Αυτοσχεδιασμοί εις την ὁδικην σήμανσιν – Σκοπευτήριον Μαλακάσας

Έχετε να κάνετε παράπονα προς τις αρχές? Εδώ είναι ο χώρος γι'αυτό...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5649
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Αυτοσχεδιασμοί εις την ὁδικην σήμανσιν – Σκοπευτήριον Μαλακάσας

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Μὲ τὰς προβλεπομένας ἐκ τοῦ Κ.Ο.Κ. πινακίδας δὲν ἐπετυγχάνετο τὸ ἐπιθυμητόν· οἱ ἀρμόδιοι προέβησαν εἰς αὐτοσχεδιασμούς.
https://rumble.com/v7bri9a-l109.html


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6986
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Αυτοσχεδιασμοί εις την ὁδικην σήμανσιν – Σκοπευτήριον Μαλακάσας

Δημοσίευση από MacPap »

Ειναι για να το καταλαβαίνουν οι ξένοι που δεν μιλουν ελληνικά.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παράπονα προς τις αρχές...”