Formula 1 2023

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

Aston Martin AMR23


Εικόνα


Τα δεύτερα αποκαλυπτήρια της ημέρας, μετά από αυτά της McLaren νωρίτερα, είδαν το πραγματικό σχέδιο που θα χρησιμοποιηθεί τη νέα σεζόν, όπως είχε υποσχεθεί η ομάδα, και όχι απλά τα νέα χρώματα.

Ύστερα από ανάκαμψη στο δεύτερο μισό του 2022, που είδε την Aston Martin να ανεβαίνει από την ένατη θέση της κατάταξης στην έβδομη, χάνοντας την έκτη από την Alfa Romeo στα κριτήρια ισοβαθμίας, το βρετανικό γκαράζ στοχεύει σε περαιτέρω βελτίωση για φέτος. Έχοντας προσθέσει στις τάξεις της τον Fernando Alonso, με νέες εγκαταστάσεις και μεγάλα σχέδια για το μέλλον, η ομάδα οφείλει να δικαιολογήσει σύντομα τις σημαντικές επενδύσεις που έχουν γίνει για την επιτυχία της, καθώς η παραμονή στο δεύτερο μισό του grid δε θα μπορεί να δικαιολογηθεί για πολύ ακόμα.

Η AMR23 θα επιχειρήσει λοιπόν να κάνει αυτά τα αναγκαία βήματα προς τα μπρος. Το μονοθέσιο βαδίζει στα χνάρια του προκατόχου του, ακολουθώντας αντίστοιχη σχεδιαστική φιλοσοφία με τη δεύτερη εκδοχή του και επιχειρώντας να βελτιώσει το υπάρχον πλαίσιο. Αυτό υπέδειξαν και οι δηλώσεις του τεχνικού διευθυντή της ομάδας, Dan Fallows.

«Η σχεδιαστική ομάδα ήταν σαφής στην επιθυμία αντιμετώπισης των κανονισμών χωρίς συμβιβασμούς. Θέλουμε να ανέλθουμε στο grid και να αρχίσουμε να ανταγωνιζόμαστε τις πρώτες ομάδες – και δεν μπορείς να το κάνεις αυτό αν κάτσεις ήσυχα και κινηθείς συντηρητικά,» ανέφερε ο Fallows.

«Η AMR23 είναι μια σημαντική εξέλιξη του μονοθεσίου που δουλέψαμε το δεύτερο μισό του 2022 – και το έχουμε βελτιώσει σε κάθε κρίσιμο σημείο. Βελτιστοποιεί τις λύσεις που θεωρήσαμε ότι θα μας δώσουν τη μεγαλύτερη απόδοση και ενσαρκώνει το κοινό όραμα που έχουμε ενστερνιστεί και χτίσει μαζί τους τελευταίους μήνες.»

Η συνολική κατεύθυνση του μονοθεσίου φαίνεται να έχει γίνει πιο επιθετική, με νέα μπροστινή αεροτομή και ανανεωμένα sidepods, καθώς και διαφορετικό κάλυμμα κινητήρα.
Πηγή:f1fan.gr

Εικόνα
Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

Haas VF-23


Εικόνα

H Haas αποκάλυψε τον χρωματισμό του φετινού της μονοθεσίου, του VF-23. Η αμερικανική ομάδα έχει ως νέο χορηγό τίτλου τη MoneyGram, και νέο οδηγικό δίδυμο καθώς στη θέση του Mick Schumacher πήρε ο Nico Hulkenberg, ο οποίος επιστρέφει στην F1 μετά από τρία χρόνια. Το άλλο μονοθέσιο θα το οδηγεί ο Kevin Magnussen.

Η ομάδα ονομάζεται MoneyGram Haas F1 Team, με το φετινό της μονοθέσιο να είναι βαμμένο σε κόκκινο, λευκό και μαύρο χρώμα.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

Ferrari SF-23


Εικόνα


Την πολυαναμενόμενη παρουσίαση των χρωμάτων του μονοθεσίου της για το 2023 έκανε σήμερα το μεσημέρι η Ferrari!

Σε μια εξέδρα γεμάτη οπαδούς της ιταλικής ομάδας έγινε η παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της Ferrari, με παρουσία κόσμου για πρώτη φορά μετά την πανδημία του Covid-19. Η ιταλική ομάδα φέτος θα βρίσκεται υπό νέα ηγεσία, με τον Frederic Vassuer να παίρνει την θέση του Mattia Binotto. Μετά από μια χρονιά με καλές και (περισσότερες) κακές στιγμές η Scuderia ευελπιστεί να φτάσει ξανά στην κορυφή. Το οδηγικό δίδυμο παραμένει το ίδιο, με τον φέρελπι Charles Leclerc, προϊόν των ακαδημιών της Ferrari και τον πιστό “στρατιώτη” της ομάδας Carlos Sainz Jr.

H Ferrari κινήθηκε σε παρόμοια γραμμή και σχεδιασμό με πέρυσι, με το κόκκινο να επικρατεί σε όλο το μονοθέσιό της, όπως αρμόζει στην ιστορία της. Επίσης, μένει να δούμε εάν ο σχεδιασμός στα μηχανικά μέρη θα μείνει ίδιος με αυτόν που είδαμε σήμερα, στις δοκιμές του Μπαχρέιν που ακολουθούν σε δέκα μέρες.

Ιδιαίτερη ήταν η στιγμή που η νέα SF-23 πάτησε στην πίστα, κάτι πολύ σπάνιο σε παρουσιάσεις. Έτσι, τελικά η SF-23 έκανε το shakedown της με τον Charles Leclerc πίσω από το τιμόνι, κάτι που προέκυψε από κορώνα γράμματα μεταξύ των οδηγών όπως αποκάλυψε με ένα διασκεδαστικό βίντεο η Ferrari. Τον ρόλο του διαιτητή στο “στρίψιμο” του νομίσματος είχε φυσικά ο Ferederic Vasseur!
Πηγή:f1fan.gr



Introducing the Scuderia Ferrari SF-23 | 2023 #F1 Car Launch

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

AlphaTauri AT04

Εικόνα


Η AlphaTauri σε μια εκδήλωση που διοργάνωσε σήμερα στο Lincoln Centre, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας της Νέας Υόρκης, παρουσίασε τον χρωματισμό του φετινού της μονοθεσίου, του AT04.

Το μονοθέσιο συνδυάζει το μπλε, το άσπρο, το κόκκινο και το μαύρο χρώμα του άβαφου carbon, με την ομάδα να έχει νέο χορηγό, την PKN Orlen, την πολωνική κρατική εταιρεία διύλισης πετρελαίου, που μέχρι πέρυσι ήταν κύριος χορηγός της Alfa Romeo.

Οι Nick de Vries και Yuki Tsunoda είναι οι φετινοί πιλότοι της ιταλικής ομάδας, η οποία λέει πως το AT04 είναι μια “ισχυρή εξέλιξη” του περσινού μονοθεσίου. Το φετινό μονοθέσιο θα κάνει το shakedown του την ερχόμενη τρίτη στη πίστα του Misano, ενόψει των δοκιμών στη πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν, που θα διεξαχθούν από τις 23 μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr


AT04 REVEAL IN NEW YORK!

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

Mercedes-AMG W14


Εικόνα


Η Mercedes-AMG F1 μόλις αποκάλυψε το νέο της μονοθέσιο για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2023. Το όνομα αυτού είναι W14 και η παρουσίαση του έγινε στην πίστα του Silverstone, ώστε αργότερα μέσα στην ημέρα να γίνει και το καθιερωμένο shakedown του από τους δύο οδηγούς της ομάδας.

Η Mercedes επιστρέφει στο μαύρο livery, ένα χρώμα που είχε στο παρελθόν το 2020 και το 2021, αφού πέρασε το 2022 στο πιο παραδοσιακό ασημί χρώμα. Αυτό είναι το δεύτερο μονοθέσιο που θα δει τους Lewis Hamilton και George Russell να αγωνίζονται ως teammates. Νέο πρόσωπο στην ομάδα είναι ο Mick Schumacher, ο οποίος αναλαμβάνει χρέη τρίτου οδηγού, μετά την μη ανανέωση του συμβολαίου του από την Haas.

Η ομάδα με τα οκτώ συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών είχε μια μέτρια επίδοση την περασμένη σεζόν, με μόλις μια νίκη στο ενεργητικό της. Αυτή ήρθε στο Βραζιλιάνικο GP από τον Russell, ο οποίος κατέκτησε την πρώτη νίκη στην καριέρα του. Επιπλέον, ο Hamilton δεν κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία σε κανέναν αγώνα μέσα στη σεζόν, για πρώτη φορά στη θητεία του στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα.
Πηγή: Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

Alpine Α523


Εικόνα


Η Alpine έγινε η τελευταία ομάδα που παρουσίασε το φετινό της μονοθέσιο για τη Formula 1. Το όνομα αυτού A523, με την παρουσίαση του να γίνεται σε μια ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε η ομάδα στο Λονδίνο.

Το παρόν έδωσαν οι δύο οδηγοί της, Esteban Ocon και Pierre Gasly, με τον χρωματισμό του μονοθεσίου να ακολουθεί τον περσινό, έχοντας ωστόσο περισσότερα άβαφα carbon τμήματα για εξοικονόμηση βάρους. Όπως πέρυσι, έτσι και φέτος, η ομάδα παρουσίασε επίσης ένα δεύτερο livery, με το ροζ να κυριαρχεί, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στους τρεις πρώτους αγώνες στο Μπαχρέιν, τη Σαουδική Αραβία και την Αυστραλία.

Το A523 αποτελεί εξέλιξη του περσινού μονοθεσίου, του A522, με την μεγαλύτερη αλλαγή να εντοπίζεται στο πιο ογκώδες πλευρικό τμήμα του καλύμματος του κινητήρα. Ο τεχνικός διευθυντής Matt Harman αποκάλυψε ότι το φετινό μονοθέσιο έχει pushrod πίσω ανάρτηση που συμβάλει στη μείωση του βάρους, βελτιώνει την αεροδυναμική και διευκολύνει τις εργασίες από τους μηχανικούς στο πίσω μέρος του μονοθεσίου.

Η Alpine ελπίζει το φετινό μονοθέσιο να αποδειχτεί πιο αξιόπιστο από το περσινό, το οποίο εγκατέλειψε σε 7 αγώνες. Η ομάδα έχει πει πως έχει προχωρήσει σε ριζική επανασχεδίαση της αντλίας νερού με στόχο να εξαλείψει τα προβλήματα που της δημιούργησε αυτή κατά τη περσινή σεζόν.

Η Alpine έχει κάνει ήδη το shakedown του A523, την περασμένη Δευτέρα στη πίστα του Silverstone, με τον Ocon να κάνει 9 γύρους και ο Gasly 8.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

Formula 1: Οι ώρες διεξαγωγής των αγώνων

Η Formula 1 ανακοίνωσε τις ώρες διεξαγωγής των φετινών 23 αγώνων, με την σεζόν να ξεκινά το τριήμερο 3-5 Μαρτίου στο Μπαχρέιν. Φέτος θα διεξαχθούν 6 Sprint αγώνες στα GP των Αζερμπαϊτζάν, Αυστρίας, Βελγίου, Κατάρ, ΗΠΑ και Βραζιλίας.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP Μπαχρέιν 2023


Εικόνα



Ο Max Verstappen κατέκτησε με χαρακτηριστική ευκολία τη νίκη στο GP Μπαχρέιν, καθώς δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα στην πίστα του Sakhir.

Αυτή ήταν η 36η νίκη στην καριέρα του Ολλανδού στην Formula 1, αλλά η πρώτη στην εν λόγω πίστα. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο έτερος οδηγός της αυστριακής ομάδας, Sergio Perez, αποδεικνύοντας ότι η RB19 είναι ένα συνολικά καλό μονοθέσιο.

Ο Fernando Alonso έκανε ονειρικό ντεμπούτο με την Aston Martin, καθώς ολοκλήρωσε το βάθρο, αφού προηγουμένως είχε προσπεράσει τους Carlos Sainz και Lewis Hamilton. Απογοήτευση για την Ferrari, που είδε τον Charles Leclerc να εγκαταλείπει από μηχανικό πρόβλημα στον κινητήρα της SF23, ενώ ο Sainz δεν έδειξε σε κανένα σημείο ότι έχει την ταχύτητα για να κάτι περισσότερο.

Όλοι οι οδηγοί -εκτός τους Kevin Magnussen, που είχε τη σκληρή γόμα- εκκίνησαν τον αγώνα με τα μαλακά ελαστικά, με τον Verstappen να είχε καλή αντίδραση, κρατώντας του πάντες πίσω του με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων. Ωστόσο, ο Perez έχασε τη δεύτερη θέση από τον Leclerc, ενώ ο Carlos Sainz δεν μπορούσε να κάνει το ίδιο, στρίβοντας 4ος.

Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής άνοιγε συνεχώς τη διαφορά του από τον Μονεγάσκο, και είδε την καρό σημαία με διαφορά σχεδόν 12 δευτ. Οι οδηγοί τις Red Bull ακολούθησαν παρόμοιες στρατηγικές, με μαλακή-μαλακή-σκληρή γόμα.

Στην 4η θέση τερμάτισε ο Carlos Sainz, κρατώντας πίσω του τον Lewis Hamilton, ο οποίος τον πίεζε τους τελευταίους γύρους του αγώνα. Ο Hamilton πήρε τους βαθμούς της 5η θέσης, για να τον ακολουθήσει ο Lance Stroll, με τη δεύτερη Aston Martin, o οποίος μπήκε ανάμεσα στις δύο Mercedes.

Αυτό σημαίνει ότι ο Russell τερμάτισε 7ος, με τον Valtteri Bottas να εκμεταλλεύεται τις κακές εκκινήσεις των αντιπάλων του, για να τερματίσει τελικά 8ος, συγκεντρώνοντας πολύτιμους βαθμούς για την Alfa Romeo.

Ο Pierre Gasly κατάφερε να ανακάμψει, από την τελευταία θέση που έπεσε στην αρχή του αγώνα και να τερματίσει στην 9η θέση, παρότι σταμάτησε τρεις φορές για αλλαγή ελαστικών. Ο Alex Albon ολοκλήρωσε τη 10άδα, κάνοντας ένα υπέροχο ξεκίνημα της σεζόν για την Williams, ενώ ο Yuki Tsunoda έχασε για λίγο τον τελευταίο βαθμό.

Οδηγός της ημέρας


Δίχως αμφιβολία, ο πιλότος που ξεχώρισε σήμερα ήταν ο Fernando Alonso, ενθουσιάζοντας το κοινό της F1 σε όλο τον κόσμο, που τον ανέδειξε ως τον οδηγό της ημέρας.

Ο Ισπανός συγκέντρωσε το 53,3% των ψήφων των θεατών, για να ακολουθήσουν οι Pierre Gasly (6,5%), Max Verstappen (6,3%), Lewis Hamilton (5,5%) και Charles Leclerc (4,4%).

Ταχύτερος γύρος

Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα τον σημείωσε ο Zhou Guanyu στον 56ο γύρο, κάνοντας 1:33.996, αλλά δεν πήρε τον έναν επιπλέον βαθμό, επειδή ο Κινέζος τερμάτισε στην 16η θέση. Ακολούθησαν οι Pierre Gasly με 1:35.068, Lando Norris με 1:35.822, Logan Sargeant με 1:36.037 και Fernando Alonso με 1:36.156.

Επόμενος αγώνας

Το επόμενο Grand Prix θα διεξαχθεί το μεθεπόμενο Σαββατοκύριακο, στις 17-19 Μαρτίου, στη Σαουδική Αραβία.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

GP Σαουδικής Αραβίας 2023



Εικόνα


Ο Sergio Perez ήταν ο μεγάλος νικητής στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, αφού κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Max Verstappen, με τη Red Bull να είναι αφοπλιστικά πιο γρήγορη από τους ανταγωνιστές της κατά τουλάχιστον 1 δευτ. ανά γύρο.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ξανά ο Fernando Alonso, αποδεικνύοντας ότι η Aston Martin έχει -προς το παρόν- το δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο του grid. Ωστόσο, ο Ισπανός έχασε το βάθρο εξαιτίας μιας ποινής 10 δευτερολέπτων που του επιβλήθηκε μετά το πέρας του αγώνα, που τον έριξε στην 4η θέση, ανεβάζοντας στο βάθρο τον George Russell.

Ο Μεξικανός μετέτρεψε τη χθεσινή του pole position στην 5η νίκη της καριέρας του, με τον Ολλανδό teammate του να εκμεταλλεύεται στο έπακρο το αυτοκίνητο ασφαλείας που βγήκε στον 16 γύρο και να ανακάμπτει από την 15 θέση, για να κάνει τρεις του διαδοχικούς τερματισμούς “1-2” για τη Red Bull

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Perez έχασε τη θέση του από τον Alonso, αλλά κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία λίγους γύρους αργότερα, ενώ ακολουθώντας την ενδεδειγμένη στρατηγική κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας, κατάφερε να έχει σε απόσταση ασφαλείας τον Verstappen. Ο τελευταίας ακούστηκε αρκετές φορές στην ενδοεπικοινωνία με την ομάδα του να εκφράζει τις ανησυχίες του για τον άξονα μετάδοσης προς το τέλος του αγώνα.

Ο Alonso πήρε ποινή για τη μη σωστή τοποθέτηση του μονοθέσιου του στη σχάρα της εκκίνησης, που σε συνδυασμό με τον αδυσώπητο ρυθμό των Red Bull, σήμαινε ότι έπρεπε να συμβιβαστεί με την τρίτη θέση.

Οι οδηγοί της Mercedes και της Ferrari δεν είχαν καμία απάντηση στο ρυθμό της Red Bull, καθώς ακολουθούσαν από απόσταση σε σχηματισμό “δύο-δύο”, με τον George Russell να κρατά πίσω του τον Lewis Hamilton, και ο Carlos Sainz τον Charles Leclerc, με τον τελευταίο να μην κρύβει την βαθιά του απογοήτευση.

Ο Alpine ήταν εμφανώς καλύτερη στον δεύτερο αγώνα της σεζόν, μετά το δύσκολο εναρκτήριο αγώνα στο Μπαχρέιν, καθώς ο Esteban Ocon και ο Pierre Gasly συγκέντρωσαν πολύτιμους βαθμούς από την 8η και 9η θέση που τερμάτισαν, αντίστοιχα. Ο Kevin Magnussen ολοκλήρωσε την βαθμολογούμενη 10άδα με τον τελευταίο διαθέσιμο βαθμό για το Haas, αφού 2 γύρους πριν τη καρό σημαία κατάφερε να προσπεράσει την AlphaTauri του Yuki Tsunoda, με τον Δανό να κάνει μια εντυπωσιακή κίνηση στον Ιάπωνα.

Ο Nico Hulkenberg τερμάτισε στη τη 12η θέση με τη δεύτερη Haas, αφήνοντας πίσω του την Alfa Romeo του Zhou Guanyu και τους Nyck de Vries (AlphaTauri), Oscar Piastri (McLaren) και Logan Sargeant (Williams), με τον τελευταίο να είναι το μοναδικό μονοθέσιο της Williams που τερμάτισε (στην 13η θέση), καθώς αυτό του Alex Albon εμφάνισε πρόβλημα στα φρένα του.

Η McLaren ήταν για ακόμα έναν αγώνα απογοητευτική, με την ιστορική βρετανική ομάδα να μην έχει βαθμολογηθεί ακόμα, και να βρίσκεται στον πάτο του βαθμολογικού πίνακα.

Οδηγός της ημέρας

Το τεχνικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια των κατατακτηρίων του Σαββάτου ανάγκασε τον παγκόσμιο πρωταθλητή να εκκινήσει από την 15η θέση στο grid της πίστας στη Τζέντα, αλλά ο Max Verstappen ανέκαμψε με εξαιρετική οδήγηση στο σημερινό αγώνα, ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Ο Ολλανδός συγκέντρωσε το 26,3% των ψήφων των θεατών, για να ακολουθήσουν οι Sergio Perez (19,8%), ο Fernando Alonso (14,6%), ο Charles Leclerc (7,2%) και ο Lewis Hamilton (6,7%).

Ταχύτερος γύρος

Εκτός από οδηγός του αγώνα, ο Verstappen κατέκτησε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου, κάτι που το κατάφερε στον τελευταίο γύρο του αγώνα. Αυτό του έδωσε την ευκαιρία να διατηρήσει το προβάδισμα στο πρωτάθλημα οδηγών από τον Sergio Perez, με τη μικρότερη δυνατή διαφορά.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ολλανδός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:31.906, για να τον ακολουθήσουν οι Sergio Perez με 1:32.188, Fernando Alonso με 1:32.240, George Russell με 1:32.433 και Carlos Sainz με 1:32.822.

Επόμενος αγώνας

Το επόμενο Grand Prix θα διεξαχθεί το μεθεπόμενο Σαββατοκύριακο, στις 31 Μαρτίου με 2 Απριλίου, στο Albert Partk της Αυστραλίας.
Πηγή: Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2023

Δημοσίευση από Johnny »

Ακυρώθηκε η ποινή που δέχτηκε ο Alonso μετά την απονομή και τελικά ο Alonso πήρε πίσω την 3η θέση.

Ντόμινο εξελίξεων μετά τη λήξη του GP της Σαουδικής Αραβίας, όπου τελικά ο Fernando Alonso ανέκτησε την τρίτη θέση, μετά το δικαίωμα αναθεώρησης της ποινής που ζήτησε Aston Martin το βράδυ της Κυριακής.

Ο Ισπανός οδηγός βρέθηκε -για λίγο- στους πρώτους γύρους στην πρωτοπορία του αγώνα, αλλά σύντομα του επιβλήθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων καθώς δεν είχε την ενδεδειγμένη θέση στη σχάρα της εκκίνησης. Ο Alonso εξέτισε την ποινή στο πρώτο του pit stop για αλλαγή ελαστικών, στον 18ο γύρο, όπου οι μηχανικοί της βρετανικής ομάδας θα έπρεπε να περιμένουν να περάσουν τα 5 δευτ. και μετά να αλλάξουν τα ελαστικά.

Ωστόσο, ένας μηχανικός ακούμπησε με το γρύλο το πίσω μέρος του μονοθέσιου της Aston Martin, χωρίς όμως να το ανασηκώνει. Έτσι, μετά την καρό σημαία επιβλήθηκε νέα ποινή στον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της F1, αυτή τη φορά 10 δευτερολέπτων, κάτι που τον έριξε εκτός βάθρου, με τον George Russell να παίρνει τους βαθμούς της 3η θέσης.

Οι αγωνοδίκες αποφάνθηκαν αρχικά ότι, επειδή ο πίσω γρύλος άγγιξε το αυτοκίνητο πριν περάσουν τα πέντε δευτερόλεπτα, η ποινή δεν είχε εκτελεστεί σωστά. Ωστόσο, η FIA ανέτρεψε την αρχική της απόφασή, αναφέροντας ότι προηγουμένως η Aston Martin υπέβαλε επιστολή για να επανεξετάσει την ποινή των 10 δευτερολέπτων.

Ως εκ τούτου, ο Alonso διατηρεί την τρίτη θέση του στη Τζέντα και τον 100ο τερματισμό του στο βάθρο της καριέρας του στη F1.

Στην ανακοίνωση τους οι αγωνοδίκες αναφέρουν:

[Οι αγωνοδίκες έλαβαν μια επιστολή με ημερομηνία 19 Μαρτίου 2023 από την Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1 Team με αίτηση για επανεξέταση σύμφωνα με το άρθρο 14.1.1 του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα, της απόφασης αυτής της ομάδας αγωνοδίκων να επιβάλει ποινή 10 δευτερολέπτων στο αυτοκίνητο 14 επειδή δεν εκτέλεσε σωστά την ποινή.

Προς υποστήριξη της αίτησης για επανεξέταση, στους αγωνοδίκες παρουσιάστηκαν πρακτικά της τελευταίας συνάντησης της SAC (Sporting Advisory Committee) και βίντεο από 7 διαφορετικές περιπτώσεις όπου στα αυτοκίνητα ακουμπούσε ο γρύλος ενώ εξέτιαν παρόμοια ποινή με αυτή που επιβλήθηκε στο αυτοκίνητο 14 χωρίς να τιμωρηθούν.

Η σαφής δήλωση από την ομάδα ήταν ότι η υποτιθέμενη παρουσίαση μιας συμφωνίας μεταξύ της FIA και των ομάδων ότι το να αγγίξεις το αυτοκίνητο με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένου του γρύλου, θα συνιστούσε “εργασία” στο αυτοκίνητο για τους σκοπούς του άρθρου 54.4 (γ ) του Αθλητικού Κανονισμού, ήταν λανθασμένος και ως εκ τούτου η βάση της απόφασης των αγωνοδικών ήταν λανθασμένη.

Υπό το πρίσμα της αναφοράς, οι αγωνοδίκες έπρεπε να αποφασίσουν εάν υπήρχε ένα σημαντικό και σχετικό νέο στοιχείο [που ανακαλύφθηκε] το οποίο δεν ήταν διαθέσιμο στα μέρη που ζητούσαν την επανεξέταση τη στιγμή της σχετικής απόφασης.

Έχοντας εξετάσει τα αποδεικτικά βίντεο που παρουσιάστηκαν και έχοντας ακούσει από τον εκπρόσωπο της ομάδας της Aston Martin και τα σχετικά μέλη από τη FIA, οι αγωνοδίκες διαπίστωσαν ότι υπήρχαν σημαντικά και σχετικά νέα στοιχεία όπως απαιτείται σύμφωνα με το Άρθρο 14.1.1 για να ενεργοποιηθεί η επανεξέταση της απόφασης, ιδίως τα αποδεικτικά βίντεο και τα προφορικά στοιχεία από την ομάδα και από τη FIA.

Μας ήταν σαφές ότι το υπόστρωμα της αρχικής απόφασης, δηλαδή η παράσταση ότι υπάρχει συμφωνία, τέθηκε υπό αμφισβήτηση από τα νέα στοιχεία. Ως εκ τούτου προχωρήσαμε στην ακρόαση της ουσίας του αιτήματος για επανεξέταση.

Έχοντας εξετάσει τα νέα στοιχεία, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε σαφής συμφωνία, όπως είχε προταθεί στους αγωνοδίκες προηγουμένως, στην οποία θα μπορούσε να βασιστεί κανείς για να καθορίσει ότι τα μέρη είχαν συμφωνήσει ότι ένας γρύλος που αγγίζει ένα αυτοκίνητο θα ισοδυναμούσε με εργασία στο αυτοκίνητο, χωρίς περισσότερο.

Υπό τις συνθήκες αυτές, θεωρήσαμε ότι η αρχική μας απόφαση να επιβάλουμε ποινή στο αυτοκίνητο 14 έπρεπε να ανατραπεί και το κάναμε αναλόγως.]


Εκπρόσωπος της FIA είπε:

[Το αίτημα προς τους αγωνοδίκες για επανεξέταση της αρχικής απόφασης (έγγραφο 51) έγινε στον τελευταίο γύρο του αγώνα. Η επακόλουθη απόφαση των αγωνοδικών να ακούσουν και να παραχωρήσουν το δικαίωμα επανεξέτασης από τον αγωνιζόμενο ήταν αποτέλεσμα νέων στοιχείων σχετικά με τον ορισμό της “εργασίας στο αυτοκίνητο”, για την οποία υπήρχαν αντικρουόμενα προηγούμενα, και αυτό έχει αποκαλυφθεί από τη συγκεκριμένη περίσταση.

Επομένως, αυτό το θέμα θα εξεταστεί στην επόμενη SAC που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 23 Μαρτίου, και θα δοθεί μια διευκρίνιση πριν από το Grand Prix Αυστραλίας. Αυτή η ανοιχτή προσέγγιση για την αναθεώρηση και τη βελτίωση των διαδικασιών της είναι μέρος της συνεχιζόμενης αποστολής της FIA να ρυθμίζει το άθλημα με δίκαιο και διαφανή τρόπο.]

Πηγή: Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”