Αυτόνομα φορτηγά MAN & Volvo στα λιμάνια

Ότι άλλη τεχνολογία θα αλλάξει τη ζωή μας και δεν το ξέρουμε...
Απάντηση
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Αυτόνομα φορτηγά MAN & Volvo στα λιμάνια

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Μια ενδιαφέρουσα είδηση σχετικά με αυτόνομα φορτηγά. Θα δοκιμαστούν σε διάφορα λιμάνια από διάφορες εταιρείες.

Αυτόνομα φορτηγά MAN & Volvo στα λιμάνια
Αυτόνομα φορτηγά MAN & Volvo στα λιμάνια

Στο Ουλμ της Γερμανίας και στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, οι ΜΑΝ και Volvo δοκιμάζουν αντίστοιχα τη δυνατότητα μεταφοράς αγαθών εντός τερματικών σταθμών και δημόσιων δρόμων, από αυτόνομα κινούμενα φορτηγά.

Στο Ουλμ της Γερμανίας, εφαρμόζεται το πρόγραμμα «ANITA» (Autonomous Innovation in Terminal Operations), στο οποίο συμμετέχουν η Deutsche Bahn, ηMAN Truck & Bus, το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών του Fresenius και η Gοtting KG. Σε αυτό το πλαίσιο, εξετάζονται οι δυνατότητες «επικοινωνίας» των αυτόνομων φορτηγών με τις εγκαταστάσεις του τερματικού σταθμού. Συγκεκριμένα, τα πλήρως αυτόνομα φορτηγά κινούνται στο ντεπό κοντέινερ της DB Intermodal Services και στο τέρμιναλ της DUSS.

Τα δρομολόγια μεταξύ του τερματικού DUSS και της αποθήκης εμπορευματοκιβωτίων της DB Intermodal Services, χρησιμεύουν επίσης για τον καθορισμό των τεχνικών προϋποθέσεων για αυτόνομες μεταφορές «hub-hub». Επιπλέον, η DB AG αναλύει τη δυνατότητα μεταφοράς των ευρημάτων σε άλλους τερματικούς σταθμούς, προκειμένου να αναπτύξει έναν χάρτη πορείας προς τον τερματικό σταθμό 4.0 του αύριο.

Το νομικό πλαίσιο για τέτοιες επιχειρήσεις εγκρίθηκε μόλις πρόσφατα από την άνω και κάτω βουλή του γερμανικού κοινοβουλίου με τη μορφή του νόμου για την αυτόνομη οδήγηση, η οποία επιτρέπει καταρχάς τη χρήση τέτοιων συστημάτων αυτόνομων οχημάτων στη Γερμανία σε καθορισμένες περιοχές λειτουργίας, όπως διαδρομές μεταξύ κόμβων εφοδιαστικής και με τεχνική επίβλεψη.


Η Volvo και το λιμάνι του Γκέτεμποργκ

Νωρίτερα, η Volvo Autonomous Solutions ξεκίνησε ένα αντίστοιχο πιλοτικό έργο στο λιμάνι του Γκέτεμποργκ, από κοινού με τη ναυτιλιακή εταιρεία DFDS, τον φορέα λιμένων APM Terminals, τον λιμένα του Γκέτεμποργκ και την εταιρεία Platzer Fastigheter, έχοντας την υποστήριξη της εταιρείας τεχνολογίας NVIDIA. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Connecting Europe Facility της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Σουηδό χρηματοδότη καινοτομίας Vinnova.

Το έργο περιλαμβάνει τη συλλογή δεδομένων με ένα φορτηγό εξοπλισμένο με αισθητήρες στην περιοχή Arendal στο Γκέτεμποργκ, ως μια πρώτη φάση για τη δημιουργία ενός αυτοματοποιημένου και συνδεδεμένου συστήματος για μια συνεχή ροή αγαθών. Το φορτηγό, το οποίο χειρίζεται ένας οδηγός, κινείται τόσο σε περιορισμένους χώρους του λιμανιού όσο και σε δημόσιους δρόμους και συλλέγει δεδομένα για να αναπτύξει την τεχνητή νοημοσύνη για να μπορέσει να σχεδιάσει μια ασφαλή αυτόνομη λύση.

Το όχημα συλλογής δεδομένων θα χρησιμοποιηθεί για να μάθει περίπλοκες καθημερινές καταστάσεις κυκλοφορίας, χρησιμοποιώντας αισθητήρες που καταγράφουν το περιβάλλον των οχημάτων καθώς και την αλληλεπίδραση του οδηγού με το όχημα. Το φορτηγό είναι εξοπλισμένο με 21 αισθητήρες (ραντάρ, lidars και κάμερες), επιτρέποντας στο σύστημα να ανιχνεύει μικρά πράγματα που βρίσκονται πολύ μακριά στην επιφάνεια του δρόμου, καθώς και αντικείμενα που βρίσκονται κοντά στο όχημα.
Ευχαριστώ.


Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλλες νέες τεχνολογίες...”