Φρονῶ ὅτι πρέπει νὰ ξεχωρίςσουμε τὴν εἴδησιν ἀπὸ τὰ καλαμπούρια.
Ἀν διαφωνεῖ κανεὶς τὸ συζητάμε, ἄλλωστε ὑπάρχει ἡ δυνατότητα συγχωνεύσεως.
Γιὰ σχετικὰ καλαμπούρια κλικίστε ἐδῶ.
Κατακραυγή (κράξιμο) για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης (και όχι μόνο)
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5121
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Κατακραυγή (κράξιμο) για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης (και όχι μόνο)
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5121
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Κατακραυγή (κράξιμο) για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης (και όχι μόνο)
Μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκαίνια με… κουβάδες – Μπάζουν νερά οι οροφές σε τρεις σταθμούς
Σουρεαλιστικές εικόνες με το... καλημέρα.
Σουρεαλιστικές εικόνες με το «καλημέρα» σε σταθμούς του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Λίγες ώρες μετά τη φιέστα των εγκαινίων, άρχισε να στάζει νερό από την οροφή μέσα στους σταθμούς Βενιζέλου, Παπάφη, Πανεπιστήμιο! Οι εργαζόμενοι του Μετρό έβαλαν προειδοποιητικές πινακίδες που ανέγραφαν «προσοχή ολισθηρό δάπεδο», ενώ επιστρατεύτηκαν μέχρι και κουβάδες (!!!) για να πέφτουν μέσα τα νερά. Δείτε σχετικό βίντεο που δημοσίευσε η ιστοσελίδα seleo.gr.
https://twitter.com/i/status/1862850008250200570
Ήδη οι χρήστες στα social media σχολιάζουν τους κουβάδες με τα νερά που στάζουν με αναρτήσεις, βίντεο και φωτογραφίες:.
Γιὰ νὰ διαβάσετε ὀλόκληρο τὸ ἄρθρο κάντε κλὶκ ἐδῶ.
Σουρεαλιστικές εικόνες με το... καλημέρα.
Σουρεαλιστικές εικόνες με το «καλημέρα» σε σταθμούς του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Λίγες ώρες μετά τη φιέστα των εγκαινίων, άρχισε να στάζει νερό από την οροφή μέσα στους σταθμούς Βενιζέλου, Παπάφη, Πανεπιστήμιο! Οι εργαζόμενοι του Μετρό έβαλαν προειδοποιητικές πινακίδες που ανέγραφαν «προσοχή ολισθηρό δάπεδο», ενώ επιστρατεύτηκαν μέχρι και κουβάδες (!!!) για να πέφτουν μέσα τα νερά. Δείτε σχετικό βίντεο που δημοσίευσε η ιστοσελίδα seleo.gr.
https://twitter.com/i/status/1862850008250200570
Ήδη οι χρήστες στα social media σχολιάζουν τους κουβάδες με τα νερά που στάζουν με αναρτήσεις, βίντεο και φωτογραφίες:.
Γιὰ νὰ διαβάσετε ὀλόκληρο τὸ ἄρθρο κάντε κλὶκ ἐδῶ.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5121
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Κατακραυγή (κράξιμο) για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης (και όχι μόνο)
Φυσικά, ὀλάκερη ἡ πόλις χορεύει στὸν ῥυθμὸ τῶν ἀλητῶν.
Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλείνει προσωρινά ο σταθμός Πανεπιστήμιο
Οι πρώτες πληροφορίες.
Γιὰ νὰ διαβάσετε ὀλόκληρο τὸ ἄρθρο κάντε κλὶκ ἐδῶ.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5121
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Κατακραυγή (κράξιμο) για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης (και όχι μόνο)
Μπήκα στο Μετρό και τσιμπήθηκα να το πιστέψω
Όσα σκέφτηκα, παρατήρησα και αισθάνθηκα στην πρώτη μου διαδρομή με το πολύπαθο μέσο μαζικής μεταφοράς..
Υπάρχουν πράγματα που γίνονται εφιάλτες, έμμονες ιδέες, σε κατατρέχουν δεκαετίες μέχρι να τα ξεπεράσεις. Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι η δική μου έμμονη ιδέα. Άρχισε να με απασχολεί το 1986 όταν ο Κούβελας ανακοίνωσε ότι φτιάχνει μετρό με χρηματοδότηση τις διαφημίσεις του FM100 και σχεδόν σαράντα χρόνια μετά αντί να έχει φύγει η δυσάρεστη επιρροή της φήμης του παραμένει ακμαία..
Θεωρώ ότι είμαι ένας από τους λίγους δημοσιογράφους που ασχολήθηκαν με αυτό το έργο-γεφύρι της Άρτας τόσο στενά, με τέτοια επιμονή και με τόσο πάθος, τόσα πολλά χρόνια, ασταμάτητα. Με κάθε τρόπο, ρεπορταζιακό, άποψης και σάτιρας. Στάθηκα τόσο κριτικός γιατί δεν αντέχω την κοροϊδία. Και σε αυτή την υπόθεση φάγαμε άπειρη. Από όλες τις κυβερνήσεις που το χειρίστηκαν. Κοροϊδία άγρια, που ήρθε για να καλύψει τους απίστευτους χειρισμούς που υπό κανονικές συνθήκες, σε μια κανονική χώρα θα είχαν προκαλέσει δικαστική έρευνα..
Γιὰ νὰ διαβάσετε ὀλόκληρο τὸ ἄρθρο κάντε κλὶκ ἐδῶ.
Όσα σκέφτηκα, παρατήρησα και αισθάνθηκα στην πρώτη μου διαδρομή με το πολύπαθο μέσο μαζικής μεταφοράς..
Υπάρχουν πράγματα που γίνονται εφιάλτες, έμμονες ιδέες, σε κατατρέχουν δεκαετίες μέχρι να τα ξεπεράσεις. Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι η δική μου έμμονη ιδέα. Άρχισε να με απασχολεί το 1986 όταν ο Κούβελας ανακοίνωσε ότι φτιάχνει μετρό με χρηματοδότηση τις διαφημίσεις του FM100 και σχεδόν σαράντα χρόνια μετά αντί να έχει φύγει η δυσάρεστη επιρροή της φήμης του παραμένει ακμαία..
Θεωρώ ότι είμαι ένας από τους λίγους δημοσιογράφους που ασχολήθηκαν με αυτό το έργο-γεφύρι της Άρτας τόσο στενά, με τέτοια επιμονή και με τόσο πάθος, τόσα πολλά χρόνια, ασταμάτητα. Με κάθε τρόπο, ρεπορταζιακό, άποψης και σάτιρας. Στάθηκα τόσο κριτικός γιατί δεν αντέχω την κοροϊδία. Και σε αυτή την υπόθεση φάγαμε άπειρη. Από όλες τις κυβερνήσεις που το χειρίστηκαν. Κοροϊδία άγρια, που ήρθε για να καλύψει τους απίστευτους χειρισμούς που υπό κανονικές συνθήκες, σε μια κανονική χώρα θα είχαν προκαλέσει δικαστική έρευνα..
Γιὰ νὰ διαβάσετε ὀλόκληρο τὸ ἄρθρο κάντε κλὶκ ἐδῶ.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5121
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Κατακραυγή (κράξιμο) για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης (και όχι μόνο)
Ἕνα ἐνδιαφέρον χρονικὸ τοῦ Μετρὸ τῆς Θεσσαλονίκης.
Μετρό Θεσσαλονίκης: 1976-2024: Το απίστευτο οδοιπορικό
Το απίστευτο χρονικό, τα κόστη, η κοροϊδία και πως ένα έργο ανακούφισης κατάντησε ανέκδοτο.
Αν στην Αθήνα οι ταμπέλες στη διάρκεια κατασκευής του μετρό έγραφαν με αισιοδοξία και καμάρι: “Η ενόχληση θα είναι προσωρινή, το Μετρό θα είναι για πάντα”, εδώ φαίνεται πως καλό σλόγκαν δεν βρέθηκε ποτέ. Ίσως γι΄αυτό καμιά ταμπέλα δεν αναρτήθηκε, αν και πλέον θεωρείται απαραίτητη μια δημόσια συγγνώμη έξω από κάθε εργοτάξιο. Γιατί μπορεί το ρητό να συμβουλεύει “όταν σου χαρίζουν γάιδαρο να μην τον κοιτάς στα δόντια” αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση ο γάιδαρος δεν χαρίστηκε σε κανέναν και η νοοτροπία του ευγνώμονα παρακατιανού που δεν πρέπει να παραπονιέται γιατί όλα για το καλό του γίνονται δεν ισχύει και δεν ίσχυσε ποτέ όσον αφορά στην κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης. Η Σαββατιάτικη δήλωση του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ ότι το μετρό θα ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2023 είναι το νέο αφήγημα που έρχεται να αντικαταστήσει το προηγούμενο που μιλούσε για το Δεκέμβριο του 2020, αφήγημα που ισχυρίζονταν η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και ο εργολάβος..
Αν είχαμε πιστέψει τις δηλώσεις του άλλοτε υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη, που επεμένε ότι το 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει δίκτυο μετρό μήκους 33 χιλιομέτρων με 33 σταθμούς, τώρα θα βρισκόμασταν στο ψυχιατρείο! Όλα αυτά φυσικό είναι να έχουν εξοργίσει τους πολίτες και κυρίως τους καταστηματάρχες που μπολιάζονται καθημερινά με μία ενισχυμένη δόση της ούτως ή άλλως ισχυρής κρίσης τα τελευταία χρόνια. Και η εύκολη λύση μπορεί να είναι να ρίχνουμε την ευθύνη στα αρχαία, τους αρχαιολόγους και τον δήμο που επιθυμούν τα αυτονόητα, αλλά αρκεί μια ματιά στο εργοτάξιο της Δελφών που αποτελεί μία ανοιχτή πληγή με απανωτές καθυστερήσεις επούλωσης για να καταλάβουμε πως τελικά οι ευθύνες βαρύνουν την εταιρία, τις ελλιπείς μελέτες και την υποτίμηση των δυσκολιών που εκ πείρας θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι θα βρουν στο δρόμο τους.
Γιὰ νὰ διαβάσετε ὀλόκληρο τὸ ἄρθρο κάντε κλὶκ ἐδῶ.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/