Πανευρωπαϊκό σύστημα αποστολής κλήσεων της Τροχαίας..!
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6973
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Πανευρωπαϊκό σύστημα αποστολής κλήσεων της Τροχαίας..!
@ erling φίλε δεν ξέρω πως γίνεται αλλά ο Haridimos μάλλον απάντησε!
-
erling
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Πανευρωπαϊκό σύστημα αποστολής κλήσεων της Τροχαίας..!
Μα δεν ρώτησα κάτι... 
- Το blog μου"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6973
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00