Πως είδε η ADAC το Suda SA01 της Henan Suda Electric Vehicle Technology Company

Εδώ θα βρείτε ότι έχει σχέση με την ηλεκτροκίνηση...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Πως είδε η ADAC το Suda SA01 της Henan Suda Electric Vehicle Technology Company

Δημοσίευση από MacPap »

Το Suda SA01 με τιμή 10.390€ (στην Γερμανία) μετατρέπει απότομα την Henan Suda Electric Vehicle Technology Company σε σοβαρό αντίπαλο για την Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.

Εικόνα Εικόνα

Αλλά διαθέτει το Suda, τις προδιαγραφές που επιβάλει, η κατάσταση, της τρέχουσας τεχνολογίας;
Το Suda SA01 έχει πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου ως μικρή σειρά, οπότε δεν χρειάζεται να αποδείξει τα συνήθη πρότυπα ασφαλείας και μπορεί έτσι να βγάλει πινακίδες χωρίς περιορισμούς.
Η ADAC ήθελε να το μάθει τι ακριβώς είναι το SA01 και αγόρασε ένα. Οι μηχανικοί δοκιμών, ήθελαν να δοκιμάσουν τον νέο παίκτη, όχι μόνο όσον αφορά την τεχνολογία οδήγησης, αλλά και την ασφάλεια του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, σε περίπτωση σύγκρουσης.

Εικόνα

Το αποτέλεσμα

Υπέρ:
- Χαμηλή Τιμή
-Επαρκώς καλός χώρος
-Γενναιόδωρο port baggage
-Αξιοπρεπής επιτάχυνση
- Αμεσο σύστημα πίεσης ελαστικών και δείκτης θερμοκρασίας ελαστικών
- ABS
- Τα παιδιά ήταν καλά προστατευμένα στα πίσω καθίσματα κατά την δοκιμαστική σύγκρουση.

Κατά:
- Kακή ποιότητα και επεξεργασία υλικών
- Χαμηλή ισχύς φόρτισης AC / DC
- Προβλήματα κατά την φόρτιση DC, σε δημόσια σημεία φόρτισης
- Απλή τεχνολογία φωτισμού αλογόνου
- Μέτρια αίσθηση στο τιμόνι
- Μέτριο αποτέλεσμα πέδησης
- Σχεδόν πλήρης απουσία, εξοπλισμού ενεργητικής / παθητικής ασφάλειας
- Πολύ υψηλός κίνδυνος τραυματισμού των μπροστινών επιβατών κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής σύγκρουσης.

Τεχνικές προδιαγραφές
Εικόνα
* WLTP (Worldwide Harmonised Light-Duty Vehicles Test Procedure)
Πρόκειται για ένα παγκοσμίως εναρμονισμένο πρότυπο για τον προσδιορισμό των εκπομπών ρύπων, CO2 και της κατανάλωσης καυσίμων των παραδοσιακών και υβριδικών αυτοκινήτων, καθώς και της γκάμας των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων.

Πηγή: ADAC

Η ADAC μετά από αρκετά τεστ, έβγαλε το ηλεκτροκίνητο "Suda SA01", ούτε λίγο ούτε πολύ "άχρηστο"!
Ασχέτως όμως (όπως θα πουν πολλοί) αν η ADAC μερολήπτησε ή όχι υπέρ των ευρωπαϊκών κατασκευαστών, γέρνοντας την ζυγαριά υπέρ τους, σε μια προσπάθεια προστασίας τους από την κινέζικη εισβολή, γεγονός παραμένει ένα. Το αυτοκίνητο μολονότι διαθέτει πεπαλαιωμένη πλέον τεχνολογία ασφάλειας (αρχές 2000 και πριν) είναι το φτηνότερο στην κατηγορία του και θα δελεάσει πολλούς.
Ποίος έχει δίκιο?

Κείμενα/μεταφράσεις
Mac Pap


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Πως είδε η ADAC το Suda SA01 της Henan Suda Electric Vehicle Technology Company

Δημοσίευση από Johnny »

Δεν ειναι το πρωτο κινεζικο που βγαζουν αχρηστο. Οσο φθηνο και αν ειναι, εχεις εμπιστοσυνη την ασφαλεια σου;
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Πως είδε η ADAC το Suda SA01 της Henan Suda Electric Vehicle Technology Company

Δημοσίευση από MacPap »

Ναι έχουν πολλές φορές πει κακά πράγματα ακόμα και για ευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Ειδικά σε θέματα αξιοπιστίας. Αλλά άλλο αυτό και άλλο να προτρέπουν τον κόσμο να μην το αγοράσει, λες και αυτός που κυκλοφορεί με ένα VW σκαραβαίο του 70 (και έχει πολλούς στον δρόμο) είναι πιο ασφαλής.

Αυτό το αυτοκίνητο έχει ασφάλεια όση είχε ένα TOYOTA Corolla γύρω στο 1995-2000 ή ένα Starlet.
Μπορεί να μην έχει την ασφάλεια που παρέχουν τα σημερινά (με τουλάχιστον πενταπλάσιες τιμές) αλλά κάποιος που δεν μπορεί να δώσει για να πάρει ένα ακριβό θα δελεαστεί και θα το πάρει.
Προσωπικά ελπίζω να πιέσει τους μεγάλους να πουλάνε τα αυτοκίνητά τους φθηνότερα. Γιατί αν σκευτεί κανείς πως μια Cayen όταν φεύγει από το εργοστάσιο, σε υλικά και εργασία, στοιχίζει λιγότερο από 10.000€, είμαι βέβαιος πως μπορούν κάλλιστα να μειώσουν τις τιμές τους και να μην έχουν υπερκέρδη κάθε χρόνο.

Πάντως σίγουρο είναι ένα. Σε καμιά 10αριά χρόνια η Κίνα θα ακολουθήσει την Ιαπωνία... και στην ποιότητα και στην καινοτομία.

MacPap
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Πως είδε η ADAC το Suda SA01 της Henan Suda Electric Vehicle Technology Company

Δημοσίευση από Johnny »

Δεν δικαιολογήται MacPap μία υπερδύναμη σε ολους τους τομείς, ειδικά της τεχνολογίας, να μην μπορεί να φθάσει εν ετη 2022 την τεχνολογία κατασκευής οχημάτων, της υπόλοιπης αγοράς (Ευρώπη - Ιαπωνία - Κορέα - Αμερική).
Φαντάσου οτι εχει τη μεγαλύτερη παραγωγή ημιαγωγών, για ολες τις αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανητη και εχουν γονατίσει απο την μη εγκαιρη παραγωγή τους και παραδοσή τους.
Στον τομέα της αντιγραφής και παραγωγής πολλων οχημάτων της Ευρώπης πρωταγωνιστεί, αλλα και συνεργασίας μαζί τους για την εγχώρια αγορά.
Στον τομέα της παραγωγής δικών της οχημάτων, απο καθαρά δικές τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ειναι πίσω πολλές δεκαετίες και γιαυτό επειδή δεν πληρούν τα stantart δεν μπορουν να πουλήσουν στην δική μας αγορά, παρ'οτι απο τιμές, ειναι αρκετα φθηνότεροι απο οποιαδήποτε εταιρεία.

Δες παρακάτω τις μεγαλύτερες 10 αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας.

CHERY

Η Chery εδρεύει στην πόλη Wuhu. Ιδρύθηκε και ανήκει στο κράτος της χώρας από το 1997. Η σειρά προϊόντων της περιλαμβάνει επιβατικά αυτοκίνητα, minivans και SUV.


GEELY

Η Geely εδρεύει στην πόλη Hangzhou. Έγινε γνωστής από την εξαγορά της Volvo Cars από τη Ford για 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2010. Τώρα το συνολικό ενεργητικό της υπερβαίνει τα 110 δισεκατομμύρια γιουάν και η εταιρεία έχει εισέλθει στην κορυφή των 500 μεγαλύτερων εταιρειών στον κόσμο

DONGFENG MOTOR

Η Dongfeng Motor κινεζική κρατική αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Wuhan. Παράγει και πωλεί κυρίως λεωφορεία και φορτηγά. Σήμερα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας.


FOTON MOTOR

Η Foton Motor είναι μια κινεζική μάρκα αυτοκινήτων που παράγει κυρίως φορτηγά και γεωργικά μηχανήματα. Με έδρα στην Changping District του Πεκίνου είναι σήμερα η μεγαλύτερη επιχείρηση εμπορικών αυτοκινήτων στην Κίνα.


ΒYD AUTO
Η BYD Auto εδρεύει στο Shenzhen, επαρχία Γκουανγκντόνγκ. To ΒΥD είναι το ακρωνύμιο για το "Build your dreams." Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2003 και είναι επίσης ένας σημαντικός κατασκευαστής επαναφορτιζόμενων μπαταριών και ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.


BRILLIANCE AUTO

Η Brilliance Auto έχει έδρα την πόλη Shenyang. Η εταιρεία συνεργάζεται επίσης με τη BMW και την Toyota για να παράγει τα εμπορικά σήματα τους στην Κίνα.


ΤΙΑΝΜΑ ΑUTO

Η Tianma Auto βρίσκεται στην πόλη Baoding της επαρχίας Hebei. Παράγει κυρίως αυτοκίνητα σαλούν, εμπορικά οχήματα, μικρά λεωφορεία και βαρέα οχήματα.

JAC MOTORS

Η JAC Motors είναι κινεζική κρατική μάρκα αυτοκινήτου. Εδρεύει στο Hefei, της επαρχίας Anhui και έχει ετήσια παραγωγική δυναμικότητα 700.000 οχημάτων και 500,000 κινητήρων


GREAT WALL MOTORS

Η Great Wall Motors είναι μια κινεζική μάρκα αυτοκινήτων με έδρα το Shenzhen. Είναι σήμερα ο μεγαλύτερος παραγωγός SUV της Κίνας.

ZHONGUA CAR


Είναι ένα άλλο διάσημο εμπορικό σήμα της Brilliance Auto, ένα πολύ γνωστό εμπορικό σήμα sedan στην Κίνα.


Aξίζει να σημειωθεί πως για την ώρα μόνοι οι εταιρείες Geely και Chery κατάφεραν να εξάγουν οχήματα σε ορισμένες ανεπτυγμένες χώρες της Ασίας και της Αφρικής.
Πηγή:inbusinessnews.reporter.com.cy


Δές και αυτό:

Οι χειρότερες κινέζικες απομιμήσεις αυτοκινήτων

Η Κίνα θεωρείται το παγκόσμιο κέντρο απομιμήσεων όλων σχεδόν των προϊόντων, μεταξύ των οποίων και γνωστών τετράτροχων μοντέλων.

Η ιστοσελίδα CarWow δημιούργησε ένα βίντεο, στο οποίο παρουσιάζονται τα πιο κραυγαλέα μοντέλα-απομιμήσεις που έχουν κατασκευάσει ορισμένες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Ορισμένα από αυτά μας είναι ήδη γνωστά, άλλα τα βλέπουμε για πρώτη φορά.

Ένα από αυτά, που δημιούργησε και μία σειρά από δικαστικές διαμάχες, είναι το Landwind X7, το οποίο κυκλοφορούσε στους δρόμους της πολυπληθέστερης χώρας του κόσμου από το 2015 έως το 2019. Το συγκεκριμένο όχημα αποτελούσε μία κάκιστη απομίμηση του πρώτης γενιάς Range Rover Evoque με την Jaguar Land Rover να μηνύει την Jiangling Motor για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας. Φυσικά, η βρετανική φίρμα κέρδισε τον δικαστικό αγώνα, υποχρεώνοντας το X7 να σταματήσει την παραγωγή του.

Ένα επίσης εξόφθαλμο παράδειγμα κακής αντιγραφής αποτελεί το Suzhou Eagle Carrier, ένα ηλεκτρικό μοντέλο που θύμιζε στα πάντα (διαστάσεις, σχεδιαστική γραμμή, εταιρικό λογότυπο) την Porsche Cayman. Μάλιστα, το θράσος των δημιουργών του αυτοκινήτου συνεχίστηκε, τοποθετώντας φωτιστικά σώματα που παρέπεμπαν απευθείας στη Ferrari F12 Berlinetta.

Τέλος, ένα από τα πιο πρόσφατα κινέζικα αντίγραφα που είδαν το φως της δημοσιότητας είναι το Beijing BJ80, που αποτελεί κόπια ενός από τα σημαντικότερα τετρακίνητα μοντέλα στην ιστορία της Mercedes-Benz, της G-Class, με την τιμή του να είναι χαμηλότερη στο 1/3, σε σχέση με την αυθεντική έκδοση.
Πηγή:newsauto.gr


Worst ever Chinese knockoff cars - the most blatant copies exposed!


Δεν ξέρω σε πόσο διάστημα θα γινουν αξιόπιστοι, αλλα σε αντίγραφα ειναι πρωταθλητές.
Σίγουρα και στην υπόλοιπη αγορά συμβαίνουν πολλά στραβά, απο ανακλήσεις για προβλήματα χιλιάδες για εκατομμύρια οχήματα.
Αλλα δεν με πείθουν να επενδύσω σε κινέζικο οχημα.

johnny
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Πως είδε η ADAC το Suda SA01 της Henan Suda Electric Vehicle Technology Company

Δημοσίευση από MacPap »

Johnny έγραψε: 14 Φεβ 2022, 22:40 Δεν δικαιολογήται MacPap μία υπερδύναμη σε ολους τους τομείς, ειδικά της τεχνολογίας, να μην μπορεί να φθάσει εν ετη 2022 ...
Εδω είναι που πιστεύω πως κάνεις ένα λάθος στον συλλογισμό σου.
1) Δεν τα κατασκευάζει η Κίνα!!!! Τα κατασκευάζει μια εταιρεία που ιδρύθηκε πριν 10 χρόνια ΣΤΗΝ Κίνα.
2) Η Ιαπωνία κάποτε είχε και αυτή την φήμη του φτηνιάρικου. αλλά δεν κράτησε πολύ.

Οι ρυθμοί με τους οποίους τρέχουν και μας προλαβαίνουν είναι τρελοί.... αλλά δεν είναι εύκολο όταν έχεις μείνει στον μεσαίωνα και πρέπει να προλάβεις 100 χρόνια εξέλιξης σε λίγες δεκαετίες...

MacPap
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Πως είδε η ADAC το Suda SA01 της Henan Suda Electric Vehicle Technology Company

Δημοσίευση από Johnny »

Οταν ειπα οτι τα κατασκευάζει η Κίνα αυτό εννοούσα, οτι μία εταιρεία ιδρυθείσα στην Κίνα κατασκευάζει αυτά τα οχήματα.
Προχώρησα και λίγο πιο πέρα και δίαβασα γιά την εταιρεία τα οποία τα καταθέτω πιο κάτω.
Ειναι σίγουρο οτι πρόκειται για σοβαρό οργανισμό και οχι απλά μια εταιρεία που πειραματίζεται με ενα οχημα που εφτιαξε και προσπαθησε να το προωθήσει διότι ηδη :

Στις 28 Μαρτίου 2017, η ετήσια παραγωγή 100.000 ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες Suda (BEV) εγκρίθηκε από την Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων (NDRC). Στις 4 Ιανουαρίου 2019, Η Suda κέρδισε επίσημα πιστοποιητικό παραγωγής από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας (MIIT). Στις 20 Μαρτίου 2019 κυκλοφόρησε επίσημα το πρώτο Suda EV μαζικής παραγωγής.

Ενα απόσπασμα απο το προφίλ της.

Αλλά θέλει ισως πάρα πολύ δρόμο ακόμη για να φτάσει τα δικά μας standart γιαυτο λέω οτι δεν θα γινόμουν ενας υποψήφιος δοκιμαστής της εξέλιξης τους.
Αλλωστε οι περισσότεροι Ελληνες αγοραστές δεν ρισκάρουν πολλές αγορές οχημάτων διότι μία αντε δύο φορές στην διάρκεια του βίου τους θα πληρώσουν για οχημα και αυτό να ειναι και δοκιμασμένο μια και δύο γενιές.


Henan Suda Electric Vehicle Technology Co., Ltd



Η Suda έχει συγκεντρώσει εκατοντάδες παγκοσμίου φήμης ειδικούς, μελετητές και τεχνικούς που είναι όλοι επαγγελματίες και έμπειροι στον τομέα των νέων ενεργειακών οχημάτων, με επικεφαλής τον Xie Youbo, ακαδημαϊκό από την Κινεζική Ακαδημία Μηχανικής, τον Καθ. Cao Binggang, τον Καθ. G.-Z .jin, Καθ. Ma Mingtu, Scholar Joseph Y Hui, Dr. Li Fuhuo.

Πολλοί ταλαντούχοι μηχανικοί αυτοκινήτων που κάποτε ασχολούνταν με την ανάπτυξη οχημάτων πολλαπλών επωνυμιών και στυλ με περισσότερα από 5 χρόνια εμπειρίας κατά μέσο όρο έχουν ενταχθεί στη Suda και αφοσιώνονται στο όνειρο των EV.

ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ

Με το όραμα "To Become a World-class New Energy Vehicle Manufacture", την αποστολή του "Manufacture EV to People of the World" και τη στρατηγική κατεύθυνση ανάπτυξης του "Product Focused, Develop Technology, Based on the Nation, Seize Opportunities" Τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά», προσπαθούμε να είμαστε μια διεθνής κορυφαία επιχείρηση κατασκευής οχημάτων νέας ενέργειας από την αρχή και στοχεύουμε να γίνουμε ένας ολοκληρωμένος προμηθευτής κυκλοφοριακών λύσεων νέας ενέργειας με διεθνή επιρροή.

Η Henan Suda Electric Vehicle Technology Co., Ltd. (Suda), που ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2010, είναι μια ερευνητική επιχείρηση που ασχολείται κυρίως με την έρευνα και ανάπτυξη, το σχεδιασμό διαδικασιών, τη διαχείριση κατασκευής και τις πωλήσεις του νέου ενεργειακού οχήματος και των βασικών εξαρτημάτων του. Διαθέτει καθιερωμένο σύστημα διεργασιών και σύστημα ποιότητας και έχει δημιουργήσει συνεργασία με πολλά παγκοσμίου φήμης ιδρύματα έρευνας και ανάπτυξης νέων ενεργειακών οχημάτων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Έχει διατηρήσει την τεχνολογία που κοιτάζει το μέλλον και στοχεύει να παράγει ασφαλή, έξυπνα, εξοικονομούν ενέργεια, ανθεκτικά και οικονομικά νέα ενεργειακά προϊόντα οχημάτων. Στις 28 Μαρτίου 2017, η ετήσια παραγωγή 100.000 ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες Suda (BEV) εγκρίθηκε από την Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων (NDRC). Στις 4 Ιανουαρίου 2019, Η Suda κέρδισε επίσημα πιστοποιητικό παραγωγής από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας (MIIT). Στις 20 Μαρτίου 2019 κυκλοφόρησε επίσημα το πρώτο Suda EV μαζικής παραγωγής.

Η βάση παραγωγής Suda EV κατασκευάστηκε με βάση τα διεθνή πρότυπα και διαθέτει πλήρεις τέσσερις τεχνικές κατασκευής οχημάτων που πληρούν τα διεθνή πρότυπα. Ολόκληρη η γραμμή παραγωγής είναι αυτόματη, έξυπνη και εξοικονομεί ενέργεια και η τεχνική κατασκευής έχει φτάσει σε διεθνές κορυφαίο επίπεδο. Είναι ένα από τα εγχώρια πράσινα εργοστάσια με το υψηλότερο επίπεδο νοημοσύνης, εξοικονόμησης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος. Τα κύρια EV μοντέλα της είναι απλά και εξαίσια σε εμφάνιση και εσωτερικό σχεδιασμό με μεγάλο χώρο στο εσωτερικό και πλήρη αίσθηση της επιστήμης και της τεχνολογίας. Είναι εξοπλισμένα με μοντέρνο σύστημα αλληλεπίδρασης που μπορεί να αναγνωρίσει την ανθρώπινη φωνή και να υποστηρίξει τηλεχειρισμό και διαδικτυακή ψυχαγωγία. Η αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 370 km με μία μόνο φόρτιση και η μέγιστη ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 150 km/h. Στο μέλλον,

Η Suda έχει προσλάβει αυτήν τη στιγμή 490 επαγγελματίες και έχει ιδρύσει το μοναδικό BEV Public Technology R&D and Design Center της επαρχίας Henan, το Henan Province EV Power System Engineering Research Center, το Henan Suda BEV Academician Workstation, το Μεταδιδακτορικό Ερευνητικό Κέντρο και άλλα ιδρύματα έρευνας και ανάπτυξης. Αυτή τη στιγμή διαθέτει ολοκληρωμένη ικανότητα στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη δοκιμαστική παραγωγή και τη δοκιμή νέων ενεργειακών οχημάτων.

Ο Δρ. Li Fuhuo, ιδρυτής της επιχείρησης, και ο καθηγητής Cao Binggang, ο τεχνικός ηγέτης, έχουν αφοσιωθεί στην έρευνα της βασικής τεχνολογίας και θεωρίας των νέων ενεργειακών οχημάτων από τη δεκαετία του 1990. Μετά την ίδρυση της Suda, συνέχισαν να αυξάνουν τις επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα και ανέπτυξαν με επιτυχία διάφορα μοντέλα οχημάτων με πλατφόρμα και δομοστοιχεία που έχουν ανεξάρτητα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στον βασικό τομέα της τεχνολογίας EV. Η συνεχής τεχνολογική της κληρονομιά, το πλήρες ιστορικό έρευνας και ανάπτυξης, οι δυνατότητες συνεχούς έρευνας και ανάπτυξης και η προηγμένη και ώριμη τεχνολογία προϊόντων έχουν προφανές πλεονέκτημα στην Κίνα.

Καθώς η πρώτη επιχείρηση στην επαρχία Χενάν κέρδισε το «προσόν διπλής έγκρισης» από το NDRC και το MIIT, η Σούντα θα είναι μια δύναμη δύναμης για την προώθηση της ταχείας ανάπτυξης της επαρχιακής αυτοκινητοβιομηχανίας και θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προώθηση της συνολικής αυτοκινητοβιομηχανίας επίπεδο βιομηχανίας της επαρχίας Χενάν και στην επιτάχυνση της ανόδου της Κεντρικής Κίνας.
Έξι βασικές τεχνολογίες και ικανότητες, κορυφαία τεχνολογία νέων ενεργειακών οχημάτων

Με χρόνια ανάπτυξης βασικών εξαρτημάτων και τεχνολογικής συσσώρευσης, η Suda έχει κατακτήσει και εφαρμόσει με επιτυχία έξι βασικές τεχνολογίες και ικανότητες, όπως Vehicle Integration, Vehicle Lightweight, Vehicle Control System, Power Battery System, Drive and Control System, Active Design and Development.

Ως το Νο. 1 έργο για την προώθηση της ανάπτυξης μετασχηματισμού της πόλης Sanmenxia, ​​το έργο Suda EV διαδραματίζει πρωτοποριακό ρόλο και η λειτουργία του θα αποφέρει πρακτικά οφέλη στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της πόλης και της επαρχίας.

Η Suda σχεδιάζει να παράγει 500.000 σετ από τα τρία βασικά εξαρτήματα BEV και 100.000 BEV ετησίως. Το έργο έχει προγραμματιστεί να επενδύσει 5.000.000.000 RMB που καλύπτει μια περιοχή 3.500 mu. Θα υλοποιηθεί σε τρία στάδια: το πρώτο στάδιο καταλαμβάνει 705 mu με ακαθάριστη επιφάνεια κτιρίου πάνω από 220.000 τετραγωνικά μέτρα και σχεδιάζεται να ολοκληρώσει την κατασκευή της βάσης παραγωγής BEV για τα τρία βασικά εξαρτήματα και την παραγωγή 100.000 BEV, συμπεριλαμβανομένου εξοπλισμού για σφράγιση, συγκόλληση, επίστρωση, συναρμολόγηση και άλλες υποστηρικτικές εγκαταστάσεις· το δεύτερο στάδιο καταλαμβάνει 1.500 mu και σχεδιάζει να κατασκευάσει κέντρο δοκιμών BEV παγκόσμιας κλάσης. το τρίτο στάδιο καταλαμβάνει 1.295 mu και σχεδιάζει να ολοκληρώσει τη βασική κατασκευή βασικών εξαρτημάτων οχημάτων νέας ενέργειας, της αλυσίδας βιομηχανίας BEV και του κέντρου διανομής.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου, εκτιμάται ότι η ετήσια παραγωγή θα φτάσει τα 35.600.000.000 RMB με φορολογικό κέρδος 7.000.000.000 RMB. Θα ενσωματώσει επίσης πολλές συναφείς επιχειρήσεις για να εγκατασταθούν, θα επιτύχει έμμεσα μια ετήσια αξία παραγωγής μεγαλύτερη από 100.000.000.000 RMB και θα προσελκύσει περίπου 20.000 βιομηχανικούς εργάτες μετά την ολοκλήρωσή του.
Συμμετέχει ενεργά στην Πρωτοβουλία Belt and Road, συνοικοδομώντας μια πλατφόρμα ανοιχτής συνεργασίας

Η Suda λαμβάνει ως αποστολή της το «Suda Technology, Benefit Mankind» και ως καθήκον της το «Solve Energy Science Problems, Make Green Revolution». Επί του παρόντος, το διεθνές πρόγραμμα πολιτιστικών και οικονομικών ανταλλαγών του Blue Container on the New Silk Road - the Belt and Road Initiative που χορηγούσε και συμμετείχε η Suda προχωρά με τάξη. Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε για να ανταποκριθεί και να εφαρμόσει την Πρωτοβουλία Belt and Road, μια εθνική μακροστρατηγική που ξεκίνησε από τον Xi Jinping, τον πρόεδρο της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας. Η Suda οργανώνει ενεργά κινεζικές ιδιωτικές επιχειρήσεις για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα και τις βοηθά να υλοποιήσουν την παγκόσμια στρατηγική «Going Out and Bring In». Βασισμένο στη χερσαία πλατφόρμα του νέου δρόμου του μεταξιού και του ασιατικού-ευρωπαϊκού σιδηροδρόμου, το πρόγραμμα καλύπτει 11 χώρες (συμπεριλαμβανομένων 27 περιοχών και πόλεων),
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Πως είδε η ADAC το Suda SA01 της Henan Suda Electric Vehicle Technology Company

Δημοσίευση από MacPap »

Johnny έγραψε: 14 Φεβ 2022, 23:35 Οταν ειπα οτι τα κατασκευάζει η Κίνα αυτό εννοούσα, οτι μία εταιρεία ιδρυθείσα στην Κίνα κατασκευάζει αυτά τα οχήματα....

...Αλλωστε οι περισσότεροι Ελληνες αγοραστές δεν ρισκάρουν πολλές αγορές οχημάτων διότι μία αντε δύο φορές στην διάρκεια του βίου τους θα πληρώσουν για οχημα και αυτό να ειναι και δοκιμασμένο μια και δύο γενιές....
Και που ακριβως διαφωνούμε? :-)

MacPap
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Πως είδε η ADAC το Suda SA01 της Henan Suda Electric Vehicle Technology Company

Δημοσίευση από Johnny »

MacPap έγραψε: 14 Φεβ 2022, 00:51 Ναι έχουν πολλές φορές πει κακά πράγματα ακόμα και για ευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Ειδικά σε θέματα αξιοπιστίας. Αλλά άλλο αυτό και άλλο να προτρέπουν τον κόσμο να μην το αγοράσει, λες και αυτός που κυκλοφορεί με ένα VW σκαραβαίο του 70 (και έχει πολλούς στον δρόμο) είναι πιο ασφαλής.

Αυτό το αυτοκίνητο έχει ασφάλεια όση είχε ένα TOYOTA Corolla γύρω στο 1995-2000 ή ένα Starlet.
Μπορεί να μην έχει την ασφάλεια που παρέχουν τα σημερινά (με τουλάχιστον πενταπλάσιες τιμές) αλλά κάποιος που δεν μπορεί να δώσει για να πάρει ένα ακριβό θα δελεαστεί και θα το πάρει.
Προσωπικά ελπίζω να πιέσει τους μεγάλους να πουλάνε τα αυτοκίνητά τους φθηνότερα. Γιατί αν σκευτεί κανείς πως μια Cayen όταν φεύγει από το εργοστάσιο, σε υλικά και εργασία, στοιχίζει λιγότερο από 10.000€, είμαι βέβαιος πως μπορούν κάλλιστα να μειώσουν τις τιμές τους και να μην έχουν υπερκέρδη κάθε χρόνο.

Πάντως σίγουρο είναι ένα. Σε καμιά 10αριά χρόνια η Κίνα θα ακολουθήσει την Ιαπωνία... και στην ποιότητα και στην καινοτομία.

MacPap

Συμφωνώ οτι μπορει και να μην εχουν υπομονή να δουν την εξέλιξη αλλα και να υπερβάλουν αλλα η ασφάλεια πρωτη απ'ολα.
Συμφωνώ σε βάθος 10ετίας οτι μπορει να μοιάσουν στους Ιάπωνες αλλα ολοι οι αλλοι που θα βρισκονται σε βάθος 10ετίας;;



MacPap έγραψε: 14 Φεβ 2022, 23:07
Johnny έγραψε: 14 Φεβ 2022, 22:40 Δεν δικαιολογήται MacPap μία υπερδύναμη σε ολους τους τομείς, ειδικά της τεχνολογίας, να μην μπορεί να φθάσει εν ετη 2022 ...
Εδω είναι που πιστεύω πως κάνεις ένα λάθος στον συλλογισμό σου.
1) Δεν τα κατασκευάζει η Κίνα!!!! Τα κατασκευάζει μια εταιρεία που ιδρύθηκε πριν 10 χρόνια ΣΤΗΝ Κίνα.
2) Η Ιαπωνία κάποτε είχε και αυτή την φήμη του φτηνιάρικου. αλλά δεν κράτησε πολύ.

Οι ρυθμοί με τους οποίους τρέχουν και μας προλαβαίνουν είναι τρελοί.... αλλά δεν είναι εύκολο όταν έχεις μείνει στον μεσαίωνα και πρέπει να προλάβεις 100 χρόνια εξέλιξης σε λίγες δεκαετίες...

MacPap
Johnny έγραψε: 14 Φεβ 2022, 23:35 Οταν ειπα οτι τα κατασκευάζει η Κίνα αυτό εννοούσα, οτι μία εταιρεία ιδρυθείσα στην Κίνα κατασκευάζει αυτά τα οχήματα.


Δεν διαφωνώ με εσένα αλλα με την κακκιστη εξέλιξη της Κίνας σύμφωνα με τα Ευρωπαικά δεδομένα.
Δεν μπορω να διανοηθώ μια τέτοια χώρα τόσο μπροστά στα ηλεκτρονικά, στην τάξη, στην ανάπτυξη των εταιρειών, στα τόσο ικανά στελέχη τόσο απο την εγχώρια αγορά αλλα και απο το εξωτερικό, στην γνώση που παίρνουν απο την συνεργασία τους με μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, χρήμα - χρήμα - χρήμα στον βωμό της ανάπτυξης και να μην μπορούν να μας εκπλήξουν.

Βαζεις στην εξίσωση μόνο την Ιαπωνία, βάλε και την Ν.Κορέα μία κουκίδα μπροστα στην Κίνα αλλα απο εξέλιξη ειναι ετη φωτός μπροστα.
:biritses :biritses
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...”