WEC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής) 2022

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το "Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής"...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

WEC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής) 2022

Δημοσίευση από Johnny »

WEC: Ρεκόρ συμμετοχών για το 2022


Εικόνα


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) θα παρατάξει το μεγαλύτερο grid στην ιστορία του το 2022, με 39 συμμετοχές να το απαρτίζουν.

Η δέκατη σεζόν του σύγχρονου WEC πλησιάζει, με ομάδες και οδηγούς να διατελούν την προετοιμασία τους για τον πρώτο αγώνα που θα διεξαχθεί στο Sebring τον ερχόμενο Μάρτιο. Σήμερα, 12 Ιανουαρίου 2022, η FIA και το WEC ανακοίνωσαν τη λίστα συμμετοχών για την αγωνιστική χρονιά.

Συνολικά 39 αγωνιστικά θα πάρουν μέρος σε όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος στις 4 κατηγορίες. Στην Hypercar θα δούμε 6 συμμετοχές, δύο από τις Toyota και Peugeot και μία από τις Alpine και Glickenhaus. Δεν αποκλείεται η Glickenhaus να παρατάξει και δεύτερο Hypercar στις 24H Le Mans, ενώ η ByKolles δεν πήρε έγκριση συμμετοχής.

Στην LMP2 θα δούμε τον αριθμό-ρεκόρ των 15 συμμετοχών, με αρκετές ομάδες να έχουν δύο αγωνιστικά, ενώ θα έχουμε συνολικά 4 νέες ομάδες. Από αυτές ξεχωρίζει η συμμετοχή της Team Penske.

Στην GTE-Pro, η Corvette Racing εντάσσεται στο grid με μία C8.R GTE και θα τεθεί απέναντι στις δύο Porsche και δύο Ferrari. Στην GTE-Am θα δούμε 13 συμμετοχές, εκ των οποίων 5 είναι Ferrari, 5 Porsche και 3 Aston Martin.
Πηγή:AMN Team-automotonews.gr



FIA WEC 2022 GRID REVEALED!


Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WEC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής) 2022

Δημοσίευση από Johnny »

37 πληρώματα θα συμμετέχουν στον εναρκτήριο αγώνα 1000 Miles of Sebring



Εικόνα



Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA δημοσίευσε την λίστα συμμετοχών για την επιστροφή στην πίστα του Sebring τον Μάρτιο ενόψει του εναρκτήριου γύρου για την σεζόν 2022.

Συνολικά 37 αυτοκίνητα έχουν εγγραφεί για τον αγώνα 1000 μιλίων ή 8 ωρών, με τον αριθμό να είναι κατά 2 λιγότερα αυτοκίνητα από αυτά που θα συμμετέχουν σε όλη την σεζόν μετά την επιλογή της Peugeot να μην παρευρεθεί στην εκδήλωση για να επικεντρωθεί στις δοκιμές pre-homologation για το μονοθέσιο LMH.

Αυτό αφήνει 4 συμμετοχές στην πρώτη κατηγορία, με δύο Toyota GR010 Hybrids να αναμετρώνται απέναντι στην μη υβριδική Glickenhaus 007 LMH – όπου θα είναι ο πρώτος αγώνες μετά τις 24 ώρες του Le Mans που διεξήχθη τον Αύγουστο – και στην Alpine A480 Gibson η οποία θα συμμετέχει με το μονοθέσιο LMP1.

Για την Glickenhaus θα οδηγήσουν οι Olivier Pla, Romain Dumas και Ryan Briscoe οι οποίοι ήταν μέλη του προγράμματος κατά την διάρκεια της σεζόν 2021 του WEC.

Οι Briscoe και Dumas προηγουμένως αγωνίστηκαν με το No. 709 της Glickenhaus μαζί με τον Pla ο οποίος ήταν στο No. 708, καθώς η Αμερικάνικη ομάδα θα επικεντρωθεί σε μία προσπάθεια με ένα μόνο μονοθέσιο. Το πλήρωμα των οδηγών της Alpine δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.

Κανένα από τα 5 πληρώματα της κατηγορίας GTE-Pro δεν θα χρησιμοποιήσει τρεις οδηγούς στη πλήρωμα της, καθώς οι 8 από τους 11 συμμετέχοντες στην κατηγορία είχαν 3 οδηγούς το 2019 στο Sebring.

Στην κατηγορία GTE-Am υπάρχουν αρκετές ανακοινώσεις πληρωμάτων, παρότι ένα μόνο από τα δύο αυτοκίνητα της Team Project 1 έχει οριστικοποιηθεί.

Ο Αμερικανός επιχειρηματίας και προγραμματιστής παιχνιδιών Brendan Iribe θα συμμετέχει στο πλήρωμα της Inception Racing με την ομάδα να συμμετέχει σε όλους τους αγώνες της σεζόν, με την Project 1 να συνεχίζει με την Porsche 911 RSR-19 και τους Ollie Millroy και Ben Barnicoat συνοδηγούς του Iribe.

*Η λίστα συμμετοχών ενόψει του αγώνα 1000 μιλίων στο Sebring αναμένεται να οριστικοποιηθεί περίπου μία εβδομάδα πριν από τον εναρκτήριο γύρο του WEC.
Πηγή:Γιάννης Κλούρης-f1fan.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WEC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής) 2022

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Ben Keating “αισθάνεται δικαιωμένος” για την νίκη στην GTE-Am μετά το DQ το 2019



Εικόνα





Ο Ben Keating δήλωσε ότι νιώθει μία “μικρή δικαίωση” μετά την νίκη στις 24 ώρες του Le Mans όπου έχασε την πρώτη του νίκη το 2019 λόγο τεχνικών παραβάσεων μετά τον αγώνα.

Ο 50χρονος Τεξανός βοήθησε κατευθύνοντας την TF Sport στην δεύτερη νίκη της στην κατηγορία GTE-Am τα τελευταία χρόνια, μοιράζοντας το τιμόνι του No. 33 με την Aston Martin Vantage GTE με τον Henrique Chaves και τον εργοστασιακό οδηγό της Aston Martin Marco Sorensen.

Αυτό ήρθε μετά από δύο χρόνια όταν ο Keating με την Riley Motorsports αγωνιζόταν με το Ford GT όπου κέρδισε την GTE-Am στην πίστα αλλά αποκλείστηκε λόγο παράβασης στα καύσιμα όπου διαπιστώθηκε μετά το τέλος του αγώνα στο scrutineering.

“Τι σημαίνει αυτό, ότι έχω κερδίσει τώρα δύο φορές στο Le Mans,” δήλωσε αυτός. “Αλλά είναι ωραίο που έχω μία μικρή δικαίωση – αν υποθέσουμε ότι η μία νίκη έχει χαθεί – είναι ωραίο να το βλέπω στα βιβλία των ρεκόρ.

“Την πρώτη φορά, όποιος ήταν στον αγώνα γνώριζε ποιος είχε κερδίσει. Τώρα, ελπίζω ότι είναι επίσημο. Είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό.”

Η Aston Martin ξεκίνησε από το grid 20 αυτοκινήτων στην GTE-Am, όπου ανέβηκε στην κατάταξη ύστερα από την υποψήφια αργού κλαταρίσματος.

“Ήρθαμε από την 19η θέση και όλες οι Porsches ήταν σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερες από εμάς,” πρόσθεσε αυτός.

“Στο ξεκίνημα του αγώνα, δεν νομίζω ότι είχαμε καμία ευκαιρία. Νόμιζα ότι στην πρώτη εξάδα θα ήταν οι Porsches.

“Κυριολεκτικά, αυτό μπορεί να είναι το μόνο Le Mans που μπορώ να σκεφτώ ότι δεν είχαμε καμία ποινή, κανένα λάθος, καμία διαδρομή εκτός πίστας.

“Όλοι έκαναν την δουλειά τους. Όχι κλαταρίσματα, όχι προβλήματα.

“Νομίζω ότι η μεγάλη διαφορά μεταξύ των Astons και των Porsches ήταν ότι αυτοί δεν χρειάστηκαν να κάνουν αλλαγή στα φρένα.

“Σίγουρα είχαμε ένα μακρύ πεντάλ στο τέλος του αγώνα.”

Ο Keating επίσης απέδωσε την χρονική στιγμή που βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας την 19η ώρα ως μια κομβική στιγμή στον αγώνα που τους έδωσε το προβάδισμα σχεδόν ένα γύρο από τους υπόλοιπους.

“Είμασταν επίσης πολύ τυχεροί με το αυτοκίνητο ασφαλείας,” δήλωσε αυτός.

“Πηγαίναμε στο δεύτερο stint, με τον Marco να νιώθει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το ελαστικό του, οπότε μπήκαμε νωρίς στα pits και αυτό μας έβγαλε εκτός στρατηγικής με τους υπόλοιπους στον αγώνα.

“Καταφέραμε να πάμε από την 1η στην 4η, από την 1η θέση στην 4η θέση, και κατά την διάρκεια της νύχτας ήμασταν στην 4η θέση επειδή ήμασταν εκτός στρατηγικής και αυτός είναι ο λόγος γιατί ήμασταν τυχεροί με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας.

“Όλοι μπήκαν στα pits ακριβώς πριν βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Εμείς περάσαμε αμέσως το αυτοκίνητο ασφαλείας και αυτοί κόλλησαν πίσω. Είχαμε κερδίσει σχεδόν έναν γύρο από αυτούς.

“Αυτός ήταν ο μεγάλος παράγοντας διαφοράς, ο τρόπος με τον οποίο τελείωσε ο αγώνας.”

Όταν ρωτήθηκε για το τι σκέφτεται που πήρε την νίκη στο Le Mans, αυτός είπε ότι είναι “ιδιαίτερο ξεχωριστό” για έναν gentleman οδηγό κατηγορίας Bronze.

Ο Keating και ο Sorensen πήραν την πρωτιά στην βαθμολογία της κατηγορίας GTE-Am μετά την νίκη με διπλή βαθμολόγηση στον 3ο γύρο του FIA WEC.
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WEC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής) 2022

Δημοσίευση από Johnny »

Το ατύχημα, η εγκατάλειψη της Corvette και η συγνώμη του Perrodo!


Εικόνα


Ο Alexander Sims πιστεύει ότι ‘ο αγώνας ήταν για να χάσει’ η Corvette στην κατηγορία GTE-Pro, με το εργοστασιακό πλήρωμα να αφήνει τις 24 ώρες του Le Mans με την πρώτη διπλή εγκατάλειψη στον κλασσικό Γαλλικό αγώνα αντοχής μετά από 10 χρόνια.

Ο Sims με το No. 64 και την Chevrolet Corvette C8.R αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από τον αγώνα με 6 ώρες να απομένουν για την νίκη στην κατηγορία μετά την επαφή μεταξύ του No. 83 της AF Corse με την Oreca 07 Gibson του Francois Perrodo στην ευθεία της Mulsanne όπου έστειλε τον Άγγλο άτσαλα επάνω στις μπαριέρες.

Το τρακάρισμα ήρθε στιγμές μετά την αναγκαστική εγκατάλειψη του No. 63 της Corvette των Pratt & Miller λόγο μηχανικών προβλημάτων όπου ακολούθησε η σπασμένη ανάρτηση νωρίτερα στον αγώνα.

Ο Sims, ο οποίος μοιράζεται το αυτοκίνητο με τους οδηγούς Tommy Milner και Nick Tandy που συμμετέχουν σε όλη την σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, βγήκε αλώβητος από την σύγκρουση με μεγάλη ταχύτητα.

“Ήταν πολύ, πολύ κρίμα,” δήλωσε ο Sims. “Εμείς πέσαμε για λίγο πίσω από νωρίς στον αγώνα, αλλά κολλήσαμε στο ότι ο ρυθμός μας ήταν εντυπωσιακός μερικές φορές, για να πραγματοποιήσουμε μερικούς καλούς γύρους όπου και κάναμε.

“Το αυτοκίνητο δούλευε πολύ καλά και ήταν τόσο φιλικό. Επιστρέψαμε στον αγώνα και μετά φτάσαμε σε μια θέση όπου είχαμε ένα pit stop πλεονέκτημα από την Ferrari. Όλα έδειχναν πολύ καλά.

“Καθώς οδηγούσα όμως κάτω στην ευθεία ένα από τα prototypes απλά μας έκοψε στην μέση.”

Ο οδηγός κατηγορίας Bronze Perrodo καθώς και ο υπεύθυνος της ομάδας AF Corse Amato Ferrari επισκέφτηκαν το γκαράζ της Corvette Racing μετά το ατύχημα για να απολογηθούν για το ατύχημα.

Ο οδηγός της κατηγορίας LMP2 Pro-Am Perrodo δέχθηκε τρία λεπτά ποινή λόγο πρόκλησης ατυχήματος.

Ο Γάλλος παραδέχτηκε ότι ήταν ένα “κατακριτέο λάθος” σε μία κίνηση τριών σημείων που συμπεριλάμβανε και το No. 45 της Algarve Pro Racing με την Oreca.

“Ήμασταν τρία αυτοκίνητα στον δρόμο,” δήλωσε ο Perrodo στην συνέντευξη στην τηλεόραση. “Το μονοθέσιο της APR στα δεξιά μου έκανε ένα μικρό ελιγμό και σε εκείνο το σημείο νόμιζα ότι πέρασα την Corvette.Έτσι έστριψα προς τα αριστερά. Εκεί ο δρόμος είναι ελαφρώς κυρτός.

“Για να είμαι δίκαιος: Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Έκανα ένα τρομερό λάθος. Είναι σαν μια μικρή κίνηση με τεράστιες συνέπειες.

“Οπότε έπρεπε να απολογηθώ στην Corvette. Ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω. Γνωρίζω ότι τίποτα δεν μπορεί να τους κάνει να νιώσουν καλύτερα αυτή την στιγμή. Είναι απαίσιο για εμένα, για αυτούς, αλλά κυρίως για αυτούς.”
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WEC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής) 2022

Δημοσίευση από Johnny »

24 Hours of Le Mans

Η Porsche πήρε την νίκη στην κατηγορία GTE-Pro, με την Aston Martin να θριαμβεύει στην Am


Εικόνα



Η Porsche GT Team πήρε την νίκη στην κατηγορία GTE-Pro η οποία έλαβε μέρος για τελευταία φορά στις 24 ώρες του Le Mans, με το No. 91 και την Porsche 911 RSR-19 με τους Gianmaria Bruni, Richard Lietz και Fred Makowiecki να σπάνε την κατάρα ύστερα από τρία χρόνια συμμετοχής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.

Ο Γερμανός κατασκευαστής επωφελήθηκε από τις ατυχίες των AF Corse και Corvette Racing για να πάρει τις τιμές στην κατηγορία της για πρώτη φορά από το 2018 και την παρθενική νίκη για το μοντέλο RSR-19, στην δεύτερη και τελευταία παρουσία στην πίστα του de la Sarthe.

Ο Makowiecki έμπλεξε στην μάχη με το No. 51 της AF Corse με την Ferrari 488 GTE του Alessandro Pier Guidi με λιγότερες από 5 ώρες να είχαν απομείνει μέχρι που ο Ιταλός οδηγός αναγκάστηκε να μπει στα pits με ένα κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό.

Αυτός είχε 30 και επιπλέον δευτερόλεπτα πρωτοπορία και προσπάθησε να αυξήσει το πλεονέκτημα του την τελευταία ώρα, τερματίζοντάς 42.684 δευτερόλεπτα μπροστά από τον James Calado.

Ήταν η πρώτη νίκη για το No. 91 της Porsche στο WEC από τον εναρκτήριο γύρο την σεζόν 2019-20 στο Silverstone.

Οι Lietz και Bruni κατέκτησαν το 4ο στέμμα τους στο Le Mans ενώ ο Frenchman Makowiecki σκόραρε την πρώτη του νίκη στο Le Mans μετά από 11 εκκινήσεις προηγουμένως.

Οι Pier Guidi και Calado έψαχναν για την 2η συνεχόμενη νίκη του στο Le Mans, αυτοί όμως τερμάτισαν μία θέση πιο κάτω, με το αυτοκίνητο που μοιράζονται με τον εργοστασιακό οδηγό της Ferrari Daniel Serra.

Το δεύτερο αυτοκίνητο No. 52 της Ferrari με τους Miguel Molina, Antonio Fuoco και Davide Rigon ολοκλήρωσε το βάθρο της κατηγορίας GTE-Pro στην 3η θέση, ωστόσο.

Αυτή ήρθαν μετά το No. 92 με την Porsche, όπου προηγήθηκε στην 8η ώρα, αλλά ένα κλατάρισμα του Michael Christensen κατέστρεψε το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.

Ο Christensen, είχε ένα μπλοκάρισμα και αναγκάστηκε να αλλάξει φρένα, φέρνοντας το αυτοκίνητο στα pits, και έχασε τρεις γύρους τερματίζοντας στην 4η θέση της κατηγορίας με τους συνοδηγούς Kevin Estre και Laurens Vanthoor.

Η Riley Motorsports με Ferrari και τους Sam Bird, Felipe Fraga και Shane van Gisbergen ολοκλήρωσε την 5αδα αλλά δεν κατάφερε να βρει ρυθμό απέναντι στις εργοστασιακές συμμετοχές.

Και οι δύο Chevrolet Corvette C8.Rs, οι οποίες εκκίνησαν από την pole position, εγκατέλειψαν λόγο προβλημάτων, όπου ήταν η πρώτη φορά όπου η ομάδα των Pratt & Miller δεν κατάφερε να τερματίσει.

Το No. 63 με τους Jordan Taylor, Antonio Garcia και Nicky Catsburg είχε τα ηνία στις πρώτες ώρες του αγώνα προτού μία σπασμένη ανάρτηση αναγκάσουν το αυτοκίνητο να μπει στο γκαράζ.

Το αυτοκίνητο εγκατέλειψε με 6 ώρες να είχαν απομείνει αναφέροντας ότι υπάρχει σημαντική μηχανική βλάβη.

Ο κάτοχος της pole Nick Tandy και οι συνοδηγοί του Tommy Milner και Alexander Sims τερμάτισαν λίγες στιγμές αφότου ο Sims χτυπήθηκε από το No. 83 της AF Corse με την Oreca 07 Gibson του Francois Perrodo όταν προσπαθούσε να αφήσει την LMP2 να περάσει στην ευθεία Mulsanne.

Αυτό σημειώθηκε όταν ο Sims πάλευε με τον Pier Guidi για την πρωτοπορία και ενώ είχε αλλάξει φρένα προηγουμένως.



Στην κατηγορία GTE-Am η TF Sport πήρε την νίκη με τον Ben Keating και την Aston Martin


Οι Ben Keating, Henrique Chaves και Marco Sorensen πήραν την νίκη και βρέθηκαν στην κορυφή της GTE-Am, δίνοντας στην TF Sport και στην Aston Martin την δεύτερη νίκη στην κατηγορία τα τελευταία χρόνια.

Η Βρετανική ομάδα με την Aston Martin Vantage GTE πήρε την νίκη με 44.446 δευτερόλεπτα διαφορά από το No. 79 της WeatherTech Racing με Porsche και τους Julien Andlauer, Cooper MacNeil και Thomas Merrill.

Το No. 33 με την Aston απειλήθηκε μόνο όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και γρήγορα πήρε προβάδισμα 1 γύρου και παρέμεινε στην κορυφή μέχρι το τέλος του αγώνα.

Αυτή ήταν η πρώτη νίκη στην κατηγορία και για τους τρεις οδηγούς, μαζί με τον Keating, ο οποίος είχε κερδίσει το 2019 με την Ford GT.

Η NorthWest με την AMR και τους Nicki Thiim, David Pittard και Paul Dalla Lana συμπλήρωσε το βάθρο της κατηγορίας, μπροστά από τις Porsches της GR Racing και το No. 88 της Dempsey Proton, όπου συμπλήρωσαν την πρώτη 5αδα.

Τα προβλήματα δεν έλλειψαν ωστόσο για το No. 77 της Dempsey-Proton και το No. 99 της Absolute Racing, με την ζημιά στην ανάρτηση και για τα δύο αυτοκίνητα.

Να σημειωθεί ότι το No. 93 της Proton Competition με την Porsche, και τον σταρ του Hollywood Michael Fassbender, τερμάτισαν στην 16η θέση γενικής στο ντεμπούτο τους.
Πηγή:f1fan.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WEC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής) 2022

Δημοσίευση από Johnny »

24 Hours of Le Mans

Μεγάλη νικήτρια η Toyota με το No. 8 και τους Hartley, Hirakawa και Buemi


Εικόνα



Εικόνα


Η Toyota Gazoo Racing με το No. 8 και τους Hartley, Hirakawa και Buemi ήταν η μεγάλη νικήτρια του φετινού 24ωρου αγώνα στο Le Mans με το δεύτερο μονοθέσιο No. 7 να ολοκληρώνει το 1-2 για τον Ιάπωνα κατασκευαστή.

Το No.8 της Toyota δεν βρήκε ιδιαίτερη δυσκολία απέναντι στο No. 7 και τα υπόλοιπα μονοθέσια της Hypercar, κατακτώντας μία νίκη όπου αποτελεί την 5η συνεχόμενη για την Ιαπωνική ομάδα.

To No. 7 τερμάτισε στην 2η θέση με 2 λεπτά πίσω από τον πρωτοπόρο με τους Conway, Kobayashi και Jose Maria Lopez, ενώ βρέθηκε στην 6η ώρα για λίγο στην κορυφή όμως τα προγραμματισμένα pit stops την έφεραν στο τέλος στην 2η θέση.

Κατά την διάρκεια της 16ης ώρας το No. 7 σταμάτησε στην άκρη της Arnage λόγο προβλήματος στο σύστημα και αναγκάστηκε να κάνει restart το πρόγραμμα ενώ αργότερα μπήκε στο γκαράζ όπου της στοίχισε αρκετό χρόνο.

Κατά την διάρκεια του αγώνα είχαμε και την ενδοεπικοινωνία μεταξύ οδηγού και ομάδας για τις δύο Toyotas όπου επισήμαναν στους οδηγούς να μην πιέσουν διότι ήταν αρκετά μπροστά από τα υπόλοιπα μονοθέσια και θα έθεταν την πρωτοπορία τους σε κίνδυνο.

Στην 3η θέση της κατηγορίας Hypercar τερμάτισε η Glickenhaus με το No. 709 και τους Briscoe, Westbrook και Mailleux 4 γύρους μακριά από τον νικητή του αγώνα. Μία θέση πίσω τερμάτισε το δεύτερο μονοθέσιο της Αμερικάνικης ομάδας με το No. 708 και τους Pla, Dumas και Derani 10 γύρους πίσω. Κατά την διάρκεια της νύχτας το No. 708 είχε ένα κλατάρισμα μετά από σπινιάρισμα όπου έφερε το αναγκαστικό pit stop μένοντας αρκετά πίσω.

Την 5αδα της κατηγορίας και 23 θέση γενικής συμπλήρωσε η Alpine με το No. 36 και την Alpine A480-Gibson με τους Negrao, Lapierre και Vaxiviere. Από νωρίς η Γαλλική ομάδα είχε προβλήματα με το μονοθέσιο και τελικά αποδείχθηκε ότι τα ηλεκτρικά πρόδωσαν το μονοθέσιο της LMP1. Μετά το πρωινό η Alpine είχε ακόμη μία έξοδο όταν πήγε να προσπεράσει με τον Vaxiviere να πατάει στα χαλίκια να τραυματίζει την Alpine.

Παρά την κακή παρουσία της Alpine το stint του Nicolas Lapierre και η παρουσία των μηχανικών ήταν άψογη καθώς κατάφεραν να αντιμετωπίσουν όλα αυτά τα προβλήματα και να τερματίσουν στο τέλος.



Η Βρετανική Jota θριάμβευσε με το 1-2 και την Prema να τερματίζει στην 2η θέση



Εικόνα


Στην κατηγορία LMP2 οι μεγάλοι νικητές αναδείχθηκαν οι Stevens, Da Costa και Gonzalez με το No. 38 και την Oreca 07- Gibson. Το τρίο κατάφερε να ολοκληρώσει έναν μαγικό αγώνα με σταθερό ρυθμό και εκπληκτική στρατηγική για καύσιμα και ελαστικά.

Η Jota ωστόσο απειλήθηκε στο ξεκίνημα του αγώνα από την Prema και τους Kubica, Deletraz και Colombo αλλά ξέφυγε γρήγορα όταν το No. 9 έμεινε πίσω και πάλευε με τα υπόλοιπα μονοθέσια στις πρώτες ώρες του αγώνα και στις μάχες λίγο μετά την εκκίνηση.

Στην 3η θέση βρέθηκε ακόμη μία Jota αυτή με το No. 28 και τους Rasmussen, Jones και Aberdein όπου πήρε το πάνω χέρι όταν χρειάστηκε και εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των αντιπάλων της. Πίσω από την Jota τερμάτισε η TDS Racing X Vailolante με το No. 13 και τους Cimadono, Beche και Van Der Helm.

Την 5αδα συμπλήρωσε το No. 5 της Team Penske με τους Nasr, Cameron και Collard όπου κατάφερε να ανέβει έως και την 3η θέση κατά την διάρκεια του αγώνα.

Εγκαταλείψεις είχαμε στην LMP2 για την TEAM WRT με το No. 31, την CD Sport, το No. 30 και είδαμε αρκετές φορές μονοθέσια να μένουν εκτός μάχης από τις πρώτες θέσεις.

Η United Autosports με το No. 22 έμεινε εκτός μάχης από την εκκίνηση όταν κόλλησε στα χαλίκια και ενώ δεν έφταιγε. Η WRT με το No. 31 δέχθηκε ποινή 1 λεπτού από το ξεκίνημα του αγώνα ενώ στην συνέχεια είχε μία περιστροφή στην Arnage όπου χτύπησε στις μπαριέρες και η AF Corse με τον Francois Perrodo εγκατέλειψε μετά την επαφή που προκάλεσε στην Corvette Racing.
Πηγή:f1fan.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WEC (World Endurance Championship)...”