Ήρθε πάλι η ώρα να ξανασχοληθώ με το θέμα που πάντα ταλαιπωρούσε την Ελλάδα.
Αν και σε όλα τα αυτοκίνητα είχα φιμέ μεμβράνες, έπρεπε να βάλω και στο καινούργιο. Είπα να το αφήσω για τον μάιο που κάνουν προσφορές, τελικά έβαλα τώρα.
Ρώτησα φίλο που δουλεύε για 15 χρόνια στην carglass, αν άλλαξε κατι με τις νομοθεσίες, και η απάντηση του ήταν οτι μπορώ να βάλω ο,τι θέλω αν δεν έχω σκοπό να περάσω τα σύνορα. γιατι εκει σε ελέγχουν. Μπορούσε να μου τις περάσει κι αυτός, αν παραγγείλω τις μεμβράνες της αρεσκείας μου, αλλα δεν θα μπορούσα να έχω σφραγίδα τοποθέτησης.
Επειδή δεν αποκλείω να περάσω τα σύνορα, αποφάσισα να ψαχτώ για νόμιμες μεμβράνες. Ρωτώντας σε διάφορα γκρουπάκια για να πάρω γνώμες, κατάλαβα οτι κανένας στην Ελλάδα δεν έχει νόμιμες μεμβράνες.
Τελικά επειδή η πιο ανοιχτόχρωμη σε μερικές εταιρίες είναι η 75% ορατότητα, άρα παράνομο για εμπρός, αποφάσισα να στραφώ ή σε 3Μ (δεν μου αρέσει ο τοπικός αντιπρόσωπος) ή σε llumar, που είχα και στο παλιό αμάξι και μου άρεσε αρκετά.
Το 75% το έχω δει τοποθετημένο εμπρός, και αν και όλοι ορκίζονται οτι δεν ένοχλεί, εμένα μου φάνηκε αρκετά σκουρο. Έσκασα ένα σωρό λεφτά για να βάλω extra εργοστασιακά led τα οποία κάνουν τη νύχτα μέρα, και δε γουστάρω να σκουρύνω επίτηδες την όρασή μου. (σκέψου άλλοι βάζουν φιμέ και στα φανάρια.. καθένας με τον πόνο του)
Στο λεωφορείο έχω madico χωρις μέταλλο η οποία είναι χάλια, αν και υποθέτω οτι θα υπάρχουν και ποιοτικότερες μεμβράνες στην συγκεκριμένη εταιρία.
Τελικά έβαλα στο παρμπρίζ την llumar UV 0% clear. η οποία υποτίθεται είναι διάφανη και επιτρέπει το 89% του φωτός. Αν λάβεις όμως οτι και το original τζάμι έχει μια ελαφρά πρασινίζουσα απόχρωση, τότε συνολικά μαζι με την μεμβράνη δεν έχω ιδέα πόσο φως επιτρέπει.
Τα συμπεράσματά μου είναι οτι:
-Το οτι μου δώσανε το χαρτί δε σημαίνει τίποτα.
-Στην Ελλάδα δεν θα έχω πρόβλημα ουτε με τροχαία ουτε με κτεο προφανώς. Και δεν ξέρω αν την μετράνε με μηχάνημα ή με το μάτι, ή με βάση του τι λέει το χαρτί.
-Στο εξωτερικό αν ποτέ βρεθώ δεν έχω ιδεά αν θα με μετρήσουν ή αν είμαι νόμιμος ή πόσο ελαστικοί θα είναι.
Αντηλιακές μεμβράνες
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Αντηλιακές μεμβράνες
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Δημοσιεύσεις: 1194
- Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Re: Αντηλιακές μεμβράνες
Θεωρητικά μπροστά απαγορεύεται να βάλεις το οτιδήποτε, ενώ στα πλαϊνά (εκατέρωθεν οδηγού-συνοδηγού) μπορείς να βάλεις μόνον UV. Τώρα, η ευρωπαϊκή νομοθεσία, αυτή που υποτίθεται ακολουθούμε και στην Ελλάδα, επιτρέπει τα πάντα, αρκεί να πληρούνται οι προδιαγραφές διαπερατότητας, που για μπροστά είναι 75% και πλάι 70%. Αν υποθέσουμε ότι έχεις ήδη (λόγω πράσινου χρώματος) κάποιο είδος φιμέ (πολύ συνηθισμένο) με μια διαπερατότητα νόμιμη (προφανές, αφού πρόκειται για εργοστασιακής τοποθέτησης ανεμοθώρακα), δηλαδή παίζεις στο 75+%, είσαι οριακά παράνομος με το μπροστά. Αν δηλαδή έχεις π.χ. 80% μπροστά και με την μεμβράνη άλλο ένα 90%, το συνολικό που έχεις ως διαπερατότητα είναι: 80% * 90% = 72%. Κανείς δεν θα σε ενοχλήσει στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, αν δεν το κοιτάξουν με μηχάνημα, δεν θα το ξέρει κανείς.
Προσωπικά, μπροστά δεν έχω βάλει καθόλου. Σε όλα τα υπόλοιπα έχω βάλει με 70+%, οπότε στα πλαϊνά είμαι στο 60% περίπου. Και στα δύο αυτοκίνητα είμαι στα ίδια επίπεδα. Το πρόβλημα το έχω στο μικρό, στο Aygo, όπου δεν βλέπω καλά πίσω, ενώ με το Astra είμαι μια χαρά. Μάλλον το φως της όπισθεν στο Astra είναι πολύ δυνατότερο.
Ευχαριστώ.
Προσωπικά, μπροστά δεν έχω βάλει καθόλου. Σε όλα τα υπόλοιπα έχω βάλει με 70+%, οπότε στα πλαϊνά είμαι στο 60% περίπου. Και στα δύο αυτοκίνητα είμαι στα ίδια επίπεδα. Το πρόβλημα το έχω στο μικρό, στο Aygo, όπου δεν βλέπω καλά πίσω, ενώ με το Astra είμαι μια χαρά. Μάλλον το φως της όπισθεν στο Astra είναι πολύ δυνατότερο.
Ευχαριστώ.