Πινακίδα σε αυτοκίνητο
-
UltiMo_
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Αφού λέει HE is married, τότε είναι άρρεν
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6976
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Εννοείς ανήρ όχι άρρεν διότι ότι και να είναι, δεν είναι ουδέτερος εκτός και αν ανήκει στο τρίτο φύλο....

-
UltiMo_
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Όπως και να τον λένε, άφραγφκος είναι
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
erling
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Το αλτσχάιμερ έκανε νωρίς την επίσκεψή του.... Το He's το διάβασα Is!!!UltiMo_ έγραψε:Αφού λέει HE is married, τότε είναι άρρεν
- Το blog μου"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6976
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Να προτείνουμε να συμπεριληφθεί στα λεξικά το άφραγκος ως συνώνυμο του ανήρ?UltiMo_ έγραψε:Όπως και να τον λένε, άφραγφκος είναι
-
erling
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Μάλλον του νυμφευμένου ανήρ!!!!!
- Το blog μου"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
-
rasPUTIN
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5641
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
νὰ βάλουμε καὶ τὸ "άφραγφκος".MacPap έγραψε:Να προτείνουμε να συμπεριληφθεί στα λεξικά το άφραγκος ως συνώνυμο του ανήρ?UltiMo_ έγραψε:Όπως και να τον λένε, άφραγφκος είναι![]()
![]()
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6976
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Εσύ πάλι εννοείς του "νυμφευμένου ανδρός" ή "νυμφευθείς ανήρ"erling έγραψε:Μάλλον του νυμφευμένου ανήρ!!!!!
@ Haridimos εννοείς να συμπεριληφθεί ώς παρακάτω:
Ανήρ [aníɾ] του ανδρός [andrós] [μσν. άντρας < αρχ. ἀνήρ, αιτ. ἄνδρα (προφ. [nd] )· -νδ-: λόγ. επίδρ.· άντρ(ας) -ούλης] αντράκι το YΠΟKΟΡ άντρας. αντρούλης ο YΠΟKΟΡ ο σύζυγος: Έχει / πήρε έναν καλό άντρα. Tι δουλειά κάνει ο ~ σου; Δεν έχει άντρα, είναι ανύπαντρη. Έχασε τον ~ της, είναι χήρα. Ο ~ της αδελφής μου / της κόρης μου, ο γαμπρός μου. Συνον. άφραγκος, άφραγφκος
-
erling
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
- Το blog μου"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 4232
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Ειστε απίστευτοι

Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Άλμπερτ Αϊνστάιν
