Η Honda Λανσάρει Πρόγραμμα Δοκιμής Ηλεκτρικών Οχημάτων
Στο Torrance διεξάγεται το πρώτο test drive του ηλεκτρικού οχήματος μπαταρίας και plug-in υβριδικού της Honda
Ένα Πρόγραμμα Δοκιμής Ηλεκτρικών Οχημάτων παρουσίασε η Honda με το Δήμαρχο του Torrance, Mayor Frank Scotto και τον Πρόεδρο & CEO του Αμερικανικού τομέα της Honda Motor Co., Inc., Tetsuo Iwamura. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει το πρώτο δημόσιο test drive ενός πρωτοτύπου Fit EV και ενός δοκιμαστικού Accord Sedan με νέο plug-in υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων.
Η πόλη του Torrance μαζί με το Stanford University και τη Google Inc., θα παραλάβουν από ένα Fit EV για δοκιμή στις αρχές του 2011. Επιπλέον, το Torrance θα δοκιμάσει ένα plug-in υβριδικό στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος το 2012. Ο καθένας από τους τρεις συμμετέχοντες θα πραγματοποιήσει γενικές δοκιμές παράλληλα με αξιολόγηση ειδικών και γενικών θεμάτων σχετικών με την κυκλοφορία των ηλεκτρικών οχημάτων στις αγορές.
«Στόχος του Προγράμματος Δοκιμής Ηλεκτρικών Οχημάτων της Honda είναι να κατανοηθούν καλύτερα οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που σχετίζονται με μία τόσο ουσιαστική στροφή της τεχνολογίας» δήλωσε ο Tetsuo Iwamura, Πρόεδρος & CEO του Αμερικανικού τομέα της Honda Motor Co, Inc. «Η πόλη του Torrance και οι άλλοι εταίροι θα παίξουν καθοριστικό ρόλο, παρέχοντας πληροφόρηση σε πραγματικές συνθήκες σύμφωνα με την εμπειρία τους. Αυτοί θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τα σημαντικά θέματα που άπτονται της καθημερινής χρήσης των ηλεκτρικών οχημάτων από τους πελάτες».
Όταν το Torrance παραλάβει το Fit EV και το plug-in υβριδικό, θα αξιολογήσει τις τεχνολογίες τους με έμφαση στην ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης, την προώθηση βιώσιμων κινήτρων στην κοινότητα και την περαιτέρω ενημέρωση του κοινού για τα ηλεκτρικά οχήματα. Το Fit EV και το plug-in υβριδικό θα χρησιμοποιηθούν από αρκετές υπηρεσίες της πόλης του Torrance, όπως Κοινοτικής Ανάπτυξης, Δημοσίων Έργων και Οικονομικής Ανάπτυξης.
Το Fit EV Concept έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στις 17 Νοεμβρίου, 2010 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles. Το Fit EV παραγωγής θα λανσαριστεί στις αγορές της Αμερικής και της Ιαπωνίας το 2012. Το Fit EV είναι σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης ενός μέσου κατοίκου μητροπολιτικής περιοχής και βασίζεται στην 5θέσια διάταξη του δημοφιλούς Fit (Jazz) δύο όγκων.
Το Fit EV θα χρησιμοποιεί την ενέργεια μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου και έναν ομοαξονικό ηλεκτροκινητήρα. Ο υψηλής πυκνότητας ισχύος ηλεκτροκινητήρας που προέρχεται από το ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου FCX Clarity, προσφέρει άριστη απόδοση και ισχύ παραμένοντας αθόρυβος στις υψηλές ταχύτητες. Το Fit EV θα έχει τελική ταχύτητα 144 km/h. Η επαναφόρτιση του Fit EV θα επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 12 ώρες όταν χρησιμοποιείται μία συμβατική πρίζα 120-volt, και σε λιγότερο από έξι ώρες με πρίζα 240-volt.
Η αυτονομία του Fit EV υπολογίζεται στα 160 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, σύμφωνα με τον κύκλο πόλης US EPA LA41 (112 χιλιόμετρα σύμφωνα με το συντελεστή ρύθμιση ΕΡΑ). Η αυτονομία μπορεί να μεγιστοποιηθεί με τη συμβολή ενός καινοτόμου συστήματος ηλεκτροκίνησης 3 προγραμμάτων προσαρμοσμένου από το σπορ υβριδικό 2011 Honda CR-Z: ο οδηγός μπορεί να επιλέγει μεταξύ Econ, Normal και Sport για να μεταβάλει άμεσα και ομαλά την οδηγική εμπειρία προκειμένου να μεγιστοποιεί την απόλαυση ή να βελτιώνει την επιτάχυνση.
Η Honda παρουσίασε επίσης μία plug-in υβριδική πλατφόρμα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες με το υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων επόμενης γενιάς. Το νέο υβριδικό σύστημα προορίζεται για μεσαία – μεγαλύτερα οχήματα και θα λανσαριστεί σε ένα μελλοντικό μοντέλο της Honda το 2012. Το plug-in υβριδικό είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις καθημερινές οδηγικές απαιτήσεις, προσφέροντας σύντομες, συχνές διαδρομές με ηλεκτροκίνηση, αλλά και δυνατότητες για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων όταν χρειάζεται. Το σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων της Honda χρησιμοποιεί εναλλάξ τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας για μεγιστοποίηση της απόδοσης: μόνον ηλεκτροκίνηση, ένα συνδυασμό ηλεκτροκίνησης με βενζινοκίνηση και ένα πρόγραμμα άμεσης βενζινοκίνησης. Το plug-in υβριδικό χρησιμοποιεί επίσης αναγεννητική πέδηση για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Στο πρόγραμμα της ηλεκτροκίνησης (all-electric mode) χρησιμοποιείται μία μπαταρία ιόντων λιθίου 6kWh και ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας 120 kW. Το all-electric mode προσφέρει αυτονομία περίπου 16-24 km στην πόλη και τελική ταχύτητα 100 km/h. Η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας διαρκεί 3–4 ώρες σε μία πρίζα 120-volt και από 1 – 1,5 ώρες σε πρίζα 240-volt.
1Το EPA LA4 test mode είναι το στάνταρ επίσημο πρόγραμμα δοκιμών για ηλεκτρικά οχήματα και αυτό που χρησιμοποιούν οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίας για συγκριτικούς σκοπούς.
Πηγή:newsdrifegr.blogspot.com
Η Honda Λανσάρει Πρόγραμμα Δοκιμής Ηλεκτρικών Οχημάτων
Εδώ θα βρείτε ότι έχει σχέση με την ηλεκτροκίνηση...
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3409
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Η Honda Λανσάρει Πρόγραμμα Δοκιμής Ηλεκτρικών Οχημάτων
Δημοσίευση από Johnny »
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...”
Μετάβαση σε
- Γενικά περί του forum...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας & Ανακοινώσεις του forum......
- ↳ Το odigein.com...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας...
- ↳ Βοήθεια...
- ↳ Ανακοινώσεις...
- ↳ Το odigein.com και τα μέλη του...
- ↳ Συστηθείτε...
- ↳ Πείτε μας την γνώμη σας...
- Νομικά & Διαδικαστικά θέματα, Καταγγελίες & Παράπονα...
- ↳ Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...
- ↳ Παράπονα & εύσημα προς τις Αρχές...
- ↳ Παράπονα προς τις αρχές...
- ↳ Τα εύσημα μας...
- Ο δρόμος είχε την δική του Ιστορία...
- ↳ Οδηγώ...
- ↳ Γενικά περί οδήγησης...
- ↳ Αλλαγές στην νομοθεσία, σήμανση και επιτήρηση των δρόμων...
- ↳ Οδήγηση στο εξωτερικό...
- ↳ Νέοι & υποψήφιοι οδηγοί...
- ↳ Ατυχήματα...
- ↳ Οδική Ασφάλεια...
- ↳ Υπάρχουμε και εμείς...
- ↳ Δεν οδηγώ...
- ↳ Α.Μ.Ε.Α & ΑμεΑ...
- ↳ Άλλες κατηγορίες Οδηγών...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι αυτοκινούμενο...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι τετράτροχο...
- ↳ Οδηγώ και είμαι επαγγελματίας...
- ↳ Μπλόκα (bloka)...
- ↳ Αττική...
- ↳ Θεσσαλονίκη...
- ↳ Μακεδονία...
- ↳ Θράκη...
- ↳ Ηπειρος...
- ↳ Στερεά Ελλάδα...
- ↳ Θεσσσαλία...
- ↳ Πελλοπόνησος...
- ↳ Κρήτη...
- ↳ Νησιά...
- ↳ Αλλα...
- Μηχανοκίνητος αθλητισμός και μη...
- ↳ Αυτοκίνητα...
- ↳ Formula 1...
- ↳ Formula E (Formula E World Championship)...
- ↳ WRC (World Rally Championship)...
- ↳ ERC (European Rally Championship)...
- ↳ IRC (Intercontinental Rally Challenge)...
- ↳ WTCC (World Touring Car Championship)...
- ↳ WEC (World Endurance Championship)...
- ↳ Rally Dakar...
- ↳ Ελληνικό Πρωτάθλημα...
- ↳ Rally Acropolis...
- ↳ Αλλοι αγώνες αυτοκινήτων...
- ↳ Μοτοσυκλέτες...
- ↳ MotoGP...
- ↳ WSBK...
- ↳ Αλλοι αγώνες μοτοσυκλέτας...
- ↳ Αγώνες Drift & Dragster...
- ↳ Αγώνες & Επίδειξη Drift...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Drift...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Drift...
- ↳ Επιδείξεις Drift...
- ↳ Αγώνες Dragster...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Dragster...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Dragster...
- ↳ Αγώνες με άλλα είδη οχημάτων...
- ↳ Ιστιοπλοΐα...
- ↳ Ταχύπλοα...
- Τι, Πως, Ποιος & Πού...
- ↳ Βοηθήματα, Gadget & Αξεσουάρ...
- ↳ GPS & ηλεκτρονικοί χάρτες...
- ↳ Ήχος & Φως...
- ↳ Αλλα Αξεσουάρ...
- ↳ Κατασκευαστές & εκπρόσωποι...
- ↳ Hyundai...
- ↳ Subaru...
- ↳ Toyota...
- ↳ Αλλοι Κατασκευαστές...
- ↳ Πώς λειτουργεί, Τεχνικά θέματα & κάντο μόνος σου...
- ↳ Πώς λειτουργεί...
- ↳ Τεχνικά θέματα...
- ↳ Πως μπορώ να...
- ↳ Πρώτες Βοήθειες...
- ↳ Πού μπορώ να βρω?...
- ↳ Αντιπροσωπείες...
- ↳ Μακάρι να ήξερα...
- Και τι κουτί, κουτί... τώρα και η οδήγηση καινούργια σε κουτί...
- ↳ Είδαμε, Ακούσαμε, Διαβάσαμε...
- ↳ Breaking News...
- ↳ Μας έκανε εντύπωση...
- ↳ Στραβά και ανάποδα...
- ↳ Φωτογραφίες, Video και Ταινίες...
- ↳ Νέες Τεχνολογίες και εφαρμογές...
- ↳ Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
- ↳ Υβριδικά οχήματα...
- ↳ Πετρελαιοκίνηση....
- ↳ Αλλα εναλλακτικά καύσιμα...
- ↳ Drones και τηλεκατευθυνόμενα...
- ↳ Αλλες νέες τεχνολογίες...
- ↳ Το οδηγείν είναι και "ταξιδεύειν"...
- ↳ Ταξίδια στην Ελλάδα...
- ↳ Ταξίδια στο Εξωτερικό...
- ↳ Εκφραστείτε ελεύθερα...
- ↳ Ανέκδοτα & καλαμπούρια...
- ↳ Ότι περισσεύει...
- ↳ Πολιτικό καφενείο...
- ↳ Μικρές Αγγελίες...
- ↳ Νομικά θέματα και διαδικασίες που αφορούν την Αυτοκίνηση...
- ↳ Περί του Κ.Ο.Κ...
- ↳ Αλλες διατάξεις για την αυτοκίνηση...
- ↳ Αλλου είδους αγωνιστική αυτοκίνηση...