«Βόμβα» από ΔΝΤ για τεκμήρια στα ηλεκτρικά

Εδώ θα βρείτε ότι έχει σχέση με την ηλεκτροκίνηση...
Απάντηση
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

«Βόμβα» από ΔΝΤ για τεκμήρια στα ηλεκτρικά

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Μην μου πείτε ότι δεν το περιμένατε; προς το παρόν είναι μόνο προτάσεις, αλλά σε λίγο καιρό θα είναι η πραγματικότητα. Όταν η πλειοψηφία θα έχει αγοράσει ηλεκτρικά οχήματα, τότε θα έρθει και το επόμενο στάδιο, που θα είναι το εξής:
Τεκμήριο αγοράς ανάλογα με την ισχύ ή την τιμή.
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με την διανηθείσα απόσταση.
Κόστος χρήσης αυξημένο λόγω αύξησης του ρεύματος.

Με αυτά τα μέτρα θα έχουμε τα εξής οφέλη:
  1. Οι πλούσιοι θα δίνουν κάτι στο κράτος, ενώ οι φτωχοί θα χαίρονται που πληρώνουν και οι πλούσιοι. Άσχετο το γεγονός ότι οι πλούσιοι θα πληρώνουν λιγότερο σε σχέση με τους φτωχότερους.
  2. Για να υπολογίσεις την ετήσια απόσταση θα χρειάζεται GPS. Αν βάλεις και μία παράμετρο που θα λέει: αν δεν κλειδώσει σήμα εντός 10 λεπτών το αμάξι σταματάει επιτόπου, τότε έχει τεράστια κέρδη ως κράτος. Αφενός κερδίζεις από τα τέλη κυκλοφορίας, αφού όλοι - και κυρίως οι ασθενέστεροι οικονομικά - θα πληρώνουν συνεχώς για να κινούνται*, αφετέρου έχεις φτιάξει την τέλεια μηχανή καταγραφής, αφού θα γνωρίζεις ανά πάσα ώρα και στιγμή πού βρίσκεται ο καθένας μας, ενώ θα μπορείς και να χρεώνεις και ειδικές τιμές κίνησης εντός συγκεκριμένων ζωνών (π.χ. δακτύλιος ή ιστορικό κέντρο, προστατευμένη περιοχή στην Εκάλη κτλ).
  3. Με την αύξηση του ρεύματος, γιατί δήθεν δεν αντέχουν τα δίκτυα (και πώς να αντέξουν, αφού σταματάμε τους ΘΗΣ και θέλουμε "ανανεώσιμες πηγές" ενέργειας, ενώ δηλώσαμε με τον πιο επίσημο τρόπο - ΥπΕξ - ότι δεν θα εκμεταλλευτούμε τους υδογονάνθρακες που έχουμε, δηλαδή ούτε καν το Φυσικό Αέριο, που είναι το μεταβατικό καύσιμο πριν της πραγματικά ανανεώσιμες πηγές ενέργειας) θα κερδίζει διπλά το κράτος, αφού την αύξηση θα την χρεώνει παντού και όχι στα οχήματα μόνο. Η δικαιολογία είναι γνωστή: δεν αντέχουν τα δίκτυα, κινείστε πολύ, κόβουμε μετακινήσεις, αυξάνουμε την τιμή στο ρεύμα κ.ο.κ.
Όλα αυτά δεν είναι φανταστικά σενάρια, αλλά σενάρια των επόμενων 10-15 ετών. Δεν ξέρω αν θα υπάρχω για να τα δω, αλλά, όπως βλέπετε, τα έχω ήδη γράψει και θα δούμε αν θα τα πετύχω ή όχι.

Για το θέμα της καταγραφής όσων κάνεις δείτε την σχετική δημοσίευση:

Ford Exec: 'We Know Everyone Who Breaks The Law' Thanks To Our GPS In Your Car

* Σκεφτείτε πόση απόσταση διανύει ο πλούσιος με την Porsche και πόση ο φτωχός με το Hyundai. Αυτοί που λένε εδώ και καιρό τέλη κυκλοφορίας μέσα στην βενζίνη (βλ. petrolheads) είναι αυτοί που έχουν τα ακριβά οχήματα και θέλουν να τα έχουν δωρεάν σχεδόν (μένουν σε καλές περιοχές των Νοτίων και Βορείων προαστίων), αλλά να πληρώνουν για αυτούς όλοι οι φτωχοί (του Κερατσινίου, της Δραπετσώνας κλπ περιοχών). Μάλιστα, δηλώνουν και "αριστεροί", φίλοι του λαού, αλλά, ταυτόχρονα, έγραφαν σε εμένα που ήμουν από τις φτωχογειτονιές του Κερατσινίου, ότι δεν έπρεπε να έχω σπίτι δικό μου ή δικό μου αμάξι, αφού δεν μπορώ να έχω κάτι σύγχρονο. Και ακόμα χειρότερα έγραφαν - τονίζω οι αριστεροί δικαιωματιστές και φιλάνθρωποι - ότι, αφού δεν μπορώ να τα έχω αυτά, σημαίνει ότι δεν αξίζω ως άνθρωπος, αφού απέτυχα στην ζωή μου.

«Βόμβα» από ΔΝΤ για τεκμήρια στα ηλεκτρικά
«Βόμβα» από ΔΝΤ για τεκμήρια στα ηλεκτρικά

Αφού γέμισε ηλεκτρικά αυτοκίνητα όντας η κορυφαία ευρωπαϊκή αγορά, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) σε έγγραφό του βάζει «φωτιά» προτείνοντας να επιβληθούν φόροι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής ισχύος που πωλούνται στη Νορβηγία!

Είδηση «βόμβα» έρχεται στο προσκήνιο και δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά από τη στιγμή που σε αυτή πρωταγωνιστούν οι φόροι και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ). Αυτή τη φορά δεν αφορά τη χώρα μας, αλλά τη Νορβηγία, στην οποία θυμίζουμε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πωλούνται με τρομερούς ρυθμούς όντας η πρώτη επιλογή σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα.

Σύμφωνα λοιπόν με όσα αναφέρουν ξένα Μέσα, ένα έγγραφο του ΔΝΤ αναφέρει πως η Νορβηγία θα πρέπει να αρχίσει να φορολογεί τα αυτοκίνητα υψηλής ισχύος με μπαταρία για να μειώσει το συνολικό κόστος των γενναιόδωρων κινήτρων που δίνει στους πολίτες της για την αγορά τους. Επισημαίνεται μάλιστα πως εάν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα πολυτελών εταιρειών όπως η Porsche, η Jaguar και η Mercedes-Benz, αλλά και ηλεκτρικά μοντέλα επιδόσεων όπως τα Tesla και Audi θα είναι από τα πρώτα που θα μπορούσαν να φορολογηθούν.

Θέλοντας να γίνει η πρώτη χώρα που τερμάτισε την πώληση αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ έως το 2025, η Νορβηγία εξαιρεί επί του παρόντος όλα τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα από τους φόρους που επιβάλλονται στα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ως αποτέλεσμα, το 54% όλων των νέων αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στη Νορβηγία πέρυσι ήταν αμιγώς ηλεκτρικά.

Ωστόσο αυτό σημαίνει πως τα κρατικά ταμεία στερούνται επιπλέον εσόδων, ποσό που υπολογίζεται στα 19,2 δισεκατομμύρια κορώνες Νορβηγίας, περίπου δηλαδή 1,9 δισ. ευρώ για την περσινή χρονιά ή 250.000 κορώνες για κάθε νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πωλήθηκε, δηλαδή περίπου 24.800 ευρώ.

Μάλιστα φαίνεται πως οι πρόταση αυτή του ΔΝΤ βρίσκει συμμάχους από μη κυβερνόντα κόμματα, συνθέτοντας έτσι ένα πολύπλοκο πολιτικό σκηνικό! Για την ώρα μιλάμε απλά για μία πρόταση, η οποία αν υλοποιηθεί συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να αλλάξει το σκηνικό στη νορβηγική αγορά αυτοκινήτου!
Ευχαριστώ.


Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: «Βόμβα» από ΔΝΤ για τεκμήρια στα ηλεκτρικά

Δημοσίευση από Johnny »

:D :D :D :D :D :D α Πολυ θα το χαρω!!!!
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...”