“Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα

Ενημερώστε μας για τα τελευταία νέα που ακούσατε...
Απάντηση
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

“Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Επαναλαμβάνω πως για τα φιμέ θα πρέπει η Ελλάδα να πάρει ειδική άδεια από την Ε.Ε. για χρήση πιο σκούρων μεμβρανών, αλλά να επιτραπεί και η χρήση έστω του 1ου σταδίου στα μπροστά τζάμια, αφού η ηλιοφάνεια στην χώρα, ειδικά από την Λάρισα και κάτω, είναι εξαιρετικά έντονη και επικίνδυνη για τουλάχιστον 6 μήνες τον χρόνο (Μάιος - Οκτώβριος).

Για τα υπόλοιπα θα σχολιάσω πως έχουμε 28 κλήσεις σε άτομα που δεν είχαν άδεια οδήγησης (προφανώς ανήλικοι ή από προηγούμενες κόντρες), αλλά και 29 χωρίς πινακίδες (αυτό ελέγχεται κατά πόσο είναι 100% ακριβές ή πρόκειται για κοντράδικα αμάξια που έχουν την μία πινακίδα ή μηχανές που την έχουν κρυμμένη πίσω κάτω από το φτερό). Κατά τα λοιπά δεν είναι κάτι σπάνιο. Τους έγραψαν στα σημεία που διοργανώνονται κόντρες. Θα εξακολουθήσω να θεωρώ τις κλήσεις για ζώνη και κράνος περιττές. Ειδικά η ζώνη στο αμάξι (γιατί στα δίτροχα μπορείς να πεις ότι το ζουζούνι θα σε τυφλώσει και θα χτυπήσεις κάποιον άλλον) δεν επηρεάζει κανένα πλην του οδηγού, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να θεωρείται παράνομη η μη χρήση της. Αν προστατεύουμε έτσι την δημόσια υγεία θα έπρεπε να έχουμε μέτρα για αυτούς που τρώνε πολύ, είναι υπέρβαροι, δεν γυμνάζονται, πίνουν, εκτίθενται σε μολυσματικούς παράγοντες*... ώπα... να και κάτι που άρχισε να εφαρμόζεται με τις μάσκες. Σε λίγο καιρό και το τσιπάκι ελέγχου της χοληστερίνης. Τα γράφω από το 2005 στο bloka και έρχονται σιγά-σιγά. Αν δεν ξυπνήσουμε, για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, θα είμαστε υπό επιτήρηση συνεχώς σε μια τεράστια φυλακή και τότε θα είναι αργά για να αντιδράσουμε.

“Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα
“Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα

Ειδικές εξορμήσεις στις περιοχές των Αχαρνών, Ζεφυρίου, Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού, Περάματος και στα Λιμανάκια Βουλιαγμένης. Ανάλογες εξορμήσεις αναμένονται σε όλη την Ελλάδα…

Μπαράζ ελέγχων πραγματοποίησε τις προηγούμενες ημέρες η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής αφαιρώντας δεκάδες άδειες οδήγησης, πινακίδες και άδειες κυκλοφορίας εξαιτίας σοβαρών και επικίνδυνων παραβάσεων από ασυνείδητους οδηγούς.

Ειδικότερα στο πλαίσιο του επιχειρησιακού σχεδιασμού της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής, για την αντιμετώπιση των παραβάσεων που οδηγούν ευθέως στο τροχαίο ατύχημα και διαταράσσουν την ασφάλεια των συγκοινωνιών, η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής πραγματοποίησε την 26, 28, 29 και 30 Μαΐου 2021, ειδικές εξορμήσεις στις περιοχές των Αχαρνών, Ζεφυρίου, Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού, Περάματος και στα Λιμανάκια Βουλιαγμένης.

Ειδικότερα αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.), πραγματοποίησαν τροχονομικούς ελέγχους, κατά τη διάρκεια των οποίων βεβαίωσαν 461 παραβάσεις εκ των οποίων οι 40 αφορούσαν σε υπερβολική ταχύτητα, οι 28 για στέρηση άδειες ικανότητας οδήγησης, οι 29 για στέρηση πινακίδας κυκλοφορίας, οι 72 για μη χρήση προστατευτικού κράνους, οι 38 για μη χρήση ζώνης, οι 38 για θόρυβο, οι 22 για φιμέ τζάμια, οι 17 για επίδειξη ικανοτήτων, οι 4 για αυτοσχέδιους αγώνες και 173 λοιπές παραβάσεις.

Επιπλέον οι αστυνομικοί αφαίρεσαν 83 άδειες ικανότητας οδήγησης, 92 άδειες κυκλοφορίας και 87 πινακίδες κυκλοφορίας ενώ παράλληλα ακινητοποίησαν 30 οχήματα.

Η Τροχαία προειδοποιεί ότι οι έλεγχοι θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και σε άλλες περιοχές της Αττικής, αλλά και της υπόλοιπης χώρας.
Ευχαριστώ.

* Για να μην θεωρηθεί ότι είμαι αρνητής του κορωνοϊού θα πω μόνο το ακριβώς επιστημονικό κομμάτι της υπόθεσης:
Η μάσκα, όταν υπάρχει επαρκής αερισμός, είναι περιττή, δηλαδή, όταν είμαστε σε ανοιχτούς χώρους.
Το καλοκαίρι περιορίζεται σημαντικά η μείωση της θερμοκρασίας του σώματος.
Προκαλούνται συνεχή προβλήματα στον λαιμό, πράγμα που το γνωρίζουμε οι εκπαιδευτικοί που κάναμε μάθημα φέτος (είμαι με φάρμακα και με χάλια λαιμό από την 1η καραντίνα).
Η μάσκα λειτουργεί ως αναποτελεσματικό φίλτρο, δηλαδή περιορίζει τον αέρα, αλλά όχι τα μικρόβια και τους ιούς για τους οποίους - υποτίθεται - χρησιμοποιείται.
Απορώ με τους φυσικούς που δεν έχουν βγει να κάνουν ρεζίλι τους υποτιθέμενους "γιατρούς" που λένε αυτές τις μπαρούφες σχετικά με πράγματα που δεν γνωρίζουν (φίλτρα, ποσότητες αέρα, ροή, ταχήτητα κίνησης κτλ).


Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: “Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα

Δημοσίευση από MacPap »

Πολύ καλά έκαναν όπως και καλά κάνουν για τις ζώνες και τα κράνη. Απλώς θα επρεπε να το κάνουν συνέχεια.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: “Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε: 11 Ιουν 2021, 14:59 Πολύ καλά έκαναν όπως και καλά κάνουν για τις ζώνες και τα κράνη. Απλώς θα επρεπε να το κάνουν συνέχεια.
Ξέρεις τις ενστάσεις μου σε όλα αυτά. Είναι πολλές και σοβαρότατες.
  1. Τα πρόστιμα είναι παράλογα και υπερβολικά υψηλά γιατί γνωρίζουν ότι εφαρμόζονται σπάνια.
  2. Τα πρόστιμα χτυπάνε τους φτωχούς και όχι τους πλούσιους.
  3. Η μη χρήση ζώνης δεν επηρεάζει κανέναν άλλο εκτός του οδηγού.
  4. Οι απαιτήσεις του κοινού ελέγχονται από τα ΜΜΕ, οπότε δεν μπορείς να λαμβάνεις υπόψη σου αυτά που λέει ο κόσμος.
  5. Αυτά που θα ακούσεις από Αστυνομίες, Παν/μια, Ιδρύματα και ΜΚΟ παρουσιάζουν τις προθέσεις του χρηματοδότη ή του "δασκάλου" και όχι την πραγματικότητα.
Γίνομαι αναλυτικός:

1.1 Όταν το πρόστιμο για ανάποδα στον μονόδρομο είναι 100€, άρα μπορείς να μπεις ανάποδα στην Συγγρού και να πληρώσεις μόνο 100€, αλλά για δυνατή μουσική 200€, τότε μιλάμε για παράνοια. Όταν το πρόστιμο για αντιραντάρ είναι 2000€, αλλά για πειραγμένο ταχογράφο είναι κάτω από το μισό (αυτό σε άλλο άρθρο), τότε καταλαβαίνεις ότι προωθείς μία συγκεκριμένη συμπεριφορά: πειράξτε τους ταχογράφους, δουλέψτε όσο θέλετε χωρίς έλεγχο, τρέξτε όσο θέλετε (φορτηγά και λεωφορεία), αφού εσείς είστε μία υπολογίσιμη δύναμη στις εκλογές, αλλά οι απλοί οδηγοί απαγορεύεται να τρέξουν (λογική: τρέξιμο φορτηγού πιο λογικό από τρέξιμο ΙΧ = πλήρης παραβίαση νόμων Φυσικής).

1.2 Για το κόστος των προστίμων τα έχουμε πει πολλές φορές. Αν τρέξεις και είσαι με βασικό εισόδημα, σε καταστρέφουν. Π.χ. κατεβαίνεις προς τα διόδια στα Γιάννενα με ένα i10 1.0L και πιάνεις 140km/h που, με την κατηφόρα που έχει είναι εφικτό, οπότε πληρώνεις πρόστιμο 350€, δηλαδή για εμένα πάνω από το 1/3 του μηνιαίου μου εισοδήματος. Πάω στον ίδιο δρόμο με την Porsche, πιάνω 240km/h στην κατηφόρα (το κάνεις το ίδιο άνετα), τρώω ένα πρόστιμο 350€, οπότε είναι το 1% του μηνιαίου μου εισοδήματος (και λιγότερο, αλλά έβαλα τυπικά 35.000€). Για σχεδόν διπλάσια ταχύτητα, το πρόστιμο πάει από 33% σε 1% του εισοδήματος. Αν αυτό λέγεται δικαιοσύνη, τότε εγώ είμαι σε λάθος πλανήτη.

2. Η μη χρήση ζώνης, όπως έχω ξαναπεί, δεν επηρεάζει κανέναν άλλο εκτός του οδηγού, εκτός κι αν αυτός οδηγεί σε αγώνες, οπότε θέλει να τον κρατήσει στην θέση της η ζώνη. Το πρόβλημα, όπως έχω ξαναγράψει, είναι στην λογική. Αν η ζώνη εφαρμόζεται γιατί θέλουμε να γλιτώσουμε τραυματισμούς και νοσηλείες, τότε και το εμβόλιο να γίνει υποχρεωτικό, η δίαιτα και η άσκηση το ίδιο κ.ο.κ. Επειδή αυτά, όμως, είναι ιατρικές πράξεις και δεν μπορείς να τα εφαρμόσεις λόγω Συντάγματος, έχουμε βρει την ζώνη, που φέρνει χρήμα, και βρίσκουμε δικαιολογίες διαφόρων ειδών για να μαζέψουμε χρήμα. Δεν πειράζει, όμως, στο μέλλον, όταν θα εφαρμόσουν και τα υπόλοιπα (δεν είναι τίποτα, υποχρέωση ελέγχου με το smart watch για επίπεδα ζαχάρου, χοληστερίνης και ένα καρδιογράφημα την ημέρα), τότε θα θυμηθείτε ότι βρίσκεστε σε μια φυλακή, αλλά τότε θα είναι αργά. Και θυμηθείτε ότι αυτά τα γράφω όχι τώρα (γιατί ακούω για ψεκασμένους κλπ), αλλά από το 2005, όταν οι άλλοι κοιμόντουσαν και δεν είχαν πάρει είδηση τι έρχεται από πλευράς τεχνολογίας. Αλλά εμείς τα κάναμε αυτά ήδη από το 2000, άρα δεν υπάρχει δεν ήξερα. Εγώ ενημέρωσα, ο κόσμος ζήτησε δικτατορία και φυλάκιση, οπότε παίρνουν αυτό που τους αξίζει.

3. Το κοινό, όταν ζητάει κάτι, είναι αυτό που του έχουν πιπιλίσει το κεφάλι τα ΜΜΕ να ζητήσει. Τα ΜΜΕ δίνουν γραμμή και ο κόσμος ακολουθεί. Σε φοβίζουν, σε εκβιάζουν και μετά σε ελέγχουν. Δες αυτό που δημοσιεύω για την ΛΕΑ, για να δεις ποιες είναι οι απαιτήσεις του κοινού σε ποινές. Εξοντωτικές και άδικες σίγουρα. Απλά δεν καταλαβαίνουν ότι οι ποινές που ζητάνε θα πέσουν στα κεφάλια τους και σε άλλους τομείς. Φυσικά, οι γνώμες που τα ΜΜΕ τους έχουν βάλει στο κεφάλι, χρησιμοποιούνται στην συνέχεια για να ζητήσουν οι ίδιοι την επιβολή προστίμων για τα οποία έχουν βάλει το κοινό να τα ζητήσει. Γιάννης κερνάει, γιάννης πίνει δηλαδή. Και γράφουν μετά: το Twitter τους γλέντησε. Αφού οι πρώτοι που θα γράψουν είναι τα trolls και τα κορόιδα από κάτω ακολουθούν.

4. Ό,τι θα σου πουν τα ιδρύματα αυτά είναι ψέμα ή μερική αλήθεια. Μιλούσα με έναν τροχονόμο και λέγαμε για την ταχύτητα. Συνεχώς παπαγάλιζε τον χρόνο αντιδράσεως. Του λέω: βάλε το μυαλό σου να λειτουργήσει, Α΄ Λυκείου έχεις τελειώσει, ξέχασε για 1 λεπτό αυτά που σου λένε στην σχολή και τα ΜΜΕ και πες μου αν στην Ε.Ο. με 200km/h και ορατότητα στα 500m έχω περισσότερο χρόνο αντιδράσεως από την πόλη που πηγαίνω με 50km/h και έχω ορατότητα <20m λόγω των σταθμευμένων ή των προπορευόμενων οχημάτων. Με κοίταγε σαν χαζός και δεν μπορούσε να καταλάβει τι ακριβώς του έλεγα. Μετά, όπως γίνεται πάντα, αφήνουμε τον ντετερμινισμό και πηγαίνουμε στα στοχαστικά συστήματα, οπότε, αφού το επιχείρημα του χρόνου αντιδράσεως καταπέφτει εύκολα, το ρίχνουμε στις πιθανότητες να συμβεί ατύχημα όταν τρέχεις, το οποίο καταπέφτει από το γεγονός ότι οι πιθανότητες αυτές είναι μικρές, όταν πρόκειται για φορτηγό ή λεωφορείο (αφού ο ΚΟΚ το θεωρεί μικρότερη παράβαση), αλλά μεγάλες, όταν πρόκειται για ΙΧ (που από πλευράς φυσικής έχει απείρως μεγαλύτερες δυνατότητες). Και δεν αναφέρομαι στο παράδειγμα του ΙΟΑΣ Π. Μυλωνάς, που διάβαζε αυτά που γράφαμε στα bloka και έκανε τις δράσεις του μέσω αυτών των πληροφοριών (π.χ. πινακίδες για επικίνδυνα σημεία στην Ε.Ο. Κορίνθου - Πατρών).

Δικό μου συμπέρασμα: δεν εμπιστεύομαι το κράτος, το οποιοδήποτε κράτος, ειδικότερα δε το ελληνικό, που αποδεικνύεται τα τελευταία 200 χρόνια αναξιόπιστο και απλό προτεκτοράτο ξένων δυνάμεων, με εντελώς ξεφτιλισμένους πολιτικούς και επικίνδυνους "ειδικούς" που ενδιαφέρονται και οι μεν και οι δε για το χρήμα (και την θεσούλα, που φέρνει το χρήμα).

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: “Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα

Δημοσίευση από MacPap »

1. “Τα πρόστιμα είναι παράλογα και υπερβολικά υψηλά γιατί γνωρίζουν ότι εφαρμόζονται σπάνια.”
Αν με τέτοια πρόστιμα συνεχίζει και παρανομεί κάποιος ή είναι ηλίθιος ή δεν ελέγχεται.

2. “Τα πρόστιμα χτυπάνε τους φτωχούς και όχι τους πλούσιους.”
Τα πρόστιμα χτυπάνε αυτούς που παραβαίνουν τον ΚΟΚ.

3. “Η μη χρήση ζώνης δεν επηρεάζει κανέναν άλλο εκτός του οδηγού.”
Μέγα λάθος αντίληψης!!!!
Η ζώνη σε κρατάει ασφαλή και ακίνητο και δεμένο στην θέση σου και συγκεντρώνεσαι στο πως θα βγεις από την δύσκολη θέση (βλ. πχ ντεραπάρισμα). Με το να μην χρειάζεται να κρατιέσαι από το τιμόνι κάνεις ευκολότερες κινήσεις και δεν πέφτεις σε ενδεχόμενα ανυποψίαστους.

4. “Οι απαιτήσεις του κοινού ελέγχονται από τα ΜΜΕ, οπότε δεν μπορείς να λαμβάνεις υπόψη σου αυτά που λέει ο κόσμος.”
Δεν κατάλαβα τίποτε.

5. “Αυτά που θα ακούσεις από Αστυνομίες, Παν/μια, Ιδρύματα και ΜΚΟ παρουσιάζουν τις προθέσεις του χρηματοδότη ή του "δασκάλου" και όχι την πραγματικότητα.”
Η γη, όχι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: “Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε:Αν με τέτοια πρόστιμα συνεχίζει και παρανομεί κάποιος ή είναι ηλίθιος ή δεν ελέγχεται.
Όπως είναι δομημένος ο ΚΟΚ όλα απαγορεύονται. Μην μου πεις ότι στην Ελλάδα υπάρχει ποσοστό άνω του 20% που μπορεί να παρκάρει νόμιμα. Αν αύριο όλοι ήθελαν να παρκάρουν νόμιμα δεν θα υπήρχαν αρκετές θέσεις για όλους. Επαναλαμβάνω ΝΟΜΙΜΗ στάθμευση.
MacPap έγραψε:Τα πρόστιμα χτυπάνε αυτούς που παραβαίνουν τον ΚΟΚ.
Αν φτιάξεις τον ΚΟΚ με τον κατάλληλο τρόπο, τότε όλοι είναι παραβάτες. Άσε που πολλοί παραβιάζουμε τον ΚΟΚ για να σωθούμε. Κάνεις λες και δεν βλέπεις τι κυκλοφορεί τριγύρω μας.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:3. “Η μη χρήση ζώνης δεν επηρεάζει κανέναν άλλο εκτός του οδηγού.”
Μέγα λάθος αντίληψης!!!!
Η ζώνη σε κρατάει ασφαλή και ακίνητο και δεμένο στην θέση σου και συγκεντρώνεσαι στο πως θα βγεις από την δύσκολη θέση (βλ. πχ ντεραπάρισμα). Με το να μην χρειάζεται να κρατιέσαι από το τιμόνι κάνεις ευκολότερες κινήσεις και δεν πέφτεις σε ενδεχόμενα ανυποψίαστους.
Για να φύγεις από την θέση σου θα πρέπει να τουμπάρεις. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, εκτός κι αν οδηγείς Porsche σε πίστα, σε κρατάει μια χαρά το κάθισμα.

Το ασφαλής είναι δική μου υπόθεση. Τι ενδιαφέρει το κράτος αν εγώ κινδυνεύω να σκοτωθώ; Θα απαγορεύσει το αλεξίπτωτο πλαγιάς επειδή υπάρχουν τραυματισμοί ή την πυγμαχία επειδή έχουν πεθάνει κάποιοι από γροθιές; Αν δεν τα απαγορεύσει, τότε και η ζώνη θα έπρεπε να είναι προαιρετική. Και μην μου πεις ότι όταν κάνω αλεξίπτωτο πλαγιάς τρώω πρόστιμο αν δεν φορέσω κράνος... Αν ενδιαφερόταν για την ασφάλειά μου, δεν θα μου είχε ως μοναδική επιλογή το Astra Zeneca (που έκανα την 1η δόση) και τώρα να έρχεται να με δουλεύει και να μου λέει ότι το κόβουμε στους κάτω των 60. Αφού κόπτονται τόσο για εμένα γιατί, όταν η υπόλοιπη Ευρώπη το είχε σταματήσει, σε εμένα το είχε ως μοναδική επιλογή; Η ζώνη, αγαπητέ MacPap, είναι ακριβώς όπως και το εμβόλιο: σου επιβάλλουν κάτι, υποτίθεται για το καλό σου, αλλά ο σκοπός τους είναι το χρήμα και η επιβολή της εξουσίας τους και τίποτε άλλο.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:4. “Οι απαιτήσεις του κοινού ελέγχονται από τα ΜΜΕ, οπότε δεν μπορείς να λαμβάνεις υπόψη σου αυτά που λέει ο κόσμος.”
Δεν κατάλαβα τίποτε.
Τα ΜΜΕ ελέγχουν τον κόσμο, οπότε οι απόψεις που ο κόσμος εμφανίζει (στην πλειοψηφία) είναι αποτέλεσμα αυτών που του βάζουν στο κεφάλι του κόσμου τα ΜΜΕ. Τα ΜΜΕ με την σειρά τους εκτελούν τις εντολές του ιδιοκτήτη, ο οποίος εκτελεί τις εντολές που του δίνουν τα αφεντικά του (π.χ. η κυβέρνηση, όταν χρωστάει στην εφορία). Οι περισσότεροι νομίζουν ότι έχουν προσωπική άποψη, αλλα τελικά κάνουν ό,τι τους πουν τα ΜΜΕ. Που τελικά δεν έχουν και μερίδιο της ευθύνης... Σκέψου το σημερινό για το Astra Zeneca. Θα έπρεπε να πάνε από τα ΜΜΕ μέσα ΟΛΟΙ οι δημοσιογράφοι; Η επιτροπή που έδωσε έγκριση; Η τιμωρία που τους αξίζει είναι εκτέλεση, μετά από βασανισμό όπως στην ιερά εξέταση. Ποιος τους έδωσε το δικαίωμα να παίζουν με την ζωή μας; Μας έστειλαν (π.χ. τους εκπαιδευτικούς) να κάνουμε εμβόλια, μας λένε ότι πρέπει να σώσουμε τους μεγαλύτερους, μας λένε ότι από Σεπτέμβριο θα είναι υποχρεωτικό το εμβόλιο. Πας να κάνεις και σου βγάζει να κάνεις το Astra Zeneca υποχρεωτικά. Το κάνεις και 1 μήνα μετά σου λένε ότι κακώς το έκανες γιατί είσαι κάτω των 60 και κινδυνεύεις. Ποιος μας παρέσυρε; Τα ΜΜΕ και η κυβέρνηση. Θα αναλάβουν την ευθύνη; ΌΧΙ...

Και συζητάμε για ΚΟΚ και δρόμους και διπλώματα;
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:5. “Αυτά που θα ακούσεις από Αστυνομίες, Παν/μια, Ιδρύματα και ΜΚΟ παρουσιάζουν τις προθέσεις του χρηματοδότη ή του "δασκάλου" και όχι την πραγματικότητα.”
Η γη, όχι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ.
Αν ήσουν Φυσικός και είχες παρακολουθήσει την πανδημία από την αρχή θα έβγαινες από τα ρούχα σου, όπως έχω βγει κι εγώ δεκάδες φορές. Συζητάμε για τόσο χοντρά ψέματα, που ακόμα και μαθητής Γυμνασίου μπορεί να το καταλάβει. Αυτά που έχουν πει είναι αντίθετα με Βιολογία Α΄ Γυμνασίου, με Φυσική Α΄ Εξαμήνου ή ακόμα και Γ΄ Λυκείου. Τρελαίνομαι πραγματικά με αυτά που έχουν πει. Αρκεί να πληρώσεις και παίρνεις ό,τι θέλεις από τους "ειδικούς". Το σημερινό με το Astra Zeneca, που ολόκληρη η Ευρώπη ήξερε κι εμείς όχι, είναι κλασσικό παράδειγμα πλέον. Θες να σου πω για "μελέτες" που λένε ότι δεν κολλάει στα ΜΜΜ; Που λένε ότι άλλοτε κολλάει και άλλοτε δεν κολλάει στα σχολεία; που κολλάει στα 30m αν φωνάζεις, αλλά όταν είσαι πάνω σε μηχανή όχι. Μιλάμε για δηλώσεις και μελέτες που, αν έχεις γνώση φυσικής Β΄ Γυμνασίου, τις βγάζεις άχρηστες αμέσως.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: “Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα

Δημοσίευση από MacPap »

Φοβάμαι πως επιβεβαιώνεις την παροιμία "ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμη άλλαξε, μήτε την κεφαλή του"
Εξακολουθείς να παίρνεις τις εξαιρέσεις προκείμενου να καταρρίψεις τον κανόνα.
Εγω όμως δεν θα μπω σε αυτή την διαδικασία.
Καλα κάνουν και γράφουν. Απλώς γράφουν λίγο!!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: “Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Δεν παίρνω καμία εξαίρεση. Ίσα ίσα αναφέρω ότι η ζώνη, εκτός της χρήσης υπεραυτοκινήτου σε στροφές, δεν σε κρατάει πουθενά αλλού. Χρησιμότητα έχει μόνο σε ατύχημα, αλλά εκεί κολλάει αυτό που αναφέρω: αν θέλουν τόσο να μας σώσουν, θα έπρεπε να απαγορεύονται όλα τα επικίνδυνα που κάνουμε καθημερινά. Απλά η ζώνη μπορεί να αστυνομευτεί και να φέρει ζεστό χρήμα, οπότε χρησιμοποιούμε ως επιχείρημα ότι χωρίς ζώνη σκοτώνεσαι ή καταλήγεις στο νοσοκομείο για δικαιολογήσουμε τα πρόστιμα. Η απάντησή μου σε αυτό είναι: ε και; Δεν έχω πληρώσει εισφορές; Αν τους ένοιαζε τόσο το ασφαλιστικό σύστημα και τα νοσοκομεία, πολύ απλά, τουρκόγυφτοι, αλλοδαποί κλπ απατεώνες του συστήματος θα ήταν απέξω. Τώρα, πληρώνω για όλους αυτούς και θες να πιστέψω ότι το κράτος ενδιαφέρεται για εμένα και μου βάζει πρόστιμο για την ζώνη; Σταμάτα να πληρώνεις για όλους αυτούς, να υπάρχουν λεφτά στην άκρη, να τρακάρω με την άνεσή μου... ε μα ποια... πόσο δούλεμα να κάνουμε πως πιστεύουμε; Δεν έχουν κοιτάξει ΜΙΑ ΦΟΡΑ τα φρένα ενός οχήματος και τους πείραξε η ζώνη. Δουλευόμαστε; Δεν έχουν γράψει ΜΙΑ ΦΟΡΑ για καμμένες λάμπες ή έναν εργολάβο που έσκαψε και έκανε τον δρόμο σαν ναρκοπέδιο, αλλά γράφουν για φιμέ, στην Ελλάδα, το καλοκαίρι. Δεν έχουν γράψει ΜΙΑ ΦΟΡΑ οδηγό ταξί που σταματάνε όπου θέλουν, χωρίς προειδοποίηση, χωρίς σήμανση, χωρίς ενδιαφέρον και θα δεχτώ να με γράψουν για 68 σε όριο 50 (και έβαλε και ψευδώς +20km/h από την πραγματική ταχύτητά μου και με έγραψε για 88 για να μου πάρει το δίπλωμα), σε δρόμο με 3 λωρίδες, μόνο μου στην μέση μιας ευθείας 3km. Δουλευόμαστε τώρα; ΌΛΟΙ έχουν παράνομες πιλοτές, που πρέπει να έχουν άνοιγμα 6m και έχουν όσο θέλουν, αλλά τους πειράζει η δυνατή μουσική και το αντιραντάρ. Εγώ, που θα έπρεπε να έχω άνοιγμα 6m στο δικό μου γκαράζ, το έχω κάνει 3,5m για να χωράνε τα αυτοκίνητα των γειτόνων και ο απέναντι πάει και παρκάρει ακριβώς στα 3,5m που έχω εγώ και με κλείνει ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ για να μην παρκάρει 50m πιο κάτω. Αλλά αυτός δεν τρώει κλήση και έφαγα κλήση εγώ για μάσκα την ώρα που πέταγα τα σκουπίδα στην γωνία του σπιτιού μου (εντός οικοπέδου μου δηλαδή). Είναι κράτος αυτό; Ποιος ειδικό και γενικό λες; Εδώ αναφερόμαστε σε γενικό παραλογισμό που επικρατεί τριγύρω μας. Είμαστε ένα βήμα πριν την οριστική εξαφάνισή μας και θα το έχουμε διαλέξει μόνοι μας. ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ... Φωνάζω τόσα χρόνια, αλλά ο κόσμος δεν ξυπνάει. Προχτές μιλούσα με ένα γνωστό. Περί βύσματος στον στρατό η κουβέντα. Αφού μας πήρε 2 ώρες να παραδεχτεί ότι έβαλε βύσμα και παρέκαμψε την σειρά, δήλωσε ότι δεν τον νοιάζει κανένας, μόνο ο εαυτός του. Δεν πάμε μπροστά έτσι, δεν πάμε πουθενά βασικά.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: “Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα

Δημοσίευση από MacPap »

pipinos1976 έγραψε: 21 Ιουν 2021, 21:37... Φωνάζω τόσα χρόνια, αλλά ο κόσμος δεν ξυπνάει...
Μήπως για πολλά από αυτά που φωνάζεις δεν είναι ο κόσμος που χρειάζεται αφύπνιση?
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: “Ντου” της Τροχαίας στην Αττική – Αφαιρέθηκαν δεκάδες διπλώματα

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε: 21 Ιουν 2021, 22:07
pipinos1976 έγραψε: 21 Ιουν 2021, 21:37... Φωνάζω τόσα χρόνια, αλλά ο κόσμος δεν ξυπνάει...
Μήπως για πολλά από αυτά που φωνάζεις δεν είναι ο κόσμος που χρειάζεται αφύπνιση?
Βασικά χρειάζεται αφύπνιση ο κόσμος. Αφύπνιση από το κράτος δεν πρέπει να περιμένεις γιατί κάνουν ό,τι τους βολεύει οικονομικά και εξουσιαστικά. Μόνο αν ο κόσμος αρχίσει να πιέζει για σωστή λειτουργία του κράτους (και των εταιρειών, αλλά εκεί χρειάζεται έλεγχος από το κράτος) θα αλλάξει κάτι.

Τώρα, αν εννοείς να αφυπνιστώ εγώ, είμαι δυστυχώς αφυπνισμένος και ξέρω πράγματα που με κάνουν να είμαι δυστυχής γιατί γνωρίζω παρασκήνια και πολλές φορές τους λόγους που γίνονται κάποιες κινήσεις. Προσπαθώ να γράψω για να πιάσει ο κόσμος 2-3 βασικά πράγματα, αλλά δεν έχω αυταπάτες. Οι δημαγωγοί, οι δήθεν γνώστες και οι πληρωμένοι (είτε "επιστήμονες" είτε trolls) είναι περισσότεροι, ισχυρότεροι (χρηματικά και εξουσιαστικά, αφού έχουν στα χέρια τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και με απείρως περισσότερο χρόνο.

Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Breaking News...”