Ποδήλατα: Είναι παράνομο να κινούνται στο δρόμο ανασφάλιστα;

Ο χώρος για τους δικυκλιστές και τα τρίκυκλα...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Ποδήλατα: Είναι παράνομο να κινούνται στο δρόμο ανασφάλιστα;

Δημοσίευση από Johnny »

Ποδήλατα: Είναι παράνομο να κινούνται στο δρόμο ανασφάλιστα;

Οι ποδηλάτες αυξάνονται συνεχώς. Τα ποδήλατα γίνονται όλο και πιο ακριβά και οι χρήστες αναρωτιούνται αν υπάρχουν συμβόλαια ασφάλισης.


Εικόνα


Με τη χρήση του ποδηλάτου να διαδίδεται συνεχώς και τους αναβάτες να κυκλοφορούν όλο και περισσότερο στους δημόσιους δρόμους, οι ασφαλιστικές εταιρείες ανέπτυξαν νέα προγράμματα, ενσωματώνοντας τα δίτροχα στα συμβόλαιά τους.

Το ποδήλατο, έχει γίνει βασικό μέσο μεταφοράς για αρκετούς, αφού αποτελεί μια οικονομική λύση, για γρήγορες μετακινήσεις χωρίς το άγχος της κίνησης ή της αναζήτησης θέσης πάρκινγκ, ενώ η ποδηλασία αποδεδειγμένα προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία. Ειδικά στην Ελλάδα, όπου οι καιρικές συνθήκες είναι ιδανικές τις περισσότερες μέρες του χρόνου, το ποδήλατο θα μπορούσε να μετατραπεί σε καθημερινό μέσο στις πόλεις. Βέβαια, λόγω της απουσίας ποδηλατόδρομων, οδηγικής παιδείας και κουλτούρας, οι μετακινήσεις μπορούν να γίνουν επικίνδυνές.

Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ποδηλάτες που κυκλοφορούν στον δημόσιο δρόμο, έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με τους οδηγούς οχημάτων και τους μοτοσικλετιστές και αντιμετωπίζονται το ίδιο από τον Κώδικά Οδικής Κυκλοφορίας.

Με 2,5 € το μήνα έχεις ασφάλεια για ποδήλατο

Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες και μάλιστα μεγάλες, έχουν δημιουργήσει προγράμματα που καλύπτει την αστική ευθύνη του συμβαλλομένου και ασφαλισμένου ποδηλάτη για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές έως συγκεκριμένου ασφαλιστικού ποσού, τις οποίες θα προξενήσει σε τρίτους κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας του με το ποδήλατο, συμπεριλαμβανομένων των αποζημιώσεων από ηθική βλάβη, ψυχική οδύνη και δικαστικών εξόδων.

Η ασφάλιση ποδηλάτου είναι προαιρετική, κοστίζει ενδεικτικά από 30-50 ευρώ το χρόνο και καλύπτει ποδηλάτες ηλικίας από 5 έως 65-70 ετών, ανάλογα την εταιρεία. Εδώ, αξίζει να σημειώσουμε πως, κάποιες ασφαλιστικές κάνουν δώρο τον πρώτο χρόνο του συμβολαίου κατά την αγορά ενός καινούριου ποδηλάτου.

Δείτε εδώ τι αναφέρει ο ΚΟΚ για τα ποδήλατα

Επιπλέον της βασικής ασφαλιστικής κάλυψης, δίδονται και πρόσθετες παροχές είτε τυποποιημένα μέσα στο πρόγραμμα, είτε προαιρετικά κατόπιν επιλογής του ποδηλάτη και ανάλογα το πρόγραμμα και τις παροχές της κάθε εταιρείας, όπως αποζημίωση και κλοπή του ποδηλάτου, αποζημίωση για σωματική βλάβη, αποζημίωση ανά ημέρα νοσηλείας με πλαφόν ημερών, φροντίδα ατυχήματος του ποδηλάτου, ακόμη και αποζημίωση έως ενός ποσού για βλάβες σε δόντια ή γυαλιά.
Πηγή:gocar.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδηγώ αλλά όχι τετράτροχο...”