Σελίδα 2 από 3
Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 04 Μάιος 2025, 13:42
από MacPap
thanos έγραψε: 03 Μάιος 2025, 07:34
Σαν μάστιγα μου μοιάζει η οδήγηση χωρίς δίπλωμα
Μα ειναι!
Και όσο η τροχαία δεν κανει την δουλειά της θα συνεχίσει να ειναι!!!
Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 04 Μάιος 2025, 18:28
από thanos
Μα η τροχαία στη συγκεκριμενη περίπτωση εχω την αίσθηση ότι κάνει τη δουλειά της, σε αντιθεση με αλλες παραβάσεις και περιπτώσεις.
Κανεις ελέγχους, τους τσακωνει, γινεται η αφαιρεση του διπλώματος.
Οι παραβατες αμετανόητοι ξαναπιανουν τιμονι, χωρις διπλωμα αυτή τη φορά.
Η τροχαία συνεχιζει τους ελέγχους και τους ξανατσακωνει.
Το προβλημα σε ολη την διαδικασία ειναι αλλού, οχι στους ελέγχους, αυτοι γίνονται και αποδίδουν.
Μηπως να γίνεται και κατασχεση του αυτοκινήτου απο την πρωτη φορά

Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 04 Μάιος 2025, 22:15
από MacPap
thanos έγραψε: 04 Μάιος 2025, 18:28
Μα η τροχαία στη συγκεκριμενη περίπτωση εχω την αίσθηση ότι κάνει τη δουλειά της, ...
Θεωρώ πως δεν κάνει τη δουλειά της γιατί δεν κάνει ελέγχους όχι γιατί δεν κάνει αυτό πρέπει να κάνει όταν βρει κάποιον χωρίς δίπλωμα!
Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2025, 19:52
από thanos
Γιατί δεν κάνει καλά τη δουλειά της;

Γιατί δεν κάνει αυτό που πρέπει όταν βρίσκει κάποιον να οδηγεί χωρίς δίπλωμα;
Τι θα έπρεπε να κάνει δηλαδή που δεν το κάνει τώρα;
Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2025, 20:51
από Johnny
Για την συγκεκριμένη περίπτωση θεωρώ ότι κάνει σωστά την διαδικασία η αστυνομία δηλαδή έλεγχο και εάν είσαι παραβάτης πράττει τα δέοντα.
Τώρα εσύ την άλλη μέρα η ώρα εάν κάνεις του κεφαλιού σου αυτό είναι πρόβλημα.
Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2025, 21:19
από thanos
Το οτι κανει σωστα τη δουλεια της φαινεται οτι κανει ελεγχους, πιανει μεθυσμενους και αλλους παραβατικους οδηγους, τους αφαιρουνται διπλωματα πιυ σημαινει οτι δεν χαριζεται, ξανακανει ελέγχους και τους ξαναπιανει.
Δεν καταλαβα που ακριβως δεν κανει καλα τη δουλεια της.
Εαν ο οδηγος που του εχει σφαιρεθει το διπλωμα δεν λογαριάζει τιποτα και κανέναν δεν φταιει σε αυτο η αστυνομία.
Εαν οι ποινες δεν ειναι πιο αυστηρες δεν φταιει η αστυνομια αλλα η νομοθετικη εξουσία
Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2025, 16:32
από rasPUTIN
MacPap έγραψε: 01 Μάιος 2025, 09:50Με λίγα λόγια έτσι όπως περιγράφεται δεν είναι αυτόφωρος διαδικασία. Ειναι κάτι σαν να λέω εγώ πως ο άλλος μπήκε σπίτι μου και με έκλεψε.
Ορθώς λοιπόν ο αστυνομικός του είπε "τι θέλεις να κάνω". Αν και νομίζω πρέπει να του είπε κάτι στο στυλ "θέλετε να κάνετε μήνυση".
Αυτα τα παραπτωματα τιμωρουνται αυτεπαγγελτως 9ειτε ποινικως ειτε διοικητικως) αρα δεν εχψει νοημα να ερωτηθει ο παθων.
Εἰρωνικὸ σχόλιο γιὰ τὴν ἀστυνομία εἶναι.
Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2025, 18:32
από MacPap
rasPUTIN έγραψε: 07 Μάιος 2025, 16:32Αυτα τα παραπτωματα τιμωρουνται αυτεπαγγελτως 9ειτε ποινικως ειτε διοικητικως) αρα δεν εχψει νοημα να ερωτηθει ο παθων.Εἰρωνικὸ σχόλιο γιὰ τὴν ἀστυνομία εἶναι.
ΝΑΙ!
Αλλά ΟΤΑΝ γίνει από έλεγχο της αστυνομίας ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ όχι 3 ώρες μετά. Μετα κάλλιστα θα μπορούσε να πει μα τι λέτε εγώ ήμουν σπίτι και έπινα μπύρες. Για να ανακατευτεί λοιπόν η αστυνομία και να γίνει έρευνα πρέπει να υπάρξει έγκλιση.
rasPUTIN έγραψε: 07 Μάιος 2025, 16:32Εἰρωνικὸ σχόλιο γιὰ τὴν ἀστυνομία εἶναι.
Το ξέρω πλάκα έκανα.

Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2025, 18:30
από thanos
Δυο κυρίες σκέφτηκαν ωραιες αλλά ψευτικες δικαιολογίες για να οδηγήσουν χωρις δίπλωμα.
Ευτυχως τις επιασαν και καταδικάστηκαν σε τριμηνη φυλάκιση με αναστολή.
Κάποιο προστιμο θα πληρώσουν όμως;
Γιατι διάβαζα στο αλλο νημα οτι το προστιμο για την μη ακινησία του οχήματος ειναι 10.000€ παρακαλώ
Για, αυτο το παράπτωμα μονο λιγη φυλακη κι αυτη με αναστολή;
https://www.thestival.gr/eidiseis/dikastika/thessaloniki-odigoysan-choris-diploma/
Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2025, 01:19
από MacPap
Κάποια λογική την έχει.