Σελίδα 2 από 2
Re: Η καλύτερη ανάμνηση από τροχονόμο
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2010, 11:56
από erling
Περί ορίων.
Αυτά ισχύουν στις ζούγκλες.
Στα κράτη με νόμους δεν ισχύουν.
Περί συμβουλών.
Συμβουλές μπορεί να δώσει οποιοσδήποτε έχει άποψη περί του θέματος, όποιο και αν είναι αυτό.
Δηλαδή επειδή δεν είμαι αλάνθαστος δεν μπορώ να συμβουλεύσω τον γιό μου να μην περνάει την εθνική οδό πηδώντας το διάζωμα ή να μην πατήσει απότομα και δυνατά το φρένο στον πάγο?
Re: Η καλύτερη ανάμνηση από τροχονόμο
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 17:35
από rasPUTIN
Τὰ τελευταία μηνύματα ἀφαιρέθηκαν διότι περιείχαν ἀντιπαραθέσεις μεταξὺ χρηστῶν καὶ ἤταν ἐκτὸς θέματος (off topic). Στὶς δημόσιες συζητήσεις ἐκφράζουμε τὴν ἄποψή μας χωρὶς νὰ εἶναι ἐγγυημένο ὄτι ὄλοι θὰ συμφωνήσουν μαζί μας.
Παρακαλῶ νὰ μὴν ἐπαναληφθεῖ.
Re: Η καλύτερη ανάμνηση από τροχονόμο
Δημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2011, 13:56
από trip73p
Εχω δίαφορα να σας πώ για αυτό το θέμα,αλλά ετσι όπως σας δίαβαζα παραπάνω θυμήθηκα που κάποια στιγμή βρέθηκα καλοκαιράκι να οδηγάω 1 ΒΜW αρκετών κυβικών και ανοικτή.Είμαι στο φανάρι Δωδεκανήσου (τότε ανεβοκατέβαινε)με Εγνατία.Είχα κολήσει στην ουρά,ανηφορίζοντας την Δωδεκανήσου και αρχισα να πάιζω με τα κουμπάκια του αυτοκινήτου που είχε αρκετα.Ανοίγω την οροφή και νίωθω ωραίος.Με τα πολλά φτάνω στο φανάρι.Πέρνω θέση για στροφή αριστερα προς Σταθμο και περιμένω το σήμα του τροχονόμου.
Τροχονόμος τότε ήταν 1 συμπαθιτική φιγούρα,μουστάκι,λεπτος,ηλιοκαμένος,με χαρακτηριστικές κινήσεις,αιώνες στην ίδια θέση,αλλά άψογος στην δουλέια του.Τον βλέπαμε κάθε μέρα να πασχίζει να ρυθμίσει το χάος και να τα καταφερνει.
Μου κάνει σήμα να ξεκινήσω,είμουν πρώτος στο φανάρι,πατώ γκάζι,λίγο πιο δυνατά,συνηθησμένος από το δικό μου αυτοκίνητο σε εκείνο το σημείο.Ξεχύνεται η ΒΜW,στίβω το τιμόνι και αρχίζει να πετάει "κώλο" μπροστά στον τροχονόμο!
το μαζεύω όπως μπορώ,και τον κοιτάω από τον καθρέπτη που μου κάνει νοήματα...Αυτά που μου έχωσε τα άκουσα...και τα ακούω ακόμα....
Αλλή φορά πριν δανιστώ αυτοκίντο θα διαβάζω το manual... Eιχα απενεργοποιήσει το antispin!
Re: Η καλύτερη ανάμνηση από τροχονόμο
Δημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2011, 21:35
από angello
Καλά όλα αυτά που λέτε και δεν θα διαφωνήσω, πρέπει νη μη ξεχνάμε ότι και οι τροχονόμοι είναι άνθρωποι από την ίδια κοινωνική τάξη που είμαστε όλοι μας και σε καμιά περίπτωση δεν είναι ρόμποκοπ για να βάζουν αβίαστα πρόστιμα για κάθε παράβαση που πέφτει στην αντίληψη τους . Και αν μέχρι τώρα κάνατε αταξίες και δεν σας σταμάτησε κανείς τροχονόμος είναι γιατί είσαστε τυχεροί ή πολύ προσεχτικοί .

Re: Η καλύτερη ανάμνηση από τροχονόμο
Δημοσιεύτηκε: 27 Μαρ 2011, 23:28
από enias
Είμαστε χρόνια οδηγοί και ξέρουμε πως δουλεύει το σύστημα στην Ελλάδα. Αν δεν πέσεις σε μπλόκο που εκείνη την μέρα τους έχει πει ο διοικητής "γράφτε για το τάδε", οτι άλλο να κάνεις μπροστά τους, δεν σε γράφουν. Εμπειρίες πολλές, και πάντα αυτή η κατάληξη.
Γνωρίζουμε όλοι καλά οτι στην Ελλάδα δεν κόβονται πρόστιμα "προς γνώσιν και συμμορφωσιν" αλλα για να γεμίσουν κάτι άδεια ταμεία και για να δώσουμε τον αριθμό των κλήσεων στον πολιτικό προϊστάμενο τον εκάστοτε βουλευτή να τα ανακοινώσει στο κοινοβούλιο καμαρωτός απαντώντας στις επερωτήσεις των βουλευτών της αντιπολίτευσης για την "ελλειπή αστυνόμευση" που προκαλεί θανατηφόρα ατυχήματα, πιστεύοντας λανθασμένα και χωρίς καμία τεκμηρίωση οτι υπάρχει γραμμική σχέση ανάμεσα στον αριθμό των κλήσεων και στων νεκρών σε τροχαία ατυχήματα.
"Τροχονόμος" και "καλή ανάμνηση" είναι έννοιες τόσο αντιφατικές, οσο οι λέξεις "υγεία" και "νοσηλεία σε νοσοκομείο".
Όταν δεις τον τροχονόμο στο δρόμο ή σου κάνουν εισαγωγή σε νοσοκομείο για νοσηλεία, 99,99% δεν είναι για καλό.