Πράγματι:
KEΦAΛAIO Γ΄
KANONEΣ OΔΙΚΗΣ ΣYMΠEPIΦOPAΣ
Άρθρo 12
Γενικές διατάξεις
1. Aυτoί πoυ χρησιμoπoιoύν τις oδoύς πρέπει να απoφεύγoυν oπoιαδήπoτε
συμπεριφoρά πoυ είναι ενδεχόμενo να εκθέσει σε κίνδυνo ή να παρεμ-
βάλλει εμπόδια στην κυκλoφoρία, να εκθέσει σε κίνδυνo πρόσωπα ή ζώα
ή να πρoκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιoυσίες.....
2. Δεν επιτρέπεται η απόθεση ή εγκατάλειψη ή η απόρριψη οποιουδήποτε
αντικειμένου ή ύλης στις οδούς, εφόσον παρακωλύει έστω και κατ’ ελάχιστο
την κυκλοφορία των πεζών και των οχημάτων, ως και τη στάθμευση των
οχημάτων.
Δεν επιτρέπεται επίσης να χύνονται στις οδούς ουσίες ή υλικά, τα οποία μπο-
ρούν να καταστήσουν την οδό ολισθηρή (π.χ. νερά, λάδια, ασβέστης κ.λπ.).
3. Δεν επιτρέπεται η απόρριψη από το όχημα οποιουδήποτε αντικειμένου,
έστω και αν από αυτό δεν καθίσταται επικίνδυνη ούτε παρακωλύεται η κυ-
κλοφορία.
Δεν επιτρέπεται η απόρριψη από το όχημα κάθε αντικειμένου ή ουσίας
που μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά ή να ρυπάνει το περιβάλλον.
11. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις της παραγράφου 2 τιμωρείται με
διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400,00) ευρώ.
Αυτό με βάζει σε σκέψεις. μια μέρα ακολουθούσα ένα αυτοκίνητο, ο οδηγός του οποίου, σε κάθε φανάρι έβγαζε απο το παράθυρο ένα μπουκάλι νερού 1,5 λίτρου με ένα κίτρινο υγρό μέσα.. είχε κάνει μια τρύπα στο καπάκι, και "ψέκαζε" το δρόμο. κάθε 10-20 μέτρα, έβγαζε το μπουκάλι και άφηνε μια γραμμή υγρού στο δρόμο.
τον ακολούθησα μέχρι το τέρμα και εκεί με ρώτησε "φίλε μήπως είδε ένα λαμπραντόρ?"