Το Ράλλυ Ακρόπολις το 2021 επιστρέφει στο WRC

Εδώ θα βρείτε θέματα γύρω από το ιστορικό και πασίγνωστο Rally Acropolis...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Το Ράλλυ Ακρόπολις το 2021 επιστρέφει στο WRC

Δημοσίευση από Johnny »

Σπουδαία νέα για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς η επιστροφή του Εθνικού μας Αγώνα στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, θα συνδυαστεί με μία συναρπαστική ειδική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας!

Αυτό επισημοποιήθηκε στην παρουσίαση του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2021 που πραγματοποιήθηκε παρουσία του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Λευτέρη Αυγενάκη, του Υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα καθώς και των υποστηρικτών της διοργάνωσης.

Με 77 ημέρες να απομένουν για την εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις στο πλαίσιο του WRC, o Κος Αυγενάκης, υποδέχθηκε στο «Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» όλους εκείνους που πίστεψαν και επέλεξαν να υποστηρίξουν το εγχείρημα της επιστροφής του αγώνα στον κορυφαίο θεσμό ράλι παγκοσμίως.

Δείτε την ιστορική παρουσίαση του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2021, στο video που ακολουθεί…


Παρουσίαση Acropolis Rally | COSMOTE TV

Κατά την ομιλία του ο ανέλυσε την πορεία που προηγήθηκε της ένταξης του αγώνα στο ημερολόγιο του WRC για το 2021, αλλά και στάθηκε στο αποτέλεσμα του πλάνου του Υπουργείου αναφορικά με την επιστροφή της χώρας σε αθλητικές διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας, οι οποίες θα ήταν αδύνατον να υλοποιηθούν χωρίς τις χορηγίες κορυφαίων εταιρειών από σημαντικούς επαγγελματικούς κλάδους.

Ανάμεσά τους η ΕΚΟ, μέλος του Ομίλου ΕΛΠΕ, που, έχοντας επί μία δεκαετία συνδέσει το όνομά της με αυτό του Ράλι Ακρόπολις, επισφράγισε τους δεσμούς της με τον εμβληματικό αγώνα, ο οποίος για τις χρονιές 2021-2022 θα ονομάζεται «ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις». Ο κ. Ανδρέας Σιάμισιης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΕΛΠΕ και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ ΑΒΕΕ, σε δηλώσεις του επισήμανε ότι η ΕΚΟ πάντα πίστευε στην επιστροφή του αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και τόνισε ότι «… δικαιωνόμαστε μαζί με όσους λίγους συνέχιζαν να το πιστεύουν και προσπάθησαν σκληρά προκειμένου να βρισκόμαστε όλοι σήμερα εδώ».

Ανάλογης διάρκειας συνεργασίες συμφωνήθηκαν και με εταιρείες που κατέχουν ηγετική θέση στο χώρο όπου δραστηριοποιούνται. Μεταξύ τους η Cosmote, που ειδικότερα για τη φετινή εκδοχή του αγώνα θα βρεθεί πίσω από ένα από τα δυσκολότερα εγχειρήματά του: ο λόγος για την «Cosmote 5G Athens Stage». Όπως προδίδει η ονομασία, πρόκειται για μία διαδρομή που θα διοργανωθεί στο κέντρο της πρωτεύουσας με μήκος περίπου 1 χιλιόμετρο.

Εικόνα

Η εν λόγω διαδρομή θα ακολουθήσει αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης, η οποία θα πραγματοποιηθεί κάτω από την Ακρόπολη, και θα φέρει την «καρδιά» του αγώνα σε ορισμένους από τους κεντρικότερους δρόμους της Αθήνας, με αποκορύφωμα το πέρασμα των αγωνιστικών αυτοκινήτων εμπρός από την Πλατεία Συντάγματος! Ένα υπερθέαμα που, όπως τόνισε και ο κ. Αυγενάκης «…θα ταξιδέψει την εικόνα της χώρας μας απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλο τον κόσμο».

Εικόνα

το πέρασμα από την Αθήνα, όπως και τρεις καθαρά αγωνιστικές μέρες στα βουνά της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδας, αποτελούν εχέγγυο για την προβολή της χώρας σε διεθνές επίπεδο, κάτι που αναγνωρίζεται και από τον ΕΟΤ, που παραδοσιακά στηρίζει έμπρακτα τον αγώνα.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, αποκαλύφθηκε το νέο λογότυπό του, που σχεδιάστηκε με γνώμονα τη διαχρονικότητα. Συμπαγές και ταυτόχρονα δυναμικό, αντλεί το σχήμα του από έναν συνδυασμό των γραμμάτων «A» και «R» του λατινικού αλφαβήτου, που φυσικά αποτελούν τα αρχικά της ονομασίας του αγώνα.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της Πολιτείας, όπως ο Υπουργός Οικονομικών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κώστας Μπακογιάννης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και στελέχη των χορηγών του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, που άλλωστε αποτελούν και τους μεγαλύτερους «συμμάχους» της διοργάνωσης. Ανάμεσά τους η Toyota Ελλάς, που κατέχει ηγετική θέση σε επίπεδο πωλήσεων και after sales στην ελληνική αγορά επί σειρά ετών, η Κωτσόβολος, που με 70 χρόνια παρουσίας στην αγορά διαθέτει πανελλαδικά δίκτυο με 95 φυσικά καταστήματα προϊόντων τεχνολογίας, ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, η Chipita με τη μάρκα 7DAYS, η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός, καθώς και οι ANEK Lines και Superfast Ferries, όπως και το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών.

Από σήμερα βρίσκεται στον «αέρα» η ιστοσελίδα www.acropolisrally.gr, που στο εξής θα αποτελέσει το πλέον έγκυρο μέσο για όλες τις σχετικές με το EKO Ράλι Ακρόπολις πληροφορίες.
Πηγή:newsauto.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Το Ράλλυ Ακρόπολις το 2021 επιστρέφει στο WRC

Δημοσίευση από Johnny »

Rally Acropolis 2021



Εικόνα



Ο Kalle Rovanpera είναι ο μεγάλος νικητής του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις 2021. Ο 21χρονος Φινλανδός είναι ο νεότερος νικητής στην ιστορία του ελληνικού αγώνα, ενώ αυτή είναι η δεύτερη νίκη του Φιλανδού στον WRC, μετά από αυτή προ δύο μηνών στην Εσθονία.

Ο Ott Tanak ήταν δεύτερος της γενικής κατάταξης και ο Sebastien Ogier τρίτος, διευρύνοντας το προβάδισμα στο πρωτάθλημα των οδηγών από τον Evans στους 44 βαθμούς.

Ο Rovanpera ήταν επίσης ο ταχύτερος στην Power Stage (Ταρζάν 2), κατακτώντας το μέγιστο των 30 βαθμών, με τους 4 βαθμούς της Power Stage να τους κατακτά ο Evans, τους 3 ο Ogier, τους 2 ο Neuville και τον έναν ο Tanak.

Τη νίκη στην κατηγορία WRC2 κατέκτησε ο Andreas Mikkelsen με το Skoda Fabia evo Rally2 της Toksport. Ο Νορβηγός έδωσε σπουδαία μάχη με τον ομόσταβλό του στη γερμανική ομάδα, Marco Bulacia, κάνοντας παράλληλα ένα αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου στην κατηγορία. Κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Yohan Rossel (Citroen C3 Rallye2), ο οποίος με την τέταρτη φετινή του νίκη βρίσκεται αγκαλιά με το Πρωτάθλημα στην κατηγορία WRC3. Σημειώνεται ωστόσο πως αυτή την ώρα παραμένει αμφίβολη η θέση του, καθώς εκκρεμεί απόφαση των αγωνοδικών έπειτα από την έκθεση των τεχνικών εφόρων.

Από ελληνικής πλευράς, ο Γιώργος Κεχαγιάς με ακόμα ένα Skoda Fabia evo Rally2 τερμάτισε ψηλότερα από όλους, όντας 20στος στη γενική και 5ος στην κατηγορία WRC3. Μάλιστα, ένα κλαταρισμένο ελαστικό σήμερα του στοίχισε πολύτιμο χρόνο, κάτι που προσπάθησε να εκμεταλλευθεί ο Παναγιώτης Ρουστέμης με ένα Citroen DS3 Rally2, χωρίς όμως επιτυχία, με αποτέλεσμα να περιοριστεί στη δεύτερη θέση. Στην άτυπη ελληνική κατάταξη, την τριάδα συμπληρώνει ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που συμμετείχε στον αγώνα με ένα Ford Fiesta WRC ’19 της M-Sport.

Ο Yohan Rossel αποκλείστηκε από το Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς στον τελικό τεχνικό έλεγχο το βάρος του μπροστινού υποπλαισίου του Citroen C3 μετρήθηκε στα 12950 γρ. – το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος με ανοχή είναι 12857,25 γρ. Το υποπλαίσιο στο αυτοκίνητο του Rossel είχε προηγουμένως βρεθεί υπέρβαρο στο Ράλλυ της Σαρδηνίας τον Ιούνιο, με αποτέλεσμα την επιβολή προστίμου 30.000 ευρώ στη Citroen Racing, εκ των οποίων τα 15.000 ευρώ ανεστάλησαν χωρίς περαιτέρω παραβίαση παρόμοιας φύσης πριν από το τέλος της σεζόν.

Ο Rossel εξέδωσε κοινοποίηση της πρόθεσής του να ασκήσει έφεση και το ζήτημα θα επιλυθεί σε μελλοντική ακρόαση εντός των προσεχών εβδομάδων. Πέραν των παραπάνω, η Citroen Racing τιμωρήθηκε με πρόστιμο 30.000 ευρώ, καθώς διαπιστώθηκε παρατυπία στους πίσω ανεμιστήρες ψύξης φρένων στο αυτοκίνητο του Rossel. Τα. 25.000 ευρώ του προστίμου ανεστάλησαν χωρίς περαιτέρω παράβαση παρόμοιου χαρακτήρα εντός 12 μηνών.

Κατόπιν αυτών, και έως ότου εκδικαστεί η έφεση, νικητές στην κατηγορία WRC3 είναι οι Kajetan Kajetanowicz – Maciej Szczepaniak (Skoda Fabia Evo).

Απομένουν 3 Rally ακόμη για να ολοκληρωθεί το φετινό πρωτάθλημα και το επόμενο είναι προγραμματισμένο για τις 1-3 Οκτωβρίου στη Φιλανδία. Ακολουθεί το Rally Ισπανίας στις 14-17 Οκτωβρίου και το Rally Monza στις 19-21 Νοεμβρίου

Οι δηλώσεις των οδηγών:


Kalle Rovanpera/Jonne Halttunen

Όλα πήγαν καλά και μπορέσαμε να πιέσουμε. Όλη η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά, είχαμε τέλειο αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα ολόκληρο το Σαββατοκύριακο σε ένα τόσο σκληρό ράλλυ, όπως το Ακρόπολις.

Ott Tanak/Martin Jarveoja

Είχαμε κάποια προβλήματα, είμαστε πολύ πολύ τυχεροί. Χάρη στη μετεωρολογική μας ομάδα, κάναμε τη σωστή επιλογή ελαστικών και βρεθήκαμε μπροστά από τον Ogier. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο.

Sebastien Ogier/Julien Ingrassia

Πετύχαμε το στόχο μας, που ήταν να διατηρήσουμε τη θέση μας στο πρωτάθλημα, και μάλιστα αυξήσαμε τη διαφορά. Δεν ήταν εύκολο ράλλυ, οι συνθήκες άλλαζαν συνεχώς. Αλλά κάναμε καλή δουλειά.

Dani Sordo/Candido Carrera

Οι σημειώσεις δεν ήταν καλές, δε βρήκα ποτέ ρυθμό. Δεν μπορούσαμε κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση, την επόμενη φορά θα είμαστε καλύτεροι.

Gus Greensmith/Chris Patterson

Ήλπιζα σε κάτι παραπάνω. Προσπάθησα, ευχαριστήθηκα τη μάχη με τον Adrien, αλλά η διαφορά αυξήθηκε και δεν είχε νόημα να πάρω παραπάνω ρίσκο.

Elfyn Evans/Scott Martin

Αισθανόμουν καλά με το αυτοκίνητο σε ολόκληρο τον αγώνα. Ποτέ δεν μπορείς να προβλέψεις τι θα γίνει. Αλλά έτσι είναι τα πράγματα.

Adrien Fourmaux/Renaud Jamoul

Κάναμε ένα τετ-α-κε, χάσαμε χρόνο. Τουλάχιστον προσπάθησα πολύ και πίεσα.

Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe

Πάντα προσπαθώ να δίνω τα πάντα, ακόμα και σε αυτό τον αγώνα δεν παραδοθήκαμε, παλέψαμε, αλλά δεν πήραμε αυτό που αξίζαμε.
Ιορδανης Σερδεριδης/Frederic Miclotte

Ήταν διασκεδαστικό, τόσο πολλοί θεατές, και μόνο γι’ αυτούς άξιζε που ήρθαμε. Περάσαμε φανταστικά, ένα τέλειο Σαββατοκύριακο.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Το Ράλλυ Ακρόπολις το 2021 επιστρέφει στο WRC

Δημοσίευση από Johnny »

To Rally Acropolis στο WRC και το 2023

Τον περασμένο Ιούλιο δύο μήνες πριν την διεξαγωγή του φετινού Rally Acropolis, η FIA ανακοίνωσε ότι ο αγώνας θα είναι στο καλεντάρι του WRC και το 2022. Ωστόσο, ο υφυπουργός αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης ανακοίνωσε χθες, ακριβώς μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ότι το Acropolis θα είναι στο WRC και το 2023.

Χαρακτηριστικά, ο υφυπουργός είπε:

Η πολύμηνη δουλειά ανταμείφθηκε. Το άρτιο αποτέλεσμα του Ράλλυ Ακρόπολις αξιολογήθηκε ήδη από τη FIA και τον Promoter. Μας εμπιστεύονται πια, είδαν τα αποτελέσματα και αποφάσισαν την ένταξη του αγώνα, εκτός από το 2022 που είχαμε συμφωνήσει, και στο ημερολόγιο του 2023.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Rally Acropolis...”