Σελίδα 2 από 2

Re: Μοτοσικλέτες

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2010, 20:09
από manos
Haridimos έγραψε:τὸ παράτησα λόγω ἄλλου χόμπυ ...
δεν ειναι χομπυ ειναι τροπος μετακινησης οπως και το αυτοκινητο.για πολλους τροπος ζωης.οπως και το αυτοκινητο.και δεν μιλαω για τους ανεγγεφαλους που κυκλοφορουν.

Re: Μοτοσικλέτες

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2010, 20:14
από sissy
Παρόλο που έχω να θυμάμαι μια καλή πτώση ως συνεπιβάτης σε μηχανάκι, θέλησα να μάθω με τη βοήθεια ενός φίλου για να μην το πάρω από φόβο. Μου άρεσε πολύ και τώρα μένει να δώσω κάποια στιγμή για το δίπλωμα μόνο και μόνο για να μπορώ να νοικιάζω σε κανένα νησάκι. Μέσα στην Αθήνα - Ζούγκλα που κυκλοφορώ και με αυτά που βλέπω κάθε μέρα προτιμώ τις λαμαρίνες του αυτοκινήτου γύρω μου... :D

Re: Μοτοσικλέτες

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2010, 20:17
από manos
sissy έγραψε:Παρόλο που έχω να θυμάμαι μια καλή πτώση ως συνεπιβάτης σε μηχανάκι, θέλησα να μάθω με τη βοήθεια ενός φίλου για να μην το πάρω από φόβο. Μου άρεσε πολύ και τώρα μένει να δώσω κάποια στιγμή για το δίπλωμα μόνο και μόνο για να μπορώ να νοικιάζω σε κανένα νησάκι.
ναι αλα μην νομιζεις οτι εμαθες η' οτι ξερεις.το να κρατας ισοροπια και να αλλαζεις ταχυτητες δεν παει να πει οτι εμαθες.

Re: Μοτοσικλέτες

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2010, 20:20
από sissy
Δεν είπα οτι έμαθα, ποτέ δεν θα μάθω. Με την έννοια που το λες ούτε αυτοκίνητο έχω μάθει να οδηγώ επειδή ξέρω να αλλάζω ταχύτητες. Έχω πολλά ακόμα να μάθω, κάθε μέρα μαθαίνω.

Re: Μοτοσικλέτες

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2010, 20:25
από manos
sissy έγραψε:Έχω πολλά ακόμα να μάθω, κάθε μέρα
μικρο ,κουτο,μαθητουδη :idea:

Re: Μοτοσικλέτες

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2010, 22:33
από manos
φιλε μου athanate μ' εβαλες στο τρυπακι, ν'αφησω το αυτοκινητο να παρω μηχανακι. και να φορω το κρανος μου τα γαντια τη στολη μου,που ολα αυτα φιλαρα μου θα σωσουν τη ζωη μου :applause :applause :applause πλακα στη πλακα το σκεφτομαι.