Σελίδα 2 από 2

Re: Kαταδίκη για φακελάκι στο Β ΚΤΕΟ Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2011, 22:59
από UltiMo_
MacPap έγραψε:Αυτό από την άλλη είναι υπερβολή και αφορισμός.... :twisted:
Και μένα δεν μου αρέσει αυτός ο αφορισμός. Μου την σπάνε πχ όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλα μέχρι να μου κάνουν κάτι, είναι αθώοι. Προχτές περνούσαμε ΚΤΕΟ το λεωφορείο. Στο δημόσιο αναγκαστικά. Και όταν μας ρώτησε που είναι ο αριθμός του κινητήρα, ο συνέταιρός μου με μία τσατίλα του λέει: ψάξε βρές τον, δικιά σου δουλειά είναι! :lol:
Οκ αυτό είναι υπερβολή. Τι σου φταίει ο άνθρωπος?