Σελίδα 2 από 2

Re: Μπάζα

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2011, 09:05
από athanatos
UltiMo_ έγραψε:μπερδεύτηκε και ο trip. μας έχεις δει και τους δυο μαζί αγκαλιά? σας έχουμε άνετα ολους τους υπόλοιπους!!
:lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Μπάζα

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2011, 10:59
από MacPap
UltiMo_ έγραψε:μπερδεύτηκε και ο trip. μας έχεις δει και τους δυο μαζί αγκαλιά? σας έχουμε άνετα ολους τους υπόλοιπους!!
Εμένα με τον athanato αγκαλιά μας έχεις δει? Ε δεν θα μας δεις γιατί θα φαίνομαι μόνο εγώ...