεγάλης ομάδας έμπειρων χεριών, των οποίων ηγείται ο Nick Chester, αλλά και της κατασκευής μοντέλου για δοκιμές στην αεροσήραγγα της Toyota στην Κολωνία, αποτελούσαν μια πρώτη δήλωση πρόθεσης.

Βετεράνοι της F1 σαν τον Chester, με μια 20-ετία στην πλάτη του στο Enstone, σίγουρα θα ήταν σε θέση να θέσουν ρεαλιστικά πλάνα εντός του εγχειρήματος του Andretti, τόσο για την είσοδο το 2025 όσο και για την αλλαγή του 2026. Και, εν αντιθέσει με τις 10 ομάδες που τελούν υπό budget cap, η ομάδα του Andretti θα είχε απεριόριστο budget για να ετοιμάσει το μονοθέσιο του 2025, αλλά και έναν σταθερό κύκλο κανονισμών από φέτος έως του χρόνου.
Την ίδια στιγμή, οι αεροδυναμικοί κανονισμοί για το 2026 δεν έχουν ακόμα γίνει γνωστοί, και ισχύει για όλες τις ομάδες απαγόρευση δοκιμών ενόψει 2026 σε αεροσήραγγες και CFD έως και την 1η Ιανουαρίου του 2025, κάτι που δείχνει πως στο συγκεκριμένο μέτωπο δεν υπάρχει λόγος να βρεθεί μειονεκτικά εξ’ αρχής η Andretti.

Αξίζει να τονιστεί πως η Haas έφτιαξε δύο εντελώς διαφορετικά μονοθέσια το 2016 και το 2017, υπό την τότε αλλαγή κανονισμών. Αυτό όμως, δεν περιόρισε την ομάδα η οποία είχε καλή πορεία. Βέβαια, το εντελώς διαφορετικό επιχειρηματικό μοντέλο της εξάρτησης από τη Ferrari, που αναφέρθηκε και νωρίτερα, σίγουρα έπαιξε τον ρόλο του.

Σε μια πρώτη αντίδραση επί της συγκεκριμένης απόφασης της F1, ο Michael Andretti δήλωσε πως διαφωνούσε έντονα με την απόρριψη και πως “η δουλειά συνεχίζεται κανονικά” πάνω στο project, τουλάχιστον προς το παρόν.

Από τη F1 αναφέρθηκε πως θα εξέταζαν με διαφορετικό μάτι μια απόπειρα εισόδου το 2028, όταν και η GM θα είναι σε θέση να δώσει δική της μονάδα ισχύος στην ομάδα. Με την πιθανότητα αυτή πλέον να αποτραβιέται στο μέλλον για 4 έτη, φαίνεται πως είναι αδύνατο να διατηρηθεί το ίδιο επίπεδο επενδύσεων με τώρα, τόσο σε στελέχωση, όσο και σε υποδομές και έρευνα.

Έτσι, η πόρτα της F1 παραμένει εντελώς κλειστή προς το παρόν. Μένει να φανεί εάν ο Andretti έχει τις αντοχές να συνεχίσει να χτυπά την πόρτα αυτή ή σιγά σιγά χάνει με μαθηματική βεβαιότητα τις αντοχές του.
Πηγή:f1fan.gr

Εικόνα
Το πρώτο μοντέλο που έτρεξε σε αεροσήραγγα η Andretti, λίγες μέρες πριν την απόρριψη από τη F1


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Στα ύψη η αξία της Ferrari εν μέσω των φημών για Hamilton!


Εικόνα


Η τιμή της μετοχής της Scuderia εκτινάχτηκε στα ύψη, παίρνοντας αύξηση πάνω από 10% σήμερα, εν μέσω των έντονων φημών και της διαφαινόμενης ανακοίνωσης της συμφωνίας με τον Lewis Hamilton.

Όπως έγινε γνωστό και νωρίτερα, ο Hamilton συνδέεται ξανά με φήμες περί συμφωνίας με την ιταλική ομάδα από το 2025, κάτι που έρχεται ως κεραυνός εν αιθρία δεδομένου ότι ο Βρετανός έχει εν ισχύ συμφωνία με τα Ασημί Βέλη για φέτος, ενώ για του χρόνου είχε εννοηθεί πως το συμβόλαιο θα τρέχει κανονικά.

Αυτό αφήνει τη Mercedes πιθανώς ξεκρέμαστη για του χρόνου, ειδικά από τη στιγμή που προφανείς στόχοι, όπως οι Lando Norris και Charles Leclerc ήδη ανακοινώθηκαν από τις ομάδες τους με επεκτάσεις συμβολαίων.

Υπάρχει επίσης η φημολογία πως σήμερα έγινε συνάντηση στο Brackley, την οποία συγκάλεσαν ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, και ο τεχνικός διευθυντής, James Allison, ώστε να ενημερωθεί όλο το προσωπικό του οργανισμού επί του θέματος

Μπορεί μεν ακόμα να μην υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις, ωστόσο το γεγονός πως το συγκεκριμένο νέο “παίζει” σε όλα τα ειδησεογραφικά μέσα του κόσμου σίγουρα ταράζει τα νερά, και αυτό διαφαίνεται και στο χρηματιστήριο και την αξία των εταιρειών.

Έτσι, η αξία της Ferrari στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης σήμερα πήρε για τα καλά την ανιούσα. Έχοντας ήδη μια κατάσταση οικονομικών στοιχείων με θετικό πρόσημο, αναφορικά με τα έσοδα και τα κέρδη της, με EBITDA (κέρδη προ φόρων, επιτοκίων, υποτίμησης κ.λπ.) στα 2,64 δις δολάρια για φέτος, σήμερα παρατηρήθηκε μια έντονη αύξηση της τιμής της μετοχής της ιταλικής φίρμας.

Έχοντας κλείσει το βράδυ της Τετάρτης στα 346,78 $/μετοχή, σήμερα το άνοιγμα της Πέμπτης είδε την τιμή στα 384 $/μετοχή, με τη συγκεκριμένη τιμή να αναμένεται να ανέβει ακόμα ψηλότερα, ειδικά στην περίπτωση που εντός της ημέρας υπάρχουν τυχόν ανακοινώσεις επίσημες. Λίγο πριν τις 20:00, η τιμή κινείται στα 390 $/μετοχή.

Αυτή η εκτόξευση ανεβάζει τη Ferrari στα 69,12 δις. δολάρια κεφαλαιοποίησης, πολύ ψηλότερα από τα 62,4 δις δολάρια του κλεισίματος της Τετάρτης. Με πολύ απλά λόγια, η Ferrari κέρδισε περίπου 7 δις δολάρια μόνο υπό τις έντονες φήμες για κατ’ αρχήν συμφωνία με τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή.
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

ΟΡΙΣΤΙΚΟ: Στη Ferrari από το 2025 ο Hamilton!


Εικόνα


Αυτό που από το μεσημέρι έχει ξεσπάσει σαν φήμη, πλέον επιβεβαιώνεται: Ferrari και Hamilton θα συνεργαστούν από το 2025, με τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή να αφήνει τη Mercedes μετά από 12 χρόνια!

Πέρυσι το καλοκαίρι, ο Lewis Hamilton υπέγραψε διετή συμφωνία με τη Mercedes, η οποία κάλυπτε τα 2024 και 2025. Ωστόσο, ο Βρετανός προ ολίγου ανακοινώθηκε και επίσημα πως μετά από μόλις ένα χρόνο στο νέο του συμβόλαιο θα τρέξει για τη Ferrari, όντας teammate του Charles Leclerc από το 2025!

Η σημερινή ανακοίνωση σημαίνει πως από το Maranello θα αποχωρήσει στο τέλος της προσεχούς σεζόν ο Carlos Sainz, του οποίου το συμβόλαιο και λήγει τότε. Στον αντίποδα, ο Μονεγάσκος Leclerc πρόσφατα δεσμεύτηκε με νέο, πολυετές συμβόλαιο με τη Scuderia.

Αν και από το μεσημέρι τα ειδησεογραφικά πρακτορεία είχαν βγει ανοιχτά με την είδηση, γεγονός που έδειχνε βάσιμες πηγές από πίσω, η οριστική επιβεβαίωση δόθηκε προ ολίγου, με σύντομες ανακοινώσεις από την πλευρά των Mercedes και Ferrari.

“Η Scuderia Ferrari είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει πως ο Lewis Hamilton θα τρέχει για την ομάδα το 2025, με πολυετές συμβόλαιο”, αναφέρει η ανακοίνωση των Ιταλών.

Τα σημερινά νέα, έτσι, αναμένεται να φέρουν ένα τέλος 12ετούς παρουσίας του Hamilton στο Brackley, του οποίου ήταν κάτοικος από το 2013, όταν και μετακινήθηκε από τη McLaren, σε μια επίσης μεγάλη κίνηση με ντόρο.

Η επιλογή του όμως να αφήσει την τότε πετυχημένη McLaren για μια Mercedes που βρισκόταν στο midfield, δικαιώθηκε, με το δίδυμο αυτό να κερδίζει 6 τίτλους Οδηγών. Μοναδικές απώλειες του Βρετανού το 2016 από τον Nico Rosberg αλλά και το 2021 από τον Max Verstappen.

Στην εποχή των ground effect μονοθεσίων, που ξεκίνησε από το 2022, τα πράγματα με το πακέτο της ομάδας δεν συνέχισαν στον ίδιο πήχη που βρίσκονταν έως τότε. Χαρακτηριστικό πως, έχοντας νίκη σε κάθε έτος, από το 2007 ως και το 2021, ο Βρετανός δεν έχει κερδίσει σε κανέναν αγώνα, ούτε το 2022 αλλά ούτε και το 2023.

Όντας στα 39 του, ο Hamilton πλέον επιλέγει μια τεράστια αλλαγή σκηνικού, ενώ αναμένεται να συνεργαστεί ξανά με τον Fred Vasseur, τον άνθρωπο που τον καθοδήγησε στο GP2, όταν έτρεχε για την ART.

Με τη Ferrari να έχει συμβόλαιο με τον Leclerc για το μέλλον, οι συζητήσεις για την επέκταση με τον Sainz δεν προχωρούσαν γρήγορα, με την διαθεσιμότητα του Hamilton να φαίνεται πως ήταν και ο λόγος για τη συγκεκριμένη αργοπορία.

Έτσι, ο Ισπανός αναμένεται να φύγει από το Maranello μετά από 4 χρόνια, έχοντας μέχρι στιγμής κερδίσει σε δύο αγώνες, πάρει 5 pole και ανέβει στο βάθρο 16 συνολικά φορές.

Λίγο μετά την ανακοίνωση για τον Hamilton, ο Sainz εξέδωσε σύντομη δήλωση που ανέφερε και την έξοδό του από τη Ferrari στο τέλος του 2024.

“Μετά τα σημερινά νέα, η Scuderia Ferrari και εγώ αναμένεται να πάρουμε χωριστούς δρόμους στο τέλος του 2024”, αναφέρει ο Sainz στα social media του.
“Έχουμε μπροστά μας μια μεγάλη σεζόν και, όπως πάντα, θα δώσω τον εαυτό μου για την ομάδα και όλους τους tifosi στον κόσμο. Νέα σχετικά με το μέλλον μου θα ανακοινωθούν εν ευθέτω χρόνω”.

Η αναπάντεχη συμφωνία του Hamilton με τη Ferrari αφήνει πλέον κενό στη Mercedes, όπου αυτή τη στιγμή έχει σίγουρο για το 2025 μόνο τον George Russell. Με τους Leclerc και Norris να είναι επίσης κλεισμένοι με δικά τους συμβόλαια, πιθανοί στόχοι είναι οι Sainz, Alex Albon ή ακόμα και ο Esteban Ocon της Alpine που κατά το παρελθόν ήταν στο Πρόγραμμα Οδηγών της Mercedes. Επίσης, παίζει αρκετά και το όνομα του Kimi Antonelli, ενός οδηγού που θεωρείται τεράστιο ταλέντο. Για φέτος, ο Antonelli θα τρέξει στη Formula 2, εκεί που αναμένεται να στραφούν περισσότερα φώτα της δημοσιότητας πάνω του, ειδικά απ’ τη στιγμή που μια θέση στο Brackley παραμένει κενή.
Πηγή:f1fan.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Χάμιλτον: «Είναι η κατάλληλη στιγμή για έμενα να αφήσω τη Mercedes»


Εικόνα

Εικόνα


Τη σιωπή του μετά την επίσημη ανακοίνωση της αποχώρησής του από τη Mercedes για τη Ferrari στα τέλη του 2024, έλυσε ο Λιούις Χάμιλτον.

“Έχω περάσει εκπληκτικά 11 χρόνια με αυτή την ομάδα και είμαι τόσο περήφανος για όσα πετύχαμε μαζί. Η Mercedes ήταν μέρος της ζωής μου από τα 13 μου. Είναι ένα μέρος όπου μεγάλωσα, οπότε η απόφαση να φύγω ήταν μια από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που χρειάστηκε να πάρω ποτέ”, παραδέχτηκε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

“Αλλά είναι η κατάλληλη στιγμή για μένα να κάνω αυτό το βήμα και είμαι ενθουσιασμένος που αναλαμβάνω μια νέα πρόκληση. Θα είμαι για πάντα ευγνώμων για την απίστευτη υποστήριξη από τη Mercedes. Ειδικά του Τότο για τη φιλία και την ηγεσία του και θέλω να τερματίσουμε τη συνεργασία μας με πετυχημένο τρόπο. Είμαι 100% αφοσιωμένος στο να προσφέρω το καλύτερο που μπορώ αυτή τη σεζόν και να κάνω την τελευταία μου χρονιά με τα “Ασημένια Βέλη” αξιομνημόνευτη”, τόνισε.
Πηγή:grand-prix.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Οι πρώτες δηλώσεις του Σαϊνθ μετά τη συμφωνία μεταξύ Ferrari και Χαμιλτον


Εικόνα


Στην αποχώρησή του από τη Ferrari, ως άμεσο επακόλουθο της ανακοίνωσης συμφωνίας του Λιούις Χάμιλτον με την ομάδα του Μαρανέλο από το 2025, αναφέρθηκε με ανάρτηση στα social media ο Κάρλος Σάινθ.

“Μετά τα σημερινά νέα, η Scuderia Ferrari και εγώ θα χωρίσουμε τους δρόμους μας στο τέλος του 2024. Έχουμε ακόμη μια μεγάλη σεζόν μπροστά μας και -όπως πάντα- θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την Ομάδα και για τους Tifosi σε όλο τον κόσμο. Τα νέα για το μέλλον μου θα ανακοινωθούν την κατάλληλη στιγμή”, γράφει σε tweet του ο 29χρονος Ισπανός.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Σάινθ συνδέθηκε με την Audi μέσα στο 2023, σενάρια που τη δεδομένη στιγμή φαντάζουν πλέον ρεαλιστικά. Πιθανό είναι επίσης και το ενδεχόμενο της Mercedes, ως teammate του Τζορτζ Ράσελ.
Πηγή:grand-prix.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Το σχόλιο του Τοτο Βολφ για την απόφαση του Χάμιλτον να εγκαταλείψει την Mercedes


Εικόνα


Δελτίο Τύπου, στο οποίο ο Τότο Βολφ τοποθετείται σχετικά με την απόφαση του Λιούις Χάμιλτον να τερματίσει τη συνεργασία του με τα “Ασημένια Βέλη” μετακομίζοντας στη Ferrari το 2025, εξέδωσε η Mercedes.

“Η σχέση μας με τον Λιούις έχει γίνει η πιο επιτυχημένη που έχει δει ποτέ η Formula 1 και αυτό είναι κάτι για το οποίο είμαστε περήφανοι. Ο Λιούις θα είναι πάντα ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας της Mercedes”, τόνισε ο Αυστριακός team principal.

“Ωστόσο, ξέραμε ότι η συνεργασία μας θα τελείωνε φυσιολογικά κάποια στιγμή. Και αυτή η μέρα έχει πλέον φτάσει. Αποδεχόμαστε την απόφασή του να αναζητήσει μια νέα πρόκληση και οι ευκαιρίες μας για το μέλλον είναι συναρπαστικές. Αλλά προς το παρόν, εμείς έχουμε ακόμη μία σεζόν μπροστά μας και είμαστε επικεντρωμένοι στο να έχουμε μια δυνατή χρονιά”, συμπλήρωσε.
Πηγή:grand-prix.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Τι έλεγε παλαιότερα ο Hamilton για το ενδεχόμενο να πάει στην Ferrari


Εικόνα


Ο Lewis Hamilton πήρε την απόφαση να φύγει από την Mercedes και να προσπαθήσει να κατακτήσει το όγδοο πρωτάθλημα με την Scuderia. Το 2012, αποφάσισε να αφήσει την McLaren, την ομάδα που τον έβαλε στον κόσμο της F1 και με την οποία κέρδισε το πρώτο του πρωτάθλημα, μόλις στη δεύτερη σεζόν του, για να πάει στην Mercedes που εκείνη την χρονιά είχε τερματίσει μόλις στην 5η στο πρωτάθλημα, πίσω από τις Red Bull, Ferrari, McLaren και Lotus.

Η αλλαγή των κανονισμών όμως το 2014 και η είσοδος των turbo κινητήρων είχαν ως αποτέλεσμα η Mercedes να κυριαρχήσει παίρνοντας οκτώ πρωταθλήματα κατασκευαστών και 7 πρωταθλήματα οδηγών, 6 με τον Hamilton και 1 με τον Nico Rosberg.

Το 2026 θα αλλάξουν και πάλι οι κανονισμοί της Formula 1, με τον Lewis Hamilton να θεωρεί πως η Ferrari θα είναι ικανή να του παρέχει ένα μονοθέσιο που θα μπορεί να του δώσει την ευκαιρία να παλέψει για το 8ο πρωτάθλημα, Επιπλέον, ο Βρετανός μαζί με τον τον Leclerc θα προσπαθήσουν να χαρίσουν το πρωτάθλημα κατασκευαστών στην Scuderia, η οποία έχει να πανηγυρίσει πρωτάθλημα οδηγών από το 2007 και κατασκευαστών από το 2008.

Πέρυσι, πριν υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με την Mercedes, ο Hamilton είχε πει για τη πιθανότητα να μετακομίσει στο Μαρανέλλο:

Θα έλεγα ψέματα αν έλεγα ότι δεν είχα σκεφτεί ποτέ να τελειώσω την καριέρα μου κάπου αλλού. Ξεκίνησα στη McLaren, θα ήθελα να πιστεύω ότι θα είμαι πάντα μέλος της οικογένειας της McLaren, ξεκίνησα εκεί όταν ήμουν 13 χρονών, οπότε σκέφτηκα πώς θα ήταν αν ήμουν στη McLaren μια μέρα.

Σκέφτηκα και έβλεπα τους οδηγούς της Ferrari στις οθόνες στην πίστα και φυσικά αναρωτιέσαι πώς θα ήταν να είσαι στα κόκκινα. Αλλά μετά πήγα στην ομάδα μου, στη Mercedes, και αυτό είναι το σπίτι μου.

To 2022 απάντησε στην ερώτηση γιατί δεν έγινε ποτέ οδηγός της Ferrari. Δείχνοντας ένα τατουάζ στο χέρι του είχε δηλώσει:

Βλέπετε τι γράφει εδώ; “Loyalty” (Αφοσίωση). Φυσικά και θα ήταν ωραίο να αγωνιστώ για τη Ferrari κατά τη διάρκεια της καριέρας μου, αλλά τα πράγματα συμβαίνουν για συγκεκριμένους λόγους. Η Mercedes είναι η οικογένειά μου, θα είμαι πάντα οδηγός της Mercedes, όπως ήταν και ο Stirling Moss.

Το 2021 είχε χαρακτηρίσει πως είναι πλέον πολύ αργά το να κυνηγήσει το “όνειρο” της Ferrari:

Για χρόνια, κάθε φορά που πάω στη Monza για τον αγώνα και βλέπω τους θεατές, ακούω πολλούς να φωνάζουν “έλα στη Ferrari”. Είναι πολύ συγκινητικό, και μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι δεν οδήγησα ποτέ για τη Ferrari, μετά από τόσα χρόνια.

Διότι αυτό είναι ένα όνειρο για όλους, ένας στόχος που πρέπει [ως οδηγός] να πετύχεις. Όμως, για μένα ποτέ αυτή δεν ήταν μια πιθανότητα, και ποτέ δεν θα μάθω ακριβώς για ποιο λόγο. Έχω μία-δύο Ferrari στο σπίτι που μπορώ να οδηγήσω, αλλά δεν κατάφερα να οδηγήσω κάποιο μονοθέσιό της. Τους εύχομαι τα καλύτερα, αν και στο εγγύς μέλλον θα πρέπει να τους σταματήσω από το να κατακτήσουν το παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Το 2020 είχε παραδεχτεί πως είχε συνομιλίες με την Ferrari:

Φυσικά και είχα συνομιλίες με την Ferrari, αλλά ποτέ αυτές δεν προχώρησαν πιο μακριά, αφού καταλαβαίναμε από νωρίς ποιες διαθέσιμες επιλογές υπήρχαν στο τραπέζι, επιλογές που δεν ήταν οι σωστές.

Οι θέσεις μας δεν εναρμονίστηκαν ποτέ. Θεωρώ πως το timing έχει σημασία και στο τέλος, όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Τις τελευταίες σεζόν τα δικά μου συμβόλαια ολοκληρώνοντας σε διαφορετικούς χρόνους από εκείνα τον οδηγών της Ferrari.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Φλάβιο Μπριατόρε

Και τον Μπάτμαν να πάρουν στη Ferrari, χωρίς αυτοκίνητο δεν πάνε πουθενά!


Εικόνα


Ο Φλάβιο Μπριατόρε σίγουρα δεν μασάει τα λόγια του. Αυτή τη φορά μίλησε για τη μετακίνηση του Λιούις Χάμιλτον από τη Mercedes στη Ferrari και τα είπε έξω από τα δόντια.

Ο Σούπερμαν;

Η είδηση, πως ο Λιούις Χάμιλτον θα τρέχει από την επόμενη χρονιά για την ομάδα του Μαρανέλο, σίγουρα τάραξε για καλά τα λιμνάζοντα νερά του κόσμου της Formula 1.

Όπου ταραχή και ανακατωσούρα ο Μπριατόρε έχει σαφέστατα το λόγο. Έτσι λοιπόν ο Ιταλός, πρώην μάνατζερ της παγκόσμιας πρωταθλήτριας Benetton του Μίκαελ Σουμάχερ, είδε και είπε τα πράγματα με το όνομά τους.

“Και τον Μπάτμαν να φέρουν στο Μαρανέλο δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα, αν δεν έχουν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Η μετακίνηση του Λιούις Χάμιλτον και το φευγιό του από τη Mercedes, μου έκανε μεγάλη εντύπωση, ήταν κάτι που δεν περίμενα ποτέ να γίνει. Με τη Mercedes ο Χάμιλτον είχε τα πάντα και είχε κερδίσει τα πάντα, δεν ξέρω γιατί αποφάσισε να φύγει. Επίσης ο τρόπος, που έφυγε “κρέμασ唨τον Τότο Βολφ με τον οποίο είχε άριστες σχέσεις”.

Με άλλο μάτι!

Ο δαιμόνιος Ιταλός, που έμεινε στην ιστορία για το περίφημο σκάνδαλο στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, είδε τη μετακίνηση του Χάμιλτον από μια διαφορετική πλευρά, αυτή του μάνατζερ. Η αλήθεια είναι, σύμφωνα και με τα λεγόμενα του Τότο Βολφ, ο Χάμιλτον δεν άφησε πολλά περιθώρια στον μάνατζερ, με τον οποίο κατέκτησε του περισσότερους παγκόσμιους τίτλους και τον στήριζε τόσα χρόνια. Από ότι ο ίδιος ο Βολφ είπε, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, απλά του ανακοίνωσε πως θα τρέχει για τη Ferrari από το 2025 και μετά. Αν ισχύει αυτό, τότε όντως η συμπεριφορά του Χάμιλτον προς τον Βολφ δεν ήταν αυτή, που θα είχε κάποιος που αν μη τι άλλο, αναγνωρίζει τη βοήθεια του μάνατζερ του.
Πηγή:Βασίλης Μυλωνάς-thecars.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Johnny έγραψε: 06 Φεβ 2024, 22:28 Φλάβιο Μπριατόρε

“Και τον Μπάτμαν να φέρουν στο Μαρανέλο δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα, αν δεν έχουν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Άδικο δεν έχει.


Johnny έγραψε: 06 Φεβ 2024, 22:28 Φλάβιο Μπριατόρε

Η μετακίνηση του Λιούις Χάμιλτον και το φευγιό του από τη Mercedes, μου έκανε μεγάλη εντύπωση, ήταν κάτι που δεν περίμενα ποτέ να γίνει. Με τη Mercedes ο Χάμιλτον είχε τα πάντα και είχε κερδίσει τα πάντα, δεν ξέρω γιατί αποφάσισε να φύγει. Επίσης ο τρόπος, που έφυγε “κρέμασ唨τον Τότο Βολφ με τον οποίο είχε άριστες σχέσεις”.
Έφυγε για 100.000.000 λόγους.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Μετά τον Χάμιλτον ενεργοποιεί και νέα… «βόμβα» η Ferrari;


Εικόνα


Ερωτηματικά αναφορικά με το μέλλον του Άντριαν Νιούι στη Red Bull, εγείρει το like που έκανε η σύζυγος του Βρετανού μηχανικού, Αμάντα, σε αινιγματική ανάρτηση στο Twitter.

Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο έμπειρος αεροδυναμιστής είχε παραδεχτεί ότι υπήρξαν περιπτώσεις όπου είχε φτάσει κοντά σε μια μεταγραφή στη Ferrari, στην οποία ανέκαθεν αναφερόταν με κολακευτικά σχόλια.

Το χάος που επικρατεί τη δεδομένη στιγμή στους «ταυρους» με την υπόθεση του Κρίστιαν Χόρνερ, σε συνδυασμό με το like της συζύγου του σε post που αναγράφει: “Τώρα είναι η ευκαιρία σου να βγάλεις από τη λίστα σου αυτές τις μεταμέλειες, Άντριαν”, φουντώνουν εκ νέου τα σενάρια περί αποχώρησής του.

Άλλωστε ο Νιούι έχει αποκαλύψει πρόσφατα πως μετανιώνει που δεν κατάφερε να συνεργαστεί με τη Ferrari, τον Φερνάντο Αλόνσο ή τον Λιούις Χάμιλτον.
Πηγή:grand-prix.g

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”