57ο Ράλι Ακρόπολις 2011

Εδώ θα βρείτε θέματα γύρω από το ιστορικό και πασίγνωστο Rally Acropolis...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

57ο Ράλι Ακρόπολις 2011

Δημοσίευση από Johnny »

57ο Ράλι Ακρόπολις 2011

Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 57ο Ράλι Ακρόπολις 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Άρης Βωβός θα διοργανώσει το ράλι Ακρόπολις του 2011

Το ράλι Ακρόπολις θεωρείται το μεγαλύτερο γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα αλλά και ένα από τα μεγαλύτερα event που φιλοξενεί η χώρα μας. Για φέτος, ο εθνικός μας αγώνας δεν βρισκόταν στο αγωνιστικό ημερολόγιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι (WRC), κάτι που είναι προγραμματισμένο να συμβεί το 2011 με επίκεντρο, όπως και το 2009, το Λουτράκι. Κορυφαίοι οδηγοί του κόσμου με τα καλύτερα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα «οργώσουν» τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές και θα προσφέρουν μοναδικό θέαμα που αναμένεται να προσελκύσει δεκάδες χιλιάδες φιλάθλους στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας και της Πελοποννήσου.

ΕΛΠΑ και Βωβός
Όπως είναι γνωστό, η ΕΛΠΑ είναι η αγωνιστική λέσχη που βρίσκεται πίσω από το ράλι Ακρόπολις. Είναι αυτή που αναλαμβάνει να διοργανώσει τον αγώνα και μάλιστα με επιτυχία, κάτι που είδαμε να συμβαίνει το 2005, όπου ο εθνικός μας αγώνας ανακηρύχτηκε ο καλύτερος του κόσμου. Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες της zougla.gr, για το 2011, στο παιχνίδι της διοργάνωσης μπαίνει και ο γνωστός επιχειρηματίας, Άρης Βωβός, που έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα για να φέρει σε πέρας το όλο εγχείρημα. Ωστόσο, η ΕΛΠΑ, θα παραμείνει ο βασικός διοργανωτής, έχοντας την απόλυτη υποστήριξη του επιχειρηματία ο οποίος (μέσω της ομάδας που έχει συσταθεί) θα αναλάβει να βρει χορηγούς, να δημιουργήσει την σούπερ ειδική διαδρομή (εάν αυτή γίνει) αλλά και να βάλει τα χρήματα που απαιτούνται για την καλύτερη διεξαγωγή του αγώνα. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να πέσουν οι τελικές υπογραφές.

Και άλλοι επιχειρηματίες
Οι πληροφορίες θέλουν, να βρίσκονται στο πλευρό του Άρη Βωβού και άλλοι επιχειρηματίες και μάλιστα από την περιοχή του Λουτρακίου όπως ο Παύλος Αθανασούλας (ο αδερφός του τερμάτισε πέρυσι στην 8η θέση με Skoda Fabia S2000) κ.ά. Σε γενικές γραμμές η κίνηση αυτή μπορεί να θεωρηθεί πολύ σημαντική και κυρίως την περίοδο που διανύουμε. Άλλωστε ο Άρης Βωβός είναι από αυτούς που έχουν δείξει την μέγιστη αγάπη τους στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν πως μία τέτοια κίνηση θα είναι καθοριστική για το καλό του εθνικού μας αγώνα, που διαφημίζει την Ελλάδα στο εξωτερικό αλλά και προσελκύει το ενδιαφέρον χιλιάδων τουριστών.
Πηγή:Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης-zougla.gr/
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 57ο Ράλι Ακρόπολις 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλλυ Ακρόπολις 2011

Στο Μουσείο της Ακρόπολης, ένα χώρο που αναδεικνύει με τον ιδανικότερο τρόπο τη χώρα μας εντός και εκτός συνόρων, δόθηκε πριν από λίγη ώρα η πρώτη συνέντευξη Τύπου για το επερχόμενο Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί στις 16-19 Ιουνίου 2011. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Γιώργος Νικητιάδης, επιβεβαιώνοντας και ουσιαστικά την ενεργή παρουσία της Πολιτείας δίπλα στον Αγώνα μετά από αρκετά χρόνια.

Η τοπική αυτοδιοίκηση εκπροσωπήθηκε τόσο από τον απερχόμενο Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας, κ. Γιώργο Γκιώνη, όσο και από τον κ. Κώστα Λογοθέτη, ο οποίος από την 1η Ιανουαρίου θα αναλάβει τα καθήκοντά του στο δημαρχείο της πόλης που θα φιλοξενήσει και πάλι το Ράλλυ Ακρόπολις. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο Δήμαρχοι τόνισαν πως στέκονται δίπλα στο εγχείρημα, βλέποντας άλλωστε τα οφέλη που αποκομίζει η πόλη τους από την παρουσία του αγώνα.

Από την πλευρά του Μεγάλου Χορηγού, ο κ. Αντώνης Στεργιώτης, διαχειριστής της Club Hotel Casino Loutraki, δήλωσε βέβαιος πως και το 2011 οι ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έδρα του Αγώνα, όπως και η επιχείρηση στο σύνολό της, θα αποδειχτούν αντάξιες των υψηλών απαιτήσεων του Ράλλυ Ακρόπολις.

Ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Αγώνα, κ.Βασίλης Δεσποτόπουλος, με τη σειρά του, προέβη στην ανακοίνωση του μεγαλύτερου ίσως βήματος του Ράλλυ Ακρόπολις στη σύγχρονη ιστορία του. Ύστερα από μισό και πλέον αιώνα επιτυχημένων διοργανώσεων, η ΕΛΠΑ αποφάσισε την ανάθεση διοργάνωσης του Αγώνα σε ιδιωτική εταιρεία και συγκεκριμένα στη Celeritas, η οποία δημιουργήθηκε από τους κ.κ. Άρη Βωβό και Παύλο Αθανασούλα, με αυτόν ακριβώς το σκοπό. Ο κ. Άρης Βωβός, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του Celeritas έκανε λόγο για το πλάνο της νεοσύστατης εταιρείας, ενώ τόνισε πως η δημιουργία της δεν προέκυψε μετά από ψυχρά επιχειρηματική, αλλά από σκέψη βασισμένη κατά κύριο λόγο στο συναίσθημα και στην αγάπη που τρέφουν οι δύο εμπλεκόμενοι για το Ράλλυ Ακρόπολις.

Αναλυτικότερα τα πρώτα βήματα που γίνονται για την εξέλιξη του Αγώνα, ανέπτυξε ο κ. Δημήτρης Παπανδρέου, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Fairplay Sports Marketing, η οποία συμμετέχει ουσιαστικά στο σχεδιασμό της νέας μορφής και λειτουργίας του Ράλλυ Ακρόπολις, έχοντας την ευθύνη για το χορηγικό, το εμπορικό και επικοινωνιακό πλάνο.

Η Αλυτάρχης του Ράλλυ Ακρόπολις, κ. Ανίτα Πασαλή, ανέπτυξε το καθαρά αγωνιστικό μέρος, αναφέροντας πως την πρώτη ημέρα ο Αγώνας θα κινηθεί σε παλιές και αγαπημένες στους θεατές ειδικές διαδρομές όπως είναι το «Ελευθεροχώρι», το «Ρεγγίνι» και η «Ελάτεια», πριν επιστρέψει για τις επόμενες δύο ημέρες σε πιο «σύγχρονες» ειδικές διαδρομές κοντά στην Πελοπόννησο.

Από σήμερα βρίσκεται «στον αέρα» η επίσημη ιστοσελίδα του Ράλλυ Ακρόπολις 2011, http://www.acropolisrally.gr . Εντός του διαδικτυακού τόπου λειτουργεί ήδη η σχετική ενότητα για μια on line ψηφοφορία που θα αναδείξει το motto του Αγώνα, καθώς και μια ακόμα ενότητα αφιερωμένη στους θεατές, το Hall of Fame, από όπου θα αναδειχτούν οι κορυφαίοι σε κάθε τομέα στην 57χρονη Ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις.
(Δελτίο Τύπου)
Πηγή:rally.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 57ο Ράλι Ακρόπολις 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Οι αλλαγές του 2011 με μια ματιά


Προτεραιότητα Οδηγών

Οι οδηγοί δεύτερης προτεραιότητας (P2) οι οποίοι λαμβάνουν μέρος σε περισσότερους από δύο συνεχόμενους αγώνες του θεσμού, αυτομάτως θα ονομάζονται πρώτης προτεραιότητας για το υπόλοιπο της αγωνιστικής χρονιάς. Αυτοί οι οδηγοί στη συνέχεια θα πρέπει να είναι σύμφωνοι με τους κανονισμούς που αφορούν την κατηγορία των WRC Teams.

Πρωτάθλημα S2000
Τα αυτοκίνητα που θα λαμβάνουν μέρος στο Super 2000 FIA World Rally Championship θα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με ατμοσφαιρικούς κινητήρες, χωρητικότητας μικρότερης των 2.000 κ.εκ.

Αυτοκίνητα Προδιαγραφών WRC
Τα WRCars με τους δίλιτρους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες δίνουν τη θέση τους σε μια νέα γενιά. Οι «πρωταγωνιστές» του θεσμού θα διαθέτουν υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1.600 κ.εκ. με όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ.και θα βασίζονται στα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000, κάνοντας χρήση μηχανικών διαφορικών, αλλά και αντίστοιχου συστήματος μετάδοσης.
Το δελτίο αναγνώρισης (homologation) ενός αυτοκινήτου WRC θα ολοκληρωθεί μόνον όταν ένας Κατασκευαστής ή Ομάδα WRC έχει δηλωθεί για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

WRC – S2000 Cars
Για το 2011 και το 2012 η κορυφαία κατηγορία του WRC θα βασίζεται στα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000, τα οποία θα διαθέτουν ένα συγκεκριμένο κιτ αναβάθμισης με βελτιώσεις στην αεροδυναμική και το αμάξωμα. Θα υπάρχουν συγκεκριμένοι κανονισμοί που θα διέπουν τους τεχνικούς κανονισμούς, έτσι ώστε να περιοριστεί το κόστος στην αλλαγή κινητήρων, συστημάτων μετάδοσης και αντίστοιχων μηχανικών μερών.

Ελαστικά

Οι εταιρείες ελαστικών που έχουν οριστεί για το 2011 από τη FIA είναι οι Michelin και Dmack. Εξαίρεση αποτελεί το WRC Academy, όπου οι συμμετέχοντες θα χρησιμοποιούν αποκλειστικά ελαστικά της Pirelli.

Ζωντανή μετάδοση Ε.Δ. και bonus
Κάθε αγώνας θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον μία ειδική διαδρομή η οποία θα καλύπτεται ζωντανά από την τηλεόραση (Power Stage). Kατά κανόνα θα είναι η τελευταία ειδική. Οι τρεις πρώτοι στη συγκεκριμένη ειδική, ανεξάρτητα από τη θέση τους στη γενική κατάταξη, θα πριμοδοτούνται με επιπλέον βαθμούς για το Πρωτάθλημα Οδηγών/Συνοδηγών (3-2-1 οι βαθμοί που θα κερδίζουν).

Σειρά εκκίνησης
Οι πρώτοι είκοσι FIA 1 και 2 οδηγοί στον πίνακα εκκίνησης και στους πίνακες επανεκκίνησης θα έχουν μεταξύ τους χρονικό διάστημα εκκίνησης τουλάχιστον 2 λεπτών.
Όλα τα άλλα αυτοκίνητα θα εκκινούν με χρονικό διάστημα τουλάχιστον 1 λεπτού.

WRC – S2000 Cars
Για το 2011 και το 2012 η κορυφαία κατηγορία του WRC θα βασίζεται στα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000, τα οποία θα διαθέτουν ένα συγκεκριμένο κιτ αναβάθμισης με βελτιώσεις στην αεροδυναμική και το αμάξωμα. Θα υπάρχουν συγκεκριμένοι κανονισμοί που θα διέπουν τους τεχνικούς κανονισμούς, έτσι ώστε να περιοριστεί το κόστος στην αλλαγή κινητήρων, συστημάτων μετάδοσης και αντίστοιχων μηχανικών μερών. Ο κινητήρας θα είναι 1.600 κ.εκ., υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού, βασισμένος στους ισχύοντες κανονισμούς των S2000. Το όριο περιστροφής του είναι οι 8.500 σ.α.λ.

Πηγή:acropolisrally.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 57ο Ράλι Ακρόπολις 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Αλλάζει οριστικά το ράλι Ακρόπολις


Στο Μουσείο της Ακρόπολης, σε έναν χώρο που αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη χώρα μας, δόθηκε σήμερα η πρώτη συνέντευξη Τύπου για το ράλι Ακρόπολις του 2011. Ο αγώνας, που είναι προγραμματισμένος για το διάστημα 16-19 Ιουνίου, όπως φαίνεται, αλλάζει προς το καλύτερο, με στρατηγικές κινήσεις και αποφάσεις που ελήφθησαν στα γραφεία της ΕΛΠΑ.

Στήριξη στους νέους
Κατ' αρχάς, ο εθνικός μας αγώνας γίνεται επαγγελματικός και αυτό έχει να κάνει με την… εισβολή στο παιχνίδι ιδιωτικών εταιρειών που αναλαμβάνουν την προβολή, το marketing και την προώθηση του Ακρόπολις, το οποίο μέχρι και πέρυσι είχε φανεί πως δεν είχε την προβολή που θα έπρεπε. Σημαντικό στοιχείο η ύπαρξη του επιχειρηματία Άρη Βωβού, για τον οποίο είχε γράψει και παλαιότερα η zougla, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε: «Σκοπός μας δεν είναι να κερδίσουμε χρήματα. Είναι ένα ρίσκο που παίρνουμε αλλά και ένα όνειρο για το Ακρόπολις να το δούμε και πάλι στην κορυφή του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι». Στην περίπτωση μάλιστα που υπάρξουν κέρδη, αυτά θα διατεθούν, σύμφωνα με τους ανθρώπους του αγώνα, για την υποστήριξη νέων οδηγών που έχουν σκοπό να συμμετάσχουν στο εξωτερικό και να ανεβάσουν το επίπεδο της χώρας μας.

Το μεγαλύτερο βήμα
Επίσης, έγινε αναφορά στον τρόπο προσέγγισης τουριστών στην Ελλάδα, κάτι που φάνηκε και από τα λόγια του δημάρχου Λουτρακίου, Κώστα Λογοθέτη. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ και πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του αγώνα, Βασίλης Δεσποτόπουλος, προέβη στην ανακοίνωση του μεγαλύτερου ίσως βήματος του ράλι Ακρόπολις στη σύγχρονη ιστορία του. Τέλος, η αλυτάρχης Ανίτα Πασαλή ανέπτυξε το καθαρά αγωνιστικό μέρος, αναφέροντας πως την πρώτη ημέρα ο αγώνας θα κινηθεί σε παλιές και αγαπημένες στους θεατές ειδικές διαδρομές, όπως είναι το «Ελευθεροχώρι», το «Ρεγγίνι» και η «Ελάτεια», πριν επιστρέψει για τις επόμενες δύο ημέρες σε πιο «σύγχρονες» ειδικές διαδρομές κοντά στην Πελοπόννησο.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδης, επιβεβαιώνοντας και ουσιαστικά την ενεργή παρουσία της Πολιτείας δίπλα στον αγώνα, ύστερα από αρκετά χρόνια, ενώ αναφέρθηκε και στην προβολή – κάλυψη του Ακρόπολις από το κρατικό κανάλι.
Πηγή:zougla.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 57ο Ράλι Ακρόπολις 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ντοκιμαντέρ για το Ράλλυ Ακρόπολις
13.1.2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Η Οργανωτική Επιτροπή του Ράλλυ Ακρόπολις, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, διοργανώνει διαγωνισμό καλώντας τους Έλληνες κινηματογραφιστές να δημιουργήσουν ένα ντοκιμαντέρ με θέμα τον ελληνικό αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

H Οργάνωση θα εξασφαλίσει ελευθερία κινήσεων στους ενδιαφερομένους στους χώρους και στους τόπους διεξαγωγής του Ράλλυ Ακρόπολις καθώς και τα έξοδα παραγωγής του ντοκιμαντέρ. Η προσπάθεια πραγματοποιείται σε συνεργασία με την BooProductions, εταιρεία κινηματογραφικών παραγωγών.

Βιογραφικά και δείγματα δουλειάς μπορούν να σταλούν στα γραφεία της BooProductions (Ιερού Λόχου 26, Μαρούσι 15124) μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2011.

ΕΛΠΑ
Ελληνική Λέσχη
Αυτοκινήτου & Περιηγήσεων
Ράλλυ Ακρόπολις 2011


Γραφείο Τύπου
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 57ο Ράλι Ακρόπολις 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Νυχτερινή ειδική στο Ράλι Ακρόπολις
Το 2011 θα είναι ξεχωριστό για τον αγώνα με την επιστροφή παλιών ΕΔ και θέαμα τη νύχτα

Ύστερα από ένα χρόνο απουσίας το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει το 2011 στο καλεντάρι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι - και η επιστροφή αυτή θα είναι ιδιαίτερα θεαματική. Οι διοργανωτές έδωσαν στη δημοσιότητα το πρόγραμμα του εθνικού μας αγώνα, το οποίο περιλάμβανε μερικές πολύ ευχάριστες εκπλήξεις.

Η βάση του αγώνα δεν θα αλλάξει και θα παραμείνει το Λουτράκι, όπως ήταν το 2009. Την πρώτη ημέρα όμως, την Παρασκευή 17 Ιουνίου, το Ακρόπολις θα επισκεφθεί μερικά από τα παλιότερα και αγαπημένα του μονοπάτια, καθώς για πρώτη φορά μετά το 2005 θα περάσει από τις ειδικές διαδρομές Ελάτεια, Ελευθεροχώρι και Ρεγκίνι. Οι φίλοι των ράλι -και όχι μόνο αυτοί- θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα νέα «όπλα» του WRC σε διαδρομές που έχουν ζήσει μεγάλο μέρος της ιστορίας του αγώνα.

Η μεγαλύτερη έκπληξη όμως έρχεται το Σάββατο 18 Ιουνίου, τη 2η ημέρα του αγώνα, στην οποία περιλαμβάνεται η πρώτη νυχτερινή ΕΔ σε Ράλι Ακρόπολις εδώ και δεκαετίες. Η 13η ΕΔ του αγώνα, η μήκους 20,97 χιλιομέτρων Νέα Πολιτεία, θα ξεκινήσει στις 21:33 δηλαδή εντελώς… νύχτα. Το θέαμα, επομένως, είναι εγγυημένο.

Φυσικά, ο καλύτερος τρόπος να παρακολουθήσει κάποιος ένα Ράλι Ακρόπολις και να νιώσει όλη την ένταση το αγώνα είναι να ανέβει σε ένα βουνό και να δει τα αυτοκίνητα από κοντά. Αν όμως κάποιος δεν έχει αυτήν τη δυνατότητα θα μπορέσει να παρακολουθήσει την Κυριακή 19 Ιουνίου το δεύτερο πέρασμα από την (Power Stage) ΕΔ Πίσσια.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: 57ο Ράλι Ακρόπολις 2011

Δημοσίευση από MacPap »

Thx Johny :applause
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Rally Acropolis...”