Νέα απο τον χώρο του WEC

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το "Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής"...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Νέα απο τον χώρο του WEC

Δημοσίευση από Johnny »

Νέα απο τον χώρο του WEC

Peugeot 9×8 Hybrid Hypercar: Σχήμα κοντά στο απόλυτο



Εικόνα



Το Peugeot 9×8 είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, σύμφωνα με τον Matthias Hossann, Διευθυντή Σχεδίασης της Peugeot. Είναι ένα εμβληματικό αντικείμενο, μια αισθητική και τεχνική επανάσταση.

Πριν το πρωτότυπο περάσει στις πίστες ο Hossann, κάλεσε την φωτογράφο μόδας και supercars Agnieszka Doroszewicz για να το παρουσιάσει με τον δικό της τρόπο.

Με σκηνικό ένα «σκληρό» αρχιτεκτονικό περιβάλλον, πριν το Peugeot 9Χ8 αντιμετωπίσει τις πίστες αγώνων Endurance (αντοχής) το 2022, είχε την δική του φωτογράφιση. Αυτή ήταν μια ευκαιρία για τη φωτογράφο μόδας και supercars Agnieszka Doroszewicz, να παίξει με το φως και τις αντιθέσεις του σε ένα βιομηχανικό σκηνικό. Οι φωτογραφίες της είναι μια μεταφορά για το 24 Hours of Le Mans, έναν μυθικό αγώνα στον οποίο το φως αλλάζει όσο περνούν οι ώρες.

Για να δημιουργήσει το νέο 9×8 Hybrid Hypercar, η ομάδα Σχεδίασης της Peugeot έκανε μεγάλη προσπάθεια. Το εμπλούτισε με όλους τους σύγχρονους αισθητικούς κώδικες που συνδέονται με τη μάρκα: στάση αιλουροειδούς, ρευστές γραμμές που ενισχύονται από στοιχεία σπορ χαρακτήρα, κομψές και δομημένες πλευρές και, φυσικά, τη χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή του λιονταριού με τις τρεις νυχιές. Λεπτό και κομψό, το 9×8 προκαλεί συναισθήματα.

1)Το Απόλυτο

Ο σχεδιασμός ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου είναι το όνειρο κάθε σχεδιαστή αυτοκινήτων. Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι η απόδοση, σε τέτοιο βαθμό που τα αγωνιστικά αυτοκίνητα είχαν γίνει μορφολογικά σχεδόν ίδια το ένα με το άλλο. Έτσι η δουλειά των σχεδιαστών περιοριζόταν στις μικρές λεπτομέρειες και τη ζωηράδα της εικόνας.

Για το Peugeot 9×8 Hybrid Hypercar, μηχανικοί και σχεδιαστές συνεργάστηκαν πολύ στενά για να επιτύχουν μια σύγκλιση μεταξύ στυλ και τεχνολογίας για τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού οχήματος.

2)Το Λιοντάρι

Ο απόλυτος πρεσβευτής της Peugeot Design και μια έμπνευση για μελλοντικές εξελίξεις, το Hybrid Hypercar 9X8 ανήκει στην τάση που έχει οριστεί για τα αυτοκίνητα της γκάμας, συμπεριλαμβανομένου του ολοκαίνουργιου Peugeot 308. Ήταν το 9×8 που έφερε για πρώτη φορά το νέο σήμα Lion head, το οποίο παρουσιάστηκε στις αρχές του 2021.

«Η τεχνολογία του PEUGEOT 9×8 είναι εξ ολοκλήρου μια δημιουργία της PEUGEOT Sport και αυτό έπρεπε να το δείξουμε στη σχεδίασή μας. Χωρίς κανένα συμβιβασμό στις επιδόσεις, θέλαμε να του δώσουμε μια μοναδική συμπεριφορά, αλλά και να διατηρήσουμε την ιδέα ενός βελτιωμένου αμαξώματος, που έρχεται σε αντίθεση με τα πολύ γεωμετρικά αυτοκίνητα αντοχής της προηγούμενης γενιάς», εξηγεί ο Matthias Hossann.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό του στυλ της Peugeot είναι εμφανές στην καμπίνα του 9×8, η οποία βασίζεται στο χαρακτηριστικό i-Cockpit της μάρκας. Ακριβώς όπως για ένα πρότζεκτ σειράς μοντέλων παραγωγής, η φροντίδα που δόθηκε στην εσωτερική σχεδίαση συνδυάστηκε με το απαιτητικό επίπεδο προϋποθέσεων για το εξωτερικό: Ο οδηγός και οι θεατές μπροστά από τις οθόνες τους πρέπει να αισθάνονται σαν να βρίσκονται σε ένα Peugeot χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως αμφιβολία. Επιπλέον, ολόκληρο το cockpit του 9×8 σχεδιάστηκε για να παρέχει τον υψηλότερο βαθμό εργονομίας και διαισθητικότητας για τους οδηγούς.



Εικόνα



3)Η «Ρήξη»

Το Peugeot 9×8 είναι μια ριζική ρήξη με τις προηγούμενες γενιές αγωνιστικών αυτοκινήτων. Ανοίγει μια νέα εποχή. «Αυτό το 9×8 είναι ένα πραγματικό ορόσημο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και θα είμαστε τυχεροί που ήμασταν μέρος του», είπαν οι μελλοντικοί οδηγοί όταν το είδαν για πρώτη φορά.

«Στους τοίχους του σχεδιαστικού στούντιο όπου γεννήθηκε το PEUGEOT 9X8, είχαμε αναρτήσει τρεις λέξεις κλειδιά: εμβληματικό, αποτελεσματικό, συναισθηματικό», λέει ο Matthias Hossann. «Με αυτόν τον τρόπο, όλη η ομάδα ενστερνίστηκε αυτές τις έννοιες, ανεξάρτητα από τη συμμετοχή του κάθε ατόμου στα διάφορα στάδια ανάπτυξης. Είχα βάλει τη λέξη Iconic (εμβληματικό) στο μυαλό όλων, γιατί ήθελα ένα αυτοκίνητο που να είναι και άμεσα αναγνωρίσιμο και να σηματοδοτεί μια σημαντική ανακάλυψη, μια θεμελιώδη αλλαγή γενιάς».



4)Χωρίς Φτερό

Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό αυτού του αγωνιστικού και αυτό που για πολλούς το συνοψίζει, είναι η απουσία πίσω φτερού, που του προσδίδει τη μοναδική του μορφολογία. Το πίσω φτερό εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε αγώνες αντοχής στο Le Mans το 1967 και έκτοτε έγινε το διαρκές πρότυπο. Από το 1971, λίγο παραπάνω από 50 χρόνια πριν, κανένα αυτοκίνητο δεν έχει κερδίσει χωρίς πίσω φτερό.

Όταν δημιουργήθηκε το Peugeot 9X8, καταβλήθηκε τεράστια προσπάθεια στο πίσω μέρος του οχήματος. Ακολουθώντας το αρχικό σκίτσο ενός κάπως ‘ρευστού’ αυτοκινήτου, εμφανίστηκε μια ελαφρώς μυτερή καμπίνα, μαζί με το πολύ ιδιαίτερο κάλυμμα που βλέπουμε σήμερα πάνω από τον πίσω τροχό.



5)Ηλεκτρικό

Η Peugeot έχει ήδη κερδίσει στο Le Mans με δύο αυτοκίνητα δύο διαφορετικών γενιών: το 905 με κινητήρα βενζίνης V10 το 1992 και το 1993, και το 908 με κινητήρα V12 HDi-FAP το 2009. Για άλλη μια φορά, η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε το Peugeot 9X8 σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής. Για την τετρακίνητη υβριδική κίνησή του, το 9X8 έχει ορισμένες ομοιότητες με αρκετά μοντέλα της γκάμας Peugeot, όπως το 3008 ή το 508. Συνδυάζει έναν V6 2,6 λίτρων διπλού υπερτροφοδότη 680 ίππων κινητήρα εσωτερικής καύσης στο πίσω μέρος, με έναν ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια 270 ίππων μπροστά.

«Θέλαμε να σηματοδοτήσουμε αυτήν την τεχνολογική και πολιτιστική αλλαγή με μια νέα χρωματική υπογραφή, την οποία ονομάσαμε (Kryptonite) Κρυπτονίτη», προσθέτει ο Matthias Hossann.



Εικόνα



6)Εικονικό

Η ομάδα σχεδιασμού της Peugeot επικαλέστηκε επίσης την τεχνολογία αιχμής. Για τη δημιουργία αυτού, οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν εργαλεία 3D και CAD (Computer Aided Design). Με αυτήν την τεχνολογία, είναι επίσης εύκολο να μοιράζονται τα αρχεία με τις ομάδες μηχανικών. Μόλις τοποθετήθηκαν όλα τα δεδομένα στοιχεία, μετά ήρθε το στάδιο της εικονικής πραγματικότητας.



7)Νύχτα

Η ομάδα σχεδιασμού της Peugeot περιλαμβάνει οπαδούς του αγώνα 24 Hours of Le Mans. Έχοντας βρεθεί εκεί ως θεατές, γνωρίζουν ότι τη νύχτα, στην πίστα, τα αυτοκίνητα έχουν ελάχιστα διακριτικά στοιχεία και χαρακτηριστικά. Μερικά αυτοκίνητα μπορούν να αναγνωριστούν από τον ήχο των κινητήρων τους, αλλά σε πολλά σημεία, η οπτική παρουσία των αυτοκινήτων περιορίζεται κυρίως σε φωτεινές γραμμές που εξαφανίζονται μέσα στη νύχτα.

Ως ο φωτογράφος αυτής της σειράς εικόνων του Peugeot 9×8, η Agnieszka Doroszewicz αναγνώρισε αμέσως τις δυνατότητες των φωτεινών υπογραφών του 9×8: «Θέλαμε πολύ να απλώσουμε χρονικά τη λήψη μας σε μια ολόκληρη μέρα και να την επεκτείνουμε μέχρι αργά τη νύχτα», είπε η Doroszewicz και πρόσθεσε: «Μπόρεσα να πετύχω μια τέλεια αναπαράσταση του αγώνα Le Mans 24 Hours στις φωτογραφίες μου. Το φως της ημέρας, ο τεχνητός φωτισμός και ο έντονος φωτισμός των προβολέων συνδυάζονται με το ισχυρό σχέδιο των φωτεινών νυχιών του αυτοκινήτου. Φυσικά, δεν είμασταν στο Le Mans, αλλά στην φωτογράφιση υπάρχει όλη η ατμόσφαιρα του Le Mans».
Πηγή:newsauto.gr



Introducing Peugeot 9X8 | Reveal WEC Hypercar


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο του WEC

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Sebastien Ogier θα τρέξει σε όλο το πρωτάθλημα του WEC

Εικόνα

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC, Sebastien Ogier, ανακοίνωσε ότι θα τρέξει το 2022 σε όλο το πρωτάθλημα αντοχής (WEC) της FIA, με την ομάδα Richard Mille Racing Team στην κατηγορία LMP2.

Ξεκινώντας το 2020, η ομάδα Richard Mille Racing θα εισέλθει πλέον στην τρίτη της σεζόν στους αγώνες αντοχής και δεύτερη χρονιά με το #1 μονοθέσιο Oreca 07 Gibson LMP2. Η ομάδα θα βασιστεί σε μια νέα μικτή σύνθεση οδηγών, που συνδυάζει φιλοδοξία, εμπειρία και ταλέντο.

Μαζί με τον Ogier, το πλήρωμα της ομάδας αποτελείται από το ανερχόμενο αστέρι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τη Lilou Wadoux, την πρώτη γυναίκα νικήτρια αγώνων στο Alpine Europa Cup. Ο τρίτος της “παρέας” θα είναι το ταλέντο των αγώνων αντοχής, Charles Milesi, που κέρδισε τρεις αγώνες με την Team WRT πέρυσι, συμπεριλαμβανομένου του 24ωρου αγώνα στο Le Mans της κατηγορίας του, στην πρώτη του σεζόν στο WEC.

Ο Milesi ήταν επίσης αναπόσπαστο μέρος της βελγικής ομάδας και βοήθησε να κερδίσει πέρυσι η τελευταία το πρωτάθλημα στην LMP2 κατηγορία. Επιπλέον, επιλέχθηκε από το WEC στο ετήσιο “Rookie Test” για να δοκιμάσει το Hypercar της Toyota μετά τον τελευταίο αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο του WEC

Δημοσίευση από Johnny »

Η Ferrari ανακοίνωσε τα πληρώματα του Hypercar, με τον Giovinazzi να αποτελεί την μεγαλύτερη έκπληξη!


Εικόνα


Ο Ιταλός κατασκευαστής του LMH επιβεβαίωσε τους οδηγούς για το 499P όπου θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του φέτος. 

Ο αναπληρωματικός οδηγός της Formula 1 Antonio Giovinazzi βρίσκεται ανάμεσα στους 6 οδηγούς που επισημοποιήθηκαν για το εργοστασιακό πλήρωμα του Hypercar της Ferrari ενόψει της σεζόν 2023 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.

Ο Giovanizzi θα βρίσκεται στην ίδια ομάδα με τους κάτοχους του τίτλου στην GTE-Pro James Calado και Alessandro Pier Guidi με το No. 51 της AF Corse με την Ferrari 499P ενόψει των 7 αγώνων του πρωταθλήματος, όπου θα ξεκινήσει τον Μάρτιο με τον αγώνα 1000 Miles of Sebring.

Το μονοθέσιο No. 50 θα οδηγήσουν οι Antonio Fuoco, Nicklas Nielsen και Miguel Molina.

Αυτές οι συμμετοχές σηματοδοτούν την επιστροφή της Ferrari στην κορυφαία κατηγορία των αγωνιστικών αυτοκινήτων για πρώτη φορά στον μισό αιώνα πορείας του κατασκευαστή, όπου θα συμμετέχει στην κατηγορία υβριδικών LMH prototype.

Παρότι ο Giovinazzi είναι το μοναδικό μέλος από τους 6 οδηγούς των πληρωμάτων όπου δεν ανακοινώθηκε πρόσφατα από την Ferrari στους GT αγώνες, αυτός συνδέεται με τον κατασκευαστή λόγο του ρόλου που έχει στην ομάδα της F1.

Ο 29 χρονών Ιταλός, ο οποίος έχει δοκιμάσει την 499P αρκετές φορές, αγωνίστηκε με την Alfa Romeo σε 3 σεζόν στην F1 μέχρι το 2021 προτού ενταχθεί στην Ferrari ως αναπληρωματικός οδηγός πέρυσι. Αυτός ωστόσο αγωνίστηκε και στην Formula E με την Dragon/Penske Autosport.

Οι προηγούμενες εμπειρίες του Giovinazzi με αγωνιστικό αυτοκίνητο συμπεριλάμβαναν μία συμμετοχή στις 24 ώρες του Le Mans και στην κατηγορία GTE-Pro με την AF Corse το 2018 και μερικές εμφανίσεις στην LMP2 με διαφορετικές ομάδες.

“Το ντεμπούτο του 499P θα είναι μία στιγμή που προορίζεται να μπει στην ιστορία του Prancing Horse και θα είναι μεγάλη τιμή για εμένα να είμαι μέλος αυτής της ιδιαίτερης στιγμής,” δήλωσε ο Giovinazzi.

“Γνωρίζουμε ότι έχουμε μεγάλη υποχρέωση όπου θα την αντιμετωπίσουμε με μεγάλη ταπεινοφροσύνη, αλλά γνωρίζοντας την δύναμη μας θα είμαστε έτοιμη για την πρόκληση.”

Τα υπόλοιπα μέλη της AF Corse με την Ferrari και το Hypercar έχουν συμπεριληφθεί πρόσφατα στις προσπάθειες των αγώνων GT.

Από τα πρώτα βήματα του προγράμματος, ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari στους αγώνες αντοχής Antonello Coletta υποστήριξε ότι το πλήρωμα του WEC θα αποτελείται αποκλειστικά από υφιστάμενα ταλέντα οδηγών.

“Με την επιλογή των πληρωμάτων ολοκληρώνεται το τελευταίο κομμάτι του προγράμματος που μας χωρίζει από το ντεμπούτο στο Sebring,” ανέφερε ο Coletta μετά την επιβεβαίωση των πληρωμάτων.

“Από το πρώτο ξεκίνημα του 499P τον περασμένο Ιούλιο, έχουμε δουλέψει ακούραστα συμπεριλαμβάνοντας οδηγούς της οικογένειας της Ferrari.

“Η απόφαση σχετικά με τα ονόματα δεν είναι λειτουργική μόνο για τους αγώνες που θα λάβουν μέρος, αλλά και για την εξέλιξη που θα γίνει κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος. Είμαστε πολύ ξεκάθαροι για το τι μπορούμε να ζητήσουμε από αυτούς όσο αναφορά την εξέλιξη και την σταθερότητας, όχι μόνο την ταχύτητα.”

Και οι 6 οδηγοί του Hypercar της Ferrari θα πραγματοποιήσουν την πρώτη τους συμμετοχή στην κορυφαία κατηγορία του WEC.

Οι δύο φορές νικητές στο Le Mans στην κατηγορία GTE-Pro Calado και Pier Guidi θα συνεχίσουν το επιτυχημένο δίδυμο στους αγώνες μετά την κατάκτηση του τρίτου τίτλου τους στο WEC πέρυσι.

Ο Fuoco, ωστόσο, τερμάτισε 2ος στο πρωτάθλημα GT World Challenge Europe και συγκεκριμένα στο Endurance Cup ενώ είχε μία δυνατή παρουσία στην παρθενική του εμφάνιση στην κατηγορία GTE-Pro.

Ο 26 χρονών Ιταλός θα είναι στην ίδια ομάδα με τον πρώην οδηγό του DTM, τον Molina ο οποίος κέρδισε τον αγώνα 8 ωρών στο Bahrain στο φινάλε του πρωταθλήματος.

Ο μοναδικός οδηγός όπου συμμετείχε στις κατηγορίες των prototypes ήταν ο Nielsen, με τον 25χρονο να αποτελεί το νεότερο μέλος των πληρωμάτων.

Ο Δανός οδήγησε την AF Corse με την Oreca 07 Gibson στην κατηγορία LMP2 του WEC και του ELMS πέρυσι, ακολουθώντας τον τίτλο το 2021 στο WEC και στην κατηγορία GTE-Am.

Να σημειωθεί ότι οι οδηγοί που έμειναν εκτός των πληρωμάτων του Hypercar είναι οι Davide Rigon, Daniel Serra και Alessio Rovera.

Σύμφωνα με την Ferrari, το μονοθέσιο 499P στις δοκιμές ολοκλήρωσε 16,000 km, με τις τελευταίες δοκιμές να είχαν πραγματοποιηθεί στην Vallelunga τον Δεκέμβριο.
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WEC (World Endurance Championship)...”