Σελίδα 3 από 4

Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2012, 12:46
από MacPap
Μου φαίνεται πως μαζί με τα 20 υποχρεωτικά μαθήματα οδήγησης πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά και μαθήματα Ελληνικής γλώσσης....
2. Πριν από κάθε ελιγμό, o oδηγός υπoχρεoύται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή, χρησιμoπoιώντας για τo σκoπό αυτόν τoυς δείκτες κατεύθυνσης,...
Δεν υπάρχει τίποτε το ασαφές.

Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2012, 12:58
από UltiMo_
Το όλο τόπικ το ξεκίνησα γιατι είχαμε αυτή τη διαφορά, με τον "δάσκαλο οδήγησης" παρακαλώ.
Πρώτον, αν ένα στραβοπαρκαρισμένο, πιάνει 5 εκατοστά απο μια λωρίδα, άρα εσύ δεν χωράς, απαγορεύεται να κάνεις ελιγμό 5 εκατοστών. Αλλα πρέπει να πας στην αμέσως πιο αριστερή λωρίδα, κάνοντας δηλαδή ελιγμό 3 μέτρων!

Δεύτερον, σε ελιγμούς, όπως αυτούς που συζητάμε, ο δάσκαλος τόνιζε, πως ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΛΑΣ πριν ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΜΕ τον ελιγμό. Δηλαδή αυτό που λέει ο δάσκαλος και αυτό που ζητάνε οι εξεταστές, είναι να έχεις μόνο το αριστερό φλας, και όταν θα τελειώσει ο ελιγμός και ισιώσεις το τιμόνο, ΜΕΤΑ θα σβήσεις το φλας. και ήταν απόλυτος σ'αυτό. Φυσικά στα μαθήματα και εξετάσεις για δίπλωμα, είτε για ΙΧ είτε για Επαγγελματικό, δεν μαθαίνεις τον σωστό το τρόπο, αλλα τον τρόπο που "θέλουνε αυτοί" για να πάρεις το χαρτί στα χέρια να ξεμπερδέυεις με αυτούς τους ηλίθιους. Κάνεις 10 πράματα και την άλλη μέρα πρέπει να τα ξεχάσεις..

Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2012, 13:13
από MacPap
Μπορείς να μου δώσεις το όνομα του δάσκαλου γιατί των εξεταστών δεν το ξέρεις να τον αναφέρω εγώ προσωπικά στο υπουργείο αφού μου το δώσει γραπτώς αυτό? :biritses

Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2012, 13:35
από UltiMo_
Δε νομίζω να είναι θέμα δασκάλου. Πιστεύω οτι όλοι οι δάσκαλοι οι οποίοι μαθαίνουν οδήγηση για εξετάσεις στους συγκεκριμένους εξεταστές, λειτουργούνε έτσι.
Οι εξεταστές φταίνε οι οποίοι δεν έχουν καν δίπλωμα για την κατηγορία την οποία εξετάζουνε.
Κάποτε συνάδερφος, σε επανεξέταση για νταλίκες (έχει απίστευτη εμπειρία, και έκανε 20 χρόνια ταξίδια στη Νορβηγία) είχε προβλήματα με έναν ηλίθιο εξεταστή, ο οποίος είναι και γνωστός οτι στην δημόσιο ΚΤΕΟ που δουλεύει, τους κόβει ΟΛΟΥΣ. Και απο τα νεύρα του, έβαλε την νταλίκα με τη μούρη σε ένα αδιέξοδο, και τσατισμένος, λέει στον δάσκαλο, ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ. Και ο εξεταστής τους παρακαλούσε να γυρίσουν πίσω γιατι δεν ήξερε να οδηγήσει την νταλίκα.

Ένα άλλο παράδειγμα, είναι στη Α βιομηχανική περιοχή που γίνονται συνήθως εξετάσεις και μαθήματα, η οποία είναι μια τεράστια πόλη με διασταυρώσεις κτλ.
Σε ένα σημείο έχει ένα τρίγωνο, τρακαρισμένο, και πεσμένο στο πλάι. Η οδηγία του δασκάλου, ήταν να δίνουμε δεξιά προτεραιότητα και αριστερά να μη δίνουμε. Δηλαδή σαν να μην υπάρχει τρίγωνο. Και όταν τον ρώτησα αν θα με κόψει κανένας, μου απάντησε οτι "έτσι το θέλουν όλοι εξεταστές, γίνεται χρόνια αυτό, πάμε πάμε"

Είναι να τρελαίνεσαι, αλλα σκέφτεσαι οτι λίγες μέρες ακόμα θα είσαι σε αυτό το τρελοκομείο. Μετά θα πάρεις το δίπλωμά σου και θα αρχίσεις να οδηγάς κανονικά.

Ο δάσκαλος πάντως έχει την ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΟΛΟΥ ΟΕ μαζί με άλλους 3 συνέτερους. Και το επίθετό του είναι ΚΑΡΚΑΛΑΣ

Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2012, 13:40
από MacPap
Να του στείλω μια επιστολή και να τον ρωτάω το συγκεκριμένο θέμα? Να μα απαντήσει εγγράφως?

Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2012, 13:48
από UltiMo_
Πιστεύω οτι λόγω ηλικίας, δεν θα θέλει πλέον να κάνει τον κόσμο καλύτερο. Πιο πιθανό είναι να σου πεί "δε μας χέζεις ρε νταλάρα?"
Αλλα ναι, απο μένα έχεις το ελεύθερο

Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2012, 19:55
από enias
MacPap έγραψε:Μου φαίνεται πως μαζί με τα 20 υποχρεωτικά μαθήματα οδήγησης πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά και μαθήματα Ελληνικής γλώσσης....
2. Πριν από κάθε ελιγμό, o oδηγός υπoχρεoύται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή, χρησιμoπoιώντας για τo σκoπό αυτόν τoυς δείκτες κατεύθυνσης,...
Δεν υπάρχει τίποτε το ασαφές.
Ελληνικά ξέρω, άλλα δεν μου είπε κανείς να διαβάσω τον ΚΟΚ για να περάσω τις εξετάσεις. Μου είπαν να μάθω να παρκάρω και να κάνω οπισθογωνίες. Και αυτό έκανα. Αυτό που λες εσύ θέλει πολύ μελέτη. Πως ορίζεται η κατεύθυνση, πότε αλλάζεις κατεύθυνση και ανάλογα με αυτήν πάντα να χρησιμοποιείς το κατάλληλο φλας κτλ, γιατί μπορεί να σου πει ο άλλος "αφού δεν στρίβω δεν αλλάζω κατεύθυνση, αρα κατα την προσπέραση δεν εφαρμόζεται το παραπάνω". Τρέχα γύρευε. Χρειαζόταν απλά ένα βιβλίο που να τα γράφει λίγο καλύτερα. Ούτε στην Νομική δεν διαβάζουν τους νόμους, βιβλία καθηγητών πανεπιστημίων που τους ερμηνεύουν, διαβάζουν.

Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2012, 22:38
από MacPap
Ελληνικά μπορεί να ξέρεις αλλά τα μαθήματα ελληνικών μάλλον καλό θα έκαναν και σε σένα (αφού το προσωποποιείς το θέμα).

Ο ΚΟΚ δεν μιλάει για κατεύθυνση ούτε για περίπλοκους ορισμούς. Μιλάει για "κάθε ελιγμό". Ούτε για κατευθύνσεις ούτε ροπές ούτε φορές ούτε τίποτε που να χρειάζεται ορισμούς. Κάθε φορά που κάνεις ελιγμό ανάβεις φλας.

Τώρα το ότι δεν σου είπε κανείς να διαβάσεις τον ΚΟΚ κακώς να πήγαινες σε άλλο δάσκαλο... Αλλά αφού έτσι έμαθες τι να κάνουμε! Οταν όμως κατάλαβες πως οι τροχονόμοι σε γράφουν με βάσει τον ΚΟΚ ως σώφρον άνθρωπος θα έπρεπε μάλλον να διαβάσεις τους κανόνες του παιγνιδιού..

Γιαυτό λοιπόν είμαστε εμείς όλοι εδώ και παίζουμε το παιγνίδι που λέγεται οδηγώ στην θεωρία του και αλληλοβοηθούμαστε....

Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2012, 23:22
από athanatos
Να ρωτήσω κάτι;
Σε έναν επαρχιακό δρόμο, με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, με διακεκομμένη γραμμή στη μέση που σημαίνει ότι επιτρέπεται το προσπέρασμα και αφού θα πρέπει να κάνεις προσπέραση μπαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και μετά να επιστρέψεις στη λωρίδα σου, τι χρειάζεται το δεξί φλας;

Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό

Δημοσιεύτηκε: 07 Μαρ 2012, 23:38
από MacPap
Χρειάζεται γιατί το λέει ο ΚΟΚ και κάνεις ελιγμό. Για τον ίδιο λόγο που το ανάβεις όταν δεν έχεις κανένα πίσω σου. Αν το ανάβεις. που το ανάβεις σε ξέρω εγώ εσένα ;)