Re: Facom έναντι λοιπών εταιριών
Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2013, 13:30
Εγώ πάντως είχα ενα σετ γερμανοπολύγωνα Facom από 14 χρονών, 35 χρονάκια δηλαδή (και είμαι ερασιτέχνης). Προτιμώ να κάνω οικονομία από κάτι άλλο και να τα χώσω να πάρω κάτι από αυτήν την εταιρεία, παρά από οποιαδήποτε άλλη. Αν δεν τα είχα χάσει στη μετακόμιση, θα σας ποστάριζα φωτό