Σελίδα 2 από 2

Re: Επιτέλους γράψανε!

Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2011, 22:47
από MacPap
Το ο "πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται" το ξέρεις? Αναφέρομαι στον εξορθολογισμό του κράτους... :D