Δακτύλιος: Ποια αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν ελεύθερα
Χωρίς περιορισμούς θα κυκλοφορούν στον δακτύλιο της Αθήνας τα ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με Κοινή Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, ενώ για τα υβριδικά και τα συμβατικής τεχνολογίας οχήματα (με κινητήρες βενζίνης ή ντήζελ) παραμένει η προϋπόθεση της επίτευξης χαμηλών εκπομπών ρύπων.
Με την ΚΥΑ (ΦΕΚ 1221 Β/30-3-2021) εναρμονίζονται οι προϋποθέσεις εισόδου στον «πράσινο» δακτύλιο με την εφαρμογή του νέου παγκόσμιου προτύπου μέτρησης εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που ισχύει από 1/1/2021.
Ειδικότερα, στον δακτύλιο επιτρέπεται η ελεύθερη κυκλοφορία χωρίς κανέναν περιορισμό:
Α) των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και των οχημάτων που πληρούν εκ κατασκευής τις διατάξεις του Κανονισμού 715/2007 (Euro 5 και Euro 6) ή μεταγενέστερου, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km (τιμή συνδυασμένου κύκλου, σύμφωνα με το NEDC), ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιούν (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο ή συμπιεσμένο φυσικό αέριο), αν έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ε.Ε. ως και την 31/12/2020.
Β) των ηλεκτρικών υβριδικών οχημάτων και των οχημάτων που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους αέρια καύσιμα (υγραέριο ή συμπιεσμένο φυσικό αέριο) και είναι τεχνολογίας Euro 4, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km (τιμή συνδυασμένου ή σταθμισμένη συνδυασμένου κύκλου, αν πρόκειται για υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης, ή συνδυασμένου κύκλου του αερίου καυσίμου για αυτοκίνητα δύο καυσίμων Bi-fuel, σύμφωνα με το NEDC), αν έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ε.Ε. ως και την 31/12/2020.
Γ) των οχημάτων τα οποία ταξινομούνται για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της ΕΕ από την 01/01/2021 και εφεξής, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 175 g/km (τιμή συνδυασμένου κύκλου ή σταθμισμένου, αν πρόκειται για υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης ή του αερίου καυσίμου για αυτοκίνητα διπλού καυσίμου Bi-fuel, σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων WLTP.
Η απόφαση υπογράφεται από τους υπουργούς Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα και Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, καθώς και από τους υφυπουργούς Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γεώργιο Αμυρά, Προστασίας του Πολίτη, Ελευθέριο Οικονόμου και Υποδομών και Μεταφορών, Ιωάννη Κεφαλογιάννη. Η γενική γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου, δήλωσε σχετικά: «Η στροφή στις "πράσινες" μετακινήσεις κρατά το κλειδί για πιο βιώσιμες πόλεις. Η Ελλάδα κάνει αποφασιστικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, εναρμονιζόμενη με τις πλέον σύγχρονες διεθνείς πρακτικές ως προς τις εκπομπές ρύπων. Με την υιοθέτηση του διεθνούς προτύπου WLTP, τα «καθαρά» ηλεκτρικά οχήματα, ανεξαρτήτως αν είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή ηλεκτρικά με εξωτερική φόρτιση, εισέρχονται ελεύθερα στον πράσινο δακτύλιο της Αθήνας, δίνοντας το σήμα ότι προχωρούμε σταθερά και με συνεκτικό σχεδιασμό προς λιγότερο ρυπογόνες μετακινήσεις».
Πηγή: iefimerida.gr
Δακτύλιος: Ποια αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν ελεύθερα
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3630
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Δακτύλιος: Ποια αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν ελεύθερα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3630
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Δακτύλιος: Ποια αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν ελεύθερα -Οι τρεις κατηγορίες
Από τις 25 Οκτωβρίου επιστρέφει το μέτρο του δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας και τα οχήματα που θα επιτρέπεται να εισέρχονται σε αυτόν κάθε ημέρα είναι όλα:
τα ηλεκτρικά οχήματα,
τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα,
τα υβριδικά οχήματα και
τα οχήματα κατηγορίας Euro 6 που εκπέμπουν κάτω από 120 γραμμάρια CO2.
Να σημειωθεί πως το μέτρο των μονών – ζυγών θα συνεχίσει να ισχύει και έτσι τα όλα τα αυτοκίνητα θα μπορούν να κυκλοφορούν εναλλάξ τις καθημερινές, εντός του Δακτυλίου της Αθήνας.
Επίσης η κυβέρνηση αποφάσισε να μειωθούν κατά 50% οι άδειες για κατ΄εξαίρεση κίνηση εντός του δακτυλίου που χορηγούνται από την Αστυνομία, καθώς σήμερα υπολογίζεται ότι αυτές ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες. Παράλληλα αναθεωρείται προς το αυστηρότερο, το πλαίσιο φορτοεκφορτώσεων.
Η πρόταση που συζητείται και αναμένεται να αποσαφηνιστεί το προσεχές διάστημα είναι η τροφοδοσία των καταστημάτων να έχει ολοκληρωθεί έως τις 8 το πρωί και να ξεκινά μετά τις 9 το βράδυ με εξαίρεση ορισμένα ευπαθή προϊόντα.
Για τους ελέγχους τήρησης των μέτρων θα τεθεί σε εφαρμογή από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, σε συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία, αυστηρό σχέδιο αστυνόμευσης.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, το υπουργείο έχει ξεκινήσει μελέτη για να επαναπροσδιοριστούν τα γεωγραφικά όρια του δακτυλίου, καθώς χρειάζεται αναπροσαρμογή ο σχεδιασμός του και ενδεχομένως να “ανοίξει” ο κύκλος του.
Ο συνολικός αριθμός των ΙΧ που κυκλοφορούν στην Αττική ανέρχεται σε 2,3 εκατ. εκ των οποίων ηλεκτρικά, φυσικού αερίου και υβριδικά είναι τα 7.654. Παράλληλα εκτιμάται ότι με κινητήρες Euro 6 (χαμηλών ρύπων) είναι κάτω από 300.000.
Σύμφωνα με πληροφορίες υπολογίζεται ότι περίπου 250.000 αυτοκίνητα που έμπαιναν πριν ελεύθερα, θα γυρίσουν στο σύστημα “Μονά-Ζυγά”.
Με τα νέα μέτρα ουσιαστικά εκτός δακτυλίου μένουν όλα τα οχήματα κατηγορίας Euro 5 ανεξαρτήτως εκπομπών ρύπων, καθώς επίσης και ένα υπολογίσιμο τμήμα του συνόλου των περίπου 300.000 επιβατηγών οχημάτων Euro 6 στην Αττική, τα οποία υπερβαίνουν σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 120 γρ.
Σήμερα στην Αττική υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν συνολικά περί τα 2,3 εκατομμύρια ΙΧ. Με δεδομένο όμως ότι η Ελλάδα διαθέτει έναν από τους πλέον γηρασμένους στόλους στην Ευρώπη με μέσο όρο ηλικίας τα 16 έτη, όταν ο ευρωπαϊκός Μ.Ο είναι τα 11,5 χρόνια, εκτιμάται ότι ο συνολικός αριθμός αυτοκινήτων ηλεκτρικών, φυσικού αερίου και υβριδικών εντός του νομού είναι λίγο παραπάνω από 7.500.
Τα όρια του δακτυλίου
Τα όρια του μικρού δακτυλίου ορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους: Λ. Αλεξάνδρας – Ζαχάρωφ – Λ. Μεσογείων – Φειδιππίδου – Μιχαλακοπούλου – Σπ. Μερκούρη – Βρυάξιδος – Υμηττού – Ηλ. Ηλιού – Αμβρ. Φραντζή – Λ. Ανδρ. Συγγρού – Χαμοστέρνας – Πειραιώς – Ιερά Οδός – Λ. Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως – Πλ. Καραϊσκάκη – Καρόλου – Μάρνη – 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) – Λ. Αλεξάνδρας.
Τα όρια του μικρού δακτυλίου σημειώνονται με ειδικές πινακίδες με την ένδειξη “Δ” σε κίτρινο φόντο, οι οποίες βρίσκονται σε κάθε εισερχόμενο δρόμο στο δακτύλιο.
Το μέτρο δεν ισχύει τα Σαββατοκύριακα, τις επίσημες αργίες και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Πηγή:autoblog.gr
τα ηλεκτρικά οχήματα,
τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα,
τα υβριδικά οχήματα και
τα οχήματα κατηγορίας Euro 6 που εκπέμπουν κάτω από 120 γραμμάρια CO2.
Να σημειωθεί πως το μέτρο των μονών – ζυγών θα συνεχίσει να ισχύει και έτσι τα όλα τα αυτοκίνητα θα μπορούν να κυκλοφορούν εναλλάξ τις καθημερινές, εντός του Δακτυλίου της Αθήνας.
Επίσης η κυβέρνηση αποφάσισε να μειωθούν κατά 50% οι άδειες για κατ΄εξαίρεση κίνηση εντός του δακτυλίου που χορηγούνται από την Αστυνομία, καθώς σήμερα υπολογίζεται ότι αυτές ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες. Παράλληλα αναθεωρείται προς το αυστηρότερο, το πλαίσιο φορτοεκφορτώσεων.
Η πρόταση που συζητείται και αναμένεται να αποσαφηνιστεί το προσεχές διάστημα είναι η τροφοδοσία των καταστημάτων να έχει ολοκληρωθεί έως τις 8 το πρωί και να ξεκινά μετά τις 9 το βράδυ με εξαίρεση ορισμένα ευπαθή προϊόντα.
Για τους ελέγχους τήρησης των μέτρων θα τεθεί σε εφαρμογή από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, σε συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία, αυστηρό σχέδιο αστυνόμευσης.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, το υπουργείο έχει ξεκινήσει μελέτη για να επαναπροσδιοριστούν τα γεωγραφικά όρια του δακτυλίου, καθώς χρειάζεται αναπροσαρμογή ο σχεδιασμός του και ενδεχομένως να “ανοίξει” ο κύκλος του.
Ο συνολικός αριθμός των ΙΧ που κυκλοφορούν στην Αττική ανέρχεται σε 2,3 εκατ. εκ των οποίων ηλεκτρικά, φυσικού αερίου και υβριδικά είναι τα 7.654. Παράλληλα εκτιμάται ότι με κινητήρες Euro 6 (χαμηλών ρύπων) είναι κάτω από 300.000.
Σύμφωνα με πληροφορίες υπολογίζεται ότι περίπου 250.000 αυτοκίνητα που έμπαιναν πριν ελεύθερα, θα γυρίσουν στο σύστημα “Μονά-Ζυγά”.
Με τα νέα μέτρα ουσιαστικά εκτός δακτυλίου μένουν όλα τα οχήματα κατηγορίας Euro 5 ανεξαρτήτως εκπομπών ρύπων, καθώς επίσης και ένα υπολογίσιμο τμήμα του συνόλου των περίπου 300.000 επιβατηγών οχημάτων Euro 6 στην Αττική, τα οποία υπερβαίνουν σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 120 γρ.
Σήμερα στην Αττική υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν συνολικά περί τα 2,3 εκατομμύρια ΙΧ. Με δεδομένο όμως ότι η Ελλάδα διαθέτει έναν από τους πλέον γηρασμένους στόλους στην Ευρώπη με μέσο όρο ηλικίας τα 16 έτη, όταν ο ευρωπαϊκός Μ.Ο είναι τα 11,5 χρόνια, εκτιμάται ότι ο συνολικός αριθμός αυτοκινήτων ηλεκτρικών, φυσικού αερίου και υβριδικών εντός του νομού είναι λίγο παραπάνω από 7.500.
Τα όρια του δακτυλίου
Τα όρια του μικρού δακτυλίου ορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους: Λ. Αλεξάνδρας – Ζαχάρωφ – Λ. Μεσογείων – Φειδιππίδου – Μιχαλακοπούλου – Σπ. Μερκούρη – Βρυάξιδος – Υμηττού – Ηλ. Ηλιού – Αμβρ. Φραντζή – Λ. Ανδρ. Συγγρού – Χαμοστέρνας – Πειραιώς – Ιερά Οδός – Λ. Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως – Πλ. Καραϊσκάκη – Καρόλου – Μάρνη – 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) – Λ. Αλεξάνδρας.
Τα όρια του μικρού δακτυλίου σημειώνονται με ειδικές πινακίδες με την ένδειξη “Δ” σε κίτρινο φόντο, οι οποίες βρίσκονται σε κάθε εισερχόμενο δρόμο στο δακτύλιο.
Το μέτρο δεν ισχύει τα Σαββατοκύριακα, τις επίσημες αργίες και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3630
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Δακτύλιος: Ποια αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν ελεύθερα
Ο Δακτύλιος επιστρέφει με αλλαγές
Δακτύλιος 2022
Από τον Οκτώβριο επιστρέφει ο Δακτύλιος της Αθήνας, ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ έως και τον Ιούλιο του 2023. Οι αλλαγές θα αφορούν κυρίως τους ιδιοκτήτες οχημάτων με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1η Ιανουαρίου 2021, από τότε δηλαδή που ξεκίνησε ο νέος τρόπος υπολογισμού των μέσων εκπομπών CO2 στα αυτοκίνητα.
Ειδικότερα, το σχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προβλέπει την ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο των οχημάτων με εκπομπές έως και 145 γρ./CO2 ανά χιλιόμετρο, υπό την προϋπόθεση ότι η πρώτη άδεια κυκλοφορίας τους εκδόθηκε μετά την 1η Ιανουαρίου 2021.
Με τον τρόπο αυτό θα διορθωθεί ένα σημαντικό λάθος που είχε γίνει πέρυσι, καθώς οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας έως και τον Δεκέμβριο του 2020 κινούνταν ελεύθερα στον Δακτύλιο, ενώ τα ίδια ακριβώς οχήματα που οι άδειες κυκλοφορίας τους είχαν εκδοθεί λίγες ημέρες αργότερα, κινούνταν στον Δακτύλιο υπό το καθεστώς των μονών–ζυγών.
Μάλιστα, στο Δακτύλιο θα εισέρχονται πλέον όλα τα αυτοκίνητα τα οποία έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την 01.01.2021 και εφεξής, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 145 γρ./χλμ. (τιμή συνδυασμένου κύκλου ή σταθμισμένου συνδυασμένου κύκλου, αν πρόκειται για υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης ή αερίου καυσίμου για αυτοκίνητα διπλού καυσίμου-Bi-fuel, σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων-Worldwide Light Test Procedure/WLTP).
Επίσης, ελεύθερα θα κινούνται καθημερινά στο Δακτύλιο και όλα τα παλαιότερα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 6, εφόσον εκπέμπουν κάτω από 120 γρ./CO2 το χιλιόμετρο, τα ηλεκτρικά, τα υβριδικά, τα φυσικού αερίου εκ κατασκευής και τα οχήματα υγραερίου εκ κατασκευής.
Υπό το καθεστώς των μονών–ζυγών θα κινούνται όλα τα υπόλοιπα οχήματα που εκπέμπουν πάνω από 120 γρ./CO2 ανά χιλιόμετρο, ενώ σε κανένα όχημα δεν θα επιβάλλεται καθολική απαγόρευση της κίνησης στο κέντρο.
Κανονικά θα κυκλοφορούν στο Δακτύλιο και τα αυτοκίνητα των μονίμων κατοίκων της Αθήνας που η κατοικία τους βρίσκεται εντός των ορίων του Δακτυλίου. Οι δικαιούχοι θα πρέπει να εφοδιαστούν με ειδική κάρτα εισόδου-εξόδου, η οποία χορηγείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων. Τα αυτοκίνητα αυτά, θα κινούνται σε προκαθορισμένες ζώνες, αναλόγως του τόπου κατοικίας του κατόχου, χρησιμοποιώντας τη συντομότερη διαδρομή από και προς την κατοικία του (για είσοδο/έξοδο στον και από το Δακτύλιο).
Ελεύθερα θα κινούνται τα ταξί και τα ελαφρά φορτηγά τροφοδοσίας, ενώ αντίθετα θα υπάρξει και νέα δραστική περικοπή στις ισχύουσες εξαιρέσεις συνολικά κατά 50%.
Οι παραβάτες των περιοριστικών μέτρων, θα τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 6 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (διοικητικό πρόστιμο 100 ευρώ), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σε συνδυασμό με το άρθρο 31 του ν. 3904/2010 (Α΄218).
Πηγή: Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr
Δακτύλιος 2022
Από τον Οκτώβριο επιστρέφει ο Δακτύλιος της Αθήνας, ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ έως και τον Ιούλιο του 2023. Οι αλλαγές θα αφορούν κυρίως τους ιδιοκτήτες οχημάτων με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1η Ιανουαρίου 2021, από τότε δηλαδή που ξεκίνησε ο νέος τρόπος υπολογισμού των μέσων εκπομπών CO2 στα αυτοκίνητα.
Ειδικότερα, το σχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προβλέπει την ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο των οχημάτων με εκπομπές έως και 145 γρ./CO2 ανά χιλιόμετρο, υπό την προϋπόθεση ότι η πρώτη άδεια κυκλοφορίας τους εκδόθηκε μετά την 1η Ιανουαρίου 2021.
Με τον τρόπο αυτό θα διορθωθεί ένα σημαντικό λάθος που είχε γίνει πέρυσι, καθώς οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας έως και τον Δεκέμβριο του 2020 κινούνταν ελεύθερα στον Δακτύλιο, ενώ τα ίδια ακριβώς οχήματα που οι άδειες κυκλοφορίας τους είχαν εκδοθεί λίγες ημέρες αργότερα, κινούνταν στον Δακτύλιο υπό το καθεστώς των μονών–ζυγών.
Μάλιστα, στο Δακτύλιο θα εισέρχονται πλέον όλα τα αυτοκίνητα τα οποία έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την 01.01.2021 και εφεξής, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 145 γρ./χλμ. (τιμή συνδυασμένου κύκλου ή σταθμισμένου συνδυασμένου κύκλου, αν πρόκειται για υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης ή αερίου καυσίμου για αυτοκίνητα διπλού καυσίμου-Bi-fuel, σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων-Worldwide Light Test Procedure/WLTP).
Επίσης, ελεύθερα θα κινούνται καθημερινά στο Δακτύλιο και όλα τα παλαιότερα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 6, εφόσον εκπέμπουν κάτω από 120 γρ./CO2 το χιλιόμετρο, τα ηλεκτρικά, τα υβριδικά, τα φυσικού αερίου εκ κατασκευής και τα οχήματα υγραερίου εκ κατασκευής.
Υπό το καθεστώς των μονών–ζυγών θα κινούνται όλα τα υπόλοιπα οχήματα που εκπέμπουν πάνω από 120 γρ./CO2 ανά χιλιόμετρο, ενώ σε κανένα όχημα δεν θα επιβάλλεται καθολική απαγόρευση της κίνησης στο κέντρο.
Κανονικά θα κυκλοφορούν στο Δακτύλιο και τα αυτοκίνητα των μονίμων κατοίκων της Αθήνας που η κατοικία τους βρίσκεται εντός των ορίων του Δακτυλίου. Οι δικαιούχοι θα πρέπει να εφοδιαστούν με ειδική κάρτα εισόδου-εξόδου, η οποία χορηγείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων. Τα αυτοκίνητα αυτά, θα κινούνται σε προκαθορισμένες ζώνες, αναλόγως του τόπου κατοικίας του κατόχου, χρησιμοποιώντας τη συντομότερη διαδρομή από και προς την κατοικία του (για είσοδο/έξοδο στον και από το Δακτύλιο).
Ελεύθερα θα κινούνται τα ταξί και τα ελαφρά φορτηγά τροφοδοσίας, ενώ αντίθετα θα υπάρξει και νέα δραστική περικοπή στις ισχύουσες εξαιρέσεις συνολικά κατά 50%.
Οι παραβάτες των περιοριστικών μέτρων, θα τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 6 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (διοικητικό πρόστιμο 100 ευρώ), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σε συνδυασμό με το άρθρο 31 του ν. 3904/2010 (Α΄218).
Πηγή: Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν