Adaptive cruise control

Ότι άλλη τεχνολογία θα αλλάξει τη ζωή μας και δεν το ξέρουμε...
Απάντηση
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Adaptive cruise control

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Απορία..
οι ανιχνευτές ραντάρ εντός των αυτοκινήτων διαβάζουν το ραντάρ του adaptive cruise control;


W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Adaptive cruise control

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Το γράφω όσο πιο σύντομα γίνεται.

To ACC δουλεύει με 3 συστήματα: με ραντάρ στα 24GHz (Κ μπάντα), με ραντάρ στα 77GHz (W μπάντα) και με laser. Οι πιο παλιές εφαρμογές (παλιά αυτοκίνητα) δουλεύουν σε Κ μπάντα. Στα πιο καινούργια σε W μπάντα και αυτή είναι η τάση στην Ευρώπη. Να σημειώσουμε ότι τα σήματα αυτά είναι διαμορφωμένα κατά FM (όπως το ραδιόφωνο). Η αστυνομία χρησιμοποιεί παγκοσμίως Χ, Ku, K, Ka μπάντες + laser τις οποίες ανιχνεύουν και οι ανιχνευτές. Άρα, οι περισσότεροι ανιχνευτές θα δώσουν ειδοποιηση για σύστημα ACC (αλλά και για BSM - Blind Spot Monitor), αλλά, λόγω της διαμόρφωσης FM έχουμε το εξής: οι παλιοί ανιχνευτές θα ειδοποιήσουν σε μικρή απόσταση, γιατί δεν μπορούν εύκολα να ανιχνεύσουν μεταβαλλόμενο σήμα. Οι νέοι ανιχνεύτες θα ειδοποιήσουν, αν τους έχεις χωρίς φίλτρα. Οι περισσότεροι σύγχρονοι ανιχνευτές, λόγω των φίλτρων, απορρίπτουν αυτά τα συστήματα, οπότε οι ειδοποιήσεις είναι περιορισμένες και σε μικρή απόσταση. Το πρόβλημα προκύπτει από το ότι οι κατασκευαστές καμερών έχουν βάλει τις κάμερες στην Κ μπάντα με διαμόρφωση FM, ώστε οι ανιχνευτές να απορρίπτουν το σήμα. Μπλέξιμο δηλαδή και ελάχιστοι (2-3) ανιχνευτές μπορούν να τα κάνουν όλα, αλλά και πάλι όχι με μεγάλη επιτυχία.

Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλλες νέες τεχνολογίες...”