Re: Μπάζα
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2011, 09:05
UltiMo_ έγραψε:μπερδεύτηκε και ο trip. μας έχεις δει και τους δυο μαζί αγκαλιά? σας έχουμε άνετα ολους τους υπόλοιπους!!
UltiMo_ έγραψε:μπερδεύτηκε και ο trip. μας έχεις δει και τους δυο μαζί αγκαλιά? σας έχουμε άνετα ολους τους υπόλοιπους!!
Εμένα με τον athanato αγκαλιά μας έχεις δει? Ε δεν θα μας δεις γιατί θα φαίνομαι μόνο εγώ...UltiMo_ έγραψε:μπερδεύτηκε και ο trip. μας έχεις δει και τους δυο μαζί αγκαλιά? σας έχουμε άνετα ολους τους υπόλοιπους!!