Σελίδα 2 από 2

Re: Καγκουροχήματα...για πολύ γέλιο! [pics]

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2011, 16:46
από UltiMo_
Εικόνα

Εικόνα

Το πιο γρήγορο DAEWOO της πιάτσας

Re: Καγκουροχήματα...για πολύ γέλιο! [pics]

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2011, 16:49
από erling
To Fast and Furius νομίζω τα είχε βγάλει αυτά τα ηλίθια αυτοκόλλητα...