Σελίδα 1 από 5

Χαλασμένα φανάρια

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2011, 01:41
από UltiMo_
Ερώτηση Κρίσεως νούμερο 2

Στην ουσία η ερώτηση μου είναι, αν πρέπει να τηρούμε πιστά και τυφλά τον ΚΟΚ ή αν έχουμε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουμε την κρίση μας.

Ως γνωστόν η κρίση απαγορεύεται. πχ:
"Είναι απαράδεκτο το όριο 70 σε τέτοια δρομάρα, άρα εγώ θα πάω με 120 με ασφάλεια"
"Έχω καλό αμάξι με καλά φρένα, άρα θα πάω στην Εθνική με 160 με ασφάλεια"
"Θα πιώ και θα οδηγήσω με ασφάλεια γιατι "δε με πιάνουν" 4 ποτηράκια"
"Δεν έρχεται κανένας τέτοια ώρα άρα θα περάσω με κόκκινο με ασφάλεια"
"Θα παρκάρω για δυο λεπτάκια εδώ γιατι δε θα ενοχλήσω πολύ"


Θα έλεγε λοιπον κανείς, οτι όσο και αν παραβαίνουμε εν γνώση μας τον ΚΟΚ, λίγο τηλεφωνάκι, λίγο παραπάνω ταχύτητα, λίγο ζώνη, λίγο κράνος, λίγο διπλοπαρκάρισμα, κατα βάθος όλοι ξέρουμε οτι το σωστό είναι να τηρούμε πιστά τον ΚΟΚ και οτι απαγορεύεται να χρησιμοποιήσουμε το μυαλό μας.

Έρχομαι λοιπον στην ερώτηση κρίσεως και στο παράδειγμα.

Είμαστε σε δρόμο και στο βάθος βλέπουμε πράσινο φανάρι. Μετά γίνεται πορτοκαλί, και μετά σβήνουν όλα. Τι κάνουμε?
Η λογική φυσικά λέει οτι είναι κόκκινο, απλά κάηκε η λάμπα.
Απο την άλλη ο ΚΟΚ λέει οτι εαν τα φανάρια δεν λειτουργούνε περνάμε γιατι είμαστε σε δρόμο προτεραιότητας ενώ ο κάθετος δρόμος έχει STOP.

Τι απο τα δύο πρέπει να επιλέξουμε? Λογική ή ΚΟΚ

(Μην μου πείτε το προφανές, κοιτάω, σιγουρεύομαι, βεβαιώνομαι και περνάω με προσοχή. Λογική vs ΚΟΚ είναι το ερώτημα)

Re: Χαλασμένα φανάρια

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2011, 03:30
από MacPap
UltiMo_ έγραψε:...Απο την άλλη ο ΚΟΚ λέει οτι εαν τα φανάρια δεν λειτουργούνε περνάμε γιατι είμαστε σε δρόμο προτεραιότητας ενώ ο κάθετος δρόμος έχει STOP...
Πού το λέει αυτό?

Re: Χαλασμένα φανάρια

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2011, 12:18
από angello
Εσύ καλού κακού κάνε αυτό που ξέρεις αλλά με προσοχή :biritses

Re: Χαλασμένα φανάρια

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2011, 13:11
από UltiMo_
Μόνο αυτό βρήκα αλλα πιστεύω οτι είναι αρκετό.

26.
6. Oι ενδείξεις των φωτεινών σηματoδoτών κυκλoφoρίας υπερισχύoυν των
ενδείξεων των πινακίδων σήμανσης, oι oπoίες καθoρίζoυν την πρoτεραιότητα.


Αντιθέτως λέω εγώ, οι πινακίδες σήμανσης, oι oπoίες καθoρίζoυν την προτεραιότητα, δηλαδή στοπ και τρίγωνα, υπερισχύουν του χαλασμένου φαναριού.

Re: Χαλασμένα φανάρια

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2011, 18:25
από MacPap
Ο ΚΟΚ λοιπόν δεν λέει
UltiMo_ έγραψε:...Απο την άλλη ο ΚΟΚ λέει οτι εαν τα φανάρια δεν λειτουργούνε περνάμε γιατι είμαστε σε δρόμο προτεραιότητας ενώ ο κάθετος δρόμος έχει STOP...
Αυτο που λεει είναι πως αν δεν λειτουργουν τα φανάρια ισχυ εχουν οι πινακιδες. Αλλο το ενα αλλο το αλλο!

Re: Χαλασμένα φανάρια

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2011, 23:18
από UltiMo_
Το ίδιο λέμε. Γιατι ποτέ δε με καταλαβαίνεις? Το παράδειγμά μου είναι: Αν είμαστε σε δρόμο που δεν έχει στοπ, και χαλάσουν τα φανάρια, τότε τι κάνουμε?

Αν σε δυσκολεύει τόσο, αντι για το "γιατι" βαλε "εαν" ή "εφόσον"
UltiMo_ έγραψε:...Απο την άλλη ο ΚΟΚ λέει οτι εαν τα φανάρια δεν λειτουργούνε περνάμε γιατι είμαστε σε δρόμο προτεραιότητας ενώ ο κάθετος δρόμος έχει STOP...

Re: Χαλασμένα φανάρια

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2011, 09:51
από MacPap
Τότε ισχύει η προτεραιότητα εκ δεξιών...

Re: Χαλασμένα φανάρια

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2011, 11:46
από UltiMo_
Γιατι πρέπει κάθε τοπικ να το κάνουμε σεντόνι μέχρι να σου δώσουμε να καταλάβεις?

Μιλάω για διασταύρωση με STOP και εγώ να κινούμε σε δρόμο χωρίς STOP. Δεν ισχύει η προτεραιότητα εκ δεξιών.

Re: Χαλασμένα φανάρια

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2011, 11:57
από athanatos
Εσύ όμως δεν ξέρεις αν ο άλλος έχει ΣΤΟΠ, ή ότι και να έχει δεν σε ενδιαφέρει.
Το θέμα είναι τι έχεις εσύ.

Re: Χαλασμένα φανάρια

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2011, 11:59
από UltiMo_
Μα δεν υπάρχει διασταύρωση με φανάρια που να μην έχει και στοπ. Φανάρια σημαίνει οτι τέμνονται δύο δρόμοι προτεραιότητας. Άρα σίγουρα υπάρχει και στοπ.