Νέα απο οδηγούς, συνδέσμους, σωματεία και Ο.Μ.Α.Ε. με ΕΠ.Α

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το Ελληνικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτου...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Νέα απο οδηγούς, συνδέσμους, σωματεία και Ο.Μ.Α.Ε. με ΕΠ.Α

Δημοσίευση από Johnny »

Επιστολή του Σ.Ο.Α.Α. προ την ΟΜΑΕ, οι «κουβέρτες» τα παράβολα, η υποβάθμιση του τίτλου «πρωταθλητής»
(Σύνδεσμος οδηγών αγώνων αυτοκινήτου)

Ο Σ.Ο.Α.Α έστειλε επιστολή προς την αρχή του σπορ την ΟΜΑΕ ζητώντας παρεμβάσεις σε διάφορα θέματα που αφορούν τεχνικούς κανονισμούς και αυξήσεις των παραβόλων.

Όμως το να αναδημοσιεύουμε ένα Δελτίο Τύπου δεν έχει καμία αξία για εμάς εάν δε υπάρχει και κάποια άποψη.

Διαβάστε λοιπόν την επιστολή του ΣΟΑΑ που μέσω όλου του Δ.Σ. την υπογράφει ο νέος πρόεδρος Μάριος Ηλιόπουλος.

«Εν αναμονή της έναρξης της αγωνιστικής δραστηριότητας για το 2022, ο Σ.Ο.Α.Α. θα ήθελε να ενημερώσει τους οδηγούς, τα Σωματεία και όλους τους ενδιαφερόμενους πως μέσω της παρουσίας των εκπροσώπων του στα αρμόδια όργανα της Ομοσπονδίας, (Δ.Σ. Ο.Μ.Α.Ε. και ΕΠ.Α.) έχει ήδη προχωρήσει σε προτάσεις για την ανάπτυξη του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο πλαίσιο που ορίζει το καταστατικό του και κυρίως στο πλαίσιο που έχει θέσει η Διοίκηση του Σ.Ο.Α.Α. με το σχέδιο ανάπτυξης που διεκδικεί από τον Απρίλιο του 2018.

Το νυν Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου, πιστό στις Αρχές του και στα Σημεία Προόδου, Αλλαγής και Εξυγίανσης των διοργανώσεων όλων των τύπων στη χώρα μας, προχώρησε σε εμπεριστατωμένες παρεμβάσεις και για το 2022 όπου αυτό κατέστη αναγκαίο, με γνώμονα πάντα το ευρύτερο συμφέρον των οδηγών σε όλες τις μορφές του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Παρεμβάσεις, σε πρώτη φάση, ενόψει αλλαγών που αφορούσαν το θέμα αύξησης των παραβόλων συμμετοχής και έκδοσης αγωνιστικής άδειας, την επιβολή αλλαγής κατηγορίας σε πολλά αυτοκίνητα της Ομάδας Ε αλλά και την απαγόρευση της χρήσης των θερμαντικών κουβερτών, στους αγώνες Αναβάσεων.



Σχετικά με τα ανωτέρω καλούμε την Ομοσπονδία να μην προβεί σε τεράστιες αυξήσεις αλλά να εφαρμόσει τις γραπτές εισηγήσεις μας για μη αύξηση των παραβόλων ή σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε αύξηση να είναι μικρή αύξηση τόσο στα παράβολα συμμετοχής όσο και έκδοσης αγωνιστικής άδειας (της τάξης των 10-20€ maximum). Ο Σ.Ο.Α.Α. έκανε ξεκάθαρο στην Αρχή του Σπορ, ότι οποιαδήποτε άλλη αύξηση μας βρίσκει όλους αντίθετους αφού προϋπόθεση για οποιαδήποτε τέτοια εισήγηση από πλευράς τους, προϋποθέτει ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη μελέτη η οποία θα αποδεικνύει πρώτα από όλα την απόλυτη αναγκαιότητα τέτοιου μέτρου αλλά και την 100% ανταποδοτικότητα που θα έχει τέτοια αύξηση, πρωτίστως σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των Ελληνικών Αγώνων. Να εφαρμόσει επίσης τις επισημάνσεις μας προκειμένου να μην δημιουργηθούν «κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή» αλλαγές στον τρόπο αξιολόγησης των αυτοκινήτων της Κατηγορίας Ε.

Τέλος όσον αφορά το θέμα της χρήσης των θερμαντικών κουβερτών για τα ελαστικά, που αρχικώς η ΕΠΑ είχε αποφασίσει να απαγορεύσει άμεσα και για το πρωτάθλημα του 2022, επαναλαμβάνουμε την θέση μας για την μη εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου, όχι μόνο για το 2022, όπως τελικώς εισηγήθηκε η ΕΠ.Α. εισακούγοντας την παρέμβασή μας, αλλά σε κάθε περίπτωση, μέχρι να δημιουργηθούν οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις, ώστε ένα τέτοιο μέτρο να δύναται να εφαρμοστεί με ασφάλεια.

Επίσης στην πρόσφατη επιστολή μας, προσκαλέσαμε αμελλητί την Ομοσπονδία σε συνεργασία με την ΕΠ.Α. να ενισχύσει δεόντως και με τα απαραίτητα μέσα όλα τα Σωματεία, για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των Ελληνικών αγώνων. Εκτός του γεγονότος ότι είναι απολύτως απαραίτητο, είναι και κάτι που δικαιωματικά απαιτείται να προσφερθεί σε όλα τα Σωματεία χωρίς διακρίσεις, για το συμφέρον, την ασφάλεια και την ποιότητα όλου του Σπορ, αφού τα Σωματεία που διοργανώνουν αγώνες, είναι αυτά που είναι στην πρώτη γραμμή διαχειριζόμενα όλες τις δυσκολίες και τα προβλήματα που ταλανίζουν τους Aγώνες στη χώρα μας.



Ευχόμαστε τα πρωταθλήματα του 2022 να είναι επιτυχημένα οργανωτικά και αγωνιστικά και να συμβάλουν στην τόνωση του ενδιαφέροντος τόσο από πλευράς συμμετεχόντων, όσο και από πλευράς θεατών»

Η άποψη μας λοιπόν έχει ως εξής. Για την αύξηση των παραβόλων δεν είμαστε καθόλου αντίθετοι εάν έχει ως στόχο το να γίνουν οι αγώνες ασφαλέστεροι και να δαπανηθούν χρήματα για την προβολή τους, και όχι όμως να «πάνε»επ ουδενί στα ταμεία της ΟΜΑΕ.

Είναι μέγα λάθος να αλλάζουν οι τεχνικοί κανονισμοί λίγο πριν ξεκινήσουν οι αγώνες χωρίς χρονικό ορίζοντα.

Και φυσικά η υποβάθμιση του όρου «πρωταθλητής» καθώς η ΟΜΑΕ τον υποβάθμισε εντελώς προκηρύσσοντας στα ράλι τρείς διαφορετικούς πρωταθλητές.

Ενας πρωταθλητής από το μικτό πρωτάθλημα ράλι, ένας πρωταθλητής από τους αγώνες χώματος και ένας πρωταθλητής από τα ράλι ασφάλτου.

Ποιος τελικά θα είναι πρωταθλητής; Μα και οι τρείς και σύμφωνα με την τακτική της ΟΜΑΕ που χρόνια ακολουθεί όλοι ευχαριστημένοι.

Αυτό είναι το ζητούμενο. «Μοίρασε» τίτλους και όλα καλά.

Εδώ περιμέναμε να επέμβει ο Σ.Ο.Α.Α. που αποτελείται από εν ενεργεία αγωνιζόμενους και να ασκήσει βέτο, αλλάζοντας αυτό το συνονθύλευμα των “πρωταθλητών” στην προκήρυξη.

Αλλά είπαμε η ΟΜΑΕ δεν «κοιτάει» τους αγωνιζόμενους, αλλά μόνο τα σωματεία, καθώς τα σωματεία είναι αυτά που βγάζουν το Δ.Σ.
Πηγή:Γιάννης Σταυρόπουλος-motori.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο οδηγούς, συνδέσμους, σωματεία και Ο.Μ.Α.Ε. με ΕΠ.Α

Δημοσίευση από Johnny »

Σε ανοικτή ή κλειστή γραμμή η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ με μια επιστολή που την υπογράφουν 214 οδηγοί και συνοδηγοί αγώνων

(Ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού Ελλάδας - Επιτροπή αγώνων)


Μια επιστολή με την υπογραφή 214 οδηγών και συνοδηγών που συμμετέχουν σε αγώνες έστειλαν στην ΟΜΑΕ-ΕΠΑ με αφορμή τους νέους κανονισμούς που θα ισχύουν από το 2022 καθώς και για την αύξηση των παραβόλων.

Μάλιστα οι οδηγοί έχουν συστήσει 5 μελή επιτροπή για να συναντηθεί με τα στελέχη της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ για μια συζήτηση γύρω από τα ζητήματα που έχουν θίξει.

Η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ απάντησε ως εξής «Με χαρά η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ δέχεται να συζητήσει όποια θέματα προκύπτουν με τους αγωνιζόμενους, όταν αυτά είναι σαφή και τεκμηριωμένα.

Παρακαλούμε τους αγωνιζόμενους αυτής της πρωτοβουλίας να ενημερώσουν εγγράφως την Ομοσπονδία και την Επιτροπή Αγώνων για ποια θέματα -συγκεκριμένα και τεκμηριωμένα- ζητούν την συνάντηση, προκειμένου να προγραμματιστεί.»

Τεχνικοί κανονισμοί και παράβολα είναι τα δύο σημεία που «καίνε».

Για τα παράβολα έχουμε τοποθετηθεί και έχουμε τονίσει ότι εάν η αύξηση είναι σε ο,τι έχει να κάνει με την προβολή των αγώνων και την ασφάλεια, καλά πράττει η ΟΜΑΕ.

Καθώς είναι υπερ των αγωνιζομένων.

Ειδικά η προβολή μέσω της επικοινωνίας που βρίσκεται στο χαμηλότερο σκαλοπάτι.

Όσο για τους κανονισμούς αυτό είναι ένα μεγάλο αγκάθι καθώς όπως διατείνονται οι αγωνιζόμενοι η ενημέρωση έγινε λίγο πριν ξεκινήσει η νέα σεζόν.

Θα έχει λοιπόν ενδιαφέρον να δούμε που θα καταλήξει αυτή η συνάντηση, αλλά κυρίως σε τι κλίμα.
Πηγή:Γιάννης Σταυρόπουλος-motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο οδηγούς, συνδέσμους, σωματεία και Ο.Μ.Α.Ε. με ΕΠ.Α

Δημοσίευση από Johnny »

O Σ.Ο.Α.Α. τοποθετείται για τα ζητήματα που προέκυψαν τις τελευταίες ημέρες

Σε σχέση με πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού ο Σ.Ο.Α.Α. ενημερώνει για τα ακόλουθα:

Α) Όπως έχει ήδη εξηγηθεί εκτενώς σε προγενέστερο δελτίο τύπου, ο Σ.Ο.Α.Α. προέβη σε καίριες παρεμβάσεις στα θέματα που αφορούν τους ελληνικούς αγώνες και βρίσκονται προς διαβούλευση. Πιο αναλυτικά, έκανε συγκεκριμένα αιτήματα προς την Ε.Π.Α./Ο.Μ.Α.Ε. για θέματα που αφορούσαν τις αυξήσεις των παραβόλων, τις αλλαγές σε σχέση με την χρήση ή μη θερμαντικών μέσων ελαστικών στις αναβάσεις, το εύρος αλλαγών και η συχνότητα αυτών στους τεχνικούς κανονισμούς κλπ. Όλες μας οι παρεμβάσεις έχουν πάντα σαν κοινό παρονομαστή και στόχο την βελτίωση στο τρίπτυχο ασφάλεια, ποιότητα και προβολή των αγώνων όλων των μορφών. Με ικανοποίηση διαπιστώσαμε ότι κάποιες από τις εισηγήσεις μας έγιναν αποδέκτες από τις αρχές του Σπορ. Στο θέμα των παραβόλων οι ανακοινωθείσες αυξήσεις απέχουν σημαντικά σε κάποιες περιπτώσεις από αυτές που είχαν υπονοηθεί, και σε κάθε περίπτωση από αυτές που ο ΣΟΑΑ και οι αγωνιζόμενοι θεωρούν λογικές. Ευελπιστούμε σε προσαρμογή έστω και την ύστατη ώρα. Για τις άλλες μας παρεμβάσεις ο αγώνας μας θα συνεχιστεί στην βάση της πειθούς μέσω επιχειρημάτων.
ερο την σχέση τους με τις λέσχες στις οποίες ανήκουν ως αθλητές καθώς αυτές (πέρα από την διοργάνωση των αγώνων) βρίσκονται στο επίκεντρο της δομής των αγώνων!

Β) Ο Σ.Ο.Α.Α. είναι ανοιχτός στο να δεχθεί και να υποστηρίξει όλα τα αιτήματα/προβλήματα αγωνιζομένων ή ομάδων αυτών προς το συμφέρον της μέγιστης πλειοψηφίας των αγωνιζομένων. Επειδή η αγκαλιά του Σ.Ο.Α.Α. είναι πάντα ανοικτή για το συμφέρον του Σπορ ο σύνδεσμος θα είναι πάντα παρών ανεξάρτητα αν τα αιτήματα προέρχονται από μέλη του η όχι. Αυτονόητη προϋπόθεση είναι ότι υποστηρίζουμε όλα τα αιτήματα που προάγουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.

Γ) Με αυτή τη θετική προαίρεση δεχθήκαμε την επιστολή αλλά και την συνάντηση με πενταμελή επιτροπή η οποία μας δήλωσε ότι εκπροσωπεί μεγάλο αριθμό αγωνιζομένων. Ζητήσαμε σαφή και τεκμηριωμένα αιτήματα, ώστε να τα επικοινωνήσουμε προς την ΕΠ.Α., όπως εξάλλου ήταν και το αίτημα των αγωνιζομένων. Η υποστήριξη των αιτημάτων τους ήταν και παραμένει για εμάς υψίστης σημασίας και προτεραιότητας. Αναμένουμε με ενδιαφέρον την κατάθεση από μέρους τους συγκεκριμένων και τεκμηριωμένων προτάσεων για τα θέματα που τους απασχολούν, για τις δικές μας δέουσες ενέργειες.

Κλείνοντας θα θέλαμε να παροτρύνουμε τους αγωνιζόμενους να ενώσουν την φωνή τους με αυτή του Σ.Ο.Α.Α. που επιτελεί αποτελεσματικό έργο με εμπεριστατωμένες προτάσεις και χωρίς ακραίες τοποθετήσεις, οι οποίες δεν είναι προς το συμφέρον της μεγίστης πλειοψηφίας των αγωνιζομένων. Παράλληλα να ενισχύσουν περισσότερο την σχέση τους με τις λέσχες στις οποίες ανήκουν ως αθλητές καθώς αυτές (πέρα από την διοργάνωση των αγώνων) βρίσκονται στο επίκεντρο της δομής των αγώνων!
Πηγή:Γιάννης Σταυρόπουλος-motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο οδηγούς, συνδέσμους, σωματεία και Ο.Μ.Α.Ε. με ΕΠ.Α

Δημοσίευση από Johnny »

Το Δελτίο Τύπου από τον Αθλητικό Όμιλο Κρήτης για την επερχόμενη Γ.Σ. της ΟΜΑΕ

Το Δελτίο Τύπου του ΑΟΚ έχει ως εξής



“Ο Αθλητικός Όμιλος Κρήτης (ΑΟΚ), σε συνέχεια των εξελίξεων αναφορικά με τις αλλαγές σε

τεχνικούς κανονισμούς καθώς και τις αυξήσεις στα παράβολα, συμμεριζόμενος τις ανησυχίες των

αθλητών και μελών του, με ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε

09/02/2022 εκφράζοντας την πλήρη αντίθεση του, δηλώνει ότι δεν θα τις δεχθεί και στην επερχόμενη

Γενική Συνέλευση της ΟΜΑΕ στις 12/02/2022, θα τις καταψηφίσει.

Ο ΑΟΚρήτης και τα μέλη του, θεωρούμε ότι η αύξηση του κόστους την δεδομένη στιγμή, είναι

δυσβάσταχτη για τους αγωνιζόμενους και μη αναγκαία, και μαζί με την «απομόνωση» της

κατηγορίας Ε, θα έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση των συμμετοχών, καθώς θα υπάρχει

απομάκρυνση μεγάλου αριθμού αθλητών.

Καλούμε την Ομοσπονδία και την Επιτροπή Αγώνων, να επανεξετάσουν τις αλλαγές αυτές και σε

συνεννόηση με τα σωματεία που διοργανώνουν αγώνες Ράλλυ-Αναβάσεις, να μελετήσουν

αλλαγές που θα έχουν αποτέλεσμα την αναβάθμιση του σπορ και όχι την εξασθένισή του.”
Πηγή:motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο οδηγούς, συνδέσμους, σωματεία και Ο.Μ.Α.Ε. με ΕΠ.Α

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης με Δελτίου Τύπου εκφράζει τις αντιθέσεις του με την ΟΜΑΕ


Η θέση του Α.Ο.Θ. σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου που εστάλη είναι η εξής :

«Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης ΑΟΘ, παρακολουθώντας τις εξελίξεις που αφορούν τις αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς καθώς και τις αυξήσεις των παραβόλων συμμετοχής σε αγώνες και έκδοσης αγωνιστικών αδειών (Licance) και συμμερίζοντας την αγωνία και τις ανησυχίες των μελών του, όπως και των αθλητών του μηχανοκίνητου αθλητισμού πανελληνίως, εκφράζει την πλήρη αντίθεσή του και δηλώνει ότι θα τις καταψηφίσει στην επικείμενη Γενική Συνέλευση της ΟΜΑΕ στις 12/2/2022.

Θεωρούμε δυσβάσταχτη και άκαιρη την αύξηση του κόστους επιβάρυνσης για τους αγωνιζόμενους, όπως και τον εξοστρακισμό της κατηγορίας Ε.

Καλούμε την αρχή του σπορ να επανεξετάσει, να μελετήσει και να θέσει σε δημόσια διαβούλευση με τα Σωματεία, τις αλλαγές που προτείνει, αναλογιζόμενη τις συνέπειες της οικονομικής και υγειονομικής κρίσης, που θα έχουν ως αποτέλεσμα την απομάκρυνση μεγάλου αριθμού αθλητών από τους αγώνες και τη σημαντική μείωση των συμμετοχών, με ο,τι αυτό συνεπάγεται»
Πηγή:motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο οδηγούς, συνδέσμους, σωματεία και Ο.Μ.Α.Ε. με ΕΠ.Α

Δημοσίευση από Johnny »

Η θέση του Σ.Ο.Α.Α. μετά τη συνάντηση της ΟΜΑΕ και των οδηγών


Η ανακοίνωση του Σ.Ο.Α.Α. μετά τη συνάντηση της ΟΜΑΕ με την 5μελή επιτροπή των οδηγών αγώνων έχει ως εξής:

«Πραγματοποιήθηκε μαραθώνια συνάντηση μεταξύ της Ο.Μ.Α.Ε / ΕΠ.Α. και πενταμελούς επιτροπής αγωνιζομένων, με την παρουσία του Σ.Ο.Α.Α. τόσο δια μέσου το Προέδρου του κ. Μάριου Ηλιόπουλου, όσο του εκπροσώπου του Συνδέσμου στην ΕΠΑ, κ. Λεωνίδα Μανιατόπουλου.

Το εύρος της θεματολογίας δεν επιτρέπει ανάλυση και εμβάθυνση στην παρούσα επικοινωνία, όμως ο Σ.Ο.Α.Α. ξεκαθάρισε για μια ακόμη φορά ενώπιον όλων, τις πάγιες θέσεις του, όπως άλλωστε αυτές διατυπώθηκαν και στο Δελτίο Τύπου της 8ης Φεβρουαρίου και έχουν ως εξής:

α) Ο Σ.Ο.Α.Α. αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα κάλυψης σημαντικών αναγκών μέσω μιας εύλογης – μικρής αύξησης από 10 μέχρι 20 ευρώ μάξιμουμ, όλων των μορφών παραβόλων και κάλεσε την Ο.Μ.Α.Ε., όπως εν τέλει εφαρμόσει τέτοιου είδους αυξήσεις και όχι αυτές που έχουν προταθεί ήδη.

β) Δεν θεωρούμε οτι είναι πρόβλημα στις αναβάσεις, όπως ισχυρίζεται η Ο.Μ.Α.Ε. και η ΕΠ.Α., η χρήση κουβερτών και ως εκ τούτου η κατάργηση χρήσης αυτών δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση λύση σε οποιοδήποτε οργανωτικό πρόβλημα αντιμετωπίζουν τα Σωματεία κατά τη διοργάνωση των αγώνων. Αντίθετα συμμεριζόμαστε την ανησυχία των αγωνιζομένων για τα προβλήματα ασφαλείας που μια τέτοια κατάργηση μπορεί να προκαλέσει. Με βάση αυτά επαναλάβαμε την πρότασή μας να βρεθούν άλλοι τρόποι από την ΕΠ.Α. και τα Σωματεία που διοργανώνουν αγώνες, ώστε να επιλύσουν τα υπαρκτά όντως προβλήματα τους.

γ) Οι τεχνικοί κανονισμοί αν και δεν αποτελούν πεδίο ενασχόλησης του Σ.Ο.Α.Α., επηρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τον αγωνιστικό και οικονομικό προγραμματισμό των αγωνιζομένων. Κατά συνέπεια όπως προτάσσει και η κοινή λογική οι αλλαγές στους Τεχνικούς Κανονισμούς πρέπει να γίνονται σε μεγάλα χρονικά διαστήματα και σε κάθε περίπτωση, όχι χωρίς επαρκή προειδοποίηση. Προς αυτήν την κατεύθυνση ο Σ.Ο.Α.Α. κατέθεσε συγκεκριμένη πρόταση, όπως η τριετής υπάρχουσα διάρκεια ισχύος των κανονισμών, τροποποιηθεί σε πενταετή.

δ) Ο Πρόεδρος του Σ.Ο.Α.Α., υπενθύμισε στους παριστάμενους τις πολλαπλές τοποθετήσεις που έχει κάνει ο Σύνδεσμος σχετικά με θέματα ασφάλειας, προβολής και ποιοτικότερης διοργάνωσης των αγώνων, όλων των μορφών. Οι προτάσεις που έχουν γίνει καλύπτουν ένα πολύ μεγάλο εύρος θεμάτων, όπως οι μπαριέρες, τα ελαστικά, η ποιότητα οδοστρώματος, ο άρτιος εξοπλισμός που απαιτείται για την ορθή τέλεση των αγώνων από όλα τα στελέχη καθώς επίσης ο επαρκής αριθμός των κριτών, οι οποίοι πρέπει να έχουν τα απαραίτητα προσόντα και την απαιτούμενη εκπαίδευση.

Παρά τις σαφείς αυτές τοποθετήσεις δεν φάνηκε να υπάρχει η απαιτούμενη σύγκλιση απόψεων μεταξύ των εκπροσώπων των αγωνιζομένων, της Ο.Μ.Α.Ε. και του Σ.Ο.Α.Α.. Ευρισκόμενοι στην παραμονή της έναρξης των αγώνων και ενόψει της Γενικής Συνέλευσης της ΟΜΑΕ ευελπιστούμε να γίνουν δεκτές οι θέσεις του Σ.Ο.Α.Α. που στηρίζονται στην λογική και την εμπειρία.
Πηγή:motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο οδηγούς, συνδέσμους, σωματεία και Ο.Μ.Α.Ε. με ΕΠ.Α

Δημοσίευση από Johnny »

H ανακοίνωση του ΣΟΑΑ μετά τη Γ.Σ. της ΟΜΑΕ


Το βαπόρι, οι ελληνικοί αγώνες “πλέουν” σε φουρτουνιασμένα πελάγη, καθώς υπάρχει έντονη αντιπαράθεση μεταξύ ΟΜΑΕ και οδηγών, όπου μετά τη συνάντησή τους, το αποτέλεσμα που προέκυψε δεν ήταν αυτό που επεδίωξαν οι οδηγοί σε ο,τι αφορά τους τεχνικούς κανονισμούς και την αύξηση των παραβόλων.
Για την αύξηση των παραβόλων έχουμε τοποθετηθεί τονίζοντας οτι εαν είναι για την προβολή των αγώνων και την ασφάλειά τους κάτι που σαφώς είναι υπερ των αγωνιζομένων το βλέπουμε θετικά, εαν είναι όμως για τις “τσέπες¨της ΟΜΑΕ και των σωματείων, που δυστυχώς δεν “ακούν” τη φωνή των αγωνιζομένων,όπως προέκυψε από τη Γ.Σ. της ΟΜΑΕ καλώς κάνουνε και αντιδρούνε.

Πως όμως τοποθετήθηκε ο ΣΟΑΑ μετά τη Γ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής.

“Στην πρόσφατη Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου έδωσε το «παρών» μέσω του Προέδρου του, Μάριου Ηλιόπουλου.

Ο πρόεδρος του ΣΟΑΑ πήρε τον λόγο και απευθύνθηκε στους εκπροσώπους των Σωματείων, που αποτελούσαν το Σώμα της Συνέλευσης, καθώς επίσης και στην Διοίκηση της Ομοσπονδίας και της ΕΠΑ που ήταν παρόν, δίνοντας «φωνή» μέσω του θεσμικού του ρόλου στις ανάγκες και αγωνίες των αγωνιζομένων.

Οι αποφάσεις της συγκεκριμένης Γενικής Συνέλευσης δεν άλλαξαν την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στους ελληνικούς αγώνες τις τελευταίες εβδομάδες. Οι εκπρόσωποι των Σωματείων υπερψήφισαν και αποδέχτηκαν τις αλλαγές που έχει προτείνει η Επιτροπή Αγώνων και η Διοίκηση της Ομοσπονδίας.

Όλο αυτό το διάστημα, οι προτάσεις του Συνδέσμου μας, αφορούσαν πάντα την μεγίστη πλειοψηφία των αγωνιζομένων, σε όλα τα θέματα που τέθηκαν επί τάπητος, χωρίς μηδενισμούς, χωρίς εγωισμούς και χωρίς καμία οπισθοδρομική διάθεση απέναντι στις ίδιες τις εξελίξεις αλλά κυρίως τον Έλληνα αγωνιζόμενο και τις όσο το δυνατόν ευνοϊκότερες, λογικές και δίκαιες για εκείνον συνθήκες.

Στο ζήτημα των κουβερτών ο Σ.Ο.Α.Α. αντέδρασε εξ αρχής, με αποτέλεσμα σήμερα η συζήτηση να αφορά την αγωνιστική περίοδο μετά το πέρας του 2022 και όχι δηλαδή μια άμεση απαγόρευση για το προσεχές πρωτάθλημα. Κατά την διάρκεια του 2022 θα δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για επαναδιαβούλευση του θέματος αυτού. Αντέδρασε παράλληλα και στην εφαρμογή του pre race area με αποτέλεσμα να διαμορφώνεται πλέον η εφαρμογή αυτού του μέτρου με τρόπο τέτοιο που η ΕΠΑ θα πρέπει να εξασφαλίζει ότι αυτό το μέτρο θα εξυπηρετεί τους αγωνιζόμενους χωρίς προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των αγώνων και με γνώμονα πάντα την ασφάλεια.

Σε ό,τι έχει να κάνει με την Ομάδα Ε η πίεση που άσκησε ο Σ.Ο.Α.Α. εξ αρχής, κατέληξε σε μια παράταση της εφαρμογής των αλλαγών που προτάθηκαν από την Ομοσπονδία αρχικά για το 2022 και εν κατακλείδι και για το 2023. Κατά συνέπεια η επιμήκυνση του χρόνου προσαρμογής και προετοιμασίας, μόνο θετική μπορεί να θεωρηθεί. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο όπως επιβάλλει η κοινή λογική αλλά και η πάγια και τεκμηριωμένη θέση του Συνδέσμου, καμία αλλαγή δεν μπορεί να θεωρείται αποδεκτή όταν γίνεται με μικρό χρονικό ορίζοντα.

Τέλος όσον αφορά τα παράβολα συμμετοχών τα οποία δεν ήταν θέμα προς ψηφοφορία στην πρόσφατη Γενική Συνέλευση, η θέση του Σ.Ο.Α.Α. είναι διατυπωμένη σαφώς και κατηγορηματικώς. Οποιαδήποτε αύξηση πέραν των 10-20€ είναι σεβαστή μόνο όταν συνοδεύεται από τεκμηριωμένο πλάνο με ικανοποιητική ανάλυση, για την πραγματική, ουσιαστική και ρεαλιστική αξιοποίηση των χρημάτων που θα προκύψουν από μία περαιτέρω αύξηση, ώστε να υπάρχει πραγματικό όφελος και αξιοποίηση η οποία και θα μετακυλίεται στους ίδιους τους αγωνιζόμενους, οι οποίοι είναι και οι μοναδικοί που καλούνται να πληρώσουν για την ομαλή λειτουργία του Σπορ στη χώρα μας.

Ο ΣΟΑΑ επιβεβαίωσε τη σημασία, αλλά και την αποτελεσματικότητά του, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί τον φορέα μέσα από τον οποίο μπορούν να προωθηθούν τα ζητήματα που απασχολούν τους αγωνιζόμενους προς την Αρχή του Σπόρ.

Σε κάθε περίπτωση είναι αυτονόητη και δεδομένη η αγκαλιά και η στήριξη του Σ.Ο.Α.Α. για όλους τους αγωνιζόμενους που είναι μέλη του ή δεν είναι μέλη του.”
Πηγή:Γιάννης Σταυρόπουλος-motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο οδηγούς, συνδέσμους, σωματεία και Ο.Μ.Α.Ε. με ΕΠ.Α

Δημοσίευση από Johnny »

Έσβησαν οι κινητήρες στα αγωνιστικά αυτοκίνητα


Η ανακοίνωση των οδηγών αγώνων σε ο,τι έχει να κάνει με το μέλλον των αγώνων στη χώρα μας έχει ως εξής

Ανακοίνωση

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022


«Με το κλείσιμο της διαδικτυακής ψηφοφορίας μας, αγωνιζόμενοι απ’ όλη την Ελλάδα δήλωσαν το παρόν στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα ενότητας, ομοψυχίας και αξιοπρέπειας προς τους παράγοντες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, Σωματεία-ΟΜΑΕ-ΕΠΑ.

Οι λάθος χειρισμοί της αρχής του σπορ και η προσβλητική αντιμετώπιση του προέδρου και Δ.Σ. της Ο.Μ.Α.Ε. οδήγησαν τους αγωνιζόμενους στο σβήσιμο των κινητήρων τους μέχρι νεωτέρας, ψηφίζοντας 437 ΝΑΙ και 18 ΟΧΙ.

Οι σπασμωδικές υποχωρήσεις, οι οικονομικές εκπτώσεις τελευταίας στιγμής και κυρίως η αμφισβήτηση της αξιοπιστίας των εκπροσώπων καταδεικνύουν την αδυναμία της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ για καλόπιστη λύση των προβλημάτων που η ίδια δημιούργησε στο Ελληνικό motorsport.

Σήμερα με την ψήφο τους οι αγωνιζόμενοι ζητούν την αρχική μας τοποθέτηση, δηλαδή την επιστροφή των κανονισμών και παραβόλων του 2021 για την φετινή χρονιά με σκοπό να ξεκινήσουν οι αγώνες και εν συνεχεία από κοινού στο ίδιο «τραπέζι» να παρθούν σωστές και δίκαιες αποφάσεις για το μέλλον του Ελληνικού Motorsport

Με εκτίμηση

Οι αγωνιζόμενοι
Πηγή:motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο οδηγούς, συνδέσμους, σωματεία και Ο.Μ.Α.Ε. με ΕΠ.Α

Δημοσίευση από Johnny »

Aίτημα διεξαγωγής έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της ΟΜΑΕ από τους αγωνιζόμενους

Το κάλεσμα της 5μελούς επιτροπής των αγωνιζομένων που εκπροσωπούν περισσότερους από 400 οδηγούς-συνοδηγούς αγώνων είχε επιτυχία. Στο Royal Olympic Hotel συγκεντρώθηκαν γύρω στα 200 άτομα και γύρω στα 2000 παρακολούθησαν διαδικτυακά.

Παρών και ο πρόεδρος του ΣΟΑΑ Μάριος Ηλιόπουλος ενώ η αρχή του σπορ έλαμψε δια της απουσίας της.

Το παρών έδωσαν και πρόεδροι σωματείων από άλλα μέρη της Ελλάδας, Θεσσαλονίκη, Ναύπλιο, Καλαμάτα, Ιωάννινα, που ταξίδεψαν στην Αθήνα για να ακούσουν τις θέσεις των αγωνιζομένων, κάτι που έχει οδηγήσει στην αποχή από τους αγώνες.

Να σημειωθεί ότι μέχρι τις 3 Απριλίου 10 αγώνες που ήταν προγραμματισμένοι, άλλοι ακυρώθηκαν και άλλοι ματαιώθηκαν, σύμφωνα με την άρνηση των αγωνιζομένων να λάβουν μέρος κάτω από τους νέους κανονισμούς τους οποίους θέσπισε η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ.

Στη συζήτηση-πρόσκληση ακούστηκαν γνώμες και τοποθετήσεις για το αύριο των αγώνων, όπως και για τον οικονομικό έλεγχο της ΟΜΑΕ.

Το πιο σημαντικό που προέκυψε είναι ότι μεταξύ ΣΟΑΑ και η 5μελούς επιτροπής βρέθηκαν γέφυρες για να προχωρήσουν μαζί ώστε να γίνουν ριζικές αλλαγές στη νοοτροπία και στο τρόπο διοίκησης του σπορ από την ΟΜΑΕ.

Κατά τη διάρκεια μοιράστηκε αίτηση για να υπογράψουν οι αγωνιζόμενοι ζητώντας «έκτακτη Γενική Συνέλευση του σωματείου στο οποίο ανήκει ο κάθε αγωνιζόμενος, με μοναδικό θέμα την υποβολή αιτήματος διεξαγωγής έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της ΟΜΑΕ, κατά την οποίαν να τεθούν εκ νέου σε συζήτηση και ψηφοφορία όλα ανεξαιρέτως τα θέματα που απασχόλησαν την προηγούμενη Γενική Συνέλευση της 12η Φεβρουαρίου 2022».

Η ισχύς εν τη ενώσει για αλλαγή του σκηνικού στο ελληνικό motorsport που βρίσκεται σε βαθιά κρίση.

Όμως όπως έχουμε ξαναγράψει το κλειδί είναι τα σωματεία. Αυτά ψηφίζουν και αυτά βγάζουν το εκάστοτε Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Αν οι αγωνιζόμενοι μπορούν να ελέγξουν το Δ.Σ. των σωματείων τους για το τι ψηφίζουν στις Γενικές Συνελεύσεις της ΟΜΑΕ, η πορεία του ελληνικού motorsport θα αλλάξει.

Εάν όχι στον ίδιο παρανομαστή θα συνεχίσουν να βρίσκονται οι αγώνες…
Πηγή:Γιάννης Σταυρόπουλος-motori.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελληνικό Πρωτάθλημα...”