Τέλος τα αυτοκίνητα καύσης από το 2035: η ΕΕ ψηφίζει υπέρ
Σύμφωνα με την απόφαση της ΕΕ, δεν θα μπορούν να ταξινομηθούν νέα οχήματα καύσης από το 2035
Στον αγώνα για περισσότερη προστασία του κλίματος, το Κοινοβούλιο της ΕΕ θέλει να απαγορεύσει την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035. Η ADAC εκφράζει τη λύπη της για το de facto τέλος των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκίνητων.
Από το 2035, μόνο νέα αυτοκίνητα που δεν εκπέμπουν πλέον CO₂
ADAC: η ηλεκτροκίνηση δεν αρκεί για την επίτευξη των στόχων προστασίας του κλίματος
Μια πλειοψηφία των ευρωβουλευτών στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε την Τετάρτη στο Στρασβούργο ότι οι κατασκευαστές, από τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, θα επιτρέπεται να φέρουν στην αγορά μόνο αυτοκίνητα και φορτηγά που δεν εκπέμπουν αέρια θερμοκηπίου που βλάπτουν το κλίμα. Πριν τεθεί σε ισχύ ένας τέτοιος κανονισμός, το Κοινοβούλιο πρέπει ακόμη να διαπραγματευτεί με τα κράτη της ΕΕ σχετικά με αυτό.
Στα τέλη Ιουνίου, τα κράτη της ΕΕ θέλουν να καθορίσουν τη θέση τους σχετικά με την απαγόρευση πώλησης βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων. Στη συνέχεια, τα δύο θεσμικά όργανα της ΕΕ πρέπει ακόμη να βρουν έναν συμβιβασμό, ώστε να μπορέσει να τεθεί σε ισχύ.
Η ADAC εκφράζει τη λύπη της για την de facto απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις 8 Ιουνίου σχετικά με την τεχνολογία καύσης. Οι φιλόδοξοι στόχοι για την προστασία του κλίματος δεν θα επιτευχθούν μόνο με την ηλεκτοκίνηση στις μεταφορές. Ως εκ τούτου, θα ήταν απαραίτητο να ανοίξει μια προοπτική για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης που τροφοδοτείται ουδέτερα για το κλίμα καύσιμα.
«Το Συμβούλιο καλείται τώρα να υιοθετήσει σαφή στάση υπέρ του ανοίγματος στην τεχνολογία και της αποτελεσματικής μείωσης του CO2, προκειμένου να επιτευχθεί βιώσιμος συμβιβασμός στις τριμερείς διαπραγματεύσεις. Η Γερμανία, ως σημαντική φωνή στην Ευρώπη, θα πρέπει να επανεξετάσει τη διαπραγματευτική της θέση με αυτή την έννοια.»
Πρόεδρος τεχνολογίας ADAC Karsten Schulze © ADAC / Peter Neusser
Μετάφραση: MacPap
Πηγή: ADAC
Τέλος τα αυτοκίνητα καύσης από το 2035
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6649
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4885
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Τέλος τα αυτοκίνητα καύσης από το 2035
Τὸ πρόβλημα εἶναι ἀλλοῦ. Καλὰ κάνει ὁ καθένας κι ἔχει αὐτοκίνητο μὲ ΜΕΚ* ἀλλὰ γιατὶ νὰ ἔχει κινητηρα 2.000 κ.εκ.;
Ἕνα 1.200άρι ἤ 1.400άρι δὲν ἀρκεῖ; Ἀς ἀπαγορεύσουν αὐτὰ τὰ βλατπικὰ διὰ τὸ περιβάλλον σύμβολα κύρους (status symbol) κι ἀς παρατείνουν τὴν ὕπαρξιν αὐτοκινήτων μὲ ΜΕΚ.
* Μηχανὴ Ἐσωτερικῆς Καύσεως
Ἕνα 1.200άρι ἤ 1.400άρι δὲν ἀρκεῖ; Ἀς ἀπαγορεύσουν αὐτὰ τὰ βλατπικὰ διὰ τὸ περιβάλλον σύμβολα κύρους (status symbol) κι ἀς παρατείνουν τὴν ὕπαρξιν αὐτοκινήτων μὲ ΜΕΚ.
* Μηχανὴ Ἐσωτερικῆς Καύσεως
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6649
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Τέλος τα αυτοκίνητα καύσης από το 2035
Συμφωνήσουμε πως το πρόβλημα είναι η κατανάλωση καυσίμου.Haridimos έγραψε: ↑10 Φεβ 2023, 13:52 Τὸ πρόβλημα εἶναι ἀλλοῦ. Καλὰ κάνει ὁ καθένας κι ἔχει αὐτοκίνητο μὲ ΜΕΚ* ἀλλὰ γιατὶ νὰ ἔχει κινητηρα 2.000 κ.εκ.;
Ἕνα 1.200άρι ἤ 1.400άρι δὲν ἀρκεῖ; Ἀς ἀπαγορεύσουν αὐτὰ τὰ βλατπικὰ διὰ τὸ περιβάλλον σύμβολα κύρους (status symbol) κι ἀς παρατείνουν τὴν ὕπαρξιν αὐτοκινήτων μὲ ΜΕΚ.
* Μηχανὴ Ἐσωτερικῆς Καύσεως
Ωστόσο φοβάμαι πως δεν είναι ακριβής η άποψη πως τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμοί καταναλώνουν πλέον πολύ βενζίνη.
Μάλλον δεν καταναλώνουν πλέον πολύ περισσότερο από τα μικρά.